De drums op het nieuwe album zijn ontzettend irritant, alsof ze op een blikken ton staan te slaanquote:Op dinsdag 3 juni 2003 11:06 schreef D3nn15 het volgende:
St.Anger bedoel je ?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:20 schreef niksan het volgende:
[..]
De drums op het nieuwe album zijn ontzettend irritant, alsof ze op een blikken ton staan te slaan
Ik denk het wel.. St. Anger is het nieuwste albums en ik moet zeggen dat de drums niet echt bijzonder overweldigend zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 22:15 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
St.Anger bedoel je ?
Hmm inderdaad, maar als ik de DVD luister van St.Anger zijn de drums echt weer een stuk beter.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk het wel.. St. Anger is het nieuwste albums en ik moet zeggen dat de drums niet echt bijzonder overweldigend zijn
dat wel, maar dan is de muziek in het algemeen weer minder... (we moeten toch wat te zeiken hebben hequote:Op zondag 2 mei 2004 22:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Hmm inderdaad, maar als ik de DVD luister van St.Anger zijn de drums echt weer een stuk beter.
Da's waarquote:Op zondag 2 mei 2004 22:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dat wel, maar dan is de muziek in het algemeen weer minder... (we moeten toch wat te zeiken hebben he)
zoek even op marktplaats.nl naar metallica... kaarten staan volop te koop, ze staan er al voor 60 euro ofzo... valt mee, als ik bedenk dat ik 53 heb betaald bij het postkantoor.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:28 schreef Vassili_Z het volgende:
De kaarten voor Metallica in Nederland voor deze zomer zijn zeker uitverkocht ?
Je kan maybe mijn kaartje kopenquote:Op zondag 2 mei 2004 22:28 schreef Vassili_Z het volgende:
Geld trouwens ook voor het gitaarwerkquote:Op zondag 2 mei 2004 22:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk het wel.. St. Anger is het nieuwste albums en ik moet zeggen dat de drums niet echt bijzonder overweldigend zijn
gelukkig niet zo beroerd als die drumsquote:Op maandag 3 mei 2004 08:41 schreef Djaser het volgende:
[..]
Geld trouwens ook voor het gitaarwerk
Wat maakt jou er toe om je kaartje weg te verkopen ?quote:Op maandag 3 mei 2004 06:54 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Je kan maybe mijn kaartje kopen
maar ik weet het nog niet zeker
Nee hoor: http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=3145&l=NL&C=#quote:Op zondag 2 mei 2004 22:28 schreef Vassili_Z het volgende:
Geen vervoer.... Khad gedacht dat ik de auto van mn ouders mocht lenen om er naartoe te rijden, maar dat mag nu niet (meer)quote:Op maandag 3 mei 2004 21:38 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Wat maakt jou er toe om je kaartje weg te verkopen ?![]()
check je msn/mailquote:Op zondag 2 mei 2004 21:06 schreef Sm0keZ het volgende:!
als je hem heb gevonden, zou je mij dan misschien een mailtje willen sturen? misschien valt er iets te regelenmail staat in m'n profiel
Het gaat ook om priotriteiten stellen eh, wat is belangrijker: je auto of tallica.... auto of tallica tallica of auto auto of tallica tallica of auto....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 06:45 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Geen vervoer.... Khad gedacht dat ik de auto van mn ouders mocht lenen om er naartoe te rijden, maar dat mag nu niet (meer)
Dus of ik moet met de trein en op het station blijven slapen of ik verkoop het kaartje en ga voor dat geld naar Graspop.
Al ga ik liever 21 juni naar TallicA
Ik ga me een Marshall TSL100 kopen en dan houd ik maar nog 1000 euro over, en kweet nie voor hoelang ik nog werk heb, want ik ben al het zoeken voor een autootje. khoop dat het allemaal op tijd geregeld is
echt.. super om dat weer terug te horenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:07 schreef bassieVL het volgende:
downloaden van bootlegs is geen kunst aan. maar wel leuk natuurlijk.
graag gedaan trouwens, smokez!
Astronomy... nummer 8 van cd1 van Garage Inc.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik ben de naam van een Metallica-liedje kwijt, het is een nogal sentimenteel liedje: de tekst gaat zo:
Like lesser birds on the forewinds yea,
Like susie strapped from the mai (ik ken de preciese tekst niet meer)
Weet iemand hier de titel van ?
Ben het prat vergeten,. en hij staat ook niet op 1 van me tallica CD's
Yes !!! Thank you, kon er maar niet opkomen, zal m meteen even *downloaden*quote:Op maandag 24 mei 2004 19:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Astronomy... nummer 8 van cd1 van Garage Inc.
npquote:Op maandag 24 mei 2004 19:38 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Yes !!! Thank you, kon er maar niet opkomen, zal m meteen even *downloaden*![]()
dat zijn covers DOOR metallicaquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:04 schreef Klingon het volgende:
Garage Inc.
die van beatalica zijn toch wel het best hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:54 schreef metallicattim het volgende:
[..]
dat zijn covers DOOR metallica
hij bedoelt een cd met covers VAN metallica, dat zijn er nogal wat
Inderdaad.quote:hij bedoelt een cd met covers VAN metallica
dit zijn mijn bootlegs, staatie ertussen? anders kijk je eff op die huge lijst van GODFLSEHquote:MetallicA - 1981 - Bay Area Thrashers (The Early Days)
MetallicA - 1982 - Sucking My Love
MetallicA - 1983 - Cliff's First Show
MetallicA - 1983 - Kirk's First Show ( Staten Island, NY ) 8 April
MetallicA - 1984 - London Lyceum Ballroom
MetallicA - 1984 - London, England 20 Dec
MetallicA - 1985 - Acting Like A Maniac
MetallicA - 1985 - Castle Donnington
MetallicA - 1986 - Master Of Puppets Rehearsal
MetallicA - 1986 - Roskilde
MetallicA - 1989 - Metallic Death Tokyo
MetallicA - 1989 - One (single)
MetallicA - 1990 - A Tribute To Metallica
MetallicA - 1990 - Creeping Death - Jump in the Fire Double EP
MetallicA - 1990 - The Good, the Bad and the Live
MetallicA - 1991 - No Limits no laws - Copenhagen Denmark
MetallicA - 1991 - St Jakob football stadium Basel
MetallicA - 1991 - Storm at Walhalla
MetallicA - 1992 - Birmingham Jam wit Diamond Head
MetallicA - 1992 - Live from hamilton
MetallicA - 1992 - Metal Masters
MetallicA - 1992 - Riding the black
MetallicA - 1993 - Destroyer - Live In Switzerland
MetallicA - 1993 - Live Shit Binge And Purge
MetallicA - 1993 - Tearing Your Insides Out
MetallicA - 1993 - The Other Side Of
MetallicA - 1993 - VooDoo Children - Manhattan
MetallicA - 1994 - Middletown NY
MetallicA - 1996 - Birmingham
MetallicA - 1996 - DEVIL'S DANCE
MetallicA - 1996 - Fan Can #1
MetallicA - 1996 - Live at Flanders Expo 14 sept
MetallicA - 1997 - Don't call us We'll call you
MetallicA - 1997 - Fan Can #2
MetallicA - 1997 - ReLoad Launch
MetallicA - 1997 - Unplugged
MetallicA - 1998 - Cleveland
MetallicA - 1998 - Live in Brisbane
Metallica - 1999 - Live @ Dynamo Open Air
MetallicA - 1999 - Woodstock
MetallicA - 19xx - Korean Tribute To Metallica
MetallicA - 19xx - Never Released
MetallicA - 19xx - The best of
MetallicA - 19xx - Ultra rare trax
MetallicA - 2000 - Fan Can #4
MetallicA - 2000 - Until The Studioshit Load
MetallicA - 2001 - Metallic Assault A Tribute To Metallica
MetallicA - 2001 - Never Released
MetallicA - 2001 - Punk Tribute To Metallica
MetallicA - 2003 - Fillmore
MetallicA - 2004 - LA The Forum Dyers Eve
MetallicA - 2004 - San Francisco Dyers Eve
Metallica - xxxx - A Tribute To The Four Horsemen
MetallicA - xxxx - Other
hehe jah kwa meligheid winnen ze wel, maar voor de rest vind ik ze niet interressant, tis eigenlijk een band die metallica riffjes gebruikt en die mengt met beatles riffjes, kdenk niet dat je die tot een metallica bootleg mag rekenenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
die van beatalica zijn toch wel het best hoor(van wat ik gehoord heb)
Nee, staat er niet tussen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:08 schreef metallicattim het volgende:
[..]
dit zijn mijn bootlegs, staatie ertussen? anders kijk je eff op die huge lijst van GODFLSEH
Ff op www.encycmet.com kijken, daar kun je er vast meer over vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:46 schreef soulfly1983 het volgende:
heeft iemand hier ook de cd kill em all waar am I evil en blitzkrieg op staan?
en weet iemand ook wat deze cd waard is op het moment?
ik heb er namelijk 1 liggen, en am i evel en blitzkrieg zijn pas later op garage inc. uitgebracht.
uhhh wie?quote:Op woensdag 8 september 2004 16:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Maar zijn ze nu uit elkaar of niet?
Ja, wat dacht jij dan, GNR?quote:Op woensdag 8 september 2004 17:40 schreef metallicattim het volgende:
[..]
uhhh wie?
MetallicA?
uhhh wie?
ze zijn nu tijdelijk uitelkaar. even genieten van hun vrije tijd. over 2 weken gaan ze weer verder met de tour.quote:Op woensdag 8 september 2004 16:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Maar zijn ze nu uit elkaar of niet?
Was dat een slechte poging om grappig te zijn pieter_pontiac?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:58 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ze zijn nu tijdelijk uitelkaar. even genieten van hun vrije tijd. over 2 weken gaan ze weer verder met de tour.
nope, n.a.v. metallicaquote:Op woensdag 8 september 2004 22:31 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Was dat een slechte poging om grappig te zijn pieter_pontiac?
Precies, ik volg de band nu 4 jaar, heb zeker 5 boeken gelezen van ze, en kom dan echt tot de conclusie dat ze echt passie voor de muziek hebben en alle dingen die ze doen ook oprecht voor de fans doen.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:22 schreef GODFLESH het volgende:
Jij kent deze band dus absoluut niet DJaser.....
Ik zie dit weer laat maar wat een ongelofelijke bullshit weer. En voor de duidelijkheid, ik doelde op de muziek die in 1999 voor het nieuwe album al klaar was maar dat nooit uitgebracht is.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:31 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Precies, ik volg de band nu 4 jaar, heb zeker 5 boeken gelezen van ze, en kom dan echt tot de conclusie dat ze echt passie voor de muziek hebben en alle dingen die ze doen ook oprecht voor de fans doen.
Mensen zoals djaser vinden de muziek gewoonweg nix en kraken dan de hele band af alsof hun leven ervan af hangt...
Moet je maar eens een slecht woord in het Iron Maiden topic zeggen, dan word je levend gevild...
In hoeverre is deze eigenlijk verschillend van A Year And A Half (I en II)?quote:Op maandag 22 november 2004 08:46 schreef bassieVL het volgende:
Classic Album Black album: tot stand koming van het black Album (interviews en muziek)
Uit welke tijd was dat??quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:53 schreef Nevermind het volgende:
Na wat zoekwerk vond ik dit topic, even een harde schop dus
Ik had ooit vroeger een opname van een optreden uit de tour "Poor touring me." Ik vond het een schitterend concert waardoor ik Metallica erg ben gaan waarderen. Helaas heeft mijn vader ooit de video overgenomen met iets van voetbal. Inmiddels heb ik toch geen videorecorder meer, maar ik vraag me af of het misschien ergens op dvd te verkrijgen is. Tweedehands of nieuw maakt niet uit, ik wil het gewoon nog een keer zienKan iemand me vertellen of dit op dvd verkrijgbaar is?
Cunning Stunts heet de dvd/vhs.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:53 schreef Nevermind het volgende:
Na wat zoekwerk vond ik dit topic, even een harde schop dus
Ik had ooit vroeger een opname van een optreden uit de tour "Poor touring me." Ik vond het een schitterend concert waardoor ik Metallica erg ben gaan waarderen. Helaas heeft mijn vader ooit de video overgenomen met iets van voetbal. Inmiddels heb ik toch geen videorecorder meer, maar ik vraag me af of het misschien ergens op dvd te verkrijgen is. Tweedehands of nieuw maakt niet uit, ik wil het gewoon nog een keer zienKan iemand me vertellen of dit op dvd verkrijgbaar is?
Het was één locatie, dus cliff 'em all valt al af. Ik zie de tracklisting van Cunning Stunts, en van sommige nummers betwijfel ik of die er wel bij zaten. Het concert was in een cirkelvormige zaal, en op een gegeven moment stortten er allerlei stellages in en rende een brandende man over het podium. Misschien helpt dat. Ik zal Cunning Stunts proberen te downloaden, en als het hem is bestel ik emquote:Op woensdag 26 april 2006 19:48 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Cunning Stunts heet de dvd/vhs.
" Cunning Stunts is een registratie van een concert dat de beroemde rockband Metallica gaf op 9 mei 1997 in Forth Worth, Texas, USA."
Yay, t'is em idd!quote:
Hoe mooier wil je het nog krijgen?!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:32 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Yay, t'is em idd!
En ik kan hem kopen met 20% korting![]()
Miss in de tour van het volgende album? Heb alleen geen idee wanneer dat uitkomt... Laatste wat ik hoorde was komende herfst, weet iemand hier meer over?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
ja ik zag het, maar dat is me net iets te prijzig allemaal (en te verg weg)
ik hoop echt dat ze deze winter of anders volgend jaar hierkomen
voor ze echt bejaard zijn![]()
Ach Metallica zal echt wel binnen 5 jaar naarNederland komen dan zijn het nog net geen 50-ers, kan dus makkelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dit jaar niet in NL dus.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
Volgend jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:55 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Dit jaar niet in NL dus.
Volgend jaar maar weer dan.
ff backstage met jou quickie?![]()
ja, ja, net als de vorige keer zekerquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Volgend jaaren dan kom ik wel echt
![]()
Ja ja maak ons maar weer jaloersquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef bassieVL het volgende:
Wie gaan er dit jaar wel naar een Metallica concert?
Voor mij staan Wenen, London en Aarhus op het programma.
Welke nummers op youtube?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:36 schreef RockRevolter het volgende:
Is er iemand die weet hoe het nieuwe album gaat heten??
en weet wanneer die uitkomt, ben namelijk wel benieuwd, die nummers op youtube zijn namelijk wel aardig, zelfs met solo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |