quote:dat zouden we geheim houden..
Op dinsdag 10 juni 2003 20:27 schreef diannetjhu het volgende:
Ik wil het niet.... blergh, maar kan het ook niet meer ontkennen.Ik ben verliefd
ontopic.. edit la maar..
Phant0m....
quote:Nou, had daarnet gewoon dorst, maar heb per ongeluk net je fotoalbum aangeklikt en nu heb ik nog steeds dorst maar ik vind je ogen (allebei
Ik wil het niet.... blergh, maar kan het ook niet meer ontkennen.
Ik ben verliefd
quote:en dan zit je nog "rustig" achter de pc om dit mede te delen?
Op dinsdag 10 juni 2003 21:28 schreef NemesisDivina het volgende:
Ik ga zo een paniekaanval krijgen
quote:Ik zit hier niet rustig...
Op dinsdag 10 juni 2003 21:33 schreef -Artemis- het volgende:[..]
en dan zit je nog "rustig" achter de pc om dit mede te delen?
nou ja, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.... ach ja, we hebben allemaal wel eens een dipje
Paniekaanvallen duren altijd heel kort bij mij, meestal op het moment van "uitbarsting" komt het alweer goed (de reden waardoor ik in paniek raakte). Dit keer was het mijn vriendje, hij was 1,5 uur te laat online, want hij zou om half 9 online zijn. Op het moment dat ik op bed ging liggen, in paniek en hyperventilerend, kwam hij al online. En vanaf toen kon ik weer wat rustiger ademen en begon ik minder te zweten. Alleen mijn hart klopt nog even snel als tijdens die aanval. En ik tril nog.....
quote:Pssst.. mail
Op dinsdag 10 juni 2003 21:50 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben helemaal op en iedereen kán me wat![]()
... en nu krijg ik te horen dat mijn Opa is overleden. ik ben moe en voel me leeg. We wisten dat hij ziek was, maar hij woont helemaal in Indonesië. Nog een paar weken en dan gingen we...tis al weer 7 jaar geleden dat ik hem voor het laatst zag. Gelukkig heeft mijn moeder vorig maand afscheid van haar vader kunnen nemen.
* Maeksm had geen zin om hiervoor een eigen topic te openen, maar moest dit nu kwijt. Wacht totdat een goede vriendin online komt
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:28 schreef DarkElf het volgende:
eens kijken hoe het hier gaat..met mij gaat het klote en voel me erg alleen
welkom terug
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 10-06-2003 22:39]
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:35 schreef Moonah het volgende:[..]
![]()
ben toch best sullig af en toe
[Dit bericht is gewijzigd door -Artemis- op 10-06-2003 22:39]
quote:gewoon zomaar een knuf
Op dinsdag 10 juni 2003 22:38 schreef Wolkje het volgende:
ik voel me best wel rot..
quote:Ok..nu heb ik dus een *nervous brake-down* ik heb het echt helemaal gehad en kan niet stoppen met huilen
Op dinsdag 10 juni 2003 22:32 schreef meami het volgende:
Ik voel me zwaar kut, depri, moe, rot, droevig enz. enz.
Gaan we allemaal even wat vrolijker worden?
neej dus
Eenzaamheid sux af en toe wel zwaar
Ow w8!!! ik wordt vrolijk Wolter Kroes vrolijkt me weer op met z'n liedjes....
Woehoe...
Nu jullie
zo maar es slapen
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 23:20 schreef shmoopy het volgende:
Het is zo ontzettend veel makkelijker om hard te zijn voor jezelf dan voor iemand anders.
En dat voelt nu heel erg kut.
ow en ik voel me fit, net lekker gesport. Heerlijk
Bedankt Wolkje, ik mail binnenkort terug als ik me goed genoeg voel, keej?
Blergh, en mn keel doet pijn Stomme keelontsteking .. .
quote:Oh, da's moeilijk...
Op dinsdag 10 juni 2003 23:20 schreef shmoopy het volgende:
Het is zo ontzettend veel makkelijker om hard te zijn voor jezelf dan voor iemand anders.
En dat voelt nu heel erg kut.
Ben ook wel beetje trots op mezelf, omdat ik afgelopen weekend school helemaal had opgegeven. Maar nu heb ik vandaag de hele dag heel hard aan alles gewerkt. Met veel pijn en moeite toch nog alles af gekregen
Nu maar afwachten of alles goed is natuurlijk, en of de komende tentamens goed gaan.
Maar nu nog ff niet denken, eerst paar dagen Londen
Owjah, heb ook nog opgeruimd net, dus ben gewoon goed bezig geweest vandaag
Nu slapen!
quote:Iedereen vergeet Dutchess haar honden.
Op dinsdag 10 juni 2003 23:43 schreef Moonah het volgende:Oh, da's moeilijk...
Maar onthoud wie het belangrijkste is.
Mss helpt het (een beetje) als je het niet 'hard zijn' noemt, maar 'grenzen stellen'.
Shmoopy.
Nu nog van mijn om 11 uur 's ochtends wakker worden syndroom afkomen.
Ik ben nu dromen. Dag dag lieve fokbuis kindertjes....
*gaaaap* nu dus, zo weer 8 uur lang werken in een te hete fabriek. bah bah bah. maarjah, als ik thuiskom eerst ff lekker slapen en dan weer verder Neverwinter Nights doen (gister gekocht (huh gekocht?, gekocht ja))
tijd voor vakantie
veel wat niet goed is dus........
zodadelijk werken van 09.00 tot 18.00
*gaaaaaaaaaaaaaaaaap*
voel me zo verward...
en tis nog maar 3 nachtjes slapen voor ik vriendje weer zie (damn, toch nog lang
)
P.S. Leuke site hoor Duch, ik wist niet dat jij zo gek was op dieren
Kortom ik voel me zwaar KUT
Wat is het toch een lieverd
quote:Gefeliciteerd
Op woensdag 11 juni 2003 10:22 schreef Tally het volgende:
Ik voel me te gek.. Kan niet beter.. Vandaag mag ik er weer een jaartje bij op tellen.. Net boodschappen gedaan voor vanaaf. Strax nog ff de creabea uithangen om een paar taartjes te bakken.. En ik heb van vriend lief een bert en ernie taart gekregenWat is het toch een lieverd
quote:Gefeliciteerd, bij deze mag ik je welkom heten in 24-club.
Op woensdag 11 juni 2003 10:22 schreef Tally het volgende:
Ik voel me te gek.. Kan niet beter.. Vandaag mag ik er weer een jaartje bij op tellen.. Net boodschappen gedaan voor vanaaf. Strax nog ff de creabea uithangen om een paar taartjes te bakken.. En ik heb van vriend lief een bert en ernie taart gekregenWat is het toch een lieverd
Maak er een mooie dag van
Maarja!
Always look on the bright side of life...
rare lui hier die me ineens allemaal aan zitten te kijken, zeker nog nooit een nerd gezien (nah geloof dat ze zaten te kijken naar hoe snel ik tikte ofzo)
echt zin om thuis weer te gaan gamen, en te slapen
Ze is echt "the one" voor mij
Sinds gisteren wonen we samen, het gevoel KAN gewoon niet beter
misschien een kleine 2 miljoen in de staatsloterij ofzo
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 12:19 schreef Nitroglycerine het volgende:
Very, very, very happy met m'n vriendinZe is echt "the one" voor mij
![]()
Sinds gisteren wonen we samen, het gevoel KAN gewoon niet betermisschien een kleine 2 miljoen in de staatsloterij ofzo
![]()
quote:Huh? Jullie kennen elkaar toch pas een kleine 2 weken ofzo
Op woensdag 11 juni 2003 12:19 schreef Nitroglycerine het volgende:
Very, very, very happy met m'n vriendinZe is echt "the one" voor mij
![]()
Sinds gisteren wonen we samen, het gevoel KAN gewoon niet betermisschien een kleine 2 miljoen in de staatsloterij ofzo
![]()
Ik wens jullie echt alle geluk toe, maar jullie kennen elkaar toch nog nauwelijks? Hoe kun je dan nu al weten dat iemand "de ware" is?
Euh ja, idd erg snel zoals dit gaat, maar het voelt goed verder, en hij heeft zelf zn pandje in rotjeknor nogsteeds, dus als ie te eigenwijs wordt, dan schop ik m terug naar huis
En ach, als je dit bekijkt als een logeerpartij waarvan we geen van beiden weten hoe lang die gaat duren, dan klinkt het al heel anders
quote:Suc6
Op woensdag 11 juni 2003 12:35 schreef Party_P het volgende:
zometeen me eerste rijles.*zenuwachtig is*
Wish me luck
quote:Het functioneringsgesprek krijg ik pas over twee weken
Op woensdag 11 juni 2003 07:32 schreef amnesiac het volgende:
Lichtelijk gespannen, aangezien ik straks een functioneringsgesprek heb
Maar ik krijg iig een contract voor onbepaalde tijd en als het goed is mag ik een studie gaan volgen ... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Da's idd wel een goeie invalshoek
Op woensdag 11 juni 2003 12:35 schreef Pascalle27 het volgende:
Zwaai naar ZwaaiEn ach, als je dit bekijkt als een logeerpartij waarvan we geen van beiden weten hoe lang die gaat duren, dan klinkt het al heel anders
Veel geluk saampjes iig!
quote:Dank je wel namens ons beiden
Op woensdag 11 juni 2003 12:46 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Da's idd wel een goeie invalshoek
Veel geluk saampjes iig!
-pascalle27 adds:-
Alleen die twee monsters van katten van hem breken hier alles af
Maar ze zijn wel lieV (staan ook in t fotoboek
)
Normaal sta ik rond deze tijd op, maar ben toch al zo'n 4 uur actief alweer!
Go go go!
en heb frans terug 4,5 voor leertoets en 6,9 voor leestoets
gelukkig telt leestoets dubbel, maar toch klote...
zometeen storten op geschiedenis en duits
Zometeen maar eens lekker lunchen, een kop koffie en een sigarret erbij en daarna weer verder
quote:Da's idd een príma basis om te gaan samenwonen.
Op woensdag 11 juni 2003 12:35 schreef Pascalle27 het volgende:
Euh ja, idd erg snel zoals dit gaat, maar het voelt goed verder, en hij heeft zelf zn pandje in rotjeknor nogsteeds, dus als ie te eigenwijs wordt, dan schop ik m terug naar huis
Met mij gaat het prima. Ik heb lekker vakantie, en de uitverkoop is al begonnen. 1+1=2
quote:Veel suc6, en het lukt je vast wel......
Op woensdag 11 juni 2003 09:11 schreef pieffff het volgende:
Zenuwachtig, ik heb geen zin om in dat stomme circus op te treden, bij de generale repetitie ging alles fout! En dat gebeurt vanavond waarschijnlijk ook
ontopic: niet zo goed
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 14:52 schreef devv05 het volgende:ontopic: niet zo goed
ontopic:
Over 4 uur zit ik bij mijn allerliefste vriendje . Moet alleen eerst even leren voor ANW en geschiedenis morgen. En daarna lekker bij vriendje slapen
over mij:
vanmiddag dus me eerste rijles gehad, ik vond het echt leuk ik deed het best goed *trots is*
Maar, ik heb wel een rot voorgevoel over verloop van de komende dagen
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 11-06-2003 16:08]
-edit: weer open. Klierposts gedelete. Doe even normaal, dan ben je van harte welkom. En anders niet. Dat dit topic niet bij iedereen even populair is weten we nu wel, die grap wordt oud -
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 11-06-2003 16:10]
andere nog leren (VEEEEEL ) maja, zo eerst ff stukje animatrix kijken
quote:Wat moet ik daar doen dan? Ik mag hier kennelijk niet in woorden neerzetten hoe ik me voel, dus ik doe het met
Op woensdag 11 juni 2003 16:13 schreef Ripley het volgende:[..]
Heb ik geen moderatietopic voor nodig, geloof ik .
quote:Die discussie mag je dus daar voeren, dat bedoelde ik.
Op woensdag 11 juni 2003 16:15 schreef k_i_m het volgende:[..]
Wat moet ik daar doen dan? Ik mag hier kennelijk niet in woorden neerzetten hoe ik me voel, dus ik doe het met
.
Heb ik geen moderatietopic voor nodig, geloof ik
.
Ik voel me overigens prima, maar moe. Heb de afgelopen weken namelijk achterlijk veel gewerkt.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 16:27 schreef NemesisDivina het volgende:
Whoej net lekker Sabrina gekeken, en over een half uurtje alweer weg. En over 2,5 uur ben ik lekker bij mijn allerliefste vriendje
ik voel me...euhm...filosofisch, anarchistisch en redelijk raar...ik weet niet wat er mis met me is, ja eingelijk wel....
misschien moet ik er een topic over openen.....
Verdomme weer veel te laat gaan slapen, druk op m'n werk, en daarna alleen maar van hot naar her gefietst met kids.
Ik val bijna in slaap nu, maar ik moet er wéér uit.
AAAAAAAARGHHHHHH!!!!!!!!!
Verder voel ik me uiteraard prima.
quote:Gaat wel lukken vanavond
Op woensdag 11 juni 2003 16:29 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
hey hey
veel plezier vanavond
ik voel me...euhm...filosofisch, anarchistisch en redelijk raar...ik weet niet wat er mis met me is, ja eingelijk wel....
misschien moet ik er een topic over openen.....
Ik ga me helemaal de grond in zuipen vandaag, ben benieuwd of ik het dit keer overleef
KUTHOEREN!!!!! ALLEMAAAAAAAAAAAAAAL!!!!
En ik snap allemaal best wel waarom natuurlijk, maar balen is het wel, .
Naast deze kleine inzage in mijn frustraties voel ik me moe, maar "redelijk" okee.
Mijn baas heeft vandaag alweer een keer verteld dat ie vindt dat ik er erg slecht uitzie en daar heb ik helemaal geen flikker aan natuurlijk. Zeker niet omdat hij me op basis van hoe ik er uit zie, niet meeneemt naar een klant vrijdag, terwijl ik dat zo graag wilde, . (Nee, niet omdat ik niet zo voor de dag kan komen, maar omdat we een hele ochtend op een school zouden staan en hij denkt dat ik dat nooit volhoud, aangezien ik er zo moe uitzie). Hij maakt zich erg zorgen en ik ben bang dat ik een aantal van mijn projecten in moet leveren hierdoor, want het werk moet wel door blijven gaan natuurlijk. En dat is kut, want ik kreeg eindelijk de kans om me te bewijzen.
Being sick really, really sucks sometimes, .
- edit - kuttypo's, .
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 11-06-2003 16:58]
En ik ga weg.
doeiiiiiiiiiiiiii
quote:Je bent gedumpt zie ik?
Op woensdag 11 juni 2003 16:40 schreef Kamphuys het volgende:
Meer verkankerd dan OOIT![]()
Ik ga me helemaal de grond in zuipen vandaag, ben benieuwd of ik het dit keer overleef
![]()
KUTHOEREN!!!!! ALLEMAAAAAAAAAAAAAAL!!!!
Voel me beetje rot nu wel. Zou over 1.5 week naar Evanescence gaan met twee anderen... nu wil eentje niet meer...
en dat vind ik rot. Want ondanks alles, .. die persoon hoort er gewoon een beetje bij, wij, met zn drien.
En ik vraag me nu af, wat er toch met hem is.. :/
[Dit bericht is gewijzigd door diannetjhu op 11-06-2003 17:56]
Gister natuurlijk te laat gaan slapen omdat ik moest leren.. nu moet ik dat zometeen weer gaan doen.. morgen een wiskunde proefwerk.
En het is niet eens proefwerkweek.
*zucht*
.
quote:Nee dat niet eens *grinnik*
Op woensdag 11 juni 2003 17:06 schreef nozem het volgende:[..]
Je bent gedumpt zie ik?
Alleen ik ben mijn eigen relatie aan het verkloten voor een meisje wat achteraf niet helemaal het meisje blijkt te zijn wie ze zegt dat ze is....
Best grappig eigenlijk. Gebroken hart nummer zoveel op haar conto (en niet eens het mijne, eerder dat van mijn vriendin)
Type 'O Negative, alcohol, hash en tabak helpen me zoals altijd weer door de eerste, ergste uren heen
maar ook wel een beetje vaag....tjah, nix aan te doen enzo...
en 'k heb hongerrrrr 'k ga nu ook even m'n eten claimen bij m'n vader en dan als ik thuis kom me kamer ff opruimen en dan lekker gamen, neverwinter nights
ohw jah, 2 mensen geignored op irc, omdat ik elke keer weer probeer normaal met ze om te gaan maar dat wilt niet. dus nu maar weer semipermanent op ignore.
ff eten *gaap*
quote:Ik help je wel.
Op woensdag 11 juni 2003 18:00 schreef dwerg het volgende:
Ik zou de wereld willen wurgen, maar mijn handen zijn niet groot genoeg.
laat t snel weekend worden PLEASE!!!
[offtopic]haaj Tr3Mm0r[/offtopic]
Thanks Barb.
quote:Euh ... graag gedaan,
Op woensdag 11 juni 2003 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Was moe en wilde naar huis, maar zag de ogen van Barb (laatste bericht vorige pagina) in het fotoboek en weet weer dat het leven zin heeft.Thanks Barb.
quote:offtopic
Op woensdag 11 juni 2003 18:46 schreef Wolkje het volgende:
Oew.. sta op het punt een beslissing te nemen..
en ik vind het moeilijk om te kiezen..
ontopic voel me laatste tijd weer erg oke, dus das wel heel erg fijn, toch raar soms van die periodes ontzettende wisselende stemmingen en soms gewoon nix, gewoon alles oke
snap drzelf helemaal nix van..
Vanavond maar eens wat slaap inhalen.
Damn, had ik me voorgenomen niet meer in zelfmedelijden weg te kwijnen door te posten in dit topic, doe ik het toch.
[Dit bericht is gewijzigd door Mahavishnu op 11-06-2003 20:17]
klote.. zenuwachtig.. alleen.. moe..
morgen sollicitatiegesprek, pil halen, Kolonisten van Catan kopen, en dan wachten....... wachten op die klote uitslag die me toch gaat zeggen dat ik gezakt ben....
Zelfgemaakte hamburgers hebben toch meer brood en groenten erin dan van de Mac of de Burger King.
quote:Feefiebeeb
Op woensdag 11 juni 2003 21:18 schreef Faithy het volgende:klote.. zenuwachtig.. alleen.. moe..
morgen sollicitatiegesprek, pil halen, Kolonisten van Catan kopen, en dan wachten....... wachten op die klote uitslag die me toch gaat zeggen dat ik gezakt ben....
Racoon: ik mail je binnenkort..
DuchessX: you've got mail.. zometeen
En ik voel me.. sja.. beetje in de war..
quote:Zie het toch nie zo negatief in, blijf optimistich en positief denken en ga niet wachten, probeer je te vermaken, ga wat doen
Op woensdag 11 juni 2003 21:18 schreef Faithy het volgende:
en dan wachten....... wachten op die klote uitslag die me toch gaat zeggen dat ik gezakt ben....
As for me, ik voel me prima, nog ff doorbijten voor school en dan hopelijk naar het 3e jaar .
quote:hé, zie er de positieve kant van in: geen stress door de angst van "ga ik wel geslaagd zijn?"
Op woensdag 11 juni 2003 21:18 schreef Faithy het volgende:
wachten op die klote uitslag die me toch gaat zeggen dat ik gezakt ben....
morgen heb ik ook examen, wordt een complete ramp, naja, we zien wel in september
life goes on...
Allerlei rare dingen gaan door mij heen spoken.. en daar is niks wat ik daar tegen kan doen..
groet'n
ik ben klaar hier, mission accomplished zeg maar, heb alles en iedereen eindelijk sinds vanmiddag los kunnen laten, ik kan verder, eindelijk...
ook weet ik na vandaag dat ik ook niet te negatief over mezelf moet denken en niet moet twijvelen, dat is nergens nodig voor
quote:Voel je je ook zo trots, S.? Wij wel! Wij hadden zoveel slagvaardigheid, doorzettingvermogen of wilskracht nooit achter je gezocht. Toppie hoor.
Op woensdag 11 juni 2003 21:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me super![]()
![]()
Net voor het eerst een uur gezwoegd in de sportschool en het was geweldig! Volgende week weer!
dan nog maar even wakker blijven.... maar moet er morgen wel weer vroeg uit....
ik ga kijk of ik hier op fok nog wat leuks tegen kom.
quote:Bek houwe en optiefen uit dit topic, anders ram ik je er persoonlijk uit met mijn nieuwe spieren
Op donderdag 12 juni 2003 00:49 schreef RazorGirl het volgende:[..]
Voel je je ook zo trots, S.? Wij wel! Wij hadden zoveel slagvaardigheid, doorzettingvermogen of wilskracht nooit achter je gezocht. Toppie hoor.
.
heb dus paar dagen geleden gehoord dat mijn ex nu wordt doorgesmeerd (lees: naait) met een of andere nono. Hij schijnt dikke slet te zijn en dit zou al 6 weken spelen. Het is al paar maandje suit. Maar toch, kan niet zeggen dat ik nul gevoelens meer voor haar heb. In ieder geval, twee weken geleden ben ik weer bij haar blijven tukken onder mom van sex met de ex, maar toen wist ik nog niets van haar sexprojectje. Ik voel me zwaar verneukt, dat ze dat toen niet verteld heeft, want we hebben het onveilig gedaan met in mijn achterhoofd het idee, dat ze niet alweer sexueel actief was aangezien al haar uitspraken daarop doelden. Die gast schijnt een SOA te hebben hoorde ik via via, amar kheb geen zin in een wattenstaafje in mijn piemelbuis, dus dat wacht ik nog even af. heb haar gezegd dat zij zich lekker mag laten testen omdat zij zo onverantwoordelijk was om mij niets te vertellen. Ze zegt dat ze condoom heeft gebruikt met hem, maar uit de manier waarop het tussen ons uit ging weet ik niet of ik haar nog volledig kan vertrouwen, hoe graag ik ook zou willen. Ze voelde zich onwijs aangevallen en zei dat ik dat lekker zelf mocht doen...
concluderend: voel me zwaar verneukt...en vertrouw niemand meer behalve mijn beste vrienden
en alle vrouwen zijn h..... (uitzonderingen daargelaten)
zo solliciteren enzo en daarna even langs de apotheek en de Blokker, daarna snel mn bed weer in, en wachten op de telefoon.......
doeg!
quote:Ja, hallo, hier nog zo eentje
Op donderdag 12 juni 2003 08:24 schreef Barb het volgende:
Ik voel me alsof het t eind van de week is, maar ik moet nog twee dagen,. Pfff, mijn lijf is op.
En daar heb ik verdomme helemaal geen tijd voor.
Ik ben aan het werk met een verkeersmodel waarin allerlei grote HB-matrices worden toegedeeld aan een netwerk. Gisteren heeft mijn compu hier op de UT van 13:00 tot 20:30 nodig gehad om alles door te rekenen.
Kom ik vanochtend weer en kijk nog eens goed naar de resultaten, blijkt dat ik die fucking matrices niet goed gedefinieerd heb. Ze moeten twee keer groter zijn. Nu moet alles overnieuw en is de doorrekentijd waarschijnlijk 1,5 keer zo lang.
Ik heb verdomme morgenmiddag een deadline en ik ben bang dat ik die nu niet haal. Kutzooi.
Verder trouwens wel in een goede mood. Mooi weer, morgenmiddag na die deadline een afstudeerborrel waar ik met mijn jaarclubje de frustraties weer even van me af kan drinken En net een mailtje gehad van een ex-vriendin, die ik een hele tijd niet meer gesproken had. Was wel leuk om weer eens te horen hoe met haar gaat.
quote:Als je echt zo hard hebt getraind, heb je als het goed is nu spierpijn.
Op donderdag 12 juni 2003 01:39 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Bek houwe en optiefen uit dit topic, anders ram ik je er persoonlijk uit met mijn nieuwe spieren
Had ik trouwens al verteld dat ik ontzettend gelukkig ben en me uitzonderlijk goed en geliefd voel? Ik ben ook trots op mezelf want ik ben helemaal op de fiets naar mijn werk gegaan en ik ben niet eens verdwaald! Nu drink ik een lekker kopje thee. En vanmiddag ga ik winkelen. .
*welcome to the real world....*
En verder voel ik me best vrolijk
Girls just wanna have fun
Heb hier eens flink de zoekfunctie gebruikt en in een oud topic antwoord gekregen op een aantal prangende vragen.
quote:same goes out to the pessimist herself
Op donderdag 12 juni 2003 01:39 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Bek houwe en optiefen uit dit topic, anders ram ik je er persoonlijk uit met mijn nieuwe spieren
whaaah... nou eerst nog ff laatste schoolzaken op orde brengen
quote:das nie goed nie.. sterkte ermee en een dikke knuf
Op woensdag 11 juni 2003 22:59 schreef FoRAiN het volgende:
Ik voel me regelrecht KUT,Allerlei rare dingen gaan door mij heen spoken.. en daar is niks wat ik daar tegen kan doen..
groet'n
en zie mijn ex snel weer en heb ik zin in
knuf
Maar verder gaat het wel goed hoor
quote:Boe!
Op donderdag 12 juni 2003 12:49 schreef zwaaibaai het volgende:
Als je nu boe tegen me roept, sla ik je tanden er uit....Maar verder gaat het wel goed hoor
Anyway. Ik voel me extreem klote, heb een onbestemd gevoel, en zit vol stress door gezondheid/andere dingen.. Maarja.
Net ff een brief geschreven aan m'n vader dat hij op kan rotten. Ik moet hem niet meer in mijn leven....
dus nu staat muziek lekker keihard aan (nightwish ) en dan gaak straks ff naar supermarchée
thank god dat t bijna vakantie is
alleen nu mis ik hem wel, maar voel me wel oke
Waarom moeten mensen een ander belachelijk maken? Is het zodat zij zich beter voelen over hun eigen miserabele kutleven of hebben ze gewoon echt niets beters te doen?
quote:Tsja.... zie mijn signature.
Ene moment lig je in de zon. Het ander moet je rennen voor de regen..
Ik voel me een beetje duf. Nog een blikje Golden Power erin maar, terwijl Barry Manilow met Copacabana schalt door de speakers!
want IK ben JARIG!!!!!
quote:Gefeliciteerd
Op donderdag 12 juni 2003 15:27 schreef Count_Blah het volgende:
ik voel me GOEDwant IK ben JARIG!!!!!
![]()
Ik zelf voel me helemaal stoer, ben net terug van de BMW-Dealer, maandag kan ik mijn droomauto ophalen
Straks of morgen eens kijken voor een goeie digicam en dan foto`s maken van mijn nieuwe aanwinst
quote:gefeli !
Op donderdag 12 juni 2003 15:27 schreef Count_Blah het volgende:
ik voel me GOEDwant IK ben JARIG!!!!!
![]()
ontopic: ik voel mwoah...proefpersonenuren kaart is gelukkig vol, maar ben moe en moet nog de stad in voor vaderdag en wil ook nog methode maken...
Ik had niets eens direct gesolliciteerd
Voor de rest.... moe, het gevoel dat ik een kater heb zonder hoofdpijn... en toch nog verdrietig... maar in ieder geval een stuk beter dan gister
Nog 9 werkdagen!
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 08:27 schreef Faithy het volgende:
vroeg... moe...zo solliciteren enzo en daarna even langs de apotheek en de Blokker, daarna snel mn bed weer in, en wachten op de telefoon.......
doeg!
voor Feefje...
(aan de andere kant, nu doen we wel volgend jaar gelijk examen )
quote:Limp Bizkit - Break stuff
Op donderdag 12 juni 2003 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Alles moet KAPOT!.
quote:Hoe dat zo?
Op donderdag 12 juni 2003 17:04 schreef zwaaibaai het volgende:
down...
Ikzelf: ga zo bij mijn nieuwe school kijken.. spannend
kan wel gillen....
al mn plannen vallen zo in een keer in het water....
weet het ff helemaal niet meer
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 17:43 schreef Faithy het volgende:
ik ben gezakt......kan wel gillen....
Ik heb het ook niet gehaald dit jaar (niet gezakt)
maar volgend jaar gaan we slagen hoor!!
quote:
ontopic: kweet t nie... raar
Nog 9 dagen, en dan kan ik me op andere dingen gaan richten. Zou ik nu ook al moeten doen natuurlijk, maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan.
daarna echt enorm lopen kloten in veenendaal, bijna trap gehad van een oude vent , najah was iig echt supergezellig
morgen naar rotterdam, even helemaal te pletter zuipen en even wat wiet inslaan, party
voor de rest moet ik zometeen counterstriken, ook wle zin in opzich en moet nog steeds me kamer opruimen.
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 19:49 schreef Whistler112 het volgende:
ben dus geslaagd enzo, daarna ff met wat vrienden stad in gegaan en terrasje gepakt, lekker duvel op
Ik voel me leeg, ik weet niet wat het is Ik hoef op dit moment helemaal niet ongelukkig te zijn maar ik voel een leegte en ik moet eens uitzoeken wat dat kan zijn...
quote:herexamens?
quote:Doe eens niet zo positief, wil je?
Op donderdag 12 juni 2003 20:26 schreef milagro het volgende:[..]
herexamens?
Ontopic : Wel goed, en vooral heel opgelucht!
quote:En dat zeg jij??
Op donderdag 12 juni 2003 15:13 schreef jerney het volgende:
Geirriteerd..Waarom moeten mensen een ander belachelijk maken? Is het zodat zij zich beter voelen over hun eigen miserabele kutleven of hebben ze gewoon echt niets beters te doen?
ROFLOL
quote:Gebrek aan een eigen leven, lieve Jerney
Op donderdag 12 juni 2003 15:13 schreef jerney het volgende:
Geirriteerd..Waarom moeten mensen een ander belachelijk maken? Is het zodat zij zich beter voelen over hun eigen miserabele kutleven of hebben ze gewoon echt niets beters te doen?
quote:Kop op, uiteindelijk zal alles wel goed komen
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 20:49 schreef SEMTEX het volgende:
Gebrek aan een eigen leven, lieve Jerney![]()
quote:En ik zie iemand die dacht mij eens te gaan negeren
Op donderdag 12 juni 2003 21:00 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ik voel me ineens erg slaperig
En das een beetje een rotgedachte
quote:Volgend jaar beter en als je moeder is overleden is dat toch een goede reden
Op donderdag 12 juni 2003 21:55 schreef diannetjhu het volgende:
Voel me niet helemaal geweldig... beetje eenzaam..
Vandaag vieren zoveel mensen dat ze geslaagd zijn.. en hoewel ik echt
heel erg blij voor ze allemaal ben, moet ik er stiekem een beetje aan
denken dat als alles goed was gegaan... ik vandaag misschien ook wel voor mn VWO was geslaagd.. als mammie maar niet was doodgegaan...En das een beetje een rotgedachte
quote:*knuf*
Voel me niet helemaal geweldig... beetje eenzaam..
Vandaag vieren zoveel mensen dat ze geslaagd zijn.. en hoewel ik echt
heel erg blij voor ze allemaal ben, moet ik er stiekem een beetje aan
denken dat als alles goed was gegaan... ik vandaag misschien ook wel voor mn VWO was geslaagd.. als mammie maar niet was doodgegaan...En das een beetje een rotgedachte
en ikke: sjah... beetje vreemd... schooljaar is nu echt bijna om... morgen laatste dag en dan krijg ik volgend jaar weer andere mentor die ik al me probs uit moet gaan leggen... sigh
en beetje twijfelachtig over kadootje die ik wil gaan kopen... whelp!
quote:Ik vind jou lief
Op donderdag 12 juni 2003 22:06 schreef Yuki het volgende:[..]
*knuf*
komt goed meis!!
en ikke: sjah... beetje vreemd... schooljaar is nu echt bijna om... morgen laatste dag
en dan krijg ik volgend jaar weer andere mentor die ik al me probs uit moet gaan leggen... sigh
en beetje twijfelachtig over kadootje die ik wil gaan kopen... whelp!
ontopic:
Kweenie hoe ik me voel, ik wou dat ik gelukkig kon zijn met alles wat ik heb.
ontopic: leuk gesprek gehad met een erg leuk meisje, wie weet word het nog wat!
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 12-06-2003 22:51]
quote:[Centraal] Moderatie R&P
Op donderdag 12 juni 2003 22:42 schreef zwaaibaai het volgende:
Semtex en Frogerty: ik verzoek jullie beiden om op te houden met persoonlijke vete's. Vanaf nu wordt het ge-edit wat jullie vete betreft!ontopic: leuk gesprek gehad met een erg leuk meisje, wie weet word het nog wat!
quote:Kan me voorstellen.. sterkte meis..
En das een beetje een rotgedachte
Ontopic:
En nu opeens toch weer naar een andere school..
Wat een zooitje
quote:uhm...
Op donderdag 12 juni 2003 22:29 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
Ik vind jou lief
ontopic:
Kweenie hoe ik me voel, ik wou dat ik gelukkig kon zijn met alles wat ik heb.
enne, count_blah: gefeli!
Kop op meid......
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 21:55 schreef diannetjhu het volgende:En das een beetje een rotgedachte
Was een behoorlijke (pijnlijke) klote dag vandaag Morgen weer lange dag op school waar ik echt geen zin in heb, half 7 er al uit.. En dat terwijl ik nog lang niet slaap....
blegh....
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 13-06-2003 00:15]
alles zit tegen....
quote:Awwww. Wij zijn er ook nog. *knuf*
Heel, heel .. heeeeel alleen
Voel me redelijk, vandaag lekker gefondued met vrienden, naar toneelvoorstelling gegaan, daarna op de bank in de tuin gezeten. Laat maar komen, die morgen. Maar nu ff niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |