Als het maar geen seizoen 5-kwaliteit gaat worden.quote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
De eerste aflevering is nou niet echt geweldig te noemen.
Hopelijk is de volgende beter.
Vooral dat 'ie door middel van signalen duidelijk probeert te krijgen wat die hoogte nou precies was, echt Seinfeldesque (vgl. met The Jacket)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:04 schreef Wepeel2 het volgende:
Dat gezeur van larry over de hoogte van de fooi....
Nee joh aflevering 4 was geweldig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond deze afl. dan weer wat minder.
Hij droeg zo'n lelijke roze cowboy hoed, gemaakt door de vrouw van de neef van Larry. Die neef was erbij, en hij had geen geheimen voor zijn vrouw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef Wepeel2 het volgende:
Net pas The Black Swan gezien. Erg toffe aflevering.En de eerste keer dat 'the stare' van Larry dit seizoen te zien was.
Alleen wat me niet helemaal duidelijk werd: hoe kon die man van die grafsteen op de hoogte zijn van de actie van Larry? Volgens mij heb ik iets gemist.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:38 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Hij droeg zo'n lelijke roze cowboy hoed, gemaakt door de vrouw van de neef van Larry. Die neef was erbij, en hij had geen geheimen voor zijn vrouw.
Zag bij 'het gesprek' (quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Gisteren naar Whatever Works gegaan. Zeker een aanrader voor de Curb fans. Larry speelt een karakter dat qua frustratie redelijk dicht tegen zijn karakter uit Curb aan zit. Hoewel de hoofdpersoon uit Whatever Works wellicht een nog negatievere kijk op de wereld heeft.
Hoe dan ook: gewoon gaan zien als je Curb leuk vindt.
Nou, Larry David speelt een prominente rol, maar het is wel degelijk een film van Woody Allen natuurlijk. Het script had 'ie begin jaren '70 al geschreven, lijkt me niet dat 'ie toen Larry David al kendequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:39 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
Zag bij 'het gesprek' () een of andere kneus die film recenseren. Hij had 't alleen over Woody Allen, terwijl het volgens mij juist meer een film is van Larry David. Wil em ook gaan zien iig.
Helemaal mee eens. Had er weinig van verwacht (vond de trailer niet zo leuk) maar heb een aantal keer hard moeten lachen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Gisteren naar Whatever Works gegaan. Zeker een aanrader voor de Curb fans. Larry speelt een karakter dat qua frustratie redelijk dicht tegen zijn karakter uit Curb aan zit. Hoewel de hoofdpersoon uit Whatever Works wellicht een nog negatievere kijk op de wereld heeft.
Hoe dan ook: gewoon gaan zien als je Curb leuk vindt.
Ik denk niet dat er nog meer Curb komt na dit eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 november 2009 22:48 schreef Gimmick het volgende:
Goed seizoen einde, wel een beetje einde-einde. Benieuwd of er nog een nieuw seizoen komt, rek raakt er wel een beetje uit vrees ik. Seinfeld was een leuke noodgreep, maar wel een noodgreep.
ook hier ergens in NL? Of alleen in de US? Ik wil die box ookquote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef PimD het volgende:
De box ligt nu overal in de uitverkoop, bij Play.com is ie 38 euro en bij Amazon 29 pond. Net dus maar even besteld. Zes seizoenen CYE verdeeld over 13 dvd's. Dat is nog geen 3 euro per dvd![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef PimD het volgende:
Volgens mij is er nog niks bekend over seizoen 8 he?
quote:August 7 2010
"Curb Your Enthusiasm," executives said, has no end in sight provided Larry David wants to continue the show, which should return next year.
Het zou gaan om slechts 1 aflevering, voor zover er nu bekend is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:05 schreef CaptainCab het volgende:
Volgens mij is het al een tijd bekend dat seizoen 8 er komt. Ging Ricky Gervais er ook niet in meespelen?
Seizoen 1 was het nog wat zoeken. Dat waren ook maar 5 afleveringen natuurlijk. Seizoen 2 t/m 4 waren ijzersterk. Seizoen 5 was heel matig. De laatste 2 seizoenen waren inderdaad weer erg sterk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Boomlaars het volgende:
Sharon
De aflevering met het poppenhoofd vind ik ook een van de betereHet meesterlijke van deze serie is dat het moment van verval nog niet in zicht is, ik vond de laatste 2 seizoenen zelfs tot de beste van de serie behoren.
Ja je hebt gelijk. Heb het net even opgezocht op tv.comquote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef Boomlaars het volgende:
Het seizoen waar hij in de laatste episode naar de hemel gaat is bedroevend slecht. Overigens is S01 gewoon 10 afleveringen. Eigenlijk 11 met de pilot.
Ik vind dat soort afleveringen juist hartstikke leuk. Hoe cheesier, hoe beter!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef Boomlaars het volgende:
Het seizoen waar hij in de laatste episode naar de hemel gaat is bedroevend slecht.
Die aflevering is best grappig, maar dat seizoen is echt niet goed te noemen. Gelukkig ging het niveau na dat seizoen weer snel omhoog.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind dat soort afleveringen juist hartstikke leuk. Hoe cheesier, hoe beter!
Dat was wel briljant ja. Jammer dat dat blijkbaar alweer het einde van het seizoen was...quote:
Nog niet aangekondigd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef DUK het volgende:
Seizoen voorbij? Komt er nog een nieuwe (seizoen)?
Die heb ik gewoon gemist! Weet je zo welke aflevering dat was? Dan gaat ie in de re-watch!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:32 schreef One_conundrum het volgende:
En als suicidale Newman, voordat we hem in het echt zien
Ik kan je trouwens the Larry Sanders show aanraden!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:
Nadat ik razendsnel alle Curbs gezien heb, weer begonnen met Seinfeld. Na Curb kan ik alleen niet meer naar George kijken, zonder Larry te zien.
Ook leuk om de kleine optredens van Larry te ontdekken in Seinfeld. Als caped vriend van de vader van George, als kranten/kauwgomverkoper die geen gedroodlede bankbiljetten aanneemt en natuurlijk als de stem van George Steinbrenner, de baas van Costanza bij de New York Yankees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |