IIG linkje vorige deel: Het Grote Gamecube Topic Part XXIX
Mijn antwoord op Vagere Hein, over de arcade kast met Ikaruga: Mijn Antwoord
Volgende week maandag is de Nintendo Preview Dag. Lokatie is geheim, de gastenlijst beperkt, maar ik sta er op! Dus volgende week horen jullie uit de eerste hand of Mario Kart DD écht zo cool is.
De GBA Player komt er ook aan, een soort Super GameBoy maar dan voor de cube met gba games. En je kan hem waarschijnlijk kopen voor je hard gespaarde Vip punten!
En nu de openings post, met dank aan Vagere_Hein
Splinter Cell is net uitgekomen waardoor de gamecube alweer een kwaliteitstitel erbij heeft gekregen.
Belangrijke aankomende releases:
Overzicht releasedates:
US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:
Games/hardware bestellen en de Nederlandse douane:
Wil je games en accessoires bestellen buiten de EU dan zijn er een aantal dingen die belangrijk zijn om te weten. Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten (0,06% voor games en accessoires) en BTW (19%) worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van ¤ 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan moeten douanerechten en BTW over de totale waarde betaald worden.
Fictief voorbeeld: ik bestel een gamepad voor 24 euro bij lik-sang uit Hong Kong. Verzendkosten zijn 7 euro, dus het totaal is 31 euro. Over deze 31 euro moet allereerst 6% douanerechten betaald worden. De optelsom van de douanerechten en de verzendkosten + aankoopprijs is ¤32,86. Tenslotte moet hierover nog 19% BTW betaald worden: 32,86 *1,19 = ¤39,10 totale kosten.
bron
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:
Schaamteloos gedeeltelijk geklauwd van GOT:
On-line spelen met de gamecube:
Sinds 6 maart is het mogelijk om te gaan met de gamecube. Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 08-06-2003 15:19]
quote:Dank je voor de info. Ik ben bezig met een openingspost dus die plak ik zo wel hier in. (tenzij jij er één wilt maken)
Op zondag 8 juni 2003 13:50 schreef Khadgar het volgende:
Deeltje 30 alweer. Tis even wachten op de openingspost.IIG linkje vorige deel: Het Grote Gamecube Topic Part XXIX
Mijn antwoord op Vagere Hein, over de arcade kast met Ikaruga: Het Grote Gamecube Topic Part XXIX
quote:Niet waarschijnlijk, dat is zeker (zie mijn post in het vorige topic)
De GBA Player komt er ook aan, een soort Super GameBoy maar dan voor de cube met gba games. En je kan hem waarschijnlijk kopen voor je hard gespaarde Vip punten!
Bron: InsideGamer
quote:
Tales of Symphonia release en screens
07-06-2003 | Daniël de Keizer
Vele verhalen worden verteld, maar enkele zijn niet op fabelen gebasseerd. Tales of Symphonia, cell-shaded rpg voor de cube heeft een datum.
Tales of Symphonia vond haar weg naar de GameCube, om niet meer weg te gaan. De cell-shaded rpg laat je de hoofdrol spelen met Lloyd Irving, een 17-jarige zwaardvechter met de nodige dosis lef. Samen met zijn vriendin Collet Brunel en anderen die hij tijdens zijn grote reis naar het onbekende zal maken, bestrijdt hij het kwaad. Help de wereld te blijven bestaan, en laat het goede winnen van het kwade.
Voor Japanners is het 27 augustus zover; dan mogen zij met de rpg aan de slag. Vier weken daarvoor zal de zakformaat game van de Tales-serie de GBA veroveren. Wanneer nu eindelijk Europa serieus gaat worden genomen, en rpg's ook in grote getale naar ons land toe komen is nog maar de vraag. Japanners verwachten misschien niet dat ook wij smullen van role-playing games. Om de teleurstelling wat dragelijker te maken hebben we 2 Artwork en 2 Screenshots voor je, rechtsboven in het screenshotvak.
Zit er voor ons begin volgend jaar misschien een releasedata in? Skies of Arcadia is nu ook al even aangeland; laten wij hopen dat Namco het goede voorbeeld volgt.
quote:*mee eens is
Op zondag 8 juni 2003 18:48 schreef gieling.com het volgende:
goede O.P.
Als ik het zo eens ff snel bekijk is mario kart een musthave 1ste klasse.
quote:Whahahaha,.. ja sorry,... Je hebt gelijk maar ik heb een beetje mijn twijfels over dit spel mijn goede vrind
Op maandag 9 juni 2003 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja leuk Tales of Symphonia
quote:
[Nieuws] Tales of Symphonia Cube
Om de release van Tales of Symphonia te vieren brengt Namco in samenwerking met Nintendo een mint groene Cube uit.Alweer hebben die Japanners geluk, want om de release van Namco's RPG Tales of Symphonia te vieren, brengen zij met Nintendo een mint-groene GameCube uit. Hoewel de controllers in deze kleur al wel verkrijgbaar waren, is de Cube hiervoor ontworpen.
Bovendien staat ook op Namco's site dat Tales of Symphonia uit een pakket van 2 mini DVD's zal bestaan, waaruit we af kunnen leiden dat (ala Ressi Zero) de game over twee discs verdeeld zal worden. Ook voorspelt Namco op hun site dat ze van de game ongeveer 500.000 exemplaren zullen verkopen.
Cubezone:
quote:
[Nieuws] Interessante GC-GBA linkgames
Er is een aantal titels op Nintendo's site opgedoken dat een GameCube-GameBoy Advance link gaat bevatten. Interessante namen komen voorbij!Tijdens een bezoekje aan Nintendo.com's website vielen ons twee interessante dingen op rondom de GameCube-GameBoy Advance link-up. Deze link, die je kunt bewerkstelligen met de los verkochte GC-GBA Link Cable, is tot nu toe nog niet zo vaak in games gebruikt.
Nintendo lijkt daar, als we de officiële site mogen geloven, nu verandering in te willen brengen. Onze eerste ontdekking op de site van Nintendo bevatte de naam Mario Party 5. Deze game staat op de lijst die een GameCube-GameBoy Advance link-up bevatten! Of er een draagbare versie van Mario Party komt waarmee gelinkt kan worden of dat je bij de link geen GBA-cartridge nodig hebt, is niet bekend.
De tweede opvallende naam in het rijtje is die van Super Mario Bros. 3: Super Mario Advance 4. Deze titel, een port van de populair NES-game Super Mario Bros. 3, komt binnenkort op de GameBoy Advance uit. Ook bij deze titel staat vermeld dat er een link met de GameCube komt! Wat moeten we ons hier bij voorstellen? Een 3D-toepassing van een onderdeel van Super Mario Bros. 3? Het is alleen nog maar gissen op dit moment.
Neemt niet weg dat we deze namen interessant genoeg vonden om even aan jullie te melden. Op onderstaande link kun je het zelf eens even bekijken:
De Site
quote:Ook cool toch
Op maandag 9 juni 2003 19:33 schreef erikh het volgende:
een zilveren vond ik wel cool maar een mint groene?
Er gaat al een tijdje een verhaaltje over Mafia. Take Two zou namelijk van plan zijn geweest de pc-hit Mafia te gaan porten naar alle 3 de next-gen consoles. Helaas zal de GameCube poort achterwege blijven en mogen alleen de PlayStation 2 en Xbox bezitters gaan genieten van dit prachtstukje. De maffiose zijn al een tijdje te vinden op de PC en daar is de game zeker weten een toppertje.
Waarom Take Two heeft besloten geen GameCube versie van Mafia te maken is niet helemaal duidelijk. De Xbox en PlayStation 2 versie zullen ergens in de herfst van dit jaar verkrijgbaar zijn.
quote:
[Nieuws] Gerucht: Mario 128 op ECTS
Volgens geruchten zal Nintendo op de aankomende ECTS dan eindelijk Mario 128 aan het publiek showen.Helaas nog geen officieel nieuws hierover, maar geruchten gaan dat op de aankomende Electronic Computer Trade Show in London (27 tot en met 29 Augustus) Mario 128 voor de eerste keer te zien zal zijn. Of deze game een puzzle game wordt of een echte opvolger van Super Mario 64 is ook nog compleet onduidelijk. We moeten dus nog afwachten.
Voor degene die nog verder hierover willen dromen: op de vraag of Nintendo daadwerkelijk de game op de ECTS gaat showen, antwoordde zij: "As of this time, our plans for that time havent been decided."
We zullen zien!
quote:
[Nieuws] Tales of Symphonia screens
We hebben hier weer tien nieuwe screens van Tales of Symphonia. Komt dat zien!De informatie over deze game stroomde de afgelopen 24 uur binnen en om dat af te sluiten (of niet?) zijn hier nog tien nieuwe screens, gepost door Newtechnix. De game komt 29 augustus uit en over een Europese datum is helaas nog niets bekend.
In de tussentijd staan hieronder de screens, vast en zeker genomen van een special Tales of Symphonia GameCube. Zucht... die gelukkige Japanners toch.
quote:Maffia was een poepspel, ik heb hem op de PC gespeeld.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:22 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee waarom maar ..........
En een Cube in kotskleur (sorry, mintgroen) is niet cool.
Ik hoop bijv ook nog op een Limited Edition Final Fantasy GBA SP net als in Japan
quote:
Wario World
Doe mee met Wario wanneer hij zijn eerste sterrenrol op zich neemt op de Nintendo GameCube, in een geweldig 3D-actiespel. Diep in de kelder van zijn kasteel ligt een mysterieus zwart juweel verborgen tussen Wario's schatten, dat de totale buit in vreemde monsters verandert. Om zijn kasteel terug te brengen in zijn normale staat, moet Wario een bizar parallel universum binnentreden.
Hij kan rennen, springen en stompen, en bijna alles grijpen - zelfs voorwerpen rondzwaaien en wegsmijten om nieuwe gebieden open te breken of om vijanden te verslaan. Ervaar een nieuw type actiespel, want Wario World - alleen voor Nintendo GameCube - verlegt de grenzen van het side-scrolling genre maximaal.
Wario is ook begaafd met enkele nieuwe bewegingen voor dit maniakale avontuur - inclusief het vermogen om gevaarlijk bovenop mysterieuze ballen te balanceren en van de ene naar de andere te springen om nieuwe geheime plekken te bereiken; gebruik wervelwinden om naar hemelhoge gebieden te zweven; en bonk op kelderluiken om verborgen ondergrondse imperia te bereiken.
De wereld van Wario draait om geld, maar de jouwe zal overdonderd worden door pure platformactie wanneer Wario World uitkomt - exclusief voor Nintendo GameCube.
quote:*PETS*
Op dinsdag 10 juni 2003 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel hoorBij Videoland. Iig die van ons
Wij hebben hier ook een videoland, en hier weer niet
* gieling.com gaat depri in een hoek zitten
ik zal het direct aan mijn broer vragen
door monkeyball te huren heb ik em maar aangeschafd
quote:Dat is ook niet duur, als je een weekje vakantie hebt kun je toch wel een paar games uitspelen.
Op dinsdag 10 juni 2003 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
5 euro per dag
11 euro per week
DAN BESLUIT JE MOEDER JE KAMER OP TE RUIMEN!
Gelukkig heb ik alles uit de prullenbak weten te vissen.
Af en toe snap ik mijn moeder echt niet.
BLIJF TOCH MET JE TAKKEN VAN MIJN SPULLEN AF !!
quote:Ik vind het wel lekker gay
Op dinsdag 10 juni 2003 08:36 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En een Cube in kotskleur (sorry, mintgroen) is niet cool.
quote:/Offtopic:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik vind het wel lekker gay
Ben dol op gaykleuren
Van mij mag er ook een babyblauw en muisjesroze komen
Voor mij Soul Calibur
quote:Voor mij voorlopig geen 1
Op dinsdag 10 juni 2003 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
/Offtopic:
Je bent een man naar mijn hartBabyblauw heerst !
/Ontopic:
Wat word jullie eerstvolgende Cube titel?Voor mij Soul Calibur
quote:óf Viewtiful Joe óf F-Zero of allebei tegelijkertijd
Op dinsdag 10 juni 2003 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
/Offtopic:
Je bent een man naar mijn hartBabyblauw heerst !
/Ontopic:
Wat word jullie eerstvolgende Cube titel?Voor mij Soul Calibur
quote:Whahaa
Op dinsdag 10 juni 2003 18:29 schreef FilmFanaat het volgende:
Zucht...
Ken je dat...
Je koopt een Zelda GameCube special edition...
Je denkt, dat is een mooi collectersitem. Staat netjes bij je verzameling.
Je hebt de doos en bijbehorende hoes in een hoek van je kamer gelegd..DAN BESLUIT JE MOEDER JE KAMER OP TE RUIMEN!
Gelukkig heb ik alles uit de prullenbak weten te vissen.
Af en toe snap ik mijn moeder echt niet.
BLIJF TOCH MET JE TAKKEN VAN MIJN SPULLEN AF !!
Zo had de doos toch niet al platgestampt?
quote:Your speaking my thoughts
Op dinsdag 10 juni 2003 19:31 schreef speknek het volgende:
Splinter Cell denk ik.
quote:aanradertje!
Splinter Cell denk ik.
quote:Edit: Verkeerde bron
Nintendo verlaagt Cube prijs in Canada
10-06-2003 | Daniël de Keizer
De Candazen zijn gelukkiger dan ooit. Met een prijsverlaging en een gratis game wordt de Cube goedkoper dan ooit.
Canadezen hebben het maar mooi voor elkaar. Mogen zij allereerst gaan genieten van een prijsverlaging van $ 30,-, daarnaast krijgen zij een game cadeau bij hun aankoop. Voor $ 199,- (¤ 125,-(!)) ontvangen zij een GameCube waarvan zij uit alle beschikbare kleuren (Zwart, paars en zilver) mogen kiezen. Daarnaast mogen zij een game meenemen; de keuze wordt hen echter wel erg moeilijk gemaakt:
Metroid PrimeThe Legend of Zelda: Wind Waker
Star Fox: Adventures
Mario Party 4
Vier toptitels! De keuze is dus erg moeilijk, alhoewel die lage prijs toch erg snel zal doen beslissen. Kunnen wij zo'n mooie actie als deze ook in Europa verwachten? We wachten af..
quote:Tjah, time goes on....
Op dinsdag 10 juni 2003 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
25 gulden voor een weekAlsof het nix is... Vroegah heb ik Chrono Trigger 4 weken gehuurd en dat was maar 5 gulden per week !
quote:Gelukkig niet
Op dinsdag 10 juni 2003 19:57 schreef Lexie het volgende:[..]
Whahaa
.
Zo had de doos toch niet al platgestampt?
quote:Tis wel realplayer:
[Nieuws] Sonic Heroes trailer!
Hou je vast voor een nieuwe spetterende trailer van Sonic Heroes! Een must-see!De waarheid is hard als je de trailer van Sonix Heroes ziet. Gepost door de Japanse Playstation site, is het duidelijk dat Sonic niet meer exclusief is voor de GameCube. Maar kijk je echter naar de game, en hoor je de super soundtrack, dan vergeef je dit alles en wil je de game alleen maar zo snel mogelijk spelen!
De game ziet er super uit en de intrigerende interactie van 3 characters door 1 speler bestuurd is in de trailer goed te zien. De 4 teams zullen aan je voorgesteld worden: Team Sonic, Team Dark, Team Rose en Team Chaotix en je zal korte in-game fragmenten tussen de CG fragmenten vinden.
quote:
Other notable changes to games are more cultural - with Animal Crossing being one of the more challenging ones for Nintendo of America to tweak for the U.S.
Swan's staff recently spent six months converting a single Japanese game, "Animal Crossing," for the U.S. market. Hundreds of characters in the game had to be given new names. Holidays that were peculiarly Japanese, such as White Day on March 14 when Japanese girls give gifts to boys, were rooted out and American holidays were added, including Thanksgiving and the Fourth of July.Even the furniture got a makeover. "We had a series of furniture that resembled a Japanese farmhouse from the 1800s that we took out because no one in the U.S. would recognize it," said Bill Trinen, an associate producer at Nintendo. "We also took out the public baths that you see in Japan but not here. But we added folding lawn chairs, inflatable wading pools, tiki torches and pink flamingos for the U.S. game."
quote:veelste veel culturele verschillen tussen bijv. nederland en spanje
Op woensdag 11 juni 2003 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
Is dit misschien de reden dat Animal Crossing niet in Europa wordt uitgbracht?
[..]
quote:is ook een goede mogenlijk heid jah....
Op woensdag 11 juni 2003 09:33 schreef G1Ace het volgende:[..]
veelste veel culturele verschillen tussen bijv. nederland en spanje
kan zijn dus
quote:Denik ik ook ja, ook wel verschil met engeland
Op woensdag 11 juni 2003 09:33 schreef G1Ace het volgende:[..]
veelste veel culturele verschillen tussen bijv. nederland en spanje
kan zijn dus
quote:
[Nieuws] Viewtiful Joe scoort
Er zijn weer wat scores binnen uit het land van de rijzende zon, Japan! Ook Capcom's Viewtiful Joe heeft een cijfer meegekregen...Het Japanse magazine Dorimaga heeft weer scores gegeven in haar nieuwste nummer. Naast veel titels voor de Xbox en Playstation 2 hebben ze ook een paar games voor de GameCube van een score voorzien. Waaronder Viewtiful Joe!
Iedere game die Dorimaga beoordeelt, wordt door vier reviewers gespeeld. Iedere reviewer geeft zijn eigen cijfer. Het gemiddelde van deze cijfers is het eindcijfer.
Viewtiful Joe scoorde bij Dorimaga de cijfers 9, 7, 9 en 7. Het gemiddelde hiervan is dus een mooie 8. Daarmee was het samen met wat titels voor andere consoles de best beoordeelde game van dit nummer.
Enter the Matrix voor de GameCube kreeg van de reviewers gemiddeld nog een 6,7.
Zodra we meer Japanse scores binnen krijgen, vind je ze op CubeZone!
quote:
[Nieuws] Eerste Cube screens van SSX 3!
Een paar minuten geleden kreeg CubeZone de eerste screens van EA's SSX 3 binnen. Kijk snel verder!Het eerste deel kwam alleen voor PS2 uit, het 'tweede deel' (wat eigenlijk een update van het eerste deel was) kwam met de subtitel Tricky uit op alle platformen (inclusief GBA) en nu is het derde deel in ontwikkeling. SSX 3 komt voor de Cube/Xbox en PS2 uit, waar het daarnaast ook een GBA-versie zal hebben. Een aantal nu al bekende verschillen tussen Tricky en deel 3 zijn al verklapt door de ontwikkelaars: 4 nieuwe characters, de mogelijkheid om combo's voor te zetten over de grond, een grote berg met meerdere wegen en circuits in plaats van allerlei circuits op verschillende locaties en de mogelijkheid om te blocken als een tegenstander je probeert om te duwen.
Nu hebben we de eerste screens voor je! hieronder staan ze netjes op een rij. De game zelf zal eind oktober in de winkels liggen.
quote:Omdat je met domme, bekrompen fanboys omgaat?
Op donderdag 12 juni 2003 11:58 schreef Salie het volgende:
Waarom zegt iedereen tegen mij dat de Gamecube zuigt???
quote:ik ook
Op donderdag 12 juni 2003 12:16 schreef kaio het volgende:
Ik mis de verwachte Soul Calibur II
quote:Godver, dat ziet er wel wat gaver uit dan 1080
Op woensdag 11 juni 2003 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
CubeZone:
[..][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:En dat voor een modje
Op donderdag 12 juni 2003 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[url=http://www.nd4spdworld.com/nfsu/media/movies/nfs_underground-e3_trailer.zip]NFS Underground Trailer[/url
quote:De volgende zal wel een redelijke tijd op zich laten wachten. Ik heb nu drie spellen (LOTR:TTT, Zelda, Splinter Cell) nog niet uitgespeeld. En moet zuiniger aan leven. Hopelijk is tegen die tijd Soul Calibur 2, of een leuk voetbalspel uit.
Splinter Cell denk ik.
(IGN)
(IGN)
quote:Ach laat maar, ik zag dat stomme rooster niet hangen. Splinter Cell is echt leuk trouwens. Alleen niet erg moeilijk, ik ben het nu een paar uurtjes aan het spelen en zit alweer op het olieplatform. Volgens mij heb ik dit spel morgen al uitgespeeld.
Op vrijdag 13 juni 2003 21:25 schreef speknek het volgende:
Weet iemand hoe je bij Splinter Cell in mission 2 in de south wing infiltreert? Ik heb volgens mij alles al bekeken na die chauffeur ondervraagd te hebben. Het enige interessante wat ik nog zie is een lange schacht omhoog, maar daar heb ik ook niets aan..
quote:niet iedereen is zo gelukkig dat ie AC heeft als jij....
Op vrijdag 13 juni 2003 22:03 schreef koei het volgende:
Is er iemand die animal crossing heeft en fruit wil ruilen? Ik heb zelf kersen en ben opzoek naar alle andere fruit soorten.
quote:Ach, als je 'm wil hebben dan kan je 'm zo kopen. Dat heb ik ook gedaan. Bij insidegamer.nl kan je 'm voor 59.95 kopen volgens mij en dan heb je geen creditcard nodig. En als je wel een creditcard hebt dan kan je 'm voor 45/50 euro bij dvdboxoffice kopen... en dan natuurlijk nog een AR of freeloader.
Op vrijdag 13 juni 2003 23:20 schreef gieling.com het volgende:[..]
niet iedereen is zo gelukkig dat ie AC heeft als jij....
quote:Die is idd cool man
Op vrijdag 13 juni 2003 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik Billy the Hatcher voor mijn kuiken ga kopen. Jak & Dexter II leek haar namelijk niks.
Hier de video (sorry,.. insiders only)
http://cubemovies.ign.com/cube/video/billyhatcher.mov
Oh en hier nog wat F-zero screens,......... niks voor mij maar wel cool om naar te kijken
Gaat me veeeels te ,... s....n............e...................l !
quote:
Gamesindustry.biz is carrying coverage of an interview between French newspaper Les Echos and Nintendo Communications Director Yasuhiro Minagawa. In the interview, Minagawa stresses that the company is still very confident in their financial position during this round of the console wars, noting that the company continues to profit on their consoles, unlike past and current competition.He also makes a brief mention about Nintendo's next console system, and the timing in which they intend to bring it to market:
Whatever about past rivals, Minagawa-san is surprisingly dismissive of current rivals as well, and offers some further insight into launch plans for Nintendo's next console, dubbed N5 by commentators. "Xbox has already absorbed substantial loses, and unlike Sony, Microsoft indexes their profits. The GameCube arrived in the American market 18 months after PlayStation 2, next time we'll launch at the same time."
quote:Mario op de XBox? Master Chief op de Cube?
There is an article over at Gamerfeed.com that talks about Microsoft and Nintendo's main goal; taking over the market share of Sony. Apparantly they both want the goal so bad, they may just be in cahoots.Both firms have their eyes on Sony's massive market share and as such, an unofficial affiliation has formed between the two. At E3 this year, representatives from Nintendo and Microsoft were seen talking jovially together and there is back-slapping all round when any Xbox or GamCube title takes software sales away from the PlayStation."
"But it's more than that. Microsoft and Nintendo in the US are practically next-door neighbours in Redmond, Washington. They are socially active together and there is no bitterness between the two. As both firms have different goals, Nintendo to continue to release gaming consoles, and Microsoft to steal Sony's dream of a media delivery hub for the living room, there is no direct conflict of interest as the market, with a smaller Sony, is big enough to support this.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Interessant artikel over een mogelijke samenwerking tussen Nintendo en Micro$oft.
[..]Mario op de XBox?
quote:Dat het beste van twee werelden gecombineerd zou kunnen worden. Lijkt me dus best een aardige ontwikkeling. En waarom ook eigenlijk niet? Strategisch gezien zou het wellicht helemaal niet eens zo domme zet zijn.
Op zaterdag 14 juni 2003 11:19 schreef HomerJ het volgende:[..]
![]()
Wat is daar zo goed aan
quote:Mwah , lijkt me niet echt snel gebeuren.
Op zaterdag 14 juni 2003 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Interessant artikel over een mogelijke samenwerking tussen Nintendo en Micro$oft.
[..]Mario op de XBox? Master Chief op de Cube?
quote:Ik had tot 2 jaar geleden het ook niet voor mogelijk gehouden dat Sonic nog eens op een Nintendo systeem zou spelen.... En zie daar.
Op zaterdag 14 juni 2003 13:11 schreef Denni5 het volgende:[..]
Mwah , lijkt me niet echt snel gebeuren.
En dan zeker niet Mario ruilen voor Master Chief, een icoon uit de gamewereld verruil je niet.
quote:Ik heb appels.
Op vrijdag 13 juni 2003 22:03 schreef koei het volgende:
Is er iemand die animal crossing heeft en fruit wil ruilen? Ik heb zelf kersen en ben opzoek naar alle andere fruit soorten.
quote:Maar das ook alleen maar omdat Sega zelf geen hardware meer uitbrengt, en dat doet Nintendo nog wel.
Op zaterdag 14 juni 2003 13:17 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik had tot 2 jaar geleden het ook niet voor mogelijk gehouden dat Sonic nog eens op een Nintendo systeem zou spelen.... En zie daar.
quote:zou dat niet op www.gamefaqs.com staan?
Op zaterdag 14 juni 2003 17:00 schreef gieling.com het volgende:
Hoe ruil je dan bij AC????Toch iets met codes ofzo??!
quote:Ik hoop het niet, maar persoonlijk denk ik dat dit de laatste console is geweest (op de gameboy serie na dan) van Nintendo.
Op zaterdag 14 juni 2003 16:48 schreef Denni5 het volgende:[..]
Maar das ook alleen maar omdat Sega zelf geen hardware meer uitbrengt, en dat doet Nintendo nog wel.
quote:Ik denk, en hoop ook, dat je geen gelijk gaat krijgen.
Op zaterdag 14 juni 2003 17:48 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik hoop het niet, maar persoonlijk denk ik dat dit de laatste console is geweest (op de gameboy serie na dan) van Nintendo.
Ik denk dat ze daarna de Sega strategie zullen toepassen en games zullen gaan ontwikkelen waar ze erg goed in zijn voor multi platform.
Dit is natuurlijk mijn eigen gedachte erover en ik hoop op mijn blote knietjes dat ik geen gelijk ga krijgen.
quote:Bedoel je het niet andersom
Op zaterdag 14 juni 2003 16:38 schreef G1Ace het volgende:
stel je voor, m$ en nintendo maken gamecube 2
Nintendo kan goed consoles maken, en m$ kan zeker goed marketten en goede titels afleveren
quote:Je moet naar de verkoper (Nook) gaan en dan zeggen wat je aan wie wil geven en dan krijg je een code die je aan die persoon kan geven zodat hij het op kan halen.
Op zaterdag 14 juni 2003 17:00 schreef gieling.com het volgende:
Hoe ruil je dan bij AC????Toch iets met codes ofzo??!
quote:de hele debacle rond de veelste grote controler, de grootte lompe xbox en de prijs van de xbox vergeleken met de beste sticks, beste prijs, graphics chip van ati, waarbij m$ ook aan ati dacht met de xbox 2, etc
Op zaterdag 14 juni 2003 20:38 schreef Lexie het volgende:[..]
Bedoel je het niet andersom
Dat Microsoft goede consoles maakt, en Nintendo de goede titels?
Worms 3
quote:
[Nieuws] Nieuwe screens van Worms 3!
Nieuwe screenshots van Worms 3(D) hebben we voor je in de aanbieding. Lees snel verder om ze te bezichtigen!Na een aantal delen in 2 dimensies elkaar aan gort geschoten te hebben, komen de vernielzuchtige wormen uit de Worms-reeks nu naar de GameCube in een 3 dimensionaal jasje.
Team 17, de developers van Worms 3, beloven nieuwe wapens, nieuwe locaties, haarscherpe graphics en de oude vertrouwde Worms-humor voor dit nieuwste deel.
De nieuwste screenshots van Worms 3 zijn verschenen op de website van developer Team 17. Ze schijnen uit de op de E3 getoonde PC-demo te komen. De grafische kwaliteit zal dus ongeveer te vergelijken zijn met de kwaliteit van de graphics van de GameCube-versie. Bekijk alle screens hieronder!
---
Online Tools
quote:---
[Nieuws] Nintendo krijgt online tools
Ninty heeft een contract gesloten met ACCESS die voor online support programma's zal zorgen.Polygon Magazine meldt dat Nintendo een deal heeft gesloten met ACCESS, een bedrijf dat programma's maakt waarmee online gamen mogelijk zal zijn. Met deze deal wilt Nintendo ervoor zorgen dat het programmeren van online games nog makkelijker zal zijn. De eerste titel die hiervan gebruik zal maken is al bekend, namelijk Phantasy Star Online Episode III: Card Evolution van Sega. Ook zal de game -euhm- Pawafuru Puroyakyu 10 van Konami hiervan gebruik maken. Het testen van de games begint volgende maand. We houden je op de hoogte!
Europese Release Dates
[Nieuws] Releasedates van Capcom games
Capcom heeft een lijstje gemaakt met daarop de Europese releasedates van alle komende GameCube-games. We plaatsen het lijstje hier voor je!Capcom timmert momenteel hard aan de weg. Op alle consoles brengt het bedrijf een groot aantal exclusieve games uit, waarvan een groot deel als erg origineel wordt gezien. Op de GameCube kunnen we bijvoorbeeld binnenkort op de GameCube gaan kennismaken met Vanessa Z. Schneider uit Product Number 03, of met Viewtiful Joe uit de gelijknamige game.
Hieronder hebben we de Europese GameCube-releasedates van Capcom neergezet. Sommige releases zijn nog erg vaag, terwijl de releasedates van bijvoorbeeld Viewtiful Joe en Product Number 03 nu duidelijk zijn.
Mega Man Network Transmission: 27 juni 2003
Product Number 03: 29 augustus 2003
Viewtiful Joe: 31 oktober 2003
Gotcha Force: Winter 2003
Dead Phoenix: 2004
Killer 7: 2004
Resident Evil 4: 2004
GoldenEye 2 ?? !!
[Nieuws] Goldeneye 2 in de maak?!
Zou er dan toch een opvolger komen van de Nintendo 64 klassieker GoldenEye? Lees snel verder voor de details!Eens in de zoveel tijd beantwoorden IGN-editors in een brievenrubriek vragen van lezers. Deze keer werd er door een lezer gevraagd of er een vervolg op GoldenEye 64 in de maak is. Iedereen zou verwachten dat het antwoord hierop 'nee' zou luiden, omdat de oorspronkelijke ontwikkelaar (Rare) allang naar Microsoft is overgelopen en de licentie heeft verkocht.
Niets is minder waar: IGN zegt over informatie te beschikken die erop wijst dat er wél aan een vervolg op GoldenEye wordt gewerkt. Het lijkt erop dat Electronic Arts, die al jaren de James Bond rechten in zijn bezit heeft, de game gaat maken/uitgeven. Het zou hier niet gaan om de nieuw aangekondigde James Bond: Everything or Nothing, maar om een geheel nieuwe Bond-game die het verhaal van Goldeneye volgt.
De bewuste vraag met het bewuste antwoord:
Will there be a sequel to Goldeneye on GameCube?
Matt responds: Hmm. Haven't heard this question in a few months. The answer is (drum roll), uh, yes? Yeah. I heard from E3 2003 that Electronic Arts has started preliminary work on an official sequel to GoldenEye. Right now these reports cannot be validated, but I trust my sources on this one. Of course, it won't be developed by Rare, which created the N64 game, but GoldenEye fans should be excited nonetheless. I unfortunately don't have any specifics regarding what type of game it will be, but a first-person shooter of some kind seems as safe a bet as any.
Zodra we je meer kunnen vertellen, lees je het op CubeZone!
F- Zero
quote:Vraag me af wat ze nu bedoelen met Paper Mario? Toch niet Mario en Luigi RPG op de GBA ?
Nintendo's line-up
15-06-2003 | Jakob Dieckmann
Wil je ook weten wanneer jouw favoriete Nintendo titel in de winkels zal liggen neem dan snel een kijkje inside
De E3 was dit jaar weer één groot feest. En na elk succesvol feest volgt natuurlijk de kater. Een kater enerzijds omdat de Nintendo's E3 party niet al te goed ontvangen werd en anderzijds omdat er momenteel niet erg veel interessant nieuws verschijnt. De geruchten rond een comeback van Nintendo tijdens de ECTS doen al wel weer de ronde, maar voorlopig is dit slechts speculatie.Hoe dan ook, Nintendo heeft haar releaselijst weer eens aan een flinke schoonmaakbeurt onderworpen. Aangekondigde titels hebben een voorlopige releasedate gekregen en 2003 beloofd nog een mooi jaar te worden voor de GameCube. Maar ook 2004 zal weer flitsend van start gaan voor Nintendo. Enfin, kijk en oordeel zelf maar.
Releaselijst:
Wario World - 20 Juni
Soul Calibur II - Herfst 2003
Pokémon Memory Magic - Oktober 2003
F-Zero GX - Oktober 2003
Mario Kart - November 2003
1080 Avalanche - November 2003
Pikmin 2 - November 2003
Final Fantasy CC - December 2003
Pokémon Channel - Q1/Q2 2004
Mario Golf - Q1/Q2 2004
Mario Party 5 - Q1/Q2 2004
Nintendo Puzzle Collection - Q1/Q2 2004
Kirby Air Ride - Q1/Q2 2004
Mario Tennis - Q1/Q2 2004
Pokémon Colosseum - Q1/Q2 2004
Paper Mario - Q1/Q2 2004
quote:Over paper mario is geloof ik al een tijdje geleden bekend geworden dat het daadwerkelijk gaat om een vervolg op paper mario voor n64(dat was hem toch?)
Op zondag 15 juni 2003 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
InsideGamer:
[..]Vraag me af wat ze nu bedoelen met Paper Mario? Toch niet Mario en Luigi RPG op de GBA ?
quote:Laat hem maar denken, meer van die posts
Op zondag 15 juni 2003 11:59 schreef HomerJ het volgende:
Notourios_Roy heeft identiteits-crisis
Hij denkt dat hij febster is
quote:
June 13, 2003 - Ever since the Game Boy Advance hit the market in early 2001, official Game Boy Advance developers could order what's called an AGB Capture unit. This device is a piece of hardware produced by Intelligent Systems (yes, the Metroid Fusion/Advance Wars folk) that outputs the Game Boy Advance's video and audio signal to an external source, like a video monitor and stereo system via the standard Nintendo video/audio cables used on the SNES, N64, and GameCube. This is how GBA developers can demonstrate their games at shows and in meeting, but the actual unit is very costly and not for public consumption.Enter the Game Boy Player, Nintendo's consumer version of the AGB Capture idea. The Game Boy Player is a GameCube peripheral that plugs into the bottom of the system, and enables gamers to play any one of the thousands of Game Boy, Game Boy Color, and Game Boy Advance games released over the past 14 years. The unit is essentially the internals of a Game Boy Advance system (without the LCD screen, controls, or battery, of course) that outputs its video and sound signal through the GameCube hardware.
The device simply plugs into the GameCube's serial port on the bottom of the unit; a plastic tab must be removed to install the Game Boy Player. But it's honestly a 30 second installation that requires nothing more than a coin to lock in the two screws into the bottom of the GameCube system. To play Game Boy games on the GameCube, players will have to use the boot disc included in the package; the boot disc simply puts the GameCube in the Game Boy Advance mode and launches the user interface.
The Game Boy Player also offers control through either the GameCube controllers, or a Game Boy Advance system plugged in using the GameCube Game Boy Advance link cable. A GBA can be plugged in at any time, but the Game Boy Player needs to send a little file to the system so that the unit can transmit the D-pad and button presses to the GameCube. The transfer takes only three seconds, and players will know when they can take control when the Game Boy Player logo shows up on the GBA's screen. The only reason why anyone would want to control the action using a GBA system is to get the authentic Game Boy Advance feel. That's it. It's much more convenient (and less power-draining) to use a standard GameCube controller or WaveBird device.
The Game Boy Player also offers a filtering option, which definitely comes in handy with games that do that "flicker trick" to make sprites look transparent. Basically, the flicker trick is where the programmer turns the sprite off and on every 1/60th of a second. On the lower-refresh LCD screen of the Game Boy Advance, this makes the sprite look transparent; great for shadows on fighters (Mortal Kombat: Deadly Alliance and Tekken Advance), or headlights on cars (GT Advance 3). But this trick comes out looking like crap on television, and the strobing effect can be headache inducing. The filtering removes this flicker effect and softens the strobing sprites into making them look like they're transparent on the television screen. It also slightly muddies the rest of the graphics in the process, but it's not too bad...especially in Progressive Mode.
Another feature is the Game Boy Player's ability to scale the Game Boy Advance games from its native 240x160 resolution to nearly full-screen by stretching the image proportionally on-screen. This feature also anti-aliases the image so that the pixels don't look out of whack on the television screen. It's more accurate to play the Game Boy Player games in its bordered format (complete with 20 different custom borders to choose from) than it is in its "full screen" mode, but if you're playing games from a distance you definitely won't notice much pixel distortion zoomed in.
Players will not be able to "link up" GBA games to GameCube directly via this peripheral, since the Game Boy Player takes over the GameCube and will not allow GameCube games to be booted up while playing. This causes a mixed message, since Nintendo really wants people to take advantage of the connectivity features between the two systems, and the just-released Game Boy Advance peripheral can't do what Nintendo wants players to do. The only way to link a Game Boy Player to a GameCube game is to have a second GameCube, and linking the Game Boy Player's link port to the second GameCube's controller port.
The US version, releasing on June 24th, is virtually identical to the unit released in Japan a couple months ago; the US Game Boy Player only comes in Jet Black, whereas the Japanese unit shipped in every system color available in that territory. But since black pretty much goes with everything, you won't have much to worry about...unless you really need to color coordinate. The peripheral is a godsend for gamers who want to experience their GBA library without having to focus on the smaller portable screen, or deal with the slightly cramped button configuration of the handheld. While the Game Boy games were made to be played on the handheld first and foremost, these games look and play pretty darn nicely on the GameCube. It's a highly recommended peripheral purchase if you own a GameCube, and a damn nice freebie when you buy the system itself.
-- Craig Harris
Ease of UseThe thing is a snap to install on a GameCube, only requiring a quarter and removal of a plastic panel. Just don't lose the bootdisc. 9.0
Value
Less than a Game Boy Advance system, but about the same as a GameCube game. It's free if you buy a GameCube, though. And free is good. 8.0
Overall Rating (Not an average) 9.0
Yeah, ik hoop dat dat echt een waardige opvolger wordt, dus niet een remake ofzo.
Goldeneye op de 64 was een van mn favorieten. Helemaal grijs gespeeld en 100% uitgespeeld! Alleen nooit een waardige mp-tegenstander gekregen
Maar weer ontopic, ik hoop dat ze afwijken van hun eigen James Bond lijn, want die vind ik maar matigjes. Beter goed gejat, dan slecht verzonnen vind ik.
quote:Alles, goede levels, goede wapens, voor die tijd goede graphics, goede moeilijkheidsgraad.
Op zondag 15 juni 2003 19:52 schreef gieling.com het volgende:
wat was zo goed aan golden eye???
quote:*PETS*
Op zondag 15 juni 2003 19:52 schreef gieling.com het volgende:
wat was zo goed aan golden eye???
Ken je klassiekers jongeman....
dit is nog het enige wat ik lees aan Nintendo nieuws, and it hurts me to say this... maar ik ben totaal niet onder de indruk... alles wat ik zie is al tig maanden geleden aangekondigd en kan me maar matig boeien ... alleen GoldenEye2 zou mijn lijden kunnen verzachten maar dan lees je dat EA de maker wordt en dan... tsjaa....
*verder lurkt*
Ik vind dat op zich niet erg, want ik heb nog genoeg te gamen...
quote:Tsjaa me2 daar niet van... Metroid Prime: 15% completed
Op zondag 15 juni 2003 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt op zich gelijk FebsterVoor de vakantie komt er niet echt meer iets uit..
Ik vind dat op zich niet erg, want ik heb nog genoeg te gamen...
Het enige wat ik nog leuk vind om te doen op mijn Cubeje is om met een stel vrienden lekker te battelen in SSB:M... en de enige 2 titels die ik in de komende tijd wil hebben zijn Soul Calibur.... (al twijfel ik daar gruwelijk over....) en Mario Kart: DD, voor de rest komt er helemaal nix, 0,0 uit wat me uberhaupt intresseert
En dan nog FFX
Maar jaaaaa. Zodra de tentamens klaar zijn sluit ik me full time op met alleen een luikje waar ons mam eten en drinken door mag schuiven
Heeft iemand Red Faction 2 ???
Laat ff weten of ut goeie besturing is, en of de multiplayer goed is
Liefst besturing zoals in Timesplitters of zo
Geen EA-bond besturingen
quote:Eternal Darkness is super en raad ik echt iedereen aan !
Op zondag 15 juni 2003 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voorde Cube heb ik nog staan: Zelda, Metroid en Eternal Darkness (die laatste 2 niet of echt nauwelijks gespeeld)En dan nog FFX
![]()
Maar jaaaaa. Zodra de tentamens klaar zijn sluit ik me full time op met alleen een luikje waar ons mam eten en drinken door mag schuiven
![]()
quote:En FOK! ook !
GameCube deels gekraakt
15-06-2003 | Robert van der Werf
Het StarCube team was al een tijdje bezig met het kraken van de GameCube en het lijkt erop dat ze progressie maken.
StarCube meldde al een tijdje geleden dat ze bezig waren met het kraken van de GameCube. We hebben al een tijdje niets meer van hun vernomen maar nu heeft het team een beginnetje. De pro-piraterij organisatie heeft het voor elkaar gekregen een ISO bestand te maken en deze vervolgens via mIRC te verspreiden.Het zal gaan om The Legend of Zelda: The Wind Waker, de Action Replay en de Freeloader van Datel. De bestanden moeten al sinds 12 juni te downloaden zijn via mIRC. Ook de software om de games en programmas te branden moeten al te vinden zijn op het Internet. Tot op heden zijn er nog geen werkende kopieën gemeld maar dat zal zeker niet lang meer duren. InsideGamer keurt overigens het kopiëren van software af.
Wat een misplaatste titel trouwens. Iedereen weet dat Datel de eerste was die de gamecube gekraakt heeft..
quote:Vooralsnog neem ik dit nieuws met een grote korrel zout, aangezien het enige bewijs een url is die leidt naar een 1,2 GB groot bestand waarvan niemand kan controleren of het echt een iso is van GC-spellen.
Slecht nieuws voor Nintendo, 2 jaar na de release is de GameCube gedeeltelijk gekraakt. Een pro-piraterij organisatie, ironisch genaamd StarCube, heeft .iso files van The Legend of Zelda: Wind Waker en Action Replay over het internet verspreid.Of de kraak van de games nog niet erg genoeg is, ook de software waarmee de schijfjes worden gemaakt is gekraakt. Hiermee kunnen piraten in de toekomst zelf GameCube compatible dvd's gaan branden.
Het is tot op heden nog niet gelukt om de spellen daadwerkelijk te spelen op een GameCube. Nu de software echter te downloaden is zal dit niet lang meer duren.
Wat wel enig krediet aan het verhaal geeft is het feit dat genoemd wordt dat ook van de action replay een ISO geript is. Het rippen van de action replay is een meesterzet omdat je, als je eenmaal de code van de action replay kunt bekijken, ook kunt achterhalen hoe je action replay codes kunt achterhalen voor GC-spellen (die functionaliteit zit namelijk niet ingebakken in de AR; dat kan de fabrikant van de AR alleen maar). En als je codes kunt achterhalen dan kunnen kopieerbeveiligingen omzeild worden. Je hebt er een gratis 'hack tool' bij om je kopieën mee aan de gang te krijgen.
Voorbehoud: aldus volgens iemand die er geen kloot van af weet en die maar wat logisch probeert te redeneren.
edit: ik kwam de volgende site nog tegen waarin wat meer beschreven staat over de manier waarop de gamecube de disks leest:
http://www.cubeinfo.tk/
Dit is een site waar ik vroeger best veel kwam om info te halen voor het maken van back-ups op mijn doctor64. Als je meer wilt weten over de 'scene' dan is vooral het forum iets om in de gaten te houden:
http://www.dextrose.com
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 16-06-2003 00:08]
Discussieren over warez kan in het warez-topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 16-06-2003 14:46]
Aan zelda ben ik na een tijdje weer aan begonnen
PSO ligt al een tijdje te niksen
Burnout 2 speel ik af en toe
Ik was nog van plan om Metroid te gaan halen, maar wacht nog even af denk ik
Ik heb net nieuwe computer + GTA + BF 1942
Het enige leuke op mijn gamecube vind ik monkey race 2, monkey target 2, monkey tennis , en monkey soccer
Voor de rest vind ik hem niks meer aan
Hoe zou dat komen?
In tegendeel heb ik wel weer zin in star wars 3
quote:
Custom Robo Art War
16-06-2003 | Robert van der Werf
Custom Robo is nog niet zo lang geleden bekend gemaakt en vandaag voegen wij twee plaatjes toe aan onze verzameling.
Tijdens de E3 werden er diverse titels aangekondigd waaronder Custom Robo. Custom Robo laat je vechten met robots die je zelf in elkaar hebt geschroefd. Er werden al enkele beelden getoond tijdens de E3. Nu hebben we weer twee artworks voor jou en ze staan beide in dit nieuwsbericht.Er is nog maar bar weinig informatie over de game, net als het beeldmateriaal dat in kleine porties naar buiten komt. Verwacht deze game niet eerder dan 2004 hier in Europa. Wij verwelkomen intussen de beelden die Nintendo vrijgegeven heeft.
Wie heeft het nog en wat vinden jullie ervan (eventueel in vergelijking met deel 1) ???
quote:Ik heb Burnout 2 ook. Zuper leuke arcade racer. Normaal houd ik niet van race games, maar dit is zoo leuk! Lekker sheuren langs anderen en zorgen dat de tegenspelers crashen
Op maandag 16 juni 2003 22:41 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Keb vanmiddag Burnout 2 gekocht, echt een supergoed spel...
Alleen vin ik soms de geluiden van de autos wat vreemd, maar ja... van de Muscle bijvoorbeeld.
En hetgaat iets trager dan deel 1, maar dat lijkt misschien zoWie heeft het nog en wat vinden jullie ervan (eventueel in vergelijking met deel 1) ???
quote:Idd
Op maandag 16 juni 2003 22:47 schreef BMH het volgende:[..]
Ik heb Burnout 2 ook. Zuper leuke arcade racer. Normaal houd ik niet van race games, maar dit is zoo leuk! Lekker sheuren langs anderen en zorgen dat de tegenspelers crashen
Keb vanmiddag de eerste grandprix gehaald, en ook de eerste face off
Morgen de volgende grand prix, trouwens die crash mode is ook wel vet
Ja, de Nintendo Preview Dag is weer geweest. Er waren tegenvallers en meevallers, morgen horen jullie alles!
quote:Heb je ook screenshots van Red Faction 2 , en eventuele waarderingen erbij of het een goed spel is?
Op maandag 16 juni 2003 23:05 schreef Khadgar het volgende:
Morgen krijgen jullie van mij een shitload screenshots, daar word je ziek van. Ik moet alleen een plek hebben om ze te uppen...Ja, de Nintendo Preview Dag is weer geweest. Er waren tegenvallers en meevallers, morgen horen jullie alles!
quote:Dat wordt dan nog een pijnelijke bevalling voor de modemers.
Op maandag 16 juni 2003 23:33 schreef Khadgar het volgende:
Er komen zo'n 300 screenshots aan, maar red faction zit er niet bij.
Niet dat mij het wat uit maakt, hoe meer screenshots hoe beter.
GBA Player commercial
quote:Ben erg benieuwd zeg,......
Op maandag 16 juni 2003 23:05 schreef Khadgar het volgende:
Morgen krijgen jullie van mij een shitload screenshots, daar word je ziek van. Ik moet alleen een plek hebben om ze te uppen...Ja, de Nintendo Preview Dag is weer geweest. Er waren tegenvallers en meevallers, morgen horen jullie alles!
quote:Nintendo Preview Dag, 300 screenshots! NO 56k6!!! Pssst :p
Op maandag 16 juni 2003 23:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben erg benieuwd zeg,......
quote:Idd, geweldige sanity-effects, t spel zelf is een beetje aan de makkelijke kant vind ik, maar niettemin een toppertje.
Op zondag 15 juni 2003 22:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Eternal Darkness is super en raad ik echt iedereen aan !
quote:hmm, duidelijke "could have and should have been better"
Op dinsdag 17 juni 2003 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Proest![]()
De Megamanreview
http://cube.ign.com/articles/424/424503p1.html
quote:Op gamespy krijgt hetzelfde spel een 82 dacht ik...
Op dinsdag 17 juni 2003 09:51 schreef Denni5 het volgende:[..]
hmm, duidelijke "could have and should have been better"
Jammer, want de megamen serie voor de nes was echt goud, van begin tot eind.
Zijn er mensen die m hebben, en zo ja, is het wat ?
quote:Heb hem op de Dreamcast gespeeld,...... de battles zijn wel aardig maar de rest is erg cool. Coole omgevingen en een gaaf verhaal. Tis alleen dat als je FF battles gewend bent dit wat minder is.
Op dinsdag 17 juni 2003 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga denk ik Skies of Arcadia Legends halen vanavond, tis alweer zolang geleden dat ik een goeie RPG gespeeld heb...Zijn er mensen die m hebben, en zo ja, is het wat ?
quote:Ah ! Hijs eindelijk uit dus
Op dinsdag 17 juni 2003 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist de nieuwe Equip gekocht, dit is een speciale uitgaven van Edge Magazine. Deze keer een speciaal nummer over de Gamecube.
Strax meteen halen !
quote:Hoeveel kosttie?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist de nieuwe Equip gekocht, dit is een speciale uitgaven van Edge Magazine. Deze keer een speciaal nummer over de Gamecube.
quote:Wel prijzig, € 12,80.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:16 schreef Lexie het volgende:
Hoeveel kosttie?
quote:12,50 bij de AKO op het station
Op dinsdag 17 juni 2003 13:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wel prijzig, € 12,80.
quote:12,50?!?!?! Das wel asociaal veel voor een magazine.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
12,50 bij de AKO op het station
quote:Gewoon kwalitatief goed, er staat niet zoveel reclame in en het is niet zo schreeuwerig. Zal wel komen omdat ze vrij kritisch zijn. Minder inkomsten + oplagen + hogere kosten = duurdere prijs.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:50 schreef Denni5 het volgende:
Wat is er zo speciaal aan dat blad en/of wat zit er bij dat t zo duur is?
quote:
Viewtiful Joe releasedate vervroegdCapcom heeft aangekondigt de Amerikaanse releasedate van Viewtiful Joe een week te vervroegen. Dit houdt in dat de game daar nu op 30 september gelaunched zal gaan worden.
Viewtiful Joe wordt een side scrolling platformer/beat 'em up opgetrokken rond kleurrijke cellshaded graphics. Het is in deze game de bedoeling je tegenstanders zo stijlvol mogelijk te verslaan met elementen als slow down en speed up effecten. Voorlopig is de game nog Cube exclusive.
Of dit ook voor Europa betekent dat men de game hier een week eerder mag verwachten, is echter nog niet duidelijk. Het is te hopen van wel natuurlijk.
quote:Arme albert verlinde
Op dinsdag 17 juni 2003 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
12,30 Zelfs maar
Alleen de kaft was zwart... ipv paars zoals was aangekondigd
lijst met spellen erin:
Resident Evil 1
Resident Evil 2
Resident Evil 3
Resident Evil Zero
Resident Evil: Code Veronica
Wesker's Report 1
Wesker's Report 2
Zou die ook in Europa komen?
quote:Ik hoop het wel, gaat alleen ongeveer 140 euro kosten in japan
Op dinsdag 17 juni 2003 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ziet er ERG vet uit !Zou die ook in Europa komen?
quote:Zou wel uber stoer zijn, maar gezien de algemene opstelling ben ik er bang voor.
Op dinsdag 17 juni 2003 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ziet er ERG vet uit !Zou die ook in Europa komen?
quote:
[Nieuws] Wario deelt uit op je GBA
Goed nieuws voor GBA houders, met Wario World kan je leuke goodies op je GBA krijgen.Altijd leuk, die connectivity! Nu heeft Nintendo weer een nieuw idee. Sluit je namelijk de nieuwe Wario World game aan op je GBA via een GBA-linkkabel, dan kan je een klein deel van het GBA-spel WarioWare, Inc.: Mega Microgame$ krijgen. Dit betekent dat je dus een demo als het ware op je GBA kunt uploaden. Dus sluit je de GBA aan, dan kan je enkele mini-games spelen onderweg! Altijd een leuk extra'tje, toch?
quote:En dat voor maar 142 euro, moet hebben!
Op dinsdag 17 juni 2003 21:12 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Kwou dat ik in japan woondelijst met spellen erin:
Resident Evil 1
Resident Evil 2
Resident Evil 3
Resident Evil Zero
Resident Evil: Code Veronica
Wesker's Report 1
Wesker's Report 2
Gamecube dvds zijn 'gekraakt' en er zijn op het internet her en der roms te verkrijgen. Het is echter net zo als met de XBOX ruim een jaar geleden ; er zijn wel roms, maar ze zijn nog onspeelbaar aangezien er nog geen modchip bestaat. Echter het feit dat er nu roms voorhanden zijn zal de ontwikkeling van een mogelijke mod-chip wel in de hand werken. De roms liggen qua grootte ongeveer rond de een a anderhalf gb.
quote:Eigenlijk zijn et ISO's van 12500 MB gemiddeld. En met een Mod Chip kan de GC nog geen overgebrande DVD's spelen, omdat de dvd speler van de GC geen normale (8cm) DVD's kan lezen
Op woensdag 18 juni 2003 08:28 schreef clerk het volgende:
Ik weet dat het niet de bedoeling is om illegaliteit te promoten, maar ik zie dit meer als nieuws :Gamecube dvds zijn 'gekraakt' en er zijn op het internet her en der roms te verkrijgen. Het is echter net zo als met de XBOX ruim een jaar geleden ; er zijn wel roms, maar ze zijn nog onspeelbaar aangezien er nog geen modchip bestaat. Echter het feit dat er nu roms voorhanden zijn zal de ontwikkeling van een mogelijke mod-chip wel in de hand werken. De roms liggen qua grootte ongeveer rond de een a anderhalf gb.
quote:Ze zijn ook nog niet te fikken dus zo snel zal het wel niet lopen
Op woensdag 18 juni 2003 08:28 schreef clerk het volgende:
Ik weet dat het niet de bedoeling is om illegaliteit te promoten, maar ik zie dit meer als nieuws :Gamecube dvds zijn 'gekraakt' en er zijn op het internet her en der roms te verkrijgen. Het is echter net zo als met de XBOX ruim een jaar geleden ; er zijn wel roms, maar ze zijn nog onspeelbaar aangezien er nog geen modchip bestaat. Echter het feit dat er nu roms voorhanden zijn zal de ontwikkeling van een mogelijke mod-chip wel in de hand werken. De roms liggen qua grootte ongeveer rond de een a anderhalf gb.
quote:Hoe willen ze dit gaan doen, want ik dacht toch niet dat er een eprom inzat van een paar Mbit? Ik denk dus dat je je GBA aangesloten zal moeten laten zitten om te kunnen gamen en het niet losstaand kan?
Dit betekent dat je dus een demo als het ware op je GBA kunt uploaden. Dus sluit je de GBA aan, dan kan je enkele mini-games spelen onderweg! Altijd een leuk extra'tje, toch?
quote:GC schijfjes zijn toch 'andersom' gebrand ofzo? Of lul ik nou weer crap?
Op woensdag 18 juni 2003 09:57 schreef Phydomir het volgende:[..]
Ze zijn ook nog niet te fikken dus zo snel zal het wel niet lopen
quote:Nee, het spel gaat veel te langzaam vind ik. Op de PC gaat ie veel sneller. Tis alsof je 50 rijd op de Cube en 150 op de PC zeg maar
Op woensdag 18 juni 2003 10:55 schreef Jarno het volgende:
Ik zag trouwens dat NFS2:HP voor 30 euro bij de Bart Smit lag. Doen of niet doen?
quote:
[Nieuws] Veel Rogue Ops vandaag
Paar dagen geleden hadden we al wat screens van deze game, maar vandaag komt er weer een lading bij. Ga er maar voor zitten.De game wordt een multiplatform game en zal worden uitgebracht op zowel de GameCube, XBox en Playstation 2. In de game zal je de controle hebben over de hoofdrolspeelster Nikki Conners (in beperkte mate!). In de game raakt Nikki tijdens een mysterieuze explosie in 1 klap haar man en dochter kwijt. 'Omega 19' is hierdoor het 'zaadje' want mevrouw Conners is op wraak uit, en dat is niet al te best voor de terroristenorganisatie.
De game heeft iets weg van de game Splinter Cell. In deze game maak je ook gebruik van onder andere snipers en de x-ray optie. Kemco is in ieder geval al enthousiast; "We are extremely excited about the promise of Rogue Ops", aldus Glenn Halseth. Elke versie van de game zal zijn eigen specifieke kenmerken hebben ten opzichte van de ander en zal dit jaar nog een release krijgen.
IGN heeft inmiddels alweer een groot aantal screens vrijgegeven. Ze staan hieronder.
quote:
[Nieuws] 5x Buffy
We kunnen geen genoeg krijgen van licentie games. In ieder geval de developers niet. Eurocom en Sierra brengen je: Buffy the Vampire Slayer.Sarah Michelle Gellar is wereldwijd bekend om haar optredens als onder andere Buffy. Sarah speelt in haar tv-serie Buffy the Vampire Slayer een vampierdoder die al het kwaad moet bestrijden. En hoe kan het ook anders? Deze populaire serie zal ook een licentiegame kunnen verwachten op de Nintendo GameCube.
Tot nu toe is er maar nog een gering aantal nieuwtjes over deze game bekend. We weten dat de game een 3rd person action-adventure zal zijn en zich af zal spelen in de, net als in de serie bekende, stad Sunnydale, Californie. De game zal een verhaallijn bevatten die door de schrijvers van de originele tv serie is gemaakt.
Daarnaast zal je veel herkennen als je een beetje de Buffie serie hebt gevolgd. Personages als Willow, Xander, Angel en Spike maken hun opwachting en zullen naar alle waarschijnlijkheid grotendeels speelbaar zijn. Dan kan je in de multiplayer mode ook nog eens kiezen of je als slayer of vampier wilt gamen in meer dan 5 verschillende modi.
En dan nu hetgeen waarvoor dit bericht voor bestemd is, de screens. Ditmaal zijn het er 5, veel plezier.
quote:Buffy is
Op woensdag 18 juni 2003 13:11 schreef gieling.com het volgende:
Buffy the Vampire Slayer bastaat dat nog??!
Maar wel lekker goedkoop
quote:al een tijdje
Op woensdag 18 juni 2003 15:15 schreef Ceriel het volgende:
Weet iemand of Burnout 2: Point Of Impact al uit is op de GC?
en ik raad het je met harte aan
http://insider.ign.com/download/video/preview/cube/s/soulcalibur2gc_vidprev_640.mov
Ligt lekker in de hand (Zelfde maten als SNES controller) en knoppen zitten op goede plek.
Hoe die speelt weet ik nog niet (Cube staat bij ouders)
Ik heb hem ook vooral gehaald voor de GBA Player binnenkort!
quote:Insider :S. Kun je niet ff een ftp servertje opennen op je PC, en dan die reviews downloaden?
Op woensdag 18 juni 2003 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
Video Preview van Soul Calibur II (IGN Insider)http://insider.ign.com/download/video/preview/cube/s/soulcalibur2gc_vidprev_640.mov
quote:Staat er "Nerd" op mijn voorhoofd?
Op woensdag 18 juni 2003 17:55 schreef BMH het volgende:
Insider :S. Kun je niet ff een ftp servertje opennen op je PC, en dan die reviews downloaden?
quote:weet ik niet, je helm zit ervoor.
Op woensdag 18 juni 2003 17:56 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Staat er "Nerd" op mijn voorhoofd?
quote:niemand doet dat jammer genoeg
Op woensdag 18 juni 2003 18:10 schreef BMH het volgende:[..]
weet ik niet, je helm zit ervoor.
quote:In amerika:
Op woensdag 18 juni 2003 19:00 schreef G1Ace het volgende:[..]
niemand doet dat jammer genoeg
ze copy pasten alleen insider articles
(iemand die insider article over de verkoop van nintendo laatste tijd?)
quote:
[Nieuws] Kirby's Air Ride ondersteunt LAN?
Zou er dan toch een online/LAN-game van Nintendo zelf uitkomen op de GameCube? Het lijkt erop dat die game Kirby's Air Ride gaat heten...!Kirby's Air Ride is een game die simpel wordt gehouden qua gameplay. Gas geven gaat automatisch, op de A knop drukken zorgt er juist voor dat je even kunt remmen om powerups op te pikken. Denk dus aan een soort Mario Kart, maar dan nog simpeler qua controls. Deze simpliciteit komt er, hopen wij, niet ten koste van de kwaliteit van de game.
Wat Kirby's Air Ride in één klap tot een stuk interessantere titel maakt, is het nieuws van vandaag omtrent deze game. Er staat namelijk op een poster van de game dat de game de Broadband Adapter van Nintendo ondersteunt! De poster zelf zie je op plaatje 1, de uitvergroting op plaatje 2:
Wat kan dit betekenen? Zou Kirby's Air Ride Nintendo's eerste serieuze online game voor de GameCube worden? Of kun je met de game à la Mario Kart: Double Dash via LAN met 4 of misschien zelfs wel 8 spelers spelen? We wachten met spanning op Nintendo's officiële reactie op dit nieuws...
quote:
[Feature] Hands-on: Four Swords & Tetra's Trackers
In deze mengvorm van een preview en hands-on impressies kijkt Jelle de Vaal, Zelda-expert bij uitstek, naar Tetra's Trackers vooruit en deelt hij zijn mening met jullie na het spelen van Four Swords..Na Mario en Pokémon moet nu ook The legend of Zelda er aan geloven; Nintendo komt met een stel spin-off games. Dat zijn spellen met bekende gezichten uit de serie in de hoofdrol, die verder weinig met het origineel te maken hebben. Zonde, als je het mij vraagt, want The legend of Zelda was voorheen een kwaliteitszegel dat enkel voor de beste en puurste avonturenspellen was weggelegd. Link, Zelda en de Moblins deden niet aan feestjes, golf of een halfbakken Tetris-variant. Als er een nieuwe Zelda in de schappen gleed, dan was het twee weken stil op straat en vergaapte half Nederland zich aan een nieuw bloedstollend avontuur volgens de wetten van De Legende. Maar nu gaat het allemaal anders. Nu pak ik de fiets en troggel ik samen met mijn vrienden stempeltjes af bij Tetras piratenmaatjes.
Een betreurenswaardige situatie, maar dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van de spellen. Sterker nog, verhalen van E3-gangers en een fijne hands-on op de Nintendo Preview Day beloven veel goeds over tenminste één van de twee getoonde connectivity games - die beiden in het leven zijn geroepen om nu eindelijk eens wat te doen met het snoertje tussen je GameCube en GBA. De eerste titel herken je vast nog uit Capcoms gelijknamige Zelda-multiplayeravontuur voor de GBA. The legend of Zelda: Four Swords GC schopt opnieuw konten aan alle kanten als een tactisch verken- en verstopspel. Net als in zn pocket-voorganger werken spelers samen terwijl ze het tegelijk tegen elkaar opnemen. Dit dankzij de mengelmoes aan doelstellingen die de avonturiers worden gesteld; variërend van het overbruggen van een kloof tot het innen van zoveel mogelijk Rupees, de munteenheid in Zeldas wereld. Een klassieke strijd tussen rijkdom en vriendschap, zoals die in veel sprookjes aan bod komt.
Minimaal twee en maximaal vier spelers pluggen gezamenlijk hun GBAs in de GameCube en voor je Link-is-de-bink-en-Ganon-is-maar-suf kunt zeggen, hobbelen er vier kleurrijke Links over het scherm van je TV. Zodra jij als een van de helden een grot, huis of kerker binnengaat, verplaatst je speelfiguur zich naar het GBA-scherm, om vervolgens buiten het gezichtsveld van je medespelers verder te avonturieren. Niemand ziet hoeveel schatten jij in de wacht sleept en je ontvangt bovendien belangrijke tips om later in het voordeel te zijn.
Het is zowel jammer als logisch dat Nintendo heeft gekozen voor 2D-beelden in The Four Swords, want de GBA zou de overgang van een 3D-wereld naar een 2D-kerker maar ongeloofwaardig maken. Geen spetterende 3D-Zelda-multiplayeractie dus, maar een haarscherpe visuele stijl die voor 99% leent bij A link to the Past, met een handvol eigentijdse toevoegingen. Denk hierbij aan vlammen, mist en paarse rookwolken die we nog duidelijk herkennen uit The legend of Zelda: The Wind Waker. Ook het aantal vijanden en objecten dat op het TV-scherm verschijnt is op zijn minst vertwintigvoudigd. Afgelopen maandag vloeide het visserslatijn al rijkelijk over de Scheveningse stranden; Ik werd omsingeld door wel 100 Dark Nuts en ik heb ze allemaal afgemaakt! Ze bewaakten een schat van 1000 Rupees die het hele scherm bezaaide! Kun je je de chaos van vier spelers voorstellen, die allemaal de meeste Rupees proberen te grijpen? Speler rood die speler blauw uit het veld gooit, om vervolgens een pijl in zijn togus te zien belanden? Dat is The Four Swords op zn best.
Minder enthousiast zijn de verhalen over The legend of Zelda: Tetras Trackers, het tweede spel dat optimaal gebruik moet maken van de connectie tussen je Cube en GBA, maar gek genoeg niet aanwezig was in Scheveningen. Zonde van de kans, want als één individu uit dit opmerkelijke duo zich aan het publiek moet bewijzen, dan is het de flauwe kinderspeurtocht wel. Het idee achter Tetras Trackers doet een beetje denken aan een sponsorloop: ren je rot over het pirateneiland en haal zo snel mogelijk alle stempels bij de her en der verstopte piraten. De actie speelt zich af op de GBA, terwijl Tetra het lieftallige hoofd van de piratenbende op het TV-scherm hints geeft en bijdehande opmerkingen maakt. Aan het begin van iedere speurtocht speelt iedereen een memory-achtig spelletje, waarmee speciale hulpstukken kunnen worden verdiend. Bekende voorwerpen uit de Zelda-serie, zoals Pegasus-laarzen, bommen, Roc-zweefcapes, pijlen, bogen, dat soort dingen.
Het teleurstellende lijkt hem vooral te zitten in de beperkte uitvoering van Tetras Trackers. Hoewel het spel geen onaardig tussendoortje biedt, is dat aardige tussendoortje ook alles dat er te verwachten valt. Niks geen epische monstergame, maar een snack van niveau Snake 2 op je Nokia. Medewerkers van Nintendo die op de E3-beurs aanwezig waren, verklapten wel dat er waarschijnlijk meerdere soortgelijke kleine spelletjes aan toe worden gevoegd.
Al met al is het nog maar de vraag of deze twee games überhaupt het daglicht nog gaan zien. Boze tongen beweren dat Nintendo aan de hand van publieke reacties op de E3-beurs zou beslissen over het lot van deze gimmicky games en die waren alles behalve positief. Vooral Tetras Trackers kreeg (en krijgt) het zwaar te verduren als pispaaltje van zowel fans als tegenstanders van Nintendos legende. The Four Swords heb ik maandag met veel plezier gespeeld, maar ik zal er in ieder geval niet om wakker liggen als dat andere gelegenheidsspelletje (Tetra's Trackers) over een paar maanden stilletjes uit de release-lijsten blijkt te zijn verdwenen...
quote:Ik ben het helemaal met je eens
Op woensdag 18 juni 2003 17:08 schreef ASSpirine het volgende:[..]
al een tijdje
en ik raad het je met harte aan
quote:LoL
Op woensdag 18 juni 2003 18:10 schreef BMH het volgende:[..]
weet ik niet, je helm zit ervoor.
quote:
[Nieuws] Microsoft's kritiek op Nintendo
Oh, oh! Peter Moore (vice president Microsoft's Xbox) leverde zware kritiek op Nintendo, én haar gamers! Discuss!Oh, oh, nu zijn de rapen gaar. Dit gaat discussies opleveren want Peter Moore, de vice president van Microsoft's Xbox, heeft kritiek gegeven op zowel Nintendo als haar gamers! In een interview met Computer And Videogames haalde Peter Moore, oud president van Sega, uit naar Nintendo's connectivity. Dit gebeurde op de eerste Annual ELSPA Games Summit in Londen.
Moore representeerde Microsoft en laaide de console-war nog wat verder op. Op de vraag of Microsoft binnenkort, net als de Playstation Portable, portable gaat, antwoordde hij: "We zitten niet in die zaken en er zijn nog geen plannen om die kant op te gaan. Als ik geloof in het sociale aspect van gamen, wat ik ook doe, dan ligt op het gaming-spectrum handheld-gaming het verste weg van het sociale aspect als het maar kan, omdat het een erg solitair, tijd-dodende activiteit is." Hiermee bedoelt hij dus dat op alle mogelijke manieren van gamen, portable gamen het minst sociaal is. " Het is niet iets dat je samen doet - wij geloven dat het sociale element de toekomst is van gamen en dat dat gedaan wordt doormiddel van consoles, niet door een handheld apparaat."
Toen er gevraagd werd over wat hij dacht over 'connectivity', iets wat Nintendo vol promote op de afgelopen E3 beurs, begon de zware kritiek op Nintendo. "Toen ik nog bij Sega werkte, deden wij dat [de connectivity] ook met Sonic Advance, en gamers hadden iets van 'big deal'! Iemand moet mij toch eens uitleggen wat nou het nut is van het aansluiten van je handheld op je console. Als iemand me de waarde daarvan kan vertellen, dan wil ik dat wel eens weten."
En dankjewel Moore... Portable gamen onsociaal? Nintendo's connectivity nutteloos? Volgens ons probeert Moore een beetje mooie praatjes te houden want als Nintendo voor één ding staat is het wel socialiteit! Deze kritiek duidt alleen maar meer op de grote console war die op dit moment gaande is, maar dat de grote bazen nou ook nog eens kinderachtig moeten gaan doen, vinden we erg flauw. Tijd voor de discussie nu!
Tijd voor discussie !
quote:Hier ben ik het toch wel mee eens.
Iemand moet mij toch eens uitleggen wat nou het nut is van het aansluiten van je handheld op je console
Verder staat er niks in het stukje waar je je zo over op zou moeten winden. IMHO.
quote:Je lult crap
Op woensdag 18 juni 2003 10:41 schreef Jarno het volgende:[..]
GC schijfjes zijn toch 'andersom' gebrand ofzo? Of lul ik nou weer crap?
Cube schijfjes zijn gewoon normaal gebrand hoor. Het enige is dat er nog geen methode is gevonden om die krengen te branden, en om ze te laten draaien in de cube.
http://www.gamespot.com/gamecube/action/hitman2silentassassin/review.html
quote:My words too.
Op donderdag 19 juni 2003 08:02 schreef Jarno het volgende:[..]
Hier ben ik het toch wel mee eens.
. Als er 1 domme uitvinding is gedaan, is het die player wel. Laat ze liever een keer wat meer geld steken in hun online-gaming tak.
Verder staat er niks in het stukje waar je je zo over op zou moeten winden. IMHO.
quote:Het gaat niet over de Player (die ik ook kut vind), maar over je gameboy aansluiten op je GC om extra's te krijgen, zoals een radarscherm bij Splinter Cell en de Tingle Tuner bij Zelda.
Op donderdag 19 juni 2003 08:02 schreef Jarno het volgende:
Hier ben ik het toch wel mee eens.. Als er 1 domme uitvinding is gedaan, is het die player wel. Laat ze liever een keer wat meer geld steken in hun online-gaming tak.
Het is niet nodig, maar ik vind het soms hele leuke extra's.
In dat geval vind ik die link optie ook kut! .
Eh, nouja. Die is dan nog van enig nut. Op zich.
quote:dat je a link to the past niet meer op dat piepkleine schermpje moet spelen
. Als er 1 domme uitvinding is gedaan, is het die player wel. Laat ze liever een keer wat meer geld steken in hun online-gaming tak.
Nouja die GBA spellen zijn iig al een stuk beter dan toen je die onmeunige kut gb player voor de snes had.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik heb hem ook vooral gehaald voor de GBA Player binnenkort!
Ik heb de GBAplayer maandag gereserveerd bij de Media Markt (cadeau voor mijn beste vriend vandaag). Belde hij gisteren op dat hij hem ook maar ging reserveren (cadeau voor mij voor mijn verjaardag afgelopen zondag) bij de Dixons. Belde hij even later op wanneer hij hem kon langsbrengen. 10 minuten later werd ik door de MediaMarkt gebeld dat ik hem daar kon ophalen.
Vanavond geven we elkaar dus die player en dan doe ik nog verslag. Voor de liefhebbers : Gisteren rond 17:30u had de MM Amsterdam er nog 2 liggen en een aantal gereserveerden. Wees er dus snel bij.
quote:Ik vind het opzich wel een leuke optie. Was ze ooit bedacht hadden bij Kirbie was dat Kirbie van de baan kon vallen en je hem met je GBA weer erop kon zetten. Of de mogelijkheid dat je GBA als joypad kon gebruiken door een soort casette die de beweging van je GBA registreerde. Nooit ervan gekomen.
Op donderdag 19 juni 2003 10:19 schreef Jarno het volgende:
Oh.In dat geval vind ik die link optie ook kut!
.
Eh, nouja. Die is dan nog van enig nut. Op zich.
Ik moet zeggen dat ik Tingle in Zelda wel leuk en ook soms wel handig vond (als ik geen zin had om een paar flesjes te vullen met elfjes ofzo, dan kocht ik health via de Tingle Tuner
quote:Tja, wat ze nou met b.v Pacman gaan doen vind ik wel briljant, dat de handheld echt een functie heeft die essentieel is voor het spel. Maar verder is het niet meer dan een leuke gimmick voor mensen die toch al een GBA/GBSP en een GC hebben en het geld voor zo'n kabeltje wel even overhebben.
quote:Precies, het is een leuke extra feature. Maar ze zullen er geen GC/GBA meer mee verkopen.
Op donderdag 19 juni 2003 11:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tja, wat ze nou met b.v Pacman gaan doen vind ik wel briljant, dat de handheld echt een functie heeft die essentieel is voor het spel. Maar verder is het niet meer dan een leuke gimmick voor mensen die toch al een GBA/GBSP en een GC hebben en het geld voor zo'n kabeltje wel even overhebben.
quote:Het is een extra rede om voor het Nintendoplatform te kiezen. Net als XBOX Live dat is voor de XBOX, of de backwardscompatibiliteit dat was bij de Playstation2.
Op donderdag 19 juni 2003 11:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Precies, het is een leuke extra feature. Maar ze zullen er geen GC/GBA meer mee verkopen.
quote:Het was toch wel degelijk een motivatie voor me om die GBA SP te kopen hoor.
Op donderdag 19 juni 2003 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
Precies, het is een leuke extra feature. Maar ze zullen er geen GC/GBA meer mee verkopen.
quote:Nintendo hoopt natuurlijk eerder dat GBA bezitters eerder een Cube gaan kopen. Maar het zou voor mij ook een rede zijn om een GBA (SP) te kopen als ik er nog geen een had
Op donderdag 19 juni 2003 11:38 schreef speknek het volgende:[..]
Het was toch wel degelijk een motivatie voor me om die GBA SP te kopen hoor.
quote:Wat nou wel lullig is dat je voor die feature (zoals het er nu naar uit ziet) ook een pacman spel op de gba moet kopen.
Op donderdag 19 juni 2003 11:14 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Tja, wat ze nou met b.v Pacman gaan doen vind ik wel briljant, dat de handheld echt een functie heeft die essentieel is voor het spel. Maar verder is het niet meer dan een leuke gimmick voor mensen die toch al een GBA/GBSP en een GC hebben en het geld voor zo'n kabeltje wel even overhebben.
Verder ga ik ook die GBA player kopen Sommige spellen op groot scherm spelen is gewoon cool !
Verder hoeft het online gamen voor mij niet zo...
quote:Gooi ff hier neer wat je er van vind als je het geprobeerd hebt, ben n.l. ook wel geinteresseerd.
Op donderdag 19 juni 2003 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
...Verder ga ik ook die GBA player kopen
Sommige spellen op groot scherm spelen is gewoon cool !
quote:Je weet niet wat je mist.
Verder hoeft het online gamen voor mij niet zo...
quote:PSO-speler ?
Op donderdag 19 juni 2003 13:38 schreef Zooi het volgende:[..]
Gooi ff hier neer wat je er van vind als je het geprobeerd hebt, ben n.l. ook wel geinteresseerd.
[..]Je weet niet wat je mist.
.
quote:Online spelen doe je op je PC, Split screen op Console. Een console is er vooral voor coole party's bij je thuis.
Gooi ff hier neer wat je er van vind als je het geprobeerd hebt, ben n.l. ook wel geinteresseerd.
[..]Je weet niet wat je mist.
.
quote:Ik zal kijken of ik vanavond nog tijd heb.
quote:Die keuze wil ik nog altijd zelf kunnen maken.
Op donderdag 19 juni 2003 13:45 schreef BMH het volgende:[..]
Online spelen doe je op je PC
Waarom is XBOX live anders zo'n hit? Nintendo gaat *gigantisch* de plank mis slaan met het online spelen. Erg jammer.
Op die site 3 movies, ziet er leuk uit, en ligt als het goed is al in de winkel !
quote:Ik wil zaterdag weer eens een nieuw spelletje halen, en ik zit te twijfelen tussen Ikaguru (ofzo) en WW.
Op donderdag 19 juni 2003 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijkt me op zich best een leuke game
quote:Ikaruga moet je alleen kopen als je ECHT van side scrolling 2D shooters houd!
Op donderdag 19 juni 2003 14:01 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik wil zaterdag weer eens een nieuw spelletje halen, en ik zit te twijfelen tussen Ikaguru (ofzo) en WW.
quote:Daar hou ik wel van, ik vraag me alleen af hoe lang -ie boeit. Wordt het niet saai? Even maar wat reviews doorlezen.
Op donderdag 19 juni 2003 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ikaruga moet je alleen kopen als je ECHT van side scrolling 2D shooters houd!
quote:Aan de ene kant lijkt ie me super, aan de andere kant geen reet aan..
Lijkt me op zich best een leuke game
*denkt aan Mario Sunshine
quote:Ikaruga is dus jouw ding
Op donderdag 19 juni 2003 14:14 schreef Jarno het volgende:
Ik koop namelijk altijd cutey-pie games, maar die vallen me zo tegen de laatste tijd. Dus ik wil wel eens wat anders kopen. En vroeger op de C64 vond ik 2D shooters echt TE koel.
quote:Dat zou ik voor Ikaruga gaan, schijnt echt een van de toppers op dat gebied te gaan. De makers hebben het beste uit oud 2D shooters in één game verzameld.
Op donderdag 19 juni 2003 14:14 schreef Jarno het volgende:
Ik koop namelijk altijd cutey-pie games, maar die vallen me zo tegen de laatste tijd. Dus ik wil wel eens wat anders kopen. En vroeger op de C64 vond ik 2D shooters echt TE koel.
Zelda WW is inderdaad erg cute, en erg gay.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 14:22 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat zou ik voor Ikaruga gaan, schijnt echt een van de toppers op dat gebied te gaan. De makers hebben het beste uit oud 2D shooters in één game verzameld.
Zelda WW is inderdaad erg cute, en erg gay.
en volgens mij bedoelde hij met WW, wario world (ofzo)
quote:Affirmative.
Op donderdag 19 juni 2003 14:33 schreef ASSpirine het volgende:[..]
en volgens mij bedoelde hij met WW, wario world (ofzo)
quote:Ik heb Ikaruga. Het is een heel vet spel alleen zoals Strolie al zegt: hij is echt hard-core. Het spel bevat maar 5 levels en bij level 3 wordt hij absurd moeilijk. Als je dan nog verder wilt komen moet je uit je hoofd gaan leren wanneer op welke plaats vijanden aan komen vliegen en waar obstakels verschijnen. Vervolgens moet je de te volgen vluchtpaden uit je hoofd leren en blijven oefenen. Alleen voor echte doorzetters die van het genre houden!
Op donderdag 19 juni 2003 14:36 schreef Jarno het volgende:[..]
Affirmative.
Ik heb hem nu een maandje of anderhalf en vind hem nog steeds erg cool.
quote:Whahahahaha
Op donderdag 19 juni 2003 14:18 schreef speknek het volgende:
Ikarigi? Is dit weer net zoiets als de Chorizo Ruins?
Ik heb trouwens bij burnout de eerste 3 toernooien gehaald... of waren het er al 4 ? Maar bij dat laatste toernooi moet je op alle 5 de banen eerst worden om extra track voor single race en multiplayer te openen.
Best wel moeilijk, kben op 2 of 3 van de 5 banen niet eerst geworden
quote:
Vanessa's make-over te zien op website
19-06-2003 | Daniël de Keizer
Geen Patty's Possy of Adam's Family: Vanessa staat nu in de schijnwerpers, en dat doet ze met flair; P.N. 03..
Alhoewel wij Conny Breukhoven graag hadden gezien als ster van de game Product Number 03, besliste Capcom anders. Zij besloten namelijk om Vanessa Schneider te gebruiken in hun visueel knappe game. Laat haar zweten in de verschillende stoeipakjes die ze aantrekt terwijl ze zowel het interieur van een robotfabriek als het zand in een woestijn flink 'afstoft' met haar lasers. Ontwijk en knal je een weg naar de uit de kluiten gewassen PC die je ouders van het leven heeft berooft.
Verwacht binnenkort een impressie op InsideGamer, maar vergeet niet van tevoren de Europese site van Capcom's speeltje te bekijken. In Engels óf Duitse versie, welke versie je kiest is geheel aan jou. Bekijk de filmpjes, download een wallpaper of lees de informatie over vijanden, 'suits' of Vanessa van je beeld af:
P.N. 03 website [flash required]Wij wachten, net als jullie op een Europese release van deze goed ogende shooter. Of het spel óók goed speelbaar is, lees je binnenkort, of ondervindt je aan de lijve als de game aan het einde van het jaar de winkels treft.
En de site dus:
quote:Okay, dan valt -ie af voor mij. Ik ben geen doorzetter, ben een casual gamer. Ff snel een potje en weer wat anders doen.
Op donderdag 19 juni 2003 18:04 schreef Vagere_Hein het volgende:Als je dan nog verder wilt komen moet je uit je hoofd gaan leren wanneer op welke plaats vijanden aan komen vliegen en waar obstakels verschijnen. Vervolgens moet je de te volgen vluchtpaden uit je hoofd leren en blijven oefenen. Alleen voor echte doorzetters die van het genre houden!
Dan gaat het tussen WW en BU2.
quote:Ik ben vandaag de BS binnengelopen en heb een gameboy player gekocht met Zelda: ALttP. Cool ding. De enige aanmerking die ik erop heb is dat je nooit volledig full screen kunt spelen. Hoe full screen je hem ook instelt; er zit altijd een heeeeeel klein randje om het scherm heen, waar je overigens de kleur van kunt veranderen. Zelda ziet er verder precies zo uit als de SNES-versie dus over de kwaliteit van de GB-player heb ik geen klachten. De besturing ging best lekker, aangezien je ervoor kunt kiezen om met de C-stick, de analoge stick of de vierpuntsdruktoets te sturen. Het enige probleem dat ik met het ding heb is dat ik nu de GBA-topics ook nog moet gaan volgen.
[..]
quote:Lijkt me toch wel een geil
Op donderdag 19 juni 2003 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inside Gamer:
[..][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de site dus:http://www.capcom-europe.com/PN03/index.html
quote:Hmm, de reviews zijn niet echt positief, en de beelden die ik heb gezien op t.v. konden me ook niet echt overtuigen..
Op donderdag 19 juni 2003 22:01 schreef nikanoru het volgende:[..]
Lijkt me toch wel een geil
spel. Beter dan die mut van een Lara Croft in ieder geval.
quote:Ik heb gewoon mijn RGB kabel in me TV, en een digital snoertje naar mijn versterker (dolby prologic 1 jammer genoeg). Ik hoor alles wel lekker in 5.1 geluid
Op donderdag 19 juni 2003 22:32 schreef ShadoW17 het volgende:
Wat voor kabel heb ik nodig om mijn cube aantesluiten op dvdspeler + surround? je moet dan toch die digital AV out poort gebruiken?
quote:Is gewoon een standaard kabeltje? en hoeveel kost zoiets?
Op donderdag 19 juni 2003 22:54 schreef BMH het volgende:[..]
Ik heb gewoon mijn RGB kabel in me TV, en een digital snoertje naar mijn versterker (dolby prologic 1 jammer genoeg). Ik hoor alles wel lekker in 5.1 geluid
ik heb lekker Prologic II volgende week
quote:VET! Ik heb zulke (*wijst met handen een hele grootte afstand aan*) mooie tijden beleefd aan de SNES versie van Zelda, dat ik die graag terug herleef. Morgen maar eens kijken of die player ergens te krijgen is.
Op donderdag 19 juni 2003 21:57 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Ik ben vandaag de BS binnengelopen en heb een gameboy player gekocht met Zelda: ALttP. Cool ding. De enige aanmerking die ik erop heb is dat je nooit volledig full screen kunt spelen. Hoe full screen je hem ook instelt; er zit altijd een heeeeeel klein randje om het scherm heen, waar je overigens de kleur van kunt veranderen. Zelda ziet er verder precies zo uit als de SNES-versie dus over de kwaliteit van de GB-player heb ik geen klachten. De besturing ging best lekker, aangezien je ervoor kunt kiezen om met de C-stick, de analoge stick of de vierpuntsdruktoets te sturen. Het enige probleem dat ik met het ding heb is dat ik nu de GBA-topics ook nog moet gaan volgen.
quote:
Closing Comments
I have to admit that I left the Electronics Entertainment Expo 2003 with little care for Wario World. Maybe it was because I only had a few minutes with it at a time, or the fact that it was shown in an environment where I couldn't fully see or hear it well, but it just seemed so standard, so boring. The good news, though, is that my impression of the game was wrong. Wario World has turned out pretty well, I think. It doesn't push any boundaries as far as platformers go, but thanks to some great control mechanics and inventive level work I had a great time playing through it. Meanwhile, the visual and audio work both impresses and underwhelms at points. The big problem is that the game is over far too quickly -- about five hours if you try to whip through it and a bit more if you go for all the treasures to unlock the unnecessary WarioWare samples.
Also, is there any good reason why this game -- from Treasure -- doesn't have a multiplayer mode of any kind?Like Luigi's Mansion, what's there is good. I just wish there was more of it. I can definitely recommend Wario World as a great rental. But anybody interested in buying it should consider just how quickly it's all over.
-- Matt Casamassina
PresentationOdd, over-the-top presentation includes slick, but goofy menu system, a good helping of Wario humor and GBA downloads. 8.0
Graphics
Very pretty at points and underwhelming others; one boss is bump-mapped and surrounded by particles while the worlds a low-polgyon and sometimes blurry. 7.0
Sound
Funky, Wario-ized tunes and crisp voice work. The problem is that the one-liners are constantly repeated. 7.0
Gameplay
Fun, but fairly standard platformer; great control mechanics, quirky level design, lots of variety, but not too difficult 7.0
Lasting Appeal
Can be beaten in five hours; no multiplayer mode; GBA downloads are more gimmick than anything else. 4.0
OVERALL SCORE (not an average) 7.1
quote:Je krijgt natuurlijk wel beter geluid als je de 2 tulpjes (rechts en links) in je dvd/versterker propt. Alleen dan krijg je doffer beeld, en geen (lekker) 60hz
Op donderdag 19 juni 2003 22:58 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Is gewoon een standaard kabeltje? en hoeveel kost zoiets?
ik heb lekker Prologic II volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |