Kost een kapitaal..maar dan heb je ook wat....toch?
Maar nu? Zal niet aanslaan. denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door olavski op 19-06-2003 10:48]
maar denk idd dat het nu niet meer zo aanslaat..
En voor de UvA gaan staan op zoek naar mensen die ze ook sparen om te ruilen zal wel niet erg succesvol zijn .
Ik heb wel wat van die boeken vol, uit begin jaren '90 .
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:05 schreef keeper het volgende:
Ja leuk, maar ik ben er nu een beetje te oud voor denk ik.
quote:Lees ook ff verder he. Het gaat vooral om het ruilen.
Op donderdag 19 juni 2003 14:12 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
Dat sparen van die plaatjes vind ik nog steeds wel leuk eik . Maar als je met niemand kan ruilen is het ook zo gaar. En om nou op het basisschoolplein tussen de 10-jarigen te gaan staan vind ik ook een beetje sneu
.
quote:Zou Fons S. erachter zitten?
Op donderdag 19 juni 2003 14:15 schreef keeper het volgende:[..]
Lees ook ff verder he. Het gaat vooral om het ruilen.
Dat sparen van die plaatjes vind ik nog steeds wel leuk eik
. Maar als je met niemand kan ruilen is het ook zo gaar. En om nou op het basisschoolplein tussen de 10-jarigen te gaan staan vind ik ook een beetje sneu
.
Ja sorry, gaat te ver i know maar kon het niet laten
maar denk wel dat ik nog wat plaatjes heb van belgische spelers
Ik spaarde ze ook altijd. Heb zelfs nog albums uit de jaren zeventig.
quote:Koosje Waslander van PEC?
Op donderdag 19 juni 2003 10:32 schreef olavski het volgende:
Heb nog een paar voetbalseizoenen compleet uit de jaren '80Maar nu? Zal niet aanslaan. denk ik
[afbeelding]
Mijn oma bracht die dingen altijd mee op woensdag middag. Prachtig, tijdens Seabert die dingen inplakken
quote:En ruilen met je vrienden!
Op donderdag 19 juni 2003 20:41 schreef Da_Sandman het volgende:Mijn oma bracht die dingen altijd mee op woensdag middag. Prachtig, tijdens Seabert die dingen inplakken
Dan had je 12x die ene linksback van Volendam, en kon je Romario maar niet bemachtigen!
quote:Maar je moest vooral niet denken dat bepaalde plaatjes minder vaak gedrukt werden dan andere!
Op donderdag 19 juni 2003 20:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Dan had je 12x die ene linksback van Volendam, en kon je Romario maar niet bemachtigen!
quote:Nee, idd.
Op donderdag 19 juni 2003 20:56 schreef keeper het volgende:Maar je moest vooral niet denken dat bepaalde plaatjes minder vaak gedrukt werden dan andere!
Hoewel het toch opviel dat ajax, Feyenoord en psv 9 van 10 keer plaatjes moest bijbestellen!
quote:Die heb ik ook
Op donderdag 19 juni 2003 10:32 schreef olavski het volgende:
Heb nog een paar voetbalseizoenen compleet uit de jaren '80Maar nu? Zal niet aanslaan. denk ik
[afbeelding]
Heb ook nog eentje van seizoen 78/79 en een van een veel later seizoen.
quote:Dit is natuurlijk het ideale ruil topic
Op donderdag 19 juni 2003 14:15 schreef keeper het volgende:[..]
Lees ook ff verder he. Het gaat vooral om het ruilen.
Dat sparen van die plaatjes vind ik nog steeds wel leuk eik
. Maar als je met niemand kan ruilen is het ook zo gaar. En om nou op het basisschoolplein tussen de 10-jarigen te gaan staan vind ik ook een beetje sneu
.
En op een speciale Panini VBL meeting de transfers plegen en zo
quote:Yeah !
Op donderdag 19 juni 2003 21:26 schreef Doc het volgende:En op een speciale Panini VBL meeting de transfers plegen en zo
quote:Dat zou cool zijn. Gewoon hier plaatjes kunnen ruilen. Anders is het lang niet zo leuk en veel te duur om je boek vol te krijgen.
Op donderdag 19 juni 2003 21:26 schreef Doc het volgende:[..]
Dit is natuurlijk het ideale ruil topic
![]()
quote:Oh mijn god, dan voel ik me echt een nerd als ik zoiets ga doen.
Op donderdag 19 juni 2003 21:26 schreef Doc het volgende:
1 keer een hele box gekocht en daarna met Vrienden op het schoolplein ruilen
quote:Ik heb Ruud Geels nog dubbel....ruilen?
Op donderdag 19 juni 2003 10:03 schreef Svensational het volgende:
Panini komt na een aantal jaren afwezigheid weer terug met de panini-plaatjes van voetballers. Een aantal jaren is het niet gelukt om met elke individuele club een contract overeen te komen, maar dit jaar is dat weer gelukt. Top of flop?
quote:Gooien?
Op vrijdag 20 juni 2003 19:47 schreef Captain_Chaos het volgende:[..]
Ik heb Ruud Geels nog dubbel....ruilen?
quote:Neej....ruilen voor Piet Schrijvers
Op vrijdag 20 juni 2003 19:48 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Gooien?
WK '94, EK '96, WK '98
en legio dubbelen.
Vroeger altijd op de schoolpleintjes mee gokken. Pure nostalgie
Weet het nog wel. Kocht je 10 pakjes omdat je dan de 11e gratis kreeg! En de stapel dubbele groeide maar.
eentje uit 1994
Bolivia dubbel.
Alvaro Pena en Dario Rojas.
Kleine landen moesten altijd met 2 op een plaatje
89, 91, 93 en 95 en WK90 in Italië, EK 92 in Zweden, WK 94 Amerika en EK 96 Engeland.
Was er helemaal gek van. Ik heb ook nog zo'n klapper waar die harde kartonnen voetbalplaatjes in moesten.
quote:In weze verandert er dus niet veel aan je gevoel als je zoiets gaat doen dus ...
Op vrijdag 20 juni 2003 19:34 schreef keeper het volgende:[..]
Oh mijn god, dan voel ik me echt een nerd als ik zoiets ga doen.
quote:Met het subtiele verschil dat ik me dan niet meer voor de gek kan houden dat ik geen nerd ben.
Op zaterdag 21 juni 2003 11:07 schreef Doc het volgende:
In weze verandert er dus niet veel aan je gevoel als je zoiets gaat doen dus ...
quote:tuurlijk
Op donderdag 19 juni 2003 20:47 schreef Fulton het volgende:
Kopen ja, als je 12 bent.
quote:NOU EN!!!!!!!!
Op zaterdag 21 juni 2003 13:22 schreef Perforatie het volgende:
Geldklop@Multimasta
quote:haha zo was ik ook begonnen
Op zaterdag 21 juni 2003 02:52 schreef Steijn het volgende:
Eeejh, die panini plaatjes, wat een jeugd sentiment (alsof al een ouwe zak ben). Op de basisschool, handje klap met van die dingen, ik had een hele stapel. Nooit 1 gekocht, gewoon begonnen met een kaartje dat ik van iemand gebietst had. Wel leuk
handjeklappen...
wie het dichtst bij de muur het kaartje kon gooien..
ruilen.... 1 voor 4 kaartjes ik troggelde ze wel af
maar heb nog nooit 1 kaartje gekocht... en kheb er een hoop gehad!!
wel kewl dat ze weer terugkomen!!
kheb nog wel ergens een zooi ouwe plaatjes van een ex van me zus gehad ooit... daar was ik ook blij mee die heb ik nooit vergokt of weggegeven... voor iemand die ze echt spaart zijn dat mooie dingetjes.. zaten ook nog kaartjes van the a-team tussen
jaja die goeie ouwe tijd heh
Pasfoto gemaakt met voetbalshirt aan. En dat komt dan in m'n paspoort.
quote:Ach meestal kreeg je ze toch van je ouders of je opa en oma. Wat was het toen altijd leuk om mee te gaan met boodschappen doen
Op dinsdag 24 juni 2003 12:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Achteraf kun je stellen dat ik m'n geld misschien beter had kunnen besteden, maar toen mocht ik nog geen bier drinken
Heb ze helaas niet meer, vind het altijd wel leuk om er doorheen te bladeren. Heb nog wel twee seizoenen van de NBA. Mis ik nog een plaatje van
quote:hahaaa, mooi was die tijd he
Op donderdag 19 juni 2003 20:41 schreef Da_Sandman het volgende:
...heb die albums niet meer merk ik net...
Mijn oma bracht die dingen altijd mee op woensdag middag. Prachtig, tijdens Seabert die dingen inplakken
quote:Ik heb een maat van me al overtuigd. Wel hebben we afgesproken een maximaal aantal pakjes te kopen per week, anders koop je meteen een hele doos en is d elol er snel vanaf.
Op donderdag 24 juli 2003 09:51 schreef dribbel79 het volgende:
Prachtig topic dit zeg, voetbal ´88 had ik bijna vol, Die van het WNF helemaal en dan had je nog A-team en ga zo maar door....ik hoop dat ze weer uitkomen, dan ga ik ze zeker sparen....alleen even kijken hoe de vrouw erover denkt
En dan plakken/ruilen maar....
Hadden meteen bijna het boek vol.
Volgende wat je deed was een extra boek kopen en dan die kaart invullen om plaatjes bij te bestellen. Je had dan meteen je boek vol.
Jaren daarvoor seizoen 85/86 moest je bijna helemaal krom liggen om die 50 cent voor die plaatjes te kunnen bemachtigen...
De enige 3 boeken die ik vol heb zijn die van het EK88 en WK 90 en 94
quote:Ik ben al om! Weet je wanneer die dingen beschikbaar zijn?
Op maandag 28 juli 2003 11:36 schreef Jheronimus het volgende:
Echt goeie shit! Zit er keihard aan te denken om 'for old times sake' maar weer eens zo'n boek aan te schaffen en die dingen te gaan sparen. Even kijken of ik een aantal mensen in mijn omgeving ook zo gek ga krijgen
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:10 schreef Halinalle het volgende:
Welke jongen heeft er vroeger niet van die plaatjes gespaard?
quote:Foei!
Op maandag 28 juli 2003 12:13 schreef zjroentje het volgende:[..]
quote:Ik voetbalde op straat.
Op maandag 28 juli 2003 13:38 schreef Jheronimus het volgende:
Inderdaad ja, toch een gebrek aan je opvoeding...
Ik spaarde geen plaatjes.
quote:En/en niet of/of
Op maandag 28 juli 2003 13:38 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik voetbalde op straat.
Ik spaarde geen plaatjes.
Voetbal 2004 staat gepland voor week 38, dat is 15 september.
Jaja...
Dat ze die dingen nu eigenlijk niet in een chips zak doen...... Dat is het toch helemaal tegenwoordig??? Net als de voetbalflippo's enkele jaren geleden nog. Die had ik helemaal compleet.
Maar goed of ik er nog nog weer aan begin....... Destijds was ik negen, was het allemaal leuk en deden m'n schoolvriendjes het ook, dat ligt nu toch ff iets anders.....
quote:Dus eigenlijk staat hier dat half nederlands die links achter van Volendam enz miste omdat ik die 10x dubbel had (net als de rest van alle mensen hier
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:49 schreef lament het volgende:
each sticker and are printed in the same quantity as the albums.
quote:Wat gek joh die had ik en al mijn "vriendjes" ook dubbel
Op dinsdag 9 september 2003 14:57 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Dus eigenlijk staat hier dat half nederlands die links achter van Volendam enz miste omdat ik die 10x dubbel had (net als de rest van alle mensen hier
)
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:04 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand al wat meer???
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Net effe mailtje naar Panini Italië gestuurd, die verwezen me naar Panini Duitsland/Nederland.Voetbal 2004 staat gepland voor week 38, dat is 15 september.
Tof dat het terugkomt, nostalgie in optima forma .
Czaba Feher heb ik al dubbel trouwens...
quote:Ruilen?
Op vrijdag 26 september 2003 15:28 schreef Dylan Dog het volgende:
En jawel: ze zijn binnen en ik heb samen met een vriend zo'n starterspakket plus 5 pakjes pp gekocht. Het zijn geen stickers maar kaartjes die je ijn een map schuift met een spel erbij. Dat laatste zal wel niet veel wezen vrees ik trouwens. Nu nog andere opgeschoten mensen vinden die zo stom zijn zo'n boek te kopen.Czaba Feher heb ik al dubbel trouwens...
quote:hehe ja dat denk ik wel
Op vrijdag 26 september 2003 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is dacht ik niet van panini want dat heb ik nergens zien staan. Ach boeien, blijft leuk. (en het kan best dat ik de verkeerde verzamelset heb...)
Ik heb Wesley Sneijder 87x dubbel: ruilen voor het PSV-logo?
Waterreus had zich wel eens netjes mogen scheren vind ik
code:En ik heb zojuist ook het Panini Stickeralbum gekocht.Kalle Sone nr. 257
Fredrik Berglund nr. 112
Kees van Wonderen nr. 46
Yannis Anastasiou nr. 113
Rahim Ouedraogo nr. 213
Mathias Floren nr. 264
Danny Hesp nr. 228
Jack Tuyp nr. 327
Gregoor van Dijk nr. 109
Sidney Lammens nr. 227
Ji-Sung Park nr. 16
Purrel Frankel nr. 248
Nebojsa Gudelj nr. 68
Gorgi Hristov nr. 294
Rogier Molhoek nr. 161
Ruud Kras nr. 319
Dejan Govedarica nr. 89
Regillio Vrede nr. 265
Kurt Elshot nr. 263
Zdenek Grygera nr. 28
Gijs Cales nr. 312
Barry van Galen nr. 183
Jorge Acuna nr. 54
Mark Luypers nr. 103
Eric Hellemons nr. 233
Donny de Groot nr. 149
Yuri Cornelisse nr. 168
Roland Jansen nr. 296
Arco Jochemsen nr. 217
Feyenoord nr. 43
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 15-10-2003 15:17]
quote:Ruilen voor van der Vaart?
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:46 schreef lament het volgende:
Zo zien de nieuwe plaatjes van Panini eruit:Waterreus had zich wel eens netjes mogen scheren vind ik
quote:Done.
Op woensdag 15 oktober 2003 15:42 schreef pekel het volgende:
Kan een moderator de titel niet veranderen in [centraal] Panini-voetbalplaatjes![]()
quote:Die heb ik al.
Op woensdag 15 oktober 2003 14:39 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ruilen voor van der Vaart?
Sterker nog, ik heb Ajax bijna compleet en van andere clubs nog helemaal niets.
En maar beweren dat alle stickers in gelijke hoeveelheden worden gedrukt...
quote:pfff... ziet er niet uit
Zo zien de nieuwe plaatjes van Panini eruit:Waterreus had zich wel eens netjes mogen scheren vind ik
had dat stickelbum alleen pas 10 minuten en toen scheurde de middelste bladzijde er alweer zowat uit :S
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:41 schreef Eibertje het volgende:
Yeaaah eindelijk weer Panini plaatjeshad dat stickelbum alleen pas 10 minuten en toen scheurde de middelste bladzijde er alweer zowat uit :S
quote:Heeft Panini die foto's geschoten toen de spelers net uit hun bed kwamen...?
code:Nog steeds niks dubbel!Kalle Sone nr. 257
Fredrik Berglund nr. 112
Kees van Wonderen nr. 46
Yannis Anastasiou nr. 113
Rahim Ouedraogo nr. 213
Mathias Floren nr. 264
Danny Hesp nr. 228
Jack Tuyp nr. 327
Gregoor van Dijk nr. 109
Sidney Lammens nr. 227
Ji-Sung Park nr. 16
Purrel Frankel nr. 248
Nebojsa Gudelj nr. 68
Gorgi Hristov nr. 294
Rogier Molhoek nr. 161
Ruud Kras nr. 319
Dejan Govedarica nr. 89
Regillio Vrede nr. 265
Kurt Elshot nr. 263
Zdenek Grygera nr. 28
Gijs Cales nr. 312
Barry van Galen nr. 183
Jorge Acuna nr. 54
Mark Luypers nr. 103
Eric Hellemons nr. 233
Donny de Groot nr. 149
Yuri Cornelisse nr. 168
Roland Jansen nr. 296
Arco Jochemsen nr. 217
Feyenoord nr. 43
Stefano Seedorf nr. 71
Jordy Zuidam nr. 142
Ajax nr. 22
Bogdan Lobont nr. 24
James Quinn nr. 203
Jeffrey Leiwakabessy nr. 86
Gerald Sibon nr. 130
Rafael van der Vaart nr. 36
RBC nr. 225
Jari Litmanen nr. 37
Heeft een uurtje gekost, maar hier kan je dus je album echt goed mee bijhouden
quote:Stickeralbum ¤ 1,50
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:14 schreef Wouter het volgende:
En wat zijn de kosten (album, plaatjes)?
quote:Oftewel: Supergoedkoop.
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:59 schreef pekel het volgende:[..]
Stickeralbum ¤ 1,50
1 pakje á 5 plaatjes ¤ 0.50
quote:10 jaar geleden waren dat nog 6 plaatjes voor 45 ct ... en als je kijkt naar het productie proces van die plaatjes is dit dus niet supergoedkoop... maar oke toch leuk
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:59 schreef pekel het volgende:[..]
Stickeralbum ¤ 1,50
1 pakje á 5 plaatjes ¤ 0.50
Dan ben je al binnenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:10 schreef Devano het volgende:
zilveren hologram versie van Dennis Bergkamp
De schaamte houdt mij idd ook weg bij de sigarenboerquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:10 schreef Devano het volgende:
Ik heb ze gespaard tjidens Wk98 maar dat was geen PaniniIk heb later m'n hele verzameling weggeflikkerd (stapeltje van enkele centimeters) Maar heb nog een zilveren hologram versie van Dennis Bergkamp en eenzelfde uitvoering van Ruben Sosa (Uruguay) voor de rest niets
Weet niet of ik van de Eredivisie ga kopen, dan voel ik me weer 12 als ik daar om een pakje eredivisie plaatjes vraag
of cadeauverpakking eromheen vragen. Ik heb serieus echt zo'n zin om die dingen te kopen, ik ga het zo gewoon doen ook, moet toch boodschappen doenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:13 schreef Inquistor87 het volgende:
Gewoon een jochie op straat aanspreken, of hij die dingen wil kopen en hem dan 20 cent geven.
Ik ben benieuwd hoe het dit keer gesteld is. In het verleden ontbraken nog wel eens spelers i.v.m. de fotorechten. Zo had je bijv. geen plaatjes van het halve Spaanse elftal.quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:14 schreef ErikT het volgende:
Jaaaaaaa
Panini album Portugoal 2004 is uit!!! Morgen kopen!!! Rage ontketenen op de faculteit natuur- en sterrenkunde in Utrecht
http://euro2004.paninigroup.com/nl/ voor info
dat zijn er dus geen 16 :Squote:Iedereen hoopt op een fantastisch toernooi met de 16 teams die zich gekwalificeerd hebben.
De deelnemende teams zijn: Frankrijk, Denemarken, Engeland, Bulgarije, Italië, Zwitserland, Letland, Nederland, Kroatië, Rusland en Spanje.
*no comment :|quote:Je kunt de zakjes met platjes van deze serie bij de tijdschriftenhandel kopen.
Het is niet bijzonder veel, maar anders sta je in het lijstje Goossens (ooit Sparta geloof ik), Flittcroft en Jessquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:34 schreef keeper het volgende:
Ja ok, Guerrero is nog wel okay (wilde niet weg uit Baskenland kan je ook misschien lezen als mag niet weg uit, maar goed.) en Zetterberg is nog eens speler van het jaar geworden, maar wel in België. Dus echt een supertalent? Ach.
Dat was een andere Escobar, Andre. Hier gaat het om Alex.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:39 schreef Nyluzzz het volgende:
Escobar kon er zelf niks aan doen dat hij geen ster werd...
Die was van dequote:Op dinsdag 27 april 2004 18:22 schreef mitt het volgende:
Pablo.
Ik hou me aanbevolen hiervoor. Ik heb nl. nog 291 lege vakjes.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:47 schreef barf het volgende:
Ik heb bijna 2 albums van panini ek 2004 vol! Jammer dat ik niet niemand ken om mijn plaatjes mee te ruilen, maar ik hoef alleen nog maar de bonnen op sturen voor de nabestelling, wachten en plakken maar! Ik heb nog wel een zootje (ongeveer 100 verschillende) plaatjes over, dus voor de geïnteresseerden onder u: reageer!
Zo laat maar doorkomenquote:Op donderdag 29 april 2004 15:47 schreef barf het volgende:
Ik heb bijna 2 albums van panini ek 2004 vol! Jammer dat ik niet niemand ken om mijn plaatjes mee te ruilen, maar ik hoef alleen nog maar de bonnen op sturen voor de nabestelling, wachten en plakken maar! Ik heb nog wel een zootje (ongeveer 100 verschillende) plaatjes over, dus voor de geïnteresseerden onder u: reageer!
Ja hoor. Wij sparen met zn zessen op de faculteit natuur- en sterrenkunde in Utrecht voetbalplaatjes. Uit een melancholisch soort respect. Hierboven staat al iets meer info gepost, maar het is al mooi dat iedereen elke dag weer terugkomt met een verhaal van "ik werd uitgelachen". Zoek je zoiets?quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:10 schreef SCH het volgende:
Zijn er mensen hier die echt helemaal loos zijn van de plaatjes, er een goed verhaal over hebben en dat voor een radiomicrofoon willen vertellen? mail me dan even of meld het hier: jaap@heerenveen.org
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja hoor. Wij sparen met zn zessen op de faculteit natuur- en sterrenkunde in Utrecht voetbalplaatjes. Uit een melancholisch soort respect. Hierboven staat al iets meer info gepost, maar het is al mooi dat iedereen elke dag weer terugkomt met een verhaal van "ik werd uitgelachen". Zoek je zoiets?
done. We blijken na een hertelling zelfs met 7(het mooiste rugnummer) te zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]mail ff je tel.nr.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:54 schreef mitt het volgende:
ik heb Henry alal erg snel, ben net begonnen
en nog niet eens Nederlanders
Ik laat wijselijk mijn vriendin ze kopen, die vind het niet ergquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb je de verleiding ook niet kunnen weerstaan? Word jij ook zo gek aangekeken? Ik vandaag weer! Ik had wel 2 keer Raul, heb m helaas voor jou al geruild
Ik heb nu ook maar eens de percentages berekend. Waar ik 67 procent kans maakte op een nieuwe prent, kwam ik op zo'n beetje 55% uit. Met nu 188 erin had ik er op 50 precies 25 dubbele bij. Dus zat jij net wat slechter. Ik denk dat ze iets met de series variëren per regio of zo om effectief te verdienenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:46 schreef ErikT het volgende:
27 van de 50 dubbel terwijl ik er pas 142 van de 334 in had zitten. Het is doorgestoken kaart
Wij dus allemaal ook.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:56 schreef mitt het volgende:
Ik heb wel heel veel Zweden
Als we niu gaan vertellen welke nummers we dubbel hebben en welke we nog moeten, kunnen we makkelijk zien wat we aan elkaar hebben. Ik maak binnenkort wel een lijstjequote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:58 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook maar eens de percentages berekend. Waar ik 67 procent kans maakte op een nieuwe prent, kwam ik op zo'n beetje 55% uit. Met nu 188 erin had ik er op 50 precies 25 dubbele bij. Dus zat jij net wat slechter. Ik denk dat ze iets met de series variëren per regio of zo om effectief te verdienen
Mocht(en) j(ulli)e meer willen ruilen, houd ik me aanbevolen, ik zit ook in Utrecht.
Die wil ik van jequote:Op donderdag 27 mei 2004 02:10 schreef Price het volgende:
Dubbel:
16 / 100 / 167 / 183 / 189 / 212 / 217 / 220 / 255
Die heb ik voor je.quote:Leeg:
169 / 196 / 284
Met Spanjaarden en Letten kan je je onsterfelijk maken, daar hebben wij allemaal een gebrek aan, niet te doen gewoon.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:49 schreef okee6 het volgende:
De moed zinkt me wel in de schoenen, gezien de overschotten. Wat te denken van driemaal Van Bommel? En voor wie de Bulgaarse teamkiek nog niet heeft, ik kan wel een aantal mensen helpen![]()
Ik zit behalve met de genoemde teams trouwens ook met Spanje en Letland wel goed. Portugezen, Russen, Fransen en Nederlanders zijn schaars.
een panini-meet zie ik wel brood in![]()
Kom dan maar gewoon tussen 12:45 en 13:15. Dan zorg ik wel dat de hele meute buiten zit met zn plaatjesquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:13 schreef okee6 het volgende:
Het Minnaert is dichterbij, voor mij geen punt om daar een andere keer heen te komen, maar dinsdag komt wel goed uit. Euro 2004 nadert![]()
Kan ook ja, in 1 van die hokjes. We zijn niet moeilijk te herkennen, want iedereen heeft net zn 6e lichting plaatjes gekocht. We zitten dus druk te ruilen.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:56 schreef okee6 het volgende:
Het regent dinsdag waarschijnlijk, kunnen we ook bij de waterval afspreken
Als we wat ruilen, dan liever per post. Met gelijke aantallen uiteraard. Dit is ook mogelijk met meerdere personen, waarbij iedereen per saldo hetzelfde aantal terugkrijgt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die wil ik van je
[..]
Die heb ik voor je.
Waar woon je?
Post vind ik een goed idee. Ik zal vanavond ff een nieuwe lijst posten, heb nl nieuwe plaatjesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:39 schreef Price het volgende:
[..]
Als we wat ruilen, dan liever per post. Met gelijke aantallen uiteraard. Dit is ook mogelijk met meerdere personen, waarbij iedereen per saldo hetzelfde aantal terugkrijgt.
Ik wil 16 / 100 / 183 / 212 / 217 van jou. Dat zijn er 5. Maar mitt had Zweden voor me, dus doe dan maar niet 183. 16 / 100 / 212 en 217 dusquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:47 schreef Price het volgende:
Ik kom maar tot 4. 27 / 169 / 196 / 202
Zeg het maar ErikT.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:55 schreef mitt het volgende:
Ik heb nog wel wat Zweden voor je ErikT
Ik heb Jaap Stam nu dubbel.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik wil 16 / 100 / 183 / 212 / 217 van jou. Dat zijn er 5. Maar mitt had Zweden voor me, dus doe dan maar niet 183. 16 / 100 / 212 en 217 dus4 tegen 4.
Die wil ik ook wel, maar ik mag pas zaterdag weer plaatjes kopenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:05 schreef Price het volgende:
[..]
Ik heb Jaap Stam nu dubbel.
Okidoki.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel, maar ik mag pas zaterdag weer plaatjes kopen, dus ik heb verder niks voor jou. Anders kijken we over een week, om nou voor 4 plaatjes een brief te posten...
Daar waren we intussen ook achter gekomenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:18 schreef Inquistor87 het volgende:
Jullie zullen nooit je album vol krijgen
Geen Kluivert en Davids in Panini album
Als je nog wat van mij nodig hebtquote:Op maandag 14 juni 2004 16:44 schreef Price het volgende:
Ruilen Mitt? Ik heb er elf voor je.
Mail is verstuurd.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Als je nog wat van mij nodig hebt
mail maar
Ik heb er slechts 5 voor je.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:54 schreef okee6 het volgende:
* nog een keertje kickt, wellicht dat iemand nog een reeksje liggen heeft
Ik heb 2 plaatjes voor je, maar dat is niet echt de moeite hè?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:12 schreef okee6 het volgende:
Zoek:
50, 52, 53, 57, 58, 62, 63, 64, 66, 100, 105, 114, 148, 151, 223, 226, 231, 238, 246, 248
Dubbel:
10, 16, 19, 24, 27, 38, 39, 44, 54, 55, 56, 74, 81, 91, 98, 110, 130, 140, 156, 157, 159, 160, 162, 164, 165, 167, 169, 174, 180, 181, 184, 186, 187, 191, 193, 194, 195, 197, 198, 199, 202, 206, 207, 208, 209, 212, 214, 215, 216, 241, 276, 278, 282, 289, 290, 291, 293, 298, 303, 304, 309, 310, 311, 313, 314, 319
Dat schiet niet op iddquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb 2 plaatjes voor je, maar dat is niet echt de moeite hè?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:01 schreef ErikT het volgende:
Shit ik moet dat boek ook nog vol krijgen. Helemaal vergeten. Een aanta;l hebben al nabesteld zelfs...
Een Update, de stickers komen 26 April uitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:33 schreef waterreus23 het volgende:
De stickers zullen wel weer midden Mei uitkomen.
Haha, geweldig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zag ze vanmiddag in de winkel liggen. :p
Pakje gekocht
Ik heb: Materazzi, Xavi , Degen en Choi. En die zilvere sticker van de USA :p
Bij welke winkel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zag ze vanmiddag in de winkel liggen. :p
Pakje gekocht
Ik heb: Materazzi, Xavi , Degen en Choi. En die zilvere sticker van de USA :p
Sjezes, al lang niet meer met Panini te maken gehad, maar als ik dit zo zie begint het toch weer te kriebelen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:33 schreef waterreus23 het volgende:
Even deze Topic nieuw leven in blazen:
Afgelopen Dinsdag bracht Panini een WK serie op de markt. (Nog) niet de stickers, maar kaartjes genaamd: 'GOAAAAL!' Ook zitten in deze serie maar een aantal landen die deelnemen op het WK (waaronder Nederland). Het is niet zo zeer een verzamel iets, meer een spel, aldus Panini.
[afbeelding]
[afbeelding]
De stickers zullen wel weer midden Mei uitkomen.
Ben ook verslaafd hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 18:14 schreef Citroentje het volgende:
Ik ben nu toch bezweken voor de panini-plaatjes. De laatste keer dat ik hier aan deed, was tijdens het WK in 1990.![]()
Hier in Spanje kosten ze 40 eurocent. Dat maakt het dus elke keer als ik langs een kiosk loop zeer verleidelijk om toch ff een paar pakjes te kopen. Een vriend van mij kocht gisteren een paar pakjes en vroeg aan de kioskdame of hij zelf de pakjes mocht uitkiezen... Hij is 23...![]()
Maar goed, voetbal is voor alle leeftijden en Panini dus ook![]()
Haha, wat een herrinneringen komen ineens boven. Weet je wat wij daar thuis meededen? Het hoofd van die Bulgaar op die van een Nigeriaan plakken, en het kapsel van die ene Spanjaard bij een Nederlander!quote:Op vrijdag 20 juni 2003 11:05 schreef mbn het volgende:
Oh, die stapels dubbel die je op het eind overhield. En er zat altijd wel een bij die je echt vaak dubbel had en die iedereen in je buurt dubbel had.
graag gedaan...de laatste paar edities steeds geweest hoor spelciale EK/WK/Olymp. Sp. fora !quote:Op maandag 15 mei 2006 14:34 schreef planethugo het volgende:
thnx, had nog nieteens gezien dat er al een speciaal wk-forum is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |