abonnement Unibet Coolblue
pi_8250507
Op http://www.gameplayer.nl kun je veel nieuwe en gebruikte spellen kopen. Veel voor de nieuwe consoles maar ook voor de oudere consoles is er best veel te vinden.
Life Isn't Worth Living Until You Found Someone Worth Dying For
pi_8250630
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zijn er ZOVEEL...
Nou, noem er maar eentje dan. het is zo'n arcade-type spel. Het maakt me niet uit welke precies, maar gewoon zo'n soort spel. heb er vroeger een aantal gespeeld, maar weet de namen niet meer.
  maandag 3 februari 2003 @ 11:43:30 #78
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_8250745
Weet iemand Diablo 2 (+expansion) nog te vinden in amsterdam toevallig?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_8265770
Ik zoek een paar spellen, die je met zijn 2en op 1 computer kunt spelen, zoals bv. bubble bobble, wacky wheels, mortal combat. weten jullie er nog een paar? Het is om met mijn vriendin op de computer te spelen, dan kun je een beetje inschatten welke categorie het moet zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Byte_Me op 04-02-2003 10:00]

pi_8270443
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 20:09 schreef doncalimero het volgende:
vroeger deed ik vaak een spel op de compu waarbij er 6 - 8 planeten in beeld waren en jij zat dan op een van die planeten met je ruimteschip en dan maar vuren naar de tegenstanders. maar het leuke was dat je kogels aangetrokken werden tot de planeet en dus met een boogje konden. Weet iemand hoe dit spelletje heet???
Spacewar volgens mij.
quote:
Op maandag 3 februari 2003 11:12 schreef neliz123 het volgende:
R-Type is de officele eerste van dan type spellen.
Probeer Defender op de Atari 2600 uit 1980. Toegegeven, er zijn geen andere power-ups dan smart bombs, maar de vergelijking met R-Type zou duidelijk genoeg moeten zijn.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_8366895
quote:
Op zondag 26 januari 2003 18:21 schreef haaahaha het volgende:
Een spel van Lucasfilm wat ik vroeger op de atari 800 xl speelde.
Je zit in een soort van auto uit de jaren 1800 en je zit onder de grond in grotten. Op het 'dashboard' zaten diamanten die knoppen moesten voorstellen...geloof ik.
Volgens mij zat in 1 van de grotten ook nog een draak!
Het spel had een heel mooi intro muziekje
Erg heldere omschrijving, maar goed, ik was dan ook een jaar of 21 10?
  zondag 9 februari 2003 @ 15:07:22 #82
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8366908
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 09:31 schreef Byte_Me het volgende:
Ik zoek een paar spellen, die je met zijn 2en op 1 computer kunt spelen, zoals bv. bubble bobble, wacky wheels, mortal combat. weten jullie er nog een paar? Het is om met mijn vriendin op de computer te spelen, dan kun je een beetje inschatten welke categorie het moet zijn.
Waar game je op?? Welke console/pc??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_8367848
Clonk Planet

www.clonk.de

Wil je chatten in een virtuele wereld, 3D wereld met racebanen en je eigen huis maken.. Ga dan naar http://www.3dee.nl en download de software
pi_8367887
Ik zoek X-wing alliance.
Is dat nog ergens te koop?
pi_8398126
Ik zoek al een jaartje of 2 (maar niemand weet de naam) een game...het zit zo inmekaar:

Je zit in een spaceship die je vanaf de zijkant zit (zie je ook wel es in Arcadehallen)
Op zich blijf jij stil staan (je kunt over het hele beeld wel bewegen) en komen de schepen op je af die je neer moet paffen...ook zijn er powerups en is er een optie om betere wapens te kopen.

Een aantal jaar gelee is der nog zo'n spel uitgebr8...ik zoek 'm voor de PC.

P.s. weet iemand ook nog een gamedatabase site?

pi_8449869
ik zoek het spelletje "Quest For Glory: So you want to be a Hero?" (Aka. Hero's Quest)
Mijn vader heeft dit spel 'n jaar of 13 geleden gekocht en het was verspreid over 'n stuk of 4 kleine floppys. Maar ik kan helaas 2 van die floppys niet meer terug vinden?

Kan iemand me weer aan dit spel helpen.
BVD

Ohja! Ik zoek de EGA versie (waar je zelf alles moet typen in plaats van aanklikken) en dus niet de VGA versie

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_8453432
quote:
Op zondag 9 februari 2003 15:07 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Waar game je op?? Welke console/pc??


op PC. ik heb twee vette joysticks gekocht (gravis Xterminator) en die wil ik kunnen gebruiken. Need for speed gaat erg lekker, maar ik zoek nog meer spellen. alle spellen die ik ken die dit doen zijn zo oud dat je ze niet met joystick kunt spelen.
pi_8521315
ik zoek een spel dat ik een paar jaar geleden gedaan heb

het gaat zo je begint met een zeilschip en een heleboel eilandjes je moet een eiland in bezit nemen en dan een beschaving opbouwen
en oorlogvoeren tegen anderen volken het heet iets van anno ????
weet het niet meer vond het een leuk spel

pi_8523228
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:05 schreef Jan-jaap het volgende:
ik zoek een spel dat ik een paar jaar geleden gedaan heb

het gaat zo je begint met een zeilschip en een heleboel eilandjes je moet een eiland in bezit nemen en dan een beschaving opbouwen
en oorlogvoeren tegen anderen volken het heet iets van anno ????
weet het niet meer vond het een leuk spel


Anno 1602. Volgende maand komt de opvolger uit: Anno 1503.
And there was much rejoicing.
pi_8525573
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:25 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Anno 1602. Volgende maand komt de opvolger uit: Anno 1503.


dat was hem okee
pi_8537432
Ik zoek Mortal Kombat 3 voor de pc
Ik krijg rillingen als ik het spel weer zie zooo mooi
vooral de combo's van Kabal.

Weet iemand waar ik het spel kan kopen of waar ik het eventueel kan downloaden.

pi_8538348
Vroeger had je een spel op de Sega Mega Drive waarin je een spookhuis ''was'' en de inwoners op de meest hilarische manieren kon bang maken...

Weet iemand nog hoe dat heette ?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 17 februari 2003 @ 16:43:19 #93
18629 Counselor
www.underdomain.com
pi_8539034
Ben o zoek naar iets waar waarschijnlijk neimand aan kan komen lol
Het gaat om Indiana Jones And The Fate Of Atlantis.... Maar dan wel de cdrom versie met gersproken tekst! Het gaat me om die gesproken tekst versie.
Millions of sperm and YOU were the fastest?
pi_8552537
quote:
Op maandag 17 februari 2003 18:54 schreef haaahaha het volgende:

Die!
Wie heeft die voor me?
Mail/icq me? please?

Iemand?
pi_8561122
quote:
Op maandag 3 februari 2003 11:43 schreef Piro het volgende:
Weet iemand Diablo 2 (+expansion) nog te vinden in amsterdam toevallig?
Die is in ieder geval bij Dynabyte te koop via internet. Ik weet niet of ze een winkel in Amsterdam hebben.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 23:55:56 #97
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_8573763
quote:
Op zondag 26 januari 2003 18:21 schreef haaahaha het volgende:
Een spel van Lucasfilm wat ik vroeger op de atari 800 xl speelde.
zou hier tussen moeten staan All known Atari 8-bit Computer Carts
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:04 schreef Byte_Me het volgende:
Ik zoek een PC spel, maar ik ben de naam kwijt. Het is zo'n spel waarbij je met je ruimteschipje door verschillende levels vliegt, waarbij je vanalles en nog wat moet neerknallen, en hindernissen moet ontwijken, en powerups moet verzamelen.
oh ja, dat spel .. goeie omschrijving

oke misschien Fox Ranger (1992) of Raptor (1994)

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_8576692
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:55 schreef BdR het volgende:

[..]

zou hier tussen moeten staan All known Atari 8-bit Computer Carts


Thx!!
Nu nog erachterkomen wat de titel van het spel was
  zondag 23 februari 2003 @ 17:54:49 #99
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_8669329
ik zoek de naam van een playstation(1 niet PS2) spel, van ong. 2000 of 2001, ong. tegelijk met de PSone gereleased. Een shooter vanuit 3e persoon gezien (ala tombraider) en je had een wapen die als je schoot dat je ook de hulsen eruit ziet vallen. Had een futuristische setting, je vocht tegen robots e.d. dacht ik

wie weet de naam?

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_8690571
ik zoek 2 spellen:

de ene heete (star)reach. Je had een 'main' ruimteschip, en je kon het spel met nog iemand anders spelen. Er waren planeetjes die je inpikte en volbouwde, je kon daarbij ook sattelieten en andere schepen ter verdediging inzetten.. Maar nu hek dat spel dus niet meer.:( iemand enig idee waar ik het kan vinden.? of wie heeft het.? het is al vrij oud en volgens mij en DOS game.:)


de ander
van deze wil ik graag de naam weten. Je kon verschillende diertjes kiezen, en die hadden dan een kart, en je moest tegen elkaar racen.. onderweg kon je wapens pakken. Ook was het mogelijk egeltjes weg te schieten.
Dat spel was ruig.
Owjah, als je onder water ging, kwam er een klein periscoopje(zo'n onderzeeërding) en die draaide zo rond..

Kan iemand me helpen.?

dank!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')