abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2003 @ 15:27:53 #1
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10880026
Voor het eerst in een kroeg!

En voor de mensen die dit niet zo'n gezellig onderkomen vinden is er nu ook live-muziek:

Minder slowchat deze keer, meer borrelpraat.

Ik heb een oplossing voor de voetbalvandalen die ook reltrappen wanneer er geen wedstrijd is:

We moeten voetbalvandalen tot agenten benoemen.
Dan hebben we AEL-aanhangers die de 'politie' gaat volgen.
De misdrijven die deze 'agenten' begaan worden genoteerd, en ze worden opgepakt.

Zo spaar je echte agenten en los je in 1 klap het hele probleem op. *burp*

Oplossing milieuvervuiling:
statiegeld op afval.
Sim-pel.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_10880056
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:27 schreef Sidekick het volgende:
Voor het eerst in een kroeg!

[afbeelding]

En voor de mensen die dit niet zo'n gezellig onderkomen vinden is er nu ook live-muziek:

[afbeelding]

Minder slowchat deze keer, meer borrelpraat.

Ik heb een oplossing voor de voetbalvandalen die ook reltrappen wanneer er geen wedstrijd is:

We moeten voetbalvandalen tot agenten benoemen.
Dan hebben we AEL-aanhangers die de 'politie' gaat volgen.
De misdrijven die deze 'agenten' begaan worden genoteerd, en ze worden opgepakt.

Zo spaar je echte agenten en los je in 1 klap het hele probleem op. *burp*

Oplossing milieuvervuiling:
statiegeld op afval.
Sim-pel.

Sidekick for president!!
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_10880134
Ik heb mijn Witbiertje uit het Cafe nog niet helemaal op maar doe me om de opening van de kroeg te vieren nog maar eentje!

Proost!

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 4 juni 2003 @ 15:40:09 #4
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_10880404
Ah, voelde me net lekker thuis in dat andere cafe .
Maar helaas is hij om onduidelijk redenen gesloten.
Ranja bleek toch niet zo winst gevend als men had gehoopt.
Tevens koste denk ik het rook verbod de enige werknemer en eigenaar z`n baan.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  woensdag 4 juni 2003 @ 15:40:15 #5
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10880410
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:29 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Sidekick for president!!

Mijn eerste groupie aanhanger.
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:31 schreef du_ke het volgende:
Ik heb mijn Witbiertje uit het Cafe nog niet helemaal op maar doe me om de opening van de kroeg te vieren nog maar eentje!

Proost!

Een rondje van de zaak!

er is overigens alleen maar alcohol te koop hier (of water). Dus geen ranja of spa meer

woensdag 4 juni 2003 @ 15:45:16 #6
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10880575
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:40 schreef SilverMane het volgende:
Volgens mij is de eigenaar 'verhuist' naar de gevangenis. Vieze fraudeur.

En er is een aparte ruimte voor rokers:

Het helpt weinig zou je zeggen, maar een ontevreden roker is op zichzelf al een hele goede ontwikkeling.

pi_10880686
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:40 schreef SilverMane het volgende:
Kom op SilverMane dan steken we op het terras maar weer een sigaartje op . Ik heb heerlijke cubaantjes.
  woensdag 4 juni 2003 @ 15:55:33 #8
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10880892
Tijdens tafelopruimen heeft de ober mijn witbiertje meegenomen; mag ik een ander?
pi_10880929
Ik heb de titel even iets uitgebreid.

Overigens mag het hier soms wel een heel klein beetje serieuzer, hoewel ik ook weer niet van plan ben daar te streng op te gaan letten. Maar ik denk dat dit het topic moet zijn voor alles wat niet in normale discussies past (exclusief flames uiteraard en inclusief politieke berichten of gedachten waarvoor het ietwat overdreven is een heel nieuw topic te openen). Als het al teveel een babbelbox wordt dan maken jullie maar een #pol-kamertje aan op IRC (of ga in #oog zitten, dat bestaat al).

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 04-06-2003 15:58]

woensdag 4 juni 2003 @ 15:56:42 #10
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10880933
Wat lees ik nu in het nieuws: werkgevers, willen lonen bevriezen....och och waar gaat het heen.

Is er al witbier?

woensdag 4 juni 2003 @ 16:01:25 #11
14513 SilverMane
pi_10881081
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:56 schreef Kozzmic het volgende:

Overigens mag het hier soms wel een heel klein beetje serieuzer, hoewel ik ook weer niet van plan ben daar te streng op te gaan letten. Maar ik denk dat dit het topic moet zijn voor alles wat niet in normale discussies past (exclusief flames uiteraard en inclusief politieke berichten of gedachten waarvoor het ietwat overdreven is een heel nieuw topic te openen). Als het al teveel een babbelbox wordt dan maken jullie maar een #pol-kamertje aan op IRC (of ga in #oog zitten, dat bestaat al).

Heb ik al geprobeerd.

* SilverMane loopt naar een buiten en steekt sigaret op.

Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_10881095
quote:

Tja helaas krijg ik het hier op school niet voor elkaar een irc verbinding te maken, dus moet het hier maar . Maar we zullen de borrelpraat op een redelijk niveau proberen te houden.
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:03:49 #13
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10881145
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:56 schreef Nyrem het volgende:
Wat lees ik nu in het nieuws: werkgevers, willen lonen bevriezen....och och waar gaat het heen. Kan toch niet?

Is er al witbier?

woensdag 4 juni 2003 @ 16:05:16 #14
14513 SilverMane
pi_10881188
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja helaas krijg ik het hier op school niet voor elkaar een irc verbinding te maken, dus moet het hier maar . Maar we zullen de borrelpraat op een redelijk niveau proberen te houden.

Je hebt al mazzel dat je uberhaubt kan internetten op school. Bij mij op school was het altijd een ramp.

* SilverMane biedt sigaret aan. Knipt in z`n handen in afwachting van een olige serveerster die mij kan bedienen van een witbiertje.

woensdag 4 juni 2003 @ 16:07:18 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10881254
quote:

Gewoon letterlijk gecopy-paste uit jouw post.
quote:
Overigens mag het hier soms wel een heel klein beetje serieuzer, hoewel ik ook weer niet van plan ben daar te streng op te gaan letten.
Slowchat in de titel zetten helpt dan niet denk ik.
quote:
Maar ik denk dat dit het topic moet zijn voor alles wat niet in normale discussies past (exclusief flames uiteraard en inclusief politieke berichten of gedachten waarvoor het ietwat overdreven is een heel nieuw topic te openen). Als het al teveel een babbelbox wordt dan maken jullie maar een #pol-kamertje aan op IRC (of ga in #oog zitten, dat bestaat al).
Als ik kon downloaden dan zou het misschien een goed idee zijn.

Zoals GC het kleine broertje van OOG is, zou dit topic eigenlijk het kleine broertje van POL worden met berichten die niet een eigen topic verdienen.

pi_10881289
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:05 schreef SilverMane het volgende:

[..]

Je hebt al mazzel dat je uberhaubt kan internetten op school. Bij mij op school was het altijd een ramp.

* SilverMane biedt sigaret aan. Knipt in z`n handen in afwachting van een olige serveerster die mij kan bedienen van een witbiertje.

* du_ke kijkt de serveerster even streng aan en mompelt iets over normen en waarden en eist per direct 2 witbier en een biertje. Deze overhandigd hij aan SilverMane en Nyrem. Gaat zitten en steekt de Sigaret op.

Hier op school werkt het internet op zich perfect (alle sites werken en het is heel snel maaar IRC krijg ik niet voor elkaar.

woensdag 4 juni 2003 @ 16:08:43 #17
14513 SilverMane
pi_10881297
En daar staat de serveerster.

* SilverMane zegt mag wel iets levendiger hoor.

woensdag 4 juni 2003 @ 16:09:24 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10881321
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:03 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Werkgever kunnen wel meer willen. Als de vakbonden niet accoord gaan, dan komen ze nergens.
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:12:51 #19
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10881434
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:09 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Werkgever kunnen wel meer willen. Als de vakbonden niet accoord gaan, dan komen ze nergens.

Hele bericht:
quote:
Werkgevers willen loonstop

VNO-NCW-voorzitter J. Schraven.

DELFT/CULEMBORG - De ondernemersorganisaties VNO-NCW en MKB-Nederland willen volgend jaar loonsverhogingen praktisch achterwege laten. "De loonstijging zal wat mij betreft sterk richting nul moeten", zei voorzitter J. Schraven van VNO-NCW woensdag.

Zijn collega H. de Boer van MKB-Nederland ziet in het CAO-overleg geen enkele ruimte voor een structurele loonsverhoging. Volgens hem zijn gezien de economisch barre tijden alleen eenmalige uitkeringen nog mogelijk, zoals dit jaar in de CAO voor de metaalnijverheid is afgesproken.

De voorzitter van de organisatie voor middelgrote en kleinere ondernemingen verwacht niet dat werkgevers en werknemers binnenkort op centraal niveau afspraken maken over de loonontwikkeling. "Alleen als de vakbeweging bereid is tot het afspreken van een loonstijging van 0 procent, zetten wij onze handtekening onder een centraal akkoord."

De MKB-voorzitter heeft een slecht gevoel overgehouden aan het centraal akkoord dat werkgevers en vakcentrales vorig jaar sloten. "De afspraak was dat de lonen zich binnen een bandbreedte van 0 tot 2,5 procent zouden ontwikkelen dit jaar. De gemiddelde loonstijging zit echter meer tegen de 2,5 procent aan dan dat we ergens in het midden zijn uitgekomen."

Al twee jaar lang pleit MKB-Nederland voor het hanteren van de nullijn in de loonontwikkeling. "De vakbeweging viel in 2001 over ons heen, omdat we zeiden dat er geen ruimte was voor structurele loonsverhogingen. De economie draaide toen nog een stuk beter dan nu, maar onze concurrentiepositie was al aan het verslechteren en nu zitten we met de ontslagen", aldus De Boer.

Ook Schraven is ontevreden over de resultaten van het CAO-overleg met de vakbonden in de afgelopen jaren. "Zo zijn de loonkostenstijgingen in de periode 1998-2002 echt te hoog geweest. Daar plukken we nu de wrange vruchten van. We hebben onszelf uit de markt geprijsd."
(televaag)

Los van het wel of niet haalbaar zijn; het is schandalig gezeik. Topsalarissen stijgen steeds sneller, en jan Modaal wordt afgezeken en 'bang' gemaakt met het beeld van een 'verslechterde' economie.
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:12:58 #20
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10881441
Tsja, ik kan het niet helpen, mijn niveau is gewoon laag:

Jorritsma onthuld wassen beeld in Madame Toussaud.

meer iets voor humor misschien.

woensdag 4 juni 2003 @ 16:15:04 #21
14513 SilverMane
pi_10881531
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:12 schreef Sidekick het volgende:
Tsja, ik kan het niet helpen, mijn niveau is gewoon laag:

[afbeelding]

Jorritsma onthuld wassen beeld in Madame Toussaud.

meer iets voor humor misschien.

Wat is nu het wassenbeeld die koe of jorritsma.
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:16:08 #22
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10881573
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:12 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Hele bericht:
[..]

Los van het wel of niet haalbaar zijn; het is schandalig gezeik. Topsalarissen stijgen steeds sneller, en jan Modaal wordt afgezeken en 'bang' gemaakt met het beeld van een 'verslechterde' economie.

Idd, dit is al veel langer de wens van de werkgevers. Alleen nu worden we bang gemaakt met dat beeld.

Alleen dat de topsalarissen steeds sneller stijgen, staat hierbuiten. Dat is naar mijn mening geen goede ontwikkeling (ik hoop dat ik nu niemand demoniseer?), maar beperkte loonmatiging is voor het 'arbeidersvolk' wel enigszinds goed. zo'n 0-lijn is ronduit belachelijk.

woensdag 4 juni 2003 @ 16:16:41 #23
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10881598
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:15 schreef SilverMane het volgende:

[..]

Wat is nu het wassenbeeld die koe of jorritsma.

Waar zie jij een koe?
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:18:07 #24
14513 SilverMane
pi_10881656
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:12 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Hele bericht:
[..]

Een bepaald "topmens" is laatst ook aardig bang gemaakt. Daarnaast is het alleen maar bij de grote multinationals die bepaalde leuke extra`s krijgen. De simpele computerboer of slager werkt voor z`n eigen bedrijf zich tegenwoordig bijna dood.
  woensdag 4 juni 2003 @ 16:18:53 #25
14513 SilverMane
pi_10881682
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Waar zie jij een koe?

Wat is het dan een stier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')