nope, n.a.v. metallicaquote:Op woensdag 8 september 2004 22:31 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Was dat een slechte poging om grappig te zijn pieter_pontiac?
Precies, ik volg de band nu 4 jaar, heb zeker 5 boeken gelezen van ze, en kom dan echt tot de conclusie dat ze echt passie voor de muziek hebben en alle dingen die ze doen ook oprecht voor de fans doen.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:22 schreef GODFLESH het volgende:
Jij kent deze band dus absoluut niet DJaser.....
Ik zie dit weer laat maar wat een ongelofelijke bullshit weer. En voor de duidelijkheid, ik doelde op de muziek die in 1999 voor het nieuwe album al klaar was maar dat nooit uitgebracht is.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:31 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Precies, ik volg de band nu 4 jaar, heb zeker 5 boeken gelezen van ze, en kom dan echt tot de conclusie dat ze echt passie voor de muziek hebben en alle dingen die ze doen ook oprecht voor de fans doen.
Mensen zoals djaser vinden de muziek gewoonweg nix en kraken dan de hele band af alsof hun leven ervan af hangt...
Moet je maar eens een slecht woord in het Iron Maiden topic zeggen, dan word je levend gevild...
In hoeverre is deze eigenlijk verschillend van A Year And A Half (I en II)?quote:Op maandag 22 november 2004 08:46 schreef bassieVL het volgende:
Classic Album Black album: tot stand koming van het black Album (interviews en muziek)
Uit welke tijd was dat??quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:53 schreef Nevermind het volgende:
Na wat zoekwerk vond ik dit topic, even een harde schop dus
Ik had ooit vroeger een opname van een optreden uit de tour "Poor touring me." Ik vond het een schitterend concert waardoor ik Metallica erg ben gaan waarderen. Helaas heeft mijn vader ooit de video overgenomen met iets van voetbal. Inmiddels heb ik toch geen videorecorder meer, maar ik vraag me af of het misschien ergens op dvd te verkrijgen is. Tweedehands of nieuw maakt niet uit, ik wil het gewoon nog een keer zienKan iemand me vertellen of dit op dvd verkrijgbaar is?
Cunning Stunts heet de dvd/vhs.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:53 schreef Nevermind het volgende:
Na wat zoekwerk vond ik dit topic, even een harde schop dus
Ik had ooit vroeger een opname van een optreden uit de tour "Poor touring me." Ik vond het een schitterend concert waardoor ik Metallica erg ben gaan waarderen. Helaas heeft mijn vader ooit de video overgenomen met iets van voetbal. Inmiddels heb ik toch geen videorecorder meer, maar ik vraag me af of het misschien ergens op dvd te verkrijgen is. Tweedehands of nieuw maakt niet uit, ik wil het gewoon nog een keer zienKan iemand me vertellen of dit op dvd verkrijgbaar is?
Het was één locatie, dus cliff 'em all valt al af. Ik zie de tracklisting van Cunning Stunts, en van sommige nummers betwijfel ik of die er wel bij zaten. Het concert was in een cirkelvormige zaal, en op een gegeven moment stortten er allerlei stellages in en rende een brandende man over het podium. Misschien helpt dat. Ik zal Cunning Stunts proberen te downloaden, en als het hem is bestel ik emquote:Op woensdag 26 april 2006 19:48 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Cunning Stunts heet de dvd/vhs.
" Cunning Stunts is een registratie van een concert dat de beroemde rockband Metallica gaf op 9 mei 1997 in Forth Worth, Texas, USA."
Yay, t'is em idd!quote:
Hoe mooier wil je het nog krijgen?!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:32 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Yay, t'is em idd!
En ik kan hem kopen met 20% korting![]()
Miss in de tour van het volgende album? Heb alleen geen idee wanneer dat uitkomt... Laatste wat ik hoorde was komende herfst, weet iemand hier meer over?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
ja ik zag het, maar dat is me net iets te prijzig allemaal (en te verg weg)
ik hoop echt dat ze deze winter of anders volgend jaar hierkomen
voor ze echt bejaard zijn![]()
Ach Metallica zal echt wel binnen 5 jaar naarNederland komen dan zijn het nog net geen 50-ers, kan dus makkelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dit jaar niet in NL dus.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
Volgend jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:55 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Dit jaar niet in NL dus.
Volgend jaar maar weer dan.
ff backstage met jou quickie?![]()
ja, ja, net als de vorige keer zekerquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Volgend jaaren dan kom ik wel echt
![]()
Ja ja maak ons maar weer jaloersquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef bassieVL het volgende:
Wie gaan er dit jaar wel naar een Metallica concert?
Voor mij staan Wenen, London en Aarhus op het programma.
Welke nummers op youtube?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:36 schreef RockRevolter het volgende:
Is er iemand die weet hoe het nieuwe album gaat heten??
en weet wanneer die uitkomt, ben namelijk wel benieuwd, die nummers op youtube zijn namelijk wel aardig, zelfs met solo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |