-op het nieuwe album staan drums zonder snarenmatje
-het album wordt ruiger en harder, maar niet zoals oude albums. Minder melodisch en geen gitaarsolo's.
-er zitten weer wel op tempo nummers in, waarvan het nummer St. Anger een goed voorbeeld is. Hiervan is een clip gemaakt die al te zien is op verschillende zenders en op de officiele www.metallica.com site.
- Rob Trujillo de nieuwe bassist, bast niet op het album. Wel op de video's.
- Bij het album krijg je vrijwel gratis een DVD met alles live in de studio/oefenruimte gespeeld. Dat maakt de aanschaf wel meer waard.
- Nieuwe album komt 5-6 uit!!! (ipv 10-6)
[Dit bericht is gewijzigd door D3nn15 op 03-06-2003 16:05]
quote:Jups... helemaal
Op dinsdag 3 juni 2003 10:59 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Nee? Heeft die matige bob rock op het album gespeeld dan?
quote:Ik heb nog geen stukjes geluisterd... Ik koop hem gewoon maar kan iemand mij vertellen of t een beetje behoorlijk klinkt?
Op dinsdag 3 juni 2003 11:06 schreef Tunerd het volgende:[..]
Jups... helemaal
welke zal die kiezen?
quote:Slet
Op dinsdag 3 juni 2003 11:09 schreef D3nn15 het volgende:
-op het nieuwe album staan drums zonder snarenmatje
-het album wordt ruiger en harder, maar niet zoals oude albums. Minder melodisch en geen gitaarsolo's.
-er zitten weer wel op tempo nummers in, waarvan het nummer St. Anger een goed voorbeeld is. Hiervan is een clip gemaakt die al te zien is op verschillende zenders en op de officiele www.metallica.com site.
- Rob Trujillo de nieuwe bassist, bast niet op het album. Wel op de video's.
- Bij het album krijg je vrijwel gratis een DVD met alles live in de studio/oefenruimte gespeeld. Dat maakt de aanschaf wel meer waard.
![]()
lala metallica
Jah zeg...
trouwens.. kan iemand de DVD: Road Warriors??
Trouwens voor de fans: Metallica treed zondagavond om 22h op op het Rock am Ring festival in duitsland. Dit is live te bewonderen op MTV.
MTV zend dus zondagavond live Metallica @ Rock am Ring uit om 22h s'avonds.
quote:Nope... Jij live shit binge and purge?
Op dinsdag 3 juni 2003 11:13 schreef Tunerd het volgende:
we blijven wel ontopic he anders gaat deze als 1e dichtlala metallica
Jah zeg...
trouwens.. kan iemand de DVD: Road Warriors??
quote:Grrr video programmeren dan maar want dat zit ik op pinkpop....
Op dinsdag 3 juni 2003 11:17 schreef Komakie het volgende:
Ik heb gisteren op MTV het nummer (met bijbehorende clip) gezien van St. Anger en ik moet zeggen dat het echt totaal iets anders is dan dat ik van Metallica ken.
Ik vond het niet echt heel goed. Ik ben ook niet zo'n mega fan van Metallica maar dit viel me wel een beetje tegen.Trouwens voor de fans: Metallica treed zondagavond om 22h op op het Rock am Ring festival in duitsland. Dit is live te bewonderen op MTV.
MTV zend dus zondagavond live Metallica @ Rock am Ring uit om 22h s'avonds.
quote:Duh
Op dinsdag 3 juni 2003 11:17 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Nope... Jij live shit binge and purge?
maar Road warriors is geen officiele DVD... vandaar dat ik het vroeg.
Als je hierin post en je kent Live shit niet.. moet je je schamen
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 11:25 schreef Fixxxer het volgende:
btw volgens mij weten de meesten hier dat nog niet maar het album komt wereldwijd vervroegd uit, namelijk as. donderdag.
Het klinkt als een van de eerste albums van Metallica. Lekker hard dus.
quote:*sceptisch is
Op dinsdag 3 juni 2003 11:28 schreef Stone het volgende:
Het is weer zoals vaouds zou ik zeggen.Het klinkt als een van de eerste albums van Metallica. Lekker hard dus.
Je kan ook gewoon op het metallica.com forum kijken, daar vind je al wat directe links enzow.
quote:Dit topic is actiever, zet anders die lapjes nieuws in de startpost. Voorkomt wat nutteloos gevraag enzo...
Op dinsdag 3 juni 2003 11:11 schreef D3nn15 het volgende:[..]
ik ook van jou
quote:Kijk en zoiets moet dus ook ff in de startpost
btw volgens mij weten de meesten hier dat nog niet maar het album komt wereldwijd vervroegd uit, namelijk as. donderdag.
Anders wordt alles dubbel gezegd.
quote:Wat let je?
Op dinsdag 3 juni 2003 15:35 schreef Tunerd het volgende:
ja zeg....ik wil die Road Warriors DVD
quote:Ja ik zoek me net ook een breuk... Hoe weet je van t bestaan af?
Op dinsdag 3 juni 2003 16:17 schreef Tunerd het volgende:
Ik kan em niet vinden!
Dat is het probleem
quote:Wat staat er dan eigenlijk op die DVD??? ik ken em volges mij helemaal niet.
Op dinsdag 3 juni 2003 16:25 schreef Tunerd het volgende:
mijn betrouwbare zusje
[..]
Duh
oops ging wat fout ik had het over de live shit Binge & Purge DVD...
kan je die in nederland krijgen dan? en zo ja waar dacht dat ie alleen in amerika uitgebracht was (dvd-versie)....
quote:
Vivendi Universal Games (VU Games) announced Wednesday (June 4) that it has signed an exclusive multi-year agreement with renowned rock band METALLICA. The contract grants VU Games the worldwide rights to publish and distribute a multi-platform vehicle combat action game featuring music, voice-overs and inspiration from the band. Scheduled for release in 2005, the game will be produced in collaboration with Segnana, Inc. (www.segnana.com), a company that partners with METALLICA on interactive and online endeavors.The new title a high action, third person vehicle combat game packed with fully customized vehicles and weaponry, endless terrain and desperate, murderous opponents will include voice-overs from band members, incidental background music and other exclusive content from METALLICA. Under terms of the contract, METALLICA will also record an original song exclusively for the game along with a music video featuring elements from the interactive experience. A sneak-peek trailer of the title will appear on METALLICA's new album, "St. Anger", which hits store shelves on June 5, 2003, and will also be featured during the band's Summer Sanitarium Tour kicking-off July 4th in Detroit, Michigan.
"We are excited to bring game fans an interactive entertainment experience that delivers intense vehicular combat action along with the powerful music and energy of METALLICA," said Luc Vanhal, Vivendi Universal Games' President and COO, North America. "Today's announcement further underscores Vivendi Universal Games' commitment to work with leading artists in the entertainment industry to create engaging interactive products that appeal to the expanding games audience."
Additional product information including the title name, developer and platforms will be announced at a later date.
quote:Inderdaad niks van die bagger platen zoals load en reload en dan nu hopelijk de enigste ballad "nothing else matters" van de black album
Op zondag 8 juni 2003 23:45 schreef Tokus het volgende:
je begint je af te vragen waarom ze zo verdomd weinig nieuw materiaal spelen he....
quote:ook maar 2 songs van St. Anger. dan hadden ze net zo goed geen nieuw album kunnen uitbrengen, als ze een best-of tour doen.
Op zondag 8 juni 2003 23:52 schreef Jay_Leno het volgende:[..]
Inderdaad niks van die bagger platen zoals load en reload en dan nu hopelijk de enigste ballad "nothing else matters" van de black album
quote:Battery klonkt echt supervet en meer van de masters of puppets nummers
Op zondag 8 juni 2003 23:49 schreef Seborik het volgende:
Sommige dingen klinken wel wat ingekakt vond ik. Sanitarium is een van m'n favoriete nummers, die vond ik er nu wat minder uitkomen. Kan gebeuren natuurlijk. Master of Puppets daarnet was wel aardig.
De setlist (als ik goed heb opgelet):
Blackened
No Remorse
Harvester Of Sorrow
Welcome Home (Saniterium)
For Whom The Bell Tolls
Frantic
The Thing That Should Not Be
St Anger
Seek And Destroy
One
Battery
Master Of Puppets
Nothing Else Matters
Creeping Death
Sad But True
Enter Sandman
St Anger ging nog wel vond ik, maar Frantic viel echt in 't niet tussen de oude nummers.
Metallica rulez gewoon nog steeds..hebben ze altijd gedaan en zullen ze altijd blijven doen...
de setlist van Berlijn:
Battery
Master Of Puppets
Ride The Lightning
Welcome Home (Sanitarium)
For Whom The Bell Tolls
Frantic
The Thing That Should Not Be
St. Anger
No Remorse
Seek and Destroy
Fight Fire With Fire
------
Harvester Of Sorrow
Nothing Else Matters
Blackened
------
Sad But True
Enter Sandman
quote:Fields of Rock.
Op maandag 9 juni 2003 00:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Mensen heb ik wat gemist? Wat is er zondag?
Meest verrassende is toch het na Exctacy of Gold: Blackended! Woei, what a way to start a show.
Helden zijn het!!!
Gisteren Berlijn, vandaag Rock am Ring!!!
quote:Ik vind em wel cool. Volgens mij heeft die gast beenspieren van hier tot tokio...zowat de hele show in zo'n "paardrij" houding staan...damn...
Op maandag 9 juni 2003 01:07 schreef Spandexus het volgende:
Ik blijf de nieuwe bassist imho een kruising tussen Gene Simmons en een aap vinden.
Maar wat een heerlijk concert zeg!!! Je voelde de energie er gewoon vanaf druipen! Als Metallica 1 ding zeker laat zien is dat ze gewoon terug zijn! Harder dan ooit!!!
One
Def
Weet iemand toevallig of dit herhaald gaat worden dan laat ik mijn ouders het even opnemen ofzo. Of heeft iemand het toevallig opgenomen en kan mij een kopietje sturen nog voor de 15e tegen vergoeding van kosten.
Als ik dit zo lees heb ik zo fucking veel zin in de 15e......
WELCOME BACK LEGEND
quote:Ik was nooit echt kapot van Metallica maar nu ik ze op MTV heb zien spelen kan ik alleen maar concluderen dat ze echt top zijn, vooral live.
Op maandag 9 juni 2003 03:05 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
Ik vind em wel cool. Volgens mij heeft die gast beenspieren van hier tot tokio...zowat de hele show in zo'n "paardrij" houding staan...damn...
Maar wat een heerlijk concert zeg!!! Je voelde de energie er gewoon vanaf druipen! Als Metallica 1 ding zeker laat zien is dat ze gewoon terug zijn! Harder dan ooit!!!
One
![]()
Def
Is er iemand die precies weet welke nummers ze hebben gespeeld op Rock am Ring. Volgens mij waren die niet in beeld te zien. Ik zou graag de playlist willen met alle nummers in de juiste volgorde zodat ik t concert op cd kan zetten.
[Dit bericht is gewijzigd door Roscoo op 09-06-2003 09:08]
quote:als je nou dit topic eens doorleest, dan zul je zien dat dat allang gepost is.
Op maandag 9 juni 2003 09:02 schreef Roscoo het volgende:Is er iemand die precies weet welke nummers ze hebben gespeeld op Rock am Ring. Volgens mij waren die niet in beeld te zien. Ik zou graag de playlist willen met alle nummers in de juiste volgorde zodat ik t concert op cd kan zetten.
Creeping Death, Master of puppets, One, Nothing else matters.....geniaal
quote:Robert Trujillo heeft zijn sporen onderhand wel verdiend in de muziekbizz hoor. Zijn ultrastrakke baspartijen bij Infectious Grooves en Suicidal Tendencies. Daar heb ik hem in 1993 nog in het voorprogramma van Suicidal zien spelen.
Op maandag 9 juni 2003 01:07 schreef Spandexus het volgende:
Ik blijf de nieuwe bassist imho een kruising tussen Gene Simmons en een aap vinden.
Dus kom nou niet met dit soort lamme vergelijkingen. Robert Trujillo is 1 van de beste bassisten ter wereld.
Eerst en vooral: ze kleden zich zoals nu-metalbandjes.
De bassist: een Tshirt met West-Side , zijn gitaar zo dat hij zijn piemel erover kon hangen
Lang haar... oke dat kon er nog mee door.
James Hetfield: dat potske marginaal gewoon.
Lars: nuja
De nummers: altijd dezelfde distortion en levenloze riffs.
Ik vind metallica gewoon zwaar overschat...
quote:Whahaha!! Nu-Metal gekleed! Robert Trujillo is een Latino die alleen maar dat soort stuff draagt. De rest van de band had gewoon, euhm, kleren aan. Sinds wanneer is een strakke zwarte broek en een zwart shirt NU-Metal?
Op maandag 9 juni 2003 12:43 schreef Maidenfan het volgende:
Het concert viel mij echt tegen.Eerst en vooral: ze kleden zich zoals nu-metalbandjes.
De bassist: een Tshirt met West-Side, zijn gitaar zo dat hij zijn piemel erover kon hangen
James Hetfield: dat potske
marginaal gewoon.
Lars: nujaDe nummers: altijd dezelfde distortion en levenloze riffs.
Ow, en ze moeten lang haar hebben? Jij bent een beetje blijven hangen in de eind jaren tachtig vrees ik. Erg simpele bestemepingen allemaal!
Maar die gitaar... komaan zeg die hing net zo laag als bij Linkin Park ofzo
Tot zover hun uiterlijk... Hun sound vond ik al niet veel beter... Altijd een paar levenloze riffs bijgestaan door een dezelfde distortion doorheen het concert...
Ik vond het gewoon bruut lawaai. Nothing Else Matters niet meegerekend...
quote:Zuch, NU Metallica.... Dat concert van gisteren was gewoon ouderwets. Daar zat helemaal niks anders in dan een concert van bijv. 1993 in de kuip. Het geluid was vet en goed en op een festvival ruim 2 uur spelen met veelal oud materiaal, lijkt me voor de bezoeker de ultieme Metallica gig. Niks Nu Metallica, gewoon METALlica.
Op maandag 9 juni 2003 14:23 schreef Stormblast het volgende:
Ik vond die beanie van James echt zwaar foutnet als het baardje van Lars.
Rob is opzich wel een goeie bassist maar toch mis ik Jason.
Het is gewoon niet meer DE metallica maar gewoon NU-metallica
Btw bij RAR, werd ik toch eff nervues, ze zette Dyers Eve in!!!
Als ze DAT live hadden gespeeld. boh.... *onbeschrijfelijk*
Maar zoals je in dat filmje met die 4 kleuters ( die met die fender )kon zien, kreeg lars het nie helemaal meer bijgehouden
Enneh het valt op dat ze veel met Enter Sandman afsluiten, dat vind ik toch geen fatsoenlijke afsluiter Doe mij maar Whiplash, is tenminste toepasselijk!
quote:Ik blijf het toch raar vinden dat Maiden fans Metallica blijven afkraken. Het zijn 2 totaal verschillende stromingen vind ik en voor uit hoek van Maiden komen er aanvallen richting Metallica.
Het concert viel mij echt tegen.Eerst en vooral: ze kleden zich zoals nu-metalbandjes.
De bassist: een Tshirt met West-Side, zijn gitaar zo dat hij zijn piemel erover kon hangen
marginaal gewoon.
Ik zelf ben ook gek van Maiden maar snap niet waarom ik dan Metallica niet zou mogen/moeten luisteren.....
quote:Ik blijf het toch raar vinden dat Maiden fans Metallica blijven afkraken. Het zijn 2 totaal verschillende stromingen vind ik en vooral uit hoek van Maiden komen er aanvallen richting Metallica.
marginaal gewoon.
Ik zelf ben ook gek van Maiden maar snap niet waarom ik dan Metallica niet zou mogen/moeten luisteren.....
Kan iemand me wat jaartallen invullen ?
Thx!
quote:Rest zou ik even moeten opzoeken
Op dinsdag 10 juni 2003 02:27 schreef metallicattim het volgende:
MetallicA - 19xx - Bay Area Thrashers (The Early Days)
MetallicA - 1981 - Birmingham Jam wit Diamond Head
MetallicA - 19xx - Castle Donnington
MetallicA - 1983 - Cliff's First Show
MetallicA - 19xx - Creeping Death - Jump in the Fire Double EP
MetallicA - 1984? - Destroyer - Live In Switzerland
MetallicA - 19xx - DEVIL'S DANCE
MetallicA - 19xx - Don't call us We'll call you
MetallicA - 19xx - Fan Can #1
MetallicA - 19xx - Fan Can #4
MetallicA - 19xx - Korean Tribute To Metallica
MetallicA - 19xx - Live from hamilton
MetallicA - 19xx - Live in Brisbane
MetallicA - 1993 - Live Shit Binge And Purge
MetallicA - 19xx - London Lyceum Ballroom
MetallicA - 19xx - Metal Masters
MetallicA - 19xx - Metallic Assault A Tribute To Metallica
MetallicA - 19xx - Never Released
MetallicA - 19xx - No Limits no laws - Copenhagen Denmark
MetallicA - 19xx - One (single)
MetallicA - 19xx - Other
MetallicA - 19xx - ReLoad Launch
MetallicA - 19xx - Riding the black
MetallicA - 19xx - St Jakob football stadium Basel
MetallicA - 19xx - Sucking My Love
MetallicA - 19xx - Tearing Your Insides Out
MetallicA - 19xx - The best of
MetallicA - 19xx - The Other Side Of
MetallicA - 19xx - Ultra rare trax
MetallicA - 1997 - Unplugged
MetallicA - 19xx - VooDoo Children - ManhattanKan iemand me wat jaartallen invullen ?
Thx!
Die ene met vraagteken weet ik niet zeker
quote:Heb hem gisteren gekocht op een rommelmarktje bij een festivalletje in Duitsland. Ik heb het dus over de vinyl versie (LP) er staat op "Copyright 1990" (Made in Holland
MetallicA - 19xx - Creeping Death - Jump in the Fire Double EP
Kan iemand me wat jaartallen invullen ?
Thx!
Maareh beetje nadenken he! bv: Destroyer in Switzerland, zou volges jou uit 1983 komen? terwijl er nummers van het black album gespeeld wopren
Net zoals Birmingham Jam uit 1981
MetallicA - 19xx - Birmingham Jam wit Diamond Head
MetallicA - 19xx - Castle Donnington
MetallicA - 19xx - Destroyer - Live In Switzerland
MetallicA - 19xx - DEVIL'S DANCE
MetallicA - 19xx - Don't call us We'll call you
MetallicA - 19xx - Live from hamilton
MetallicA - 19xx - No Limits no laws - Copenhagen Denmark
MetallicA - 19xx - Other
MetallicA - 19xx - ReLoad Launch
MetallicA - 19xx - St Jakob football stadium Basel
MetallicA - 19xx - Tearing Your Insides Out
MetallicA - 19xx - VooDoo Children - Manhattan
Btw Is het nie beter als ik er een nieuw topic over maak?
* BroesWillems had trouwens de hele collectie van metallica origineel, maar die is me uit de auto gegapt....
quote:concert viel hem tegen en het EERSTE wat hem stoort is de kleding????????????????? bah bah
marginaal gewoon.
quote:En dat Bruce in zun korte broek met gaten erin op het podium staat, is natuurlijk STOER!!
Op dinsdag 10 juni 2003 13:41 schreef Rancor het volgende:[..]
concert viel hem tegen en het EERSTE wat hem stoort is de kleding????????????????? bah bah
Het concert was echt vet (jammer genoeg geen fade to black ).
Om op Bruce D. terug te komen: die dude heeft eigenlijk al weer sinds a brave new world, het zelfde pakje aan en daar hoor je niemand over zeiken...
quote:hehe klopt, maar dat boeit toch ook nie, hij doet ook wat hij zelf wil, en daar is nix mis mee, voor mij part heeftie t 24 uur per dag aan
Op dinsdag 10 juni 2003 15:43 schreef Shedfire het volgende:
Ja inderdaad, kleding moet geen REET te maken hebben met de muziek soort.Het concert was echt vet (jammer genoeg geen fade to black
).
Om op Bruce D. terug te komen: die dude heeft eigenlijk al weer sinds a brave new world, het zelfde pakje aan en daar hoor je niemand over zeiken...
Het is alleen zielig dat zelfs al kleren gaan bepalen wat voor soort muziek een band maakt
enneh, idd heeel erg jammer dat ze FTB nie speelde, die solo is zo mooi
quote:dat is wat ik er van heb kunnen maken!!!!
[b]MetallicA - 19xx - Bay Area Thrashers (The Early Days)
MetallicA - 1992 - Birmingham Jam wit Diamond Head
MetallicA - 1985, 1991 en 1995 (een van de drie) - Castle Donnington
MetallicA - 1993 - Destroyer - Live In Switzerland
MetallicA - 1996 - DEVIL'S DANCE
MetallicA - 1997 - Don't call us We'll call you
MetallicA - 1992 - Live from hamilton
MetallicA - 1991 - No Limits no laws - Copenhagen Denmark
MetallicA - 19xx - Other
MetallicA - 1997 - ReLoad Launch
MetallicA - 1991 - St Jakob football stadium Basel
MetallicA - 1993 - Tearing Your Insides Out
nog 4 dagen en 5 uurtjes (ongeveer)
quote:Thx!!!!!!!!!
Op dinsdag 10 juni 2003 16:03 schreef bassieVL het volgende:[..]
dat is wat ik er van heb kunnen maken!!!!
Deze nog:
MetallicA - 19xx - Other
met google kom je een heel eind...
en kijk wat ik vind:
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005BJXZ/ref%3Dnosim/coolnoise-20/002-9059547-2454450
rock warriors dus
quote:Thx man!
Op dinsdag 10 juni 2003 18:19 schreef Tunerd het volgende:
MetallicA - 1996 - Fan Can #1
MetallicA - 2000 - Fan Can #4
MetallicA - 1998 - Live in Brisbanemet google kom je een heel eind...
en kijk wat ik vind:
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005BJXZ/ref%3Dnosim/coolnoise-20/002-9059547-2454450rock warriors dus
Dan heb ik ze allemaal (46 Bootlegs )
quote:Ik doelde meer op het nieuwe materiaal op St. Anger.
Op maandag 9 juni 2003 15:01 schreef Nozzman het volgende:[..]
Zuch, NU Metallica.... Dat concert van gisteren was gewoon ouderwets. Daar zat helemaal niks anders in dan een concert van bijv. 1993 in de kuip. Het geluid was vet en goed en op een festvival ruim 2 uur spelen met veelal oud materiaal, lijkt me voor de bezoeker de ultieme Metallica gig. Niks Nu Metallica, gewoon METALlica.
quote:De Deftones hebben een GOEDE drummer
Op donderdag 12 juni 2003 18:52 schreef Stormblast het volgende:[..]
Ik doelde meer op het nieuwe materiaal op St. Anger.
De rock am ring gig was zeer tof inderdaad maar het is het nieuwe werk wat ik gewoon niet metallica vind.
Had net zo goed disturbed of de deftones kunnen zijn.
Metallica was echt kei gaaf.. ze speelde geen one.. maar wel hit the lights, ride the lightning en damage inc. en vale andere coole nummers
foto's komen eraan
Ze spelen in de FERROPOLIS.
http://www.ferropolis-online.de/
Iemand die gaat? Ik waarschijnlijk wel! Kan niet wachten tot volgend jaar en naar Duitsland is sowieso goedkoper. Tis wel ongeveer 8 á 9 uur met de trein mjah boejeh, MetallicA!!!
quote:Kzag het op de Mojo site staan tonet, was dat ventje er uberhaupt??? het publiek zong zo hard mee dat ik 75% van de tijd Jaymz nie heb horen zingen, en mensen om mij heen gingen echt wel uit hun dak...
Fields of Rock 15-6-2003 (geplaatst op 21-6-2003 0:16:37)beetje jammer dat Metallica het publiek niet meer zo mee kan krijgen als voorgaande concerten.Ik heb het idee dat ze een beetje doodgebloedt zijn.Maar ja, iedereen wordt ouder...Marilyn Manson was wel gaaf!!!!!!!!!
Ben bang dat meneertje nie echt TallicA fan is
Vooraan ging echt iedereen uit z'n dak hoor, ik heb Jaymz nauwelijks horen zingen want er werd vet hard meegezongen. Denk inderdaad dat je niet echt een Metallica fan bent, maarja nevermind.
Maar hoezo spelen ze nu opeens in augustus weer in Duitsland? Europese tour was toch afgelopen tot maart? Kost wel erg veel geld man om naar Duitsland te reizen. Die 50euro voor kaartje is geen probleem maar 8/9 uur met trein kost zeker zakken vol met geld!
quote:Je hebt t toch nie tegen mij he?? ( zo klinkt het nl wel... )
Op donderdag 10 juli 2003 23:56 schreef Theoden het volgende:
Ik weet niet waar jij op het veldje stond, maybe helemaal achteraan ofzo.Vooraan ging echt iedereen uit z'n dak hoor, ik heb Jaymz nauwelijks horen zingen want er werd vet hard meegezongen. Denk inderdaad dat je niet echt een Metallica fan bent, maarja nevermind.
Maar hoezo spelen ze nu opeens in augustus weer in Duitsland? Europese tour was toch afgelopen tot maart? Kost wel erg veel geld man om naar Duitsland te reizen. Die 50euro voor kaartje is geen probleem maar 8/9 uur met trein kost zeker zakken vol met geld!
njah boejeh
Treinreizen in duitsland is echt goedkoop!!
Je koopt een SchonesWochendeTicket voor 28 Euro en dan kun je met 5 man door de NRW reizen. Kmeen dat Grafenhainichen nie in de NRW ligt dus maybe dat je nog iets bij moet betalen, maar duur zal het nooit worden.
50 voor ticket, ongeveer 50 voor heen en trug, dat vind ik een mooi prijsje.
door de week kost dat kaartje maar 25 euro en kun je met 5 man door heel duitsland reizen
P.s. Het kan ondersom zijn met dat weekend en door de week van alleen NRW en HEEL Duitsland, weet het eff nie meer.
quote:Alient Ant Farm heeft ook een goed drummer
Op donderdag 10 juli 2003 08:41 schreef metallicattim het volgende:
17 Augustus, MetallicA in Grafenhainichen () Duitsland
Entree : ¤ 49,65
Support Bands: Alien Ant Farm () en The Datsuns (
)
Ze spelen in de FERROPOLIS.http://www.ferropolis-online.de/
Iemand die gaat? Ik waarschijnlijk wel! Kan niet wachten tot volgend jaar en naar Duitsland is sowieso goedkoper.Tis wel ongeveer 8 á 9 uur met de trein mjah boejeh, MetallicA!!!
Maar Metallicattim het was niet voor jou bedoeld, behalve dat laatste stukje Hmm maar als dat treinen echt zo goedkoop is ga ik er nog even over nadenken.
quote:Jah tzit zo:
Op zondag 13 juli 2003 02:37 schreef Theoden het volgende:
Hij doet niks verkeerd, het is gewoon Metallica dus moet er op gezeikt worden. Als je er niet op zeikt hoor je er niet bij ofzo.Maar Metallicattim het was niet voor jou bedoeld, behalve dat laatste stukje
Hmm maar als dat treinen echt zo goedkoop is ga ik er nog even over nadenken.
Maareh weet er iemand wanneer de videoclip van Frantic uitkomt? ze hebben em afgelopen maandag gemaakt!
kben benieuwd
quote:Lars heeft in zijn hele drumcarriere weinig bijzonders gespeeld en wordt in meerdere bladen als "Beste drummer ................." geprezen. Dat is gewoon onzin, hij is overrated, en das dus irritant.
Op zondag 13 juli 2003 02:37 schreef Theoden het volgende:
Hij doet niks verkeerd, het is gewoon Metallica dus moet er op gezeikt worden. Als je er niet op zeikt hoor je er niet bij ofzo.
De snaredrum zonder snarenmatje is trouwens op "I dissapear" ookal te horen, alleen daar klinkt hij wat netter en minder opvallend (Zoals het hoort).
quote:Lars kan leuk (niet meer dan dat) drummen, niemand die daarover zal klagen. Lars groeit echter het best in zijn rol van vertegenwoordiger voor Metallica prullaria. Lars zou een prima re-salesman (herverkoper) zijn...
Op vrijdag 11 juli 2003 15:18 schreef Acathla het volgende:
Heeft Metallica geen goede drummer dan ? Ik snap dat gezeik op Lars eigenlijk niet zo. Wat doet 'ie dat allemaal verkeerd?
In die rol en in de rol van banddictator wekt hij bij mij 'wat' ergernis op.
ik ga waarschijnlijk met de auto, en blijf er wat langer.
Best wel goed!!
Snap die kip op dat dak niet echt mjah...
3x die autocrash ook beetje raar
Op het laatste alsie tick tick tick tock!! zingt vind ik ram vet!
quote:Waarschijnlijk bezorgt 'ie kip-maaltijden.
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:13 schreef metallicattim het volgende:Snap die kip op dat dak niet echt mjah...
Dec 5 Hanover, Germany Preussag-Arena
Dec 6 Arnhem, Netherlands Gelredome
Dec 8 Zurich, Switzerland Hallenstadion
Dec 9 Paris, France Palais Omnisports de Bercy
Dec 11 Bologna, Italy Palamalaguti
Dec 13 Erfurt, Germany Messehalle
Dec 14 Mannheim, Germany Maimarkthalle
Dec 16 Cologne, Germany Colorline Arena
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2434079357
tot nu toe US $70,100.01 met nog 4 dagen en 14 uur te gaan
ik vind em iig te duur
quote:Amerikanen draaien de komma en punt toch om ofzo?
Op zondag 28 september 2003 12:42 schreef metallicattim het volgende:
Iemand nog geboden op de Camero 1967?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2434079357
ik vind em iig te duur
quote:jah precies en daarom staat er toch ook 70,100.01 en niet 70.100,01
Op zondag 28 september 2003 14:49 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Amerikanen draaien de komma en punt toch om ofzo?
quote:Nou echt blij ben ik er niet mee, S&M vond ik niet spannend, heb em ook alleen maar gekeken met het orkest uit.
S&M PART TWO?
There is an interesting tid-bit in this report that might interest Metallica fans.
Hollywood Reporter reports: Composer-arranger Michael Kamen has had a busy few yearsNo one would think that Kamen has multiple sclerosis.Diagnosed with the disease six years ago, Kamen has not publicly spoken about his illness until now. He says it was time. He wants people -- those who have MS as well as those who don't -- to see that you can live with the illness and have a successful career.
Fatigue is not an option for Kamen. He is working on translating two films into stage musicals: "Don Juan DeMarco" (in collaboration with Bryan Adams) and "Mr. Holland's Opus" with producer Marty Richards. He also has plans to reunite with rock band Metallica for more orchestral performances next year. Their 1999 collaboration resulted in the live album "S&M: Metallica With the San Francisco Symphony," which has sold more than 4 million copies.
quote:dan ben maar blij dat dit gerucht weer uit de wereld is geholpen door Metallica zelf.
Op zondag 28 september 2003 15:32 schreef metallicattim het volgende:
Nou echt blij ben ik er niet mee, S&M vond ik niet spannend, heb em ook alleen maar gekeken met het orkest uit.
quote:*blijis*
Op zondag 28 september 2003 21:10 schreef bassieVL het volgende:[..]
dan ben maar blij dat dit gerucht weer uit de wereld is geholpen door Metallica zelf.
A Metal Tribute To MetallicA
. Exmortem - Metal Militia
2. Physical Attraction - Creeping Death
3. Holocaust - Master Of Puppets
4. Ungrateful - One
5. Sarcazm - Motorbreath
6. Luciferion - Fight Fire With Fire
7. Pagandom - Battery
8. Miscreant - Fade To Black
9. Snotrosket - Escape
10. Flegma - The Thing That Should Not Be
11. Afflicted - Leper Messiah
12. Furious Trauma - Trapped Under Ice
13. In Flames - Eyes Of The Beholder
De intro van Creeping Death
Vette interpretaties
quote:Btw hij kost nu nog maar $45,900.00
Op zondag 28 september 2003 12:42 schreef metallicattim het volgende:
Iemand nog geboden op de Camero 1967?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2434079357
ik vind em iig te duur
En nu staat er ook een bericht van jaymz zelf bij, wat de auto al een stuk minder aantrekkelijk maakt voor auto liefhebbers, maar voor Metallica liefhebbers weer wat meer aantrekkelijker
quote:FUUUCCCCCCKKKK
Op zondag 5 oktober 2003 20:56 schreef Dezz het volgende:
Vanavond om 21.00 uur een Metallica special op MTV
daar kom je wel heel erg op tijd mee
quote:Verwacht jij soms dat ze de playlist bekend gaan maken?
Op zondag 5 oktober 2003 22:01 schreef Sm0keZ het volgende:
briljanttrouwens al wat bekend over de playlist 6december?
quote:verwacht het niet, maar zou wel lache zijn als ze t bekend zouden maken!
Op zondag 5 oktober 2003 22:08 schreef metallicattim het volgende:[..]
FUUUCCCCCCKKKK
daar kom je wel heel erg op tijd mee
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]Verwacht jij soms dat ze de playlist bekend gaan maken?
quote:Dat wel, maar gelukkig doen ze dat niet, laat ze me maar verassen!
Op maandag 6 oktober 2003 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
verwacht het niet, maar zou wel lache zijn als ze t bekend zouden maken!
quote:heb je je daarvoor moeten aanmelden?
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:57 schreef mazzel het volgende:
ik ga 6-12-03 naar geldredom!!
Ik ben er ook 6-12-03
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:37 schreef metallicattim het volgende:[..]
heb je je daarvoor moeten aanmelden?
nee grapje, welkom op het forumIk ben er ook 6-12-03
quote:zulje weer net hebben dat ik dan achter jou sta
Op vrijdag 10 oktober 2003 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
* Sm0keZ ook, als je ergens voorin een gast van 2,03m ziet staan ben ik dat
--------------------------------------------------------------------------------
Abyss's Review:
"Despite my disappointment with this band for the last 12 years or so, I am truly shocked by how bad this record is."
You gotta hand it to Metallica. No matter what your opinions are of the last few albums, they've always been genre pioneers. They're the first band that most people think of when they hear the term metal, and now that the music industry is facing hard times due to the downloading of digital music taking a big chunk out of record sales, the music industry can look to Metallica again. Remember, it was these guys who spearheaded the fight against Napster, and now, with St. Anger, they've come up with a simple, yet foolproof way to combat music piracy. No, it's not an innovation in anti-copying software, or any gimmick like that, as I said this is foolproof: they've simply come out with an album that no one will want to bootleg. The idea is pure genius. Problem solved.
Despite my disappointment with this band for the last 12 years or so, I am truly shocked by how bad this record is. While I didn't like the last few records, it was always due to their direction or vision. I hated the thought of one of the most talented bands in the world wasting their songwriting prowess on backward-looking, stagnant pap. But even through Load, Re-Load, and the Black Album, I found myself frustrated because, buried underneath all of the mediocrity, they still seemed like the same band. The riffs and hooks had flashes of brilliance, and while they were bland, they were still good in their own way. What I mean is the band still seemed to be a talented band, they just sold out, or lost their way. Their new album gives me the closure that I never had. They just don't have anything left. St. Anger is just plain bad.
First off, the production choices are just baffling. The entire album sounds as if it was recorded on a four-track in someone's garage. The guitars are completely muffled, and the drums sound like Lars is hitting a set made up of those disposable aluminum pie tins. It really does sound like a demo, and I'm having a hard time believing that anyone involved can be happy with the way the sound came out.
"This album has not a single saving grace. One word review: Laughable."
The production alone is enough to call this a bad record, but where this album really loses it is in the songwriting. While earlier reports of a more heavy sound might be true, I really didn't think it was possible for these fellows to come up with riffs this innocuous. All of the songs sound exactly the same, having no groove and not even a semblance of hook. And the vocals! Jesus, James doesn't even sing anymore, he just awkwardly barks the most generic cadence into the mike like an uninspired punk singer. I even find it hard to believe that all of the 'new' Metallica fans will accept this album as anything more than a tragedy. Jason Newsted leaving when he did makes a lot more sense now. While I used to get annoyed by the band's arrogance in the face of their fading relevance (I mean even they, in all their denial, had to notice that "Creeping Death" got a hell of a better response live than "Fuel" did), I actually just feel a little sorry for them now. I know that sounds stupid, after all, these guys are review proof. They're like the Rolling Stones or Bruce Springsteen - it doesn't matter how many crappy albums they put out later in their careers, they're going to sell out Madison Square Garden every time. It feels like something from my childhood has died.
Of course, you know who I really feel sorry for in all of this? Dave Mustaine. That's right, poor Dave has been upstaged by his old bandmates yet again. He can't even say he's come out with a worse metal album, because Risk blows this thing away. In fact, the worst song on Risk is better than the best song on St. Anger. Metallica haven't just lost their edge, they've become impotent.
It looks like Metallica's contract with the Devil has finally come to an end. I do suggest you listen to this record, just so you don't think this review was pointless Metallica bashing. This album has not a single saving grace. One word review: Laughable.
Rating: 0/5
* StefanP was ooit hardcore fan van het eerste uur... Ride the Lightning... Master of Puppets... maar werd daarna hard gepijnigd met alle troep daarna, tot hij ze na het Black Album uitkotste en zijn ooit favoriete band was verworden tot de meest walgelijke sellout aller tijden
quote:Deze review slaat op stront, dat is wat ik ervan vind.
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:23 schreef StefanP het volgende:
Goeie review van hun nieuwe CD op www.metaljudgment.com:--------------------------------------------------------------------------------
Abyss's Review:
"Despite my disappointment with this band for the last 12 years or so, I am truly shocked by how bad this record is."
You gotta hand it to Metallica. No matter what your opinions are of the last few albums, they've always been genre pioneers. They're the first band that most people think of when they hear the term metal, and now that the music industry is facing hard times due to the downloading of digital music taking a big chunk out of record sales, the music industry can look to Metallica again. Remember, it was these guys who spearheaded the fight against Napster, and now, with St. Anger, they've come up with a simple, yet foolproof way to combat music piracy. No, it's not an innovation in anti-copying software, or any gimmick like that, as I said this is foolproof: they've simply come out with an album that no one will want to bootleg. The idea is pure genius. Problem solved.
Despite my disappointment with this band for the last 12 years or so, I am truly shocked by how bad this record is. While I didn't like the last few records, it was always due to their direction or vision. I hated the thought of one of the most talented bands in the world wasting their songwriting prowess on backward-looking, stagnant pap. But even through Load, Re-Load, and the Black Album, I found myself frustrated because, buried underneath all of the mediocrity, they still seemed like the same band. The riffs and hooks had flashes of brilliance, and while they were bland, they were still good in their own way. What I mean is the band still seemed to be a talented band, they just sold out, or lost their way. Their new album gives me the closure that I never had. They just don't have anything left. St. Anger is just plain bad.First off, the production choices are just baffling. The entire album sounds as if it was recorded on a four-track in someone's garage. The guitars are completely muffled, and the drums sound like Lars is hitting a set made up of those disposable aluminum pie tins. It really does sound like a demo, and I'm having a hard time believing that anyone involved can be happy with the way the sound came out.
"This album has not a single saving grace. One word review: Laughable."
The production alone is enough to call this a bad record, but where this album really loses it is in the songwriting. While earlier reports of a more heavy sound might be true, I really didn't think it was possible for these fellows to come up with riffs this innocuous. All of the songs sound exactly the same, having no groove and not even a semblance of hook. And the vocals! Jesus, James doesn't even sing anymore, he just awkwardly barks the most generic cadence into the mike like an uninspired punk singer. I even find it hard to believe that all of the 'new' Metallica fans will accept this album as anything more than a tragedy. Jason Newsted leaving when he did makes a lot more sense now. While I used to get annoyed by the band's arrogance in the face of their fading relevance (I mean even they, in all their denial, had to notice that "Creeping Death" got a hell of a better response live than "Fuel" did), I actually just feel a little sorry for them now. I know that sounds stupid, after all, these guys are review proof. They're like the Rolling Stones or Bruce Springsteen - it doesn't matter how many crappy albums they put out later in their careers, they're going to sell out Madison Square Garden every time. It feels like something from my childhood has died.Of course, you know who I really feel sorry for in all of this? Dave Mustaine. That's right, poor Dave has been upstaged by his old bandmates yet again. He can't even say he's come out with a worse metal album, because Risk blows this thing away. In fact, the worst song on Risk is better than the best song on St. Anger. Metallica haven't just lost their edge, they've become impotent.
It looks like Metallica's contract with the Devil has finally come to an end. I do suggest you listen to this record, just so you don't think this review was pointless Metallica bashing. This album has not a single saving grace. One word review: Laughable.
Rating: 0/5* StefanP was ooit hardcore fan van het eerste uur... Ride the Lightning... Master of Puppets... maar werd daarna hard gepijnigd met alle troep daarna, tot hij ze na het Black Album uitkotste en zijn ooit favoriete band was verworden tot de meest walgelijke sellout aller tijden
reviewers die al zeuren dat de 'oude' beter is dan de 'nieuwe' metallica zijn slecht....
quote:Ik ook...
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:57 schreef mazzel het volgende:
ik ga 6-12-03 naar geldredom!!
quote:die zijn niet origineel dat is zeker.
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:41 schreef Tunerd het volgende:
Hoe zeik je metallica het meeste af.....reviewers die al zeuren dat de 'oude' beter is dan de 'nieuwe' metallica zijn slecht....
De review slaat inderdaad nergens op, maar Metallica is dit soort gezeik wel gewend.
quote:Hehe, das ook de eerste keer dat ik zoiets lees
St. Anger is alles waarop ik had gehoopt.
Doet me denken aan Robert Haagsma (Aardschok) die St. Anger reviewde "dit album is precies wat Metallica moest maken!". Heb er wel respect voor dat jullie dat vinden hoor, maar ik verdenkt zulke reacties altijd van een vleugje sarcasme
quote:Ik vond t gewoon de perfecte kruising van t tempo van de eerdere albums en t zware gitarenwerk van de latere albums. En t wordt op geen moment eentonig. Knap staaltje werk
Op maandag 13 oktober 2003 08:25 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hehe, das ook de eerste keer dat ik zoiets lees
Doet me denken aan Robert Haagsma (Aardschok) die St. Anger reviewde "dit album is precies wat Metallica moest maken!". Heb er wel respect voor dat jullie dat vinden hoor, maar ik verdenkt zulke reacties altijd van een vleugje sarcasme
Maargoed, nu gaat iedereen weer zeggen dat we de discussie van St. Anger allang gehad hebben dus laat verder maar. Als jij er tevreden mee bent dan ist goed ej.
quote:daarin ben je niet de enige
Op maandag 13 oktober 2003 18:43 schreef froets het volgende:
ik heb zin in 6 december!!!
Ben benieuwd wat de echte reden is.
Battery
Master of Puppets
Harvester of Sorrow
Welcome Home (Sanitarium)
For Whom The Bell Tolls
Frantic
Sad But True
St. Anger
No Remorse
Seek and Destroy
Blackened
-----------------
Fuel
Nothing Else Matters
Creeping Death
----------------
One
Enter Sandman
----------------
Last Caress
Motorbreath
(bron: http://www.metontour.com )
quote:ik had er wel meer van St. Anger verwacht, omdat het nu toch officieel de: "Madly in Anger with you World Tour" is.
Op donderdag 6 november 2003 17:28 schreef Zon het volgende:
Lekker weinig St. Anger..
quote:2, Frantic & St. Anger. Ongeveer dezelfde setlist die ze in de zomerfestivaltour hebben gespeeld. dat vind ik wel jammer, maar ja, dit is de Japanse tour, die hebben deze setlist nog niet gehad, misschien dat ze voor de Europese tour wel een nieuwe setlist opzetten
Op donderdag 6 november 2003 20:25 schreef Seborik het volgende:
Hoeveel nummers van die lijst zijn van St. Anger?
quote:Idd een leuke setlist, begin bijna spijt te krijgen dat ik niet ga
Op donderdag 6 november 2003 17:28 schreef Zon het volgende:
Lekker weinig St. Anger..
quote:word voor mij ook het 1e concert dat ik ga missen...
Op vrijdag 14 november 2003 13:51 schreef Djaser het volgende:[..]
Idd een leuke setlist, begin bijna spijt te krijgen dat ik niet ga
quote:toch wel knap om morgen met Metallica op te treden.... ben benieuwd waar?
Op zaterdag 15 november 2003 02:44 schreef defender het volgende:
Een vriend van me treedt morgen met Metallica op, hij probeert backstage passies te regelen voor in december
*duim duim*
quote:En je vind het nie eff belangrijk om te vertellen, waar, welke band, enzo...
Een vriend van me treedt morgen met Metallica op, hij probeert backstage passies te regelen voor in december
*duim duim*
Nu kom je nogal zeer ongeloofwaardig over, aangezien ze pas 2 Dec weer een optreden gepland hebben staan
Ach jah, optreden met MetallicA is jah zo geregeld he....
quote:Is jouw vriend de zanger van Godsmack ofso
*duim duim*
quote:Nee Rich Mullens, ex bassist van Karma to burn
Op zaterdag 15 november 2003 16:47 schreef Djaser het volgende:[..]
Is jouw vriend de zanger van Godsmack ofso
![]()
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:24 schreef metallicattim het volgende:[..]
En je vind het nie eff belangrijk om te vertellen, waar, welke band, enzo...
Nu kom je nogal zeer ongeloofwaardig over, aangezien ze pas 2 Dec weer een optreden gepland hebben staan
Ach jah, optreden met MetallicA is jah zo geregeld he....
Ja, ik dacht, laat ik net alsof doen dat ik iemand ken die met Metallica op mag treden. Dan hoor ik er eindelijk ook bij
Mijn vriend heeft al vaker met ze opgetreden, o.a. omdat hij in het voorprogramma tijdens een tour stond. Ik denk toen met Karma to Burn of zijn latere band Speedealer.
Hoe zijn nieuwe band heet weet ik niet, maar hij zei dit over die show :
"Also i think if you go to the silverlake
music conservatory website they have info about the show"
Heb overigens nog geen reactie mbt de backstage kaartjes, dus misschien krijg ik ze niet.
Een grap over een vermeende zelfmoord is nooit grappig en altijd ongepast, zelfs als het James Hetfield en obsessieve metallica fans betreft...quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:13 schreef Djaser het volgende:
Ik kan er wel om lachen, al die die-hard-fans helemaal overstuur. James zelf heeft er geen last van hoor, die wist wel dat hij niet dood was
hey tuup. ik sprak gister iemand op werk, dat was dus blijkbaar ook een Tallica fan, en die was erbij toen Tallica in brunssum bij die gast thuis was!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 03:59 schreef Rancor het volgende:
zieke grap idd
he he ruig dat die erbij was!!!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:01 schreef metallicattim het volgende:
[..]
hey tuup. ik sprak gister iemand op werk, dat was dus blijkbaar ook een Tallica fan, en die was erbij toen Tallica in brunssum bij die gast thuis was!!
ze dacht dat Jason een homo was, en Lars vond ze een verschrikkelijk mannetje! hahaha ;-)
Mwha, Frantic en St.Anger zijn ook wel beste nummers, maar Dirty Window, Some kind of Monster en Sweet Amber zijn ook KICKEquote:Op donderdag 6 november 2003 22:11 schreef Wiggum het volgende:
[..]
2, Frantic & St. Anger. Ongeveer dezelfde setlist die ze in de zomerfestivaltour hebben gespeeld. dat vind ik wel jammer, maar ja, dit is de Japanse tour, die hebben deze setlist nog niet gehad, misschien dat ze voor de Europese tour wel een nieuwe setlist opzetten
en seek and distroy!!!!!!quote:Op maandag 26 april 2004 17:13 schreef metallicattim het volgende:
Het zingen van whiplash en andere delen van sommige nummers van Jason mis ik heel erg!
Wat mij betreft speelt hij het volgende album gewoon weer me. Maar het ligt niet aan mij helaasquote:Op maandag 26 april 2004 17:13 schreef metallicattim het volgende:
Het zingen van whiplash en andere delen van sommige nummers van Jason mis ik heel erg!
* Morgen meteen naar Free rent doetquote:Op maandag 26 april 2004 12:02 schreef D3nn15 het volgende:
Hehe die cunning stunts dubbel dvd lag voor 15 euri bij de free, maar ff meegenomenToch kwa uitstraling enzo was Jason Newsted geweldig
Toch wat anders als die aap die over het podium heen springt enzo
En dat gebrul van hem bij Creeping Death ghehe
jah iddquote:Op woensdag 28 april 2004 21:18 schreef Sm0keZ het volgende:
via kelkoo.nl is ie toch wel te vinden denk ik
ik heb hem nu iets van 2 maanden in huis.. bij bol.com besteld voor 46 euroquote:Op vrijdag 30 april 2004 14:58 schreef Theoden het volgende:
Gisteren bij FRS inderdaad even Cunning Stunts gehaald weee
Nu nog even geld sparen voor Live shit want die wil ik al zo lang ORGINEEL hebben
De drums op het nieuwe album zijn ontzettend irritant, alsof ze op een blikken ton staan te slaanquote:Op dinsdag 3 juni 2003 11:06 schreef D3nn15 het volgende:
St.Anger bedoel je ?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:20 schreef niksan het volgende:
[..]
De drums op het nieuwe album zijn ontzettend irritant, alsof ze op een blikken ton staan te slaan
Ik denk het wel.. St. Anger is het nieuwste albums en ik moet zeggen dat de drums niet echt bijzonder overweldigend zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 22:15 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
St.Anger bedoel je ?
Hmm inderdaad, maar als ik de DVD luister van St.Anger zijn de drums echt weer een stuk beter.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk het wel.. St. Anger is het nieuwste albums en ik moet zeggen dat de drums niet echt bijzonder overweldigend zijn
dat wel, maar dan is de muziek in het algemeen weer minder... (we moeten toch wat te zeiken hebben hequote:Op zondag 2 mei 2004 22:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Hmm inderdaad, maar als ik de DVD luister van St.Anger zijn de drums echt weer een stuk beter.
Da's waarquote:Op zondag 2 mei 2004 22:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dat wel, maar dan is de muziek in het algemeen weer minder... (we moeten toch wat te zeiken hebben he)
zoek even op marktplaats.nl naar metallica... kaarten staan volop te koop, ze staan er al voor 60 euro ofzo... valt mee, als ik bedenk dat ik 53 heb betaald bij het postkantoor.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:28 schreef Vassili_Z het volgende:
De kaarten voor Metallica in Nederland voor deze zomer zijn zeker uitverkocht ?
Je kan maybe mijn kaartje kopenquote:Op zondag 2 mei 2004 22:28 schreef Vassili_Z het volgende:
Geld trouwens ook voor het gitaarwerkquote:Op zondag 2 mei 2004 22:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk het wel.. St. Anger is het nieuwste albums en ik moet zeggen dat de drums niet echt bijzonder overweldigend zijn
gelukkig niet zo beroerd als die drumsquote:Op maandag 3 mei 2004 08:41 schreef Djaser het volgende:
[..]
Geld trouwens ook voor het gitaarwerk
Wat maakt jou er toe om je kaartje weg te verkopen ?quote:Op maandag 3 mei 2004 06:54 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Je kan maybe mijn kaartje kopen
maar ik weet het nog niet zeker
Nee hoor: http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=3145&l=NL&C=#quote:Op zondag 2 mei 2004 22:28 schreef Vassili_Z het volgende:
Geen vervoer.... Khad gedacht dat ik de auto van mn ouders mocht lenen om er naartoe te rijden, maar dat mag nu niet (meer)quote:Op maandag 3 mei 2004 21:38 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Wat maakt jou er toe om je kaartje weg te verkopen ?![]()
check je msn/mailquote:Op zondag 2 mei 2004 21:06 schreef Sm0keZ het volgende:!
als je hem heb gevonden, zou je mij dan misschien een mailtje willen sturen? misschien valt er iets te regelenmail staat in m'n profiel
Het gaat ook om priotriteiten stellen eh, wat is belangrijker: je auto of tallica.... auto of tallica tallica of auto auto of tallica tallica of auto....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 06:45 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Geen vervoer.... Khad gedacht dat ik de auto van mn ouders mocht lenen om er naartoe te rijden, maar dat mag nu niet (meer)
Dus of ik moet met de trein en op het station blijven slapen of ik verkoop het kaartje en ga voor dat geld naar Graspop.
Al ga ik liever 21 juni naar TallicA
Ik ga me een Marshall TSL100 kopen en dan houd ik maar nog 1000 euro over, en kweet nie voor hoelang ik nog werk heb, want ik ben al het zoeken voor een autootje. khoop dat het allemaal op tijd geregeld is
echt.. super om dat weer terug te horenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:07 schreef bassieVL het volgende:
downloaden van bootlegs is geen kunst aan. maar wel leuk natuurlijk.
graag gedaan trouwens, smokez!
Astronomy... nummer 8 van cd1 van Garage Inc.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik ben de naam van een Metallica-liedje kwijt, het is een nogal sentimenteel liedje: de tekst gaat zo:
Like lesser birds on the forewinds yea,
Like susie strapped from the mai (ik ken de preciese tekst niet meer)
Weet iemand hier de titel van ?
Ben het prat vergeten,. en hij staat ook niet op 1 van me tallica CD's
Yes !!! Thank you, kon er maar niet opkomen, zal m meteen even *downloaden*quote:Op maandag 24 mei 2004 19:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Astronomy... nummer 8 van cd1 van Garage Inc.
npquote:Op maandag 24 mei 2004 19:38 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Yes !!! Thank you, kon er maar niet opkomen, zal m meteen even *downloaden*![]()
dat zijn covers DOOR metallicaquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:04 schreef Klingon het volgende:
Garage Inc.
die van beatalica zijn toch wel het best hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:54 schreef metallicattim het volgende:
[..]
dat zijn covers DOOR metallica
hij bedoelt een cd met covers VAN metallica, dat zijn er nogal wat
Inderdaad.quote:hij bedoelt een cd met covers VAN metallica
dit zijn mijn bootlegs, staatie ertussen? anders kijk je eff op die huge lijst van GODFLSEHquote:MetallicA - 1981 - Bay Area Thrashers (The Early Days)
MetallicA - 1982 - Sucking My Love
MetallicA - 1983 - Cliff's First Show
MetallicA - 1983 - Kirk's First Show ( Staten Island, NY ) 8 April
MetallicA - 1984 - London Lyceum Ballroom
MetallicA - 1984 - London, England 20 Dec
MetallicA - 1985 - Acting Like A Maniac
MetallicA - 1985 - Castle Donnington
MetallicA - 1986 - Master Of Puppets Rehearsal
MetallicA - 1986 - Roskilde
MetallicA - 1989 - Metallic Death Tokyo
MetallicA - 1989 - One (single)
MetallicA - 1990 - A Tribute To Metallica
MetallicA - 1990 - Creeping Death - Jump in the Fire Double EP
MetallicA - 1990 - The Good, the Bad and the Live
MetallicA - 1991 - No Limits no laws - Copenhagen Denmark
MetallicA - 1991 - St Jakob football stadium Basel
MetallicA - 1991 - Storm at Walhalla
MetallicA - 1992 - Birmingham Jam wit Diamond Head
MetallicA - 1992 - Live from hamilton
MetallicA - 1992 - Metal Masters
MetallicA - 1992 - Riding the black
MetallicA - 1993 - Destroyer - Live In Switzerland
MetallicA - 1993 - Live Shit Binge And Purge
MetallicA - 1993 - Tearing Your Insides Out
MetallicA - 1993 - The Other Side Of
MetallicA - 1993 - VooDoo Children - Manhattan
MetallicA - 1994 - Middletown NY
MetallicA - 1996 - Birmingham
MetallicA - 1996 - DEVIL'S DANCE
MetallicA - 1996 - Fan Can #1
MetallicA - 1996 - Live at Flanders Expo 14 sept
MetallicA - 1997 - Don't call us We'll call you
MetallicA - 1997 - Fan Can #2
MetallicA - 1997 - ReLoad Launch
MetallicA - 1997 - Unplugged
MetallicA - 1998 - Cleveland
MetallicA - 1998 - Live in Brisbane
Metallica - 1999 - Live @ Dynamo Open Air
MetallicA - 1999 - Woodstock
MetallicA - 2000 - Fan Can #4
MetallicA - 2000 - Until The Studioshit Load
MetallicA - 2001 - Metallic Assault A Tribute To Metallica
MetallicA - 2001 - Never Released
MetallicA - 2001 - Punk Tribute To Metallica
MetallicA - 2003 - Fillmore
MetallicA - 2004 - LA The Forum Dyers Eve
MetallicA - 2004 - San Francisco Dyers Eve
Metallica - xxxx - A Tribute To The Four Horsemen
MetallicA - xxxx - Other
hehe jah kwa meligheid winnen ze wel, maar voor de rest vind ik ze niet interressant, tis eigenlijk een band die metallica riffjes gebruikt en die mengt met beatles riffjes, kdenk niet dat je die tot een metallica bootleg mag rekenenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
die van beatalica zijn toch wel het best hoor(van wat ik gehoord heb)
Nee, staat er niet tussen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:08 schreef metallicattim het volgende:
[..]
dit zijn mijn bootlegs, staatie ertussen? anders kijk je eff op die huge lijst van GODFLSEH
Ff op www.encycmet.com kijken, daar kun je er vast meer over vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:46 schreef soulfly1983 het volgende:
heeft iemand hier ook de cd kill em all waar am I evil en blitzkrieg op staan?
en weet iemand ook wat deze cd waard is op het moment?
ik heb er namelijk 1 liggen, en am i evel en blitzkrieg zijn pas later op garage inc. uitgebracht.
uhhh wie?quote:Op woensdag 8 september 2004 16:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Maar zijn ze nu uit elkaar of niet?
Ja, wat dacht jij dan, GNR?quote:Op woensdag 8 september 2004 17:40 schreef metallicattim het volgende:
[..]
uhhh wie?
MetallicA?
uhhh wie?
ze zijn nu tijdelijk uitelkaar. even genieten van hun vrije tijd. over 2 weken gaan ze weer verder met de tour.quote:Op woensdag 8 september 2004 16:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Maar zijn ze nu uit elkaar of niet?
Was dat een slechte poging om grappig te zijn pieter_pontiac?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:58 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ze zijn nu tijdelijk uitelkaar. even genieten van hun vrije tijd. over 2 weken gaan ze weer verder met de tour.
nope, n.a.v. metallicaquote:Op woensdag 8 september 2004 22:31 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Was dat een slechte poging om grappig te zijn pieter_pontiac?
Precies, ik volg de band nu 4 jaar, heb zeker 5 boeken gelezen van ze, en kom dan echt tot de conclusie dat ze echt passie voor de muziek hebben en alle dingen die ze doen ook oprecht voor de fans doen.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:22 schreef GODFLESH het volgende:
Jij kent deze band dus absoluut niet DJaser.....
Ik zie dit weer laat maar wat een ongelofelijke bullshit weer. En voor de duidelijkheid, ik doelde op de muziek die in 1999 voor het nieuwe album al klaar was maar dat nooit uitgebracht is.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:31 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Precies, ik volg de band nu 4 jaar, heb zeker 5 boeken gelezen van ze, en kom dan echt tot de conclusie dat ze echt passie voor de muziek hebben en alle dingen die ze doen ook oprecht voor de fans doen.
Mensen zoals djaser vinden de muziek gewoonweg nix en kraken dan de hele band af alsof hun leven ervan af hangt...
Moet je maar eens een slecht woord in het Iron Maiden topic zeggen, dan word je levend gevild...
In hoeverre is deze eigenlijk verschillend van A Year And A Half (I en II)?quote:Op maandag 22 november 2004 08:46 schreef bassieVL het volgende:
Classic Album Black album: tot stand koming van het black Album (interviews en muziek)
Uit welke tijd was dat??quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:53 schreef Nevermind het volgende:
Na wat zoekwerk vond ik dit topic, even een harde schop dus
Ik had ooit vroeger een opname van een optreden uit de tour "Poor touring me." Ik vond het een schitterend concert waardoor ik Metallica erg ben gaan waarderen. Helaas heeft mijn vader ooit de video overgenomen met iets van voetbal. Inmiddels heb ik toch geen videorecorder meer, maar ik vraag me af of het misschien ergens op dvd te verkrijgen is. Tweedehands of nieuw maakt niet uit, ik wil het gewoon nog een keer zienKan iemand me vertellen of dit op dvd verkrijgbaar is?
Cunning Stunts heet de dvd/vhs.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:53 schreef Nevermind het volgende:
Na wat zoekwerk vond ik dit topic, even een harde schop dus
Ik had ooit vroeger een opname van een optreden uit de tour "Poor touring me." Ik vond het een schitterend concert waardoor ik Metallica erg ben gaan waarderen. Helaas heeft mijn vader ooit de video overgenomen met iets van voetbal. Inmiddels heb ik toch geen videorecorder meer, maar ik vraag me af of het misschien ergens op dvd te verkrijgen is. Tweedehands of nieuw maakt niet uit, ik wil het gewoon nog een keer zienKan iemand me vertellen of dit op dvd verkrijgbaar is?
Het was één locatie, dus cliff 'em all valt al af. Ik zie de tracklisting van Cunning Stunts, en van sommige nummers betwijfel ik of die er wel bij zaten. Het concert was in een cirkelvormige zaal, en op een gegeven moment stortten er allerlei stellages in en rende een brandende man over het podium. Misschien helpt dat. Ik zal Cunning Stunts proberen te downloaden, en als het hem is bestel ik emquote:Op woensdag 26 april 2006 19:48 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Cunning Stunts heet de dvd/vhs.
" Cunning Stunts is een registratie van een concert dat de beroemde rockband Metallica gaf op 9 mei 1997 in Forth Worth, Texas, USA."
Yay, t'is em idd!quote:
Hoe mooier wil je het nog krijgen?!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:32 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Yay, t'is em idd!
En ik kan hem kopen met 20% korting![]()
Miss in de tour van het volgende album? Heb alleen geen idee wanneer dat uitkomt... Laatste wat ik hoorde was komende herfst, weet iemand hier meer over?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
ja ik zag het, maar dat is me net iets te prijzig allemaal (en te verg weg)
ik hoop echt dat ze deze winter of anders volgend jaar hierkomen
voor ze echt bejaard zijn![]()
Ach Metallica zal echt wel binnen 5 jaar naarNederland komen dan zijn het nog net geen 50-ers, kan dus makkelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dit jaar niet in NL dus.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
Volgend jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:55 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Dit jaar niet in NL dus.
Volgend jaar maar weer dan.
ff backstage met jou quickie?![]()
ja, ja, net als de vorige keer zekerquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Volgend jaaren dan kom ik wel echt
![]()
Ja ja maak ons maar weer jaloersquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef bassieVL het volgende:
Wie gaan er dit jaar wel naar een Metallica concert?
Voor mij staan Wenen, London en Aarhus op het programma.
Welke nummers op youtube?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:36 schreef RockRevolter het volgende:
Is er iemand die weet hoe het nieuwe album gaat heten??
en weet wanneer die uitkomt, ben namelijk wel benieuwd, die nummers op youtube zijn namelijk wel aardig, zelfs met solo
the new song en the other new song.quote:
Jij meld je aan bij deze?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:48 schreef Gertdh het volgende:
[..]
the new song en the other new song.
Kunnen we niet ff een vette OP maken ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |