Peter samen met een collega als ik 't goed begrijp.... ook wel heel gemeen hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:28 schreef Belana het volgende:
maar wie stuurde die kaartjes nou, of heb ik echt vreselijk wat gemist?
vanavond nog: een vrouw met 11 jarig kind achterop, ik moet over 20 mr de straat rechts in dus blijf achter haar hangen, geef naar rechts aan zodat kind niet denkt " wat doet die vrouw stom achter ons blijven rijden" gaat ze 2 mr voor de bocht wat uitwijken naar links, iets in mij denkt nog"oh die wil ook naar rechts" maar een ander deel denkt "stomme muts, had dat dan eerder aangegeven, en ga niet zo stom naar links als je naar rechts wil, wat als ik je nou had willen passeren dan was je toch maar mooi met je kind gevallen" In plaats van achter haar te blijven echter komt er een soort van nare vrouw naar boven: als reactie haal ik haar rechts in (schaam) terwijl ik naar rechts ga, en zij ook, ik hoor nog "en bedankt!" en kan me alleen maar schamen.quote:Op dinsdag 17 juni 2003 08:55 schreef Catootje het volgende:
....een net-zwangere vriendin van mij heeft een keer een fietser die een onhandige beweging maakte, helemaal verrot gescholden ...ze chaamde zich dood! Schijnbaar is je lijf zo gericht op 'kindbehoud' dat al dat soort dingen als bedreiging worden gezien...
quote:Op donderdag 23 september 2004 22:20 schreef Grijs het volgende:
Waar ik tijdens de zwangerschap ook kwaad van kon worden, was dat ik duidelijk merkte dat ik niet serieus genomen werd tijdens mijn onredelijke buien.
Sjak? Hormonen? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:16 schreef Lois het volgende:
Nav Mirage is géén walvis. krijg ik nu weer knuffels? heb ik dit topic dankzij Livelink weer gevonden en helemaal gelezen. Ik heb me suf gelachenZo grappig herkenbaar ook al is het weer even geleden.
In de tussentijd zijn er een heleboel mensen bijgekomen die ook zo hun verhalen hebben. Misschien het verhaal zoals het relaas van Sjak en de slager?
Ik schop hem even omhoog voor nieuwe verhalen.
Ik sta verbaasd, had ik soms een vooruitziende blik? Bij mijn slager verhaal bleef Schanul mij aankijken alsof hij vuur zag branden. Daar werd ik best nijdig over, hij begreep toch wel hoe erg het was wat de slager gedaan had...quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef sjak het volgende:
Ik dacht vanochtend nog bij mezelf dat ik blij was dat ik helemaal geen last had van hormonen.
Ik mocht vandaag lekker vroeg naar huis dus besloot nog even langs de slager te rijden om zeeuws spek en grill worst te halen, dat leek me wel lekker op brood. Thuis gekomen bleek ik gewone worst en katenspek te hebben gekregen. Ik kon wel janken, ik was zo vreselijk boos op die vrouw bij de slager. Ik heb haar voor een aantal dingen uitgemaakt en heb geweldig nare vergelijkingen gemaakt (als mensen bij mij op de OK komen voor een been zet ik er toch ook geen nieuwe neus aan), Schanulleke moest vreselijk lachen. Dus ik heb weer de auto gepakt en ben teruggereden! Ze moesten erg om me lachen daar toen ik om een plakje zeeuws spek vroeg want ik kon niet meer wachten tot ik thuis was en het op brood kon doen...
En het erge was...kom ik daar ben ik de vleeswaren vergeten mee terug te nemen![]()
Ik denk trouwens nog steeds dat ik geen last heb van hormonen
Haha, dat zeg jij, ik wil Kbot's reactie wel eens lezenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:40 schreef Belana het volgende:
Het valt mee moet ik zeggen.
wie is dat?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
Haha, dat zeg jij, ik wil Kbot's reactie wel eens lezen![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Dit, dames, is een pot augurken.Nee echt!
Tevens is het een doorgeeftrofee voor Hormonaal Gestoord en Naar Zwanger Gedrag.
Ik heb hem vandaag onbetwist gewonnen wegens schreeuwen tegen mijn man omdat hij de kaas verkeerd geschaafd had, maar ik geef hem gaarne door aan de volgende dame die zich akelig gedraagt. Of eigenlijk mag iedereen hem doorgeven bij meldingen van schuimbekkende driftbuien om niks, kee?
En ja, dit is een onverkapte manier om te biechten over wat een rotmutsen we van tijd tot tijd zijn![]()
Omdat ik dan een modje op mijn dak krijg die mij naar het juiste topic verwijst?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:58 schreef PM-girl het volgende:
Haha, leuk topic!
Linda, waarom heb je dit nog niet gemeld in Z&G, durf je niet?![]()
herkenbaar hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |