abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10762172
Ik ga verhuizen (eindelijk),
en ik denk er aan om een muur paars te verven.
Mijn vraag is dat mooi,is er iemand die ook een gewaagde kleur in huis heeft en staat dat ook?

Ik heb een fel rode bank 3 en 2 sits
Verdere meubels zijn van blank eiken en de vloer worden witte laminaat tegels.

doei

pi_10762190
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:43 schreef moeke het volgende:
doei
  donderdag 29 mei 2003 @ 21:45:17 #3
1602 Fransie
blue is not red
pi_10762200
Een rode bank en een paarse muur lijkt mij niks
Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
pi_10762208
quote:
Ik ga verhuizen (eindelijk),
en ik denk er aan om een muur paars te verven.
Mijn vraag is dat mooi,is er iemand die ook een gewaagde kleur in huis heeft en staat dat ook?

Ik heb een fel rode bank 3 en 2 sits
Verdere meubels zijn van blank eiken en de vloer worden witte laminaat tegels.

doei

Hadden wij ook. Krijg je vroeg of laat spijt van.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_10762215
wat voor kleur paars is het?
  Trouwste user 2022 donderdag 29 mei 2003 @ 21:46:35 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_10762226
Ik neem aan dat je alleen wonend bent.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_10762228
Ja, lijkt wel mooi volgens mij.
Alleen zou ik dan die fel rode meubels niet voor die paarse muur zetten, maar dat wat je ervoor zet een beetje rustig houden.

Ik vraag me alleen af of het wel mooi lijkt met blank eiken? Hmm..

Milf donderdag 29 mei 2003 @ 21:46:49 #8
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_10762230
ik heb gelige muren en een bordeauxrode muur centraal in de woonkamer. omdat mijn bank bordeaux rood is.

ik wou ook graag paars in de huiskamer maar dat ging niet samen met de bank.
de trap in de hal is wel lila

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 29 mei 2003 @ 21:49:05 #9
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_10762267
Volgens mij ben je daar vrij snel op uitgekeken. Je moet ook goed inschatten of je kamer niet te donker wordt indien je de muur in die kleur verft.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_10762280
Hmmm... Vraag het anders aan paarse_paashaas.
Ars longa, vita brevis
pi_10762315
zou ik persoonlijk niet doen. ziet er heel gaaf uit, ben ik helemaal met je eens, maar ik denk dat je er snel op uitgekeken raakt. misschien beter wat met kleine spulletjes doen. ga ik ook doen in mijn nieuwe huis.
Ik heb nml een keer de fout gemaakt een muur te verven en daar had ik na een half jaar spijt van.
  Milf donderdag 29 mei 2003 @ 21:52:30 #12
16000 nikky
pi_10762340
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:51 schreef wenneke1 het volgende:

Ik heb nml een keer de fout gemaakt een muur te verven en daar had ik na een half jaar spijt van.

ja en? als je spijt krijgt verf je hem toch opnieuw in een andere kleur?
kzie het probleem niet zo.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_10762359
Een gekleurde muur brengt warmte in je huis(kamer); ik heb in de woonkamer een (1) oranje muur ("verweerde look" zeg maar), en in andere kamers 1 rode. Paars kan dus best, maar niet te fel
pi_10762376
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:52 schreef nikky het volgende:

[..]

ja en? als je spijt krijgt verf je hem toch opnieuw in een andere kleur?
kzie het probleem niet zo.

klopt ja, maar paars is zon lekker kleurtje waar je wat meer moeite voor moet doen als je hem weg wil krijgen.
  Milf donderdag 29 mei 2003 @ 21:56:12 #15
16000 nikky
pi_10762398
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:54 schreef wenneke1 het volgende:

[..]

klopt ja, maar paars is zon lekker kleurtje waar je wat meer moeite voor moet doen als je hem weg wil krijgen.

met de meeste kleuren....

maar je moet soms eens wat expirimenteren. en als je het bij 1 muur houd en elk jaar een andere kleur geeft is het net of je een nieuwe woonkamer hebt

donderdag 29 mei 2003 @ 21:58:07 #16
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10762428
paars staat best..

Ik heb in de woonkamer één lila muur... en de slaapkamer is aubergine, beige met zilver..

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 29-05-2003 23:14]

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_10762434
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:56 schreef nikky het volgende:

[..]

met de meeste kleuren....

maar je moet soms eens wat expirimenteren. en als je het bij 1 muur houd en elk jaar een andere kleur geeft is het net of je een nieuwe woonkamer hebt

das waar, maar of je daar zin in hebt is een tweede. ( ikke niet, ik moet eerst nog verbouwen)

pi_10762653
Als ik een muur paars verf (licht paars) en het is lelijk,
kan ik er dan weer gewoon witte verf over heen doen of komt die paarse
kleur er doorheen?
pi_10762665
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 22:14 schreef moeke het volgende:
kleur er doorheen?
Ik ben bang dat dat niet in 1 x pakt..
En je het dus 2 of 3 keer over zal moeten doen?
Of zie ik dit verkeerd
  donderdag 29 mei 2003 @ 22:16:00 #20
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10762685
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 22:14 schreef moeke het volgende:
kleur er doorheen?
Jawel hoor.. moet je gewoon latex muurverf nemen.. dat trekt helemaal dicht.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_10763146
Ligt ook aan hoe groot de muur is denk ik..
pi_10763155
Ach gewoon gaan proberen, als het niet lijkt kan je er altijd nog weer een andere kleur opsmeren
pi_10763244
Eén muur in je kamer in een warme, diepe kleur geeft vaak een heel mooi effect, ik heb diverse voorbeelden daarvan gezien.

Probeer wel een paarstint die warm is, dus niet een te harde kleur paars, dan steekt het zo uit.

Ik ga deze zomer ook mijn huis opnieuw doen, en wil in elke kamer een andere kleur op 1 muur.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_10763596
Als je je muur lila verft, en hem daarna weer wit wil hebben moet je er wrsch wel 2 x overheen om het weer egaal wit te krijgen.

Wat je ook kan doen, een groot paneel ( plaat triplex/multi) verven in een opvallende kleur en die tegen de wand plaatsen, ben je er flauw van, dan draai je m om en verf je de andere kant bv

vrijdag 30 mei 2003 @ 00:49:25 #25
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_10765629
Ik heb een keukenmuur paars geverfd. Vind ik best een gaaf effect, woon er al drie jaar en er nog niet op uitgekeken. Alleen wel ff opletten dat je geen latex op je keukenmuren smeert als die ruimte (zoals bij mij) slecht geventileerd is. Want dat gaat mis

Was geen probleem, dekte in 1 keer. Wit eroverheen (moest op het plafond namelijk bijwerken) dekte in 2x.

Succes!

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  vrijdag 30 mei 2003 @ 01:11:54 #26
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10765910
Ik heb een vrij lange muur, waarvan de helft creme wit is en de andere helft mooi paars.
Dezelfde kleur paars komt op de andere muur dan weer terug, maar dan als tussen streep/blok, zeg maar.
Ik heb er een bordeau rood bankstel bij en het staat mooi, al zeg ik het zelf
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_10765923
Paarse muren met turquoise glimmende vloer, helemaal top
pi_10765998
Ik vind op zich een paarse muur wel tof. Had ik zelf ook in me oude slaapkamer, en een roze muur en een lila muur... LoL. Maar met een rode bank? Weet niet of dat wel zo mooi is....
The only chance you had with me was when I was unconscious...
  vrijdag 30 mei 2003 @ 01:24:15 #29
16976 Fling
Fan o' man
pi_10766035
Ik heb in mijn woonkamer ook een muur paars geverfd; een diepe, warme kleur (tegen aubergine aan). Die kleur komt ook terug in andere onderdelen zoals gordijnen, schilderijen etc. Rest van de meubels zijn ecru en koloniaal (zeer donkerbruin), ofwel vrij neutraal.
De combinatie die jij voorstelt, vooral met lila, lijkt me niet zo geslaagd...
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 30 mei 2003 @ 11:18:20 #30
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_10769102
Ik heb een hele rode muur, en ik ben er na 2 jaar nog niet op uitgekeken, hoor
Gewoon proberen dus!
Geluk is een richting, geen punt
pi_10773481
Ligt aan de welke tint paars en het geheel.
Ik heb mijn slaapkamer gestuctuurd en daarna in de breedte van het bed en de nachtkastjes een stuk donker paars geverfd de 2 stukken die daarna overbleven zijn lila of lichtpaars (hoe je het noemen wilt) en loopt door in de muren die ertegen aan grezen.
Het lila loopt aan 1 kant door tot een stukje van de volgende muur en daar begint het roze.
Ik heb inbouw kasten aan 1 van de lila muren en heb de deuren daarvan weer donker paars.
De plinten zijn als contrast groen geworden.(De kleuren zijn van de Jan des Bouvrie lijn)
De gordijnen en de lamp zijn rood velours.
Maak eerst eens een tekening met de kleuren en je meubels kijk of je het dan nog leuk vind na een tijdje.
Haal stalen op bij de winkel van de kleuren die je mooi vind.
Suc6!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 17:58:46 #32
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_10776346
Kan erg mooi zijn.
Wat je ook kan doen is bijv. de helft van de muuer (in de hoogte dan) rood verven...
Wij hebben in de huiskamer over een muur, tot +- 130 ofzo blauw in 3 tinten/stroken.
En in de andere kamers datzelfde met groen en paars.
Kan dus erg mooi zijn.
En is weer is wat anders.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  vrijdag 30 mei 2003 @ 18:45:12 #33
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_10777000
Wij hebben 1 muur in onze slaapkamer knalrood geverfd. (Noujah, laten doen ) Vrij gewaagd, omdat onze woonkamer lekker rustig is. Maar we hebben er nog geen spijt van, en we zijn er nog niet op uitgekeken!

Paar tips:
- Laat het een ander doen. Een kleur als wit op de muur pakt meestal in 1 keertje, en dan ben je klaar. Maar als je een donkere kleur pakt, moet je er meerdere keren overheen. En als je niet precies over ieder stukje evenveel verf doet, zie je strepen en kleurverschil. Heel irri. (Of je moet het natuurlijk vaker hebben gedaan, in tegenstelling tot mij..hehe)
- Een knalkleur op de muur is leuk, zolang het maar bij 1 a 2 muren blijft, en de rest van je interieur niet te 'Carnaval Festival' is (als je begrijpt wat ik bedoel ) Wij hebben ons bed en de kast zwart en wit gehouden, rustig dus. Als je een knalmuur én knalmeubels hebt wordt het maybe iets te veel van het goede...Bedenk wel: Je huis is meestal de plek waar je rust vindt om uit het dagelijks leven van werken etc te ontsnappen.

Onze slaapkamer (misschien niet de meest duidelijk foto, maar de digicam is uitgeleend ):

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  dinsdag 3 juni 2003 @ 11:36:41 #34
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_10847788
Ik heb een paarse muur en bordeaux rode vloerbedekking.. de rest van de muren en het plafond is gewoon wit. Oja en heb een zwarte bank en een gele stoel, het staat prachtig allemaal
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_10847951
paarse muur is lelijk, tenzij je het heel goed weet te combineren met een hele lichte kleur, maar dat is voor zover ik weet onmogelijk
waarom is paars lelijk?
paars is verschrikkelijk donker, je zal versteld staan hoe donker gewoon rood er al uit ziet, maar paars is nog 3x erger. mn zusje heeft haar kamer paars met rood, en overdag lijkt het alsof de zon net onder is, zo donker, terwijl de zon gewoon de kamer in schijnt. echt heel appart.
tja als je van donker houdt, ga je dan je gang maar

pi_10850392
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 18:45 schreef Offy het volgende:
Onze slaapkamer (misschien niet de meest duidelijk foto, maar de digicam is uitgeleend
[afbeelding]
Dat ziet er erg cool en sfeervol uit!

Een gekleurde wand in een kamer vind ik meestal wel mooi. Het meubilair en de aankleding in stijl neerzetten, kan er echt top uitzien. Ik houd meer beetje van het strakke dan het rommelige/knusse, dus zou zelf nooit alle wanden een opvallende kleur geven. Dan wordt de kamer ook snel te donker en het wordt mij dus te druk. Pak dan op zijn minst een lichte/warme kleur voor de overige wanden.

Please, find my happy place!
  FOK!fossiel dinsdag 3 juni 2003 @ 13:41:45 #37
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_10850614
Mijn vriendin heeft ook 1 muur en vensterbanken (e.d.) paars geverfd en de rest gebroken wit, staat erg leuk .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 3 juni 2003 @ 13:42:27 #38
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_10850638
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 18:45 schreef Offy het volgende:
Wij hebben 1 muur in onze slaapkamer knalrood geverfd. (Noujah, laten doen ) Vrij gewaagd, omdat onze woonkamer lekker rustig is. Maar we hebben er nog geen spijt van, en we zijn er nog niet op uitgekeken!
Hehe, dat lijkt behoorlijk veel op onze slaapkamer. Lustopwekkend ook, dat rood

Maar, paars dus. Ik heb een lange muur in een behoorlijk grote eet/werkkamer knalpaars geverfd en het is prachtig. Wel een strakke witte doorkijkkast er tegen aan, wat het geheel wat breekt,maar als je een lichte kamer hebt is het een behoorlijke aanrader.

"Now we've only done one of the five basic torture groups. We've done blunt, but that still leaves sharp, cold, hot, and loud. Have a preference?"
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2003 @ 18:15:05 #39
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_10857801
waarom zouden wij hier op fok! het mooi moeten vinden? wij komen er waarschijnlijk toch niet!

ga op je eigen smaak af! weeg alles goed af, nu mooi maar later ook nog? enzovoort!
dan maak je voor je zelf de beste beslissing en niet omdat iemand hier het wel/niet mooi vind!

(ach tis maar een idee)

edit=typo

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 4 juni 2003 @ 21:47:45 #40
28726 Karin21
Ik ben de gekste !
pi_10890799
Ik heb mn keuken en kamer ( ineen) helemaal paars. 2 muren bij het raam echt donkerpaars, en de andere muren lila. Heb het al ruim een jaar.
Als je me effe uitlegt hoe ik foto's plaats .....

Kan ik je laten zien hoe mooi het kan zijn.

Karin

Daar doe je helemaal niks aan.
  woensdag 4 juni 2003 @ 21:58:44 #41
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_10891169
Flying_Vee heeft al ruim 1,5 jaar geleden z'n muur in de woonkamer licht paars geverfd en is er nog steeds erg blij mee

Je moet natuurlijk wel goed combineren,

Ik heb dus zwarte en zilverkleurige meubels en dat staat goed, m'n vloer is belegd met plavuizen die wit met een lichte grijze streep zijn zodat m'n kot niet te donker is

ps ik heb wel wat dingen zoals kussens in felle kleuren om wat actie in het geheel te brengen.

"Censuur is de dood van de democratie"
  donderdag 5 juni 2003 @ 11:07:33 #42
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_10899936
wij hebben (in de keuken weliswaar) ook een lichtpaarse semi lila kleur op de muur, is best een gaaf resultaat! Maar of het bij je bankstellen past is een 2e...
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
  donderdag 5 juni 2003 @ 11:20:26 #43
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_10900202
Ik heb ook al anderhalf jaar een prachtige paase muur in mijn huis en ik ben er nog steeds blij mee.

Heb wat foto's van slechte kwaliteit, de kleur is minder blauwig dan het hier lijkt. En ik ruim wel eens op

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 18:53:44 #44
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_10936559
ik ken iemand met 1 paarse muur en de rest wit of beige. Staat goed vind ik hoor, maar als je rode banken hebt zal ik toch voor een ander kleurtje gaan...
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_24037032
*schop*

Ik ben nu de wand waar mn bed tegenaanstaat paars aan t schilderen...Even een pauze op fok aan t houden want ik heb een lamme arm!
Ik vind het er tot nu toe erg gaaf uitzien, de rest van mn kamer heeft gewoon witte muren. Maar in de geverfde wand zit ook een klein vierkant raampje, en dat staat nu opeens stukken leuker!
(:
pi_24037150
Kijk eens naar het werk van Barragan, een mexicaanse architect.

Felle kleuren kunnen dus best mooi zijn.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_24037594
ik heb zelf ook een paarse / lila muur gehad, op mijn slaapkamer.
viel me heel erg tegen, omdat het s'avonds heel anders leek, bijna tegen het grijze aan...
niet echt gezellig.
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
pi_24037985
Ik heb vorige week een muur in de woonkamer paars geverfd, ik vind 't super staan! Had ik veel eerder moeten doen. Omdat het een grote kamer is ook geen last van het verkleineffect.
Het is ook een hele mooie kleur paars, al zeg ik het zelf
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_24038172
*klaar!* het ziet er COOL uit!
MEGA paars, maar ik heb dus ook een hele grote slaapkamer, en ook geen last van dat "verkleineffect" + het kleine raampje maakt een boel goed.

En wat que-pasa zei: ik snap best dat t tegenvalt als je niet van grijsachtig houdt..maar dat ligt m ook wel aan je verlichting in huis natuurlijk!
Ik kan zelf nu moeilijk felwitte lampen aandoen, want dat ziet er dan enorm koel uit. Maar met wat warm, gericht licht, kom je een heel eind wbt gezelligheid
(:
pi_24038342
Bij mij ziet het er helemaal niet grijzig uit, juist heel helder. Misschien ook een iets andere kleur paars (heb het laten mengen).
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:44:30 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24039232
Ik vind de mijne heel mooi

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:56:03 #52
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24039517
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:54 schreef nein het volgende:
*klaar!* het ziet er COOL uit!
MEGA paars, maar ik heb dus ook een hele grote slaapkamer, en ook geen last van dat "verkleineffect" + het kleine raampje maakt een boel goed.

En wat que-pasa zei: ik snap best dat t tegenvalt als je niet van grijsachtig houdt..maar dat ligt m ook wel aan je verlichting in huis natuurlijk!
Ik kan zelf nu moeilijk felwitte lampen aandoen, want dat ziet er dan enorm koel uit. Maar met wat warm, gericht licht, kom je een heel eind wbt gezelligheid
Leuk nein!!! Heb je ook een foto toevallig?? Ik zou het wel graag willen zien
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_24040744
Ik heb alle muren in mijn zolderkamer een lichte kleur paars geverfd en ben er superblij mee. Zonder meubeltjes leek het wel even erg... paars Maar nu alles in mn kamertje staat vind ik het heel mooi. Niet te fel ofzo, maar gewoon een warme rustige kleur.
pi_24041041
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:56 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Leuk nein!!! Heb je ook een foto toevallig?? Ik zou het wel graag willen zien
hey! ja...euh..zodra mn andere muren ook gesausd zijn! (die worden gewoon witachtig)
Maar het is alvast een stap in de goeie richting, nu nog alle verfspullen weer opruimen en de rest van de zooi in mn kamer wegbergen...als t er dan ook al toonbaar uitziet gooi ik er binnenkort wel een fototje bij (heb de camera aan moeders uitgeleend )

edit: mijn kleur lijkt behoorlijk op die van sanne!! misschien ietsss donkerder en een tikkeltje minder blauw (maar dat kan ook van de flitser komen)
(:
pi_24051036
quote:
Klinkt súpercool!!!
DOEN!
pi_24051519
Doen natuurlijk!!!! Ik heb op nog geen 25m2 een groene, gele, oranje/paarse, paarse en donker/lichtpaare muur en heb er nog geen dag spijt van!
maar ik word dan ook helemaal gek in een wit-wit-wit huis!
pi_24052452
(euh..mensen, TS vroeg dit in mei 2003..ik denk dat ze inmiddels al wel een kleurtje heeft gekozen)
(:
pi_24056546
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:44 schreef Sanne het volgende:
Ik vind de mijne heel mooi

[afbeelding]
Wow, da's echt een prachtige kleur.
pi_24058751
Ja, wat zou moeke gekozen hebben?
pi_24059259
ik kwam net tot de opmerkelijke conclusie dat mijn paars excact hetzelfde is als die van mijn gamecube
*past haar interieur opmerkelijk goed aan op haar accesoires*

http://adventures.ngenres.com/screens/146/gamecube.jpg
(:
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:05:38 #61
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_24060626
ik zal es een foto maken van mijn *(ouders dan he) huiskamer. met mooi paars
-edit- is trouwens zelfs twee kleuren paars. gvd nu die digicam nog vinden..
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_24076124
Ik ga 1 muur helemaal rood verven en de rest van de muren wil ik beige / gebroken wit houden. Ik heb donkere teka meubels en de eettafel heeft rode stoelen, verder heb ik een camel bank. Ik denk dat een paarse muur wel hetzelfde effect heeft als een rode. Alleen lijkt me de combi, paarse muur en rode bank niet erg mooi.
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 09:54:08 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_24076314
wat is er mis met paars en rood?

Wij hebben 1 paarse muur en de rest is lila en voor de lila muur staat een rode hoekbank. Daarbij hebben we een witte vloer, groene gordijnen rode eetkamerstoelen en wat grenen spul.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 19 december 2004 @ 09:56:30 #64
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24076326
quote:
Op zondag 19 december 2004 09:54 schreef moussy het volgende:

Wij hebben 1 paarse muur en de rest is lila en voor de lila muur staat een rode hoekbank. Daarbij hebben we een witte vloer, groene gordijnen rode eetkamerstoelen en wat grenen spul.
Heb je daar ook foto's van moussy?? Ik ben wel benieuwt!
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 10:03:14 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_24076361
Nee, maar zodra ik puin geruimd heb zal ik die wel eens plaatsen nu staan er overal dozen met kersttroep

We hebben trouwens een oranje keuken en een rode met gouden slaapkamer. 1 van de kinderkamers is rood, met zilver en lila en we hebben een circustentslaapkamer

ff een kleurenschemaatje van de woonkamer
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 10:08:12 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_24076394
Ik heb wel een foto van mn paarse muur gevonden.

net klaar

Paars met bont

Lila met rood en zilver... helaas ziet het er een beetje grijs uit op deze foto.
  zondag 19 december 2004 @ 10:12:42 #67
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24076418
ik heb ook een paarse muur met een paars schilderij erop.
ik vind het zelf wel mooi
fok you ja!
pi_24076421
ik heb er ook eentje, en ik ben er nog elke dag blij mee hoor!
Gewoon doen!

zondag 19 december 2004 @ 10:15:10 #69
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24076440
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:13 schreef Winkelmander het volgende:
ik heb er ook eentje, en ik ben er nog elke dag blij mee hoor!
Gewoon doen!

[afbeelding]
Zo'n kleur paars heb ik ook uitgezocht!! Maandag ga ik beginnen met schilderen
pi_24076545
Mijn kamer is paars met roze. (En mijn webcam is brak.)

zondag 19 december 2004 @ 10:31:44 #71
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24076558
doe maar ja
  zondag 19 december 2004 @ 10:32:46 #72
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24076568
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:31 schreef fs180 het volgende:
doe maar ja
oh laat maar :\
  zondag 19 december 2004 @ 11:34:33 #73
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_24077243
digicam eindelijk gevonden zal de pics gaan uppen en dan staan ze zo hier. dan kun je zien dat wij meerdere paarse muren hebben:p
  zondag 19 december 2004 @ 11:36:40 #74
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_24077283
nou ik zie dat je al beslist hebt en me digicam is denk kapot ofzo dus laat ik het maar zitten.
pi_24078573
moussy Heb je dat paars met bont zelf geschilderd of is dat behang??
(:
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 13:03:57 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_24079030
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:45 schreef nein het volgende:
moussy Heb je dat paars met bont zelf geschilderd of is dat behang??
de onderkant hebben we geschilderd met jan de bouvrie verf en de bovenkant, dus het bonte, is praxis behang
pi_24079479
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:03 schreef moussy het volgende:

We hebben trouwens een oranje keuken
Ik ook.
quote:
en een rode met gouden slaapkamer.
Najaa, ik ook.
pi_24131966
quote:
Op zondag 19 december 2004 09:54 schreef moussy het volgende:
Die combinatie lijkt me gewoon raar. Ik heb het alleen nog nooit gezien in het echt, misschien is het wel heel mooi. Dit is namelijk alleen wat ik denk.
pi_24133198
En mijn paarse muur
Niet geverft maar behangen, ben er erg blij mee

pi_24133686
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:00 schreef Elin het volgende:
En mijn paarse muur
Ontzettend tof behang! Alleen vind ik het dan weer jammer dat de rest zo wit is.

Ik begrijp de angst voor het 'verklein-effect' niet zo. Mensen zouden veeleer bang moeten zijn dat hun woning te leeg en sfeerloos voelt. Ik wil een knus gevoel hebben in huis, en niet verdrinken in witte muren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_24133741
Ligt het aan mij of is dat een beetje slordig behangen? Ik zie nog verschillende verticale strepen zitten?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_24133781
nee ligt niet aan jou.. ik ben echt een leek in behangen.
Alles zat er echt perfect op, tot het ging drogen.. toen kreeg ik ineens overal strepen
de meeste heb ik daarna wel weg kunnen werken maar bij 2 wil het niet lukken, ik baal daar echt van.
  woensdag 22 december 2004 @ 10:35:41 #83
105263 Litso
Interlectueel.
pi_24133783
"Is een paarse muu mooi"?

Tja, is een bloem mooi? Is een paard mooi?

Is dat niet gewoon een kwestie van smaak?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_24133985
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:00 schreef Elin het volgende:
En mijn paarse muur

[afbeelding]
Cute!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: