*KOE snapt ut niet helemaal*
Gelukkig is er ook nog zoiets als 'n afstandsbediening, de beste uitvinding sinds gesneden brood.
Het is amazing MIKE....
Hij had altijd van die leuke nutteloze producten en van die mooie truien aan!
Mike was eigenlijk best wel cult, net als die schilder-met-die-baard (hoe heet t'ie nu ook alweer?)
quote:Bob Ross!
Op 09 februari 2001 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
Mike was eigenlijk best wel cult, net als die schilder-met-die-baard (hoe heet t'ie nu ook alweer?)
quote:Dat was hem ja...Bob Ross roelde!!!
Op 09 februari 2001 16:47 schreef Herald het volgende:
Bob Ross!
Ik lag altijd in een deuk als die reclame weer eens op TV was...
quote:Bob Ross altijd met z'n bigass afro, alleen daarom vond ik hem al cool!
Op 09 februari 2001 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
Dat was hem ja...Bob Ross roelde!!!
Om je te bescheuren. Jammer dat hanskwast de pijp uit is.
quote:JAJAJAJA!! Deze schitterende reclame is er altijd nog 's nachts voor! Zeker wegens schokkende beelden
Op 09 februari 2001 17:10 schreef Zanderrr het volgende:
Is die reclame voor die schlager-cd eigenlijk nog bij Tel Sell? "Das Goldene ABC der Volksmusik", oidIk lag altijd in een deuk als die reclame weer eens op TV was...
Alleen erg jammer dat onze oude goede vriend Hi Mike! niet meer op de televisie is..erg jammer..
Maar de ranzigste Tellsellreclame is die Italiaaans met die massage(?)band met die flubberbillen
Die Schlager muziek en de drilbil, die zap ik meteen weg. De rest staat in de woonkamer
quote:http://xxr.xs4all.nl/jiskefet/homepage.htm
Op 09 februari 2001 16:42 schreef Hoekie het volgende:
*Eén bepaalde zin schiet me te binnen:Het is amazing MIKE....
Seizoen 92/93 "Emergendizer".
Het is niet Mike, maar een parodie daarop van Jiskefet. Hierin wordt de emergendizer aangeprijst. Helaas alleen tekst. Als je de scene ziet, kom je echt niet meer bij.
[Dit bericht is gewijzigd door Gadget op 10-02-2001 01:01]
quote:*ROFLMAO*
Op 09 februari 2001 20:22 schreef zodiakk het volgende:
"Let's paint a happy little tree, with nice happy little leaves, look at that isn't that pretty?"
-Man bakt eitje met vlammenwerper op in de was gezette motorkap.
-Vrouw strijkt gordijnen terwijl ze aan de rails hangen. Ook handig voor kleren die nog aan het kledingrek hangen.
-Vrouwen bespreken borstvergroting. Twee roze zakjes in luxe satijngevoerde geschenkdoos.
-De trilbillen van een zielig kijkend Italiaanse meisje. Let op de lelijke vlekken die het aparaat achterlaat EN de nare vrouw die de boel staat aan te bevelen.
-De Duitse slagerzanger die in het hooi zit met zijn 'vriendin'. EN zijn uitspraak: "eigen roem stinkt".
-De fitte grijsaard die de extreme hoeveelheid worstelpulp achtergebleven in een persmachine als voedzaam aanbeveelt.
-De lelijke zonnebril die iedereen een betere blik geeft.
-De steekmessen: speciaal de horror-tekst erbij.
-De Flying -Lure die de laaste vis uit het meer vangt.
-Het vlekkenmiddel waarbij eerst een opzettelijke vlek wordt gemaakt: motorolie, jam, koffie etc En dan twee mannen die de vlek met elk een middel gaan proberen te verwijderen.
Een tijd lang had ik nachtdienst en als ik thuiskwam was Tell-Sell het enige komische programma op tv.
De voice-overs met extra aangezet amerikaans accent: fantastisch Bob!
"Draai het nummer van de vlag van uw land."
Zittend beweeg je met een flexibele rugleuning van links naar rechts en van achter naar voor, of je draait rondjes. Kan allemaal.
En het koste iets van 359,-.
Maar al die oefeningen kun je ook staand doen, het kost dan niets en je spant ook nog meteen je beenspieren aan.
Het apparaat kun je dan mooi gebruiken als klerenhangertje, maar voor die prijs?
quote:I'm you turbolover!
Op 10 februari 2001 13:55 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vind de gebalde vuisten van Judas Priest altijd erg cool bij de reclames voor een flut-verzamel-cd.
quote:Ja die ja
Op 10 februari 2001 16:18 schreef blackno1 het volgende:
I'm you turbolover!![]()
![]()
maarreh idd die klostertaler is echt een leipo
Da gehtst ab!
en die Wildecker Herzbuben van 300kg .... muhahah
quote:JA.. die vent die gaat steeds lager ja... En hij vocht vroeger nog wel tegen Bruce Lee..
Op 10 februari 2001 15:58 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb er ook eentje gezien met chuck norris... Ik dacht dat die gozer niet lager kon met zijn rol als Walker Texas Ranger...
quote:Aaaarrggh!! Ik vind die echt pure horror! Freddy is er nix bij!
Op 09 februari 2001 17:10 schreef Zanderrr het volgende:
Is die reclame voor die schlager-cd eigenlijk nog bij Tel Sell? "Das Goldene ABC der Volksmusik", oidIk lag altijd in een deuk als die reclame weer eens op TV was...
quote:Robert Halford rules! Hij is zelfs zo cool dattie in Nederland is gaan wonen
Op 10 februari 2001 17:38 schreef Trainspotter het volgende:
Ja die jaWat een held!
Ook er leuk was de Vibra Plus, de vibrerende haarborstel. Ideaal voor als je als vrouw alleen op reis bent
"En Mike wat hebben we hierr. Maar dat is fantastisch! Alweer een Amazing Discovery."
En Tonny Little met z'n: "Dit is 1 kilo vet"
En zoals een goed bedrijf betaamt hebben ze een heuse site.
Ik vond de volgende producten, een heleboel ken ik niet eens van de tv, misschien komen ze nog.
Aanbieding van de week is de static duster, nu nog maar 45 piek.
Voor elk wat wils zeg maar:
quote:
Abba, the collection (Muziek)
Abflex II (Fitness)
Abtwister (Fitness)
Action Flex (Fitness)
Acu Slim (Sieraden)
Aerobed (Slaapkamer)
Alexandria (Ontharen)
Amazing Elastic Plastic (Speelgoed)
Backstroke (Lichaam)
Blue Lagoon Glazenset (Keuken)
Body Vibes (Afslanken)
Bodyblade (Fitness)
Boogie Bass (Diversen)
Bunmaster (Fitness)
Buttonneer (Huishoud)
Caught on Camera (Video)
Dangerous Encounters (Video)
Diet-ZX (Vitafree)
Diet-ZX AM/PM (Vitafree)
Double Pan (Keuken)
Egg-a-Part (Keuken)
Elvis cd set (Muziek)
Energy Band (Sieraden)
Enforma (Afslanken)
Epil Stop Plus (Ontharen)
Ervamatin (Lichaam)
Eurolite (Gereedschap)
Eurosealer (Huishoud)
Eurowrapper (Huishoud)
Evolution Bike (Fitness)
Exerflex (Fitness)
Fat Magnetizer-ZX (Vitafree)
Fear & Folly (Video)
Gator Grip (Gereedschap)
GS-27 (Auto)
Gymform+ (Afslanken)
Happy Hangers (Opbergen)
Hydro Pillow (Slaapkamer)
Igia Clear (Gezicht)
Jacshade (Zomer)
Jingle Ring (Diversen)
Just Kidding (Video)
Kenko Plus (Lichaam)
Klassieke cd's (Muziek)
Lenny (Zomer)
Lionel Train Watch (Horloge)
Liquid Leather (Huishoud)
Megafood (Lichaam)
Misty Mate (Zomer)
MotorUp (Auto)
Multivitaminen (Vitafree)
Nikkei Messenset (Keuken)
No Wet Wonder Foam (Schoonmaak)
One Sweep (Schoonmaak)
Orbitrek (Fitness)
Plumbers Secret (Huishoud)
Power Driver (Gereedschap)
Profile Toner (Gezicht)
PS 23 (Auto)
Quick 'n Brite (Schoonmaak)
Rapid White Pro (Badkamer)
Reduce Fat Fast (Vitafree)
Resolution (Gezicht)
Rock on the Wildside (Video)
Rocket Chef (Keuken)
Sewland (Huishoud)
Shelf Masters (Opbergen)
Siluet 40 (Afslanken)
Silverstar (Schoonmaak)
Simoniz Scratch (Huishoud)
Sixties Decade (Muziek)
Slim Suit (Zomer)
Slotz (Opbergen)
Snorenz (Slaapkamer)
Space Bags (Opbergen)
Sport Bloopers (Video)
Spotlifter (Schoonmaak)
Stainarator (Schoonmaak)
Start me Up (Auto)
Static Duster (Schoonmaak)
Steam Dream (Schoonmaak)
Tan Perfect (Zomer)
Theracel (Gezicht)
Total Gym (Fitness)
Total Perfection (Ontharen)
Trim 'n Lift (Lichaam)
Vibromass (Lichaam)
Vogue Combihorloge (Horloge)
Watersweep (Schoonmaak)
Window Maid (Schoonmaak)
Wipe 'n Shine (Schoonmaak)
Wish Pearl (Sieraden)
XTR Action Watch (Horloge)
Wat ook heel slim van ze was dat ze elke nacht "The Love Generation" laten zien. Ik ken inmiddels al heel wat mensen die, wanneer ze niet geheel nuchter meer waren, in de nachtelijke uurtjes die cd besteld hebben!!
Om het aan te prijzen lieten ze een 'reportage' zien. Een vrouw had wat van die parfum opgedaan. Op straat stapte ze dan op mannen of om te vragen wat die er van vonden. Heerlijk om te zien. Er was maar één Nederlandse stem die al die mannen op straat moest nasynchroniseren. Die haalde al zijn stemmetjes uit de kast, de één nog lachwekkender dan de ander, en natuurlijk allemaal met een Amerikaans accent 'wow! jij ruikt fantaaaaaastisch! ik wordt helemaal vrolijk!'
Het is gewoon cult!!
Dat Italiaanse wijf met die blubberkont en vooral die Cruella die dat aan staat te prijzen.... vreselijk!
En Mike was ook echt erg.. iemand de Ome Henk-persiflage daarop wel es gehoord? "Bel nu, we zitten voor u klaar!"
Of die reclames van het Meester Yu vlijmscherpe keukenmes. Mwahahaha! Echt mooi die Tell Sell-spotjes, ik hoop niet dat het verdwijnt. Het is humor zonder dat het zo bedoeld is
quote:Waren dat niet Shogun messen?
Op 16 februari 2001 19:44 schreef Meneer_Aart het volgende:
Of die reclames van het Meester Yu vlijmscherpe keukenmes.
"dit aardappelschilmesje is zo stevig en scherp, het snijdt zelfs door een blok beton"
Ik zie die huisvrouwtjes al denken "gaaf, nu kan ik al die betonblokken in de keuken mooi doormidden snijden"
Ook leuk: raden wat het moet gaan kosten..
HET AERO-BED HEEEERST!!!
quote:Idd! Heb ik dus ook! Eigenlijk schaam ik me, maar toch blijf ik kijken.
Op 16 februari 2001 22:56 schreef Edis het volgende:
En wat ik dus ook altijd heb, is dat als er weer een nieuw apparaat of, middel op de tv verschijnt, ik ook blijf kijken! Ik ben toch altijd weer nieuwsgierig hoe dit ogenschijnlijke flutding weer wordt aangeprezen!
En het Aero Bed... hoe kon ik dat vergeten! Absoluut een van de vetste!
Vroeger was er een spotje over een of andere creme. Ze lieten dan het verschil zien tussen een vrouw van middelbare leeftijd die wél die creme gebruikte, en een zonder.
Whahahah die vrouw zonder creme droeg een of ander rubberen masker vol met pukkels en bobbels
Zelden zo gelachen als toen
quote:JAAA, iedere keer weer moet ik me bedwingen om niet naar de telefoon te grijpen. Dat lijkt me echt een fantastische luchtbed. Volgens mij slaapt het nog beter dan me eige kut eenpersoonsbedje van nu ook.
Op 16 februari 2001 23:42 schreef Qarinx het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt..maar...HET AERO-BED HEEEERST!!!
En voor de rest blijf ik toch iedere keer gefacineerd kijken naar al die reclame's.
quote:Hij is keihard terug : Gazelle Freestyle HEEERRSST!!!!
Op zaterdag 10 februari 2001 00:21 schreef menjo het volgende:
Wat is er eigenlijk met Tony Little gebeurd?
quote:Heb er ook wel eens last van. HomeShopping Europe is zoooo slecht. Die dozen weten niet eens waar ze het over hebben... het is mega B tv.
Op vrijdag 09 februari 2001 16:33 schreef KOE het volgende:
Waarom kijk je er dan naar als je 't zo stom vindt?
quote:Vooral die worstelaars maken het spotje af.
Op zondag 18 februari 2001 18:47 schreef MissX het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 februari 2001 23:42 schreef Qarinx het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt..maar...HET AERO-BED HEEEERST!!!<HR></BLOCKQUOTE>JAAA, iedere keer weer moet ik me bedwingen om niet naar de telefoon te grijpen. Dat lijkt me echt een fantastische luchtbed. Volgens mij slaapt het nog beter dan me eige kut eenpersoonsbedje van nu ook.
En voor de rest blijf ik toch iedere keer gefacineerd kijken naar al die reclame's.
quote:HAHAHA Gazelle Freestyle die Tony Little is echt zwaar ADHD, prachtige vent!!! Maareh op de TelSell site kun je ook een paar reclames bekijken! Voor als er niks op tv is laten we maar zeggen!
Op donderdag 07 maart 2002 09:56 schreef Solitarias het volgende:[..]
Hij is keihard terug : Gazelle Freestyle HEEERRSST!!!!
the Power Ace (waarbij elke x dat het werd genoemd een aas-afbeelding door het beeld kwam zeilen)
Was gewoon een draagbare accu waarmee je alle mooie secretaresses met pech langs de weg kon helpen. Of je kon de heg ermee knippen. Maximaal 6 minuten, als ik het me goed herinner. Dat kwam dan klein in beeld: bij gebruik van de omvormer (van 12V naar 220V) levert hij 6 minuten stroom.
1. Atilla Pro Active Hair Solution (half Nederlands en ik ken het hele spotje uit me hoofd)
2. Siluet 40 (kwalitatief de slechtste)
3. Orbitrek (ziet er echt belachelijk uit)
4.Steam Dreamer (met dat stukje onkruid uit de grond "it's collapsed")
5. Silverstar en Silverlife (het decor, en de mensen uit het publiek zijn acteurs)
6. AeroBed (interactie van de man en de vrouw is zo gespeeld niet normaal)
7. Nikkei Knife Set (die reacties van het publiek zodra de kok al die messen in de prullenbak gooit )
8. Design a Nail
9. Dove Pillow
10. Sewing Genie
Daarnaast zijn er ook andere klassiekers zoals de Stainerator, Vibromass en Alexandria.
ze zijn zeker wel snel opgepompt, binnen een minuut , leeg laten lopen gaat ook lekker snel door een grote dop eruit te trekken...
verder ligt hij ook wel fijn,fijner als een normaal luchtbed, maar niet om te zeggen: "Ow!!Wat geweldig"
En Tony RingTone aargh wat duf zeg. En dan die karaoke wedstrijd via je mobiel en internet.
hahaha en dur zijn mensen die er aan meedoen!
quote:En ik kreeg een antwoord:
dit was het mailtje
Hey Mike,
I recently bought your superslicer. It's a great knife, but I'm having some trouble with it.
I was trying to cut something off, that was a breeze. But the cut-off bit could be sowed back on instantly. Do you have a knife which can cut something so terribly that it can't be sowed back on again?
Love your show,
Lorena Bobbith
quote:
dit was het antwoord:
Lorena,
GREAT! You had me going there for a while....
Love,
Mike
Al is het alleen maar om een marmeren tegel door te snijden
of een blok kwarts
Of natuurlijk mijn favoriet: een blik spam
Ook die jaren 60 / 70 / 80 cd's worden zo geweldig aangeprezen.
Waarom hebben ze dat nou weggedaan?
Eehm, achterljke spotjes? Nature Glow, JuiceTiger, crème van Vicci Lamotta, gaat u maar door. Maar dit zijn wel spotjes van die ouwe goeie tijd hè.
quote:Inderdaad, de Pack Max! Verdomd handig als je bijv. op vakantie gaat of als je ruimte wilt creëren. Geniaal.
Op donderdag 12 september 2002 09:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik behoor tot de happy few, 24/7 TellSell!!! En dan heb ik natuurlijk ook wel wat kennis over de spotjes
Het slechtste: Die nagel versierdingen
Het beste: Sewing Genie en natuurlijk Pack Max!
Ik denk dat ik zo maar eens zo'n prachtige nagelset ga bestellen. Kan ik mooi gaan showen op m'n werk.
quote:Vergeet niet de functie van de tornada schaar. Handig om potten mee open te maken en karton mee te knippen.
Op donderdag 12 september 2002 10:27 schreef BrianMay het volgende:
Ik wil zo'n Titanium-2 Messenset!!!Al is het alleen maar om een marmeren tegel door te snijden
of een blok kwartsOf natuurlijk mijn favoriet: een blik spam
Voorbeeld:
Belgische doos laat een soort droogmolen zien.
Ja op de molen staat het merk -> een of andere Duitse naam.
Duitse producten zijn altijd erg goed en gaan lang mee! Hij is ook erg zwaar, je zou em zelfs kunnen gebruiken om iemand me op zijn hoofd te slaan!
en dan moet je mij van de vloer rapen.. geniaal vermaak
quote:en wat dacht je van het hobbymes. Zo sterk dat u er zelfs leer mee kunt snijden!!
Op donderdag 12 september 2002 18:53 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Vergeet niet de functie van de tornada schaar. Handig om potten mee open te maken en karton mee te knippen.
quote:Ja, die is nu lekker bezig met zijn verfroller, op de zender waar eerst MTV zat
Op vrijdag 13 september 2002 02:06 schreef fatima het volgende:
De Tuxedo-boy heftig zwaaiend met zijn verfroller.
quote:Nou ik mag er graag naar kijken zo houd je ook nog Amerika in de gaten want die schavuiten zitten achter alles wat je maar bedenken kan.
Op vrijdag 13 september 2002 02:10 schreef Kaizen het volgende:[..]
Ja, die is nu lekker bezig met zijn verfroller, op de zender waar eerst MTV zat
. Ik keek niet vaak MTV maar alles is beter dan Tell Sell.
nr 1:
"draai het nummer op het scherm dat bij de vlag van uw land staat"
vlag
nr 2:
een mooie tellsell mix die ik gemaakt heb met een goedkoop programma dat je bij de abn kreeg
tellsell mix
is een soort ski ofzo, die je met je hand in het midden vast pakt, en dan heel snel op en neer beweegt. de ...blade ofzo heete die...
toch wel leuk hoe ze iets wat volkomen waardeloos is aanprijzen alsof het de beste uitvinding is sinds gesneden brood..
owja, dat rare armbandje die ik steeds op tv zie, lijkt op een stukstaalkabel met 2 gouden knopjes aan de uiteinden. Sorry hoor maar moet je je door een stukje metaal aan je pols ineens beter gaan voelen? tssk...
net als dat ene mannetje met die vlinderstrik die als een penguin-op-speed laat zien hoe goed en zekere stoofpan wel niet is...
quote:
Op vrijdag 9 februari 2001 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis MikeHij had altijd van die leuke nutteloze producten en van die mooie truien aan!
(bob ross)
HUMOR!
[edit]
Het was de Jet Stream Oven
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 11-02-2003 02:33]
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 02:34 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
jaah die! met die dikke gast die er ook nog even op ging staan om te zien hoe sterk dat ding wel niet was.
[overdreven amerikaans accent mode]
Mike: Hey mensen welkom bij weer een nieuwe aflevering van Amazing Discoveries.
Publiek: HI MIKE!!!
Mike: nou mensen we hebben deze aflevering weer een echte amazing discovery en hier is Tony Little om jullie er wat meer over te vertellen.
Tony: Hi mike
Mike: Hi tony, wat voor 'n amazing discovery heb je nu weer voor ons.
Tony: Nou mike deze keer hebben we de Ab-Doër, ontwikkelt door John Ab-Doe en hij werkt echt amazing
*nog veel meer geblaat*
Voice Over: Bestel nu de Ab-Doër voor slechts 299 gulden door het nummer naast uw vlag te bellen.
[/overdreven amerikaans accent mode]
Bestel nu de Ab-Doër voor slechts 299 gulden door het nummer naast uw vlag te bellen.
Bestel nu de Ab-Doër voor slechts 299 gulden door het nummer naast uw vlag te bellen.
Of mensen die in het bezit zijn van messen die zelfs door steen heen kunnen snijden?
En is er ook maar iemand die zo schrok van het overgaan van z'n telefoon dat hij maar een telefoonjingle heeft aangeschaft?
Voor al uw toekomstige rommelmarkt troep: http://www.telsell.com/shopping.asp?UID=03021111321534&CNT=NL&LAN=NED&MN=welkom
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:26 schreef lamaris het volgende:
Dat is geweeeeeeeeeeeeeeldig, Mike!
Zou zo'n grote willen als wallpaper...
quote:Tony Little was de meest geweldige telsell-gek ooit. Die man was/is gewoon zo verschrikkelijk fout.
Op zaterdag 10 februari 2001 00:21 schreef menjo het volgende:
Wat is er eigenlijk met Tony Little gebeurd?
BEL NU, ...... WE ZITTEN VOOR U KLAAR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |