Verder vanmiddag een deadline, die ik moet halen. Daarna kan ik echter lekker stoom afblazen op een afstudeerborrel (nee, helaas niet de mijne ).
....heb gisteravond een date geregeld - voor volgende week, dat wel, maar ach....tenminste iets om naar uit te kijken...
EN.....'t is bijna weekend!!!!
quote:..nooit helemaal alleen
Op vrijdag 13 juni 2003 02:13 schreef diannetjhu het volgende:
Heel, heel .. heeeeel alleen
ontopic: Wel redelijk oke geloof ik, alleen doodmoe omdat ik vrij laat sliep en er half 7 alweer uit moest Moet de hele dag op school zitten aan een project dat toch niks word
Maar mn vakantie naar Turkije (Bodrum) is nu zeker en heb ook zin in zaterdag Daar maar aan denken dan en niet aan de dagen erna...
Diep van binnen voel ik me toch nog steeds
quote:Dat spijt me om te horen. Is je monster weer terug gekomen? Ik hoop dat je hem kunt verslaan.
Op vrijdag 13 juni 2003 09:04 schreef -Artemis- het volgende:
gisteren en vannacht is het helemaal mis gegaan
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:04 schreef -Artemis- het volgende:
gisteren en vannacht is het helemaal mis gegaan
Sterkte meiske
alleen ook wel aardig k*t, gister zou ik uit gaan, afgesproken enzo (examenfeest) mocht ik ineens niet meer
[Dit bericht is gewijzigd door hooiberg op 13-06-2003 09:37]
Duf.
ik heb nergens woorden voor
en het is zo stil in mij
en de wereld draait maar door..
quote:Never feel alone
Op vrijdag 13 juni 2003 02:13 schreef diannetjhu het volgende:
Heel, heel .. heeeeel alleen
Zondag lekker op rondreis door Sri Lanka Drie weken
Zelf de route bedacht, hotels uitgezocht en dat allemaal door LankaTravel laten boeken. Net zo makkelijk.
En lekker met z'n tweetjes. Beter dan een rondreis met een groep. Je mist dan echt een stuk vrijheid.
voel me zo alleen
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:07 schreef -Artemis- het volgende:
ze zullen me wel lastig vinden bij het riagg want ik blijf bellen maar ik ben zo bang voor een herhaling van vannachtvoel me zo alleen
quote:Dat gevoel ken ik
Op vrijdag 13 juni 2003 09:36 schreef QyRoZ het volgende:
Verdomme. Weer nauwelijks geslapen. Wat een kutzooi.
Ik ben dus moe
Maar goed. Ik moet zo nog naar school om wat handelingsdelen in te leveren en daarna heb ik vakantie. Voel me niet geweldig maar, nou ja, "het gaat wel".
quote:you can do it....have a little faith
Op vrijdag 13 juni 2003 11:00 schreef QyRoZ het volgende:
Moe, zenuwachtig, gespannen.
..ik voel me gefrustreerd. Klotezooi. Het wil maar niet lukken. Zo heb ik nooit resultaten voor mijn deadline
quote:Herkenbaar.
Op vrijdag 13 juni 2003 11:38 schreef Peregrijn het volgende:
WHOOOAA..........
..ik voel me gefrustreerd. Klotezooi. Het wil maar niet lukken. Zo heb ik nooit resultaten voor mijn deadline
Geen last van de verlaagde dosering, goed geslapen en straks lekker klooien met m'n labtop
Maar voor de rest blij, heb de laatste proefwerken achter de rug!
Peregrijn kom op, zet 'm op!! Ik duim dat je die belangrijke deadline gaat halen!!!
Ik ben moe, zo moe, energieloos en gespannen voor het gesprek van vanmiddag.
quote:Suk6 dat gesprek zal vast "goed" verlopen
Op vrijdag 13 juni 2003 12:26 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me op een buikvirusje na errug lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr...... Vandaag weer werken maandag al weer vrij.. Hmm.. Lekker hoor.. Ik zou dat het elke week zo ging
whiej, hier heb ik zo naar uitgekeken
alleen jammer dat ik straks therapie heb waar ik ZOOOO tegen op zie
Aan de andere kant iets verheugd omdat ik zo ga bellen voor een mogelijke nieuwe baan.
Morgen huizen bezichtigen, maandag jarig, woensdag naar Eminem.
Leuke tijd voor de boeg
quote:Hé ik ga dinsdag naar Eminem
Op vrijdag 13 juni 2003 13:33 schreef Brennie het volgende:
Heerlijk 11 dagen vrij!!Morgen huizen bezichtigen, maandag jarig, woensdag naar Eminem.
Leuke tijd voor de boeg
quote:Veel plezier!
Op vrijdag 13 juni 2003 13:35 schreef Rekkie het volgende:[..]
Hé ik ga dinsdag naar Eminem
Op de stage heb ik nog genoeg te doen, maar ik heb geen zin.
En na de stage mag ik zometeen ook nog eens bij de AH gaan werken..
weer een lekkere werkdag van 6.50- 21.30
Gister echt teveel gezopen, uitgegaan, en dr kwam een meid waarmee ik 'iets' heb, maar we mogen t niet laten merken, dus dan kunnen we nieteens veel kletsen met elkaar, dan maar ontlopen, das kut. Maar later wel even stiekum geknuffeld, dat was wel mooi
En nu zit ik op mn stage, niet aan mn stage te werken, doe ik de laatste tijd al niet, en ik lig ontzettend achter..
quote:Verboden liefde??
Op vrijdag 13 juni 2003 14:30 schreef pijn het volgende:
Nou, ik heb hoofdpijn!Gister echt teveel gezopen, uitgegaan, en dr kwam een meid waarmee ik 'iets' heb, maar we mogen t niet laten merken, dus dan kunnen we nieteens veel kletsen met elkaar, dan maar ontlopen, das kut. Maar later wel even stiekum geknuffeld, dat was wel mooi
En nu zit ik op mn stage, niet aan mn stage te werken, doe ik de laatste tijd al niet, en ik lig ontzettend achter..
Ik heb weekend, morgen ga ik naar de stad waar ik werkelijk GEEN zin in heb.. en ik moet dit weekend samenvattingen gaan maken voor de proefwerkweek volgende week.. . Maarja, nu niet aan denken: Het is weekend! Relaxen! Vandaag alleen maar Pringles, films, Fok! en muziek
.
[Edit] Ongesteld zijn met deze hitte en elke vijf minuten je broek moeten checken op rode vlekjes is trouwens niet okay .
[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 13-06-2003 15:45]
quote:Het heeft geholpen
Op vrijdag 13 juni 2003 12:26 schreef DuchessX het volgende:Peregrijn kom op, zet 'm op!! Ik duim dat je die belangrijke deadline gaat halen!!!
En nu......nu ga ik zuipen Let's party!
P.S. Ik hoop dat je gesprek goed verlopen is Duch. Is dit dat belangrijke gesprek dat vorige week werd uitgesteld?
quote:Verboden niet. Tis eerder dat de studentenvereniging de beste roddelfabriek is die ik ken, en een van mn beste vrienden die meid een week geleden verklaard heeft verliefd op dr te zijn, en dat is ie al een tijd..
Op vrijdag 13 juni 2003 14:51 schreef Rekkie het volgende:[..]
Verboden liefde??
Nie echt uhm, kewl. Dus zolang t nog niet echt 'aan' is, houden we t stil.
quote:Redelijk opgelucht, na de positieve einbeoordeling van m'n stage...
Op vrijdag 13 juni 2003 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
Moe, maar blij, want het is weekend
Moet ik komende nacht nog werken ook ( in discotheek ) ..bah
Volgens mij gaat dit nog een moeilijk weekend worden
Voor de rest voel ik me.... moeeee, gaar, leeg, alleen, verdrietig en KUT!
beetje duf dus..
quote:Komt wel goed, je weet me eventueel te bereiken
Op vrijdag 13 juni 2003 16:59 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me nogal fucked up... hele moeilijke nacht gehad. Trots dat ik niks heb gedaan, maar wel erg moe nog..Moet ik komende nacht nog werken ook ( in discotheek ) ..bah
Volgens mij gaat dit nog een moeilijk weekend worden
ontopic: voel me neutraal.. eigenlijk even helemaal niks, zolang ik maar niet ga denken...
quote:Hoeraaaa!
Op vrijdag 13 juni 2003 15:35 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Het heeft geholpen
Ik heb mijn deadline van 15:30 net gehaald. Materiaal een paar minuten later gestuurd maar op een kwartier komt het niet aan. Mijn scriptie begint nu toch echt wat te worden. Het is alleen jammer dat ik zo afhankelijk ben van die trage computers hier. Mijn model heeft telkens rekentijden van 3 à 4 uur.
En nu......nu ga ik zuipen
Let's party!
P.S. Ik hoop dat je gesprek goed verlopen is Duch. Is dit dat belangrijke gesprek dat vorige week werd uitgesteld?
Dit was een ander gesprek. Ingewikkeld hé?
Ik ben nog steeds heel erg moe en opgelucht dat mijn beste vriendin zich nu anders voelt dan gister en vanmorgen. Ik ben echt heel bezorgd geweest
quote:Eetsmakelijk, gnocchi is
Op vrijdag 13 juni 2003 17:37 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik ga denk zo ff naar appie hein en dan een lekker gnocchi receptje klaar maken , een beetje zomers .Daar heb ik ff lekker zin in .
quote:vrouwke toch
Op vrijdag 13 juni 2003 21:08 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik ben nog steeds heel erg moe en opgelucht dat mijn beste vriendin zich nu anders voelt dan gister en vanmorgen. Ik ben echt heel bezorgd geweest
quote:Ik weet het , ik had een receptje met gnocchi met spinazie , tomaat , spekjes en mozarella, soort wokreceptje
Op vrijdag 13 juni 2003 21:09 schreef DuchessX het volgende:[..]
Eetsmakelijk, gnocchi is
Verder achter gekomen dat fietsen me toch meer kleur geeft bruin ben ik niet maar wel sproeterig en een dronken neus (rode neus dus ) en verder klote muggen !!!:(
Gaat verder lekker eigenlijk .
bangles - manic monday bijvoorbeeld
najah, net gegeten en 3 bussen pringles gehaald
en zat leuk meisje achter de kassa bij de golff die ik verplicht
moet gaan versieren van DoMo
verder gaat het wel ok, post gehad vandaag met oa kaartje voor evanescence. moet nog ff zien of ik ga :/
Begin van avond voelde ik me (zoals gewoonlijk ) aardig klote, maar nu gaat het goed
* Party P is redelijk vrolijk
Knuf
quote:Ik zit niet op jouw school
Op vrijdag 13 juni 2003 22:31 schreef zonzonzon het volgende:
Goed! Goed! Goed! Beter!![]()
![]()
Er blijken in het leven ook nog andere mensen te zijn dan die van school!.
Maar ontopic: Woest, echt megawoest, en natuurlijk begrijpt niemand er een snars van maar ditmaal sta ik volledig in mijn recht. Woest. En duizelig. Een woord en het is foetsie .
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 22:54 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik zit niet op jouw school
.
quote:Wrom dan? Sterkte anyway
Maar ontopic: Woest, echt megawoest, en natuurlijk begrijpt niemand er een snars van maar ditmaal sta ik volledig in mijn recht. Woest. En duizelig. Een woord en het is foetsie.
Mijn hart klopt. Voor iemand die slechts een schim in mijn gedachten is. Werkelijkheid vermengd met fantasie. Met slagroom en een kers om het af te maken.
quote:Door iets ongelovelijk laags..
Op vrijdag 13 juni 2003 23:13 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Anders had ik dat natuurlijk ook niet gezegd
![]()
[..]Wrom dan? Sterkte anyway
maar woest zij is ook wel eens goed, toch? Wel lekker?
Ontopic: Nog steeds goed.
En dit woest zijn is niet goed, ik had beter verwacht.
Ik ben het nog steeds trouwens, misschien nog wel woester. Gatverdamme.
.
Maar nu is het weer weeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeend! (helaas wel effe een werkstuk afmaken) en ik heb mijn stem weer terug (jaja... werd deze week begroet door me lieffie als "hallo oma") en minder verkouden... dus nu ga ik lekker slapen
Ben ik de halve dag met m'n router aan het kloten, echt alles gedubbelchecked, blijkt dat pokkeding stuk te zijn
Nu nog een laatste sigarret en dan lekker
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 14-06-2003 12:03]
Hoorde vandaag dat m'n huisgenootje na 2 jaar de brui eraan had gegeven met haar vriendje - heel slim pas *na* de verhuizing. Vrouwen, je staat van ze versteld.
k_i_m, breng je meest hoerige outfit mee morgen, we're gonna paaaaaaaaaarty!
quote:Voor hoerig bent u hier aan het goede adres. Ik heb er zin an, en dat is meer dan dat ik van vandaag kan zeggen
Op zaterdag 14 juni 2003 04:00 schreef Fogerty het volgende:
k_i_m, breng je meest hoerige outfit mee morgen, we're gonna paaaaaaaaaarty!
Vandaag nog een weekje, en dan naar Evanescence. Ik loop af te tellen .. Hoop er met twee lieve mensen heen te kunnen.....
Lekker vaag weer vanochtend...
zometeen lekker douchen en daarna ff me kamer opruimen ( damn wat een bende hier). Ondertussen ff stukje afschrijven voor t laatste nummer van de schoolkrant
Stad in, ff lekker aan me gezicht laten klooien
kadootje kopen en dan is t alweer bijna tijd om naar Amsterdam te gaan
vriendje zien
kheb er zin in
Gister was wel leuk met de therapieendag en t avondje in enschede bij tsjernobelgje.
Vandaag aan de studie (methoden-opdracht) en ook nog iets voor vaderdag kopen blegh. Zo snel mogelijk mijn bed maar weer in
Ik was door een "ongelukje" zwanger geraakt van mijn vriend, en ik wilde geen abortus (ben tegen abortussen). Moest het kind dus houden, ik was al 10 weken zwanger toen. Kon mijn buik al voelen, dat ie al wat dikker aan het worden was enzo. Maar mijn vriend en ik vonden het tijd worden om het aan mijn moeder te vertellen. Die was verschrikkelijk kwaad, en vond dat wij maar moesten trouwen, en hij een baan moest zoeken om mij en mijn kind te onderhouden. Ik moest wel mijn school afmaken, en daarna zo snel mogelijk een baan zoeken. Een keer in de week moesten René en ik naar een soort speciale "therapie-dag" voor aanstaande tienerouders. Dat was verschrikkelijk. Al mijn vrienden lieten me vallen toen ze wisten dat ik zwanger was. En omdat mijn ouders het er ook al niet mee eens waren, stonden we er dus alleen voor.
Veel verder heb ik niet gedroomd... mijn moeder kwam me wakker maken...Maar ik vond het helemaal geen fijne droom
Verder ga ik vandaag lekker naar mijn vriendje toe, en morgen met hem en zijn familie naar de efteling. Hopen dat ik nog sex durf te hebben na die droom van vannacht
mede omdat ik zo denk ik me nieuwe computer in elkaar ga zetten, en ik sowieso weinig zin heb om geld uit te geven om brak te worden. en waarschijnlijk mag ik ook niet van Wolkje (hmm van Yuki ook al niet) (en van m'n medicatie ook niet btw)
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 14-06-2003 11:56]
quote:als je geen zin hebt niet gaan... ennem... idd met je medicatie ist nie handig hoor
Op zaterdag 14 juni 2003 11:13 schreef Whistler112 het volgende:
pfff, heb laatst afgesproken dat ik vanavond met een vriend naar rotterdam zou gaan, beetje bezatten en wat drugs te doen. maar heb eigenlijk geen ene kloot zin...mede omdat ik zo denk ik me nieuwe computer in elkaar ga zetten, en ik sowieso weinig zin heb om geld uit te geven om brak te worden. en waarschijnlijk mag ik ook niet van Wolkje
(en van m'n medicatie ook niet btw)
ikke ben best vrolijk... alleen zo misselijk
Vanavond gezellig met wat vrienden bbq en morgen bij een andere vriend, kortom het wordt weer een leuk weekend
Net het dorp in om een vaderdagcadeautje te halen: lekker standaard een luchtje gekocht. Bel ik mijn zus om te zeggen dat ik dat heb gehaald....blijkt dat zij PRECIES hetzelfde cadeautje heeft gehaald, terwijl we niet eens van tevoren overlegd hebben wat we zouden kopen
Hoezo toeval
Nu maar methode en dan echt even slapen oid
nu nog fftjes beetje surfen en over een kwartiertje naar de stad
hopelijk krijgk ineens inspiratie en koop ik een geweldig kado... yeah sure
Maar het was weer een topfeestje, nu alleen nog even uitbrakken.
P.S. Duch, is dat gesprek nu nog goed verlopen dan?
Ik voel me nu wel oke trouwens.. wat minder brak, ik kom net onder de douche vandaan en ga nog ff opmaken en spullen bij elkaar zoeken.. kuzziejs
Ik heb het warm , en was van plan Amsterdam in te gaan maar door de hitte is het treinverkeer naar Amsterdam ontregeld en ben ik maar naar ouders gegaan
quote:Kermis op z'n Limburgs
Op zaterdag 14 juni 2003 16:11 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ehhhhhhhh wat is Karmas van Geleen ???Ik heb het warm , en was van plan Amsterdam in te gaan maar door de hitte is het treinverkeer naar Amsterdam ontregeld en ben ik maar naar ouders gegaan
Veel plezier
quote:Ja het was een heel positief gesprek
Op zaterdag 14 juni 2003 14:21 schreef Peregrijn het volgende:
Hallo, zou iemand die kabouters die zo in mijn hoofd zitten te trappelen willen verwijderen? Oh man, wat ben ik gesloopt. Herinner me de volgende keer er even aan dat ik niet meer zo veel kan drinken. Een paar jaarclubgenootjes, die nog gewoon studeren, gaven het tempo aan en dat hebben we geweten![]()
Maar het was weer een topfeestje, nu alleen nog even uitbrakken.
P.S. Duch, is dat gesprek nu nog goed verlopen dan?
Succes met je kater
Ik ben doodmoe, hoewel ik tot 13.00 geslapen heb. Straks gaan we naar vrienden, dan zal ik wel weer wat opleven. Maar eerst nog Roti eten, ben benieuwd of het wat is
En ik realiseer me net dat ik een hele lieve vriend heb
[Dit bericht is gewijzigd door sundae op 14-06-2003 17:18]
Alles is gewoon in een keer in elkaar gevallen.
Een kusje voor Blaatschaap, dat waarschijnlijk niet helpt, maar ik probeer het toch.
"aangezien die mensen ( << borderliners ) gewoon psychisch te zwak zijn om te weigeren en hun realiteitszin vaak uit het oog zijn verloren." ..
en ik ook niet normaal ben enzo. ( als borderliner zijnde enzo ) ..
voel ik me nu toch best klote...
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 19:58 schreef diannetjhu het volgende:
Een beetje verdrietig...
ot: Ik ga zo weg, hoop dat het een beetje leuk wordt en goed blijft gaan... en niet zoals vorige keer
en een beetje bezorgd...
Sinds ik me niet meer druk maak om kleine dingen gaat het goed gewoon. Ik maak me dus bijna nergens meer druk om. Behalve belangrijke zaken. Maar belangrijke zaken kan ik hebben. Ook belangrijke zaken lijken klein te zijn.
Ik kan gewoon veel hebben nu. Lijkt erop dat ik alles kan hebben.
Stress Waar is die stress gebleven
Stress heb ik weg gejaagd.
Een levensdoel van mij is om altijd rustig te blijven. Hoe erg het ook is.
quote:Wat vind je zo zinloos????
Op zaterdag 14 juni 2003 20:11 schreef rookie het volgende:
Op dit moment heb ik weer het diepe gevoel van onbehagen, van zinloosheid, van geen mogelijkheden....
Dit gevoel is altijd aanwezig bij mij eigenlijk, maar de ene keer wat meer op de voorgrond dan de andere keer.
Ik vind het bijvoorbeeld niet zinloos om een vriend te spreken en te bellen en daarna iets af te spreken. Ik vind het ook niet zinloos als ik met een oom van mij praat over hoe hij werkt in zijn bedrijf. Dan hoor ik hoe hij een staking georganiseerd heeft, hoe hij werkt binnen de ondernemingsraad.
Ik vind het niet zinloos als ik een douche neem 's morgens.
En vooral. Ik vind het niet zinloos dat ik geniet van het leven.
Ligt eraan wat je leuk vind enzo.
Misschien verwacht jij wel teveel van het leven
Je moet niet verwachten dat je de kracht van God krijgt. Die krijg je niet.
De zin van het leven is dat je tevreden moet zijn met wat je hebt. Dat je kunt genieten van kleine dingen.
quote:Mja, is ook wel zo, ik ben ook elke dag toch weer blij dat ik leef hoor. Het is alleen zo dat ik vaak nadenk over de zinloosheid van dit leven, je gaat toch weer dood en wie weet hoe snel wel niet. En ook dat ik graag alles van mezelf intens wil delen met iemand, maar d'r is niemand... Niet dat ik geen vrienden heb ofzo, maar je snapt me wel hoop ik.
Op zaterdag 14 juni 2003 20:23 schreef Levensgenieter het volgende:
De zin van het leven is dat je tevreden moet zijn met wat je hebt. Dat je kunt genieten van kleine dingen.
Edit: Oh ja, en nu MOET ik naar een verjaardag waar ik me dus op dit moment erg toe moet dwingen, maar het MOET en is ook wel goed.
quote:Ik denk dat je er niet slecht aan toe bent. Je geniet tenminste nog.
Op zaterdag 14 juni 2003 20:47 schreef rookie het volgende:[..]
Mja, is ook wel zo, ik ben ook elke dag toch weer blij dat ik leef hoor. Het is alleen zo dat ik vaak nadenk over de zinloosheid van dit leven, je gaat toch weer dood en wie weet hoe snel wel niet. En ook dat ik graag alles van mezelf intens wil delen met iemand, maar d'r is niemand... Niet dat ik geen vrienden heb ofzo, maar je snapt me wel hoop ik.
En ja, ik geniet ook wel van omgang met vrienden, kennissen, fam. enzo, maar soms als dat gevoel wat ik beschreef op de voorgrond treedt ben ik juist het liefst alleen...Edit: Oh ja, en nu MOET ik naar een verjaardag waar ik me dus op dit moment erg toe moet dwingen, maar het MOET en is ook wel goed.
Bij jou is het niet zo dat je een hekel hebt aan alles.
Een dip is het volgens mij. Een depressie kun je het niet noemen. Anders zou je tegen mij wel iets anders zeggen of schreeuwen.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 18:10 schreef Fogerty het volgende:
Zit je dus zo'n serieus gesprek te hebben en je best te doen om na te denken, in de wetenschap dat je over een paar uur weer als een holbewoner tekeer zult gaan![]()
Yeah baby! Go and kick some ass!
Ontopic: Jezus wat is sporten toch lekker en wat liepen er vandaag goddelijke
mannen rond in de sportschool.
enerzijds is het super lekker weer en wil ik lekker relaxen in de tuin of in een duin,
anderzijds heb ik donderdag een tt fundamentele informatica, wat ik eigenlijk wil halen, maar wat erg lastig is en dus zeker veel studie vereist
The_Ed kan daar over meepraten denk ik!
Vooral het thuisfront in de weekenden worden er echt beter op:
Eerst waren het vooral ruzies tussen mij en mijn vader en tussen mijn ouders die overheersten....Ruzies over niks of onbenullige dingen.
Nu, dit weekend, overheerst de stilte...met gemak. De akkoestiek in huis wordt niet gebruikt, door niemand niet, vooral door mijn ouders niet. Communiceren is er niet meer bij. Hoeveel slechter kan het nog gaan vraag ik me elke keer af. Ik durf zelfs geen pogingen meer te ondernemen om het beter te laten worden in de angst dat het nog erger kan. Moet ik hier blij mee zijn, dat er tenminste geen ruzies zijn op dit moment, ook al vermoord de stilte me in de rust...
Radio aan, tv aan, alles om de drukte en zorgen in mijn kop te onderdrukken en om de stilte letterlijk te onderbreken, maar zelfs dat lukt niet. De stilte overheerst...hoe lang nog blijft deze dreigende sfeer hangen...
.
quote:In de mijne lopen alleen huismoeders in enorme t-shirts en fietsbroeken
Op zaterdag 14 juni 2003 21:08 schreef Noayla_ het volgende:
Ontopic: Jezus wat is sporten toch lekker en wat liepen er vandaaggoddelijke
mannen rond in de sportschool.
Ik voel me overigens erg ok, ondanks het feit dat ik mijn maaginhoud eruit gekotst heb na 2 slingerattracties op de Kermis van Geleen waar hoe-die-nie zo enorm graag in wilde
Ik voelde me eigk pas echt goed nadat het eruit was
En ik heb dus een fijne avond gehad
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 21:47 schreef SEMTEX het volgende:[..]
In de mijne lopen alleen huismoeders in enorme t-shirts en fietsbroeken
Ik loop er al bijna een jaar meerdere keren p/w rond; snap werkelijk niet dat ik deze diversiteit aan aantrekkelijke meneren niet eerder heb gespot.
(Enneh; jij hebt al een nogal
vriendje, you lucky woman!)
quote:Maar hoe voel je je nu?
Op zaterdag 14 juni 2003 21:51 schreef zushi het volgende:
Nou, zit je dus het hele jaar te springen om die zomervakantie: is het zover, slijt je je dagen met het posten op een forum of gewoonweg helemaal niks doen! School is saai, maar vakantie is nog veel erger!
En er zat gister echt een man goor te hoesten achter mij in de trein.. ik heb het overgenomen ofzo..
Ik ben een wrak.
Kortom kan niet beter
quote:ben je zo'n broekie joh?
Op zaterdag 14 juni 2003 22:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben zo emotioneel als de pest. Huilen bij films doe ik normaliter nooit maar net was het weer raak hoor. Ik heb er gewoon barstende koppijn van. En ik ben ook afgrijselijk nostalgisch, waarom ben ik nou 15? Dat is echt een kutleeftijd. Ik zou er een moord voor doen om weer 6 te zijn, of anders ouder. Er zit gewoon iets helemaal fout.
Ik ben een wrak.
zometeen btw ook blair witch 2 kijken, geloof van tijdje terug dat ik em wel kewl vond
Over het algemeen deze dag: Moe, erg moe. Daarnaast: dwietug , leeg, alleen.....
Heb vandaag gelukkig wel enige afleiding gehad... Morgen moet ik Bedrijfscalculatie gaan leren want heb maandag een tentamen...
Wish me luck!
quote:Idd, ik bedenk soms wel eens hoe relax het was om koter te zijn, alles wat je doet is goed en je hoeft niet na te denken over alle shit waar je nu over na moet denken. Soms wordt je dan opeens depri en dan heb je geen idee waar het vandaan komt. Bij mij komt het niet omdat ik een kutdag/week heb maar ik krijg erdoor een kutweek. Zoals nu, ik voel het alweer aankomen dat dit echt een mislukte week wordt. Oscar Wilde heeft het ooit ongeveer zo gezegd (ik weet het echt niet precies meer): "Opgroeien is geweldig alleen jammer dat het aan te jonge mensen wordt verspild."
Op zaterdag 14 juni 2003 22:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben zo emotioneel als de pest. Huilen bij films doe ik normaliter nooit maar net was het weer raak hoor. Ik heb er gewoon barstende koppijn van. En ik ben ook afgrijselijk nostalgisch, waarom ben ik nou 15? Dat is echt een kutleeftijd. Ik zou er een moord voor doen om weer 6 te zijn, of anders ouder. Er zit gewoon iets helemaal fout.
Ik ben een wrak.
vind iemand leuk die al een vriendin heeft enzo, maar ben ook nog (een beetje) verliefd op een goeie vriend en en en en
ik snap mezelf echt niet, waarom doe ik mezelf die ellende aan.......
ben gebroken....
Morgen naar Aida, de musical in Scheveningen. Heb er nu al zo ontzettend veel zin in!
quote:Te snel verliefd worden is vervelend, je doet jezelf er alleen maar onnodig pijn mee, ik spreek uit ervaring..
Op zondag 15 juni 2003 00:49 schreef Faithy het volgende:
verward....vind iemand leuk die al een vriendin heeft enzo, maar ben ook nog (een beetje) verliefd op een goeie vriend en en en en
ik snap mezelf echt niet, waarom doe ik mezelf die ellende aan.......
ben gebroken....
Had net een te gekke uitvoering in de band van de musical Fame hier in Amersfoort met toneelgroep Boemerang, ik speel gitaar inde band. Heerlijk, kicken. Kom ik thuis, ligt daar, in mijn mailbox (danwel niet geheel onverwacht) een mailtje, ze heeft het uitgemaakt...
Uitgemaakt, das één... Per mail, das twéé :S
Nouja, zwaar klote dus
Koppijn, nog steeds een kop vol snot en spanningen en zere spieren.
Net naar de kroeg geweest en voor het eerst sinds tijden redelijk veel van mezelf laten zien, zoals ik me op dat moment voel (vandaag was dat dus kut). Vriendinnen wisten niet goed wat ze zagen en reageerden nauwelijks, omdat ze niet de grapjas zagen, waar ik vandaag geen puf voor had. Ik heb de grapjas thuis gelaten en kreeg een paar harde oordelen over me heen. Ze waren bedoeld als grapje, maar voor mij is het ook nog de waarheid...of zouden zij het ook toch al zien?
Ik merk dat het moeilijker wordt om mijn masker op te laten en dat het me meer energie kost. Energie die ik de afgelopen week niet heb gehad en daarom kon ik me ook niet meer als de grapjas voordoen. Volgende keer zal het wel weer beter gaan en zal ik voor hen weer mezelf zijn en voor mezelf niet mezelf. Vandaag heb ik even iets van mezelf laten zien, hoe ik me voel de afgelopen anderhalf jaar, maar dat is niet iets wat zij willen zien en wat ik wil laten zien. Het wordt moeilijker, maar ook makkelijker, de muur wordt hoger en sterker ook al weet ik niet hoe lang ik dit volhou. Waarschijnlijk wel langer dan ik denk, gelukkig?
Dan maar weer iemand zijn/spelen waarvan anderen denken dat ik het ben, ook al is dat niet zo.
Voor het eerst in maanden heb ik het aangedurft om met goede vrienden en vriendinnen de stad in te gaan. Het was geweldig en ik heb mensen gezien die ik al uit mijn wereld verbannen had en die zich toch zorgen om mij gemakkt hebben.
Dus ik voel me geweldig voor het eerst sinds tijden
quote:Gesloopt,
Op zondag 15 juni 2003 08:30 schreef Barb het volgende:
Uitgeslapen,.
quote:Open anders een topic in Lyfestyle
Op zondag 15 juni 2003 09:16 schreef dikkie-dik het volgende:
Ik voel me nog steeds misselijk. Ik dacht gisteren dat het van de barbeque was, maar ik ben het nog steeds.
Ik voel me de laatste twee maanden zowiezo anders. Lichamelijk niet ok en geestelijk vooral agressief. Het lijken wel ernstige PMS klachten.
Een zwangerschaptest heb ik al gedaan.(aangezien m'n menstruatie niet op gang kwam tijdens de stopweek) Die was negatief.
Deze week maar effe naar de dokter. Misschien heb ik wel gewoon een andere anticoncepti nodig. Ik gebruik deze al 12 jaar met een jaar onderbreking door mijn zwangerschap van mijn zoontje. Lijkt me ook niet zo best. Iemand hier ervaring mee?
ik had besloten om iets te proberen, om mijn zorgen achter me te laten.
lukt het dus niet.
quote:blond kan met verf
Op zondag 15 juni 2003 04:42 schreef diannetjhu het volgende:
Ik wil lang, blond, en perfect zijn. .....
En dat ben ik dus duidelijk niet. Mooi kut
ik voel me een beetje ziekjes nog steeds maar niet meer zo als gister dus voel me al beter....
quote:Heb ik zojuist gedaan. Anders gaan we hier te veel oftopic natuurlijk.
Op zondag 15 juni 2003 10:07 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Open anders een topic in Lyfestyle
En intens gelukkig na vannacht. Het eerste tastbare bewijs dat ik er weer helemaal bovenop kom
quote:niemand is perfect
Ik wil lang, blond, en perfect zijn. .....
En dat ben ik dus duidelijk niet. Mooi kut
en nee, ik ben ook niet lang en blond..
Ikzelf: mm.. beetje vaag.. niet echt geweldig..
Eej, en van 4 dagen vasten val je best af.
Mijn sportinspanningen werpen nogal hun vruchten af en toen ik net m'n bikini checkte in de spiegel was ik eigenlijk best blij met wat ik zag.
En vanmiddag lekker in het park liggen met een vriendin en een fles rosé.
Life's what you make it en daar kom ik steeds meer achter....
quote:Klopt!!!! Zelf bepaal je in grote mate hoe je leven eruit ziet. Zelf mag je de kaarten schudden.
Op zondag 15 juni 2003 11:43 schreef Noayla_ het volgende:
Met mij gaat het ook nog steeds wel okey. Niets te klagen hier
quote:
Op zondag 15 juni 2003 11:43 schreef Noayla_ het volgende:
Ik voel me ehm..zelfverzekerd?
baaaaaaaaaaaaaaaaaaal
quote:Van vasten val je sowiezo niet af. Het vet komt er de volgende keer 10x zo hard aan omdat je lichaam denkt dat je in een crisis zit met weinig voedsel en alle niet-essentiele voedingsstoffen meteen in vet geconverteerd worden.
Op zondag 15 juni 2003 11:40 schreef shmoopy het volgende:
Iets beter, godzijdank.
Praten gaat weer iets verstaanbaarder, en ik heb wat yoghurt gegeten, dus we gaan vooruit.Eej, en van 4 dagen vasten val je best af.
En ik voel me dus moe Verder niks
[Dit bericht is gewijzigd door Maanvis op 15-06-2003 14:26]
quote:Niemand is perfect en je bent leuk/mooi zoals je bent
Ik wil lang, blond, en perfect zijn. .....En dat ben ik dus duidelijk niet. Mooi kut
quote:Beterschap
Op zondag 15 juni 2003 10:20 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ik voel me een beetje ziekjes nog steeds
ot: Beetje hoofdpijn en hele tijd kramp in mn been Moet zo gaan leren maar heb daar echt geen zin in.. Wel leuke avond/nacht gehad, maarja.. Blegh..
quote:
Op zondag 15 juni 2003 14:27 schreef nozem het volgende:
Slecht, ik moet mezelf zometeen gaan verdiepen in een filosofische kwestie, alsof ik al niet genoeg denk de laatste tijd..
Hier nog een voormalige denker. Ik dacht de hele dag. Denken is een van de meest nutteloze bezigheden waar een mens zich mee kan bezighouden.
Nu denk ik alleen als ik wil denken. Ik denk niet meer onbewust en zomaar.
quote:Hee Whis, niet down zijn
Op zondag 15 juni 2003 13:17 schreef Whistler112 het volgende:
begin me beetje down te voelen :/
ik voel me wel redelijk
quote:En verder voel ik me na zoiets simpels als het verschonen van een hamsterkooi alsof ik een halve marathon gelopen heb,
Op zondag 15 juni 2003 14:25 schreef Maanvis het volgende:
Van vasten val je sowiezo niet af. Het vet komt er de volgende keer 10x zo hard aan omdat je lichaam denkt dat je in een crisis zit met weinig voedsel en alle niet-essentiele voedingsstoffen meteen in vet geconverteerd worden.
quote:Hee Shmoopsy,
Op zondag 15 juni 2003 15:30 schreef shmoopy het volgende:
Kut, nu ik dit lees.
[..]En verder voel ik me na zoiets simpels als het verschonen van een hamsterkooi alsof ik een halve marathon gelopen heb,
dus dat 'snel weer aan het werk'-gebikkel gaat de komende dagen nog niet op.
Ik voel me enorm twijfelachtig:
is de keuze die ik gemaakt heb wel de goede geweest? had ik niet toch...
etc. etc.
quote:niet zo gek als je niet eet, Shmoops, you are running on empty, darling..
Kut, nu ik dit lees.
[..]En verder voel ik me na zoiets simpels als het verschonen van een hamsterkooi alsof ik een halve marathon gelopen heb,
trappen lopen (omhoog) en sex, daar verbrand je de meeste calorieën mee
quote:Weekwel, maar dat blubberbuikje was net zo mooi gehalveerd, vandaar.
Op zondag 15 juni 2003 15:33 schreef Wolkje het volgende:Hee Shmoopsy,
je bent helemaal niet dikwhats the problem?
quote:Nooit twijfelen over de keuzes die je hebt gemaakt.
Ik voel me enorm twijfelachtig:
is de keuze die ik gemaakt heb wel de goede geweest? had ik niet toch...
etc. etc.
quote:Ik woon gelijkvloers en sex is momenteel iets wat andere mensen doen, milagro.
Op zondag 15 juni 2003 15:36 schreef milagro het volgende:[..]
niet zo gek als je niet eet, Shmoops, you are running on empty, darling..
trappen lopen (omhoog) en sex, daar verbrand je de meeste calorieën mee
En nu ga ik weer in bed liggen, van een beetje lurken voel ik me al bejaard.
quote:Beterschap!
Kut, nu ik dit lees.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 15:37 schreef shmoopy het volgende:
Goed, nu ik dit lees.
[..]
quote:Oew, dat ken ik
Weekwel, maar dat blubberbuikje was net zo mooi gehalveerd, vandaar.
quote:Ja, I know.. het is ook wel goed,
Nooit twijfelen over de keuzes die je hebt gemaakt.
Je hakt de knoop door en ziet maar wat er gebeurt.
De uitkomst van je keuze, op hetzelfde moment met dezelfde kennis zal namelijk altijd dezelfde zijn.
Je hebt dus de juiste keuze gemaakt.
quote:Hm, ik ook
Op zondag 15 juni 2003 15:56 schreef sony_vaio het volgende:
Ik voel me verliefd... *ZuchT*
ontzettend lekker weekend gehad, gisteravond tot in de nacht verjaardag gevierd en vandaag (tot ik naar huis moest) dat Ra-z en ik 4 maanden samen zijn
quote:Oew, dat wil ik ook
Op zondag 15 juni 2003 17:51 schreef dikkie-dik het volgende:
Gelukkig krijg ik vanavond een lekkere massage
Ontopic: hongerig, en het ruikt zo lekker
quote:koop een stepper
Op zondag 15 juni 2003 15:42 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik woon gelijkvloers en sex is momenteel iets wat andere mensen doen, milagro.
Als alles weer functioneert zoals het moet fiets ik wel gemiddeld een uur per dag, en da's ook wat, natuurlijk.En nu ga ik weer in bed liggen, van een beetje lurken voel ik me al bejaard.
ik bedoel eigenlijk dat als je niet eet geen energie hebt, en dat fysieke inspanning op een lege maag is als autorijden zonder benzine ..running on empty..niet doen..
ik voel me VOLdaan, want ik heb net een berg mousaka op..dat wordt trappenlopen of neuken, decissions decissions
quote:Ik stap nu op de tram.
Op zondag 15 juni 2003 19:22 schreef milagro het volgende:
ik voel me VOLdaan, want ik heb net een berg mousaka op..dat wordt trappenlopen of neuken, decissions decissions
quote:hebben ze daar trappen of kun je er neuken?
Op zondag 15 juni 2003 19:26 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Ik stap nu op de tram.
.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:39 schreef milagro het volgende:
hebben ze daar trappen of kun je er neuken?
welke lijn is dat, 69 zeker
quote:tis er gebeurd?
Op zondag 15 juni 2003 19:59 schreef Rekkie het volgende:
Ontzettend kut, kwaad en vol ongeloof![]()
knuf
en nou moet ik ook nog me vriendje missen een paar dagen (dus ook niet online spreken)... hopen dat ik tijd heb om ff te bellen
Hele leuke dag gehad, maar ik loop nu enigzins op m'n tandvlees. Lekker vroeg naar bed en morgen een paar uurtjes werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |