Geweldig topicquote:

Bijna niemand had er vertrouwen in, ik welquote:Op maandag 23 juni 2003 16:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik weet zeker dat Rijkaard in staat is Barca weer op de rails te krijgen..
Beetje ervaring op doen en dan over een seizoen of wat een trainersruil met Koeman...

Ik zei dat beiden afzonderlijk te licht waren als hoofdcoach, maar als duo....quote:

quote:Op zaterdag 21 juni 2003 14:58 schreef Leroy_Lijmsnuiver het volgende:
Zo moeten wel een nederlander nemen. alle prijzen daar worden altijd door nederlanders gewonnen.

quote:Op zaterdag 21 juni 2003 15:00 schreef apennootjes het volgende:
wat moeten die gasten met rijkaard. Die kneus heeft niks goeds laten zien. die nietsnut aantrekken zou erg stom zijn. Laat ze liever dan een niet nederlander aantrekken. En goede verdedigers en middenvelders kopen.

En jij kickt weer ff een eeuwen-oud topicquote:

Met alle redequote:Op donderdag 18 mei 2006 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jij kickt weer ff een eeuwen-oud topic

quote:Op zaterdag 21 juni 2003 08:50 schreef twi het volgende:
Sparta was al slecht voor Rijkaard's trainerscarriere, Barcelona zal helemaal desastreus worden. Als ik Frank was zou ik eerst even een paar makkelijke klussen nemen. Ik snap niet waarom 'ie is weg gegaan bij de KNVB.

Deze is dan ook wel leuk.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geweldig topic. Frenky wordt tot de grond toe afgekraakt en staat nu mooi 1e in de Primera Division en heeft het beste team ter wereld op Ajax en Arsenal na

Yep, remember Sparta?quote:Op maandag 23 juni 2003 09:00 schreef SCH het volgende:
Het is dus echt waar!!!!!!!!
On-ge-loof-lijk. Remember Sparta. Maar goed, ze moeten het zelf weten

Dat mag inderdaad wel weer een keer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:10 schreef bergkampf het volgende:
Psst Puyol word t nieteens tijd voor de kapper

Omdat er op Fok geen Cruijff zitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe komt het dat de beleidmakers in Barcelona dit duo wel zagen zitten en zovelen hier op Fok niet?

goeie gok?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe komt het dat de beleidmakers in Barcelona dit duo wel zagen zitten en zovelen hier op Fok niet?

Preciesquote:

Vreselijk mislukt inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2003 10:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Het lijkt Rijkaard wel in de bol geslagen, hij rolt van het ene debacle naar het andere. (NL-XI-tal, Sparta) Hij houdt blijkbaar van zelfkastijding... , dit wordt een ramp ,dat voorspel ik nu al.

Ja, twi bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:01 schreef Trancelocator het volgende:
Het zou leuk zijn als een aantal mensen reageren op hun eigen posts. Tot nu toe geloof ik niemand.

quote:Op zaterdag 21 juni 2003 03:17 schreef SunChaser het volgende:
Kunnen die exvoetballers niet gewoon rentenieren ofzo?
Ze denken allemaal maar dat ze kunnen trainen. Frenk kan dat niet.

je zegt toch ook Denny Blindquote:Op zaterdag 21 juni 2003 03:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind het dus raar, je zegt of Frenk Rijkaard of Frank Rijkaard. Je zegt toch ook niet Mert Smeets, Hank Spaan of Sjak van Gelder?![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |