voor de rest heb ik ook geen zit in morgen,
ik ga naar de diplomauitreiking van mijn oude klas
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 16:01 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik voel me.... emm, jah, erg single
Ik ga weer aan de slag, anders moet ik vannacht weer reageren met "wat een nutteloze onproductieve pokkedag" en daar heb ik geen zin in, dus hup aan de slag!!! Tsjakka!
--> edit:
Zat net nog lekker met mijn vriendje te msn-en en ineens heeft ie al meer dan 20 minuten niks gezegd
Ik moet mijn kamer opruimen maar ik kan GVD nix doen als ik me kut voel en als hij ineens weg is voel ik me alleen maar superkut
[Dit bericht is gewijzigd door NemesisDivina op 24-06-2003 16:24]
Verkouden, spierpijn, misselijk, enz enz enz,
griep dus
Zometeen naar huis lekker laten verwennen dooor m'n vriendin
[Dit bericht is gewijzigd door ox2 op 24-06-2003 16:28]
quote:Een krat palm voor 65 cent
Op dinsdag 24 juni 2003 16:24 schreef Kikke het volgende:
Heel blij, weet eindelijk zeker dat ik over ben....
En ik heb een krat Palm kunnen kopen voor 65 cent....
Welke supermarkt/slijterij heb je die op de kop kunnen tikken
op school gaat het wel qua punten maar moet zo fucking veel doen voor morgen dat ik dat toch bijna onmogelijk kan halen...
en over de rest van mijn leven hoef ik nog niet eens te beginnen...
quote:Vergeet jij iedere keer dat dit geen slowchat topic is, of houd je je voor de domme ?
Op dinsdag 24 juni 2003 16:25 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Een krat palm voor 65 cent
Ontopic: Het gaat weer
quote:The story of my life.
Op dinsdag 24 juni 2003 16:28 schreef T1andonly het volgende:
Ik voel me nu echt kut...op school gaat het wel qua punten maar moet zo fucking veel doen voor morgen dat ik dat toch bijna onmogelijk kan halen...
en over de rest van mijn leven hoef ik nog niet eens te beginnen...
Ik moet nu ECHT ECHT ECHT beginnen aan dat stomme rotFrans anders kan ik het wel vergeten .
.
quote:Vrienden achter de kassa, 1 flesje aanslaan.....
Op dinsdag 24 juni 2003 16:25 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Een krat palm voor 65 cent
quote:Volgens mij ben jij ook net zo goed in plannen dan mij
Op dinsdag 24 juni 2003 16:34 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
The story of my life.
Ik moet nu ECHT ECHT ECHT beginnen aan dat stomme rotFrans anders kan ik het wel vergeten
.
.
quote:En nu ga je beginnen ermee
Op dinsdag 24 juni 2003 16:34 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
The story of my life.
Ik moet nu ECHT ECHT ECHT beginnen aan dat stomme rotFrans anders kan ik het wel vergeten
.
.
Je zegt tegen je zelf :" IK GA BEGINNUHHHH!!!!" Niemand kan me stoppen meer!!!!!! I am invincible!!!!!!
Je neemt een ijskoude douche, dextro energie en gaat ff heel hard aan de slag. Daarna keer je terug met een goed gevoel en zelfvertrouwen en het idee dat je misschien zelfs een 5.5 of meer kunt halen.
Ps. Wie kiest er nu Frans in zijn pakket Dat vond ik toch wel de meest rotte taal die er bestond. Heb ik ook meteen laten vallen toen op de mavo/havo.
quote:*schreeuwt* IK GA BEGINNEN!!!!!!*
Op dinsdag 24 juni 2003 16:46 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
En nu ga je beginnen ermee
Je zegt tegen je zelf :" IK GA BEGINNUHHHH!!!!" Niemand kan me stoppen meer!!!!!! I am invincible!!!!!!
quote:We hebben geen douche maar een bad
Je neemt een ijskoude douche, dextro energie en gaat ff heel hard aan de slag. Daarna keer je terug met een goed gevoel en zelfvertrouwen en het idee dat je misschien zelfs een 5.5 of meer kunt halen.
quote:Dat is verplicht hier
Ps. Wie kiest er nu Frans in zijn pakketDat vond ik toch wel de meest rotte taal die er bestond. Heb ik ook meteen laten vallen toen op de mavo/havo.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 16:48 schreef NemesisDivina het volgende:
wangen zijn helemaal nat van het huilen, en ik heb barstende hoofdpijn erdoor gekregen. Zo maar eens op bed gaan liggen met een boek ofzo, opruimen komt straks wel weer...
ben moe en geen zin om te leren
quote:Ik hoop dat je dit niet leest want dan ben je nog niet begonnen, maar ik zal morgen in het Frans aan je denken, ok?
Op dinsdag 24 juni 2003 16:47 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
*schreeuwt* IK GA BEGINNEN!!!!!!*
[..]We hebben geen douche maar een bad
. En ook geen dextro energie
.
[..]Dat is verplicht hier
.
Ontopic: Nog steeds verward, helaas nu ook verveeld.
Misschien word ik wel blij van de pannekoeken die ik straks ga bakken.
quote:Nouja, ik lees het wel
Op dinsdag 24 juni 2003 17:14 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Ik hoop dat je dit niet leest want dan ben je nog niet begonnen, maar ik zal morgen in het Frans aan je denken, ok?
Ontopic: Nog steeds verward, helaas nu ook verveeld.
Maar dat is toevallig omdat ik een 5 minutebeak heb. Ik heb net anderhalf uur zitten leren en ben al erg ver .
Dus Frans wordt een 6 en Natuurkunde een 4 .
.
.
quote:slapen?
Op dinsdag 24 juni 2003 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben moe
wow, mun eerste post met m'n nieuwe kloon!
quote:Misschien even bellen of sms-en voordat je je superkut gaat voelen omdat hij toevallig even niks zegt op MSN?
Op dinsdag 24 juni 2003 16:14 schreef NemesisDivina het volgende:
--> edit:
Zat net nog lekker met mijn vriendje te msn-en en ineens heeft ie al meer dan 20 minuten niks gezegd
Ik moet mijn kamer opruimen maar ik kan GVD nix doen als ik me kut voel en als hij ineens weg is voel ik me alleen maar superkut
Ontopic: Beetje vlak voel ik me. Niet heel erg blij en gelukkig maar ook niet down of zo... Ik zit normaal nogal in de extremen qua gevoel dus dit is even wennen
niet mijn lief hoor..
Hopen dat ik morgen vrolijk ben op mijn verjaardag
quote:alvast gefeliciteerd
Op dinsdag 24 juni 2003 19:35 schreef NemesisDivina het volgende:
Het gaat wel.. ik voel me nog wel raar, alsof ik minder voel doordat mijn hoofd volgepropt is met watten, maar verder gaat het wel...Hopen dat ik morgen vrolijk ben op mijn verjaardag
Maar ik heb een nieuwe levens spreuk:
quote:
Laat de vergissingen van gisteren en de vrees voor morgen de dag van vandaag niet bederven.
quote:Hangen al vlaggetjes door het huis en de tuin, en mijn ouders hebben net mijn koffiebeker met "voor de jarige" erop afgewassen
Op dinsdag 24 juni 2003 19:40 schreef Rick.A.K.A.FURBY het volgende:[..]
alvast gefeliciteerd
enne maak er een feeest van he
quote:Omg, je neemt mijn woordkeuze over
Op dinsdag 24 juni 2003 19:49 schreef zonzonzon het volgende:
Klote. Ik begrijp WEER geen ene hol van mezelf. Waarom voel ik me kut zodra ik een paar daagjes alleen ben? Waarom ben ik niet gewoon wat ouder? Waarom val ik altijd weer terug in dat gat?![]()
![]()
.
Maar meid, je bent een puber! Wees niet bang voor al die dingen die je niet snapt (wat ik ongetwijfeld ook niet denk hoor). Je bent echt hardstikke oud voor je (lichamelijke) leeftijd.
Succes .
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:09 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Omg, je neemt mijn woordkeuze over
.
quote:Dat is dus zo kut: ik kan er niets aan doen...
Maar meid, je bent een puber!
quote:Dankje
Succes.
quote:Stress heb je, je bent toe aan vakantie
Op dinsdag 24 juni 2003 19:43 schreef k_i_m het volgende:
Er zit iets in mijn hoofd waardoor ik niet meer kan nadenken. Ik weet niet wat ik wil, of hoe ik het wil. Ik weet alleen maar dat ik er moe van ben om mensen van me af te slaan.
quote:Over 70 jaar denk je weer terug aan dit moment en besef je je dat je toch graag weer puber zou willen zijn
Op dinsdag 24 juni 2003 20:28 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Je zou mn schriften 's moeten lezen...
[..]Dat is dus zo kut: ik kan er niets aan doen...
![]()
[..]Dankje
. Jij ook
.
Maar ontopic:
Ik voel me een stuk beter dan een paar uur geleden. Ik ben alleen nog wel bang dat ik Natuurkunde ga verprutsen, Frans komt wel goed.
Achja, nog maar een paar dagen.
quote:Uhhh...eerder hoor
Op dinsdag 24 juni 2003 20:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Over 70 jaar denk je weer terug aan dit moment en besef je je dat je toch graag weer puber zou willen zijn
Maar on-topic:
Ik voel me goed, ben echt superblij met mijn vrienden. Die zijn echt zo belangrijk voor me, voel ik me een beetje 'samen', bedankt maatjes! Ik doe ook mijn uiterste best om een goede vriend terug te zijn! (niet overdreven hoor ;- )
quote:Same here....
veel te moe en moet nog zoveel doen... ga het nooit redden
Tot vannacht om 3 uur dan he, devv...
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 24-06-2003 23:52]
hele toffe rok, met shirtje erboven... wel supernetjes, maar toch heeerlijk apart
jeej!
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:50 schreef -Artemis- het volgende:
moe maar mijn hoofd is zo enorm druk dat ik weer niet in slaap kan vallen
Wat ben ik blij
quote:* Rekkie jaloers is
Op dinsdag 24 juni 2003 23:53 schreef KolNedra het volgende:
Ik voel me nu echt zo blij, kom net terug van me vriendin (500 meter verderop) en is dan zo leuk om op je msn te lezen
"Ik hou van je (K)"Wat ben ik blij
Ben heel erg moe, en net pas in huis.. ga lekker zo slapen en denken aan leuke dingen.... als dat lukt... dan is mn dag helemaal goed....
quote:Eindelijk weer eens goed nieuws
Op woensdag 25 juni 2003 01:00 schreef Faithy het volgende:
leuke gezellige dag gehad, uitnodiging gehad voor een leuke avond donderdag, dus morgenavond even relaxen...Ben heel erg moe, en net pas in huis.. ga lekker zo slapen en denken aan leuke dingen.... als dat lukt... dan is mn dag helemaal goed....
Ontopic: Niet moe, en morgen moet ik vroeg op en overwerken
Ik voel me moe dus.
[Dit bericht is gewijzigd door -Artemis- op 25-06-2003 07:49]
verder blij met mn rapport, wonderlijk genoeg met 3 achten over naar de 5e, en alvast 3 zevens op mn eindexamenlijst (ingewikkeld he, 2e fase )
oow ja... nemesis, van harte gefeliciflapstaart
quote:Dankjewel!!!!!
Op woensdag 25 juni 2003 09:02 schreef Yuki het volgende:
oow ja... nemesis, van harte gefeliciflapstaart![]()
![]()
Verder ook nergens zin in en beetje sjaggie, maar zal vandaag toch echt moeten leren voor tentamen morgen...
ach.. moet toch zo mn schoolboeken in gaan leveren... nutteloos, want ik ben dus gezakt en heb al die boeken volgend jaar weer nodig
de rest van de dag staat er nog niets op het programma, maar dat kan nog veranderen we zien wel
enne nemesis gefeliciteerd he
VAKANTIEEEEEEE
maar eerst ff 2 daagies bij mn lief
voel me dus best goed, op de misselijkheid na dan
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 25-06-2003 13:36]
quote:Zie je wel
Op woensdag 25 juni 2003 12:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
De 2 proefwerken zijn beter gegaan dan ik had verwacht, vooral Frans ging keigoed! (wat ik écht nodig had!)Dus op schoolgebied vrij goed, ik moet alleen zometeen beginnen aan het leren van mijn bioproefwerk morgen
.
Achja.
Heb je je al die tijd voor niets druk gemaakt. Je kunt het dus wel.
En nu op naar het volgende proefwerk
nu luister ik naar Zonder Jou van Simone Kleinsma ( ) en Paul de Leeuw
mooi nummer..... *huil*
even luisteren.....
ik weet t allemaal niet meer wat ik moet/wil/kan.
dinsdag lekker 10 dagen op vakantie hoop dat ik dan de boel op kan laden en het een en ander van me af kan zetten.
heb geen zin,
ben moe,
ben dom,
voel me klote.......
Ook lichamelijk klote trouwens, ik heb honger als een paard maar er is niks simpels om te maken. Ik ben doodop de laatste tijd, terwijl ik vrij goed slaap. En nouja, gewoon niet al te best.
quote:Kop op!
Op woensdag 25 juni 2003 17:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat minder. Ik heb een soort leeg gevoel maar ik weet niet echt waar het vandaan komt.
quote:
Het fijne punt van vandaag is dat ik er steeds zekerder van begin te worden dat ik overga...
Ontopic: vrij goed in vergelijking met gisteren, net een leuk boek gelezen. .
Hele middag weer geleerd, al wilde het nog niet zo lukken.. en beetje in de tuin gelegen.. en straks weer verder leren Gelukkig nog maar 1 dagje en dan weer eventjes rust.. ben ik wel aan toe na zo'n zware week..
Maar ok.. verder wel goed, vandaag uitgeslapen tot drie uur, wel raar dat ik nu nog steeds doodop ben..
Zo even lekker spaghetti maken
voel me wel een beetje opgelucht eigenlijk en ik zit niet meer in dat diepe zwarte gat
kortom het gaat alweer iets beter maar er is nog een lange weg te gaan
quote:Dus je bent aangenomen bij dat bedrijf ?
Op woensdag 25 juni 2003 12:52 schreef QyRoZ het volgende:
Prima.
Ikzelf voel me uitstekend
quote:Als het enige dat je hebt een grote leegte is, kan het alleen nog maar vooruit gaan straks.
Op woensdag 25 juni 2003 18:55 schreef texelonia het volgende:
Ik voel me één grote leegte, met een vleugje neerslachtigheid.
Heb je het diepste van de put bereikt dan ben je denk ik ver genoeg beland dat het daarna weer beter gaat.
Na een tijdje dus.
heel veel sterkte ermee
Ontopic: Ik verveel me nog steeds te pletter... Maar verder gaat het wel
quote:Zit wat in. Al vind ik dit niet echt een dieptepunt eigenlijk. Ik vind het veel en veel erger als ik me echt zwaar klote voel enzow. Dus in dat opzicht valt het ook wel mee. Voel me niet kut, maar ook niet goed. Voel me niks.
Op woensdag 25 juni 2003 19:23 schreef Levensgenieter het volgende:Als het enige dat je hebt een grote leegte is, kan het alleen nog maar vooruit gaan straks.
Heb je het diepste van de put bereikt dan ben je denk ik ver genoeg beland dat het daarna weer beter gaat.
Na een tijdje dus.
heel veel sterkte ermee
quote:ok, ik reageer ff, het is wel offtopic, maar ik ben mod
Op woensdag 25 juni 2003 19:28 schreef texelonia het volgende:[..]
Zit wat in. Al vind ik dit niet echt een dieptepunt eigenlijk. Ik vind het veel en veel erger als ik me echt zwaar klote voel enzow. Dus in dat opzicht valt het ook wel mee. Voel me niet kut, maar ook niet goed. Voel me niks.
quote:Jah, allang
Op woensdag 25 juni 2003 19:31 schreef zwaaibaai het volgende:ok, ik reageer ff, het is wel offtopic, maar ik ben mod
heb je nu al een keertje hulp gezocht??
Begin maart ofzow. Intake gesprek(ken) gehad, daarna nog gesprek met psychiater. Is alleen nog onduidelijk wat er verder gaat gebeuren, aan behandelingsplan enzow. En degene die mij gaat behandelen is nu voor een maand op vakantie. Even afwachten dus nog.
En sinds gisteren aan de medicijnen....
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:08 schreef Eksteroog het volgende:
Ik voel me onsympathiekerig.
Ontopic : ,
en
quote:* Wolkje is ook trots op DuchessX
Op woensdag 25 juni 2003 21:11 schreef DuchessX het volgende:* DuchessX is hartstikke trots op zichzelf: 7 kilometer geskated
Voor het eerst dat ik zo'n stuk geskated heb en het was héérlijk
Ikzelf:
heb ik vakantie, word ik ziek
quote:Komop, niet opgeven hoor..
Op woensdag 25 juni 2003 21:19 schreef devv05 het volgende:
klote, en het wil niet lukken
quote:Ze houden al op
Op woensdag 25 juni 2003 21:37 schreef Maanvis het volgende:
Zeg blijven jullie nu aan het slowchatten?
Gisteren heb ik iets heel stomzinnigs kunnen doen als de was opvouwen, en vandaag heb ik (weliswaar heel langzaam) gestofzuigd en heb zelf de kids uit school gehaald.
Daarna 2 uur in halfbewusteloze toestand op de bank gehangen, maar toch, dit kon ik een week geleden helemaal niet.
Zou het beter gaan?
*heel voorzichtig springt*
quote:met peren erbij dan, maar das logisch!
Op woensdag 25 juni 2003 22:08 schreef Sideshow_bob het volgende:
kut
quote:*zachtjes mee springt*
Op woensdag 25 juni 2003 21:52 schreef shmoopy het volgende:
quote:Ben nou voorzichtig vrouwke....
Op woensdag 25 juni 2003 21:52 schreef shmoopy het volgende:
Ik voel me goed. Net lekker gegeten op het terras met twee vrienden, rosé en bowl met vruchtjes op.
Ben van de kaart.
quote:Dat méén je niet
Op woensdag 25 juni 2003 21:16 schreef Wolkje het volgende:[..]
* Wolkje is ook trots op DuchessX
Ikzelf:
heb ik vakantie, word ik ziek
Ik voel me fit
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 22:28 schreef Moonah het volgende:Ik voel me goed. Net lekker gegeten op het terras met twee vrienden, rosé en bowl met vruchtjes op.
Ben van de kaart.
Ontopic yeah, het gaat nog steeds helemaal toppie, ik heb gewoon ook nix anders te melden
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 22:51 schreef koala2002 het volgende:[..]
haaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii
![]()
ik, een borderliner.
mn broer, eerst een nietsnut, nu overspannen..
mn zusje blijkt drugskoerier te zijn (geweest?) ..
arme, arme man...
En om mezelf geen kans te geven weer rot te gaan voelen, en omdat ik toch al moe ben, ga ik zo gewoon lekker slapen. Hopelijk beter dan vanacht, want toen heb ik amper een oog dicht gedaan..
truste!
quote:Hij heeft anders een hele lieve dochter waar ie zeker trots op kan zijn
Op donderdag 26 juni 2003 00:03 schreef diannetjhu het volgende:
* diannetjhu heeft medelijden met der papa...ik, een borderliner.
mn broer, eerst een nietsnut, nu overspannen..
mn zusje blijkt drugskoerier te zijn (geweest?) ..arme, arme man...
ontopic: moe, moet leren, maar ik doe toch niks... geen energie en motivatie meer over en het lukt me toch niet.. Waarom mezelf nu zo uitputten voor niets? Hoop maar dat ze me matsen anders ben ik dus waarschijnlijk niet over dit jaar
quote:Waar? Ik eerst!!
kut
Sorry. Flauw. Het spijt me. Ik voel me namelijk als Devv05 (ik zit je al een tijdje in de gaten te houden) ook enorm duf, mijn Studie Ontwijkend Gedrag neemt exponentieel toe en ik draai kringetjes. Dat belooft wat voor morgen!!
quote:Oh ja, dat verklaart alles
Op donderdag 26 juni 2003 01:00 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Waar? Ik eerst!!
Sorry. Flauw. Het spijt me. Ik voel me namelijk als Devv05 (ik zit je al een tijdje in de gaten te houden) ook enorm duf, mijn Studie Ontwijkend Gedrag neemt exponentieel toe en ik draai kringetjes. Dat belooft wat voor morgen!!
quote:Je bent dronken he?
Op donderdag 26 juni 2003 01:32 schreef Barb het volgende:
Hmmmmz, ik heb de bizare neiging om wanneer ik het echt druk heb, om dan gewoon de hele avond in de kroeg te zitten enhet dan owojs op een zuipen te zwetten, waarna ik de volgende dag gewoon bikkel op mijn werk en ik alles gedaan krjg wat ii moet doen, om vervolgens weer de dag erna ng meer te gaan feesten en zuiipen enz enz. anneer valt het nou es iemand op dat ik niet perfect ben en dat er blijkbaar dingen zijn die ik niet kaN??
quote:Welnee Semmie, hoe kun je da nou denken,
Op donderdag 26 juni 2003 01:39 schreef SEMTEX het volgende:
Je bent dronken he?
.
Weltrusten wereld, watch over the ones I love.
Hmm... ik realiseer me dat ik wel stalkerachtige neigingen begin te vertonen...
Ik voel me uiteindelijk toch goed voordat ik naar bed ga. Thanks Barb!
Ik ga straks heel voorzichtig proberen een paar boodschapjes te doen. en dat kan toch helemaal niet als je Pfeiffer hebt?
Dus heb ik geen Pfeiffer, klaar.
quote:Zo voel ik me op het moment ook. Maar zolang ik kan dromen en hopen, weet ik dat dit maar tijdelijk is. Zoek de positieve dingen in je leven op en geniet van de blije momenten. Neem actie en blijf niet passief zitten. Zoek uit waarom je die leegte voelt en probeer deze op te vullen.
Op woensdag 25 juni 2003 18:55 schreef texelonia het volgende:
Ik voel me één grote leegte, met een vleugje neerslachtigheid.
quote:Dat is minder leuk, maar wel een voordeeltje.
Op donderdag 26 juni 2003 09:43 schreef The Bitch het volgende:
totaal bagger, heb te horen gekregen dat mijn vriend voor 1 maand in het najaar en 2 maand in het voorjaar naar china moet
Ontopic/
Yes, het gaat nog steeds lekker.
Maar ik ga vanmiddag naar de dokter om mijn schildkliermedicatie bij te stellen, dus het zal wel weer in orde komen.
V.
Maar voel me verder redelijk okay
Beetje moe alleen, weer niet al te best geslapen
quote:Altijd maar van 't negatieve uitgaan he?
Op donderdag 26 juni 2003 10:35 schreef texelonia het volgende:
(zal wel slecht zijn dan).
[Dit bericht is gewijzigd door Pilldriver op 26-06-2003 10:49]
quote:Geniet maar lekker van je weekend
Op donderdag 26 juni 2003 10:43 schreef devv05 het volgende:
Laatste tentamen van deze week gemaakt, totaal waardeloos, maargoed heb nu tenminste eindelijk weer eventjes rust.. Zin in het weekend
ikzelf:
net een uurtje wakker, weer doodmoe.. dus ik ga mijn bed weer in..
heb vandaag weer ff tijd om te posten... druk druk druk... mag vandaag eindelijk weer leuk werk gaan doen (proppen)...
heb lekker geslaapen vannacht en met me pa gaat alles goed hij is van zijn pijn af.
(hij is een week in duitsland voor een operatie in zijn rug omdat hij al een paar jaar ondragelijke pijn heeft en hier in nederland niets kunnen vinden)
maar hij is daar dus eer gisteren geopereerd en het gaat heel goed .. geen pijn meeerr (op na pijn van de operatie na dan..)
nou jaah nu ben ik weer blij enzo...
moest ik ff kwijt...
quote:Hmm jah, omdat ik het niet geleerd had, dus de kans dat het wel goed ging is dan kleiner dan dat het wel goed ging...
Op donderdag 26 juni 2003 10:38 schreef SEMTEX het volgende:Altijd maar van 't negatieve uitgaan he?
En ik vond het al goed dat ik m'n humeur er niet door liet verpesten
Ik heb een 5,3 voor m'n Wiskundeproefwerk waar ik echt een 3 voor verwachtte! . Duits en Wiskunde waren de cijfers waar ik het meest tegenop zag dus hier ben ik heel blij mee
. Als het allemaal heel goed uitpakt sta ik net een 5 of net een 6 voor Wiskunde, verder geen onvoldoendes
.
Maarja.. zometeen wel Geschiedenis en Scheikunde
leren
.
ontopic...ik voel me moe...en mijn broertje moet nu echt uit mijn buurt blijven, want anders ga ik m echt trugslaan...hij moet met zijn poten van me af blijven en me es een x met rust laten.....
voor de rest zwaar okay
quote:Raving Nightmare
Op donderdag 26 juni 2003 10:44 schreef Pilldriver het volgende:
klote........zeer klote....
maar dat verandert nog, zaterdag Raving Nightmare!!
Daar ben ik 9 jaar geleden voor het laatst geweest
Is dat in de peppermill of wordt dat ook elders in het land gehouden
Ontopic: Met mij gaat het goed Niets te klagen en dat wil ik graag zo houden.
Hulde aan mijn ouders, ze gaan mij redden..
quote:Ouders roelen ja!
Op donderdag 26 juni 2003 14:31 schreef zwaaibaai het volgende:
Maar: wanneer de nood hoogst is.........
Hulde aan mijn ouders, ze gaan mij redden..
* heijx heeft 5 maanden WW tegoed, nul inkomen gehad die maanden maar is opgevangen door zijn familie
quote:Hé
Op donderdag 26 juni 2003 12:38 schreef shmoopy het volgende:
Kut!
Uitslag is nog niet binnen.
Ja, nu ben ik sjaggo.
Bleeh!
Ik voel me goed
quote:Tot morgen.
Op donderdag 26 juni 2003 16:31 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hé
Hoeveel langer moet je nu nog wachten?
Nahja, morgen beter.
quote:same here
Op donderdag 26 juni 2003 18:30 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ontzettend klote
Op alle fronten loopt het mis![]()
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 26-06-2003 20:25]
Het was heerlijk zo lekker met zijn tweetjes in de avondzon
quote:Lekker als je een strand of zoiets in de buurt hebt!
Op donderdag 26 juni 2003 21:00 schreef DuchessX het volgende:
Net een heel eind gefietst met Zito![]()
[afbeelding]Het was heerlijk zo lekker met zijn tweetjes in de avondzon
* fokje 's honden wéér in de smerigste stinksloot in de buurt zijn gesprongen!
quote:Hang in there, buddy.
Op donderdag 26 juni 2003 20:20 schreef sweek het volgende:
Nou, ik denk niet dat het ooit zo slecht is gegaan in m'n leventje tot nu toe. En in de toekomst lijkt het alleen nog maar slechter te gaan.
Ik ben zo ontzettend machteloos t.o.v. dit alles... niks doen is zo vaak zo moeilijk.
M'n hele humeur weer goed door de gedachten aan de onmogelijke pups die kunnen ontstaan
en het voelt nu al geweldig
quote:Je bent nog hartstikke jong man, dus in de toekomst kan nog zoveel veranderen!
Op donderdag 26 juni 2003 20:20 schreef sweek het volgende:
Nou, ik denk niet dat het ooit zo slecht is gegaan in m'n leventje tot nu toe. En in de toekomst lijkt het alleen nog maar slechter te gaan.
Ik ben zo ontzettend machteloos t.o.v. dit alles... niks doen is zo vaak zo moeilijk.
voor jou want aan depressieve moderators hebben we natuurlijk niets!
Ontopic: Ik mis iemand!!! Is dat goed? Is dat slecht? mmm... ik slaap er nog even een nachtje niet over.
ik zit al zeker 1 minuut met het volgende zinnetje in m'n hoofd:
"Dat rouleert de pan uit!"
Maar nou nog de vraag WAT dan?
- Ja, ik weet het al. Dat nr van Underdog Project- SummerJam
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 26-06-2003 22:37]
quote:Good for you Q,
Op donderdag 26 juni 2003 22:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik voel me best wel super. Ongeveer alles in mijn leven loopt compleet gesmeerd, afgezien van het relatie-idee, maar ik besef me net dat ik helemaal geen relatie nodig heb om gelukkig te zijn.
HVIMN? Moe. En dus ga ik slapen. Beetje drukke werkweek gehad, in combinatie met te veel in de kroeg hangen en te weinig slaap. Vandaag dus op tijd naar bed, dan kan ik morgen weer fris het weekend in, .
Truste.
En een voor sweek.
Op dit moment is life gewoon een ongelovelijke BITCH
-edit- heel veel zin om te huilen en geen zin om getroost te worden, dan moet ik mezelf alleen maar uitleggen en dat kan ik niet Ik zou soms willen dat ik niet zo'n complex persoon was
+ ik wordt gek van mn pokke internet
[Dit bericht is gewijzigd door BlaBlub op 26-06-2003 23:43]
Net zat ik nog vol energie, en nu heb ik zowat luciferstokjes nodig. En morgen wordt een zware dag (alleen 's ochtends eigenlijk).
Nu maar mijn bedje opzoeken.
Morgen een met de Rolls en vanavond de accu dood.
Dat wordt nog een avontuur morgenochtend.
Ben benieuwd hoe snel ik in slaap val
Verder gaat het goed. Alleen slapen lukt niet zo goed.
Na 12 weken vrijwel continu pendelen naar Heathrow voor mijn werk eindelijk weer es rondslenteren in Utreg op koopavond. Lekker zonnetje, vrolijke bende op straat, makes you feel alive again!
Zaterdag de meeting waarvoor ik stiekem toch wel een beetje gespannen ben maar het is prettige stress. Schoolreisje zeg maar.
maar ok
rare figuren ...
slaap lekker mensjes
quote:Slaap lekker meisie!
Op vrijdag 27 juni 2003 02:00 schreef diannetjhu het volgende:
.. zo even met de hond lopen en dan mn bedje in. Ben moe.
En stomme mens die zegt dat het hebben van BPS me op een bepaalde manier ook wel siert.. terwijl ik er gewoon een hekel aan heb dat ik het heb
maar ok
![]()
rare figuren ...
slaap lekker mensjes
weltrusten
quote:Lekker zeg!
Op vrijdag 27 juni 2003 06:00 schreef ondeugend het volgende:
Ik voel me zat maar geweldigweltrusten
Heb een beetje spierpijn van sporten, maar voel me desondanks dat heerlijk! Was ik maar moe, dan kon ik naar bed!
ben bang,,,
ik voel me klote......
*counting the days until her return*
quote:waar ben je bang voor ?
Op vrijdag 27 juni 2003 07:32 schreef jerney het volgende:
Bang... heel erg bang...
quote:Dat m'n vader doodgaat..
Op vrijdag 27 juni 2003 08:32 schreef Minkeltje het volgende:[..]
waar ben je bang voor ?
quote:Ah
Op vrijdag 27 juni 2003 08:32 schreef jerney het volgende:[..]
Dat m'n vader doodgaat..
quote:Meisje, gaat het zo slecht nu?
Op vrijdag 27 juni 2003 07:32 schreef jerney het volgende:
Bang... heel erg bang...
Een arm om je heen, en ik denk aan je.
quote:longkanker..
Op vrijdag 27 juni 2003 10:02 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Ah
dat kan ik begrijpen
((((((
Is er iets met hem (als ik vragen mag?)
En shmoopy, ja hij heeft 40 graden koorts op het moment.
Ik wil het liefst nu meteen erheen, maar m'n moeder wil liever dat ik wacht tot de dokter geweest is voor het geval hij naar het ziekenhuis moet.
quote:Houd vol, lieve Jerney
Op vrijdag 27 juni 2003 10:17 schreef jerney het volgende:[..]
longkanker..
Ik wil het liefst nu meteen erheen, maar m'n moeder wil liever dat ik wacht tot de dokter geweest is voor het geval hij naar het ziekenhuis moet.
quote:Op dit moment even niet semmie
Op vrijdag 27 juni 2003 10:39 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Houd vol, lieve Jerney
We zijn er altijd om je op te vangen. Je bent een supersterke en dappere meid
maar thanks
quote:Slik, weet niks meer te zeggen...en stil is..
Op vrijdag 27 juni 2003 10:17 schreef jerney het volgende:[..]
longkanker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |