Diegene die een Free-ID van de Freerecordshop hebben (pasje voor 10% korting) kunnen, na activering van de pas bij je internetaccount (krijg je een mailtje over), gewoon de Gamecube bestellen via hun site met 10% korting!
Ze geven eigenlijk geen korting op hardware met die pas, maar ik heb hem besteld en heb er maar 180 euro voor hoeven te betalen
Ik weet niet of het ook lukt als je hem gewoon in de winkel koopt, maar het is natuurlijk het proberen waard
quote:* Wunk poetst z'n 3030 VIP sterren op
Iedereen die een nieuwe Nintendo GameCube aanschaft, kan er binnenkort helemaal gratis een Game Boy Player bij krijgen.Vanaf 20 juni is de Nintendo GameCube gebundeld met een Game Boy Player voor de normale Nintendo Game Cube-prijs van ongeveer 199 euro te koop.
Daarnaast kun je binnenkort ook een Game Boy Player uit de Sterrencatalogus scoren. Da's goed nieuws voor clubleden en Nintendo VIPs!
De Game Boy Player komt ook afzonderlijk in de winkels te liggen, met een prijskaartje van rond de 60 euro. Maar gamers die zowel een Game Boy Player als een Nintendo GameCube voor de eerste keer registreren, krijgen maar liefst 900 sterren, te besteden aan meer Sterrencatalogus-verrassingen.
De Game Boy Player is een uitbreiding die op de onderkant van de Nintendo GameCube kan worden aangesloten en waarmee je vrijwel elk Game Boy-spel (van Tetris tot Wario Ware) op je televisie kunt spelen.
Dat betekent dat bezitters van een GameCube niet alleen kunnen kiezen uit een arsenaal van meer dan 100 Nintendo Game Cube-games, maar ook uit de meer dan 1000 Game Boy-, Game Boy Color- en Game Boy Advance-spellen.
Binnenkort komt de speciale microsite online. Houd die in de gaten voor meer info over de Game Boy Player.
quote:Cool idee. Waar heb je de arcademonitor/cabinet vandaan en wat kostte hij? En heb je ook pics?
Op zaterdag 7 juni 2003 20:59 schreef Khadgar het volgende:
Godverdomme zeg. Ik zit een beetje te balen.RGB kabel gekocht voor de cube.
Sync Splitter gesoldeerd.
Geheel aan de arcade monitor gehangen.
Na veel PIJN en MOEITE beeld gekregen.Ikaruga gestart, monitor verticaal gezet.
(dit spel is dus gewoon GEMAAKT voor verticale monitor)
Kut.
Ondersteboven.
Nou MOET ik dus echt een cocktail cabinet bouwen, zodat je gewoon aan de andere kant kan zitten.
quote:Tis tot nu toe alleen de monitor, heb ik gekregen van een aardige tweaker. De kast die ik ga bouwen word zo'n bijzettafeltje, met het scherm omhoog dus.
Op zondag 8 juni 2003 13:15 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Cool idee. Waar heb je de arcademonitor/cabinet vandaan en wat kostte hij? En heb je ook pics?
Dit is het scherm, met een antieke spelprint (2 jaar ouder dan ik, 1980)
Overigens had ik toen nog geen joystick erbij, die is er nu wel. En ik heb een cube controller omgebouwd dat de joystick er op werkt, dus dat is allemaal geregeld. Nou nog een hoop hout kopen en bouwen.
Maar een losse kast is ook op marktplaats te vinden, en de Cube -> Arcade kabels kan ik voor je maken eventueel. Zijn niet zo duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |