Hij droeg zo'n lelijke roze cowboy hoed, gemaakt door de vrouw van de neef van Larry. Die neef was erbij, en hij had geen geheimen voor zijn vrouw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef Wepeel2 het volgende:
Net pas The Black Swan gezien. Erg toffe aflevering.En de eerste keer dat 'the stare' van Larry dit seizoen te zien was.
Alleen wat me niet helemaal duidelijk werd: hoe kon die man van die grafsteen op de hoogte zijn van de actie van Larry? Volgens mij heb ik iets gemist.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:38 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Hij droeg zo'n lelijke roze cowboy hoed, gemaakt door de vrouw van de neef van Larry. Die neef was erbij, en hij had geen geheimen voor zijn vrouw.
Zag bij 'het gesprek' (quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Gisteren naar Whatever Works gegaan. Zeker een aanrader voor de Curb fans. Larry speelt een karakter dat qua frustratie redelijk dicht tegen zijn karakter uit Curb aan zit. Hoewel de hoofdpersoon uit Whatever Works wellicht een nog negatievere kijk op de wereld heeft.
Hoe dan ook: gewoon gaan zien als je Curb leuk vindt.
Nou, Larry David speelt een prominente rol, maar het is wel degelijk een film van Woody Allen natuurlijk. Het script had 'ie begin jaren '70 al geschreven, lijkt me niet dat 'ie toen Larry David al kendequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:39 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
Zag bij 'het gesprek' () een of andere kneus die film recenseren. Hij had 't alleen over Woody Allen, terwijl het volgens mij juist meer een film is van Larry David. Wil em ook gaan zien iig.
Helemaal mee eens. Had er weinig van verwacht (vond de trailer niet zo leuk) maar heb een aantal keer hard moeten lachen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Gisteren naar Whatever Works gegaan. Zeker een aanrader voor de Curb fans. Larry speelt een karakter dat qua frustratie redelijk dicht tegen zijn karakter uit Curb aan zit. Hoewel de hoofdpersoon uit Whatever Works wellicht een nog negatievere kijk op de wereld heeft.
Hoe dan ook: gewoon gaan zien als je Curb leuk vindt.
Ik denk niet dat er nog meer Curb komt na dit eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 november 2009 22:48 schreef Gimmick het volgende:
Goed seizoen einde, wel een beetje einde-einde. Benieuwd of er nog een nieuw seizoen komt, rek raakt er wel een beetje uit vrees ik. Seinfeld was een leuke noodgreep, maar wel een noodgreep.
ook hier ergens in NL? Of alleen in de US? Ik wil die box ookquote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef PimD het volgende:
De box ligt nu overal in de uitverkoop, bij Play.com is ie 38 euro en bij Amazon 29 pond. Net dus maar even besteld. Zes seizoenen CYE verdeeld over 13 dvd's. Dat is nog geen 3 euro per dvd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |