Zie Terry Pratchett.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 03:01 schreef Faxie het volgende:
Op de achterkant staat juist dat het niet kinderachtig is.....dat het volwassen blijft....
Nouja zoals ik al die ik geef 'm nog wel een kans, ik haal nog eens een Pratchett boek....maar welke is goed dan om hooked te raken?
Ik zeg toch niet dat hiet dat het kinderachtig geschreven is?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 03:01 schreef Faxie het volgende:
Op de achterkant staat juist dat het niet kinderachtig is.....dat het volwassen blijft....
Nouja zoals ik al die ik geef 'm nog wel een kans, ik haal nog eens een Pratchett boek....maar welke is goed dan om hooked te raken?
Dat vind ik doorgaans juist de (iets) minder leuke verhalen. Hoewel Granny Weatherwax gewoon extreem tof is.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hiet dat het kinderachtig geschreven is?
Er is alleen wel een verschil.
Persoonlijk vind ik de verhalen met de drie heksen het leukst. Granny Weatherwax als een tang van 'n vrouw, maar wel een van de beste heksen op de schijf...
Vimes is geweldig! Later als ik dood ben wil ik Vimes worden.quote:De verhalen van de wacht zijn ook tof. Het is wel leuk om zo'n groot aantal verschillende personages bij elkaar te zien.. Deze verhalen hebben, door Vimes, een wat donkere humor...
Sorry, ik had het niet over de schrijfstijlquote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hiet dat het kinderachtig geschreven is?
Er is alleen wel een verschil.
Persoonlijk vind ik de verhalen met de drie heksen het leukst. Granny Weatherwax als een tang van 'n vrouw, maar wel een van de beste heksen op de schijf...
De verhalen van de wacht zijn ook tof. Het is wel leuk om zo'n groot aantal verschillende personages bij elkaar te zien.. Deze verhalen hebben, door Vimes, een wat donkere humor...
waar had de achterkant van het boek het dan over?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry, ik had het niet over de schrijfstijl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |