Dat mag inderdaad wel weer een keer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:10 schreef bergkampf het volgende:
Psst Puyol word t nieteens tijd voor de kapper
Omdat er op Fok geen Cruijff zitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe komt het dat de beleidmakers in Barcelona dit duo wel zagen zitten en zovelen hier op Fok niet?
goeie gok?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe komt het dat de beleidmakers in Barcelona dit duo wel zagen zitten en zovelen hier op Fok niet?
Preciesquote:
Vreselijk mislukt inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2003 10:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Het lijkt Rijkaard wel in de bol geslagen, hij rolt van het ene debacle naar het andere. (NL-XI-tal, Sparta) Hij houdt blijkbaar van zelfkastijding... , dit wordt een ramp ,dat voorspel ik nu al.
Ja, twi bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:01 schreef Trancelocator het volgende:
Het zou leuk zijn als een aantal mensen reageren op hun eigen posts. Tot nu toe geloof ik niemand.
quote:Op zaterdag 21 juni 2003 03:17 schreef SunChaser het volgende:
Kunnen die exvoetballers niet gewoon rentenieren ofzo?
Ze denken allemaal maar dat ze kunnen trainen. Frenk kan dat niet.
je zegt toch ook Denny Blindquote:Op zaterdag 21 juni 2003 03:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind het dus raar, je zegt of Frenk Rijkaard of Frank Rijkaard. Je zegt toch ook niet Mert Smeets, Hank Spaan of Sjak van Gelder?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |