Leuk voor beide heren. Rijkaard levert de naam, de frisheid en de verstandhouding tussen de spelers en ten Cate voegt er nog een beetje expertise, ontspanning en discipline aan toe.
De beste Nederlanders zijn over, nu de rest van het elftal waar mogelijk versterken met Catalanen. Shirtsponsor erbij als compensatie en er staat een hervormd Barcelona. Ik denk niet dat je er wonderen van hoeft te verwachten, daar zelfs Cruijff Barça afgelopen seizoen niet op de rails had kunnen krijgen.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
haha, op papier misschien! Als je een genie hebt op tactisch gebied(ten Cate) en iemand die nog geen pupillenelftal van structuur kan voorzien(Rijkaard).. lijkt het me nou erg verstandig om Rijkaard dan het tactisch concept te laten bepalen!
quote:Kan hij dat niet via de voordeur doen?
Op maandag 23 juni 2003 21:50 schreef tong80 het volgende:
En zo spreekt Johan Cruijff via de achterdeur toch een woordje mee.
Zou geweldig zijn
quote:Nee, want dan kan ie niet meer via de achterdeur met Ajax bezig zijn.
Op maandag 23 juni 2003 21:52 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Kan hij dat niet via de voordeur doen?
![]()
Zou geweldig zijn
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:02 schreef tong80 het volgende:[..]
Nee, want dan kan ie niet meer via de achterdeur met Ajax bezig zijn.
quote:Een trainer die al een geruime tijd wel leuk en constant presteert is blijkbaar al snel een genie
Op maandag 23 juni 2003 21:06 schreef twi het volgende:
ten Cate heb ik hoog zitten, maar om 'm nou als genie te bombarderen? Ach wat zie ik? BHFH? Ohja...nee...laat dan maar.
Maar ik vind het een goeie combi, ten cate is wel een gedreven kerel en wil niks anders dan eens presteren op hoog niveau denk ik. Rijkaard levert voornamelijk de naam en zijn overwicht op veel jonge spelers.
quote:wat wil je daar mee zeggen???? htc heeft schitterend werk verricht en is rijp voor de absolute top!
Op maandag 23 juni 2003 18:05 schreef Leatherface het volgende:
Laatste werknemers van beide heren: Sparta en NAC.Zullen ze die clubs in Spanje kennen
quote:hmmz mja ik denk dat Barcelona toch wel wat anders is dan Nac, fietstas etc ....
Op maandag 23 juni 2003 22:53 schreef Stefkuh het volgende:[..]
wat wil je daar mee zeggen???? htc heeft schitterend werk verricht en is rijp voor de absolute top!
entsja Rijkaard, heb ik geen hoge pet van op, denk dat ie blij mag zijn als ie 1 jaar vol maakt...
Tevens zijn alle 4 vier ook aan Ajax verbonden geweest: 3 als speler, en 3 als coach (en 2 dus zowel als trainer als als coach). Zodra Koeman trainer wordt zijn dat dus 3 spelers die bij Ajax zowel speler als coach waren (alleen niet meer allen Amsterdammer, maar wel Noord-Hollanders).
quote:Hopen dat dat nog ff uitgesteld wordt (lijkt me in belang van Ajax) om die reden niet ongunstig dat Rijkaard voor 4 jaar getekend heeft
Op dinsdag 24 juni 2003 16:04 schreef Doc het volgende:
...Zodra Koeman trainer wordt ...
ben benieuwd hoelang ze daar zitten. Al geloof ik wel dat Henk en niet Frenk hoofdtrainer zou moeten zijn (als je uit deze 2 moet kiezen).
Zo zie je maar hoe dat uit kan pakken.quote:Op dinsdag 24 juni 2003 14:49 schreef DAMH het volgende:
entsja Rijkaard, heb ik geen hoge pet van op, denk dat ie blij mag zijn als ie 1 jaar vol maakt...
Alle credits zijn voor Henk ten Cate. Rijkaard mag braaf doen wat hij zegt en zich vooral niet met de tactiek bemoeien. Zonder ten Cate was het Barcelona stukken slechter vergaan.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:54 schreef popolon het volgende:
Zo !
Heeft dat even verassend goed uitgepakt dit seizoen.
Leuk om weer 'ns door te lezen.
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Alle credits zijn voor Henk ten Cate. Rijkaard mag braaf doen wat hij zegt en zich vooral niet met de tactiek bemoeien. Zonder ten Cate was het Barcelona stukken slechter vergaan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2003 08:50 schreef twi het volgende:
Sparta was al slecht voor Rijkaard's trainerscarriere, Barcelona zal helemaal desastreus worden. Als ik Frank was zou ik eerst even een paar makkelijke klussen nemen. Ik snap niet waarom 'ie is weg gegaan bij de KNVB.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |