Nooit van gehoord. Kan me ook niet voorstellen, dat zoiets bestaat.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:07 schreef onbrokenwings het volgende:
Ik wacht nog altijd op dat ze het origineel een keer uitzenden, deze is namelijk 2,5 uur lang.
Ja dat heb je wel vaker, maar dat betekent niet dat ze het beeldmateriaal nog ergens in een doos hebben liggen. Wel jammer natuurlijk, maar wie weet.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:19 schreef onbrokenwings het volgende:
The original running time of The Breakfast Club (1985) was about two and a half hours. Thinking the film would not be a hit, Universal Pictures trimmed the running time down to the modern 97 minute version. The studio then destroyed the negatives of the deleted scenes. John Hughes said in a "Premiere" magazine article that he has the only complete copy.
met deleted scenes, niet de full version.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef outcast_within het volgende:
2disc s.e ^-^
3disc s.e. dan ^-^quote:Op maandag 13 maart 2006 11:56 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
met deleted scenes, niet de full version.
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:19 schreef LostFormat het volgende:
Ik vind 'm op verschillende manieren vreselijk. Hij is ontzettend cliche en stereotiep. Elk dik aangezette archetype heeft z'n standaard problemen. Er gebeurt aan die problemen geen zak. Hij is ontzettend jaren 80, dans en achtervolgings scenes op tenenkrommende muziek. Ik snap niet waarom dit zo'n klassieker is.
ik heb m gewoon bij de free record shop vandaanquote:Op woensdag 16 februari 2005 01:24 schreef NiMAGiNE het volgende:
Mn zusje zegt van niet
Joh, misschien is ie wel jaren 80 omdat ie in '85 gemaakt isquote:Op maandag 13 maart 2006 12:19 schreef LostFormat het volgende:
Ik vind 'm op verschillende manieren vreselijk. Hij is ontzettend cliche en stereotiep. Elk dik aangezette archetype heeft z'n standaard problemen. Er gebeurt aan die problemen geen zak. Hij is ontzettend jaren 80, dans en achtervolgings scenes op tenenkrommende muziek. Ik snap niet waarom dit zo'n klassieker is.
quote:Op vrijdag 2 januari 2004 16:07 schreef Duiveltja het volgende:
Erg leuke coming of age film.
Het groepje bestaat uit stereotypen: a jock, nerd, rebel, princess and basket case. Normaal gesproken komen dit soort tieners niet met elkaar in contact maar door omstandigheden kruisen ze elkaars pad en komen ze erachter dat ze eik niet veel van elkaar verschillen.
Judd Nelson is btw geweldig als de rebel van het stel.
Het einde is wat onbevredigend...Nu is voor mij een tijd geleden dat ik em gezien heb maarreh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breakfast is erg goed...
"Screws fall out all the time. The world's an imperfect place."
"Show Dick some respect!"
Maar Ferris Bueller was beter.
"Please don't say we're not gonna take the car home...please don't say we're not gonna take the car home...please don't say we're not gonna take the car home..."
"If you had access to a car like this, would you take it home right away? Neither would I."
"You speak English?"
"What country do you think this is??"
[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 09-11-2010 16:57:11 ]"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
quote:
Deze smilie is toch toepasselijker?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:01 schreef Adidah het volgende:
Het jeugdsentiment komt weer bovendrijven.
Ik maakte me al zorgen over jequote:Op maandag 13 maart 2006 15:18 schreef Adidah het volgende:
[..]
O ja, die bedoel ik ookjeugdsentiment
.
Maar je stamt dan ook uit de tijd van de film.quote:Op zondag 18 februari 2001 11:00 schreef Danny het volgende:
Je weet wel dat Janet Jackson er in meespeelt heh?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:06 schreef Megalomaniac het volgende:
Staat ie tegenover Nutty Professor 2? Hmm Dan kies ik voor Nutty! xD
Hij heeft er wel wat van inderdaadquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:39 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ik vind dat die John Bender een beetje op de gitarist van System Of A Down lijkt.![]()
dat heb ik met geen een filmquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Arcee het volgende:
Kan 'm nog altijd vrijwel woordelijk meepraten.
Net 't stukje met de muziek van Karla DeVito.The Breakfast Club
There's fat people that were born to be fat,and there's fat people that were once thin but became fat,so when you look at them you can sorta see that thin person inside.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:00 schreef outcast_within het volgende:
hehe
there are 2 kinds of fat people
wie maakt mijn quote af?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:09 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
There's fat people that were born to be fat,and there's fat people that were once thin but became fat,so when you look at them you can sorta see that thin person inside.
Fantastisch!![]()
Ik vind er wel leuker als ze nog dat haar voor de ogen heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:33 schreef chansadres het volgende:
Ik had vroeger een gigantische crush op dat stille meiske
Ally Sheedy!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:33 schreef chansadres het volgende:
Ik had vroeger een gigantische crush op dat stille meiske
Wel als ik zou zeggen "hij is op tv"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Topic twee uur te laat gekickt dus.
Waarom zo laat?quote:
Dit.quote:Op maandag 20 september 2010 17:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Had toevallig eergisteren deze film nog genoemd in Films die je honderd keer kan zien
Of misschien toch al eerder op mijn dvd-speler.quote:
of gewoon straks zo:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of misschien toch al eerder op mijn dvd-speler.
Gewoon nu, inderdaad ook een optie.quote:
meh...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:26 schreef Dagonet het volgende:
Wat is de hier heersende mening over St. Elmo's Fire trouwens?
Al tig keer gezien.quote:
Ook goedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:26 schreef Dagonet het volgende:
WOWquote:
Met Demi Moore die aan hartzeer en dope onderdoor gaat. Some things never change.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:26 schreef Dagonet het volgende:
Rob Lowe als player en natuurlijk Ally Sheedy en Judd Nelson!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met Demi Moore die aan hartzeer en dope onderdoor gaat. Some things never change.
Maar toch blijft St Elmo's Fire imo achter op The Breakfast Club.
Sowieso won John Hughes het van Joel Schumacher qua coming of age-films.
Die reclame was wel irritant inderdaad, als ik hem nog niet had gezien was ik daardoor ook afgehaakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:45 schreef tong80 het volgende:
Ik haak toch af.
Fucking reclame midden in een mooie cruciale scene.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |