De bevestigde transfers:
[centraal] bevestigde transfers, deel 1
RIO DE JANEIRO - De toekomst van Romario blijft ongewis. Nu zijn zelfs twee Braziliaanse clubs in de slag de kleine, altijd scorende aanvaller te contracteren. Officials van Fluminense en Flamengo verzekerden donderdag dat de oud-PSV'er komend seizoen bij hen speelt.
Fluminense bereikte vorige week al een akkoord met Romario, maar beide partijen voegden er wel aan toe dat er nog geen handtekeningen waren gezet. Dat bood rivaal Flamengo, waar de spits al driemaal eerder op de loonlijst stond, de kans zich ook in de strijd te mengen en de onderhandelingen te openen.
Graag
De 37-jarige Romario, die drie maanden actief was in Qatar, verblijft momenteel in Europa en wacht af wat de toekomst brengt. Zijn voormalige collega-aanvaller Renato Gaucho, nu trainer van Fluminense, is zeker van zijn zaak. "Romario komt bij ons voetballen. Ik heb hem vorige week aan de telefoon gehad. Hij wil graag. Als hij ook nog zou onderhandelen met een andere club had hij me dat wel verteld."
quote:Ajax? Utrecht? NEC? ADO?
Op vrijdag 6 juni 2003 10:58 schreef zjroentje het volgende:
En Van der Sar wou dus weg bij Fulham.
of toch..
Barcelona? ManU?
Ajax bereidt zich alvast voor op een opvolger van de Nederlands international. Trainer Ronald Koeman zal wellicht Maciej Zurawski halen, een 26-jarige Poolse middenvelder die momenteel uitkomt voor Wisla Cracovia
quote:Waarheen weet niemand.
Op vrijdag 6 juni 2003 11:22 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Ajax? Utrecht? NEC? ADO?
of toch..
Barcelona? ManU?
Gegadigden kunnen zich hier melden.
Een paar redenen waarom D.B. naar Barcelona zoe moeten komen.
tja
quote:lol, hoezo zwaar overschat
Op vrijdag 6 juni 2003 13:14 schreef superjoden het volgende:
Internazionale en Ajax zijn al ver gevorderd in de gesprekken over een eventuele transfer van Andy van der Meyde naar Milaan. De vleugelspits zal waarschijnlijk deze zomer transferen naar Internazionale, maar beide clubs denken nog even de tijd nodig te hebben om nog te onderhandelen.
quote:Dan moet die gast eerst eens president worden.
Op vrijdag 6 juni 2003 13:39 schreef olavski het volgende:
[i]Een paar redenen waarom D.B. naar Barcelona zoe moeten komen.
tja
quote:Diversen die al vaak voorbij zijn gekomen:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:57 schreef JeroenV het volgende:
Wat is de bron? Ik zie hier zoveel dingen staan, die ik best ook met mijn eigen ogen zou willen lezen, voordat ik ze ga geloven
quote:Nope, geen Utrecht, Staan er al 3 te trappelen (Ponk, Terrol en Vorm)
Op vrijdag 6 juni 2003 11:22 schreef Reddiablo het volgende: Ajax? Utrecht? NEC? ADO?
De supporter zei: "Meneer van Gaal mag ik u iets vragen? Hij: 'Ja tuurlijk'. Ik weer: 'Wat voor een capaciteiten denk je dat je nodig hebt voor de functie technisch directeur?'. Het regende hard en Van Gaal stond te schuilen in ons restaurant en kon dus niet weg. Dus hij allerlei capaciteiten opnoemen en toen ik hem uiteindelijk een bakkie koffie had gegeven van de zaak vroeg ik of hij die capaciteiten had en toen gaf hij een knipoog."
Het lijkt erop dat Van Gaal, die al eerder heel succesvol met de club was, door de Champions League en de wereldbeker te winnen, in gesprek is met de club waar hij begin jaren negentig actief was als coach. Na zijn periode bij Ajax trainde hij twee keer het FC Barcelona en was hij bondscoach van het Nederlands elftal.
quote:Dat word hij niet.
Op vrijdag 6 juni 2003 14:15 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dan moet die gast eerst eens president worden.
Zijn corrupte mensen daar van het begin wisten ze al dat Bassat zou winnen en die gaat het ook winnen
[Vrijdag 6 Juni 2003]
De interesse voor MVV-doelman Danny Wintjens neemt met de dag toe. Naast Anderlecht en Perugia hebben nu ook RKC en AGOVV zich gemeld bij zijn zaakwaarnemer Sjef Blatter.
RKC is naarstig op zoek naar een opvolger voor de naar PSV vertrokken Rob van Dijk. Ook al heeft reservedoelman Khalid Sinouh zijn verbintenis gisteren verlengd met twee jaar. AGOVV probeert een talentvolle keeper in te lijven om komend seizoen een goede herstart te maken in het betaalde voetbal.
Volgens Blatter is de belangstelling van RKC zeer concreet. Ze willen hem zo overnemen, maar dan wel zonder een transfersom te betalen. Iedereen wil de spelers tegenwoordig voor niks.
Blatter geeft aan dat de geïnteresseerde clubs niet nog langer kunnen wachten op een eventuele ondergang van MVV. Het is logisch dat die clubs een definitieve beslissing over het voortbestaan van MVV willen afwachten, maar dit gaat wel erg lang duren. Je denkt toch niet dat een club als RKC blijft wachten met het risico dat er dadelijk helemaal geen goede keeper beschikbaar meer is.
De hoofdrolspeler blijft opvallend rustig onder al het getouwtrek rond zijn persoon en typeert de belangstelling van meerdere clubs als een waardering voor wat ik het afgelopen seizoen gepresteerd heb. Het standpunt dat hij aan het keepen wil blijven en geen zin heeft om ieder duel op de bank te zitten, is bij Wintjens onveranderd gebleven. Ik ga de strijd aan met iedere concurrent, als ik al ergens anders zou tekenen.
Bron: Limburgs Dagblad
De 25-jarige Kalou zelf is al rond, maar alleen Feyenoord moet nog rond komen met de Fransen, maar volgens onder anderer L'Equipe is dat geen probleem, omdat Auxerre de transferprijs wil betalen. Kalou speelt sinds 1997 bij Feyenoord. Hij kwam toen over van ASEC Mimosa. De baltovernaar was vaak te bewonderen door zijn mooie solos.
Kalou won met Feyenoord een landstitel en een UEFA Cup, in respectievelijk 1998/1999 en 2001/2002. Zijn broertje kan hem gelijk opvolgen, want Salomon Kalou tekende al eerder voor vier jaar bij de Rotterdamse club. De 17-jarige Kalou is echter niet een speler die achter de spitsen speelt, maar liever in de spits.
quote:
FC Twente is druk bezig de selectie voor volgend seizoen op sterkte te krijgen. Tubantia meldt dat de ploeg onder andere versterking zoekt voor het middenveld. In dat verband heeft de club uit Enschede volgens Tubantia inmiddels een onderhoud gehad met Ajax middenvelder Stefano Seedorf en met de dit seizoen door Ajax aan het Griekse Aris Saloniki uitgeleende Richard Knopper. Volgens de krant staat de laatste ook in de belangstelling van Heerenveen.
quote:
Laporta denies Beckham moveBarcelona presidential candidate Joan Laporta has now denied promising to buy David Beckham.
Laporta is currently second favourite to fill the Nou Camp hot-seat, but has made himself the most talked-about candidate by revealing his contact with Manchester United over a move for the England captain.
Laporta has already announced he will bring Turkey goalkeeper Rustu Recber to Catalonia, but has now recoiled from talk of a move for Beckham.
He told Spanish TV: `I have never said `I am going to buy Beckham'. Those words appeared in an English newspaper and I deny them.
`We are not going to enter the dynamic of giving names, but I reserve the option to say more at an opportune moment.'
Laporta admitted his project for transforming the fortunes of Barca is a work in progress, but said most of the major pieces of the jigsaw are already in place.
`Our project has a coach (rumoured to be Guus Hiddink), a technical secretary and signings, some of them verbal and some of them firm,' he said.
Bron: www.voetbalonline.nl
Vos heeft zelfs bewijs dat hij geen akkoord heeft met RBC: "Ik was in het bijzijn van mijn vrouw, iemand van de bank en mijn fiscaal jurist, toen ik RBC-medewerkster Mascha Simons heb gebeld en gevraagd de zaak op te houden, in elk geval niet naar buiten te brengen, omdat de constructie me niet aanstond en me werd afgeraden. Een dag later zag ik alles in de krant staan, met constructie en al."
RBC is echter niet van plan toe te geven aan Vos. De Roosendaalse club is zelfs van plan een arbitragezaak aan te spannen. En NAC's voorzitter Willem van der Hoeven heeft al aangegeven, dat áls RBC daadwerkelijk een akkoord heeft met Vos, dat NAC dan het contract met de 35-jarige aanvaller verscheurt.
"In dat geval stop ik per direct. Maar dat zal niet nodig zijn. Er kán gewoon geen arbitragezaak komen, want er is niks", aldus een dreigende Henk Vos, die in ieder geval niet meer welkom is bij RBC Roosendaal.
alleen die verkiezingen en beloftes
kunnen ze niet beter el catalan president maken zodat hij de sanering in werking kan zetten
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 01:02 schreef superjoden het volgende:kunnen ze niet beter el catalan president maken zodat hij de sanering in werking kan zetten
quote:Tuurlijk, toch genoeg geld in Twente. Goed bezig hoor met geleend geld spelers gaan halen
Op vrijdag 6 juni 2003 21:44 schreef keeper het volgende:[..]
quote:Rzasa weg... Daar ben ik treurig om.
Op zaterdag 7 juni 2003 14:18 schreef DaMayan het volgende:
Feyenoord wordt wel redelijk leeggekocht zo te zien. Emerton, Kalou, v Hooijdonk exit....
Gyan zal ook vertrekken en wat ze met Leonardo II, Elmander en die Excelsior-knullen gaan doen is onduidelijk. Boutahar en Olfers waarschijnlijk verkopen, maar wat moeten ze met Malkowski?
En blijft Zoetebier nog?
Barcelona presidential candidate, Joan Laporta, is said to have verbally agreed to give Beckham £154k-per-week in wages.
zo weinig maar ?
quote:Da's dus in oerhollandse guldentjes een halfmiljoen per week...
Op zondag 8 juni 2003 08:28 schreef olavski het volgende:
07/06/2003 David Beckham: Manchester United -> BarcelonaBarcelona presidential candidate, Joan Laporta, is said to have verbally agreed to give Beckham £154k-per-week in wages.
zo weinig maar ?
quote:en waar gaat barca dat geld vandaan halen
Op zondag 8 juni 2003 08:28 schreef olavski het volgende:
07/06/2003 David Beckham: Manchester United -> BarcelonaBarcelona presidential candidate, Joan Laporta, is said to have verbally agreed to give Beckham £154k-per-week in wages.
zo weinig maar ?
quote:Het antwoord op die vraag is nu toch al zeker 5 keer beantwoord
Op zondag 8 juni 2003 10:04 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
en waar gaat barca dat geld vandaan halen
quote:Altijd die vuile Italianen weer he, wrom zouden ze Van de Meyde in godsnaam nodig hebben als ze al genoeg aanvallers daar hebben?
Internazionale en Ajax zijn al ver gevorderd in de gesprekken over een eventuele transfer van Andy van der Meyde naar Milaan. De vleugelspits zal waarschijnlijk deze zomer transferen naar Internazionale, maar beide clubs denken nog even de tijd nodig te hebben om nog te onderhandelen.Ajax bereidt zich alvast voor op een opvolger van de Nederlands international. Trainer Ronald Koeman zal wellicht Maciej Zurawski halen, een 26-jarige Poolse middenvelder die momenteel uitkomt voor Wisla Cracovia
quote:laat maar vertrekken,scheelt mij weer een hoop irritatie
Internazionale en Ajax zijn al ver gevorderd in de gesprekken over een eventuele transfer van Andy van der Meyde naar Milaan. De vleugelspits zal waarschijnlijk deze zomer transferen naar Internazionale, maar beide clubs denken nog even de tijd nodig te hebben om nog te onderhandelen.
quote:'t irriteert mij dat ze dan als opvolger weer een buitenlander op 't oog hebben
Op zondag 8 juni 2003 12:54 schreef DutchGooner het volgende:[..]
laat maar vertrekken,scheelt mij weer een hoop irritatie
Knopper vind ik iig best goed...
quote:En wie is de opvolger dan?
Op zondag 8 juni 2003 12:58 schreef olavski het volgende:[..]
't irriteert mij dat ze dan als opvolger weer een buitenlander op 't oog hebben
Edit: Laat maar... heb al wat namen zien vallen... Die ik overigens niet ken...
[Dit bericht is gewijzigd door Doezelhaar op 08-06-2003 13:06]
quote:Maar wel net zo vervelend en irritant als vd. Meyde bijvoorbeeld
Op zondag 8 juni 2003 12:59 schreef Doezelhaar het volgende:
Knopper naar SCH lijkt me voor die club toch een redelijk goede deal hoor.. kweet niet wat jou dwars zit Fulton..Knopper vind ik iig best goed...
Jardel mag Sporting Lissabon verlaten voor 2,5 miljoen euro en dus zijn er een erg veel clubs geïnteresseerd.
Volgens de geruchten zouden Ajax en PSV daar ook tussen zitten....
Jardel naar Ajax, zou geinig zijn.
quote:Ajb niet. Balletjes intikkers kunnen we in Nederland ook wel vinden.
Op zondag 8 juni 2003 20:09 schreef methodmich het volgende:
Jardel naar Ajax, zou geinig zijn.
Voetballers we need.
quote:Daar heb jij weer gelijk in.
Op zondag 8 juni 2003 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar als Kezman er 35 kan maken, moet Jardel toch op 50 kunnen eindigen zou je zeggen.
quote:Heeft Jardel geen liefdesverdriet meer?
Op zondag 8 juni 2003 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar als Kezman er 35 kan maken, moet Jardel toch op 50 kunnen eindigen zou je zeggen.
quote:Een mod die de privé leest. Hulde.
Op zondag 8 juni 2003 20:34 schreef Leatherface het volgende:[..]
Heeft Jardel geen liefdesverdriet meer?
quote:lol als die gast naar ajax komt scoort ie er op ceker 50+ in een seizoen
Op zondag 8 juni 2003 20:14 schreef tong80 het volgende:[..]
Ajb niet. Balletjes intikkers kunnen we in Nederland ook wel vinden.
Voetballers we need.
quote:Dachten we ook van Machlas...
Op zondag 8 juni 2003 20:40 schreef DAMH het volgende:[..]
lol als die gast naar ajax komt scoort ie er op ceker 50+ in een seizoen
quote:Spreek voor jezelf.
Op zondag 8 juni 2003 20:41 schreef Doc het volgende:[..]
Dachten we ook van Machlas...
quote:Deed ik ook
Op zondag 8 juni 2003 20:43 schreef tong80 het volgende:[..]
Spreek voor jezelf.
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:47 schreef Doc het volgende:[..]
Deed ik ook
Noem hier een arrogante Fok!'er
Iemand die echt arrogant is laat anderen voor hem spreken.
quote:Maar zoals ik al in het betreffende topic gemeld heb ben ik dan ook helemaal niet arrogant
Op zondag 8 juni 2003 20:49 schreef tong80 het volgende:[..]
Iemand die echt arrogant is laat anderen voor hem spreken.
Enkele weken geleden onderhandelde Louis van Gaal nog met het Engelse Fulham, maar omdat zijn vraagprijs te hoog lag, zag voorzitter Al Fayed af van de voormalig bondscoach van Nederland. Schalke was aanvankelijk ook bang dat zijn vraagprijs te hoog lag, maar dat lijkt nu geen probleem meer te zijn.
Eerder deze week meldden wij u nog dat Van Gaal indirect had bekend dat hij de nieuwe technisch directeur van Ajax zou worden. Hij zou daar de naar Mexico vertrekkende Leo Beenhakker op moeten volgen. Of dit nu nog doorgang kan vinden, is echter zeer de vraag.
Anderlecht wacht tot dat Mvv falliet is...anders kopen ze de talentvolel keeper niet.
AGOVV zou Wintjes graag willen hebben en zouden hem als 1e keeper willen zien en dat is bij Anderlecht niet het geval (3e keeper)
Wintjes is nog niet zeker wat hij doet...Mvv wilt hem ook graag houden (begrijpelijk)
quote:Schalke04 wil ook Flo overnemen.
Op zondag 8 juni 2003 21:16 schreef superjoden het volgende:
Schalke 04 is aan het onderhandelen met Louis van Gaal. De bij Barcelona ontslagen coach kan bij de Duitse club de nieuwe trainer worden; De naam van Van Gaal gonsde al langer door de wandelgangan van Schalke, maar tot concrete gesprekken kwam het nog niet.Enkele weken geleden onderhandelde Louis van Gaal nog met het Engelse Fulham, maar omdat zijn vraagprijs te hoog lag, zag voorzitter Al Fayed af van de voormalig bondscoach van Nederland. Schalke was aanvankelijk ook bang dat zijn vraagprijs te hoog lag, maar dat lijkt nu geen probleem meer te zijn.
Eerder deze week meldden wij u nog dat Van Gaal indirect had bekend dat hij de nieuwe technisch directeur van Ajax zou worden. Hij zou daar de naar Mexico vertrekkende Leo Beenhakker op moeten volgen. Of dit nu nog doorgang kan vinden, is echter zeer de vraag.
De Oostenrijkse club doet kokmend seizoen mee aan de kwalificatie voor de Champions League en wil daarom twee voor Oostenrijkse begrippen grote namen aantrekken.
Voor de aanval denkt men dus aan Gluscevic of de Belg Michael Goossens, die speelt bij Standaard Luik. Daarnaast is de club nog op zoek naar een nieuwe verdediger. Op dit moment staat onder meer Roland Kollmann onder contract bij Grazer AK. De aanvaller kon maar niet doorbreken bij FC Twente en is ook bij Grazer lang niet altijd verzekerd van een basisplaats
Afgelopen tijd werden Ajax, Fulham en Fenerbahce nog aan de Nigeriaanse spits gelinkt. Kanu zelf blijvt echter 'cool': "Voetbal is niet alleen het gaan van de ene naar de andere club, omdat je voelt dat je niet genoeg aan spelen toekomt."
"Ik heb gespeeld voor Ajax, Inter Milan and Arsenal, dus als ik nu zou vertrekken, dan is dat alleen naar een betere club, die meer te bieden heeft."
quote:Sonck naar psv, lijkt me opzich een goede voor ze maar ik gok dat Sonck toch voor de Bundesliga kiest...
Sonck naar PSV (als Kezman vertrekt)
quote:Dat weet ik nog niet. Het is niet zo dat Sonck de Bundesliga-clubs voor het uitkiezen heeft. PSV staat best hoog aangeschreven in België, dus als Kezman komende week nokt en PSV legt Sonck een contract voor dan speelt hij komend seizoen in Aidshoven.
Op dinsdag 10 juni 2003 10:17 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Sonck naar psv, lijkt me opzich een goede voor ze maar ik gok dat Sonck toch voor de Bundesliga kiest...
quote:Ja ok maar wie wil er nu naar Eindhoven??
Op dinsdag 10 juni 2003 10:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dat weet ik nog niet. Het is niet zo dat Sonck de Bundesliga-clubs voor het uitkiezen heeft. PSV staat best hoog aangeschreven in België, dus als Kezman komende week nokt en PSV legt Sonck een contract voor dan speelt hij komend seizoen in Aidshoven.
quote:Blijft een raar volkje he die Belgen
Op dinsdag 10 juni 2003 10:30 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Ja ok maar wie wil er nu naar Eindhoven??
iig beter als Kezman is die bij lange na niet.. dus das wel mooi..
laat ze maar lekker dokken
Sonck wil wel naar PSV denk ik. Tis ook geen verkeerde optie in principe. Je weet ongeveer wat je in huis haalt met hem en het cultuurverschil is ook makkelijk te overbruggen. Als je een Portugees, Rus of Braziliaan haalt is dat altijd nog maar afwachten.
Maar gelukkig verdwijnt Kezman, echt een fagget
June 5, 2003
PSV Eindhoven interested in Gudjohnsen
Dutch champions PSV Eindhoven are on the lookout for a new striker after Arnold Brugginks contract was not extended. President Harry van Raaij reportedly made a £6 million offer to sign Chelsea forward Eidur Gudjohnsen, who recently signed a contract, tying him to Stamford Bridge until 2007.
Icelandic international Gudjohnsen is no stranger to Eindhoven. Before his move to Bolton, he already played with the red whites alongside Ronaldo. PSV coach Guus Hiddink needs a good striker to join Mateja Kezman, who scored an amazing 35 goals last season, to fulfill his Champions League ambitions next year.
PSVs technical manager Frank Arnesen said: Eidur and PSV already have a good history together. Unfortunately, due to Eidurs injury we had to let him go. We havent closed any deals, but wed be happy to see him come home.
June 3, 2003
Marseille target Gudjohnsen
Eidur has emerged as a surprise possible target for Marseille.
The French giants have ambitious rebuilding plans this summer, with a number of strikers catching their attention, but the Chelsea man's name is a new one on their hit-list.
General manager Alain Perrin revealed l'OM have targeted seven new captures, with at least two of them likely to be front men.
"The attack was deficient, so there will be new blood in that area," he confirmed recently.
Guingamp goal-getter Didier Drogba is a confirmed top target, with Djibril Cisse, Pauleta and John Carew also mentioned in the French gossip columns, but Gudjohnsen represents an interesting option.
Chelsea will want to hang onto the Icelandic international, but the emergence of Carlton Cole, coupled with the relatively disappointing season experienced by the former Bolton Wanderers star, may cause the Londoners to consider any sizeable offer from the south of France.
Perrin has scrutinised the classy forward, although other strikers have also been mentioned in the local press, including River Plate's Fernando Cavenaghi and Egyptian international Mido.
Meanwhile, Chelsea have confirmed the signing of Chievo keeper Marco Ambrosio under the Bosman Ruling.
The 30-year-old will compete with Jurgen Macho to act as deputy to number one Carlo Cudicini.
quote:Xavier is nou niet echt een goeie aankoop gebleken bij PSV. Romario en Ronaldo waren echt toptalenten, die zijn tegenwoordig in principe niet meer te halen voor een provincieclubje als PSV. Dan zijn ze al veroordeeld tot alles wat daar onder zit en dan krijg je te maken met types als Claudio, Jorginho, Hugo, Somalia...
Op dinsdag 10 juni 2003 10:57 schreef Doezelhaar het volgende:
Tja ach Brazilianen en Portugezen hebben ze ook al gehad dus ja. (romario, Xavier, Ronaldo enz.)...Maar gelukkig verdwijnt Kezman, echt een fagget
Het zou trouwens wel een mop zijn als Gudjohnson nu voor veel geld wordt aangetrokken door die boertjes.
Marseille is ook niet top maar qua naam groter als Psv.
Qua competitie vind ik de Nederlandse beter als de Franse.
quote:Ik had het dan ook over de kwaliteit ipv het financiele...
Op dinsdag 10 juni 2003 11:50 schreef ChAoZ het volgende:
Dan ben je daar één van de weinigen mee. De competitie in Nederland is niet veel meer behalve de grote drie. Frankrijk is het een stuk breder. Daarnaast financieel (veel) interessanter.
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat doet PSV nu onder voor zo''n clubje als Auxerre?
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat doet PSV nu onder voor zo''n clubje als Auxerre?
ok...
quote:- Niet genoeg geld
Op dinsdag 10 juni 2003 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Liverpool zou interesse hebben voor Seedorf.
quote:Ik denk het niet. We hebben genoeg aanvallers: Sonko, Soetaers, Sergio, Cristiano, Anastasiou en ook nog Berglund.
Op dinsdag 10 juni 2003 00:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Arno van Zwam zou in de belangstelling staan van Anderlecht.
Cedric Roussel naar Roda JC?
Sonck naar PSV (als Kezman vertrekt) of naar Kaiserslautern (als Klose vertrekt)
Wordt daar nog eens gezellig: Batistuta, de Boertjes en nog een aantal (ex?)topspelers waar ik even niet meer op kan komen
edit:
Zowel AC als Inter Milan tonen interesse voor Karembeu(Olympiakos Piraeus) Wat heb je nou weer aan Karembeu
edit nr.2: Zambrotta verhuist wellicht van Juve naar Inter
[Dit bericht is gewijzigd door yakuza op 10-06-2003 15:59]
quote:Dat zou pas kapitaalvernietiging zijn van PSV.... Iemand die je gratis laat lopen, met de toevoeging dat die nooit meer op niveau zal ballen, later duur terug kopen.
Op dinsdag 10 juni 2003 10:57 schreef Freddie_fish het volgende:
Volgens http://www.gudjohnsen.com heeft PSV een bod uitgebracht op Eidur. Ook Marseille zou hem willen.
quote:maar als ie daadwerkelijk bruikbaar is...
Op dinsdag 10 juni 2003 16:09 schreef methodmich het volgende:[..]
Dat zou pas kapitaalvernietiging zijn van PSV.... Iemand die je gratis laat lopen, met de toevoeging dat die nooit meer op niveau zal ballen, later duur terug kopen.
quote:Mooi, doen doen doen!!!!
Op dinsdag 10 juni 2003 16:09 schreef methodmich het volgende:[..]
Dat zou pas kapitaalvernietiging zijn van PSV.... Iemand die je gratis laat lopen, met de toevoeging dat die nooit meer op niveau zal ballen, later duur terug kopen.
quote:Slecht nieuws...
Op dinsdag 10 juni 2003 15:49 schreef yakuza het volgende:
edit nr.2: Zambrotta verhuist wellicht van Juve naar Inter
quote:Marseille wil hem ook hebben. Dan zal de keuze zo gemaakt zijn!
Op dinsdag 10 juni 2003 16:14 schreef methodmich het volgende:
Iemand die al enkele seizoenen meer dan 10 goals in de PL maakt, is altijd bruikbaar voor Nederlandse topclubs.
quote:Ja, al ongeveer 2 jaar. Naar Tottenham Hotspurs, Ipswisch Town, Southampton, Ajax, PSV, Anderlecht, enz.
Op dinsdag 10 juni 2003 15:49 schreef Doezelhaar het volgende:
Zou die niet weggaan?? Staat me iets van bij..
quote:Wij hoeven hem iig niet meer... Die jongen trapt alles naast en over zo te zien, met zo'n jongen haal je nooit Europees voetbal
Op dinsdag 10 juni 2003 18:05 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ja, al ongeveer 2 jaar. Naar Tottenham Hotspurs, Ipswisch Town, Southampton, Ajax, PSV, Anderlecht, enz.
quote:Hij is op linksbuiten beter dan de doorsnee Sikora, Lulring of Bouma.
Op dinsdag 10 juni 2003 18:09 schreef Doezelhaar het volgende:
Wij hoeven hem iig niet meer... Die jongen trapt alles naast en over zo te zien, met zo'n jongen haal je nooit Europees voetbal
quote:alleen zo wisselvallig
Op dinsdag 10 juni 2003 18:17 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Hij is op linksbuiten beter dan de doorsnee Sikora, Lulring of Bouma.
quote:Dat is juist heel goed aan een linksbuiten. Op die positie moet je dat juist een beetje hebben. Keepers en verdedigers, die moeten constant zijn.
Op dinsdag 10 juni 2003 18:42 schreef planethugo het volgende:
alleen zo wisselvallig
Kijk als een keeper 88 minuten goed is, en 2 minuten zeer slecht dan verlies je gewoon. Als je als links/rechtsbuiten 88 min. slecht bent, maar toch 2 zeer goede acties hebt.........
De competitie van Qatar wordt gefinancierd door rijke 'sheikhs' en de gebroeders De Boer zijn het volgende doel op hun lijst. En ondanks dat de Glasgow Rangers niet mee willen werken aan een transfer van Ronald de Boer, zijn de mensen in Qatar hoopvol dat na Gabriel Batistuta, Stefan Effenberg, Mario Basler en Frank Leboeuf ook de gebroeders De Boer binnenkort te bewonderen zijn in hun eigen land.
"We hebben een zeer financieel interessante aanbieding gedaan aan de gebroeders De Boer, maar we zitten nog steeds te wachten op hun antwoord", aldus Honer. "We zouden graag beide heren naar Qatar halen, maar we weten dat het moeilijk wordt omdat Ronald nog onder contract staat". Frank de Boer's contract bij FC Barcelona loopt in deze zomer wel af.
"Onze organisatie koopt eerst de spelers en biedt deze dan aan bij verschillende clubs. We zijn echter niet van plan om een grote afkoopsom te betalen omdat we dat geld beter kunnen besteden voor grote sterren die transfervrij zijn of voor de ontwikkeling van onze jeugdopleiding", vervolgde Honer. "Maar als Ronald iets kan regelen met de Rangers of we moeten nog een jaartje wachten, dan is er verder geen probleem".
ja en dhr. Cohen beheert daar het CFK fonds
quote:Als De Boertjes in Qatar gaan voetballen, kunnen ze wat mij betreft mooi naar hun plek fluiten in Oranje
Op dinsdag 10 juni 2003 19:24 schreef superjoden het volgende:
De technisch directeur van de voetbalcompetitie in Qatar, Manfred Honer, heeft bevestigd een "goed financieel aanbod te hebben gedaan" aan Ronald en Frank de Boer. Dit vertelde Honer in een interview met The Daily Mail. De rijke olienatie probeert nu het Nederlands duo in hun nationale competitie te krijgen, nadat als laatste Gabriel Batistuta ook zijn handtekening zette.De competitie van Qatar wordt gefinancierd door rijke 'sheikhs' en de gebroeders De Boer zijn het volgende doel op hun lijst. En ondanks dat de Glasgow Rangers niet mee willen werken aan een transfer van Ronald de Boer, zijn de mensen in Qatar hoopvol dat na Gabriel Batistuta, Stefan Effenberg, Mario Basler en Frank Leboeuf ook de gebroeders De Boer binnenkort te bewonderen zijn in hun eigen land.
"We hebben een zeer financieel interessante aanbieding gedaan aan de gebroeders De Boer, maar we zitten nog steeds te wachten op hun antwoord", aldus Honer. "We zouden graag beide heren naar Qatar halen, maar we weten dat het moeilijk wordt omdat Ronald nog onder contract staat". Frank de Boer's contract bij FC Barcelona loopt in deze zomer wel af.
"Onze organisatie koopt eerst de spelers en biedt deze dan aan bij verschillende clubs. We zijn echter niet van plan om een grote afkoopsom te betalen omdat we dat geld beter kunnen besteden voor grote sterren die transfervrij zijn of voor de ontwikkeling van onze jeugdopleiding", vervolgde Honer. "Maar als Ronald iets kan regelen met de Rangers of we moeten nog een jaartje wachten, dan is er verder geen probleem".
ja en dhr. Cohen beheert daar het CFK fonds
quote:Dat kunnen ze wat mij betreft nu ook al!
Op dinsdag 10 juni 2003 19:30 schreef amnesiac het volgende:[..]
Als De Boertjes in Qatar gaan voetballen, kunnen ze wat mij betreft mooi naar hun plek fluiten in Oranje
10/6/2003 19:18
Feyenoord dreigt Bonaventure Kalou kwijt te raken aan AJ Auxerre. De aanvaller uit Ivoorkust heeft met de Franse club overeenstemming bereikt over een contract, zo meldt Studio Sport.
De overgang van de aanvaller hangt af van de onderhandelingen van de beide clubs. Feyenoord, dat Kalou nog tot medio 2004 onder contract heeft staan, heeft nog niets gehoord van de Franse club. Met de transfer zou een bedrag van vier miljoen euro zijn gemoeid.
Feyenoord zou willen praten over een vertrek van Kalou, die eerder in verband werd gebracht met Valencia. Het contract met de Ivoriaan loopt nog een seizoen, zodat de Rotterdamse club over een jaar geen geld meer kan krijgen voor de aanvaller. Zelf staat Kalou open voor een nieuwe uitdaging.
Nu dus maar NIET LaPorta stemmen
quote:Forca LaPorta
Op dinsdag 10 juni 2003 21:43 schreef El_Catalan het volgende:
ManU heeft dus toegeven dat ze en akkoord met Laporta hebben over Beckham.Nu dus maar NIET LaPorta stemmen
quote:
'Beckham ziet Laporta niet zitten'10/6/2003 21:50
Manchester United heeft erkend dat er een akkoord ligt over een eventuele overgang van David Beckham naar Barcelona. Becks wil echter niets weten van de verkiezingsstunt van Laporta.
In de strijd om de voorzittershamer in Barcelona speelde kandidaat Joan Laporta zijn belangrijkste troefkaart uit: Als hij op 15 juni wordt gekozen dan speelt David Beckham volgens seizoen bij de Catalaanse trots. Manchester United bevestigde officieel dat de club een akkoord heeft bereikt met Laporta over een afkoopsom, die naar verluidt 43 miljoen euro bedraagt.'Manchester United bevestigt dat in het geval aan alle voorwaarden wordt voldaan het aanbod acceptabel is', aldus de verklaring van de Engelse kampioen. 'Het aanbod is afhankelijk van een aantal voorwaarden, zoals de verkiezing van Laporta tot voorzitter én dat Barcelona persoonlijk rond komt met Beckham.'
Juist dat laatste lijkt het probleem te worden. Beckham zelf voelt namelijk weinig voor een gesprek met Laporta. Via zijn zaakwaarnemers bij SFX heeft Becks laten weten 'verrast en teleurgesteld' te zijn over de verklaring van Manchester United. 'David heeft geen plannen om Laporta of zijn vertegenwoordigers te spreken'. Een van de redenen voor de weigering is dat Beckham zich gebruikt voelt als pion in de verkiezingsstrijd.
Als ik het fout heb heb ik niets gezegd.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 03:09 schreef JAM het volgende:
Is het niet Transfer ?Als ik het fout heb heb ik niets gezegd.
quote:Hij wordt in verband gebracht met FC Twente. Die willen ook Hans ven der Haar, maar die is niet transfervrij.
Op woensdag 11 juni 2003 03:08 schreef RedGuy het volgende:
Welke club zal Geert den Ouden halen?
Dat is namelijk geen super slechte voetballer..
quote:Twente, Utrecht of Apoel Nicosia.
Op woensdag 11 juni 2003 03:08 schreef RedGuy het volgende:
Welke club zal Geert den Ouden halen?
Dat is namelijk geen super slechte voetballer..
quote:denk niet dat die zijn salaris kunnen betalen
Op woensdag 11 juni 2003 10:41 schreef Bananenman het volgende:
Een vriend van me zegt dat hij ergens gelezen heeft dat Hasselbaink wegens bezuinigingen bij Chelsea daar weg moet. Iets voor Ajax misschien?
quote:En weer een berichtje over Koeman m.b.t. Barcelona:
Daum wil Van Hooijdonk naar Fenerbahce halenROTTERDAM, 11 juni 2003 08:52 - Als het aan Christoph Daum ligt, speelt Pierre van Hooijdonk komend seizoen in Turkije. De nieuwe trainer van Fenerbahce wil Pi-Air volgens feyenoord.netwerk graag als aanvalsleider hebben. Daarnaast zou Daum de Slowaakse speler van het jaar Janocko willen vastleggen.
Van Hooijdonk gaat overigens hoogstwaarschijnlijk niet in op Daums avances. In principe wil de aanvaller bij Feyenoord blijven, maar als hij eventueel toch vertrekt is het voor een van de grotere Europese competities, zoals Engeland en Spanje.Bron: www.voetbalonline.nl
quote:
Bassat wil afkoopsom voor Koeman betalenBARCELONA, 11 juni 2003 09:52 - Een overgang van Ronald Koeman naar Barcelona behoort nog steeds tot de mogelijkheden. Koeman zelf zei gisteren zijn contract gewoon vol te maken bij Ajax, of beide clubs moeten overeenstemming bereiken over de afkoop van zijn contract. De favoriete presidentskandidaat Lluis Bassat is meteen op die laatste opening ingesprongen en verklaarde tijdens een persconferentie dat hij bereid is die afkoopsom te betalen als hij gekozen wordt tot president. Hij zei er wel eerlijk bij dat het afhangt van de financiële mogelijkheden van Barcelona; en die zijn op dit moment niet bijster groot. Zo zei Bassat eerder dat Barcelona David Beckham helemaal niet kan betalen, zoals een andere presidentskandidaat -Joan Laporta- wil.
"Ook als Joan Laporte niet wordt gekozen, speel ik komend seizoen zeker voor de mooiste club van Spanje: FC Barcelona", aldus de Turkse nationale keeper tegen de Spaanse sportkrant Marca.
quote:Ik denk sowiezo dat het moeilijk wordt voor Haisselbank om zijn huidige salaris te behouden.
Op woensdag 11 juni 2003 11:09 schreef planethugo het volgende:[..]
denk niet dat die zijn salaris kunnen betalen
quote:Staat dat onder het kopje geruchten?
Op woensdag 11 juni 2003 14:11 schreef RedGuy het volgende:
Volgens Sportweek gaat Peter v/d Bergh van RKC naar Feyenoord.
06/11/2003. Reports from the Netherlands are indicating Ajax refused a 4.5 million Euro bid for Trabelsi made by Serie A giants AS Roma.
Ajax told Roma the Tunisian international is for sale, but he is worth more than what the Italians offered.
Roma are expected to make a higher bid in the upcoming days as they desperately want Trabelsi to become Cafu's replacement.
quote:Ja, dus ik neem het niet serieus.
Op woensdag 11 juni 2003 14:53 schreef zjroentje het volgende:[..]
Staat dat onder het kopje geruchten?
quote:Dat is inderdaad zeer grote onzin wat daar altijd staat.
Op woensdag 11 juni 2003 15:00 schreef RedGuy het volgende:[..]
Ja, dus ik neem het niet serieus.
Sterker nog, elke verdediger naar Feyenoord zou een verbetering zijn. .
quote:Dat sowieso. Hij speelde een sterk seizoen.
Op woensdag 11 juni 2003 15:10 schreef RedGuy het volgende:
Maar v/d Bergh naar Feyenoord zou wel een verbetering zijn.
Ze zijn in ieder geval op zoek als ik het zo allemaal hoor en eindelijk wat verbeteringen in de verdediging
Van Bronkhorst ruilt misschien Arsenal in voor Leeds volgend seizoen.
Kily Gonzalez is waarschijnlijk ook door Valencia in de verkoop gegooid
Fadiga (Auxerre) schijnt in de belangstelling te staan van Celtic en de Rangers hebben hun zinnen gezet op Capucho van Porto.
Jordi Cruyff gaat misschien naar Espanyol
Deco staat in de belangstelling van Chelsea
Laporta zegt dat Kluivert eventueel als middel wordt ingezet om Beckham naar Barca te krijgen
Spannend hoor.
nog geen 10% volgens mij
- Georges Leekens waarschijnlijk weer Excelsior Moeskroen-coach
- Amoroso wil weg bij Dortmund, Italiaanse ploegen hebben al gebeld.
- Bernd Schneider kan naar China en Borussia Dortmund
- Paris Saint-Germain wil Pascal Bosschaart
- Beckham wil wel weg, maar dan niet naar Barcelona. Hij wil naar Real of Milan.
- Chelsea wil de Zwitserse spits Hakan Yakin
- Inter houdt grote schoonmaak. Moeten weg: Batistuta, Guly, Vivas, Gamarra, Sorondo, Ventola, Serena en Moreau. Mogen blijven, maar te koop voor goed bod: Beati, Cannavaro, Coco, Sergio Conceicao, Cordoba, Dalmat, Di Biagio, Morfeo, Okan, Pasquale en Recoba.
- AS Roma wil Ibrahimovic, Mido, Trabelsi, Lucio, Schneider, Legrottaglie en Frey
Rüstü Reçber zegt vrijwel zeker te zijn van een contract bij FC Barcelona. De Turk, die vooral op het WK in Zuid-Korea en Japan liet zien een uitstekende doelman te zijn, speelt nu nog bij Fenerbahçe. Hij verwacht zelf binnen twee weken een akkoord te hebben bereikt met de Catalaanse club.
Rüstü is evenals David Beckham een door presidentskandidaat Joan Laporte beloofde nieuwe speler. Volgens de doelman is de verkiezing van Laporte tot president van de club echter niet doorslaggevend voor zijn overgang. "Ook als hij niet wordt gekozen, speel ik komend seizoen in Barcelona", aldus Rüstü.
www.nieuws.nl
quote:Bericht is om 12.24 al gepost in dit topic.
Op woensdag 11 juni 2003 16:28 schreef Potter het volgende:
Rüstü: "Ik ga naar Barça" 11-06-2003
Rüstü Reçber zegt vrijwel zeker te zijn van een contract bij FC Barcelona. De Turk, die vooral op het WK in Zuid-Korea en Japan liet zien een uitstekende doelman te zijn, speelt nu nog bij Fenerbahçe. Hij verwacht zelf binnen twee weken een akkoord te hebben bereikt met de Catalaanse club.
Rüstü is evenals David Beckham een door presidentskandidaat Joan Laporte beloofde nieuwe speler. Volgens de doelman is de verkiezing van Laporte tot president van de club echter niet doorslaggevend voor zijn overgang. "Ook als hij niet wordt gekozen, speel ik komend seizoen in Barcelona", aldus Rüstü.
www.nieuws.nl
quote:Bassat: geen, alleen Guardiola als TD
Op woensdag 11 juni 2003 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan iemand een overzichtje maken/vinden met daarop de verschillende voorzitterskandidaten van barca met de beloofde aankopen als ze het worden? El_Catalan misschien?
Minguella:
Llaurado
Martinez-Rovira:
Beloftes (ik schrijf hier de dingen die ik weet mischien is er mee maar dat weet ik niet)
LaPorta:David Beckham,Ruud van Nistelrooy,Rustu
Bassat:Josep Guardiola (technise directeur) Ronald Koeman trainer,Ruud van Nistelrooy,Contreras,V/d Vaart,Casilias
Llaurado:Chivu,Cordoba,D,Adriano,Vieri,Casillas,Wenger
Minguella:Cordoba,,D'allesandro,Lucio,Makaay,Henry
Martinez-Rovira: Nuñez voorderest weet ik het niet hij heeft in iedergeval de minste beloftes,Ferguson
Bassat word inmiddels in de prognoses bijna ingehaald door Laporta
[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 11-06-2003 16:51]
quote:O sorry hoor, dat ik niet net als jij elk bericht af ga omdat ik nog wat anders te doen heb in mijn leven.
Op woensdag 11 juni 2003 16:30 schreef golfer het volgende:[..]
Bericht is om 12.24 al gepost in dit topic.
quote:Eerst stond Bassat helemaal boven aan in ze eentje en leek hij te gaan winnen.Maar sinds te Beckham stunt van Laporta zijn de rollen omgedraaid en staat Laporta 1ste het gaat dus tussen die twee of 3 Llaurado doet het ook niet slecht
Op woensdag 11 juni 2003 16:53 schreef zjroentje het volgende:
En wie wordt hoogstwaarschijnlijk de voorzitter?
quote:En wie zie jij het liefste?
Op woensdag 11 juni 2003 16:58 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Eerst stond Bassat helemaal boven aan in ze eentje en leek hij te gaan winnen.Maar sinds te Beckham stunt van Laporta zijn de rollen omgedraaid en staat Laporta 1ste het gaat dus tussen die twee of 3 Llaurado doet het ook niet slecht
In beide gevallen verlopen de onderhandelingen echter erg moeizaam. Vooral de hoogte van het transferbedrag is een probleem. Zo liet een woordvoerder van Willem II weten dat er onderhandeld wordt, maar dat er nog een groot gat zit tussen vraag en aanbod.
quote:Iemand die de club denkt iemand zoals Nuñez.
Op woensdag 11 juni 2003 17:10 schreef zjroentje het volgende:[..]
En wie zie jij het liefste?
Doei Barca.. Koeman houden we mooi hier
en naar v/d vaart kennen jullie ook fluiten
quote:
Arsenal doet bod op Valencia-doelman CanizaresVALENCIA, 11 juni 2003 17:23 - Santiago Cañizares, de doelman van het Spaanse Valencia, claimt dat Arsenal een uitstekend bod op hem heeft gedaan. Hij zou daarmee de vervanger worden van veteraan David Seaman, die onlangs naar Manchester City vertrok. Arsenal zou ook geprobeerd hebben de Turk Rustu Recber te halen, maar die lijkt te kiezen voor Barcelona. De 33-jarige Cañizares zegt de zaak even te willen laten rusten, omdat hij zich wil concentreren op de laatste twee competitierondes in de Primera Division.
quote:Van de ene clown naar de andere
Op woensdag 11 juni 2003 20:01 schreef Qi het volgende:
Canizares naar Arsenal?
[..]
quote:
Paris Saint Germain wil Pascal Bosschaart
En niet eens onterecht, en dan mag PSG de hoofdprijs betalen.
(Al heb ik liever dat ie naar Feyenoord gaat in ruil voor Elmander en Boutahar )
quote:Als dit waar is dan is Ajax weer eens lekker bezig met het vernielen van toekomstig succes.
Ajax slaat bod op Trabelsi voorlopig afAMSTERDAM, 11 juni 2003 20:55 - AS Roma is heeft voorlopig bot gevangen bij haar pogingen Hatem Trabelsi over te nemen van Ajax. De Romeinen zouden een bod van 4,5 miljoen euro hebben uitgebracht op de Tunesiër. Ajax antwoordde echter dat Trabelsi weliswaar te koop is, maar dat 4,5 miljoen euro veel te weinig is.
Roma zet hierna ongetwijfeld hoger in, want de club wil Trabelsi dolgraag inlijven. Roma-trainer Fabio Capello ziet in de vleugelverdediger de ideale opvolger van de naar Milan vertrokken Braziliaan Cafú.
quote:Ik vrees dat Ajax niet zo veel keus heeft wat betreft Trabelsi. Z'n contract loopt eind komend seizoen af en dan kan ie gratis weg. Trabelsi wil ook geen nieuw contract tekenen. Zou echt zonde zijn als ie vertrekt, maar ze kunnen er beter geld voor vangen dan helemaal niets(en dat zo'n smerige Italiaanse club er vervolgens weer dikke winst op maakt), zie Kluivert, Reiziger, Davids, Seedorf, enz.
Op woensdag 11 juni 2003 21:19 schreef The_Coach het volgende:[..]
Als dit waar is dan is Ajax weer eens lekker bezig met het vernielen van toekomstig succes.
Ik word er zolangzamerhand ook ziek van dat er voor de spelers in Nederland nog steeds van die absurd lage bedragen worden geboden. (uitgezonder van Nistelrooy)
Overigens zal dit voor van der Meyde en Trabelsi mochten ze vertrekken weer een flinke sportieve tegenvaller opleveren. (maarja geld is zowat alles voor die sporters)
quote:Gelukkig is dat bij Trabelsi niet het geval Ajax heeft een eenzijdige optie om het contract met 2 jaar te verlengen.
Op woensdag 11 juni 2003 21:27 schreef G0009 het volgende:[..]
Ik vrees dat Ajax niet zo veel keus heeft wat betreft Trabelsi. Z'n contract loopt eind komend seizoen af en dan kan ie gratis weg. Trabelsi wil ook geen nieuw contract tekenen. Zou echt zonde zijn als ie vertrekt, maar ze kunnen er beter geld voor vangen dan helemaal niets(en dat zo'n smerige Italiaanse club er vervolgens weer dikke winst op maakt), zie Kluivert, Reiziger, Davids, Seedorf, enz.
quote:En jij zou in hun situatie blijven?
Op woensdag 11 juni 2003 21:19 schreef The_Coach het volgende:
(maarja geld is zowat alles voor die sporters)
quote:Ik wel aangezien ik Ajax kwa ploeg hoger inschat dat een verouderd Roma en een 100 % Cattenacio achtig acterend Inter.
Op woensdag 11 juni 2003 21:54 schreef Poepoog het volgende:[..]
En jij zou in hun situatie blijven?
quote:ach dat wer deerst ook gezegd van Seedorf toen hij naar Sampdoria ging, maar achteraf was dat precies t goeie wat ie kon doen. en als k zie waar Inter allemaal mee in verband wordt gebracht kond aar best eens een leuk ploegje komen te voetballen (altijd nog maar afwachten k weet t)
Op woensdag 11 juni 2003 21:19 schreef The_Coach het volgende:[..]
Als dit waar is dan is Ajax weer eens lekker bezig met het vernielen van toekomstig succes.
Ik word er zolangzamerhand ook ziek van dat er voor de spelers in Nederland nog steeds van die absurd lage bedragen worden geboden. (uitgezonder van Nistelrooy)
Overigens zal dit voor van der Meyde en Trabelsi mochten ze vertrekken weer een flinke sportieve tegenvaller opleveren. (maarja geld is zowat alles voor die sporters)
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 22:00 schreef The_Coach het volgende:[..]
Ik wel aangezien ik Ajax kwa ploeg hoger inschat dat een verouderd Roma en een 100 % Cattenacio achtig acterend Inter.
Bij Ajax word je overigens ook wel miljonair.
(*Roept iets met Mickey Mouse)
quote:In Italië spelen misschien grotere spelers, maar ik schat de Italiaanse competitie als voetballiefhebber lager in dan de Nederlandse.(Dan heb ik het dus niet over het niveau van het spel maar over de amusementswaarde) Voor een aanvallend ingestelde verdediger als Trabelsi is het trouwens afwachten of ie goed tot z'n recht komt in een catenaccio-systeem.
Op woensdag 11 juni 2003 22:25 schreef Poepoog het volgende:[..]
(*Roept iets met Mickey Mouse)
Bovendien kan Ajax 't volgend jaar heel goed gaan doen in de CL als deze spelersgroep bij elkaar blijft, lijkt me ook wel een drijfveer om langer bij Ajax te blijven. Trabelsi BLIJF!
quote:Jah dat doen ze ook alleen maar om stemmen te werven. Net zoals 1 of andere kandidaat beloofd had om Chivu te halen. Moet ie echt eens proberen
Op donderdag 12 juni 2003 09:52 schreef kreischer2000 het volgende:
Kezman naar Barca?Las net een stukje in het AD over een presidentskanditaat die Kezman wil hebben.
quote:Schijnbaar is er akkoord tussen die Moja en Kezman. Maar voor een overgang moeten Barça en PSV het ook eens worden, en dat zal wat meer voeten in aarde hebben...
Op donderdag 12 juni 2003 09:52 schreef kreischer2000 het volgende:
Kezman naar Barca?Las net een stukje in het AD over een presidentskanditaat die Kezman wil hebben.
quote:Beckham toch niet naar Barcelona?
Van Gaal belangrijkste kandidaat Schalke 04GELSENKIRCHEN, 12 juni 2003 10:22 - De zoektocht van Schalke 04 naar een nieuwe trainer komt langzamerhand in de beslissende fase. Op de longlist stonden namen als Sef Vergoossen, René Eijckelkamp, Jupp Heynckes, Klaus Toppmöller en de Belg Jan Ceulemans. Volgens bronnen binnen de club is echter Louis van Gaal de voornaamste kandidaat. De ex-bondscoach heeft het een tijdje rustig aan gedaan, na zijn gedwongen vertrek rond de jaarwisseling bij Barcelona. Inmiddels is de accu volgens eigen zeggen weer opgeladen en wil hij weer als trainer aan de slag. De club waar dat gebeurt zou heel wel Schalke 04 kunnen zijn. Hij zou dan opvolger worden van Marc Wilmots.
quote:
Carlos: Beckham will come to MadridReal Madrid defender Roberto Carlos has given the first serious indication that the Spanish giants are in the hunt for David Beckham.
Joan Laporta, presidential candidate for arch-rivals Barcelona, is so far the only party to make an official bid - which was accepted by Manchester United - but a number of Europe's top clubs have reportedly maintained an interest.
Real were the first club to be linked with Beckham two months ago but after weeks of speculation club officials flatly denied they wanted to sign Beckham.
However, judging by Robert Carlos' comments, Madrid have been biding their time.
'Let's wait and see what happens in the next few days,' said the Brazil left-back.
'What is certain is that Florentino (Perez, Real Madrid president) has done a great deal of hard work so that Beckham will come to Madrid.
'Without doubt, he is one of the best in the world.
'Our president always goes in search of the best. I am sure that if Beckham has to choose, he will choose Real Madrid ahead of Barcelona. They are not a bad team, but he knows that we are more complete.'
Roberto Carlos also suggested Real should set their sights on signing international team-mate Ronaldinho, currently playing for Paris Saint-Germain, from under the nose of Sir Alex Ferguson.
'Ronaldinho is going to be the number one in the world,' the Brazilian told Radio Marca.
'It would really please me if he came to join us. He is very young and is certain to succeed.
'He dreams of wearing the Real Madrid shirt one day.'
Bron: www.soccernet.com
quote:Nah.. Zolang er maar heel goed word geboden
Op donderdag 12 juni 2003 10:54 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Schijnbaar is er akkoord tussen die Moja en Kezman. Maar voor een overgang moeten Barça en PSV het ook eens worden, en dat zal wat meer voeten in aarde hebben...
quote:Dan wel, maar zolang Harry er zit, gaat ie niet weg voor een halve peseta en een snoepzak
Op donderdag 12 juni 2003 11:24 schreef Poepoog het volgende:[..]
Nah.. Zolang er maar heel goed word geboden
quote:snoepzak, ligt dat niet gevoelig bij PSV?
Op donderdag 12 juni 2003 12:01 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Dan wel, maar zolang Harry er zit, gaat ie niet weg voor een halve peseta en een snoepzak
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:04 schreef Luni het volgende:[..]
snoepzak, ligt dat niet gevoelig bij PSV?
quote:Zolang je hem niet van een zingende directeur krijgt, mag je em gewoon opeten...
Op donderdag 12 juni 2003 13:04 schreef Luni het volgende:[..]
snoepzak, ligt dat niet gevoelig bij PSV?
En mbt Becks, als ik voorzitter van Man Utd was zou ik nu graag voor de giga sommen die volgens de media geboden worden, hem laten gaan, want eens is ie over z'n piek heen (zowel kwa leeftijd als kwa spel) en wordt ie heeeeel snel minder waard. Nu heeft Man Utd. volop kunnen verdienen aan z'n kunnen en kan nu daarvoor heel veel cashen.
quote:En dan PSV lekker Rommedahl verkopen aan Man. Utd...
Op donderdag 12 juni 2003 13:36 schreef DIGGER het volgende:
ADO Den Haag heeft belangstelling voor Excelsior-speler Patrick MtiligaEn mbt Becks, als ik voorzitter van Man Utd was zou ik nu graag voor de giga sommen die volgens de media geboden worden, hem laten gaan, want eens is ie over z'n piek heen (zowel kwa leeftijd als kwa spel) en wordt ie heeeeel snel minder waard. Nu heeft Man Utd. volop kunnen verdienen aan z'n kunnen en kan nu daarvoor heel veel cashen.
quote:Die hoeven hem toch niet
Op donderdag 12 juni 2003 13:39 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
En dan PSV lekker Rommedahl verkopen aan Man. Utd...
quote:Die komt twee klassen tekort voor het middenveld van MU
Op donderdag 12 juni 2003 13:41 schreef Qi het volgende:
Die hoeven hem toch niet
quote:Vind ik ook, maar de geruchten waren er...
Op donderdag 12 juni 2003 13:44 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Die komt twee klassen tekort voor het middenveld van MU
quote:nou dan kunnen ze Rommedahl toch ook wel kopen
Op donderdag 12 juni 2003 13:56 schreef Qi het volgende:
Was inderdaad een gerucht, maar daar is helemaal niets van waar. Ronaldinho wordt nu gehaald.
*rubbereend is nooit zo'n fan geweest van Dennis "een voorzet geven is moeilijk" Rommedahl*
quote:Newcastle schijnt een 2 voor 12 bod te doen op Ronaldinho om hem voor de neus van SCUM weg te plukken
Op donderdag 12 juni 2003 13:56 schreef Qi het volgende:
Was inderdaad een gerucht, maar daar is helemaal niets van waar. Ronaldinho wordt nu gehaald.
Llaurado en Laporta beweren nu dat Florentino Perez express met Beckham aan het spelen is om zo Lluis Bassat een vriend van Perez te helpen dat Laporta beckham niet gaat kopen en dat uiteindelijk Bassat laporta weer voorbij gaat in de peilingen
quote:Die laatste zin moet je me nog eens uitleggen....
Op donderdag 12 juni 2003 15:19 schreef El_Catalan het volgende:
Haha,die verkiezingen worden steeds heftiger.Llaurado en Laporta beweren nu dat Florentino Perez express met Beckham aan het spelen is om zo Lluis Bassat een vriend van Perez
te helpen dat Laporta beckham niet gaat kopen en dat uiteindelijk Bassat laporta weer voorbij gaat in de peilingen
quote:Stel, Newcastle United doet een hoger bod, denk je dan echt dat PSG dat niet even meldt aan ManUtd. zodat ze eventueel een hoger bod kunnen doen? Het is geen veiling ofzo die afloopt. Het is nog niet helemaal zeker, Real Madrid schijnt nu ook interesse te hebben, maar ik ga er toch vanuit dat Ronaldinho volgend seizoen bij ManUtd. speelt. Hij heeft zelf ook al aangegeven dat hij het fantastisch zou vinden om bij ManUtd. te spelen en dat zegt ook wel iets.
Op donderdag 12 juni 2003 15:01 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Newcastle schijnt een 2 voor 12 bod te doen op Ronaldinho om hem voor de neus van SCUM weg te plukken
Zijn trainer Aad de Mos probeert hem nu bij Ajax, Feyenoord of PSV binnen te praten. Aadje is lyrisch over hem, maar ja..
quote:Aadje is wel vaker ergens lyrisch over. En Alihalibennibalimaar roepen: "I love Ajax"...
Op donderdag 12 juni 2003 16:13 schreef methodmich het volgende:
Saudi-Arabier Nawaf Al Temyat, in de zomer van 2002 nog begeerd door Roda JC, wil erg graag naar Nederland.Zijn trainer Aad de Mos probeert hem nu bij Ajax, Feyenoord of PSV binnen te praten. Aadje is lyrisch over hem, maar ja..
verder lijkt het me ook wel een goede speler alleen zal die hier van zijn lang zal hij leve zich niet kunnen aanpassen denk ik
quote:hmm, leuke speler. Niet bijzonder, maar mag van mij wel komen. Goeie kopper.
Op donderdag 12 juni 2003 13:36 schreef DIGGER het volgende:
ADO Den Haag heeft belangstelling voor Excelsior-speler Patrick Mtiliga
quote:Mtiliga is 1.32 ofzo...
Op donderdag 12 juni 2003 16:42 schreef Reddiablo het volgende:[..]
hmm, leuke speler. Niet bijzonder, maar mag van mij wel komen. Goeie kopper.
quote:De speler is zelf al multimiljonair, dus voor het geld zal ie niet komen.
Op donderdag 12 juni 2003 16:23 schreef planethugo het volgende:
goh Aadje zal toch geen dealtje gemaakt hebben met een sjeik dat mocht een club Temyat willen hebben hij dan een percentage van het transferbedrag krijgtverder lijkt het me ook wel een goede speler alleen zal die hier van zijn lang zal hij leve zich niet kunnen aanpassen denk ik
quote:Aadje wel
Op donderdag 12 juni 2003 16:52 schreef methodmich het volgende:[..]
De speler is zelf al multimiljonair, dus voor het geld zal ie niet komen.
quote:of naar Utrecht, Vitesse, Twente, Top Oss, MVV etc etc etc
Op donderdag 12 juni 2003 18:59 schreef RedGuy het volgende:
Als ie multi-miljonair mag is, mag hij wel naar Feyenoord komen. Als geldschieter.
quote:dat zegt niets. Als je bij, met alle respect, PSG speelt, is elke engelse, spaanse, italiaanse topper een flinke stap voorwaarts. Vraag je 'm of ie het mooi vind om bij Arsenal, Roma, Valencia etc te ballen, geeft ie hetzelfde aan.
Op donderdag 12 juni 2003 15:24 schreef Qi het volgende:[..]
Stel, Newcastle United doet een hoger bod, denk je dan echt dat PSG dat niet even meldt aan ManUtd. zodat ze eventueel een hoger bod kunnen doen? Het is geen veiling ofzo die afloopt. Het is nog niet helemaal zeker, Real Madrid schijnt nu ook interesse te hebben, maar ik ga er toch vanuit dat Ronaldinho volgend seizoen bij ManUtd. speelt. Hij heeft zelf ook al aangegeven dat hij het fantastisch zou vinden om bij ManUtd. te spelen en dat zegt ook wel iets.
Basturk is wel een aardige speler voor Celtic denk ik.
quote:Ja, maar jij had het over de keuze tussen Newcastle United en Manchester United, en dan lijkt me de keuze als speler snel gemaakt
Op vrijdag 13 juni 2003 08:01 schreef ChAoZ het volgende:[..]
dat zegt niets. Als je bij, met alle respect, PSG speelt, is elke engelse, spaanse, italiaanse topper een flinke stap voorwaarts. Vraag je 'm of ie het mooi vind om bij Arsenal, Roma, Valencia etc te ballen, geeft ie hetzelfde aan.
Daarnaast heeft de nieuwe coach aangegeven dat ie 'm onder geen beding wil laten gaan. Dus zeker is nog helemaal niets
quote:hmmm...een moslim bij een katholieke club...
Op vrijdag 13 juni 2003 09:15 schreef olavski het volgende:
12/06/2003
Yildiray Basturk, Bayer Leverkusen => Celtic £3m
The Scottish club are said to be considering making a bid for the Turkish international.Basturk is wel een aardige speler voor Celtic denk ik.
quote:tja, als NUFC zegt we bieden 1,5x zoveel dan weet ik het nog niet
Op vrijdag 13 juni 2003 09:19 schreef Qi het volgende:[..]
Ja, maar jij had het over de keuze tussen Newcastle United en Manchester United, en dan lijkt me de keuze als speler snel gemaakt
quote:15 miljoen is veel in deze tijd dus goede beslissing van psv
Op vrijdag 13 juni 2003 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft bevestigd dat het een akkoord van 16 miljoen euro heeft bereikt over de overgang van Kezman naar barcelona als Mayó voorzitter wordt...
quote:overrated, maakt ie echt nooit een keer waar, balletjes intikken kan bij psv, maar bij Barca heb je ook echte kwaliteiten nodig.... Wel blij dat ie weggaat (als die gast dus president wordt) want het is 1 van de meest arrogante spelers in Nederland
Op vrijdag 13 juni 2003 10:18 schreef planethugo het volgende:[..]
15 miljoen is te veel in deze tijd dus goede beslissing van psv
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:25 schreef Man_Made_God het volgende:[..]
Ben niet blij dat ie weggaat (als die gast dus president wordt) want het is 1 van de beste spelers in Nederland
quote:soort Machlas dus
overrated, maakt ie echt nooit een keer waar, balletjes intikken kan bij psv, maar bij Barca heb je ook echte kwaliteiten nodig.... Wel blij dat ie weggaat (als die gast dus president wordt) want het is 1 van de meest arrogante spelers in Nederland
quote:* Dylan Dog houdt zich in...
overrated, maakt ie echt nooit een keer waar, balletjes intikken kan bij psv, maar bij Barca heb je ook echte kwaliteiten nodig.... Wel blij dat ie weggaat (als die gast dus president wordt) want het is 1 van de meest arrogante spelers in Nederland
quote:tsja... om het daar nou mee te vergelijken. Hij is inderdaad mislukt bij Ajax (grotendeels tenminste) maar of dat nou aan hem lag....
Op vrijdag 13 juni 2003 10:40 schreef WaStEd het volgende:[..]
soort Machlas dus
quote:Kom nou toch, dat gebeurt toch niet. Ronaldinho is al zo goed als rond met ManUtd. als ik alle berichten mag geloven. Dit is zo'n beetje, na alle Beckham geruchten, het meest in het nieuws. Waar rook is is vuur.
Op vrijdag 13 juni 2003 09:49 schreef ChAoZ het volgende:[..]
tja, als NUFC zegt we bieden 1,5x zoveel dan weet ik het nog niet
quote:
Juventus plan £14m Veron swoopSerie A champions Juventus are lining up a £14million summer swoop for Manchester United's Juan Sebastian Veron, according to the Italian media.
The former Lazio midfielder is the Bianconeri's main transfer target as they prepare to defend the Scudetto next season and are ready to pay the fee in three instalments or accommodate a part exchange deal.
Juventus will offer either Edgar Davids, whose contract expires next year, or defender Lilian Thuram, who has a frosty relationship with manager Marcelo Lippi, to tempt United into a deal.
Ferguson is known to be keen admirer of both players but the one he covets most, Czech forward Pavel Nedved, has been ruled out of a possible deal after committing his future to the Italian club.
United are unlikely to agree to a cash only transfer that comprises only half of the £28m they paid to bring Veron to Old Trafford two-years ago.
It also seems unlikely that United boss Sir Alex Ferguson would sell one of his star European performers as he mounts a challenge for the UEFA Champions League but Pini Zihavi, the agent responsible for Veron's move to United, insists Juve are interested in the Argentinian international.
'They have been interested in him a long time,' Zihavi said. 'His name was brought up towards the end of the season.'
Veron still has three-years left on his contract and any potential deal would be affected by David Beckham's proposed move to Barcelona or Real Madrid.
Uitgegeven: 13 juni 2003 11:16
DEN HAAG - Kurt van de Paar speelt de komende twee jaar ondanks een mondelinge overeenkomst niet voor ADO Den Haag. De Belgische middenvelder van FC Twente is in Den Haag niet door de medische keuring gekomen. Het contract van Van de Paar (25) bij Twente loopt af.
De speler en ADO waren mondeling een contract voor twee seizoenen overeengekomen, op voorwaarde dat de Belg de keuring met goed gevolg zou doorstaan. De club meldt overigens niet wat er bij de medische keuring precies aan schortte.
En die Turken zullen flink moeten dokken want Romano heeft net z'n contract verlengd.
quote:De Turken trekken flink de beurs dit jaar.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:32 schreef Fulton het volgende:
De Telegraaf meldt dat de Turkse club Fenerbahçe zich heeft gemeld bij SC Heerenveen voor spits Romano Denneboom.En die Turken zullen flink moeten dokken want Romano heeft net z'n contract verlengd.
quote:Harry Kewell, goeie speler voor Arsenal lijkt me... overleven ze misschien ook nog eens de 2e ronde van de CL
Op vrijdag 13 juni 2003 16:35 schreef zjroentje het volgende:
Arsenal nu ook geinteresseerd in Kewell.
quote:
Tegenover de Noorse krant Verdens Gang liet de zaakwaarnemer van Andre Bergdolmo weten dat er concrete interesse bestaat van een club uit de Premier League voor de Noorse verdediger. Om welke club het gaat liet de zaakwaarnemer niet weten. Een transfer zou volgens de makelaar afhangen van de eventueel gevraagde transfersom. Een en ander heeft enige vertraging opgelopen vanwege het vertrek van Beenhakker, zo liet de zaakwaarnemer van Bergdolmo weten.
Feyenoord heeft volgens de krant ook nog altijd interesse in drie spelers die al eerder werden genoemd: Pascal Bosschaart (Fc Utrecht), Joris Mathijsen (Willem II) en Csaba Fehér (Nac Breda).
Dus wie weet.
Vers van de pers zou de belangstelling van Newcastle United voor van Bommel zijn, omdat Bobby hem nog kent en in hem een opvolger van Gary Speed ziet.
quote:Haal ik nu spelers door elkaar of in Speed een heel ander type middenvelder?
Op zaterdag 14 juni 2003 16:00 schreef methodmich het volgende:
AD bericht vandaag dat Feher op een lijstje van Feyenoord staat, samen met van den Berg, Konterman, Mathijsen en Bosschaart.Dus wie weet.
Vers van de pers zou de belangstelling van Newcastle United voor van Bommel zijn, omdat Bobby hem nog kent en in hem een opvolger van Gary Speed ziet.
quote:Speed is een verdedigende middenvelder, net als Markje.
Op zaterdag 14 juni 2003 16:16 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Haal ik nu spelers door elkaar of in Speed een heel ander type middenvelder?
quote:Pires naar Inter?
Fenerbahce toont interesse voor Frank de BoerISTANBUL, 15 juni 2003 12:10 - Spannende tijden breken er aan voor Frank de Boer.Frank de Boer weet nog steeds niet waar hij komend seizoen gaat spelen. Na vandaag zal het echter wel allemaal in een stroomversnelling komen. Om te beginnen heeft Barcelona, als alles normaal gaat, na vandaag weer een president en kunnen er beslissingen genomen worden en ten tweede heeft De Boer een afspraak gemaakt om met de Duitse trainer van het Fenerbahce, Cristopher Daum, te gaan praten over een mogelijk dienstverband bij de Turkse club.
quote:Birmingham City wil Van Hooijdonk hebben:
Inter interest appeals to PiresArsenal winger Robert Pires has admitted that he is aware that Inter Milan could be interested in trying to lure him to Serie A.
The French international, currently training at the national team's base at Clairefontaine in preparation for the Confederation's Cup, told Italian daily Gazzetta dello Sport that he was a great admirer of and the San Siro outfit and striker Christian Vieri in particular.
'It would appeal to to me to play with Christian Vieri, he is one of the most powerful and brilliant attackers in the world,' said Pires.
'I know of the interest from Inter and playing for them appeals to me. They are a prestigious club and their president [Massimo Moratti] has a good reputation.'
Inter were forced to watch on in envy as bitter rivals AC Milan lifted the Champions League trophy at Old Trafford last month and would love to tempt the inspirational Frenchman away from Highbury.
Pires, who helped Arsenal to their second successive FA Cup victory last month, also revealed that he had been close to a switch to Serie A before linking up with the Gunners.
'A few years ago I was set to move to Juventus but I was young and not ready for Italy,' he added.
'They said I was not suited to English football as well but I have won one championship and two cups.'
quote:
Blues gaan werk maken van Van Hooijdonk'Als ik meer moet kosten dan 900.000 euro, word ik pissig', reageert Pierre van Hooijdonk op de website van de BBC in reactie op de interesse van Birmingham City. Die club maakte bekend een bod te zullen uitbrengen op Pi-Air.
Birmingham City wordt, evenals Tottenham Hotspur, Portsmouth en sinds kort ook het Turkse Fenerbahçe, al tijden met Feyenoords topschutter in verband gebracht. De tweede club uit de tweede stad van Engeland, maakte nu echter voor het eerst bekend dat het op korte termijn een bod zal gaan uitbrengen.
'Er zijn op dit moment meerdere club geïnteresseerd in Pierre', aldus woordvoerder Rob Behler tegenover de BBC. 'Eén van die clubs is Birmingham City, een andere is het Turkse Fenerbahçe. De besprekingen bevinden zich echter nog altijd in een pril stadium. Meer kan ik er op dit moment niet over zeggen.'
Van Hooijdonk komt zelf echter ook aan het woord op de BBC-website. En de spits laat over zijn plannen geen misverstand bestaan. 'Ik wil spelen in het Premiership', aldus de Brabander, 'en ik zal behoorlijk pissig zijn als blijkt dat ik meer moet kosten dan 900.000 euro.'
Birmingham City, bijgenaamd The Blues, deed halverwege afgelopen seizoen ook al een poging om Van Hooijdonk los te weken bij Feyenoord. Een overgang ketste volgens de omroep toen echter af op de salariseisen van de spits.
De 33-jarige Pierre van Hooijdonk staat nog één jaar onder contract bij de club uit Rotterdam-Zuid. Feyenoord lichtte aan het begin van dit jaar z'n eenzijdige optie. Die behelsde dat het contract van Van Hooijdonk met één seizoen werd verlengd, tegen de helft van zijn salaris. De spits heeft altijd aangegeven het liefste in Rotterdam te blijven, maar dan wel twee seizoenen.
Bron: www.viplanet.nl
quote:Dat zou weer een typische, superslimme RKC move zijn.
Op zaterdag 14 juni 2003 16:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat Feyenoord bij Rkc Waalwijk heeft geïnformeerd naar de diensten van verdediger Peter van den Berg. De Rotterdammers zouden van den Berg willen betrekken in een spelersruil met Said Boutahar, Steve Olfers en Gill Swerts.
quote:
Real is rond met Beckham, Barcelona met ManchesterMANCHESTER, 15 juni 2003 10:06 - De clubs die dingen naar de handtekening van Beckham zijn in de eerste plaats Real Madrid en Barcelona. De 'Koninklijken' hebben reeds een akkoord met de speler bereikt, maar nog niet met Manchester United. Gezien het eeuwige getouwtrek van president Perez voorspelt dit niet veel goeds voor de Premier-Leagueclub. Daarom is het wel handig koopmanschap geweest van de Engelsen al eerder een overeenkomst te sluiten met Barcelona over de afkoopsom, te weten ¤ 48 miljoen.
Aan de andere kant gaat de voorkeur van Beckham, ondanks het advies van de Engelse bondscoach Eriksson om te kiezen voor Barcelona, uit naar Real Madrid en zal hij zijn eisenpakket aan Barcelona ongetwijfeld opvoeren. Uiteraard heeft zijn vrouw ook het één en ander in de melk te brokkelen. Haar voorkeur gaat ongetwijfeld uit naar Milan. De club van Berlusconi kan in dit geheel de lachende derde worden. De Italianen zijn iets te rustig de afgelopen dagen, maar zijn buiten de aandacht van de media ongetwijfeld bezig Beckham hun kant op te krijgen.
Het gaat allemaal om de marketing. Beckham betekent garandeert inkomsten. En welk nummer zou hij krijgen, # 77?
Al met al een zeer stomme zet van Real sportief gezien. Nu krijg je echt onenigheid daar. En als je al nagaat dat de Ronaldo's transfer stof in de kleedkamer deed opwaaien (Morientes boos, Cambiasso hekel aan Ronnie), dan wacht maar eens hierop. Guti zal nog minder kans krijgen om basisspeler te worden na een zeer goed seizoen nasst Makalele, en Figo...
Perez had aangekondigd niet geinteresseerd te zijn in Becks, en dus ook dat Figo niet hoeft te vrezen voor zijn plaats. Maar het begint zo sterk op alweer een leugen te lijken....waar rook is, is vuur.
Wellicht zal Figo alsnog verkocht worden, wie weet aan Milan.
Of Perez denkt nog wat shirtjes van Figo te kunnen verkopen en houd hem.
Real had voor een centrale verdediger flink geld moeten uittrekken wil het zich versterken. Maar Helguera zal nu wel nooit meer op t middenveld te zien zijn maar een linie daarachter. Becks samen met Makalele in het centrum (wat dus niet Becks sterkste punt is, maar wel volgens Valdano), Zidane op links waar Figo op rechts dus niet hoeft te vrezen voor zijn plaats (En Beckham niet voor concurrentie van Figo).
En wie zal in hemelsnaam de vrije trappen mogen opeisen!?
Het gerucht gaat nu dat ManU Geremi wil hebben, nadat ze eerst Makalele wouden hebben maar dit ging niet door.
Het leuke is wel dat de Madristas Becks niet eens willen hebben! Dit wordt echt lachuh!!
[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 15-06-2003 15:24]
Dan zou ik zeggen, verkopen die handel.
Misschien hij dan naar Milan (ik denk niet echt dat ze hem in Barcelona nog willen hebben) .
quote:Nou, van den Berg zullen ze hard missen en Swerts en Olfers voegen weinig tot niets toe. Vandaar dat ze het weigeren, tot nu toe.
Op zondag 15 juni 2003 12:27 schreef Posdnous het volgende:[..]
Dat zou weer een typische, superslimme RKC move zijn.
bron: voetbalonline.nl
quote:
I want a move: Gunners target MexesAuxerre defender Philippe Mexes said France team-mate Thierry Henry is trying to persuade him to join Arsenal.
And the centre back said he is keen to leave the French Cup winners.
The young defender has also been linked with Manchester United, but prolific striker Henry wants him to join the French contingent at Highbury.
Manager Arsene Wenger has admitted he is looking for a new centre back, with Martin Keown almost 37 and Pascal Cygan unconvincing in his first year at Highbury.
'Titi has often told me how good it is in London,' said Mexes.
Auxerre's veteran boss Guy Roux is trying to stop striker Djibril Cisse moving to Liverpool and Mexes fears he may be prevented from going.
'If I could decide my future then I would leave,' added Mexes. 'But I am under contract at Auxerre. If I must remain, I will be professional like I was this season.'
- AGOVV zal proberen, na Paul Verhaegh, ook Klaas-Jan Huntelaar en Koen Garritsen van PSV te huren.
- FC Utrecht wil Brian Piske contracteren, de Deen zelf wil ook wel.
quote:Said Boutahar werd geloof ik trouwens bij de A selectie gevoegd, dus lijkt me sterk dat die wordt geruild!
Op zondag 15 juni 2003 15:34 schreef methodmich het volgende:[..]
Nou, van den Berg zullen ze hard missen en Swerts en Olfers voegen weinig tot niets toe. Vandaar dat ze het weigeren, tot nu toe.
quote:Als hij een kans gaat krijgen, anders wil hij weg.
Op maandag 16 juni 2003 16:31 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Said Boutahar werd geloof ik trouwens bij de A selectie gevoegd, dus lijkt me sterk dat die wordt geruild!
quote:
Cristian Chivu weg bij AjaxHet lijkt erop dat het er nu toch echt van gaat komen dat Ajax-aanvoerder Cristian Chivu de Amsterdamse club gaat verlaten. Aanvankelijk zag het er naar uit dat hij er nog een seizoen zou aanplakken, maar de uitspraken van zijn zaakwaarnemer Becali laten aan duidelijkheid niets te wensen over. "Met twee van de (verliezende) presidentskandidaten van Barcelona hadden we de afspraak gemaakt dat de club tot 25 juni het eerste recht heeft om tot een akkoord te komen. Lukt dit niet, lijkt Inter de nieuwe club te worden. Met deze club hebben we min of meer al een vorm van een overeenstemming. AC milan en Real Madrid zijn niet meer in beeld", aldus Becali.
Gezien het feit dat Laporta, de nieuwe president van Barcelona, de komende dagen zijn handen vol zal hebben zijn verkiezingsbelofte om Beckham te halen waar te maken, lijkt het niet ondenkbeeldig dat Chivu naar Inter zal gaan. Ook al omdat Chivu de versterking zou zijn geweest van de kandidaten Llaurado en Bassat.
quote:Schijnt reeds helemaal rond te zijn
Op maandag 16 juni 2003 17:24 schreef methodmich het volgende:
Gluscevic naar Sparta Praag, schijnt bijna rond te zijn.
[zie teletekst
Wat moet je nou weer in Tsjechië, maar ja...
Wevers wellicht naar Feyenoord, volgens Radio Rijnmond.
Nadat Feyenoord ooit Rzasa aantrok na een wedstrijd tegen De Graafschap, waarin hij goed speelde, maar vervolgens bij Feyenoord erg zwak was, probeert men het nu andersom. Wevers was slecht tegen Feyenoord, dus wellicht goed bij Feyenoord. Maar aan het cynisme van de verteller te horen, leek het op een grap.
Zou wat zijn... Helicopter met aanwinsten en wie stapt eruit? Jurgen Wevers.
quote:haha dat zou inderdaad wat zijn
Op maandag 16 juni 2003 17:53 schreef methodmich het volgende:
Zo, da's snel gegaan dan...Wat moet je nou weer in Tsjechië, maar ja...
Wevers wellicht naar Feyenoord, volgens Radio Rijnmond.
Nadat Feyenoord ooit Rzasa aantrok na een wedstrijd tegen De Graafschap, waarin hij goed speelde, maar vervolgens bij Feyenoord erg zwak was, probeert men het nu andersom. Wevers was slecht tegen Feyenoord, dus wellicht goed bij Feyenoord. Maar aan het cynisme van de verteller te horen, leek het op een grap.
Zou wat zijn... Helicopter met aanwinsten en wie stapt eruit? Jurgen Wevers.
Die heeft 't komend seizoen dus niet veel salaris nodig, toe maar Ajax
quote:Hmmmmm zou het?
Op dinsdag 17 juni 2003 11:33 schreef olavski het volgende:
17/06/2003 Nwankwo Kanu, Arsenal - Free
The Nigerian is reportedly being offered a £1m 'golden handshake' to leave the London club.Die heeft 't komend seizoen dus niet veel salaris nodig, toe maar Ajax
quote:Is en blijft een geniale voetballer imo
Op dinsdag 17 juni 2003 12:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Wat moeten we nou weer met Kanu?
quote:Zo'n 12 seconden per wedstrijd.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Is en blijft een geniale voetballer imo
quote:Onderschatting, mijn beste Zjroentje, onderschatting...
Op dinsdag 17 juni 2003 12:09 schreef zjroentje het volgende:[..]
Zo'n 12 seconden per wedstrijd.
quote:Nee hoor. Bij Arsenal heeft ie bar weinig laten zien.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Onderschatting, mijn beste Zjroentje, onderschatting...
Niet dat ik dat erg vind.
quote:13 hoor
quote:En juist daarom is Kanu er erg op gebrand nog wel iets te laten zien. Ik hoop dat ie dat nog even een paar jaar in Amsterdam komt doen!
Op dinsdag 17 juni 2003 12:11 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nee hoor. Bij Arsenal heeft ie bar weinig laten zien.
Niet dat ik dat erg vind.
quote:Het zou echt te gek zijn als Kanu weer gewoon bij Ajax komt ballen.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoop dat ie dat nog even een paar jaar in Amsterdam komt doen!
quote:Vind het een geniale voetballer (vooral in zijn Ajax-periode), maar het is imo teveel eenzelfde voetballer als Ibrahimovic, niet echt een killer en dat is toch wat Ajax nodig heeft. Dan heb ik liever een wat minder geniale voetballer die er 25 inschopt per jaar, maarja vind die maar eens voor een leuk prijsje.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En juist daarom is Kanu er erg op gebrand nog wel iets te laten zien. Ik hoop dat ie dat nog even een paar jaar in Amsterdam komt doen!
quote:Is vaak meer dan genoeg voor een spits......In 12 geniale seconden kan je 4 doelpunten maken......
quote:
'Ellery Cairo vervanger voor Kalou'
[Bron: FcTwente.net]Ellery Cairo, die al 2x eerder in Rotterdam speelde en er ook zijn jeugdjaren doorbracht, zou bovenaan de lijst staan van opvolgers voor de Ivoriaanse baltovenaar Kalou. De Fc Twente aanvaller heeft er nooit een geheim van gemaakt dat Feyenoord nog altijd zijn grote liefde is.
Logisch nadenkend lijkt het inderdaad allemaal op zijn plaats te vallen. Cairo wacht al een paar maanden om Twente uitsluitsel te geven over een eventueel te tekenen nieuw contract en Kalou probeert al tijden weg te komen uit 'De Kuip'.
quote:Tuurlijk er is toch geld zat in Arnhem. Geef maar lekker veel uit en zorg dat je iig een tekort hebt, dan springt de gemeente en provincie weer bij.
Meer clubs tonen interesse in KontermanGLASGOW, 17 juni 2003 13:31 - Niet alleen Feyenoord is geïnteresseerd in Bert Konterman. De centrale verdediger die al een paar gesprekken met de leiding van de Rotterdamse club heeft gehad staat ook in de belangstelling bij andere, vooral Nederlandse clubs, waaronder Vitesse. In Arnhem zou Konterman wel eens de plaats van Stefanovic kunnen innemen als die alsnog vertrekt.
-edit: www.voetbalonline.nl -
[Dit bericht is gewijzigd door Kaalhei op 17-06-2003 14:02]
quote:
Cruijff: 'Beckham beter naar Barça dan Real'17/6/2003 14:31
'David Beckham kan beter naar Barcelona gaan dan naar Real Madrid.' Dat advies gaf Johan Cruijff aan de speler van Manchester United. Cruijff, ondervraagd door het Britse Sky News.
Volgens ontelbare berichten in Spaanse en Britse media jaagt zowel Barcelona als Real Madrid op Beckham. De speler zelf heeft al te kennen gegeven niet naar Barça te willen gaan. Maar als het aan Cruijff ligt, speelt Becks komend seizoen wel in het azulgrana.'Real Madrid is een ploeg waarin vier sterren spelen die boven hem staan: Ronaldo, Zidane, Figo en Raúl. Bij Barcelona is hij dé ster', aldus de Nederlander die zelf furore maakte als speler én coach van de Catalaanse club.
Cruijff probeerde zich in Beckham te verplaatsen. 'Het gaat erom wat je zoekt. Madrid is de top, maar het kan ook afhankelijk zijn van hoe je wilt leven of het klimaat. Hij moet niet voor het geld kiezen, dat zou triest zijn. Het moet een persoonlijke keuze zijn.'
quote:Iedere ambitieuze club wil Konterman! Juventus heeft ook interesse, mocht Stam niet komen.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:24 schreef zjroentje het volgende:
Ook Vitesse zou Konterman willen hebben.
quote:Beckham is helemaal niet nodig in Barcelona alleen voor promotie is hij goed
Op dinsdag 17 juni 2003 15:24 schreef Linz het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:28 schreef methodmich het volgende:[..]
Iedere ambitieuze club wil Konterman! Juventus heeft ook interesse, mocht Stam niet komen.
quote:[centraal] bevestigde transfers, deel 1
Op dinsdag 17 juni 2003 16:33 schreef El_Catalan het volgende:
Heynckes Nieuwe Coach Schalke04?
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:35 schreef zjroentje het volgende:[..]
[centraal] bevestigde transfers, deel 1
quote:
GÉÉN INTERESSE IN MATHIJSEN EN KONTERMAN
In de internationale media is Feyenoord de afgelopen tijd met behoorlijk wat spelers in verband gebracht. Zo zouden de Rotterdammers geïnteresseerd zijn in de diensten van Willem II-er Joris Mathijsen en oudgediende Bert Konterman (Rangers). Technisch directeur Rob Baan verwijst die verhalen echter naar het rijk der fabelen: 'Er wordt nogal wat onzin in de wereld gebracht door figuren die daar blijkbaar belang bij hebben.'
Voor de oorsprong van de spookverhalen heeft Rob Baan wel een verklaring. 'Buiten dat er een hoop giswerk en speculatie bij zit, vinden zaakwaarnemers het vaak interessant om hun spelers in verband te zien worden gebracht met clubs. Maar het is echt nergens op gebaseerd.'
quote:Mazzel voor jullie.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:52 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |