abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3764667
Vervolg op -> Transfer Geruchten <- [2]

Leeds toont belangstelling in Erik Edman

Volgens de Zweedse krant Svenska Dagbladet heeft Leeds United zijn belangstelling getoond voor linksback Erik Edman. Bij de wedstrijd tegen Fortuna waren 2 scouts van Leeds aanwezig. Volgens de Zweedse krant volgt de Engelse club Edman sinds zijn interland tegen Engeland.Heereveen nam de verdediger dit seizoen over AIK Solna voor een bedrag 800.000 euro. Daarvoor speelde Edman bij Karlsruhe SC en het Italiaanse Torino.

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
  maandag 8 april 2002 @ 21:19:48 #2
374 beelzebub
master of disaster
pi_3765720
Misschien neemt Ajax in een package deal het duo Sikora/Diarra over van Vitesse. V.d Schaaf staat in de belangstelling van PSV.

Ajax houdt ook de verrichtingen van Jarosik(Sparta Praag, ook bekend in Rotterdam ) in de gaten.

pi_3765757
Diarra in belangstelling van Ajax
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 april 2002 @ 21:36:23 #4
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_3766009
quote:
Op maandag 08 april 2002 21:19 schreef beelzebub het volgende:
Misschien neemt Ajax in een package deal het duo Sikora/Diarra over van Vitesse.
Beiden mogen wat mij betreft bij de failliete inboedel van de Gelderse hoofdstad blijven...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 8 april 2002 @ 22:12:57 #5
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3766649
och god het is weer te min voor de A'dammers
Koeman drijft zijn zin toch wel door dus komen ze ook.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  maandag 8 april 2002 @ 22:54:13 #6
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3767341
Dit is best interessant:

Home | Terug
Ajax aast op nieuw talent van Malmö FF

--------------------------------------------------------------------------------
6-4-2002
Na Zlatan Ibrahimovic lijkt Ajax opnieuw zijn zinnen gezet op een talentvolle speler van het Zweedse Malmö FF. Sinds een paar weken volgen de Amsterdammers de 18-jarige middenvelder Jon Jönsson, die getipt wordt als één van de revelaties in de Zweedse competitie.

Volgens berichten in de Zweedse pers hebben Ajax' technisch directeur Leo Beenhakker en scout John Steen Olsen de jonge speler begin maart al op het Spaanse La Manga bekeken, waar Malmö zich voorbereidde op het nieuwe seizoen. Beenhakker was vorige week woensdag ook aandachtig toeschouwer bij de oefeninterland van Jong Zweden tegen Jong Zwitserland (1-1). Jönsson maakte in dat duel de negentig minuten vol en scoorde de gelijkmaker namens de thuisploeg.

Ondanks de concrete interesse van Ajax verwacht Jönsson zelf niet gauw naar een nieuwe club te verkassen. 'Ik wil eerst volwassen worden in het Zweedse voetbal voordat ik voor een club in het buitenland kies. Het belangrijkste voor mij is om bij Malmö zo snel mogelijk een basisplaats te veroveren, maar ik besef dat ik ook geduld moet hebben', zo liet hij de Zweedse krant Dagens Nyheter onlangs weten.

Jönnson was lange tijd aanvoerder van Zweden Onder-17 en maakt sinds kort deel uit van Jong Zweden. Vorig jaar verbleef hij enkele maanden in Londen, waar hij deel uitmaakte van de jeugdopleiding van Tottenham Hotspur. Terug in Zweden speelde hij vorig seizoen slechts vier duels in het eerste van Malmö. Jönnson heeft een gebrekkige startsnelheid, maar is technisch begaafd en sterk in de lucht. Hij heeft volgens kenners de potentie om uit te groeien tot een ware spelmaker.

'Ik speel het liefst centraal op het middenveld, maar op mijn leeftijd ben ik überhaupt al blij als ik speel. Je kunt beter op een andere positie spelen dan dat je helemaal niet speelt', aldus Jönsson.

Voor Malmö FF en Jönsson begint de Zweedse competitie aanstaande maandag met de thuiswedstrijd tegen Djurgårdens IF, de nummer twee van het vorige seizoen.

IIG geen spits Dus je hoeft niet te verwachten dat ie veel gaat scoren..
Hoop dat ie een soort S. Pettersson is

-
pi_3767399
Grrr Ajax begint uit onze bron te tappen (scandinavie)
Zouden ze ook de Foppe en Riemer methode ontdekt hebben?
Boottochtje naar Zweden maken, taxi pakken en aan de taxi chauffeur vragen of ie nog goede spelers weet
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
  maandag 8 april 2002 @ 22:58:54 #8
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3767421
quote:
Op maandag 08 april 2002 22:57 schreef _Fulton_ het volgende:
Boottochtje naar Zweden maken, taxi pakken en aan de taxi chauffeur vragen of ie nog goede spelers weet
Klinkt beloftevol
Ik zou um wel graag zien komen..
-
pi_3769592
van www.soccer-spain.com/ssdocs/transfers.html

Finally if rumours are to be believed about the number of managers Barcelona will be signing, they will have to build an extension to the trainer's dugout. The latest to join the list were Depor's Irureta and PSG's Luis Fernández. Capello's stock went down after Roma were knocked out of Europe, and Bianchi is still at Boca Juniors, although could be available in summer. Víctor Fernández is another name to come up, but Betis could move in there if Juande Ramos does not agree to the rather derisory terms that club president Manuel Ruiz de Lopera has offered him.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_3769618
Nog eentje, een hilarische, van soccerage.com

01/07/2002. Chinese club Shenyang Jinde have claimed that French international midfielder Patrick Vieira is scheduled to meet them for transfer talks on Thursday.

Jinde general manager Wang Dezhong said: "French footballer Patrick Vieira will come to China on January 10th for a transfer discussion with us. It depends on how much Vieira will require for his salary. As an Arsenal player and French international, he is really a brilliant player."

Jinde ended last season as bottom of the 14 team C-league but avoided the drop thanks to a once-only no relegation policy.

[Dit bericht is gewijzigd door zjroentje op 09-04-2002 09:47]

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 9 april 2002 @ 10:03:37 #11
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_3769883
quote:
Op maandag 08 april 2002 22:57 schreef _Fulton_ het volgende:
Ik denk dat Ajax met Olsen, Arnesen, Molby, Peterson, ... toch al een hele tijd eerder was met het aanbreken van jullie bron.
Hard, gemeen en snel
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 april 2002 @ 12:20:17 #12
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_3771585
quote:
Op maandag 08 april 2002 22:12 schreef CAZZO het volgende:
och god het is weer te min voor de A'dammers
Koeman drijft zijn zin toch wel door dus komen ze ook.
Mwaoh, ik vind het over het algemeen nooit zo geslaagd als Ajax spelers koopt van ouder dan 20 of die eerder in Nederland op het hoogste niveau gespeeld hebben of in het buitenland op vergelijkbaar of hoger niveau gespeeld hebben. Het aantal echt geslaagde aankopen die in de door mijn genoemde categorie vallen is zeer gering en valt duidelijk in het niet bij het aantal miskopen. Daarom ben ik eerder voor zelf opleiden (en talenten "aanschaffen" voor het tweede) dan voor aankopen.

Heeft dus weinig met de kwaliteit van de genoemde spelers te maken maar meer met de kwaliteit van Ajax' aankoop beleid .

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 10 april 2002 @ 13:13:53 #13
374 beelzebub
master of disaster
pi_3784374
Het einde van het seizoen nadert en de geruchten nemen met de dag toe.

Chivu twijfelt of hij nog wat exra's kan leren in Amsterdam, behalve de vrije trappen van de trainer. Het contract van Frank de Boer bij Barca wordt niet verlengd. Welke club heeft Chivu in het vizier? De link is gauw gelegd. Ook enkele Italiaanse clubs zouden 'm willen hebben.

Na Knopper en Galasek mag van de kern ook Machlas weg, voor veel minder dan de e. 9 mln die toendertijd is betaald.

Het Vitesse duo waar Koetje belangstelling voor had is veranderd in het trio Stefanovic/Diarra/Sikora.

Voor laatste man hebben we met Walker en Heitinga denk ik zelf genoeg in huis, al zal het in de eventuele Champions League volgend jaar waarschijnlijk 4 uit 6 worden als 't niet al minder is.

woensdag 10 april 2002 @ 13:15:22 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3784390
quote:
Op woensdag 10 april 2002 13:13 schreef beelzebub het volgende:
Het einde van het seizoen nadert en de geruchten nemen met de dag toe.

Chivu twijfelt of hij nog wat exra's kan leren in Amsterdam, behalve de vrije trappen van de trainer. Het contract van Frank de Boer bij Barca wordt niet verlengd. Welke club heeft Chivu in het vizier? De link is gauw gelegd. Ook enkele Italiaanse clubs zouden 'm willen hebben.

De Boer heeft gisteren bijgetekend
  woensdag 10 april 2002 @ 13:19:53 #15
374 beelzebub
master of disaster
pi_3784449
De Boer heeft helemaal niks getekend, hij geeft in mei uitsluitsel aan Barca.
  woensdag 10 april 2002 @ 13:21:46 #16
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_3784469
quote:
Op woensdag 10 april 2002 13:15 schreef Frenkie het volgende:

[..]

De Boer heeft gisteren bijgetekend

de Boer heeft helemaal nix bijgetekend,hij kan bijtekeken voor 1 seizoen.
quote:
10-4-2002
Barcelona heeft Frank de Boer nogmaals medegedeeld dat hij zijn contract met één seizoen kan verlengen. De Nederlandse recordinternational heeft de club toegezegd daar over na te zullen denken. De 31-jarige verdediger heeft zelf aangegeven dat hij zijn verbintenis met twee of drie seizoenen wil verlengen.

Het huidige contract van De Boer bij Barįa loopt op 30 juni van dit jaar af. Voor de camera's van de NOS vertelde hij dat hij sowieso transfervrij is indien een club belangstelling mocht hebben. Blijft concrete belangstelling uit, dan zal hij waarschijnlijk ingaan op de aanbieding van de Catalanen. De Boer heeft de clubleiding van Barcelona toegezegd in mei uitsluitsel te geven.

http://www.viplanet.nl/show?id=477274&contentid=39738
don't call to the bullpen
pi_3800961
Dordrecht'90-spits Mark de Vries heeft gekozen voor een avontuur in het buitenland. De 26-jarige aanvaller tekende een driejarig contract bij het Schotse Heart of Midlothian.

Mark de Vries staat met veertien treffers in de top bij de topscorers van de Gouden Gids Divisie. Hij stond ook in de belangstelling van het Duitse Karlsruher SC, Cambuur Leeuwarden en RBC Roosendaal. De Vries is bezig aan zijn derde seizoen aan de Krommedijk. Hij kwam eerder uit voor Volendam.

a.k.a. Sikko
  zaterdag 13 april 2002 @ 09:40:43 #18
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_3817345
Liverpool en Leeds geīnteresseerd in Van Persie (Feyenoord)

http://www.tribalfootball.com/april/englishnews130402.html

pi_3817356
Welke ik wel aardig acht kwa waarheidsgehalte:

Morientes van Real naar Roma zodat de weg vrij is voor Shevsjenko van Milan naar Real.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_3817539
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 09:44 schreef DIGGER het volgende:
Welke ik wel aardig acht kwa waarheidsgehalte:

Morientes van Real naar Roma zodat de weg vrij is voor Shevsjenko van Milan naar Real.

Plus een gruwelijke bak met geld...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_3817548
Het is al geen gerucht meer. PSV heeft zijn zinnen gezet op Jordi Hoogstrate van FC Groningen. En geīnformeerd bij Groningen over een transfer.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 april 2002 @ 19:08:57 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_3821090
Sikora persoonlijk rond met Ajax. ( Bron : TV gelderland )

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_3821494
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 09:40 schreef PokerFace het volgende:
Liverpool en Leeds geīnteresseerd in Van Persie (Feyenoord)

http://www.tribalfootball.com/april/englishnews130402.html

Gelul... Gerard Houllier was in Rotterdam om de UEFA cup te overhandigen...
pi_3826191
Chivu mag voor 25 miljoen dollar weg

12-4-2002
De kans dat Cristian Chivu ook volgend jaar nog bij Ajax speelt, ligt op slechts 25 procent. De Roemeense vrije verdediger moet 25 miljoen dollar kosten en Internazionale zou het willen ophoesten.

Zijn manager Giovanni Becali heeft die clausule in Chivu's contract laten opnemen, meldt De Telegraaf. Voor 28,4 miljoen euro mag hij weg bij Ajax. Becali zegt verder dat de kans dat Chivu volgend seizoen in de Serie A voetbalt op 75 procent ligt. Behalve Inter, zouden ook Juventus, Parma, Manchester United en Real Madrid geīnteresseerd zijn.

Cristian Chivu is pas 21 jaar. Tijdens het seizoen 1999/2000 verhuisde hij van Universitatea Craiova naar Ajax, waar zijn contract nog doorloopt tot medio 2006. Trainer Ronald Koeman wil Chivu graag behouden. Hij ziet hem als één van zijn steunpilaren.

http://www.viplanet.nl/show?id=477742&dbid=343&contentid=39777

donderdag 18 april 2002 @ 17:11:05 #25
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_3878826
Nederland:
Jordi Hoogstrate tekent voorcontract bij PSV voor 7 miljoen euro. Volgens dezelfde procedure als bij Robben dus nog een jaartje rijpen bij Groningen.
Europa:
Chelsea wordt in verband gebracht met Sartor (Parma), Baronio en Claudio Lopez (Lazio)
Stefan Postma (keeper De Graafschap) in belangstelling Aston Villa.
Middenvelder Jorg Bohme(schalke04) naar SS Lazio
Manchester United wil Allesandro Nesta (Lazio) en Michael Reiziger (Barca) aantrekken.
Ik Roeleer Heftig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')