Als Jack Bauer, werkzaam voor een anti terrorisme organisatie, de opdracht krijgt om de eerste zwarte presidentskandidaat te beschermen omdat er aanwijzingen zijn dat er een moordaanslag gepleegd wordt staat Jack een lange dag voor de boeg, als ook nog eens zijn vrouw en dochter gekidnapped worden weet jack het zeker: This is the longest day of my life
Yorin zendt de serie versneld uit door elke zondag 2 afleveringen achter elkaar uit te zenden. Daardoor is de serie in september alweer afgelopen zodat je gelijk door kan gaan met seizoen 2 die ze daarna gaan uitzenden.
quote:Lol
Op donderdag 12 juni 2003 19:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Kwilde hier eigenlijk neerzetten dat MikeMo dan iig even een eind mocht optiefen, maar nu ik zie dat jij het hebt geopend, zal ik maar zeggen dat ie maar beter zijn spoilermuil dichthouden
- Eentje voor de mensen die de serie via de Amerikaanse uitzendingen volgen.
- Mensen die de serie via BBC2 volgen
- Mensen die het eerste seizoen via Yorin hebben gezien
- En nu dus ook mensen die de serie voor het eerst gaan zien
Blijft wel uit die andere topics zou ik zeggen!
quote:Ach - beetje kijken naar Elisha Cuthbert kan nooit kwaad
Op donderdag 12 juni 2003 20:21 schreef IntelliEye het volgende:
24 schopt ook gewoon zwaar kont. Ik zeg er alleen alvast bij dat je ff door de eerste uren moet doorbijten, het begin is niet echt mega super goed.
quote:Ik vond juist de eerste 10-13 uur veruit het beste, daarna zakt het eigenlijk een beetje in......
Op donderdag 12 juni 2003 20:21 schreef IntelliEye het volgende:
24 schopt ook gewoon zwaar kont. Ik zeg er alleen alvast bij dat je ff door de eerste uren moet doorbijten, het begin is niet echt mega super goed.
quote:mompelt iets over "geheugenverlies"
Op donderdag 12 juni 2003 21:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
Ik vond juist de eerste 10-13 uur veruit het beste, daarna zakt het eigenlijk een beetje in......
Dus ik ga maar kijken denk ik.
Hoe laat?
quote:Tot, eh, 4 keer toe?
Op donderdag 12 juni 2003 19:24 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Lol
hey en ik heb nooit gespoilerd.. want ik wist zelf ook niet of de dingen die ik destijds zei ook waar waren...
quote:oh ja? en dat terwijl ik zelf enkel seizoen 2 op de BBC volg... maar goed laten we niet verdwalen in offtopic geblaat over spoilers e.d.
Op donderdag 12 juni 2003 21:54 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Tot, eh, 4 keer toe?
Kommop man, laatst zat je in het 1e seizoen dingen te roepen die pas in seizoen 2 duidelijk werden, hou gewoon je klep, aso-kijker...
quote:dit is een goede vervanger
Op donderdag 12 juni 2003 22:04 schreef Sai het volgende:
Deze zondag? Dan zall ik hem maar eens proberen te volgen... Mijn zondagavond is leeg sinds I Love the 90s is gestopt....
quote:Moet je dus gewoon binnen het seizoen2 topic houden
Op donderdag 12 juni 2003 21:59 schreef MikeyMo het volgende:[..]
oh ja? en dat terwijl ik zelf enkel seizoen 2 op de BBC volg... maar goed laten we niet verdwalen in offtopic geblaat over spoilers e.d.
quote:Dat was inderdaad het dieptepunt, ja.
Op donderdag 12 juni 2003 21:41 schreef MikeyMo het volgende:[..]
mompelt iets over "geheugenverlies"
quote:ja maar seizoen 2 was pas begonnen 2 afleveringen voorda het hier was afgelopen dus en ik heb 2 of 3 afleveringen van seizoen 2 meteen na het einde van seizoen 1 op tape gekeken. Ik wist dus tijdens seizoen 1 niets van 2
Op donderdag 12 juni 2003 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Moet je dus gewoon binnen het seizoen2 topic houden
Tis gewoon te verleidelijk voor je om dingen te laten liggen dus gooi je ze maar te pas en te onpas in een topic waar de rest het als spoiler beschouwd
quote:LEES nou verdomme eens: seizoenen gescheiden houden en gedownloade stukken OOK weg laten!
Op vrijdag 13 juni 2003 06:08 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja maar seizoen 2 was pas begonnen 2 afleveringen voorda het hier was afgelopen dus en ik heb 2 of 3 afleveringen van seizoen 2 meteen na het einde van seizoen 1 op tape gekeken. Ik wist dus tijdens seizoen 1 niets van 2
quote:gedownloade stukken? waar heb je het over?
Op vrijdag 13 juni 2003 06:35 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
LEES nou verdomme eens: seizoenen gescheiden houden en gedownloade stukken OOK weg laten!
iig de maagdelijke kijkers: VEEL PLEZIER ZONDAG!
Ik benijd jullie wel: ik moest er 24 weken (excl enkele keren dat het overgeslagen werd dus 2 weken wachten) wachten voordat het af was, jullie kunnen nou in 12 weekjes die hele serie zien.
Je loopt wel zo lekker te ouwehoeren en doet alsof je neus bloed.
Maar je zat zelfs in dat andere topic (voor degenen die verder waren) te kijken om te zien wat er allemaal was gebeurd en dan ging je zo onschuldig mogelijk je mond voorbij praten in het recente topic.
quote:Gaan we nou allemaal ouwe koeien uit de sloot halen? Ik heb nb dit topic geopend...
Op vrijdag 13 juni 2003 10:43 schreef Smeich het volgende:
En ik hoop voor jullie dat jullie maagd blijven en niet dat MikeyMo dit ook voor jullie gaat verkloten.
Als ik jullie was zou ik hier niet eens in kijken met die gast in de buurt.Je loopt wel zo lekker te ouwehoeren en doet alsof je neus bloed.
Maar je zat zelfs in dat andere topic (voor degenen die verder waren) te kijken om te zien wat er allemaal was gebeurd en dan ging je zo onschuldig mogelijk je mond voorbij praten in het recente topic.
dit ga ik zeer zeker volgen
quote:Het is volgens mij geen spoiler, maar voor de zekerheid.
Op maandag 16 juni 2003 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
SPOILER
Dat viel mij nou ook op ja, realiseerde me niet dat ze in het begin ook een rol had
SPOILER
quote:*meldt
Op maandag 16 juni 2003 19:03 schreef MikeyMo het volgende:
Nog meer maagdelijke kijkers die hun eerstekeer willen delen?
Geweldige serie, ik kan bijna niet wachten op volgende week
Dus dat word alweer niks.
quote:
Op maandag 16 juni 2003 21:36 schreef mitt het volgende:
ik heb het alweer gemist gister.Dus dat word alweer niks.
Heel goed gedaan zoals af en toe het scherm opgedeeld wordt in kleine delen met daarin de diverse lopende scenes.
quote:probeer ook goed op te letten op "tijdfouten"... die zitten her en der verstopt
Op maandag 16 juni 2003 21:55 schreef Navelpluisje het volgende:
Ik ben zo unbelievably blij dat ze het herhalen. Ik heb zoveel goede verhalen gehoord, maar ik wilde niet middenin vallen. De eerste 2 uur zijn inmiddels uitgezonden en die vond ik erg leuk om naar te kijken.Heel goed gedaan zoals af en toe het scherm opgedeeld wordt in kleine delen met daarin de diverse lopende scenes.
quote:Moet ik daarbij denken aan klokken die niet goed lopen, of kleine continuiteitsfoutjes?
Op maandag 16 juni 2003 22:01 schreef MikeyMo het volgende:[..]
probeer ook goed op te letten op "tijdfouten"... die zitten her en der verstopt
quote:dingen als snel ondergaande zonnen, van a-naar-b in 5 minuten terwijl je de hele stad door moet, dat soort dingetjes
Op maandag 16 juni 2003 22:37 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Moet ik daarbij denken aan klokken die niet goed lopen, of kleine continuiteitsfoutjes?
quote:www.bbc.co.uk/24
Op maandag 23 juni 2003 13:21 schreef DJKoster het volgende:
-=CENSUUR=-Helemaal vergeten..
Nog ergens na te lezen op het net?
Ik vind het tot nu toe de beste serie die ik ooit gezien heb en ik hoop op een spannende ontknoping.
quote:Waar vind ik die info?
Op zondag 31 augustus 2003 19:07 schreef CloudStrife het volgende:
En Yorin kijkers krijgen volgende week direct seizoen 2. Volgens mij ook weer twee eps per avond!
quote:denk het ook niet, maar zou wel super tof zijn!!
Op zondag 31 augustus 2003 21:46 schreef MikeyMo het volgende:
lijkt me niet dat Yorin die afleveringen per 2 gaat uitzenden, of ze moeten haast hebben...
quote:Ze kan zo dramatisch kijken
Op zondag 31 augustus 2003 22:34 schreef FritsFlits het volgende:
En Nina is een lievertje
Ik heb seizoen 2 al helemaal gezien, en ik kan jullie beloven dat het een spektakel is!
(Hier volgt een introductie, geen spoiler )
In dit seizoen staat Palmer aan het roer van de Verenigde Staten als President Palmer, en Jack zal opnieuw een zenuwslopende 24 uur moeten doorstaan om de stad van LA te redden van een ramp!
Iedereen alvast heel veel plezier gewenst
quote:Eén aflevering per week om 22.00u iedere zondag. Check your facts.
Op zondag 31 augustus 2003 19:48 schreef CloudStrife het volgende:
In de TV gids
Alleen de nieuwe gids heb ik nog niet binnen, maar volgende week in ieder geval op 20:30 weer 24.
quote:en ze zit ook in seizoen 2
Op zondag 31 augustus 2003 22:28 schreef wizarddragon het volgende:
Wat een rotwijf die Sherry.
quote:Spoiler nr. 1 van MikeyMo. Rot op, kerel. Ik ga toch ook niet alles verklappen, ondanks dat ik S2 al gezien heb.
Op maandag 1 september 2003 08:15 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en ze zit ook in seizoen 2
quote:is dat eens poiler dan... damn, als ik zeg dat Martine Hafkamp dit seizoen in GTST zit is het toch ook geen spoiler? Jullie vatten echt alles als een spoiler op...
Op maandag 1 september 2003 08:19 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Spoiler nr. 1 van MikeyMo. Rot op, kerel. Ik ga toch ook niet alles verklappen, ondanks dat ik S2 al gezien heb.
quote:ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel een verrasing vond toen Sherry weer terug kwam in het verhaal bij 24, had ik niet verwacht, dus ik vind eerlijk gezegd het wel een spoiler, maar je bedoelde het waarschijnelijk niet zo
Op maandag 1 september 2003 08:37 schreef MikeyMo het volgende:[..]
is dat eens poiler dan... damn, als ik zeg dat Martine Hafkamp dit seizoen in GTST zit is het toch ook geen spoiler? Jullie vatten echt alles als een spoiler op...
quote:ik heb altijd moeite met spoilers onderscheiden van gewone non-informatie die voor de spanningsboog niets uitmaakt.
Op maandag 1 september 2003 09:53 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel een verrasing vond toen Sherry weer terug kwam in het verhaal bij 24, had ik niet verwacht, dus ik vind eerlijk gezegd het wel een spoiler, maar je bedoelde het waarschijnelijk niet zo
quote:Spoiler of geen spoiler ik vind dit wel leuk nieuws. Ik vond Sherry echt een geweldige bitch in seizoen 1 en ik had haar terugkeer in seizoen 2 ook niet verwacht
Op maandag 1 september 2003 08:15 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en ze zit ook in seizoen 2
quote:ja en als het aan jullie ligt mag je helemaal niets zeggen. Is het ooke en spoiler als ik zeg dat Keith een rolletje heeft in seizoen 2?
Op maandag 1 september 2003 11:18 schreef CloudStrife het volgende:
Daar is Mikey-Mo weer die ALTIJD net doet of zijn neus bloed en allerlei spoilers plaatst. Flikker toch op!
Volgende week om 22:00 begint seizoen 2
quote:Mjam
Op maandag 1 september 2003 13:33 schreef CloudStrife het volgende:
[afbeelding]
quote:Jaaaa wat is "24" nou zonder Elisha Cuthbert! Schitterende meid in een schitterende televisie serie!
Op maandag 1 september 2003 13:50 schreef jdiezrequejo het volgende:
woei die krijg ik dan morgen of overmorgen binnen![]()
quote:gvd! de link naar de site van "24" van RTL is down blijkbaar
Op maandag 1 september 2003 13:17 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.rtl.nl/active/tvview/index.xml?station=1&zender=46&dag=7Volgende week om 22:00 begint seizoen 2
EDIT: dit is de goeie link http://www.rtl.nl/programma/24
Heerlijk, afgelopen zondag de laaste herh. bekeken en meteen een week daarna de nieuwe afl.! Wiehoeeeeee sing along: i feel so lucky so lucky
quote:In oktober, in amerika als ik het goed heb
Op vrijdag 5 september 2003 09:45 schreef TheSeeker_NL het volgende:
mja ik wacht eigelijk gewoon op de eps van seizoen 3weet iemand wanneer het weer begint?
quote:oh dus het is nog veilig om in het season 3 topic te kijken?
Op vrijdag 5 september 2003 23:51 schreef jdiezrequejo het volgende:[..]
In oktober, in amerika als ik het goed heb
quote:Nee, bekijk die topic alleen als je seizoen 2 helemaal gezien hebt.
Op zaterdag 6 september 2003 09:05 schreef MikeyMo het volgende:[..]
oh dus het is nog veilig om in het season 3 topic te kijken?
quote:mja heb ik natuurlijk allang gezien
Op zaterdag 6 september 2003 13:22 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Nee, bekijk die topic alleen als je seizoen 2 helemaal gezien hebt.
Helaas heb ik door videorecorderfoutjes aflevering 19, 20 en 22 gemist, maar dat mag de pret niet drukken.
Ben benieuwd naar seizoen 2 .
SPOILERS, HOND!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:47 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Vanmiddag heb ik seizoen 3 binnengekregen, en al snel aflevering 1 en 2 gezien. Godver, heerlijk gewoon.Jack met z'n gezondheidsproblemen, Palmer met z'n eigen problemen qua gezondheid en adviseurs... De serie wordt alleen maar beter en beter.
HOND! Je quote hem...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
SPOILERS, HOND!
(en ik maar hopen dat mensen onderhand konden nadenken...Hoe naief...)
Septemberquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:31 schreef BDisOKE het volgende:
wanneer begint 3 hier nou?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik dacht dat Serie 3 over 2,5 week op Yorin kwam? (12 september)
Ik vond het anders verdomd goed bij de rest van de reeks passen, niemand is te vertrouwen etc...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:46 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ik ben het 100% eens met Scanman. 24 is ronduit bekend vanwege z'n cliffhangers, maar dit had nou nét niet gehoeven. Het was natuurlijk wel een prachtige tranentrekkende scéne, maar het mocht ook wel op een andere manier gebeuren..
Ja, maar als je de serie weer kijkt vanaf het begin... en er op let, dan zul je ook tot de conclusie komen dat er niets van klopt. De dader uit de laatste aflevering (ik zal geen naam noemen) heeft in de rest van de serie een aantal dingen gedaan waardoor juist het hele plan om de president te vermoorden werd gedwarsboomd. En het had helemaal niet opgevallen als die dader die dingen NIET had gedaan. Het is dus allemaal heel ongeloofwaardig en vast en zeker pas 2 afleveringen voor het einde door de schrijvers als een zeer onverwachte plottwist bedacht ofzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vond het anders verdomd goed bij de rest van de reeks passen, niemand is te vertrouwen etc...
Dat is ook pas later erbij bedacht. Fox had de optie om het na 13 afleveringen te cancellen, dus zover waren de schrijvers... Toen het een succes was en ze door mochten gaan, moesten ze dus nog 11 uur erbij schrijven. Daarom zit er rond aflevering 13 ook al een soort van einde aan het verhaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar als je de serie weer kijkt vanaf het begin... en er op let, dan zul je ook tot de conclusie komen dat er niets van klopt. De dader uit de laatste aflevering (ik zal geen naam noemen) heeft in de rest van de serie een aantal dingen gedaan waardoor juist het hele plan om de president te vermoorden werd gedwarsboomd. En het had helemaal niet opgevallen als die dader die dingen NIET had gedaan. Het is dus allemaal heel ongeloofwaardig en vast en zeker pas 2 afleveringen voor het einde door de schrijvers als een zeer onverwachte plottwist bedacht ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en daarna begint weer een nieuw gedeelte van het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. zoiets was het in ieder geval, al een tijdje geleden dat ik S1 heb gekeken
Nee.
Er zijn hier zeer veel theorieen over waaruit blijkt dat het WEL klopt. Zoek eens op google en je vind genoeg info.quote:Ja, maar als je de serie weer kijkt vanaf het begin... en er op let, dan zul je ook tot de conclusie komen dat er niets van klopt. De dader uit de laatste aflevering (ik zal geen naam noemen) heeft in de rest van de serie een aantal dingen gedaan waardoor juist het hele plan om de president te vermoorden werd gedwarsboomd. En het had helemaal niet opgevallen als die dader die dingen NIET had gedaan. Het is dus allemaal heel ongeloofwaardig en vast en zeker pas 2 afleveringen voor het einde door de schrijvers als een zeer onverwachte plottwist bedacht ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een ontzettend zenuwslopende reeks zeg..
My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit nu 2 afleveringen voor het einde. Vanaf het "einde" in aflevering 13 klopt het verhaal wel beter.Welke seizoen heb je nu allemaal al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een ontzettend zenuwslopende reeks zeg..?
Ik heb nu de eerste drie seizoenen gezien. Top TVquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:45 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Welke seizoen heb je nu allemaal al gezien?
Dat is dan wel vreemd, aangezien aflevering 12 eigenlijk een einde was (voor het geval ze niet verder mochten uitzenden vanwege slechte kijkcijfers) en toen wist de kijker daar nog helemaal niets van.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:47 schreef Rickster1981 het volgende:
Ik heb in een interview gehoord van de making of ofzo dat de uiteindelijke dader vanaf aflevering 6 wist dat de rol van diegene slecht was. Das dus een stuk eerder dan aflevering 12.
Als dat inc. verzendkosten is zeker. 45 euro per seizoenquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Seizoen 1,2 & 3 voor 135 euro, UK import, goede deal?
Op play.com is ie 121.99 euro, gratis verzending.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Seizoen 1,2 & 3 voor 135 euro, UK import, goede deal?
kheb geen CCquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:08 schreef khazad het volgende:
[..]
Op play.com is ie 121.99 euro, gratis verzending.
heb m net, de R1 versie, voor $ 52 besteld bij amazon.comquote:Op zondag 30 januari 2005 22:59 schreef greatgonzo het volgende:
waar is twee nog goedkoop te krijgen trouwens
Als je een creditcard hebt is het geen risico hoor. Ik heb er honderden dvd's besteld en het is nooit mis gegaan. 1 keer is een dvd zoek geraakt bij de post. Toen heb ik een mailtje gestuurd naar play en kreeg meteen gratis een nieuwe toegestuurd.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoals scanman zegt, bij Play dus, hoewel dat voor mij niet aantrekkelijk is ivm creditcard.
Bij CD-WOW issie 31 euro, met voucher van 3 euro dus nog maar 28. Daar ga ik seizoen 1 dus ook halen.
Je moet nooit in euro's afrekenen bij winkels als play. 17 pond is ongeveer 24 euro. Gewoon in ponden betalen en dan wordt er 24 euro van je creditcard afgeschreven.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij staat er inderdaad voor 17 pond, de euro-weergave zorgt alweer voor 29 euro... maar het is me teveel werk om voor die paar euro een CC te regelen en dan weer te gaan overboeken enzo. Dan betaal ik liever ineens zelf en heb ik verder geen gezeik
weet ik maar ik heb van t eerste seizoen de Regio 1 versie, dus wil ik seizoen 2 & 3 ook op Regio 1 hebbenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Bij play.com kost "24' slechts 17 pond per seizoen. Dat is dus ongeveer 24 euro. Verzendkosten zit daar al bij inbegrepen. Gouden tip
tip: meld je ff (gratis) aan op www.dvdbargain.net. log in en ga op zoek naar de discount & voucher databasequote:Op zondag 30 januari 2005 23:30 schreef Mikkie het volgende:
Godverju. Ben ik net aan 't kijken, zijn al m'n kortingsbonnen van cd-wow ineens foetsjie. Dus nu kost seizoen 1 daar ineens weer 31 euro. Voor 7 euro is het nog wel de moeite waard om een CC-houder op te sporen misschien... Kut-hotmail
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |