quote:Jaaahaaa beetje late reactie maar ik heb hier twee cd-tjes liggen met HOMM IV d'r op. Dat is hem dus. Als je hem nog steeds wilt hebben..
Op zondag 22 juni 2003 12:24 schreef the_beholder het volgende:
Ik ben op zoek naar Heroes of Might and Magic IV. Ik heb gehoord dat er een demo versie is???
Ik heb het een maandje gespeeld, en ik moet zeggen: het is een grote 'stap' van III naar IV, zeg maar qua verbeteringen en spelstructuur. Wel de moeite waard maar je beurten duren nu zo lang dat ik H III weer lekker multiplayer en hotseat ben gaan spelen met een vriend...
Ben eigenlijk onderhand wel uitgespeeld met de bestaande maps van deeltje 3
Vandaar dus mijn vraag: heeft iemand nog (links naar) maps van Heroes of Might and Magic III ?
Ik zou u zeer erkentelijk zijn.
En kennen jullie het spelletje Quest of Fame (Gemaakt door IBM). Bij dit spel heb je een soort van plectrum en moet je gitaarmolodiėn op de maat mee spelen. Kan ik ook nergens meer vinden. Iemand suggesties?
Vroeger heb ik bijna het spel Loadrunner uitgespeeld op de Mac. Nu wilde ik kijken of ik het nog ergens kan vinden, maar het enige wat ik kan vinden is een versie voor een palm.
Dus, ik zoek een palm, of de wat goedkopere optie: Weet iemand waar ik de PC/Mac versie kan krijgen?
quote:geen idee maar als je ff gedult hebt
Op dinsdag 22 juli 2003 16:31 schreef Troel het volgende:
Hello helloVroeger heb ik bijna het spel Loadrunner uitgespeeld op de Mac. Nu wilde ik kijken of ik het nog ergens kan vinden, maar het enige wat ik kan vinden is een versie voor een palm.
Dus, ik zoek een palm, of de wat goedkopere optie: Weet iemand waar ik de PC/Mac versie kan krijgen?
die komt voor het einde van het jaar en die werkt op hetzelfde besturingssysteem als die palmdingen ... al is het zonde van je cash om daar dan loadrunner op te gaan spelen
ken het spel wel, was wel leuk 10 jaar geleden, als je het nog vind wil ik het ook wel
quote:die is nooit in europa uitgebracht ben ik bang
Op donderdag 17 juli 2003 17:09 schreef Dreadknight het volgende:
Weet iemand toevallig een winkel (of persoon) die parasite eve 1 (PSX) verkoopt?Ik kan alleen maar aan PE 2 lomen maar die heb ik al'.
quote:Tja ik heb dus geen palm
Op dinsdag 22 juli 2003 16:34 schreef sp3c het volgende:[..]
geen idee maar als je ff gedult hebt
Het Grote Tapwave Helix Topic Deel Idie komt voor het einde van het jaar en die werkt op hetzelfde besturingssysteem als die palmdingen ... al is het zonde van je cash om daar dan loadrunner op te gaan spelen
ken het spel wel, was wel leuk 10 jaar geleden, als je het nog vind wil ik het ook wel
quote:Iedereen denkt dus Donkey Kong, maar ik denk van niet...
Op donderdag 24 juli 2003 00:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Een tijdje geleden speelde ik wel eens een spelletje waarin je met een aapje uit een dierentuin moest ontsnappen. Je moest daarbij allerlei dingen doen en allerlei voorwerpen gebruiken. Dat vond ik toen helemaal geweldig. Jammergenoeg ben ik de naam van dat spelletje vergeten. Weet iemand misschien over welk spel ik het heb?
quote:hier een Lemmings (gemaakt in blitzbasic) vrijwel exacte kopie met betere graphics, maar niet alle levels. En zie ook deze pagina: Non-official Lemmings games
Op woensdag 23 juli 2003 17:14 schreef Bastard het volgende:
Is Lemmings ergens Freeware geworden onderhand?
quote:Dank
Op donderdag 24 juli 2003 09:51 schreef BdR het volgende:[..]
hier een Lemmings (gemaakt in blitzbasic) vrijwel exacte kopie met betere graphics, maar niet alle levels. En zie ook deze pagina: Non-official Lemmings games
ook zoek ik een (klein) spelletje waar er 2 soort van de dikke en de dunne mannen naast elkaar stonden en je kon allemaal rare acties aanklikken. zoals bijvoorbeeld gras laten groeien op de 1 en met maaier eroverheen. je kon een steen aan een touw door iemands oren heen halen enz.
quote:Skyroads!
Op donderdag 24 juli 2003 13:41 schreef pkwarts het volgende:
ik zoek een oud dos spelletje, waar je met een ruimteschipje/racer over een platform moest racen en als er dan een gat was moest je als een gek op de spatiebalk rammen om erover heen te springen.
verander skyroad.jpg eens in skyroads.html
bedankt! ik ga het meteen spelen!
quote:SkyRoads ruleert de pan uit
Op donderdag 24 juli 2003 14:03 schreef Fatality het volgende:
Skyroads!
De retail versie vind ik echter nogal duur, 28 euro, en zoveel is het mij ook nietmeer waard.
Dit is een link naar de winkel waar ik naartoe zou gaan.
Zou de versie van 12 euro volstaan om de mod te draaien?
quote:Om counter-strike te spelen heb je een originele half-life nodig (12 euro is een redelijke prijs), de hl1.1.1.0 full patch en cs mod full 1.5.
Op donderdag 24 juli 2003 16:26 schreef Maidenfan het volgende:
Ik zou graag eens counterstrike spelen. Ik weet dat je het gratis kan downen als je Half Life hebt.De retail versie vind ik echter nogal duur, 28 euro, en zoveel is het mij ook nietmeer waard.
Dit is een link naar de winkel waar ik naartoe zou gaan.
Zou de versie van 12 euro volstaan om de mod te draaien?
quote:Klax
Op zaterdag 21 juni 2003 11:33 schreef Shaii het volgende:
ik ben op zoek naar een spel van vroeger, helaas geen idee hoe het heet...het werd altijd bij telekids gespeeld
het waren blokjes die naar beneden vielen, die je moest opvangen en dan per kleur sorteren.
Dit sorteren kon horizontaal, verticaal, maar ook diagonaal.
Als je drie dezelfde kleurtjes had, kreeg je punten en verdwenen die blokjes.hopelijk herkend iemand het spel uit mijn omschrijving
Streetfighter 3 Ex plus Alpha voor de Playstation 2.
Als iemand dit voor een leuk prijsje kan regelen,
Bedankt!
' Close Combat 3 The Russian Front' kan krijgen.
Ben al een tijdje op zoek, maar hij is nergens te vinden.
Dus als iemand een adres weet: Roept u alstublieft!
quote:Het spel komt uit 1995 en is ontworpen door Chris Sawyer. Een verkoopadres heb ik zo een twee drie niet (ik heb de mijne gekocht bij de Bart Smit in Lelystad, maar dat is al ruim 3 jaar geleden, ik weet niet of ze hem daar nog steeds hebben.)
Op maandag 7 juli 2003 13:24 schreef gasemans het volgende:
Ik zoek een winkel waar ik transport tycoon deluxe voor windows kan krijgen.Niet amazone want dan moet ik met creditcard bestellen en die heb ik niet (wil ik ook niet).
Oh ja het spel komt geloof ik uit 1995 of 96
5023117501944
SUc6, ik hoop dat je hem vind want het is echt een vet spel dat ik nog best vaak speel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |