abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37515047
Haha ik heb nog 2 volle plakboeken liggen van ek 96 en wk 98. Ik was een van de weinigen die portugal helemaal compleet had
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:06:30 #242
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37536583
Ik heb gisteren even gekeken:

1 zakje plaatjes kost ¤ 0,50 (voor 5 plaatjes)
dat is ¤ 0,10 per plaatje
In een vol boek moeten 596 plaatjes
dat is dus ¤ 59,60 plus nog ¤ 1,= voor het boek.

dat is dus ¤ 60,60 voor een vol boek (dan heb je dus geen dubbele plaatjes gekocht !)
en dat is 133,54 oud-hollandse guldens
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:40:27 #243
122545 Realdeal
Good question!
pi_37543409
Dat is alle lol zeker wel waard! Vind ik dan. Gewoon zorgen dat veel vrienden van je het ook gaan doen. Dat is het leukst en uiteindelijk het meest goedkoop.
You feel like home, you feel like home.
  maandag 8 mei 2006 @ 16:38:14 #244
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_37663260
Ik had gezegd dat ik de wk stickers zou sparen en heb dus vandaag het wk boekje gekocht (standaard stickers die in het boekje zitten). Helaas zie ik de lol er niet meer in. Ik dacht dat ik het nog leuk zou vinden. Jammer, ik ga ze dus niet sparen.

[ Bericht 15% gewijzigd door magnifor op 08-05-2006 17:49:34 ]
  maandag 15 mei 2006 @ 13:59:19 #246
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_37843721
vorige week zat het boek bij het AD met wat plaatjes, heb even getwijfeld maar zaterdag zaten er opnieuw paar plaatjes bij.... net bij de AH zag ik ze staan en toen kon ik me niet meer verzetten dus maar even 10 pakjes gekocht .

Podolski, Schneider en Milosevic al dubbel
  maandag 15 mei 2006 @ 14:13:27 #247
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37844080
over WK-panini's kun je beter terecht in:

Panini WK-Voetbalplaatjes - III
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 15 mei 2006 @ 14:34:14 #248
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_37844622
thnx, had nog nieteens gezien dat er al een speciaal wk-forum is
  maandag 15 mei 2006 @ 14:38:12 #249
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37844732
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:34 schreef planethugo het volgende:
thnx, had nog nieteens gezien dat er al een speciaal wk-forum is
graag gedaan...de laatste paar edities steeds geweest hoor spelciale EK/WK/Olymp. Sp. fora !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 29 mei 2006 @ 21:24:59 #250
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_38346103
Zit er nog ergens een topic voor het nieuwe wk-album? Ik wil graag ruilen met Fok!kers.
Paan!
pi_38346455
Je hebt het topic al gevonden zie ik.
That's all folks!
  maandag 29 mei 2006 @ 22:44:15 #252
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_38350520
Tkost em iets te veel geld.. en ik ben er te oud voor

stiekem zou ik ze toch graag kopen wat nou te oud
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')