abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2005 @ 07:10:07 #151
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_25034949
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 03:01 schreef Faxie het volgende:
Op de achterkant staat juist dat het niet kinderachtig is.....dat het volwassen blijft....

Nouja zoals ik al die ik geef 'm nog wel een kans, ik haal nog eens een Pratchett boek....maar welke is goed dan om hooked te raken?
Zie Terry Pratchett.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_25034995
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 03:01 schreef Faxie het volgende:
Op de achterkant staat juist dat het niet kinderachtig is.....dat het volwassen blijft....

Nouja zoals ik al die ik geef 'm nog wel een kans, ik haal nog eens een Pratchett boek....maar welke is goed dan om hooked te raken?
Ik zeg toch niet dat hiet dat het kinderachtig geschreven is?

Er is alleen wel een verschil.

Persoonlijk vind ik de verhalen met de drie heksen het leukst. Granny Weatherwax als een tang van 'n vrouw, maar wel een van de beste heksen op de schijf...
De verhalen van de wacht zijn ook tof. Het is wel leuk om zo'n groot aantal verschillende personages bij elkaar te zien.. Deze verhalen hebben, door Vimes, een wat donkere humor...

[ Bericht 22% gewijzigd door Jordy-B op 11-02-2005 08:32:52 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25036689
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 07:26 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de verhalen met de drie heksen het leukst. Granny Weatherwax als een tang van 'n vrouw, maar wel een van de beste heksen op de schijf...
Dat vind ik doorgaans juist de (iets) minder leuke verhalen. Hoewel Granny Weatherwax gewoon extreem tof is.
quote:
De verhalen van de wacht zijn ook tof. Het is wel leuk om zo'n groot aantal verschillende personages bij elkaar te zien.. Deze verhalen hebben, door Vimes, een wat donkere humor...
Vimes is geweldig! Later als ik dood ben wil ik Vimes worden.

Goed plan, ik heb nu toch even niets te lezen dus ik ga de wachtboeken er weer eens bijpakken.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_25038786
Ik vind persoonlijk ook de witches het minst, alhoewel ik net maskerade uit heb en die toch wel lachen vond. (maar nog steeds niet briliant) Voor mij blijven Death en de wizards het gaafst
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_25044969
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 07:26 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Sorry, ik had het niet over de schrijfstijl
pi_25046013
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 19:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Sorry, ik had het niet over de schrijfstijl
waar had de achterkant van het boek het dan over?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_25068391
quote: Terry Pratchetts schijfwereld is geestig en spannend, en nooit kinderachtig of onbenullig. Enz etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')