Voor zover ik weet gaat het om de topics:
Misschien dat er nog wel meer zijn...
quote:Je kunt ook overdrijven, tis pas over 1 jaar en 3 maanden
Op zondag 10 augustus 2003 15:14 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb topics die direct te maken hebben met de Amerikaanse presidentsverkiezingen van volgend jaar voorzien van de tag [US2004].Voor zover ik weet gaat het om de topics:
[US2004] Al Gore is geen kandidaat [US2004] Een nieuwe termijn voor George W. Bush? [US2004] Dean for America! Misschien dat er nog wel meer zijn...
quote:Och, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn
Op zondag 10 augustus 2003 17:53 schreef pberends het volgende:[..]
Je kunt ook overdrijven, tis pas over 1 jaar en 3 maanden
![]()
Kan je niet de foute posts wegeditten? (+ waarschuwing)?
quote:Teveel deelonderwerpen denk ik, was bij de Nederlandse verkiezingen ook.
Op zondag 10 augustus 2003 19:00 schreef Sidekick het volgende:
Is het geen beter idee om een centraal topic te hebben?
quote:Zo breed en diep zal er niet over gediscussierd worden denk ik.
Op zondag 10 augustus 2003 20:41 schreef Vodka het volgende:[..]
Teveel deelonderwerpen denk ik, was bij de Nederlandse verkiezingen ook.
quote:Idd.
Op zondag 10 augustus 2003 20:41 schreef Sidekick het volgende:
Waarom is het borrel-topic dicht?
quote:Nee. Dat helpt niet. Dat is in het verleden wel gebleken. Het is ook niet zozeer dat er foute posts in staan als wel de toon waarop er gepraat wordt. Elkaars klonen gaan zitten opnaaien.. Sorry, doe dat maar lekker in Onzin, maar niet hier, zelfs niet in het borrelpraat topic.
Op zondag 10 augustus 2003 20:41 schreef Sidekick het volgende:
Waarom is het borrel-topic dicht?Kan je niet de foute posts wegeditten? (+ waarschuwing)?
Zoals gezegd: iedereen gaat maar lekker vroeg slapen en morgen kijken we wel weer verder.
quote:Toch jammer, ben ik net terug van vakantie gaat het borreltopic dicht
Op zondag 10 augustus 2003 21:01 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee. Dat helpt niet. Dat is in het verleden wel gebleken. Het is ook niet zozeer dat er foute posts in staan als wel de toon waarop er gepraat wordt. Elkaars klonen gaan zitten opnaaien.. Sorry, doe dat maar lekker in Onzin, maar niet hier, zelfs niet in het borrelpraat topic.
Zoals gezegd: iedereen gaat maar lekker vroeg slapen en morgen kijken we wel weer verder.
quote:Zou er een oorzakelijk verband zijn?
Op zondag 10 augustus 2003 21:14 schreef du_ke het volgende:[..]
Toch jammer, ben ik net terug van vakantie gaat het borreltopic dicht
.
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 21:15 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Zou er een oorzakelijk verband zijn?
Maar vooruit, dan proberen we het morgen wel weer.
quote:Goh, wat zal ik nu slecht slapen
Op zondag 10 augustus 2003 21:32 schreef Sidekick het volgende:
Uit protest open ik het topic niet.
quote:Gevoel voor humor is iets wat je kan aanleren.
Op zondag 10 augustus 2003 21:33 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Goh, wat zal ik nu slecht slapen
Hier verder?
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 21:33 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Goh, wat zal ik nu slecht slapen
quote:Met welke Fok!-ers asocieer jij bep. smilies?
Op zondag 10 augustus 2003 02:14 schreef Gil-galad het volgende:. Wile_E_Coyote
.
quote:Mijne is meer
Op zondag 10 augustus 2003 21:35 schreef Gil-galad het volgende:[..]
[..]Met welke Fok!-ers asocieer jij bep. smilies?
.
En dat hoeft ook allemaal niet zo superserieus, maar het borrelpraattopic lijkt soms wel een theekransje... Open dan lekker een IRC-kanaal #politiek ofzo!
En, zoals ik een paar dagen geleden al opmerkte, dat klonengejaag moet maar eens afgelopen zijn. Als iemand ervoor kiest om onder een nieuwe username door te gaan dan doet diegene dat waarschijnlijk niet voor niets, voor sommige personen kan het ook geen kwaad eens met een schone lei te beginnen. Dus wat boeit het wie Gil-Galad, Wile of Sidekick in een 'vorig leven' was, het gaat erom wat ze nu onder hun huidige username posten!
quote:Gemenerik! Een gezellig theekransje doet toch niemand kwaad?
Op zondag 10 augustus 2003 21:51 schreef Kozzmic het volgende:
En dat hoeft ook allemaal niet zo superserieus, maar het borrelpraattopic lijkt soms wel een theekransje... Open dan lekker een IRC-kanaal #politiek ofzo!
quote:Mee eens
Als iemand ervoor kiest om onder een nieuwe username door te gaan dan doet diegene dat waarschijnlijk niet voor niets, voor sommige personen kan het ook geen kwaad eens met een schone lei te beginnen. Dus wat boeit het wie Gil-Galad, Wile of Sidekick in een 'vorig leven' was, het gaat erom wat ze nu onder hun huidige username posten!
quote:Kennelijk niet, want het begint nu al te spelen.
Op zondag 10 augustus 2003 17:53 schreef pberends het volgende:[..]
Je kunt ook overdrijven, tis pas over 1 jaar en 3 maanden
![]()
quote:Nee, ben ik niet voor. Centrale topics probeer ik sowieso tot een minimum te beperken, ik ben er niet zo'n aanhanger van. Het haalt een beetje de discussiewaarde uit een onderwerp als het allemaal op één grote hoop in één groot topic moet worden behandeld.
Op zondag 10 augustus 2003 19:00 schreef Sidekick het volgende:
Is het geen beter idee om een centraal topic te hebben?
En zoals het tot dusver gaat gaat het toch prima? De topics die tot nu toe zijn geopend hebben w.m.b. stuk voor stuk bestaansrecht naast elkaar. Mocht het op een gegeven moment uit de hand lopen met verschillende topics dan kunnen we nog altijd op dat moment een andere beslissing nemen.
quote:Het hoeft ook allemaal niet zo serieus te zijn, en zolang de virtuele theekopjes en -potten niet naar elkaars hoofd worden gegooid zal ik ook echt niet zo snel ingrijpen hoor. Maar probeer wel een beetje een politieke lijn in het topic te houden, dat maakt het ook voor anderen buiten de vaste stamgasten interessant om zo af en toe eens in het topic te kijken en er te reageren.
Op zondag 10 augustus 2003 21:55 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Gemenerik! Een gezellig theekransje doet toch niemand kwaad?
.
quote:Het lijkt me goed om deze tekst in de openingposts van de Borrelpraat-topics te zetten
Op zondag 10 augustus 2003 22:01 schreef Kozzmic het volgende:
Het hoeft ook allemaal niet zo serieus te zijn, en zolang de virtuele theekopjes en -potten niet naar elkaars hoofd worden gegooid zal ik ook echt niet zo snel ingrijpen hoor. Maar probeer wel een beetje een politieke lijn in het topic te houden, dat maakt het ook voor anderen buiten de vaste stamgasten interessant om zo af en toe eens in het topic te kijken en er te reageren.
quote:stomme @)#$*%(*!!! die graven jullie eigen graf, met Wile voorop. Het POL-forum is al zo dood als een pier
Op zondag 10 augustus 2003 22:14 schreef Kozzmic het volgende:
Jullie wachten maar totdat Wile of ik morgen een nieuw slowchat-topic start.Zie ook de discussie in [Feedback] Moderating Methoden in Politiek, even time out op het moment. Ga maar elders kijken op Fok! of je je ei kwijt kunt!
quote:Mwah, valt toch wel mee, toch?
Op zondag 10 augustus 2003 22:15 schreef pberends het volgende:[..]
stomme @)#$*%(*!!! die graven jullie eigen graf, met Wile voorop. Het POL-forum is al zo dood als een pier
Ik ben de dupe van een paar )#*($@#)$ omdat die lopen te kutten
Het zou trouwens m.i. een slechte zaak zijn als het slowchattopic POL levendig moet houden.
quote:Beter dan dat het POL-forum dood gaat (of blijft), niet?
Op zondag 10 augustus 2003 22:20 schreef Kozzmic het volgende:
Mwah, valt toch wel mee, toch?Het zou trouwens m.i. een slechte zaak zijn als het slowchattopic POL levendig moet houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |