Op play.com is ie 121.99 euro, gratis verzending.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Seizoen 1,2 & 3 voor 135 euro, UK import, goede deal?
kheb geen CCquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:08 schreef khazad het volgende:
[..]
Op play.com is ie 121.99 euro, gratis verzending.
heb m net, de R1 versie, voor $ 52 besteld bij amazon.comquote:Op zondag 30 januari 2005 22:59 schreef greatgonzo het volgende:
waar is twee nog goedkoop te krijgen trouwens
Als je een creditcard hebt is het geen risico hoor. Ik heb er honderden dvd's besteld en het is nooit mis gegaan. 1 keer is een dvd zoek geraakt bij de post. Toen heb ik een mailtje gestuurd naar play en kreeg meteen gratis een nieuwe toegestuurd.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoals scanman zegt, bij Play dus, hoewel dat voor mij niet aantrekkelijk is ivm creditcard.
Bij CD-WOW issie 31 euro, met voucher van 3 euro dus nog maar 28. Daar ga ik seizoen 1 dus ook halen.
Je moet nooit in euro's afrekenen bij winkels als play. 17 pond is ongeveer 24 euro. Gewoon in ponden betalen en dan wordt er 24 euro van je creditcard afgeschreven.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij staat er inderdaad voor 17 pond, de euro-weergave zorgt alweer voor 29 euro... maar het is me teveel werk om voor die paar euro een CC te regelen en dan weer te gaan overboeken enzo. Dan betaal ik liever ineens zelf en heb ik verder geen gezeik
weet ik maar ik heb van t eerste seizoen de Regio 1 versie, dus wil ik seizoen 2 & 3 ook op Regio 1 hebbenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Bij play.com kost "24' slechts 17 pond per seizoen. Dat is dus ongeveer 24 euro. Verzendkosten zit daar al bij inbegrepen. Gouden tip
tip: meld je ff (gratis) aan op www.dvdbargain.net. log in en ga op zoek naar de discount & voucher databasequote:Op zondag 30 januari 2005 23:30 schreef Mikkie het volgende:
Godverju. Ben ik net aan 't kijken, zijn al m'n kortingsbonnen van cd-wow ineens foetsjie. Dus nu kost seizoen 1 daar ineens weer 31 euro. Voor 7 euro is het nog wel de moeite waard om een CC-houder op te sporen misschien... Kut-hotmail
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |