Heb ooit een poging gedaan met C&C, op een 14" monitor, maar ik vond het gebrek aan overzicht op zo'n kleine monitor niet echt fijn.
Later nog pogingen gedaan op een 15" monitor, maar ook daar vond ik het overzicht niet echt geweldig.
Nu heb ik eindelijk een wat grotere monitor (17") en wil wel weer eens een poging wagen, maar welke is aan te raden voor een enigszins beginnende RTS'er? Er is zoveel te vinden...
Rise of Nations, Age of Mythology, Age of Empires II, Rollercoaster Tycoon, Zoo Tycoon... e.v.a.
Wa's nou leuk om te spelen?
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 10-08-2003 11:35]
Zoo Tycoon wordt erg snel saai, Rollercoaster Tycoon daarentegen is geweldig.
quote:Bij praetorians (laatste reply vorige pagina) vooral de muziek die erbij zit en het hele sfeertje. Romeinein, egypte etc
Op zondag 10 augustus 2003 11:34 schreef Verbal het volgende:
Wat maakt die titels wat jullie betreft zo speciaal?V.
iemand enig idee waar Independence War 2 te krijgen is?
Hier in H'sum heeft niemand er ooit van gehoord en kunnen ze hem ook niet bestellen
V.
a. Historisch correct (oude Japan, middeleeuwen).
b. Leger bestaat ook echt uit duizenden manschappen, dus niet 1 tankicon staat voor 100 stuks.
c. Taktieken spelen een grote rol, het is niet alleen wie heeft de meeste poppetjes zoals bij C&C.
quote:Is toch echt niet de bedoeling van dit topic om dat soort dingen te vragen, maar goed, omdat wij elkaar niet zo moeten:
Op zondag 10 augustus 2003 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zoek een spel topic
Weet iemand een lijst met spellen die Force Feedback ondersteunen?
quote:Dat is nu juist wel de bedoeling, en dat ik mijn modbeslissingen anders neem omdat ik iemand niet zou moeten is onzin.
Op zondag 10 augustus 2003 12:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Is toch echt niet de bedoeling van dit topic om dat soort dingen te vragen, maar goed, omdat wij elkaar niet zo moeten:
quote:Ben ik het niet mee eens, beide punten. (2e deel doelde ik niet op het sluiten van het topic, maar wel op je mod-waardigheid...)
Op zondag 10 augustus 2003 12:10 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat is nu juist wel de bedoeling, en dat ik mijn modbeslissingen anders neem omdat ik iemand niet zou moeten is onzin.
quote:Je zou het hier kunnen proberen:
Op zondag 10 augustus 2003 11:37 schreef Verbal het volgende:
Nu ik toch in dit topic zit...iemand enig idee waar Independence War 2 te krijgen is?
Hier in H'sum heeft niemand er ooit van gehoord en kunnen ze hem ook niet bestellen
V.
http://www.eshop.nl/product_info.php?products_id=108195
http://www.pcmedia.nl/cgi-bin/zoek?Art=7283
En met die vraag over RTS games. De warcraft serie is mijn persoonlijke favoriet.
Zoo tycoon en dergelijke spellen kun je echter niet onder het rts genre rekenen, maar meer onder het simulation genre.
[Dit bericht is gewijzigd door tatsandarum op 10-08-2003 16:56]
quote:maar ik heb hem net zelf terug gevonden: C12 Final Resistance
Op zondag 23 februari 2003 17:54 schreef BdR het volgende:
ik zoek de naam van een playstation(1 niet PS2) spel, van ong. 2000 of 2001, ong. tegelijk met de PSone gereleased. Een shooter vanuit 3e persoon gezien (ala tombraider) en je had een wapen die als je schoot dat je ook de hulsen eruit ziet vallen. Had een futuristische setting, je vocht tegen robots e.d. dacht ikwie weet de naam?
Weet iemand of de hele versies al gratiz zijn ?
ftp kan je mailen
Wellicht is hij ook in cardridge versie.
er zijn 3 verschillende werelden en het doel is om kristallen te verzamelen.
het spel is niet heeeeel erg oud.
[Dit bericht is gewijzigd door Vuilnisman op 19-08-2003 14:40]
quote:Bayou billy?
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:30 schreef metalheadBOC het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel van de NES alleen ik weet de naam niet meer (was te lang geleden dat ik hem gespeeld heb) je kon met 1 of 2 rambo achtige ventjes lopen en je zag ze van schuinbovenaf (en jah ik weet hiervan zijn een aantal spellen gemaakt... ) ik geloof dat op de cartrige ook 2 ramboachtige ventjes stonden tegenoverelkaar staand met een geweer in hun handen omhoog gericht. ik heb me helemaal suf lopen zoeken maar ik kan hier helemaal nix van vinden... zijn hier mensen die iets meer weten?
quote:total carnage ?
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:30 schreef metalheadBOC het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel van de NES alleen ik weet de naam niet meer (was te lang geleden dat ik hem gespeeld heb) je kon met 1 of 2 rambo achtige ventjes lopen en je zag ze van schuinbovenaf (en jah ik weet hiervan zijn een aantal spellen gemaakt... ) ik geloof dat op de cartrige ook 2 ramboachtige ventjes stonden tegenoverelkaar staand met een geweer in hun handen omhoog gericht. ik heb me helemaal suf lopen zoeken maar ik kan hier helemaal nix van vinden... zijn hier mensen die iets meer weten?
quote:Zou kunnen alleen naar mijn weten was er geen deel 2
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:35 schreef Vuilnisman het volgende:
metalheadBOC, jij zoekt "Ikari Warriors" (denk ik)
[afbeelding]
Dit is een plaatje van Ikari Warriors 2 (NES cardridge)...
quote:die is het zeker weten niet...
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:38 schreef Miesjaa het volgende:[..]
Bayou billy?
wel een gaaf spel trouwens vooral als je dat matje heb
vuilnis man ik heb zojuist f gezocht op google en je heb gelijk het is ikari warriors alleen dan deel 1 thanx you are my hero
deze dus
[Dit bericht is gewijzigd door metalheadBOC op 19-08-2003 14:51]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |