abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11172657
Aangezien "[centraal] bevestigde transfers" pas met het eerste deel bezig is, en "Transfer Geruchten" nu al bij deel 12 zit lijkt het me beter om deze twee gewoon samen te voegen. Hier kan alles gemeld worden m.b.t. transfers. Als de moderators het hier niet mee eens zijn, vorm hem dan maar om naar "Transfer Geruchten Deel 12".

Vorige delen:

Transfer Geruchten
Transfer Geruchten Deel 2
Transfer Geruchten Deel 3
Transfer Geruchten Deel 4
Transfer Geruchten Deel 5
Transfer Geruchten Deel 6
Transfer Geruchten Deel 7
Transfer Geruchten Deel 8
Transfer Geruchten Deel 9
Transfer Geruchten Deel 10
Transfer Geruchten Deel 11
[Centraal] Bevestigde Transfers

pi_11172711
Je kunt het beter gescheiden houden, is veel overzichtelijker.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11172744
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:53 schreef zjroentje het volgende:
Je kunt het beter gescheiden houden, is veel overzichtelijker.
Denk ik ook. Anders weet je niet duidelijk meer wat nou al bevestigd is en wat nou nog een gerucht is...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11172778
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Denk ik ook. Anders weet je niet duidelijk meer wat nou al bevestigd is en wat nou nog een gerucht is...

Omvormen dus.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 17 juni 2003 @ 16:55:53 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11172782
We houden het gescheiden en ik heb de topictitel dan ook aangepast naar deeltje 12.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 17 juni 2003 @ 16:56:47 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11172809
Ok nog 1 keer dan:

GÉÉN INTERESSE IN MATHIJSEN EN KONTERMAN

In de internationale media is Feyenoord de afgelopen tijd met behoorlijk wat spelers in verband gebracht. Zo zouden de Rotterdammers geïnteresseerd zijn in de diensten van Willem II-er Joris Mathijsen en oudgediende Bert Konterman (Rangers). Technisch directeur Rob Baan verwijst die verhalen echter naar het rijk der fabelen: 'Er wordt nogal wat onzin in de wereld gebracht door figuren die daar blijkbaar belang bij hebben.'
Voor de oorsprong van de spookverhalen heeft Rob Baan wel een verklaring. 'Buiten dat er een hoop giswerk en speculatie bij zit, vinden zaakwaarnemers het vaak interessant om hun spelers in verband te zien worden gebracht met clubs. Maar het is echt nergens op gebaseerd.'

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_11172863
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Dan maar deel 12 van transfer geruchten.
pi_11172900
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Ok nog 1 keer dan:

GÉÉN INTERESSE IN MATHIJSEN EN KONTERMAN

In de internationale media is Feyenoord de afgelopen tijd met behoorlijk wat spelers in verband gebracht. Zo zouden de Rotterdammers geïnteresseerd zijn in de diensten van Willem II-er Joris Mathijsen en oudgediende Bert Konterman (Rangers). Technisch directeur Rob Baan verwijst die verhalen echter naar het rijk der fabelen: 'Er wordt nogal wat onzin in de wereld gebracht door figuren die daar blijkbaar belang bij hebben.'
Voor de oorsprong van de spookverhalen heeft Rob Baan wel een verklaring. 'Buiten dat er een hoop giswerk en speculatie bij zit, vinden zaakwaarnemers het vaak interessant om hun spelers in verband te zien worden gebracht met clubs. Maar het is echt nergens op gebaseerd.'

Dus wel Wevers... Ben benieuwd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11172918
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dus wel Wevers... Ben benieuwd.

Inderdaad, die wordt niet onkent.
pi_11173400
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Inderdaad, die wordt niet onkent.

Het ZAL toch niet...
In Southern Sun
  dinsdag 17 juni 2003 @ 17:19:47 #11
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_11173434
Teixeira (RKC) en Simons (Willem II) zijn aan het onderhandelen met Helmond Sport
OJAAJOH?
pi_11173456
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:19 schreef hellmondunited het volgende:
Teixeira (RKC) en Simons (Willem II) zijn aan het onderhandelen met Helmond Sport
Raakt RKC dan nog een centrale verdediger kwijt?
www.thuisuiteten.nl
pi_11173535
Method of anderen: nog leuke geruchtjes m.b.t. Heerenveen - ik houd me altijd aanbevolen. Bv. waar gaan Jensen en Nurmela heen? Waar gaan Knopper, Wooter e.a. uiteindelijk naar toe?
pi_11173725
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:23 schreef SCH het volgende:
Method of anderen: nog leuke geruchtjes m.b.t. Heerenveen - ik houd me altijd aanbevolen. Bv. waar gaan Jensen en Nurmela heen? Waar gaan Knopper, Wooter e.a. uiteindelijk naar toe?
Knopper wil graag naar Heerenveen, maar ik weet niet of ze er uit gaan komen. Anders komen Twente en ADO in de markt.

Wooter is aan het zoeken, zijn manager stuurt wanhopig videobanden rond, met o.a. zijn goal in de halve finale Champions League. Vooralsnog niks gehoord van concrete belangstelling.

Jensen zal hoogst waarschijnlijk voor FC Kopenhagen gaan tekenen, tenzij er nog een andere club komt, uit Engeland ofzo.

Nurmela zou in de belangstelling staan van Watford en enkele Duitse clubs uit de 2e Bundesliga.

www.thuisuiteten.nl
pi_11173769
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]
Wooter is aan het zoeken, zijn manager stuurt wanhopig videobanden rond, met o.a. zijn goal in de halve finale Champions League. Vooralsnog niks gehoord van concrete belangstelling.

Mij bekruipt hier een vreemd en jammerlijk gevoel bij. Echt jammer, vond Wooter altijd iets hebben, maar helaas...
In Southern Sun
pi_11173843
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Mij bekruipt hier een vreemd en jammerlijk gevoel bij. Echt jammer, vond Wooter altijd iets hebben, maar helaas...

Hij leek op de hamster van het broertje van m'n vriendin....
www.thuisuiteten.nl
pi_11173858
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Knopper wil graag naar Heerenveen, maar ik weet niet of ze er uit gaan komen. Anders komen Twente en ADO in de markt.

Jensen zal hoogst waarschijnlijk voor FC Kopenhagen gaan tekenen, tenzij er nog een andere club komt, uit Engeland ofzo.

Nurmela zou in de belangstelling staan van Watford en enkele Duitse clubs uit de 2e Bundesliga.

Hey thanx, ik las net dat Jensen zo grag naar Spanje wilde.

Nurmela 2e Bundesliga?

Mocht je meer concreets weten of geruchten horen rond mijn clubje: jaap@heerenveen.org - wel graag met een bronnetje zo nu en dan als het kan.

pi_11173925
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Hey thanx, ik las net dat Jensen zo grag naar Spanje wilde.

Nurmela 2e Bundesliga?

Mocht je meer concreets weten of geruchten horen rond mijn clubje: jaap@heerenveen.org - wel graag met een bronnetje zo nu en dan als het kan.

Okee, bronnetje is altijd hetzelfde zo'n beetje hoor... Mijn bron dan, die heeft zelf weer een hele zooi andere bronnen, maar goed. Naar goed gebruik van zijn baas beschermt ie die ook altijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_11173977
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij leek op de hamster van het broertje van m'n vriendin....

In Southern Sun
pi_11174022
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee, bronnetje is altijd hetzelfde zo'n beetje hoor... Mijn bron dan, die heeft zelf weer een hele zooi andere bronnen, maar goed. Naar goed gebruik van zijn baas beschermt ie die ook altijd.

Okay - ik ben padvinder genoeg om te doublechecken
pi_11174225
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay - ik ben padvinder genoeg om te doublechecken

Hehe, kan je dan niet als scout voor Heerenveen gaan werken?
www.thuisuiteten.nl
pi_11174535
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hehe, kan je dan niet als scout voor Heerenveen gaan werken?

Laat mij maar lekker journalistje spelen
  dinsdag 17 juni 2003 @ 21:59:02 #23
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_11179677
David Beckham naar Real Madrid:
quote:
Real Madrid lijkt de slag met Barcelona om de Engelse middenvelder David Beckham te hebben gewonnen. Verscheidene Spaanse radiostations hebben gemeld dat de sterspeler van Manchester United een vierjarig contract met de koploper van de Spaanse competitie overeen is gekomen.

De radiostations baseren zich op bronnen bij Real Madrid. Directeur Jorge Valdano werd onder anderen genoemd. Beckham zou 2 juli worden gepresenteerd. Real Madrid betaalt bijna 30 miljoen euro voor de 28-jarige middenvelder die 128.000 euro per week gaat verdienen.

Beckham stond nog tot de zomer van 2005 bij Manchester United onder contract. Real Madrid en Manchester United hebben de overeenkomst nog niet bevestigd. De overgang van Beckham naar Real Madrid zou een flinke tegenvaller voor Juan Laporta zijn. De kersverse voorzitter van Barcelona kondigde zondag na zijn verkiezing de komst van Beckham aan.

Voorzitter Florentino Perez van Real Madrid beloofde bij zijn aanstelling ieder jaar een grote voetballer naar Real Madrid te halen. Beckham past prima in het rijtje van eerdere aankopen als Zidane, Figo en Ronaldo.

pi_11179840
Had dit al om 21.15 gesubmit op de FP, maar ze hebben helaas niks met deze primeur gedaan. Dus een half uur later stond het op elke Nederlandse nieuwssite... maar wel een schwalbe voor die nieuwe voorzitter van Barça.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 22:06:01 #25
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_11179852
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 22:05 schreef Icekool het volgende:
Had dit al om 21.15 gesubmit op de FP, maar ze hebben helaas niks met deze primeur gedaan. Dus een half uur later stond het op elke Nederlandse nieuwssite... maar wel een schwalbe voor die nieuwe voorzitter van Barça.
behoorlijk ja ... die gaat na 2 dagen al op z'n gezicht ...
  dinsdag 17 juni 2003 @ 22:06:50 #26
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_11179876
maarreh, er zijn weken dat ik minder dan 128.000 euro verdien

en volgens mij houdt ie NOG meer aan die tientallen sponsorcontracten over ... dus de beckham's worden rijker en rijker

pi_11186058
Empoli heeft een bod gedaan op Kim Kallstrom van Djurgardens IF.

Jammer dat die nog niet door een Nederlandse club wordt gepaaid, want dat is wel een mooie voetballer voor de Nederlandse competitie. (Daarbij voornamelijk afgaand op mijn potjes Championship Manager )

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_11186191
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 09:11 schreef Peregrijn het volgende:
Empoli heeft een bod gedaan op Kim Kallstrom van Djurgardens IF.

Jammer dat die nog niet door een Nederlandse club wordt gepaaid, want dat is wel een mooie voetballer voor de Nederlandse competitie. (Daarbij voornamelijk afgaand op mijn potjes Championship Manager )

hehe....bij cm ruleert kallstrom zeker!
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
  woensdag 18 juni 2003 @ 10:29:29 #29
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11187543
quote:
Inter heeft de beste kaarten voor Chivu

AMSTERDAM, 18 juni 2003 09:08 - Cristian Chivu verlaat Ajax deze zomer, dat lijkt nu wel vast te staan. De Roemeen gaat echter vrijwel zeker niet naar Barcelona, nu de twee kandidaten die hem wilden hebben - Llaurado en Bassat- niet tot president zijn verkoezen. De beste kaarten heeft Inter. Chivu gaf zelf al eerder aan dat hij graag in de Serie A wil gaan spelen en zijn zaakwaarnemer zegt nu dat er vorig jaar al voorafspraken zijn gemaakt met Inter. ''En ik denk niet dat zij van gedachten zijn veranderd. Over een week of wat gaan weer onderhandelen. Er is geen haast bij. Rond eind juni denk ik dat we er wel uit zullen zijn.''

www.voetbalonline.nl

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 18 juni 2003 @ 10:31:54 #30
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11187587
Luis Figo Real Madrid ---> Inter Milan
(The Spanish club are said to still owe Inter money from the Ronaldo deal last year.)

Hidetoshi Nakata Parma ----> Chelsea
Francesco Totti AS Roma --> AC Milan
Francesco Totti AS Roma --> Inter Milan
Recber Rustu Fenerbahce --> Barcelona

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_11187747
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
David Beckham naar Real Madrid:
[..]
Real Madrid wil nu ook Ronaldinho en Stam kopen...
pi_11187856
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 10:29 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Gek, want in de Telegraaf staat juist vandaag dat van Eijden zegt dat ze een lachwekkend bod van Inter hebben afgewezen. In zijn contract staat dat hij voor 19 miljoen weg mag.

Ook heeft van Eijden contact gehad met Barcelona vanwege Koeman, en ze nog maar eens duidelijk gemaakt dat Koeman in Amsterdam blijft. Koeman zegt in een reactie het te accepteren, maar als Ajax toestemming had gegeven, en het bod had geaccepteerd, er wel goed over nageacht zou hebben wat hij zou doen.

woensdag 18 juni 2003 @ 11:08:55 #33
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_11188211
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 10:49 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Gek, want in de Telegraaf staat juist vandaag dat van Eijden zegt dat ze een lachwekkend bod van Inter hebben afgewezen. In zijn contract staat dat hij voor 19 miljoen weg mag.

Ook heeft van Eijden contact gehad met Barcelona vanwege Koeman, en ze nog maar eens duidelijk gemaakt dat Koeman in Amsterdam blijft. Koeman zegt in een reactie het te accepteren, maar als Ajax toestemming had gegeven, en het bod had geaccepteerd, er wel goed over nageacht zou hebben wat hij zou doen.

Normaliter geloof ik niets wat in de Teleblaat staat maar Voetbal Online heeft een nog slechtere reputatie op het gebied van transfers en geruchten. Wat Chivu betreft wil ik dit allemaal nog wel even afwachten...

Koeman blijft gewoon nog een jaar - volgend jaar kan hij dan prima Barcelona redden en mag San Marco aan de bak!

pi_11188228
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 10:41 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Van Ronaldinho moeten ze afblijven.

Daar is nu een plaatsje vrij voor gekomen.

pi_11188550
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 11:08 schreef thomba het volgende:

Normaliter geloof ik niets wat in de Teleblaat staat maar Voetbal Online heeft een nog slechtere reputatie op het gebied van transfers en geruchten. Wat Chivu betreft wil ik dit allemaal nog wel even afwachten...

Koeman blijft gewoon nog een jaar - volgend jaar kan hij dan prima Barcelona redden en mag San Marco aan de bak!

De T is niet altijd de geloofwaardigste, maar nu qouten ze Arie van Eijden, dan geloof ik het wel. Maar ze laten Chivu niet zomaar gaan.
San Marco, als assistent van Danny Blind.
pi_11188572
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 11:09 schreef zjroentje het volgende:

[..]

sorry dude

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/m/man_utd/2997700.stm

pi_11188779
www.vi.nl
quote:
Manchester City wil Macca en Reiziger

18/6/2003 10:25

Manchester City wil na het vastleggen van David Seaman en Michael Tarnat doorpakken. Manager Kevin Keegan wil nu ook Steve McManaman en Michael Reiziger naar Maine Road halen.
Kevin Keegan is al langer een fan van de 31-jarige middenvelder van Real Madrid. Hij zou Macca al voor de eerste keer gesproken hebben op het moment dat deze met zijn club in Engeland was, voor de halve finalewedstrijd tegen Manchester United. Het contract van McManaman - ook begeerd door zijn jeugdclub Everton - in Bernabéu loopt nog een jaar door.

Macca zelf liet echter weten - overigens vóór de Beckham-overgang een feit was - dat hij de Koninklijke eigenlijk nog niet wil verlaten. 'Ik ben gelukkig in Madrid', zei hij op Manchester online, 'ik heb nog één jaar te gaan en dat wil ik afmaken. Ik heb de afgelopen drie seizoenen veel gespeeld, maar het afgelopen jaar was mijn slechtste. Ik wil echter de geruchten over een mogelijk vertrek niet voeden.'

De interesse van Manchester City voor Michael Reiziger is niet nieuw. Afgelopen winter al probeerden The Blues de verdediger op huurbasis naar Maine Road te halen. Reiziger kwam zelfs even buurten in Manchester en toonde zich bij die gelegenheid danig onder de indruk. Van een overgang kwam het echter niet en sindsdien speelde de ex-Ajacied zich weer bij Barça in de basis.

Aangaande een eventuele overgang van Reiziger zal er echter veel afhangen van de hervormingsplannen van de nieuw verkozen Barça-preses Joan Laporta. Want als het even kan wil Man City de Nederlander transfervrij overnemen. 'Veel geld is er niet voor transfersommen en salarissen, dus gemakkelijk zal het niet worden', aldus directeur Alistair Mackintosh

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:25:34 #38
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11190033
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 10:41 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Stam is in onderhandeling met Barca
pi_11190044
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:25 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Stam is in onderhandeling met Barca

Het hek schijnt nou van de dam te zijn op de transfermarkt.
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:27:04 #40
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11190071
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Het hek schijnt nou van de dam te zijn op de transfermarkt.

ja leuk he.
pi_11190107
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ja leuk he.

Eindelijk ja.
pi_11190449
Daniël Jensen speelt volgend seizoen zo goed als zeker voor RCD Mallorca.
De 23-jarige Deen wilde niet bij Heerenveen blijven, want hij wilde zijn carrière in Spanje voortzetten. De gesprekken zijn volgens het voetbalblad al ver gevorderd.

Bron

. X X X X X L
pi_11191312
Beckhams Real Deal (III): Ferguson komt over de brug

MANCHESTER, 18 juni 2003 13:15 - David Beckham paste niet meer in de plannen van Sir Alex Ferguson en dat betekent geheid einde verhaal bij Manchester United, zoals Jaap Stam eerder deze week al zei. De aanvoerder van het Engelse nationale team is nu dan ook vertrokken naar Real Madrid, zodat Ferguson met de 35 miljoen transfergeld zijn selectie kan gaan versterken.
Beckham zelf toonde zich niet rancuneus en dankte de Schot voor het feit dat hij van hem de speler heeft gemaakt die hij nu is. Daarop kon Ferguson natuurlijk niet achterblijven: ''Ik ken David al sinds zijn elfde. Het was een genoegen hem te zien opgroeien en te zien ontwikkelen tot de speler die hij nu is. David was een integraal onderdeel van alle successen van Manchester United in de afgelopen tien jaar. Ik wil hem en zijn gezin dan ook alle succes voor de toekomst wensen en ik wil hem bedanken voor de diensten die hij de club heeft bewezen.''

komt van voetbalonline.nl

pi_11191335
Van Eijden tegen VI: 'alleen officiele interesse voor Trabelsi'
Tegenover voetbalweekblad Voetbal International liet Ajax directeur Van Eijden weten dat er slechts voor een speler zich officieel een club gemeld heeft: Hatem Trabelsi. Om welke club het gaat, liet de Ajax directeur niet weten. VI meldde dat het mogelijk zou gaan om Galatasaray. In de Europese media werd de rechtsback van Ajax met diverse clubs in verband gebracht de afgelopen maanden.

Laat het alstjeblieft niet zo zijn....

pi_11191363
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:

Beckham naar Real en wat nu verder?
  woensdag 18 juni 2003 @ 13:24:57 #47
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11191384
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Beckham naar Real en wat nu verder?

Newbie he
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11191420
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Newbie he

Ja, hij moet naar het cafe komen, kunnen we hem knuffelen.
pi_11191456
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 11:09 schreef zjroentje het volgende:

Idd, laat hem maar naar Man Utd. gaan, past er prima, ik vind het namelijk sowieso al een enorme KUT voetballer.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_11191577
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja, hij moet naar het cafe komen, kunnen we hem knuffelen.

woensdag 18 juni 2003 @ 13:46:23 #51
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11191933
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:27 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Idd, laat hem maar naar Man Utd. gaan, past er prima, ik vind het namelijk sowieso al een enorme KUT voetballer.

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11195086
Enkele nieuwe nieuwtjes:

- De Graafschap wil de Belgische doelman Ivan Willockx, indien Wevers vertrekt.

- Utrecht wil Brian Piske of Hans van der Haar. Ze kunnen er slechts één kopen en in VI spreekt Berger van een interessante optie voor de verdediging. Vermoed wordt dat het gaat om Nascimento, Eric Addo of Glenn Loovens.

- Telstar wil de Franse linksback Bono.

- Mitchell Piqué kan naar Columbus Crew, Leganes, MSV Duisburg en een niet nader genoemde Portugese club.

- VVV wil Robert Loontjens.

Dan speciaal voor SCH, enkele nieuwtjes over Heerenveen:

Ik zag het al staan, maar Daniel Jensen kan nu naast FC Kopenhagen, tot enkele dagen geleden de enige serieuze optie, ook voor Real Mallorca tekenen.

Mika Nurmela heeft aanbiedingen ontvangen van FC Kärnten en Casino Salzburg, maar hoopt dat grotere clubs hem gescout hebben tijdens de recente EK-kwalificatieduels van Finland.

Heerenveen overweegt ondertussen Ugur Yildirim van Go Ahead Eagles te contracteren als rechtsbuiten.

Uit de afdeling mislukte transfers:

- Van Hooijdonk naar Ajax
- Gluscevic naar Vitesse

www.thuisuiteten.nl
pi_11195144
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:47 schreef methodmich het volgende:
Uit de afdeling mislukte transfers:

- Van Hooijdonk naar Ajax

En terecht.
In Southern Sun
pi_11195249
Bij mijn weten heeft Ivan Willockx al getekend voor Bergen!

Het neefje van Jerry Taihuttu gaat waarschijnlijk naar Fortuna Sittard.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_11198247
v/d Eede naar Strombeek Brussels.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_11200893
quote:
Tegenover het Noorse TV2 liet de zaakwaarnemer van bergdolmo weten dat de Noorse verdediger voorlopig nog bij Ajax blijft. Gisteren had de zaakwaarnemer een onderhoud bij Ajax waaruit zou zijn gebleken dat de verdediger vooralsnog gewoon bij Ajax zal blijven. 'De club wenst Bergdolmo te behouden' aldus Soler, die vorige week nog sprak van concrete interesse vanuit Engeland voor de verdediger. De zaakwaarnemer liet dit weten nadat het bericht in het Algemeen Dagblad van vanmorgen dat Bergdolmo niet meer in de toekomstplannen van Ronald Koeman zou voorkomen in Noorwegen veel aandacht had gekregen.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 19 juni 2003 @ 11:10:00 #57
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11214251
Lazio moet Jaap Aap verkopen

'Om uit de financiële problemen te komen, is Lazio gedwongen Jaap te verkopen', aldus Lazio-president Longo. De club wil € 9 miljoen ontvangen voor de Oranje-international. De clubs die tot nu toe interesse toonden, zijn Inter, Juventus, Real Madrid en Milan. Aangezien Inter volgende week ...

..

You must be out of your brilliant mind.
pi_11217009
Phillip Cocu naar Arsenal?
quote:
Arsenal wil Philip Cocu

BARCELONA, 19 juni 2003 12:25 - Opmerkelijk nieuws vandaag in de Daily Mirror: Arsenal zou meer dan gewone interesse hebben in Philip Cocu. Het contract van de Nederlandse international bij Barcelona loopt deze zomer af en er is al enige tijd sprake van een terugkeer van de middenvelder naar PSV. Dat gaat inderdaad ooit nog gebeuren, maar nu nog even niet: ''Ik keer ooit terug bij PSV, maar voor die tijd denk ik dat ik nog een tijdje in Engeland ga spelen'', aldus Cocu in de Daily Mirror, dat er dus bij meldt dat Arsenal waarschijnlijk die club is waar hij in dat geval naartoe zou gaan.

Bron: www.voetbalonline.nl

pi_11218150
Barca wil nu ineens ook Ronaldinho hebben.

Wat een Massochist is die Laporta, want Man. Utd. wil hem ook omdat Becks weg is. Wat moet je dan kiezen als speler van een club (PSG) die geen Europees voetbal behaald heeft:

Barca (Intertoto of wellicht op de laatste speeldag nog UEFA cup voetbal (moeten ze wel winnen, wat ik niet hoop)) en een flinke schuldenlast of Man Utd met altijd uitverkocht huis, gegarandeerd CL en een flinke zak met geld in huis zojuist ontvangen uit Madrid?

Die pik-omhoog schijnt niet te begrijpen dat zijn (kut) club aleen met veel geluk nog UEFA cup voetbal speelt en probeert ondertussen wereldsterren weg te kopen bij teams die gewoon CL spelen.

pi_11218305
Plus het feit dat die gast vandaaag voor de tweede keer snoiehard op z'n plaat is gegaan door het officieel afzeggen van Guus Hiddink
pi_11218502
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:49 schreef Man_Made_God het volgende:
Plus het feit dat die gast vandaaag voor de tweede keer snoiehard op z'n plaat is gegaan door het officieel afzeggen van Guus Hiddink
Naja, meer door te zeggen dat hij Koeman wilde hebben, en die komt ook echt niet. Nog .
  donderdag 19 juni 2003 @ 13:58:05 #62
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11218529
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:49 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik geloof dat Ronald Koeman ook al officieel had afgezegd gisteren!?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 19 juni 2003 @ 14:15:13 #63
40457 LBDH
You might say so...
pi_11219009
quote:
Teletekst 648:

Jean-Paul van Gastel en Berthil ter Avest moeten op zoek naar een andere club. Frans Adelaar, de nieuwe coach van De Graafschap, heeft hun laten weten dat ze niet in aanmerking komen voor een nieuw contract.

Dass die Sonne morgen aufgeht, ist nur eine Hypothese - Ludwig Wittgenstein
pi_11219057
Trouwens als Weevers idd naar feyenoord gaat, dan ga ik ook proberen om bij een betaald voetbalclub aan de bak te komen.

Bij Top Oss ofzo.

donderdag 19 juni 2003 @ 14:30:15 #65
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11219331
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:16 schreef keeper het volgende:
Trouwens als Weevers idd naar feyenoord gaat, dan ga ik ook proberen om bij een betaald voetbalclub aan de bak te komen.
Ik geloof hier nog steeds geen kut van!

Heb die geruchten, buiten op Fok!, nog nergens gelezen!

pi_11220346
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:44 schreef DIGGER het volgende:
Barca wil nu ineens ook Ronaldinho hebben.
Niet ineens hoor. Da's al zeker 2 weken bekend. Ook Arsenal, AC en Inter (en Real dus) zouden naast Man U en Barça achter hem aanzitten. De een wordt alleen wat vaker genoemd dat de ander
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  donderdag 19 juni 2003 @ 15:11:49 #67
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11220381
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:30 schreef FrankyMcG het volgende:

Zeg, dit vervolgtopic is dé ultieme bron aan het worden in de transferwereld
pi_11220697
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 15:11 schreef olavski het volgende:
Raul komt naar Ajax in een ruil met Zlatan, Mido en Machlas!
pi_11220767
- De Graafschap wil de Belgische doelman Ivan Willockx, indien Wevers vertrekt. Klopt niet ze willen hem sowieso ookals Wevers blijft

- Davy Zafarin (graafschap) is op proef bij FC Karnten.

Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 19 juni 2003 @ 15:28:59 #70
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11220814
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 15:24 schreef keeper het volgende:

[..]

Raul komt naar Ajax in een ruil met Zlatan, Mido en Machlas!

Weevers tekent 6-jarig contract bij Feyenoord, Raymond Attevelt trainer bij PSV.

pi_11221204
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:30 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik geloof hier nog steeds geen kut van!

Tja, rond de Kuip nog steeds niks ontkrachtigd. Let wel dat het hier om een voorcontract gaat en dat Wevers pas per 2004/2005 zal gaan spelen in de Kuip.

Nog ééntje voor SCH: Nordin Wooter wordt gelinkt aan FC Twente, maar elke transfervrije speler wordt gelinkt aan FC Twente...

www.thuisuiteten.nl
pi_11221612
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 15:43 schreef methodmich het volgende:
Nog ééntje voor SCH: Nordin Wooter wordt gelinkt aan FC Twente, maar elke transfervrije speler wordt gelinkt aan FC Twente...
Dank je!!!
Op hoop van zegen en met gevaar voor eigen leven heb ik wat geruchten op onze site gezet (punt org). Je speelt met je leven methodmich
  donderdag 19 juni 2003 @ 16:08:50 #73
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11222030
Wees maar niet bang SCH:
quote:
pi_11222113
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 15:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Dank je!!!
Op hoop van zegen en met gevaar voor eigen leven heb ik wat geruchten op onze site gezet (punt org). Je speelt met je leven methodmich

Eens even een kijkje nemen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 juni 2003 @ 16:17:07 #75
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11222295
quote:
'Emerton blijft, volgend jaar transfervrij weg?'
[Bron: FR-Fans.nl]
De Australische krant The Australian meldt vandaag dat de zaakwaarnemer van Brett Emerton gezegd heeft dat de Feyenoorder komend seizoen waarschijnlijk gewoon nog in Rotterdam blijft. Daarmee ontkent hij dat Emmo al rond zou zijn met Newcastle United, een bericht wat gister stond te lezen in The Sun (lees meer). Het grote struikelblok voor clubs die het wel zien zitten in Emerton is nog altijd de vraagprijs die Feyenoord voor hem heeft. Om die reden zal Emerton zijn contract in de Kuip waarschijnlijk gewoon uitzitten. Het probleem voor Feyenoord is echter dat de Australiër volgend seizoen transfervrij is, waardoor hij tegen die tijd voor niks weg kan en de Rotterdammers dus helemaal niks voor hem ontvangen.
Ik ben benieuwd, nu kunnen we nog wat voor hem vangen, en ik gun hem sowieso een overgang.

Anders krijg je volgend jaar zo'n Tomasson-verhaal: ¤ ¤

donderdag 19 juni 2003 @ 16:19:40 #76
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11222365
Nog eentje dan:
quote:
Guti wil weg bij Real na komst Beckham

De komst van David Beckham is voor Guti het teken op zoek te gaan naar een andere club. José Maria Gutiérrez Hernández (kortweg Guti) vreest op de bank te belanden door de komst van de Engelse international.
'Ik ben een prof en ik wil spelen', begon Guti zijn verklaring. 'Eerst verbeterde ik als middenvelder, tot Zidane kwam. Toen ik aanvallend beter ging spelen, kwam Ronaldo. En nu ik in de nationale ploeg op het middenveld sta, komt Beckham.'

Guti is één van de weinige spelers in de Madrileense selectie die de jeugdopleiding heeft doorlopen. De 26-jarige aanvallende middenvelder is bezig aan zijn achtste seizoen bij de merengues. In totaal speelde hij bijna tweehonderd competitieduels. Dit seizoen kwam hij haast elke wedstrijd in actie, maar moest hij een flink deel van die optredens wel het veld in als invaller.

De laatste weken bemant de negenvoudig Spaans international het centrum van Reals middenveld aan de zijde van Claude Makélélé. Volgend seizoen lijkt die positie echter voorbestemd voor David Beckham.

Volgens Spaanse media zou Guti komende maandag, vlak na de laatste speeldag van de Primera División, bekendmaken dat hij wil vertrekken. Hij staat nog tot de zomer van 2004 onder contract bij Real.

AC Milan en Arsenal zouden geïnteresseerd zijn in de geboren Madrileen. Mocht Guti naar Barcelona gaan, dan kost hij 45 miljoen euro, zo liet Real Madrid hem weten. Wordt het een andere club dan valt er te praten over een lagere transfersom.

LoL
pi_11222655
Die geruchten over Mika en Daniel zijn erg veilig SCH, die kan je inderdaad zo plaatsen!
www.thuisuiteten.nl
pi_11222682
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 16:29 schreef methodmich het volgende:
Die geruchten over Mika en Daniel zijn erg veilig SCH, die kan je inderdaad zo plaatsen!
Kee, heb je 't bericht gezien?
  donderdag 19 juni 2003 @ 16:33:06 #79
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11222757
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 16:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog eentje dan:
[..]

LoL

Guti naar Barça Nooit.

Morientes zien ze wel zitten bij Barça

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_11222800
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 16:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Kee, heb je 't bericht gezien?

Ja, zag er goed uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_11223925
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 15:10 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Niet ineens hoor. Da's al zeker 2 weken bekend.

Snap ik ook wel, maar pas na de verkiezingen werd het concreet, helemaal nu ze Becks misgelopen zijn.
pi_11238326
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het neefje van Jerry Taihuttu gaat waarschijnlijk naar Fortuna Sittard.
Hoorde ik ook hier in de 'wandelgangen'.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 09:21:48 #83
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11238886
interesse vanuit Portugal voor

Pique
Dirkx
Turpijn
Teixeira

Zwolle wil Den Ouden en Van Dinteren (bron vi.nl)

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11245865
Hoorde vanmorgen de geruchten dat Henry [Arsenal] wel eens naar Barca zou kunnen gaan, daarentegen gaat dan Cocu waarschijnlijk naar Arsenal...
  vrijdag 20 juni 2003 @ 14:19:02 #85
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11246027
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 14:11 schreef Truck het volgende:
Hoorde vanmorgen de geruchten dat Henry [Arsenal] wel eens naar Barca zou kunnen gaan, daarentegen gaat dan Cocu waarschijnlijk naar Arsenal...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11246113
Ah! I see, had pagina 3 even voor het gemak overgeslagen...
Maar was dus al bekend.
pi_11249799
Yilderim (G.A. Eagles) mogelijk naar FC Groningen.

FC Groningen heeft nog geld tegoed van G.A. Eagles voor de nooit betaalde Wouter vd Herik.

pi_11252385
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 16:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog eentje dan:
[..]

LoL

Dan gaat hij eerst naar 'n andere club, om vervolgens een half jaartje later naar Barca te gaan.

Beetje net zoals toen met Hugo Sanchez, toen die naar Real ging.

pi_11255590
Ook een soort transfer.
quote:
Het in sponsoring gespecialiseerde magazine Sponsoronline meldt vandaag dat Philips nadrukkelijk in de race zou zijn voor de rol van shirtsponsor van Barcelona. De Catalanen willen voor het eerst in de historie vanwege de financiele problemen een shirtsponsor binnenhalen. Naast Philips worden ook ABN Amro, shirtsponsor van Ajax en Siemens Mobile genoemd als mogelijke kandidaten.
Dan is de Ajax-connectie wel helemaal erg .

En Siemens? Kan El_Catalan eindelijk een fatsoenlijke mobiel kopen .

pi_11255893
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 16:30 schreef Puur het volgende:
Yilderim (G.A. Eagles) mogelijk naar FC Groningen.

FC Groningen heeft nog geld tegoed van G.A. Eagles voor de nooit betaalde Wouter vd Herik.

Yildirim mogelijk naar Heerenveen.

Wij houden wel van mensen die 6 goals in één wedstrijd tegen cambuur scoren

pi_11268358
Barcelona wil Rijkaard als coach...
www.thuisuiteten.nl
pi_11271800
MM, weet jij wat Roy Hendriksen volgend jaar gaat doen? Blijft ie bij Helmond Sport of zijn er geruchten omtrent hem?

* Da_Sandman kan em niet bereiken...

In Southern Sun
pi_11271949
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
MM, weet jij wat Roy Hendriksen volgend jaar gaat doen? Blijft ie bij Helmond Sport of zijn er geruchten omtrent hem?

* Da_Sandman kan em niet bereiken...

Laat maar, die blijft
In Southern Sun
pi_11273482
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 21:30 schreef Fulton het volgende:

[..]

Yildirim mogelijk naar Heerenveen.

Wij houden wel van mensen die 6 goals in één wedstrijd tegen cambuur scoren

't Is geen Scandinaviër, die komt vast niet naar Heerenveen.

Maar serieus, meerdere supporters hebben Yildirim in Groningen gezien met een delegatie van FCG

pi_11277316
quote:
Cristian Chivu voor ¤ 15 miljoen naar Inter

MILAAN, 21 juni 2003 20:28 - In Italië wordt door bronnen rondom Inter bericht dat Cristian Chivu voor 4 jaar is vastgelegd. Ajax en Inter zouden een afkoopsom overeengekomen zijn van ¤ 15 miljoen. Naar verwachting wordt de transfer maandag al officieel bekend gemaakt. Chivu is de eerste grote aankoop van Inter in deze transferperiode.

Deze informatie komt wel van een niet alte betrouwbare bron (voetbalonline) maar ik moet er niet aan denken dat ze hem voor zo'n prikkie hebben verkocht.
pi_11288796
Inter wil alleen ruilen geloof ik .
quote:
De adviseur transferzaken van Inter Milaan ging vanmorgen in de krant "Corriere dello Sport" uitgebreid in op de onderhandelingen van Inter. Op zich zou dat weer zo'n gerucht kunnen zijn van de beruchte Italiaanse krant, ware het niet dat Inter haar officiele website vanmorgen opent met het interview. In dat interview gaat hij op diverse namen in en laat hij weten dat Inter op dit moment o.a. met Ajax, PSV, Chievo, Valencia en diverse andere clubs in gesprek is over spelers.

'Het probleem met de Nederlandse clubs is dat zij geld willen zien en niet bereid zijn te praten over het ruilen van spelers. En op dit moment zijn die spelers te duur voor ons budget.' In het geval van Ajax zou dat gaan om Chivu en Van der Meyde. In het op volle toeren lopende geruchtencircuit in Italie deed gisteren het gerucht de ronde dat de transfer van Chivu naar Inter al bijna rond zou zijn. Bovenstaande is in ieder geval de melding die Inter op haar eigen website overnam uit de media. Bij PSV noemde de adviseur de naam van Arjen Robben.

pi_11288834
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 21:07 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Deze informatie komt wel van een niet alte betrouwbare bron (voetbalonline) maar ik moet er niet aan denken dat ze hem voor zo'n prikkie hebben verkocht.

Ik vind 15 miljoen eigenlijk best veel voor een speler die lijkt stil te staan qua ontwikkeling (als dit zijn top is dan is hij dus geen topspeler).
pi_11291407
Chivu stil in zijn ontwikkeling?????

Dan heb je toch niet helemaal goed gekeken. Met name qua positioneel verdedigen is hij stukken beter geworden. Let maar op, die komt nog veel verder!

Wat ik niet snap is dat Inter over dat ruilen begint... Hun afdankers zijn bij ons weliswaar top, maar verdienen veel te veel voor onze begrippen. Dus ruilen is geen optie.

www.thuisuiteten.nl
pi_11291592
quote:
Op zondag 22 juni 2003 15:27 schreef methodmich het volgende:
Wat ik niet snap is dat Inter over dat ruilen begint... Hun afdankers zijn bij ons weliswaar top, maar verdienen veel te veel voor onze begrippen. Dus ruilen is geen optie.
Naja Chivu ruilen voor Ventola of Cannavaro zie ik wel zitten .
  zondag 22 juni 2003 @ 16:03:42 #100
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_11292298
quote:
Op zondag 22 juni 2003 13:26 schreef keeper het volgende:
Inter wil alleen ruilen geloof ik .
[..]
Wanneer leren die kutclubs om met hun gore poten van deze spelers af te blijven. Ze hebben die spelers helemaal niet nodig
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_11292638
quote:
Op zondag 22 juni 2003 15:36 schreef keeper het volgende:

[..]

Naja Chivu ruilen voor Ventola of Cannavaro zie ik wel zitten .

Ja, ik ook.. Maar wat willen die jongens verdienen denk je?
www.thuisuiteten.nl
pi_11293026
quote:
Op zondag 22 juni 2003 16:18 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik ook.. Maar wat willen die jongens verdienen denk je?
Die zijn toch trots erop dat ze dat foeilelijke Intershirt mogen verwisselen voor het Amsterdamse rood en wit?
pi_11293093
vergeet het maar.
die italiaanse kranten schrijven allemaal onzin. En er is geen Italiaan die in Nederland wil spelen. En die kunnen we ook niet betalen.
pi_11294144
quote:
Op zondag 22 juni 2003 16:36 schreef Druivenplukker het volgende:
vergeet het maar.
die italiaanse kranten schrijven allemaal onzin. En er is geen Italiaan die in Nederland wil spelen. En die kunnen we ook niet betalen.
Marco DeMarchi voetbalde bij Vitesse.
salva cum reverentia
  maandag 23 juni 2003 @ 07:29:50 #105
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11308198
quote:
Real en Barça strijden nu om Ronaldinho

21/6/2003 17:51

De eerste slag - die om de handtekening van David Beckham - eindigde in een overwinning van Real Madrid op Barcelona. De twee tradtionele Spaanse grootmachten strijden nu (met Manchester United als outsider) om Ronaldinho Gaúcho, de Braziliaanse vedette van Paris Saint-Germain. Deze keer lijken de Catalanen de beste papieren te hebben.
Zowel Barcelona als Real Madrid heeft contact gezocht met Paris Saint-Germain, bekende de Franse club. De Catalaanse interesse is het meest concreet. Vice-president Sandro Rosell is al in Parijs geweest om te praten over een transfer van Ronaldinho naar Barcelona. Volgens de Franse sportkrant L'Equipe komt Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez maandag hoogstpersoonlijk naar Parijs om een overgang van de begaafde dribbelaar naar Madrid te bewerkstelligen.

Aan de daadkracht van Pérez valt niet te twijfelen. Als hij zijn zinnen zet op een speler, dan komt die ook, zo bleek in het verleden met Luis Figo, Zinedine Zidane, Ronaldo en Beckham. Wat niet in het voordeel van Real spreekt, is dat de club Ronaldinho mogelijk nog een jaar op huurbasis bij PSG wil laten spelen om hem in de zomer van 2004 naar de Koninklijke te halen. Ronaldinho wil namelijk nu weg, naar een club met meer status dan PSG.

Barcelona wil hem wel direct hebben. Bij de Catalaanse club is de kans bovendien veel groter dat Ronaldinho dé hoofdrolspeler wordt, en niet zoals bij Madrid een ster in de schaduw van de misschien wel grotere supersterren. De goede band van de 23-jarige international met Rosell, en de zon, de zee en het strand van Barcelona zouden ervoor zorgen dat Ronaldinho zelf liever naar Barça zou gaan, aldus de Catalaanse krant Sport.

bron: www.vi.nl
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  maandag 23 juni 2003 @ 10:10:37 #106
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_11309774
Houdt dat Real dan NOOIT op.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_11309916
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 21:18 schreef keeper het volgende:
Ook een soort transfer.
[..]

Dan is de Ajax-connectie wel helemaal erg .

En Siemens? Kan El_Catalan eindelijk een fatsoenlijke mobiel kopen .

Siemens is al sponsor van Real
pi_11310242
quote:
Op maandag 23 juni 2003 10:10 schreef StarGazer het volgende:
Houdt dat Real dan NOOIT op.
Het lijkt me erg sterk dat Real Madrid nu ook nog Ronaldinho aantrekt. Wat moeten ze ermee? Op het middenveld hebben ze hem niet nodig, en ze hebben genoeg spitsen. Nee, ik denk dat dit gewoon bij een gerucht blijft. Verder hebben ze ook al ene Beckham gekocht, en daardoor is hun budget vast niet zo groot meer.
  maandag 23 juni 2003 @ 10:45:24 #109
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11310405
Ivan Wilcox ===> Bergen
Zafarin ===> FC Karnten
van Wanrooy ===> Graafschap
vd Haar blijft gewoon
Rijkaard ===>Barcelona
Dirkx ===> Graafschap
Kooiman ===> weg bij Sparta
pi_11311264
Het lijkt nu vrijwel zeker dat Ronaldinho volgend jaar bij ManUtd. speelt:
quote:
Barca: United outbid us for Ronnie

Barcelona have admitted defeat in their attempts to sign Ronaldinho from Paris Saint Germain.

The Catalan side, who failed in a bid for David Beckham, have been outbid by Manchester United and arch-rivals Real Madrid.

Sir Alex Ferguson is thought to have made the Brazilian his main summer transfer target but the World Cup winner is believed to favour a move to Spain.

`We want Ronaldinho but our offer is lower than Manchester United and Real Madrid, who have both offered £13.9million, and we are not going to enter into a fight between them,' said vice-president Sandro Rosell.

`Paris St Germain now have new owners as well who want to keep the player, which makes it more difficult.'

As Madrid are not thought to be serious contenders for Ronaldinho with president Florentino Perez ruling out a move after clinching the Beckham deal, Rosell's comments would appear to put United into pole position in the race for the former Gremio forward's signature.

Meanwhile, Barca defender Frank de Boer could be headed to England after admitting he had received offers from Premiership clubs.

The Holland international's future at the Nou Camp is uncertain with a new president installed recently and a new coach also expected following Raddy Antic's fire-fighting job.

`I've not spoken to the new president yet so I don't know what his philosophy is,' said De Boer, whose brother Ronald plays in Scotland with Rangers.

`I have not set any deadline for a decision over my future. I was stay here, this is my first choice for me and my family. I would even consider taking a pay cut, it depends on what the offer is.

`I have had offers from other clubs including from the Premiership, but I have told them that at the moment my priority is to remain here.'

Bron: www.soccernet.com

pi_11317816
Frank de Boer terug naar Ajax dat is zo klaar als een klontje volgens mij... nou van mij mag die hoor!!!!!

GReetZ Mario

Let's Go for Pumping

maandag 23 juni 2003 @ 15:53:12 #112
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11317847
quote:
Op maandag 23 juni 2003 15:51 schreef kluivie het volgende:
Frank de Boer terug naar Ajax dat is zo klaar als een klontje volgens mij... nou van mij mag die hoor!!!!!

GReetZ Mario

Let's Go for Pumping

ja,dat zullen de "supporters" ook blij mee zijn.
Die zijn allang vergeten op welke manier hij weg is gegaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11318631
Bruggink kan naar Mallorca en Villarreal schijnt interesse te hebben in Pierre van Hooijdonk.
www.thuisuiteten.nl
pi_11319454
SCH:

Celta de Vigo heeft ook interesse in Jensen, evenals een niet nader genoemde Duitse club, die echter waarschijnlijk 1. FC Köln of Borussia Mönchengladbach is.

www.thuisuiteten.nl
pi_11320291
Koevermans weg bij Jong Oranje.

Mogelijke opvolger: Adri Koster.

www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 juni 2003 @ 17:51:00 #116
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_11320675
Bosschaart naar Feyenoord afgeketst.. Zonneveld (NEC) naar Feyenoord...

Geloof er nix van, maarja, die geruchten zijn er.

I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 23 juni 2003 @ 18:55:04 #117
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_11322236
Frank de Boer gaat bijna zeker in Engeland voetballen, PSV was geen optie vertelde hij op het sportjournaal !!!
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
pi_11327639
Richard Knopper op huurbasis naar Heerenveen.
  maandag 23 juni 2003 @ 22:03:32 #119
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11327772
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:00 schreef SCH het volgende:
Goed voor 10 droge knallen van net buiten de 16 in het hoekje per seizoen. Voor Heerenveen een goede spelers, je hebt er waarschijnlijk meer aan dan aan de Jong.
pi_11329670
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:00 schreef SCH het volgende:
Open een topic! .
pi_11329767
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:55 schreef keeper het volgende:

[..]

Open een topic! .

pi_11335068
quote:
Jordi Cruijff mag Alaves verlaten
VITORIA - Jordi Cruijff mag Alaves verlaten. De zoon van Johan Cruijff heeft maandag van de Spaanse club uit Vitoria een vrije transfer gekregen. Alaves degradeerde dit seizoen uit de Primera Division.

Jordi begon zijn loopbaan bij FC Barcelona waar zijn vader toen trainer was. In '96 vertrok hij naar Manchester United. Vier jaar later lijfde Alaves hem in. Met de Spaanse club verloor hij in de finale van de UEFA-beker van Liverpool. Dit seizoen zat Cruijff (29) vaker op de bank dan hem lief was. Bron: Telegraaf

Benieuwd waar hij nou weer terechtkomt.
pi_11335565
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 07:36 schreef What het volgende:

[..]

Benieuwd waar hij nou weer terechtkomt.

Die ging toch naar Espanyol?
  dinsdag 24 juni 2003 @ 09:06:41 #124
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11335632
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 08:59 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Die heeft al een contract bij Espanyol
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_11335704
quote:
Op maandag 23 juni 2003 15:51 schreef kluivie het volgende:

GReetZ Mario

Let's Go for Pumping

Van mij hoeft dat nou zo net nog niet hoor. Wat moet ie komen doen?

In Southern Sun
  dinsdag 24 juni 2003 @ 09:18:05 #126
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11335743
quote:
Op maandag 23 juni 2003 17:51 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bosschaart naar Feyenoord afgeketst.. Zonneveld (NEC) naar Feyenoord...

Geloof er nix van, maarja, die geruchten zijn er.

Waar haal je dat vandaan? Bron?
A.M.A.B
pi_11337171
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 08:59 schreef mr_cucumber het volgende:
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 09:06 schreef El_Catalan het volgende:
Die heeft al een contract bij Espanyol
Joh!

(Zijn ze bij De Telegraaf ook lekker op de hoogte, of was dit al lang bekend?)

dinsdag 24 juni 2003 @ 10:38:51 #128
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11337241
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:34 schreef What het volgende:

[..]

[..]

Joh!

(Zijn ze bij De Telegraaf ook lekker op de hoogte, of was dit al lang bekend?)

Nu begin ik ook weer te twijfelen.
pi_11337255
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:38 schreef El_Catalan het volgende:

Staat niks van in het bericht en dat is van vanmorgen.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:42:04 #130
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11337287
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:40 schreef What het volgende:

[..]

Staat niks van in het bericht en dat is van vanmorgen.

Er staat me nog bij van al ruim een week geleden dat hij naar Espanyol zou gaan.
pi_11337350
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:42 schreef El_Catalan het volgende:
Er staat me nog bij van al ruim een week geleden dat hij naar Espanyol zou gaan.
Ik ben eerder geneigd users op VBL te geloven dan De Telegraaf.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:53:19 #132
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11337495
Espanyol is nog niet bevestigd, maar wel ZEEEEEEEEEEER waarschijnlijk...
  dinsdag 24 juni 2003 @ 12:01:53 #133
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11339204
Souness wederom geinteresseerd in de Boer. (Blackburn dus).

En Celtic in onderhandeling met Hakan Yakin.

pi_11339966
Voormalig Ajacied, Giorgi Kinkladze, is momenteel in onderhandeling met manager van Celtic, Martin Oneil, over een mogelijke overgang naar Parkhead. Bij de huidige club van de Georgier is hij buiten de boot gevallen en vanuit Celtic is er interesse in de speler.

Vertegenwoordiger van Kinkladze, Ivan Benes, deelde mee op BBC Sport Online: "Er is interesse in Kinkladze van verschillende clubs. De positie van mijn pupil bij Derby County is niet gunstig, een transfer is dan ook zeer waarschijnlijk."

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_11341489
quote:
Faro de Vigo, de regionale krant van Vigo, meldt vandaag dat de manager van Celta de Vigo gisteren in Amsterdam was, waarschijnlijk voor besprekingen met Ajax over Mido. Celta de Vigo wil de aanvaller alleen huren met optie tot koop. Zoals bekend wil Ajax daartoe alleen overgaan als het de Egyptische spits niet weet te verkopen. De zaakwaarnemer van Mido liet weten dat de interesse van AS Roma niet meer concreet is omdat de Italianen de gevraagde transfersom niet op kunnen hoesten. Rondom Mido wordt sinds enkele dagen geschermd met een Engelse club. Volgens de zaakwaarnemer zou die Engelse club wel een akkoord hebben bereikt met Ajax over de transfersom, maar is die transfer voor Mido niet interessant. Tenslotte zou ook Betis de aanvaller willen huren, maar in dat geval zou de voorkeur van Mido uitgaan naar een langer verblijf bij Celta.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 13:53:31 #136
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11342244
quote:
Juan Sebastian Veron is set to follow David Beckham out of the exit door at Old Trafford after admitting that he is ready to return to Serie A. The Argentina playmaker, who has been a disappointment since his £28million switch from Lazio to Manchester United in 2001, is a target for Internazionale and Juventus.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:15:02 #137
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11344484
quote:
OB: RBC interesse in PSV'er Gakhokidze
RBC Roosendaal heeft serieuze belangstelling voor Georgi Gakhokidze. De club wil de Georgiër toevoegen aan de selectie voor komend seizoen. RBC praat deze week nog met de aanvaller over een eventuele komst naar Roosendaal. Gakhokidze speelde de laatste vijf seizoenen voor PSV, maar kreeg in Eindhoven geen nieuw contract meer.
pi_11346330
- Jordi Cruyff is nog niet rond met Espanyol en laatste berichten melden dat hij behalve met die club nog met 2 Spaanse, 3 Engelse en 1 Nederlandse club zou gaan praten...

- De KNVB wil een "ex-topvoetballer" a la Gullit als coach van Jong Oranje. Dat zou betekenen dat Adri Koster toch niet zal komen en dat je naar iemand van de EK 88 selectie moet gaan speuren. Dan kom je uit bij Wouters, Erwin Koeman, van Tiggelen of Vanenburg, kijkend naar wat mogelijk is... Ben benieuwd.

www.thuisuiteten.nl
pi_11346720
E. Koeman denk ik niet, die willen ze bij psv nog wel even houden lijkt me.
pi_11347820
Arnold Mühren zou misschien ook nog kunnen... Of misschien wel een glorieuze comeback in het voetbal van postbode Berry van Aerle!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_11348220
Man Utd wil Djemba Djemba en Howard deze week contracteren... Zal tijd worden, Howard gonst al maanden rond.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 juni 2003 @ 17:56:06 #142
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11348605
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:36 schreef methodmich het volgende:
Man Utd wil Djemba Djemba en Howard deze week contracteren... Zal tijd worden, Howard gonst al maanden rond.
Djemba Djemba zou zo'n 3 miljoen moeten kosten en bijna rond zijn.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 17:56:49 #143
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11348620
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 16:18 schreef methodmich het volgende:
- De KNVB wil een "ex-topvoetballer" a la Gullit als coach van Jong Oranje. Dat zou betekenen dat Adri Koster toch niet zal komen en dat je naar iemand van de EK 88 selectie moet gaan speuren. Dan kom je uit bij Wouters, Erwin Koeman, van Tiggelen of Vanenburg, kijkend naar wat mogelijk is... Ben benieuwd.
Volgens mij is Gullit al lang benoemd door de KNVB, of ben ik in de war..?? Of was dat onder 19...??
  dinsdag 24 juni 2003 @ 18:53:43 #144
25957 Reddiablo
pi_11349670
Djemba Djemba is al rond.

(wordt volgende week pas officieel naar buiten gebracht)

www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 24 juni 2003 @ 18:54:35 #145
25957 Reddiablo
pi_11349684
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:56 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Volgens mij is Gullit al lang benoemd door de KNVB, of ben ik in de war..?? Of was dat onder 19...??

Gullit wordt inderdaad per volgend seizoen trainer van Oranje onder 21 of 19, weet ik even niet meer welke het nou was.
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 24 juni 2003 @ 18:55:41 #146
25957 Reddiablo
pi_11349707
Aimar van Valencia is de koop gezet

vraagprijs: ¤20 miljoen.

Vind ik toch echt een geweldenaar!

www.3voor12denhaag.nl
pi_11351606
Er gaan in Heerenveen en omstreken geruchten rond dat ze bezig zijn met Knopper, aangezien dit het geruchten topic is, zou ik graag willen weten of iemand er ook iets meer van weet?
. X X X X X L
pi_11351608
Volgens Italiaanse media is Internazionale in onderhandeling met PSV over een transfer van Arjen Robben! Dit is bevestigd door de technisch directeur van Inter, maar die zegt het van een overgang voorlopig nog niej komt omdat Nederlandse clubs altijd geld willen zien en dat ze bijna nooit bereid zijn om spelers te ruilen. Robben is nou te duur gewoon voor inter duz duurt nog wel even voor dat de overgang door gaat
pi_11351690
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:23 schreef Tijgerrr het volgende:
Volgens Italiaanse media is Internazionale in onderhandeling met PSV over een transfer van Arjen Robben! Dit is bevestigd door de technisch directeur van Inter, maar die zegt het van een overgang voorlopig nog niej komt omdat Nederlandse clubs altijd geld willen zien en dat ze bijna nooit bereid zijn om spelers te ruilen. Robben is nou te duur gewoon voor inter duz duurt nog wel even voor dat de overgang door gaat
Oud "nieuws" ... Zo en zo wil Robben nog minstens een paar jaar bij PSV blijven, let wel... Het was zijn eerste seizoen bij PSV..
  dinsdag 24 juni 2003 @ 20:27:14 #150
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11351700
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:23 schreef thefreezeman het volgende:
Er gaan in Heerenveen en omstreken geruchten rond dat ze bezig zijn met Knopper, aangezien dit het geruchten topic is, zou ik graag willen weten of iemand er ook iets meer van weet?
kijk eens in het bevestgde transfer topic
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11351853
Morientes naar Kopenhagen.
pi_11352204
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

kijk eens in het bevestgde transfer topic

Oeps
. X X X X X L
  dinsdag 24 juni 2003 @ 20:49:08 #153
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11352291
quote:
Man United zoekt versterking in Kameroen

24/6/2003 13:32

De technische staf van Manchester United is een kleine week na de toptransfer van zijn sterspeler David Beckham naar Real Madrid driftig begonnen met de herstructurering van het elftal. De Mancunians brachten afgelopen week een bod van 4,35 miljoen euro uit op de Kameroener Eric Djemba-Djemba van FC Nantes.
De onderhandelingen met de 22-jarige linksbenige middenvelder zijn volgens de krant Manchester Evening News in een vergevorderd stadium. De clubs zijn al enkele weken met elkaar in gesprek over Eric, zegt Djemba-Djembas zaakwaarnemer Willie McKay. United heeft duidelijk gemaakt wat het wil en Eric is vastberaden naar Manchester te gaan. Een official van FC Nantes liet weten dat de transfer waarschijnlijk volgende week wordt afgerond.

Volgens McKay zou United ook geïnteresseerd zijn in Real Mallorca-aanvaller Samuel Etoo, landgenoot van Djemba-Djemba. McKay: Samuel heeft bij Mallorca nog een contract voor drie seizoenen, maar wil dolgraag naar het Premiership. Ik heb hem onder de aandacht gebracht bij United en ze hebben interesse. Het probleem is de vraagprijs: Mallorca wil ruim veertien miljoen euro ontvangen.

United hoopt behalve Djemba-Djemba de komende week ook de komst van de Amerikaanse doelman Tim Howard (New York/New Jersey MetroStars), de Franse verdediger David Bellion (Sunderland) en de Braziliaanse middenvelder Ronaldinho (Paris Saint-Germain) af te ronden.

De race om laatstgenoemde gaat nog tussen United, Barcelona en zijn huidige club. Volgens bronnen in Spanje en Engeland heeft Real Madrid zich defenitief teruggetrokken uit de strijd om Ronaldinho.

SCUM is dus bezig met Djemba-Djemba, Eto'o, Howard, Bellion en Ronaldinho.

pi_11352549
En of ze daar echt veel beter van worden....?
  dinsdag 24 juni 2003 @ 20:59:36 #155
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11352594
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:32 schreef Poepoog het volgende:
is een grap hoop ik....
pi_11352598
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:57 schreef JeroenV het volgende:
Versterking in de breedte
pi_11352654
quote:
Veron: 'Komend seizoen in de Serie A'

24/6/2003 15:01

Juan Sebastian Veron gaat er vanuit dat hij er bij Manchester United zijn langste tijd heeft opzitten. 'Ik speel komend seizoen waarschijnlijk Serie A.'
Zijn relaas tegenover de BBC komt op exact hetzelfde moment als een jaar geleden, toen de middenvelder ook al te kennen gaf Old Trafford te willen verlaten. 'Ik heb me vaak erg vernederd gevoeld', liet hij destijds optekenen. Hij bleef uiteindelijk, maar nu is de Argentijn zo mogelijk nog stelliger.

'Mijn contract bij United loopt nog drie jaar door', laat Veron weten, 'en ik zou er ook geen probleem mee hebben om mijn Engelse avontuur voort te zetten. Maar ik denk dat ik volgend seizoen weer in de Italiaanse Serie A speel.'

Zijn naam dook al op bij Juventus, Internazionale en Barcelona. 'Ik zou er geen probleem mee hebben om onder Cúper bij Inter of onder Lippi bij Juve te spelen', laat hij fijntjes weten. 'Ik ben er trots op dat er een paar club op me loeren. Grote spelers gedijen nu eenmaal goed in grote ploegen.'

pi_11352678
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:59 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

is een grap hoop ik....

Nee hoor voorzitter is geintereseerd
quote:
Opmerkelijk genoeg acht de club het niet noodzakelijk zich voor komend seizoen te versterken. Technisch directeur Niels Christian Holstrøm is uitermate tevreden met de sterkste van de huidige selectie. Maar als Fernando Morientes alsnog genoeg heeft van Real Madrid, is hij altijd welkom bij ons, aldus Holmstrøm.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 21:03:29 #159
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11352714
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:02 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Nee hoor voorzitter is geintereseerd
[..]

pi_11352759
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:03 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Email wel naar een paar spaanse kranten

Morgen pagina groot.

pi_11357848
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:57 schreef JeroenV het volgende:
Die Howard is best een aardige keeper, komt iig wat zekerder over dan Barthez (voorzover ik Howard heb zien spelen natuurlijk). Eto'o vind ik persoonlijk een goeie spits, en daar lopen er bij ManU niet zoveel van behalve van Nistelrooy en Solskjaer. Ronaldinho kan mooi op Beckham's plek. Bellion en Djemba-Djemba ken ik verder niet
  woensdag 25 juni 2003 @ 00:01:38 #162
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11358008
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:32 schreef Poepoog het volgende:
pi_11360639
Op de website PlanetFootball.com heeft de technisch directeur van Chievo Verona, Luigi Sartori, bevestigd interesse te hebben in Harald Wapenaar. "We hebben twee keepers op het oog. Een Italiaan en Wapenaar", aldus Sartori.

Wapenaar kwam eerder al in de Serie A uit, toen hij in het seizoen '98/'99 onder de lat stond bij Udinese. Momenteel zoekt de Nederlandse keeper nog een club, nadat hij bij FC Utrecht geen contractverlenging kreeg en Ajax op het allerlaatste moment een transfer afblies.

Chievo is op zoek naar een nieuwe keeper nu Lupatelli terug lijkt te keren naar eigenaar AS Roma. Eerder vertrok reservedoelman Marco Ambrosio al naar Chelsea. De andere Italiaanse kandidaat wilde de technische man uit Verona niet prijsgeven, maar geruchten zeggen dat het gaat om jeugdinternational Marco Amelia van Serie B-club Livorno

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  woensdag 25 juni 2003 @ 07:07:51 #164
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11360658
quote:
'Internazionale heeft akkoord met Chivu'

24/6/2003 22:04

Internazionale en Christian Chivu hebben een principe-akkoord bereikt, meldt La Gazzetta dello Sport. Inter-voorzitter Massimo Moratti en Chivu's zaakwaarnemer Ioan Becali spraken dinsdag voor het eerst met elkaar over een eventuele transfer, en blijkbaar met succes.
Nadat Inter afgelopen weekeinde bekendmaakte geïnteresseerd te zijn in de 22-jarige centrale verdediger, verklaarde Becali dat de Milanese club de meest waarschijnlijke nieuwe werkgever zou zijn voor Chivu, indien de aanvoerder besluit Ajax te verlaten. 'Als de clubs het eens worden, dan is het voor ons geen enkel probleem om zaken te doen met Inter. Wij bereiken binnen vijf minuten een akkoord', voorspelde Becali op de Italiaanse zender Telelombardia.

Na het principe-akkoord met Chivu wacht Moratti echter een zwaardere klus: hij moet met Ajax tot overeenstemming komen over een transfersom. Volgens Becali eist de Amsterdamse club een bedrag van 20,7 miljoen euro. Maar de Roemeense spelersmakelaar is van mening dat er flink wat rek zit in de hoogte van de transfersom.

Chivu staat nog tot de zomer van 2006 onder contract bij Ajax. Bovendien heeft hij de clubleiding toegezegd voor 30 juni bekend te maken of hij blijft of naar een nieuwe club vertrekt.

woensdag 25 juni 2003 @ 09:20:49 #165
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_11361576
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 07:07 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Ziet er slecht uit. Maar dit moest er natuurlijk een keer van komen.

Als Ajax zich nu niet houdt aan de 20,7 miljoen zijn het echt een stelletje amateurs. Kunnen ze net zo goed geen clausules meer opnemen in spelerscontracten.

woensdag 25 juni 2003 @ 09:32:23 #166
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11361708
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 09:20 schreef thomba het volgende:
Als Ajax zich nu niet houdt aan de 20,7 miljoen zijn het echt een stelletje amateurs. Kunnen ze net zo goed geen clausules meer opnemen in spelerscontracten.
Ik weet niet of zo'n clausule nog wettelijk mag. De transfersom is een afkoopsom voor de resterende duur van het contract. Dus als het slechts een contract voor 1 jaar betreft is de afkoopsom lager dan als het een langdurig contract betreft.

Overigens denk ik ook dat Ajax liever nu 15 miljoen heeft dan volgend seizoen 0.

woensdag 25 juni 2003 @ 09:42:01 #167
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_11361808
die 20 miljoen krijgen ze never nooit niet meer
  woensdag 25 juni 2003 @ 09:42:15 #168
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_11361815
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 09:32 schreef Frenkie het volgende:

Overigens denk ik ook dat Ajax liever nu 15 miljoen heeft dan volgend seizoen 0.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_11361856
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 09:32 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik weet niet of zo'n clausule nog wettelijk mag. De transfersom is een afkoopsom voor de resterende duur van het contract. Dus als het slechts een contract voor 1 jaar betreft is de afkoopsom lager dan als het een langdurig contract betreft.

Contract tot 2006?
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 25 juni 2003 @ 09:45:52 #170
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11361883
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 09:44 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Contract tot 2006?

Ik dacht dat ie een contract had tot 2004. Ik was nog niet helemaal wakker
pi_11361946
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:49 schreef amnesiac het volgende:

[..]

SCUM is dus bezig met Djemba-Djemba, Eto'o, Howard, Bellion en Ronaldinho.

Stomme fout van VI, Bellion is een een aanvaller en geen verdediger.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  woensdag 25 juni 2003 @ 09:57:51 #172
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11362097
-Ed de Goey Chelsea --> Birmingham City
-Harald Pinxten Antwerp --> FC Twente
-Fredrik Ljungberg Arsenal --> Inter Milan
-Pierre van Hooijdonk Feyenoord --> Fulham
-Roy Makaay Deportivo la Coruna --> Bayern Munchen (nog steeds ja)
-David Connolly Wimbledon --> Reading (was hij niet ooit de best betaalde speler van Nederland?)
  woensdag 25 juni 2003 @ 09:58:33 #173
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11362109
Ik heb het idee dat met de transfer van Becks de transfermarkt weer open is.
pi_11362513
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 09:49 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Stomme fout van VI, Bellion is een een aanvaller en geen verdediger.

Bellion is toch al lang rond? Dat dacht ik althans
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 25 juni 2003 @ 10:39:18 #175
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11362924
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 09:57 schreef Kaalhei het volgende:
-Ed de Goey Chelsea --> Birmingham City
-Harald Pinxten Antwerp --> FC Twente
-Fredrik Ljungberg Arsenal --> Inter Milan
-Pierre van Hooijdonk Feyenoord --> Fulham
-Roy Makaay Deportivo la Coruna --> Bayern Munchen (nog steeds ja)
-David Connolly Wimbledon --> Reading (was hij niet ooit de best betaalde speler van Nederland?)
Wat is je bron hierbij?
A.M.A.B
pi_11362966
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:39 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat is je bron hierbij?

ik heb het grootste gedeelte op de bbc gezien, mogelijk zijn bron?
Bij De Goey wordt nog een andere club genoemd.
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 25 juni 2003 @ 10:50:25 #177
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11363124
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:41 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

ik heb het grootste gedeelte op de bbc gezien, mogelijk zijn bron?
Bij De Goey wordt nog een andere club genoemd.

Ok, dank. Wat was de url ook alweer van deze site?
A.M.A.B
  woensdag 25 juni 2003 @ 10:50:36 #178
21066 Potter
At your service
pi_11363128
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 07:07 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Ze hebben ook al interesse in Arjan Robben.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:04:12 #179
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11363364
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:50 schreef Cart_man het volgende:

[..]

http://www.footballtransfers.co.uk
pi_11363431
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:50 schreef Cart_man het volgende:

[..]

www.bbc.co.uk/football
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 25 juni 2003 @ 12:12:04 #181
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11364828
Barça wilt Aimar (Valencia)
  woensdag 25 juni 2003 @ 12:27:22 #182
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11365184
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 12:12 schreef El_Catalan het volgende:
Barça wilt Aimar (Valencia)
En Makaay en Albelda en Rustu en wilden ze Beckham en Ronaldinho ook niet..???
Ze kunnen beter wat verdedigers kopen daar. Met Gerard en Riquelme hebben ze al goede spelbepalers.
  woensdag 25 juni 2003 @ 12:28:24 #183
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_11365210
vi.nl:
quote:
NAC vreest vertrek Gàbor Babos naar Barça

25/6/2003 11:27

NAC-trainer Ton Lokhoff zou niet verbaasd zijn wanneer zijn doelman Gàbor Babos komend seizoen bij Barcelona onder de lat staat. 'Het was het eerste wat door mijn hoofd schoot toen ik hoorde dat Henk ten Cate assistent-trainer van Frank Rijkaard zou worden', aldus de coach in BN De Stem.
'Dat ze bij Barcelona een keepersprobleem hebben, is duidelijk', weet Lokhoff. 'Dat hebben ze eigenlijk al jaren. Eigenlijk was Ruud Hesp hun laatste fatsoenlijke doelman. Dat ze een andere keeper halen, staat voor mij dan ook honderd procent vast. Ten Cate zal in dat geval de naam van Babos zeker laten vallen.'

Lokhoff viert momenteel vakantie in Turkije. Daar staan de kranten momenteel vol over de eventuele overgang van Rüstü naar Camp Nou. Niettemin heeft de coach een probleem wanneer Babos mocht vertrekken, want een opvolger is niet voorhanden. Peter Zois vertrok na onenigheid naar Willem II, terwijl Arjen Christiansen nog geen eredivisie-ervaring heeft.

'Ik ben me links en rechts al aan het oriënteren', aldus Lokhoff, 'maar dat doen we eigenlijk voortdurend.'

woensdag 25 juni 2003 @ 12:40:36 #184
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11365464
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 12:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

En Makaay en Albelda en Rustu en wilden ze Beckham en Ronaldinho ook niet..???
Ze kunnen beter wat verdedigers kopen daar. Met Gerard en Riquelme hebben ze al goede spelbepalers.

Als kluivert weggaat dan mag Aimar komen.

Verdedigers kunnen we inderdaad goed gebruiken ja

pi_11366840
Chivu mayB naar inter hij moet gewoon nog een jaartje bij ajax blijven ipv naar dat anti-voetballand gaan...
pi_11366882
Chivu moet juist vooral weggaan naar dat land waar voetbal op een heerlijke wijze leeft.

woensdag 25 juni 2003 @ 14:04:41 #187
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11367472
Gelezen in Spaanse voetbalkrant Marca: Man U. heeft een bod uitgebracht op Ronaldinho. Valencia wil Eto'o van Mallorca. Barca wil Aimar de contract besprekeningen met kluiver lijken vast te lopen. En Hiero waarsschijnlijk naar Malaga.
En Ajax wil Lurling bij vertrek van der Meyde.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  woensdag 25 juni 2003 @ 14:06:42 #188
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_11367520
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:04 schreef Vikingo het volgende:

The horror!

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_11367670
quote:

OMG nooit
pi_11367728
quote:
Gelezen in Spaanse voetbalkrant Marca: Man U. heeft een bod uitgebracht op Ronaldinho. Valencia wil Eto'o van Mallorca. Barca wil Aimar de contract besprekeningen met kluiver lijken vast te lopen. En Hiero waarsschijnlijk naar Malaga.
Yeah right.

Kiwoe z'n beslissingsdag nadert, ben erg benieuwd...

In Southern Sun
  woensdag 25 juni 2003 @ 14:21:58 #191
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11367856
Speciaal voor DIGGER:
Zola zou onderhandelen met Napoli
pi_11368291
quote:
pi_11369548
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:56 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Onder 19 ja.

Maar dit gaat om Jong Oranje.

www.thuisuiteten.nl
pi_11369639
Volgens Duitse media zijn Bayern en Makaay al rond.
www.thuisuiteten.nl
pi_11369650
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 15:37 schreef methodmich het volgende:
om een of andere reden vind ik dit zonde voor Makaay. Wat zoekt ie in hemelsnaam in de Bundesliga?
In Southern Sun
pi_11369771
quote:
Oferta muy a la baja para Cocu

Hoy se podrían finiquitar los casos de Sorín y Mendieta

O. Domènech/E. Polo / BARCELONA

25/06/03 03:00 h.La actividad volverá esta mañana a las oficinas del FC Barcelona. En principio, en la agenda de Txiki Begiristain y Sandro Rosell están apuntados para hoy los casos de Kluivert, Sorín, Mendieta, Geovanni y Alfonso. A todos, a través de sus representantes, se les comunicará cuáles son la intenciones del nuevo equipo técnico.

En principio, el caso más complicado deber ser el del 'nueve azulgrana'. A los otros cuatro jugadores sólo hay que comunicarles si el Barça cuenta con ellos de cara a la próxima temporada. Los dos primeros tienen pocos números de seguir, a no ser que entren en alguna operación de canje con otros jugadores del Barça que tampoco entren en los planes de Rijkaard y compañía y que interesen a Lazio y Cruzeiro.

Por otro lado, Phillip Cocu ha recibido una oferta muy a la baja para continuar un año más en el Barça. La rebaja de su ficha propuesta por el club podría rondar incluso el cincuenta por ciento.

El holandés se está planteando seriamente no firmar dado que sólo se aseguraría un año y cobrando menos de lo que percibe ahora. Betis, Real Sociedad, PSV y otros clubs ingleses lo siguen de cerca

Er moet iets staan in de trant van dat Cocu de helft minder gaat verdienen

pi_11369790
Plus de volgende geruchten:

- Hosam Ghali naar Feyenoord. Bod uitgebracht van 1,5 miljoen euro.

- Virgilio Teixeira naar Sporting Braga.

- Jan Wouters weigert aanbieding KNVB voor Jong Oranje.

- AS Roma wil Hossam huren van Ajax, Spurs wilden kopen.

- Den Ouden naar FC Zwolle.

- Marvin Brunswijk van Anorthosis naar Panionios.

- Leverkusen, Stuttgart en Rostock willen Jancker.

- Arsenal wil Gallas.

- Juventus wil Tomasson... Di Vaio, Salas en Zalayeta mogen weg. Ze wilden Di Vaio ruilen tegen JDT, maar Milan wil Iuliano of Maresca.

- Milan en Inter strijden om Jaap Stam.

-

www.thuisuiteten.nl
pi_11369807
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

om een of andere reden vind ik dit zonde voor Makaay. Wat zoekt ie in hemelsnaam in de Bundesliga?

Bayern München hoort toch bij de top 5 van Europa.
www.thuisuiteten.nl
pi_11369839
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 15:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Bayern München hoort toch bij de top 5 van Europa.

Is waar, maar heeft niet die uitstraling en dat heeft de Bundesliga al helemaal niet. Dat zal het denk ik zijn...
In Southern Sun
  woensdag 25 juni 2003 @ 16:24:53 #200
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_11370708
Lulring naar Ajax? Ik hoop dat ik mijn seizoenskaart nog kan annuleren want dat echt nooit... of ben ik er nu met beide benen ingestonken?

Overigens is de vraag naar Van der Meijde redelijk verstomd. Ik denk dat de meeste clubs ook wel inzien dat Sandy alleen maar naar een buitenlandse club wil om stoer te doen bij zijn buren. Maar wat mij betreft mag ie met een grote strik vertrekken!

pi_11370767
Lurling blijft gewoon bij Feyenoord... Van der Meyde staat bij Ajax in de boeken als rechtsbuiten, dus mocht hij vertrekken, komt er een rechtsbuiten voor terug.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 juni 2003 @ 16:40:07 #202
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11371079
Inter heeft Luciano al vastgelegd, ik denk dus dat ze geen interesse meer hebben in Van der Meyde. Lijkt me ook niet meer dan logisch wat eenkutvoetballer.
pi_11371284
Luciano?? De voormalige Eriberto of die knul die bij Olympiakos speelde?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 juni 2003 @ 17:26:03 #204
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_11372016
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 15:37 schreef methodmich het volgende:
Vriend van mij kent een paar Makaaytjes persoonlijk.

Het mag nog niet bevestigd worden, maar dat is inderdaad al rond.

pi_11372097
Bayern en Depor ook al??

Lekkere bronbescherming trouwens K_K...

www.thuisuiteten.nl
pi_11372115
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 17:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Vriend van mij kent een paar Makaaytjes persoonlijk.

Het mag nog niet bevestigd worden, maar dat is inderdaad al rond.

Maar het mag nog niets bevestigd worden
In Southern Sun
  woensdag 25 juni 2003 @ 17:37:44 #207
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_11372273
Hehe, wat kan mij die bron nou schelen.

Ik heb alleen gehoord dat het zeker is dat Makaay naar Bayern gaat. Verder nix.

pi_11373132
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 15:45 schreef Poepoog het volgende:
Er moet iets staan in de trant van dat Cocu de helft minder gaat verdienen
Klopt ja. Althans, dat bieden ze hem aan en hij neemt het in beraad.
pi_11373135
quote:
Ajax wil Lurling bij vertrek van der Meyde.
.
pi_11373989
Richard Witschge is in gesprek met FC Groningen.
pi_11374138
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:08 schreef Puur het volgende:
hoe kom je daar bij?
pi_11374604
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:14 schreef BobRooney het volgende:

[..]

hoe kom je daar bij?

Via, via, maar dat hij met FC Groningen praat is 100% zeker.
pi_11374713
quote:
Achter de bar ofzo?
pi_11374771
Ajax wil Lurling echt niet, Lurling is een prutser. Van der Meyde daar in tegen... Die is niet voor niets al zo vroeg international.
pi_11374797
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Achter de bar ofzo?

Nutteloze knaap!
pi_11374854
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:33 schreef Puur het volgende:
Via, via, maar dat hij met FC Groningen praat is 100% zeker.
Tja, dat prinses Irene met bomen praat is ook 100% zeker, maar wat schiet je er mee op .
pi_11374924
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:40 schreef Puur het volgende:
Nutteloze knaap!
Zo praat je niet over Richard...
pi_11374943
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:42 schreef keeper het volgende:

[..]

Tja, dat prinses Irene met bomen praat is ook 100% zeker, maar wat schiet je er mee op .

Inderdaad, dat Keeper telkens weer tegen andere meisjes aan staat te lullen, 't is een feit. Maar een transfer???

pi_11375033
quote:

[..]

Anders had dit berichtje wel in bevestigde transfers gestaan, toch?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 juni 2003 @ 20:36:07 #220
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11376047
quote:

[..]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_11376097
25/6/2003 - Prosport: Nicolae Mitea dichtbij overgang naar Ajax
(Van onze verslaggever M)
BRON: Romfootball

De Roemeense krant Prosport meldt dat Nicolae Mitea dichtbij een overgang naar Ajax zou zijn. Volgens de krant kan de 18-jarige Roemeen van Dinamo Boekarest elk moment opgeroepen worden om naar Amsterdam te komen voor een medische keuring. Dat zou zaakwaarnemer Becali, ook manager van Chivu en Lobont, tegen de krant bevestigd hebben. Mitea (profiel) kan zowel als aanvaller als op het middenveld uit de voeten. De transferrechten van de international van Jong Roemenie liggen volgens de krant volledig bij Becali en niet bij Dinamo Boekarest. De Roemeen heeft problemen met de club omdat die zijn salaris al enige tijd niet hebben uitbetaald.

ajax.netwerk.to

pi_11384941
Verse Graafschap geruchten uit de Gelderlander:
Zowel AZ als Utrecht als FC Twente kunnen/willen niet het volle pond betalen voor VD Haar . Dat is dus 450.000 euro. De Graafschap is wel bereid tot een eventueele ruil, maar als niet het totaal bedrag op 450.000 komt laten ze VD Haar niet gaan.
Zafarin gaat waarschijnlijk niet naar Karnten, want hij kan er persoonlijk niet uitkomen.
RKC heeft de interesse in Hermans opgegeven. wie wil hermans (de slechtste back van nederland) nou hebben?
De Graafschap heeft de interesse in De Graef opgegeven. de belg had te hoge salaris wensen. Hij is nu op proef bij 1.FC Nurnberg.
De Graafschap heeft interesse in Arno van Zwam van Jubilo Iwata.
De interesse van De Graafschap voor Dirckx lijkt opgegeven te zijn.
  donderdag 26 juni 2003 @ 09:38:22 #223
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_11385152
quote:
Dit is er een uit het rijtje:

Wamberto naar Barcelona
.
.
.
.
69 euro met Easyjet...

pi_11385311
quote:
Z'n broer had het vorige week over dat hij waarschijnlijk naar Qatar zou gaan
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  donderdag 26 juni 2003 @ 10:27:08 #225
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11385900
Raul naar ManU mischien
  donderdag 26 juni 2003 @ 10:33:21 #226
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11386007
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 10:27 schreef El_Catalan het volgende:
Raul naar ManU mischien
Met zulke geruchten graag een bron
  donderdag 26 juni 2003 @ 10:44:35 #227
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11386215
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 10:33 schreef olavski het volgende:

[..]

Met zulke geruchten graag een bron

Raúl González podría jugar los dos próximos años en el Manchester
El delantero del Real Madrid Raúl González jugaría en el Manchester United las dos próximas temporadas por un hipotético acuerdo al que habrían llegado ambos clubes y que destapó en la noche del miércoles el programa "El Tirachinas", de la Cadena Cope.

Según la fuente, la entidad madridista cerró el pasado 17 de junio los fichajes de David Beckham y de Carlos Queiroz, ayudante en el Manchester United de Alex Ferguson, lo cual desmiente la versión del director deportivo del Real Madrid, Jorge Valdano. Este comentó en la presentación del técnico portugués que su contratación se ratificó el día 23, un día después de la consecución del vigésimo noveno título de Liga para el club blanco.

El programa radiofónico, que no citó fuentes oficiales de ninguno de los clubes, informó que Raúl jugaría las dos próximas temporadas en el conjunto inglés, si bien el madrileño aún no ha sido informado de esta operación por lo que no ha podido dar su aprobación. El presidente del Real Madrid, Florentino Pérez, comentó 24 horas antes en este mismo programa que la salida del "crack" madridista "no se contempla" y que Raúl "va a ser jugador del Real Madrid el resto de su vida futbolística".

Veel Plezier met de Bron

pi_11386268
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 10:27 schreef El_Catalan het volgende:
Raul naar ManU mischien
Waarom vind een Catalaan dit erg?
  donderdag 26 juni 2003 @ 10:50:04 #229
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11386334
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 10:46 schreef Puur het volgende:

[..]

Waarom vind een Catalaan dit erg?

Omdat Raul de enigste speler is die ik mag van Real Madrid het is gewoon een top-speler in mijn ogen de beste van de wereld dat valt gewoon niet te ontkennen hij speelt alleen in het verkeerde shirt
pi_11386557
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 10:50 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Omdat Raul de enigste speler is die ik mag van Real Madrid het is gewoon een top-speler in mijn ogen de beste van de wereld dat valt gewoon niet te ontkennen hij speelt alleen in het verkeerde shirt

En is geen Catalaan...Voor een Catalaan sta je wel erg open voor niet Catalaanse spanjaarden.
  donderdag 26 juni 2003 @ 11:16:17 #231
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11386864
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 11:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

En is geen Catalaan...Voor een Catalaan sta je wel erg open voor niet Catalaanse spanjaarden.

En dat Baseer jij op een ding wat ik positief zeg over een Spanjaard

Maar is wel leuk om te lezen dit dan weet ik wat voor beeld sommige mensen van Catalanen hebben de mensen denken gelijk dat een Catalaan een Spanjaard moet haten enzo,helemaal verkeerd Catalanen haten geen Spanjaarden,Catalanen haten de Spaanse Overheid en alles eromheen wat kan Raul daar aandoen niks?
Ja.Catalanen wantrouwen Spanjaarden wel ja dat zeker maar Haten is te groot.
Ik spreek veel liever Catalaans dan Spaans maar dat betekend niet dat ik Spaanse mensen haat integendeel ik ben gek op Spaanse mensen vooral uit het zuiden het enigste volk wat ik niet mag zijn mensen uit Centraal-Spanje die mag ik minder Madrid dus enzo

pi_11387396
Mijn excuses dan dacht dat de haat groter was..
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:01:28 #233
25957 Reddiablo
pi_11387854
Volksheld Benni McCarthy waarschijnlijk naar FC Porto
www.3voor12denhaag.nl
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juni 2003 @ 13:06:08 #234
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11389036
David O'Leary is spending again: Doelman Robinson van Leeds naar Aston Villa voor 3.200.000 Pond.

Dat SCUM of Arsenal niet gewoon Paul gekocht heeft...

Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_11389201
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:06 schreef Doc het volgende:
David O'Leary is spending again: Doelman Robinson van Leeds naar Aston Villa voor 3.200.000 Pond.

Dat SCUM of Arsenal niet gewoon Paul gekocht heeft...

Er is alleen nog maar een bod geaccepteerd, volgens BBC
Nu ook Zuid Afrika
pi_11390068
Zijn zaakwaarnemer, Sigi Lens, zegt dat er voldoende interesse is voor Kluiver en hij noemt Manchester United, Arsenal en Newcastle United als potentieel geïnteresseerden.

www.voetbalonline.nl

pi_11390315
Tis VOL, maar Kluivert naar ManU geloof ik best...
In Southern Sun
pi_11390586
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:01 schreef Reddiablo het volgende:
Volksheld Benni McCarthy waarschijnlijk naar FC Porto
Dat is al rond zelfs...
  donderdag 26 juni 2003 @ 14:30:53 #239
25957 Reddiablo
pi_11390792
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:21 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Dat is al rond zelfs...

jammer
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 26 juni 2003 @ 14:36:17 #240
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_11390917
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 11:16 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

En dat Baseer jij op een ding wat ik positief zeg over een Spanjaard

Maar is wel leuk om te lezen dit dan weet ik wat voor beeld sommige mensen van Catalanen hebben de mensen denken gelijk dat een Catalaan een Spanjaard moet haten enzo,helemaal verkeerd Catalanen haten geen Spanjaarden,Catalanen haten de Spaanse Overheid en alles eromheen wat kan Raul daar aandoen niks?
Ja.Catalanen wantrouwen Spanjaarden wel ja dat zeker maar Haten is te groot.
Ik spreek veel liever Catalaans dan Spaans maar dat betekend niet dat ik Spaanse mensen haat integendeel ik ben gek op Spaanse mensen vooral uit het zuiden het enigste volk wat ik niet mag zijn mensen uit Centraal-Spanje die mag ik minder Madrid dus enzo

lol wat een geblaat, je bent zelf ook gewoon een spanjaard of je het nu wilt of niet ,,, door dat geblaat wat jij bv hier tentoon spreidt heeft spanje nog nooit een WK gewonnen

hehe Viva España

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_11391611
quote:
Komkommertijd of voetbalgekte? Het Britse The Independent heeft vandaag een heel verhaal over de interesse van tal van topclubs in het elf(!)-jarige voetbaltalent Adam Pepper. "Rooney 2" zou naar tal van Engelse en Schotse topclubs kunnen, van het vasteland zou Ajax geinformeerd hebben naar de elfjarige Adam Pepper. Aangezien het voetballertje nog geen geld mag aannemen zouden de clubs hem proberen te paaien met voetbalschoenen, wedstrijdkaartjes en persoonlijke bezoekjes van Owen en Gerrard.
.
pi_11391632
quote:
Tegenover het Italiaanse persbureau ANSA (zie officiele site Inter (Engelstalig)) ontkende Inter-voorzitter Moratti lunch gehad te hebben met de zaakwaarnemer van Chivu, Becali. De zaakwaarnemer had dat gisteren in de pers laten weten en zei toen dat er nog tien tot 12 dagen nodig waren om de transfer af te ronden. Moratti ontkende die versie dus, al ontkende hij niet dat zijn mensen veel verschillende mensen ontmoeten.
Chivu blijft gewoon .
pi_11391722
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:09 schreef keeper het volgende:

[..]

Chivu blijft gewoon .

dat zou ik niet ook maar een greintje vervelend vinden
Nu ook Zuid Afrika
  donderdag 26 juni 2003 @ 15:17:29 #244
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11391823
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:36 schreef DAMH het volgende:

[..]

lol wat een geblaat, je bent zelf ook gewoon een spanjaard of je het nu wilt of niet ,,, door dat geblaat wat jij bv hier tentoon spreidt heeft spanje nog nooit een WK gewonnen

hehe Viva España

Ik zit hier juist in dit verhaal uitgebreid te vertellen dat het niet zo is dat we Spaanse mensen haten is het nog mis

Hehe,Visca Catalunya Lluire

pi_11393094
quote:
Richard Witschge zou graag nog een aantal jaar door willen voetballen. Of dat daadwerkelijk gebeurt is nog maar de vraag. In een openhartig interview (een aanrader) met het tijdschrift Voetbal Magazine liet hij weten geen trek meer te hebben in een Nederlandse club. Enkele Nederlandse clubs heeft hij dan ook afgezegd. Hij wil graag nog een keer naar het buitenland, maar dan alleen als zijn familie het eens is met de verhuizing. De middenvelder liet weten de beslissing van Ajax te begrijpen om hem geen nieuw contract aan te bieden. Wel is hij uiterst teleurgesteld over de manier waarop dat is gebeurt. Ronald Koeman zou zijn belofte over een nieuw eenjarig contract bij goed presteren letterlijk zijn vergeten.
pi_11393129
Volgens mij zijn het toch de Basken die de Spanjaarden écht haten???

Al dat Spaans is wel irritant, dat moet ik allemaal copy / pasten en dan kan ik het pas 's avonds thuis vertaald krijgen....

Gilles de Bilde kan overigens naar Lierse SK, maar ook naar de V.S.

www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 juni 2003 @ 16:15:25 #247
25957 Reddiablo
pi_11393169
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:12 schreef keeper het volgende:

[..]

Ga dan naar ADO, Risjagt!
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 26 juni 2003 @ 16:16:09 #248
25957 Reddiablo
pi_11393188
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:14 schreef methodmich het volgende:

Al dat Spaans is wel irritant, dat moet ik allemaal copy / pasten en dan kan ik het pas 's avonds thuis vertaald krijgen....

Gilles de Bilde kan overigens naar Lierse SK, maar ook naar de V.S.

Waar werk je eigenlijk voor, if you don 't mind answering the question? Of is.. wat is jouw relatie tot het voetbal een betere vraag?
www.3voor12denhaag.nl
pi_11393252
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:14 schreef methodmich het volgende:
Gezien de acties die zij voeren (ETA enzo) zit dat wat dieper dan bij de Catalanen ja. De Catalanen hebben trouwens vooral een hekel aan alles dat met Madrid en de Spaanse koning te maken heeft. Niet zo zeer het land Spanje.

De Spaanse en Franse Basken willen zich echt afscheiden van respectievelijk Spanje en Frankrijk.

quote:
http://world.altavista.com/ .
pi_11393367
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:16 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Waar werk je eigenlijk voor, if you don 't mind answering the question? Of is.. wat is jouw relatie tot het voetbal een betere vraag?

Een bedrijf dat zorgt voor sportstatistieken e.d. en dan op de afdeling "media". Dat wil zeggen, die leid ik. Maar dat klinkt interessanter dan het is, want de enige die op die afdeling zit, ben ik zelf... Verder zit ik gewoon op "statistiek" en dan voor de Engelse, Franse, Duitse, Italiaanse en Spaanse competitie.
www.thuisuiteten.nl
pi_11393402
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:19 schreef keeper het volgende:

http://world.altavista.com/ .

Hmm, da's makkelijker... Heeft mijn persoonlijke vertaalster ook rust.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 juni 2003 @ 16:27:36 #252
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11393420
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Een bedrijf dat zorgt voor sportstatistieken e.d. en dan op de afdeling "media". Dat wil zeggen, die leid ik. Maar dat klinkt interessanter dan het is, want de enige die op die afdeling zit, ben ik zelf... Verder zit ik gewoon op "statistiek" en dan voor de Engelse, Franse, Duitse, Italiaanse en Spaanse competitie.

Zolang als het maar geen Infrostrada is

zoeken jullie nog mensen

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11393511
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zolang als het maar geen Infrostrada is

zoeken jullie nog mensen

Nee, volgens mij niet.... Wat is er overigens mis met Infostrada??? Zijn volgens mij best aardige mensen daar. (Zo, laat ik het lekker in het midden...)
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 juni 2003 @ 16:33:03 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11393561
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet.... Wat is er overigens mis met Infostrada??? Zijn volgens mij best aardige mensen daar. (Zo, laat ik het lekker in het midden...)

Kan ik me eigen wel over uit gaan wijden hier maar dan snapt niemand er iets van,zal ik het zo zeggen;voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11393609
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:33 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kan ik me eigen wel over uit gaan wijden hier maar dan snapt niemand er iets van,zal ik het zo zeggen;voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten

Tja... Zit wat in. Maar de directie is niet hetzelfde als de medewerkers, zullen we maar zeggen... Geldt voor elk bedrijf. Infostrada heeft trouwens wel een vacature, zie ik net...
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 juni 2003 @ 16:35:00 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11393628
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tja... Zit wat in. Maar de directie is niet hetzelfde als de medewerkers, zullen we maar zeggen... Geldt voor elk bedrijf. Infostrada heeft trouwens wel een vacature, zie ik net...

Dat is idd zo,vacature
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juni 2003 @ 20:54:01 #257
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11399116
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:15 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Er is alleen nog maar een bod geaccepteerd, volgens BBC

En daarom staat het ook in het geruchten topic