en allebei niet aangesproken.
quote:Da's toevallig die discussie had ik laatst ook!
Op 19 februari 2001 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Een discussie met een collega: ben je weleens bekende Nederlanders tegengekomen? En waar? Heb je ze aangesproken of bewust niet?
De tussenstand van toevallige ontmoetingen:
- Een altijd grijnzende Willybrord Frequin op Schiphol
- Wim Kok offduty ergens in Frankrijk op vakantie
- Een toen nog relaxte Regilio Tuur naast me in een Japans restaurant in R'dam
- Een wat verslofte Hans van Mierlo vlakbij z'n woning aan A'damse grachtengordel
- Ulrich van Gobbel aan de Nieuwe Binnenweg te R'dam
- Sjekkie uit de Bus op de Oude Binnenweg te R'dam
Dit zijn degene die ik me kan herinneren en die indruk maakte voor de rest moet ik ff over nadenken..
quote:dan had je vamos kunnen zeggen <
Op 19 februari 2001 11:36 schreef Hiroller het volgende:
Da's toevallig die discussie had ik laatst ook!De tussenstand van toevallige ontmoetingen:
- Een altijd grijnzende Willybrord Frequin op Schiphol
- Wim Kok offduty ergens in Frankrijk op vakantie
- Een toen nog relaxte Regilio Tuur naast me in een Japans restaurant in R'dam
- Een wat verslofte Hans van Mierlo vlakbij z'n woning aan A'damse grachtengordel
- Ulrich van Gobbel aan de Nieuwe Binnenweg te R'dam
- Sjekkie uit de Bus op de Oude Binnenweg te R'dam
Allemaal afgelopen woensdag. Was gezellig
Allemaal genegeerd/voorbij gelopen, behalve mijn ex-collega's dan. Waarom zou ik aan hun lippen hangen en om handtekeningen vragen, het zijn ook gewone mensen.
quote:Wim Kok wilde ik net om z'n handtekening vragen, maar nadat ik een pen had gescoord was hij al weer uit het hotel verdwenen. Mislukt...
Op 19 februari 2001 11:41 schreef lousje het volgende:
maar wat deed je? Aangesproken genegeerd?
Van Mierlo op m'n gemakje sjok sjok achtervolgd, vond het wel grappig om hem zo uit z'n bed met wazig haar tegen te komen. Niet aangesproken.
Frequin toegelachen en langsgelopen met de opmerking: "Oh ja, jij ook hier, krijg nou wat".
De overige mensen maar met rust gelaten uit bescheidenheid. Ze hebben al genoeg fans aan hun kop denk ik...
quote:Maar dat was toch geen toevallige ontmoeting? Dat was op die premiere van Ik ook van jou...
Op 19 februari 2001 11:44 schreef Merel het volgende:
Antonie Kamerling
Angela Schijf
Beau van Erven-Dorens
Ruud van Hemert
Joop Braakhekke
Katja Schuurman
Daniëlle Overgaag
Reinout Oerlemans
Ronald Giphart
Jeroen Post
Ruud de Wild
(bijna) de hele cast van GTST
Tygo Gernandt
Josefine van Asdonk (sp?)
Tooske
... en nog een hoop die ik nu vergeetAllemaal afgelopen woensdag. Was gezellig
Jammer dat ze al 30+ is
quote:Ssssssssssssssssst!! Verklap het nou niet!
Op 19 februari 2001 11:49 schreef Hiroller het volgende:
Maar dat was toch geen toevallige ontmoeting? Dat was op die premiere van Ik ook van jou...
Hans Kazán op de AutoRAI in '93, liep me bijna omver...
Olav Mol liep ik zélf bijna omver tijdens Speed & Design '99...
Verder ben ik degenen die ik niet omver heb gelopen alweer vergeten, die komen dan in een flits voorbijlopen en tsja...Sorry, ik onthou alleen mensen die of mij omverlopen, of die ik omverloop
quote:*grin* sorry...
Op 19 februari 2001 11:58 schreef Merel het volgende:
Ssssssssssssssssst!! Verklap het nou niet!
quote:Was er nog 1 vergeten:
Een discussie met een collega: ben je weleens bekende Nederlanders tegengekomen? En waar? Heb je ze aangesproken of bewust niet?
Jody "ik ben een smurf" bernal... hard gillend weggerend...
Tja bekende Nederlanders... het zijn net gewone mensen hè?
V.
en nog veel meer aar die weet ik allemaal niet meer hoor.
Ik heb tegen Frits Spits "hallo" gezegd in de Efteling..
Dat was 't. Oef, wat een boeiende persoonlijkheden!
Het schijnt dat Rick Englkes op de Autorai was, vrijdag...die heb ik gemist
Verder weet ik het even niet.
quote:euy, me 2!
Op 19 februari 2001 14:16 schreef Jenga het volgende:
Ik woon in Hilversum, en dan loop je vanzelf wel tegen ze op (al is ht eniet zo erg als in Naarden of Laren). Ik sta op de een of andere manier opvallend vaak achter Annet van Trigt bij de kassa.
Verder heb ik twee jaar in de buurt van de Denneweg in Den Haag gewoond waar ik regelmatig BN-ers zag en ja, idd, heeel gewone mensen
(behalve Vanessa die meer en meer op een alien begint te lijken)
Ja daar staan jullie van te kijken he!
*jef uit GTST op het station bij die grote eettent van Breukelen in de buurt....weet niet precies hoe het daar heet, in ieder geval op de treinlijn: amsterdam-utrecht
*Voor de rest eigenlijk alleen maar buitenlandse bekendheden....het meeste ontmoet in St. Tropez en Cannes....
Hoe heet die knakker ook al weer in t echt?
quote:Vind je het gek? Zo geweldig verkoopt zijn muziek immers niet
Op 19 februari 2001 16:48 schreef zodiakk het volgende:
En hij heeft een oerlelijke blauwe Amerikaanse Stationcar.
quote:Edwin Rutten
Op 19 februari 2001 16:40 schreef Bjorny het volgende:
Ome willem natuurlijk he! Zo'n tien jaar terug voor het stoplicht bij het psv-stadion.
Of we wisten waar de stadsschouwburg was...Hoe heet die knakker ook al weer in t echt?
[Dit bericht is gewijzigd door Lithion op 19-02-2001 18:35]
Zuurtje is een Nederlander en voor mij is hij bekend. Dus op die manier kom ik dagelijks bekende Nederlanders tegen!
Enfin, ik heb het uiteindelijk toch maar niet gedaan...
Welke bekende Nederlanders ik gezien en gesproken heb:
Henk Bres (veelvuldig)
Raymond van Barneveld (een paar keer)
Heel veel voetbaltrainers, spelers etc.
Een zooi schaatsers (Van de generatie Vergeer, Kemkers, Visser)
Hans Kazan (een keer in de winkel waar ik toen werkte)
Diverse auto en motorcoureurs
Richard van de BUS 2
Wel gezien, nooit gesproken:
Die gast die dat kleine Italiaantje, Mario, speelde in Spijkerhoek
Maarten Spanjer
Mariska, Ruth en Aminata van de BUS 2
Pffffff geen zin om over te denken, eik boeit het me niet...
quote:Niet moeilijk gaan doen he...
Op 19 februari 2001 18:40 schreef Kleintje het volgende:
Geen zin om alles te lezen. Maar wie of wat is in godsnaam een bekende Nederlander?Zuurtje is een Nederlander en voor mij is hij bekend. Dus op die manier kom ik dagelijks bekende Nederlanders tegen!
En ik ben er vast wel een paar vergeten...
En tja, verder een hoop BN ers gezien, maar niet "toevallig tegenaan gelopen"
quote:Nou, ik woon dus in Naarden en zo zie je maar, vanavond op weg naar de shoarmazaak aan de Stationsweg in Bussum.....ja hoor....hallo... daar was 'ie weer....... JAN DES BOUVRIE (met vrouw en kind).
(al is ht eniet zo erg als in Naarden of Laren).
Verder vaak los zien lopen in het centrum van Bussum: Ad Visser (die doet 't erom, volgens mij), Caroline Tensen en Wim de Bie.
En in de plaatselijke AH kom ik opvallend vaak Irene van der Laar tegen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 19-02-2001 21:00]
quote:Kweenie, probeer het eens in het ouwe lullen topic.
Op 19 februari 2001 20:56 schreef tong80 het volgende:
Is Albert West eigenlijk nog een bekende nederlander?
Ruud Jansen: die blinde woont hier vlakbij, en voor iedere Noord Hollander bekend
Gari Kasparov: heb ik in de taxi gehad van Schiphol naar het Hoogovens schaaktoernooi.
En iedereen die ik nog vergeten ben
quote:Ja, hoe lang is Kasparov nou inmiddels al weer Nederlander?
Op 19 februari 2001 23:07 schreef buzzer het volgende:
Gari Kasparov: heb ik in de taxi gehad van Schiphol naar het Hoogovens schaaktoernooi.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 20-02-2001 00:03]
Pff, en nog een aantal die ik ben vergeten.
NE Way, ik kijk, ik herken en loop door. Heb wel wat beters te doen dan te gaan wijzen en roepen "oh, kijk nou, dat is die-en-die".
Met Nance kwam toevallig een gesprek op gang (wat bij een van de volgende ontmoetingen leidde tot het inmiddels beruchte "IJSKLONTJES" incident), maar verder boeit 't me weinig.
Zie niet in wat een bekende nederlander meer is dan de bakker om de hoek eigenlijk...
Heb trouwens weleens gesigneerde foto's verzameld, maar dan van Amerikaanse sterren.
Heb:
- Kim Basinger
- Arnold Schwarzenegger (geen Amerikaan, ik weetut)
- Heather Locklear
- De cast van 'Life Goes On'
- Debbie Gibson (uiteraard )
- Lea Thompson
- Sharon Stone
- Sandra Bullock
- Annabella Sciorra
- Courtney Cox
- Alicia Silverstone
- Alyssa Milano
Wel leuk. Adres opzoeken, brief sturen en wachten op reactie.
Alleen die van Debbie Gibson heb ik persoonlijk gekregen
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 20-02-2001 00:16]
In welke cattegorie valt Sinterklaas?
quote:Da's een prestatie
Op 19 februari 2001 11:59 schreef twi het volgende:
Olav Mol liep ik zélf bijna omver tijdens Speed & Design '99...
Tja, wie ben ik zoal tegengekomen...
- Mental Theo
- Close II You
- Het halve tenniscircuit tijdens m'n werk(Kraijcek, Haarhuis, Eltingh, Hingis, Boogert, etc etc etc)(zelf niet eens echt tennisfan...)
- John van Loen (oud-voetballer)
- John vd Berk en Dave Strijbos (motorcrossers) (zelfs shirtjes etc van gekregen...)
Verder weet ik het zo ff niet...
quote:Who the fuck is Erika Mes?
Op 20 februari 2001 00:06 schreef Danny het volgende:
Erika Mes - Was klant in de videotheek
quote:Bekende Spanjaard met baard.
Op 20 februari 2001 00:12 schreef tong80 het volgende:
quote:Voormalig Wereldkampioene Bodybuilding.
Op 20 februari 2001 00:14 schreef Arcee het volgende:
Who the fuck is Erica Mes ?
quote:Bekende Spanjaard?
Op 20 februari 2001 00:12 schreef tong80 het volgende:
-Louis Van Gaal (nog handtekening van)
-Maarten Spanjer (die kwam voorbij fietsen en een aantal mensen riepen dus "Maarten" en ik maar om kijken, dacht dat ze het tegen mij hadden)
-Frank Rijkaard (in een patatzaak. Duurde ff, maar toen iemand door had dat hij het was, wassie ook snel weer weg)
-Robin Korving (diegene die welles atletiek volgen enzo weten wie 'k bedoel, deed zelf toen ook nog aan atletiek dus die gast zag ik regelmatig)
en verder kan ik me niet zo gauw mensen herinneren..
Robbie Nelissen - Pooltafel naast me
Jon Dahl Tomasson - Pooltafel naast me
Igor Korneev - Bowlingbaan naast de onze. Was 'ie met z'n zoontje aan 't bowlen.
Ed de Goey - Klant van me toen hij nog in Gouda woonde en ik werkte bij de Bo*Frost
John de Wolff - Barretje in R'dam
quote:Ha ha
Op 20 februari 2001 00:12 schreef tong80 het volgende:De grootste droplul by far was Hans Kraay jr,
kreeg bijna klappies van een vriend van me.
R@b heeft nog eens daadwerkelijk gemat met hem
quote:AAHHH!!! Een kenner!
Op 19 februari 2001 19:44 schreef tong80 het volgende:
theo de king
En dan was er nog een voetballer die in die tijd bij Feyenoord speelde. Kan niet op de naam komen...
z'n dochtertje zat bij m'n broertje in de klas. Dat dochtertje wilde met m'n broertje spelen maar dat kind weigerde
[Dit bericht is gewijzigd door loose op 20-02-2001 11:18]
quote:Er zijn er weer een paar boven komen drijven:
En ooit in het vliegtuig samen met een enorm tennisliefhebber achter Miriam Oremans gezeten. Hij durfde 'r niet aan te spreken en bleef stug volhouden dat het niet Oremans was maar een andere Nederlandse tennisster (ben d'r naam even kwijt). Uiteindelijk heb ik 'r maar aangesproken om hem uit de droom te kunnen helpen. Bijzonder leuk mens trouwens
[edit]
Oww... ja, ook nog wel eens een korte babbel gedaan met Adam en Jay Curry (Jay is z'n pappie). Die twee zijn apart al komisch, samen zijn ze hilarisch.
[Dit bericht is gewijzigd door webber op 20-02-2001 12:47]
Hij had Debbie Gibson erin gestopt oa, en die overleefde het niet.
Dat vond ik, als rechtgeaarde DG fan, niet leuk en heb 'm een boos mailtje gestuurd.
Resulteerde in een aangename mailwisseling van een maandje ofzo.
Aardige gast wel.
* webber was alleen minder gecharmeerd van het feit dat die dames bredere schouders hadden dan hijzelf
Zo zag ik een keer Tim Immers naast ons op een terrasje op de Nieuwmarkt zitten, dus ik zei expres keihard "JEEE moet je kijken daar zit Tim Immers oooohwatissieleukhe!!!" (valt reuze mee hoor ) Iedereen op het terrasje keek om behalve meneer Immers, die een beetje grinnikend de andere kant bleef opkijken. (Hehe, zou ik ook doen).
Een ander grappig voorval: mijn ex komt uit Frankrijk en omdat dat zo'n groot land is zijn mensen daar waarschijnlijk niet gewend 'beroemdheden' tegen het lijf te lopen. De ex was het biker-type, ruige jongen uit katholiek vissersgezin, van onder tot boven in de tattoos en piercings met allerlei achterhaalde ideeen over bijvoorbeeld homo's en vrouwen () Harde houding, nogal stuck-up maar eigenlijk met een klein hartje. Zitten we op een avond in de staatsliedenbuurt beetje te ruzieen in de auto, zeg ik 'hee kijk nou, daar staat Paul de Leeuw!', waarop hij antwoordt 'Pole? Wahr???' Stapt ie acuut de auto uit (ik denk: he, wat..?) om met rasse schreden en open armen op Paul af te lopen- ik zie Paul duidelijk schrikken- waarop de ex zich iets lijkt te realiseren en zijn hand joviaal uitsteekt. Terwijl Paul de uitgestoken hand argwanend aanneemt, hoor ik de ex: "Pole, ârstik' luk jij te sien, jij ben ech 'êel goe eh!" om abrupt weer naar de auto terug te keren en naast mij plaats te nemen, waar ik zijn bewegingen nog met open mond gadesla. Na die gebeurtenis behoorde 'Vlieg met me mee naar de regenboog' naast AC/DC Motorhead en ZZ-top tot zijn favoriete repertoire.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 20-02-2001 17:14]
De enige celeb die nog een beetje indruk heeft achtergelaten is ICE-T (in een restaurant) maar dan vooral omdat ie zo ontzettend klein is!
En een zootje voetballers:Gebroeders de Nooijer(zelfde kroeg,vriend van mij was hun chauf)Samardzic(zelfde kroeg)Igor Korneev(Chinees Restaurant)Gerrie Schaap(wie?)Rodion Camataru(Wie? ,nog een vlag van Roemenie en een voetbal met de handtekeningen van de selectie van Heerenveen van gekregen)Mario Been(mee gevoetbald achter het veldje bij mijn huis)
En Tatjana es een handje gegeven bij een optreden
quote:LOL
Op 20 februari 2001 13:19 schreef Manono het volgende:
Een ander grappig voorval: (verhaal)
En natuurlijk zie ik R En F de Boer wel eens, die woonden hier.
Mark Owen
Lionel Richie
Ice-T
en Keith Caputo (aangesproken!)
en meer...
en nee niet op muziekfestivals maar in de stad van Amsterdam.
Bovenaan staat bij mij natuurlijk mijn grote idool... Sarah.
Anouk van BB: had een kater volgens mij in de Hennes en Mauritz, beetje pafferig drankhoofd by the way
Bart van BB: aardige gozer (mijn vriend probeerde me voor schut te zetten door te zeggen dat ik hem wou aanraken...ik schaamde me dood..(was ook niet zo trouwens))
Oh ja en Tatjana probeerde mijn vriend te versieren op vakantie (ja, ZIJ HEM!!!) domme doos..(ik ben trouwens niet jaloers want ik heb zelf ook borsten...)
Je zit samen met je neef aan de bar van een discotheek, als hij potseling iemand ziet die hij kent uit het Amsterdamse uitgaansleven. De jongen herkent jouw neef ook en komt spontaan met twee glazen champagne op je aflopen, want hij is jarig die avond. En wie schetst je verbazing als je, een paar maanden later, diezelfde knul van die champagne in Toppop ziet!
Je begrijpt het al, Rene Froger himself!
Aardige gozer (toen althans), als ie z'n mond maar houdt.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 23-02-2001 21:20]
Bart van BB: aardige gozer (mijn vriend probeerde me voor schut te zetten door te zeggen dat ik hem wou aanraken...ik schaamde me dood..(was ook niet zo trouwens))
* Yvetje is heel jaloers........
ik zou Bart heel erg graag een keer willen ontmoeten. Ik heb tot nu to alleen nog maar met hem gechat, daar kwam-ie heel aardig over...
[Dit bericht is gewijzigd door Yvetje op 23-02-2001 21:37]
quote:heen?
Op 23 februari 2001 21:36 schreef Yvetje het volgende:
[quote]Op 23 februari 2001 20:58 schreef D-Day het volgende:Bart van BB: aardige gozer (mijn vriend probeerde me voor schut te zetten door te zeggen dat ik hem wou aanraken...ik schaamde me dood..(was ook niet zo trouwens))
* Yvetje is heel jaloers........
ik zou Bart heel erg graag een keer willen ontmoeten. Ik heb tot nu to alleen nog maar met hem gechat, daar kwam-ie heel aardig over...
quote:Wat bedoel je, of ik naar Bart toe wil............?
Op 23 februari 2001 21:40 schreef tong80 het volgende:
heen?
Eígenlijk heeft Sunnie alleen Philip's achterhoofd gezien, maar ja, die was ook duidelijk herkenbaar.
...en herkent plotseling die juffrouw als een goede vriendin is van vroeger (= 14 jaar geleden)
Zat met Ferdi Vierklau en Co Stompe in de trein vanaf Den Bosch naar Utrecht vannacht, terug van Carnaval.. Hele coupe zingen:
"Met Ferdi en Stompe in de Coupe, Met Ferdi en Stompe in de Coupe, Met Ferdi en Stompe, Met Ferdi en Stompe, met Ferdi en Stompe in de coupe, Ole !!"
En ben verder Ruud (van BB) een keer tegengekomen op weg naar t stappen.. Was met n vriend van me en 2 meiden op weg naar Antwerpen, stopten even bij n tankstation in de buurt van Rotterdam en daar kwam ie binnen met wat maten.. Vooral de meiden vonden t tof, even praatje met m gemaakt.. Was alweer dronken geloof ik
Naja, en verder gewoon beetje standaard rijtje beroemdheden dat je in Hilversum tegenkomt.. Bart de Graaf etc..
Owja, en Jeroen Marre (had vroeger op Veronica FM tussen 12 en 2 programma Mos & Marre) leren kennen via Internet en paar keer mee wezen stappen..
Tijdens een musical zat ik ook nog ernstig dichtbij John de Mol, John Kraaikamp JR en nog een paar bekende hoofden.
quote:Ik vind van wel hoor! Hij was het tenslotte wel echt want ik heb de hele 'full frontal Philip' wel gezien. (Ehhhh....wel met kleren aan natuurlijk....)
Op 25 februari 2001 21:53 schreef Joepsta het volgende:
Hmmmm ik weet niet of achterhoofeden wel tellen hoor, kan iemand daar wat meer uitleg bij geven?
(enne Manono hihi ik heb PRECIES zo'n ex! eeeks!!!)
quote:Huh? Ik wist niet dat het al uit was tussen jou en die ruige katholieke biker.
Op 26 februari 2001 19:20 schreef bixister het volgende:
ik heb PRECIES zo'n ex
(hint: het was die ruige! ...eh.. die katholieke! ... en vooral: die biker!)
quote:WHO DE FUCK IS FERDI VIERKLAU??????
Op 25 februari 2001 19:49 schreef KrL het volgende:
Zat met Ferdi Vierklau en Co Stompe in de
quote:Zeg dat wel: eeeks! Ook zo'n "fijnerd" waar je maar niet vanaf kwam?
Op 26 februari 2001 19:20 schreef bixister het volgende:
enne Manono hihi ik heb PRECIES zo'n ex! eeeks!!!
quote:
Op 27 februari 2001 09:18 schreef bixister het volgende:
(hint: het was die ruige! ...eh.. die katholieke! ... en vooral: die biker!)
Niet het type dat zijn witte Opel vol Mora's magnetronbroodjes heeft liggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 27-02-2001 11:21]
quote:het was iig très dramatique.
Op 27 februari 2001 11:13 schreef Manono het volgende:
Zeg dat wel: eeeks! Ook zo'n "fijnerd" waar je maar niet vanaf kwam?
quote:Voetballer heeft bij feyenoord gespeeld
Op 27 februari 2001 09:27 schreef Tokus het volgende:
WHO DE FUCK IS FERDI VIERKLAU??????
quote:Bij Feijenorod? yeah right...
Op 27 februari 2001 13:07 schreef Duck het volgende:
Voetballer heeft bij feyenoord gespeeld
En dit is ie:
Willibrord Frequin
Ron Brandsteder
Cas Spijkers
Danny Rook
Vivian Boelen
Thijs van Leer
een hele zwik van die soapies (allen op een feestje in het Circustheater)
die knakker uit "Oppassen" (op het Buitenhof)
Jeroen ..eh van Call-tv (in de stad)
Sjaak Bral (optreden op het beruchte afscheidsfeest voor Noordanus)
Burgemeester Deetman, van Den Haag (op het feest van Noordanus en een diner bij Siemens)
Burgemeester Opstelten, van Rotterdam (ook bij Siemens)
Jeltje van Nieuwenhoven, voorzitter van de Tweede Kamer (ook bij Noordanus)
Ralph Inbar (bij de ijssalon bij mij op de hoek)
Henk Bres (bij in de straat, hij traint bij de sportschool bij mij op de hoek)
Bart "B.O.O.S." de Graaff (kinderboekenweek in het Centraal Station)
Bas Westerweel
Jeroen Krabbé
Julia Samuël (op Circuitpark Zandvoort, in de SaxoCup geloof ik, bakte d'r iig weinig van)
nog wel meer, maar ik vind het zat, boeit me totaal niet die lui
Een vriendin kwam trouwens wel Hans Kraaij Jr. tegen op wintersport. Kreeg ze ruzie mee. Ze was met 9 vriendinnen in een café en waren flauwe spelletjes aan het spelen ofzo. En iedereen die langs hun liep moesten van ze meedoen. Toen kwam die Hans Kraaij langs (ze herkende hem geeneens). Dus hij liep boos door.
Kwam ie later weer terug en begon tegen haar te zeiken dat ze hem als een normaal persoon moest behandelen want hij was het zat en wilde gewoon van zijn vakantie genieten. Hele verhalen, dus zij in discussie met hem dat ze hem juist wel als normaal behandelde en hem trouwens geeneens had herkend. Wat een zeikerd
quote:oeps sorry altijd gedacht dat ie bij feyenoord zat.
Op 27 februari 2001 14:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Bij Feijenorod? yeah right...
Ferdi Vierklau heeft gespeeld bij:
Utrecht - Vitesse - Tenerife - AjaxEn dit is ie:
quote:Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik was een week op wintersport. Je hoeft het niet te vertellen hoor, waar je hem hebt gezien, ik vind het namelijk ook zielig dat-ie zo door fans wordt overspoeld.... hij is geloof ik net weer een beetje van zijn straatvrees af
Op 23 februari 2001 22:29 schreef D-Day het volgende:
Ik wil je wel vertellen waar ik Bart tegenkwam, ms is hij daar vaker??maar dan moet je ff je E-mail geven want ik vind het zielig als hij vervolgens wordt overspoelt door fans en nergens meer rustig kan relaxen!
quote:*grin* Die heeft ooit een oogje gehad op mijn toenmalige huisgenote. Hij speelde toen nog bij Utrecht, woonde in Bilthoven, en kwam een paar keer bij ons over de vloer.
Op 27 februari 2001 14:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Bij Feijenorod? yeah right...
Ferdi Vierklau heeft gespeeld bij:
Utrecht - Vitesse - Tenerife - AjaxEn dit is ie:
Helaas wist m'n huisgenote niets, maar dan ook helemaal niets van voetbal (ze kwam soms welwillend even kijken als wij een interland zaten te kijken, waarop we haar moesten uitleggen dat Nederland in die oranje shirtjes speelde). Nadat ze hem een keer vroeg wanneer hij nou eindelijk eens prof werd, heeft 'ie het er maar bij laten zitten, geloof ik
P.S. Dit is allemaal waar!!
Ferdi
Die lange gast van Postmen
Porno actrice blah Holland
Reinout Oerlemans
Peter-Jan Rens
Froukje de Both (H&M in a'dam)
Michiel de Zeeuw (was met froukje)
Josefine van Asdonk (was met froukje & michiel)
Chiel van Praag
quote:O, God bestaat hij ook nog
Op maandag 19 februari 2001 19:44 schreef tong80 het volgende:
theo de king
Afgelopen Zondag was ik in Melville (Johannesburg, Zud-Afrika) en daar kwam ik Matthew Stewardson tegen !!! Die is presentator van Idols, het populairste programma van Zuid-Afrika, Idols. Het was echt te gek!!
quote:Ik heb Jop een keer gezien. Hij kwam langslopen op het stationsplein, ik zat op het fietske.
En ben Jop een keer midden in de nacht tijdens het tanken tegengekomen.
Verder ontmoet:
Acda en de Munnik (van Acda zelfs een pak peuken en aansteker gehad in de artiesten bar van het Chasse theater, want hij ging stoppen).
Anthony Kamerling
Cas Janssen
(+ de rest van de cast van All Stars)
Manuela Kemp (mee lopen zuipen in de kroeg)
Ronald en Erwin Koeman
Hans van Breukelen (kwam vaak in het restaurant waar ik werkte eten en dan zei hij altijd: "goed gebakken jongens!" Die zag in alles een voetbal team )
Harry van Raay
Xander van Volumia
Wendy van Dijk
Francois Boulanger
Deze heb ik allemaal ook aangesproken
Afgelopen zaterdag stond ik zowaar opeens naast Tooske en de rest van de TMF VJ's. Sta je rustig met ze te praten, dan komt het grote gros erachter dat ze er staan. Toen werd ik bijna plat gedrukt. TMF BrEeZaH meisjes op de TMF Awards hoor
quote:Ja en????
Op maandag 19 februari 2001 11:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmmm.. wat een discussie. 't is maar waar je prat op gaat.
Mja.. Pernilla la lau is wel een lekker ding.Jammer dat ze al 30+ is
Berry v Aerle, op de foto geweest met mij (de mazzelaar )
Hans v Breukelen, geinterviewd door mij voor ons club blad
Wubbo Ockels, geeft les op onze faculteit
*wordt bijna jaloers*
Katje schuurman
Lee tower
hele GTST kast.
Carlo en iren
Rolf X Wouters
Hele zooi bekende dj,s
ga zo maar door.
Ga zo maar door.
ik kan er niet warm of koud van worden.
Hmmmja dat was het wel geloof ik...
Onder vele andere:
Willem-Alexander 2 x
Maarten Spanjer
Gert & Hermien
Sita
Marco Borsato 2x
Robert ten Brink
Jack van Gelder
Al Gore
Bas Muijs
Def Rhymes
etc.,etc.
Willem Alexander groette mij een keer heel beleefd, Bas Muijs is een aardige gozer zonder poeha, aangesproken voor een handtekening voor een vriendin, Gert van Hermien was boos dat ik hem niet herkende en liet dit duidelijk merken. Sita heb ik succes gewenst voor haar optreden in de ArenA voor het huwelijk van Wim en Max. Lief meiske.
[Dit bericht is gewijzigd door Sylvana op 16-12-2002 14:05]
quote:
Op maandag 16 december 2002 10:53 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Tijdje terug Herman Brood op Centraal Station.
quote:Voordat ie dood was jaar of 3/4 geleden.
Op maandag 16 december 2002 10:55 schreef Slam het volgende:[..]
![]()
en geen van allen aangesproken
Veel Ajacieden inderdaad en ik zie Sita nog wel eens voorbij huppelen in de stad (Amsterdam)
Alleen Danny blind echt gesproken, meer dan hallo ik ken jou, gewoon tijdje mee staan praten aan de bar...
- Fred Grim (bijenkorf Amsterdam)
- Katja Schuurman (liep in het dorp)
- Annette Barlo (ook zien lopen in hetzelfde dorp)
- Henk Westbroek (centrum van Utrecht, fietste voorbij. Ik zei heej
henk, kreeg haai!! als droge reactie. )
- John van Loen (Deze zomer bedient in het restaurant waar ik werk)
- Marc Overmars (KNVB Zeist)
quote:Ge-wel-dig!
Op dinsdag 10 december 2002 18:20 schreef japeke het volgende:
Een meisje dat mee heeft gedaan met idols (jeweetwel, dat bruine meisje, met lick da pussy, een van de eerste uitzendingen) zit bij mij op schooldie krijgt iedere keer weer opmerkingen naar haar hoofd van mij
![]()
![]()
O ja, wie heb ik gezien?
Een heleboel mensen van BB1 en 2 en Tessa van de Bus
Wubbo Okkels
Sonja Silva
Winston Post
Georgina Verbaan
Chris Zegers
Die meisjes van Girl Thing
O ja, een keer heeft die zanger van BZN tegenover ons op de camping van Duinrell gestaan.
en laatste die'k tegenkwam was Henk van Dorp, tijdens het midgetgolfen
Het was 15:42 en om 15:43 zou mijn trein gaan richting Den Haag CS. En ik stond bij Amsterdam CS nog bij spoor 1 terwijl ik bij spoor 13a moest zijn. Nou, als je weet hoe groot dat station is begrijp je wel dat ik een sprintje moest trekken. Dus ik rennen, hup die roltrap op, hoor ik het fluitje gaan.
En bijna bovenaan die roltrap staat een ouwe vent met een koffertje echt PONTIFICAAL (dát is ergerlijk als er iemand heel breed midden op de roltrap staan) op de roltrap. En hij MOEST me wel horen aanstampen. Dus ik duw hem min of meer ofzij, roep nog heel erg hard "PARDON!!" en ren die trein in. En ik merk dat die kerel ook snel een paar passen zet en net tussen de dichtgaande deuren de trein inspringt.
Ik ga op een gegeven moment zitten en die kerel gaat schuin tegenover me zitten. Ik wilde hem nog even een boos blikje toewerpen totdat ik zag wie het was: Hans Dijkstal van de VVD. Oeps, maar hij keek nog niet eens zo heel kwaad.
Nou, hij is net zo ergerlijk in het echt. En die gasten ook, want elke keer hoor ze die aanstellerige gefacelifte vrouwtjes met hun veel te oude mannetjes door het restaurant schreeuwen: "WAAAARRRR is JOOOOOHOOOP!?".
En oh ja, normaal gesproken als je als chauffeur iemand ophaalt mag je in het restaurant wachten en dan krijg je wat te drinken etc. Maar bij Joohoop werd ik zowat op het toilet gezet op een of andere gammele kruk op de tocht. En die kelners mij arrogant aankijken....totdat mijn klant zei dat er goed gezorgd moest worden voor de chauffeur, nee toen gingen die lui ineens wel lopen. Maar verder geen frustraties hoor, over bekende Nederlanders.
Niet aangesproken, waarom?: Hij was al door gesjeesd voor dat ik er erg in had. En anders had ik het waarschijnlijk nog niet gedaan .
[Dit bericht is gewijzigd door tweedz op 26-12-2002 23:06]
En in Chicago heb ik Steve (ja, van Jerry Springer ) zien lopen... ook niet aangesproken (oke, geen BN'er maar wel vet)
quote:in naarden is het inderdaad verschrikkelijk, je struikeld elke dag over die gasten.
Op maandag 19 februari 2001 14:16 schreef Jenga het volgende:
Ik woon in Hilversum, en dan loop je vanzelf wel tegen ze op (al is ht eniet zo erg als in Naarden of Laren). Ik sta op de een of andere manier opvallend vaak achter Annet van Trigt bij de kassa.
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 14:34 schreef PetraV het volgende:
Carlo en Irene, bij zo'n roadshow.
Gunda Niemann, rintje, falko, erben, ids en veel japanners on handtekeking gevraagd bij worldcup paar jaar geleden.
Andries van BB,van voor zijn BB-tijd. Hele toffe jongen!
Hanneke Groenteman, op de iDFA.
BNN directeur (wederhelft van Bart) geinterviewd.
Hmm heb wel meer mensen gesproken, maar niet zo interessant om te onthouden.
Gerard van Velde, begin dit jaar bij de Huldiging in Heerde.
Joukje, Elite-model, woont al jaren in zelfde plaats als mij.
Loekie van Maaren (exburgemeester leeuwarden_ in trein.
Youssouf Idilbi, (die donkere in Westenwind, beste vriend van Marco) in trein, en heeft bij mij op middelbare school gezeten.
niet aangesproken, wel neergeshoten
quote:Nou nou nou wat een humor.....
Op dinsdag 31 december 2002 14:50 schreef Topper_Harley het volgende:
Pim Fortuyn, in het Mediaparkniet aangesproken, wel neergeshoten
Patrick Lodiers (BNN)
Wilibrord Frequin
Kees Jansma
Wilfred Genee
Mental Theo
Sjon de Manager (voor de brabo's hiero!)
Aukje van Ginneken (Charlie uit GTST)
Wendy Brouwers (Margot uit ONM)
Ruud van Nistelrooij
Anthony Lurling
Theo Lucius
John de Jong
Marc van Hintum
Ernie Stewart
Mathilde Santing
Ursul de Geer
Albert Verlinde
Mari (metarmofosenicht van Koffietijd)
* Elbutre komt nog wel eens iemand tegen!
Dat ik bij de Coop werkte hier in het durrup kwam regelmatig jop uit de bus bij me aan de kassa... zijn vriendinnetje schijnt hier te wonen... boeiuh...
Hennie huisman toen ik nog heel klein was. Ik zat met zijn dochter op paardrijden en heb hem toen om een handtekening gevraagd... moet je dus niet doen op zaterdagochtend om 10 uur... ik werd me toch afgesnauwd, niet normaal. Was meteen genezen van alles wat maar met Hennie te maken had.
De havenzangers in spanje op een kinderdisco wat die gasten daar nou moesten???? ik heb geen flauw idee maar echt disco was het niet.
Laatst nog Ernst en Bobbie (van ernst bobbie en de rest) voor de kenners onder ons... leuke gasten ken je echt onwijs mee lachen.
Margriet Eshuijs kwam op de mavo regelmatig bij ons op school... haar zus was mijn engelse lerares en zij kwam regelmatig een bakkie doen.
In de pauzes dus...
Die gasten van 2 brothers on the 4th floor... tijdens een optreden in de lexion in westzaan... we stonden vooraan het podium en hebben foto's laten maken met ze. Was echt heel gaaf!!!
BNN-ers:
Gisteren in Naturalis te Leiden: Jochem van Gelder
FF rond de kerstdagen bij de geldautomaat van de Postbank locatie benzinepomp aan de A4, nabij Schiphol, richting Den Haag:
Beau van Erven-Dorens, met gave laarzen aan;-)
En in de loop de jaren:
Felix Meurders;
Familie Lutz;
Familie Kraaijkamp (sr & jr);
Hein Vergeer;
Complete VDH crew;
Stef Bos;
Herman Brood;
Lois Lane;
Paul de Leeuw;
Marc Marie H.;
Acda & de Munnik;
Bassie;
George Baker.
Heb de politici maar ff weggelaten enzo.
Zo ongeveer, ben d'r geloof ik een paar vergeten;-)
Bekende buitenlanders:
Sting
Cheers;
Ralph
voor de rest.. weinig, ik heb niet zo'n aanzien tegen BN'ers, het zijn toch gewone mensen(ok enkele uitzonderingen misschien).. ik zou er een gewoon gesprek mee hebben en noggeens weten of het een BN'er is.. tenzij het een algemeen bekende is.. maargoed, het zijn personen die het gemaakt hebben in het leven en dat is het enige waar ik bewondering voor zou hebben...
Bovendien vinden de meeste het niet leuk om apart behandelt of aangekeken te worden.
Mazzeltov;
Ralph*People are people, so why should it be (voor de kenners<G>)*
* nog nadenkt wie ook alweer de anderen waren
quote:Niet leuk
Op dinsdag 31 december 2002 14:50 schreef Topper_Harley het volgende:
Pim Fortuyn, in het Mediaparkniet aangesproken, wel neergeshoten
Ik dacht al.. waar kén ik die jongen van. Hij had een bekend hoofd.. Pas toen hij zijn mobieltje opnam met "Hoi, met Thijs!" wist ik het zeker. Het was de drummer van Krezip! Wowie de powie.. en daar heb ík mee gepraat
Ik vind Krezip al heel lang niet leuk meer, maar dat je dan nóg een van de bandleden in de trein tegenkomt is wel grappig. Hij werd echt door niemand herkend
Ik lag daar op het strand en nog geen 2 meter naast me stond Tanja Jess d'r slipje om te wisselen voor een bikini-broekje (wel met een handdoek om), om vervolgens d'r t-shirt uit te trekken en topless te gaan zonnen.
Katja Schuurman lag een andere keer op een paar meter afstand in d'r blote tieten. Samen met d'r zusje.
En die ene van GTST, Barbara, heb ik ook in een stringetje topless zien liggen. Heeft een tyfusgoed figuur trouwens.
Ook Tera van GTST, liep in een minuskul zwembroekje rond over het strand.
Maar aanspreken, nee. Ze waren fuckin' arrogant, dus ik gunde ze mijn aandacht niet!
Heb ik nog mee staan praten, echt relaxte gozer.
Picca:
Marco Borsato, bij een bakker in Alkmaar.
En waar Marco is, juist....., Leontien
Erik van der Hof zanger van Roberto Jacketti en de scooters, in de mac in Alkmaar
Martin Buitenhuis , zanger van Van Dik Hout, tijdje geleden gezien bij de appie in A'dam. Heb dr ook een jaartje of zo mee op school gezeten, ik brugpieper, hun laatste jaar of zo.
Cindy Pielstrom, in het VU in A'dam gezien.
Albert Verlinde, in de fille naast gestaan
Karin Bloemen, Schagen
Gerard Joling, Schagen
Je hobbelt Volendam in en je ziet daar Imca Marina en alle palingrockers.
Hans van der Togt op de motorrai 100 jaar geleden, met toen , daar was ze weer, zijn assistente, Leontien.
Beatrix..... ja ja in het wild, op dr bootje, met nog wat familie.
Willem Alexander in de kroeg in Den Helder.
Herman Brood in de kroeg in A'dam.
Koen Flink, in de super in Den Helder. Hij had hier een appartementje.
Verder weet ik het ff niet meer, of was het niet in het wild.
quote:Leen is een toffe peer he.
Op dinsdag 7 januari 2003 16:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben daar trouwens ook Lee Towers tegengekomen die moest optreden.Heb ik nog mee staan praten, echt relaxte gozer.
Picca:
Enne Rotterdam rulezz he;-)
Mazzeltov;
Ralph*Rotterdammer, eg wel!*
Katja,
Daan,
Georgina,
etc....
En met Rudolph heb ik even gekletst en ben ik mee op de foto gegaan
Toffe gast
Was trouwens bij de opnames van laat ze maar lachen
Maar toch wel aardig van een aantal Bekende Nederlandse dames (Sonja Silva, Tatjana Simic en nog paar bekende waar ik dus de naam niet van weet) om in een gala jurk met inkijk tot op hun navel van auto naar hotel te rennen. Kregen wij het tenminste wat warmer van
Dat was het..
quote:Die gast loopt iedere week in Alkmaar een aantal avonden in de kroeg, te hopen dat mensen hem herkennen. Sneue gast. Te schraal om een rondje te geven...
Op dinsdag 20 februari 2001 00:19 schreef Vork het volgende:
-Robin Korving (diegene die welles atletiek volgen enzo weten wie 'k bedoel, deed zelf toen ook nog aan atletiek dus die gast zag ik regelmatig)
Owja en Al(year of the cat) Stewart
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 23:33 schreef AirRaid het volgende:
Hans Kraaij jr
Sef Vergoossen (trainer van club brugge) Racing Genk
En een acteur waar ik de naam niet van weet. Hij speelde in Mijn Dochter en Ik de zeikerige compagnon van die vader. Die man ging compleet uit zijn dak in een Italiaans restaurant waar ik zat te eten. Maar ook echt heel ordinair schreeuwen en zo. Wat een eikel was dat.
De Aller- aller- allerbeste, weliswaar geen Nederlander maar wel Bekend:
Ik ging een keer met mijn broer op vakantie naar Portugal. Op de terugweg zat economy helemaal vol, maar aangezien we geboekt hadden mochten we business-class zitten. En WIE zit daar aan de andere kant van het gangpad???
RICHARD GERE
Dat was echt het einde. Die man is zoooo mooi van dichtbij. En hij kijkt echt alsof-ie je de kleren van je lijf wil afscheuren. Ik heb de hele reis kwijlend op mijn stoeltje gezeten. Na de vlucht was ik nog te ontdaan, ik had er niet eens aan gedacht om een handtekening te vragen.
Het zit zo: ben in februari naar de Tweede Kamer geweest met een vriend voor het PWS, daar hebben we hun dus gesproken en een zeer exclusieve rondleiding gehad. Voor de rest geen bekende Nederlanders, kan me er niet druk om maken. Al zou ik Mr. Frank Visser graag eens willen ontmoeten! Dat is een groot talent!
quote:Uhm.... Bart de Graaf?
Op maandag 19 februari 2001 15:11 schreef iroQuai het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 februari 2001 14:16 schreef Jenga het volgende:
Ik woon in Hilversum, en dan loop je vanzelf wel tegen ze op (al is ht eniet zo erg als in Naarden of Laren). Ik sta op de een of andere manier opvallend vaak achter Annet van Trigt bij de kassa.<HR></BLOCKQUOTE>euy, me 2!en je komt dr idd best veel tegen... bart de graaf kom ik echt heel vaak tegen...
Is het net zoiets als "I think I just saw Elvis!!" aan het worden??
quote:Toch handig dat er maandag 19 februari 2001 bij staat...
Op dinsdag 13 mei 2003 20:13 schreef Abdesflight het volgende:[..]
Uhm.... Bart de Graaf?
Is het net zoiets als "I think I just saw Elvis!!" aan het worden??
Verder kan ik me niks herrinneren
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:16 schreef MallePall het volgende:
ik was in barcalona en ik stond op een taxi te wachten. En ineens zag ik Youp v/h Hek. (die ook op een taxi stond te wachten) En ik zo HEEEEY Youp!!! En hij zei heeey terug... alleen hij riep jammer genoeg niet mijn voornaam erbij
Niets bekends gezien hier lately
Stef Bos
Donald Jones
Cor Bakker
Ronald Giphart
Remco Vrijdag (Vliegende Panters)
Guus Meeuwis
quote:oHJA, HIJ was trouwens in Havana's (sorry voor de caps. Ben ..........zzzz
Jaja, je leest het goed, Jeroen Post was in het cafe waar ik aan het uitgaan was In Doetinchem nog wel!
Heb eigenlijk geen idee wat hij daar nou moest maar goed, was natuurlijk wel leuk. Hij stond een beetje achter de bar niks te doen, dus ben ik ff naar hem toegelopen en hem gevraagd een lekker mixje te maken.
Maar dat wilde hij niet , hij had namelijk vrij.
Toen heb ik hem maar gevraagd of hij zin had om te komen dansen op de tafel (waar de leuke jongens en meisjes altijd op dansen ) Maar dat wilde hij niet. Hij kon niet dansen zei hij en toen ging die dat voordoen. (en hij kon het echt niet )Maar goed, toen ben ik maar weer in m'n eentje lekker gaan dansen en nu ga ik lekker slapen, want mijn vrienden wilden weer eens naar huis terwijl het eindelijk eens leuk was om uit te gaan in Doetinchem. Lekkere dance muziek van Dj E-Craig. Ik weet niet of jullie hem kennen, maar hij is de huis-DJ van de IT in Amsterdam.
Hij was wel heel cool aan het draaien, beter dan al die top 40 songs die altijd worden gedraaid in Doetinchem. Maar ja, om half twee moesten die mietjes opeens naar huis en toen was het afgelopen met het feest en nu ga ik maar eens lekker naar bed want ik denk dat ik een beetje te veel heb gedronken.
Welterusten
quote:Krijg een beetje de indruk dat je verliefd bent op dhr. Post.
Op zaterdag 6 september 2003 02:19 schreef maarteniscrazy het volgende:
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |