quote:'t is idd niet echt een seizoendseinde, maar opzich een goede plek om te stoppen.. geen idee nog hoe het afloopt!
Op woensdag 28 mei 2003 23:06 schreef Jape het volgende:
whiiiiieeee zombiiiiiies!
quote:Ik dacht al dat er iets niet klopte.
Op woensdag 28 mei 2003 22:14 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
.
Maar wat een KUTGODVERding dat ze nu stoppen.
"One bite stand" dus.
quote:Ik denk september.
Op woensdag 28 mei 2003 23:13 schreef Leg0las het volgende:
September? NeeeeeeeeeeeeeCordeliaaaaaaaa
Echt mooi gedaan
.
Ik erger me mateloos aan Connor, echt vreselijk ventje
En helaas, voorlopige laatste afleveringen
.
Wanneer begint het weer?
quote:September.
Op woensdag 28 mei 2003 23:24 schreef MM- het volgende:
Shit!! Ik kan hier echt niet tegen, ik zit al te kijken of seizoen 4 op dvd te kopen is maar ik zie hem nergensIk kan echt niet wachten hoor
Wanneer begint het weer?
Damn zeg... waarom die zomerstop.... *zucht*
quote:seizoen 4 van angel bedoel je? dan kan je nog wel zo'n 10 maanden ofzo wachten denk ik
Op woensdag 28 mei 2003 23:24 schreef MM- het volgende:
Shit!! Ik kan hier echt niet tegen, ik zit al te kijken of seizoen 4 op dvd te kopen is maar ik zie hem nergensIk kan echt niet wachten hoor
Wanneer begint het weer?
quote:Owja..
Op woensdag 28 mei 2003 20:16 schreef SmashBro het volgende:[..]
De finale van s6 zond Net 5 uit op 22 januari van dit jaar...
En s7 zou eigenlijk pas in het najaar beginnen, dus we mogen Net 5 alleen maar dankbaar zijn dat ze daar in maart al mee zijn begonnen.
Maar je kan idd wel zeiken op net5 maar we hebben de nieuwe seizoenen echt stuk eerder dan de rest van de wereld..
man.. net5 begon al aan s7 nog voordat het in amerika afgelopen was.
is in nederlandse tvwereld toch wel uniek te noemen
quote:Huh? Buffy in in Nederland toch met seizoen 6 bezig? Ik ben ik nu compleet abuis??
Op donderdag 29 mei 2003 07:26 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Owja..
Maar je kan idd wel zeiken op net5 maar we hebben de nieuwe seizoenen echt stuk eerder dan de rest van de wereld..
man.. net5 begon al aan s7 nog voordat het in amerika afgelopen was.
is in nederlandse tvwereld toch wel uniek te noemen
quote:Je bent compleet abuis
Op donderdag 29 mei 2003 10:04 schreef WheeleE het volgende:[..]
Huh? Buffy in in Nederland toch met seizoen 6 bezig? Ik ben ik nu compleet abuis??
quote:Argh..dat betekent dus dat er na dit seizoen geen nieuwe Buffy-afleveringen meer komen...
Op donderdag 29 mei 2003 10:57 schreef naar het volgende:[..]
Je bent compleet abuis
In NL is Buffy aan seizoen 7 bezig en Angel aan seizoen 4. Angel vertrok uit Sunnydale aan het einde van Buffy S3, remember? De BBC is nu bezig aan de laatste afleveringen van Buffy S6.
quote:DVD boxen kopen?
Op donderdag 29 mei 2003 11:31 schreef WheeleE het volgende:[..]
Argh..dat betekent dus dat er na dit seizoen geen nieuwe Buffy-afleveringen meer komen...
*snik* hoe moet dat dan met mijn verslaving?!?
One bite stand was leuk idd, en dat stukje waarin Anya Spike ging "verleiden" was grappig. En wat een cliffhanger weer:
~Angel~
Wat mooie quotes:
Lorne: Oh, I believe he's referring to the big bad, possibly invincible, demony thing that nearly killed us all before he ring-mastered tonight's Cirque du Flambe.
Wesley: There is a line, Lilah. Black and white, good and evil.
Lilah: Funny thing about black and white you mix it together and you get gray. And it doesn't matter how much white you try and put back in, you're never gonna get anything but gray. (gevolgd door verwijzing naar Fred en Gunn And I don't see your Texas-gal-pal wearing that color. Come to think of it, she prefers black.)
Wesley: Not really a girl. Something ancient and evil dressed like a girl.
Gunn (die weer erg vervelend was tegen Wesley
, maar deze opmerking was wel leuk): So, what's it say about the Big Bad Wolf if he can just stride right in and suck the energy out of Evil Red Riding Hood?
En:
.
quote:Maar waren niet de zombies zoals afgelopen keer.
Op donderdag 29 mei 2003 13:15 schreef schatje het volgende:
Zombie's waren ook te zien in seizoen twee, als politie agenten die de jongeren van het opvangtehuis hard aanpakten.Wesley werd toen ook neergeschoten.
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 15:25 schreef Shogo het volgende:[..]
Maar waren niet de zombies zoals afgelopen keer.
quote:Euh, heb ik iets verkeerds gezegd?
Op donderdag 29 mei 2003 19:39 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
btw, wel kut dat cordy weg gaat:(
maar spike gaat ook wel ass kicken denk k
quote:Voor een samenvatting + review van Angel verwijs ik je naar City of Angel, erg goede episode guide. Helaas is de BuffyGuide nog niet helemaal up-to-date. Ook de site met transcripts van beide series loopt wat achter.
Op vrijdag 30 mei 2003 09:28 schreef BlackSheep het volgende:
kan iemand me vertellen hoe et einde van buffy gegaan is, dat heb ik gemist
en heel Angel heb ik ook gemist dus was daar allemaal gebeurd?
quote:Cordelia: "I'm just glad everyone is back together."
Op vrijdag 30 mei 2003 11:09 schreef FallenAngel666 het volgende:Angel
"Take your new boyfriend and get hell out!" (ofziets
)
quote:Een nieuwe Buffy film?
..
..
Een mogelijke weerzien met deze wonderschone dame is een eventuele Buffy-film, die heel waarschijnlijk wordt gemaakt!
quote:Dat is ook nieuws voor mij, zal eens kijken of ik er iets over kan vinden
Op dinsdag 3 juni 2003 13:10 schreef -Jay-20- het volgende:Een nieuwe Buffy film?
whohoo
Heeft er iemand hier al iets van gehoord??
Morgen geen Buffy/Angel
.
Buffy Season 1 t/m 6 in 350mb xvid dvd-rips + alle dvd extras en Season 7 in 350mb xvid TV-rips! whohooo!
Angel Season 1 t/m 3 in 350mb xvid dvd-rips en Season 4 in 350mb xvid TV-rips!
whohooo!
Oh ja en van Buffy nog een paar cd's met interviews, wallpapers, transcripts, fanfic muziek videos, promos, bloopers en overige Buffy videos en een poster
En ja dat waren heel wat tripjes bij de aldi langs voor cd's
(Met dank aan de DC++ hubs van het Asgard netwerk!)
FF patsen mag toch wel?
[Dit bericht is gewijzigd door -Jay-20- op 19-06-2003 00:23]
quote:Zucht..
Op woensdag 18 juni 2003 23:50 schreef -Jay-20- het volgende:
Jay Heeft inmiddels:Buffy Season 1 t/m 6 in 350mb xvid dvd-rips + alle dvd extras en Season 7 in 350mb xvid TV-rips! whohooo!
Angel Season 1 t/m 3 in 350mb xvid dvd-rips en Season 4 in 350mb xvid TV-rips!
whohooo!Oh ja en van Buffy nog een paar cd's met interviews, wallpapers, transcripts, fanfic muziek videos, promos, bloopers en overige Buffy videos en een poster
En ja dat waren heel wat tripjes bij de aldi langs voor cd's
(Met dank aan de DC++ hubs van het Asgard netwerk!)
FF patsen mag toch wel?
Wat ben jij een bikkel zeg
quote:Dat had ik ook.
Op woensdag 18 juni 2003 23:50 schreef -Jay-20- het volgende:
Jay Heeft inmiddels:>knip<
Toen maar DVD's gaan kopen.
quote:God straft uiteindelijk
Op donderdag 19 juni 2003 19:56 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Dat had ik ook.
En toen ging er iets mis emt de harde schijf en was alles weg.
Want had alle belangerijke dingen op die schijf staan
En ik was er uren per dag mee bezig om alles goed te downloaden.
Achja wou toch ooit de DVD's kopen.
quote:Expeditie Robinson hopelijk ook weer op de zondagavond
Op dinsdag 1 juli 2003 20:58 schreef SmashBro het volgende:
3 augustus al! Dat is al vet snel.
quote:Ehm, is ABC geen big business voor Net 5 dan
Op dinsdag 1 juli 2003 22:04 schreef WheeleE het volgende:
Yay! Dat is goed nieuws.
Ik denk dat het zo snel al komt omdat augusus nog net voor het big-business tvseizoen zit. Ze hebben nog genoeg tijd om de resterende afleveringen uit te zenden en de weekjes zo vol te maken.
quote:Ja, als dat niet is uitgesteld i.v.m. sars...
Op dinsdag 1 juli 2003 22:17 schreef schatje het volgende:[..]
Expeditie Robinson hopelijk ook weer op de zondagavond
![]()
![]()
.
quote:Dat begint ook weer gewoon op 3 augustus lijkt mij, net als Charmed (en als Net 5 het helemaal goed wil doen: Alias!).
Op dinsdag 1 juli 2003 22:19 schreef schatje het volgende:
En Angel natuurlijk, is daar wat over bekend??
Of zouden ze toch gewoon hun eigen aankoop moeten regelen??
quote:Ook geen spontane tussenstop graag.
Op woensdag 2 juli 2003 00:25 schreef marsterretje het volgende:
Ik verbaas me nergens over in tv land.
Ik HOOP dat ze buffy tot de laatste aflevering uit blijven zender, maar de zekerheid heb je nooit.
quote:*rolls eyes*
Op woensdag 2 juli 2003 00:44 schreef TheGeneral het volgende:
Damn, Ik zie liever Charmed terug
Als je een beetje logisch nadenkt... Charmed komt natuurlijk ook weer terug dan.
quote:Ik bedoelde meer dat het officiele winter-tvseizoen dan nog niet is begonnen. En omdat er geen heel seizoen meer over is van Buffy en Angel, komt dat mooi uit.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:24 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ehm, is ABC geen big business voor Net 5 dan
.
[..]
quote:Episode 7x08 "Sleeper" volgens mij.
Op donderdag 3 juli 2003 23:50 schreef RemCow het volgende:
Hm.. Ik heb een tijdje geen Buffy's gevolgd op Net 5.
Waar waren ze gestopt?
quote:Ah, hoef ik er nog maar 2 te zien om ze verder op Net5 te volgen
Op vrijdag 4 juli 2003 11:25 schreef SmashBro het volgende:[..]
Episode 7x08 "Sleeper" volgens mij.
Weet iemand al hoe laat het komt, dan kan ik het opnemen...
En komt alleen Buffy, of ook Angel en Charmed? (duim duim) Of is dat nog onbekend...?
quote:Zal wel weer een hele avond worden, van 20:30 tot 23:00 ofzo?
Op zaterdag 19 juli 2003 16:53 schreef Soep het volgende:3 augustus ben ik nog op vakantie!!
Weet iemand al hoe laat het komt, dan kan ik het opnemen...
En komt alleen Buffy, of ook Angel en Charmed? (duim duim) Of is dat nog onbekend...?
Ik ben het al weken aan het rondbazuinen, maar niemand gelooft dat het al zo snel terugkomt!
quote:Hm.. De Gilmore Girls is ook leuk. Jammer dat ze het misschien niet meer bij elkaar houden. Vond ik altijd wel handig.
Op dinsdag 22 juli 2003 21:12 schreef SmashBro het volgende:
-Knip-
Als ze nou maar niet zo loos zijn om Charmed en bijv. Buffy op hetzelfde tijdstip te plannen op dezelfde dag
Gegeven dat dat zo is wordt de aller, allerlaatste aflevering op woensdag 3 december uitgezonden. Programmeer je videorecorder alvast.
Alvast bedankt!!
Maarja zeker is dat het nog uitgezonden wordt, hoelang het nog duurt is helaas een moeilijkere vraag. Waarschijnlijk zal dit dan pas in de winter worden. Bij de nieuwe najaarsprogrammering wordt met geen woord gerept over deze series.
quote:Je hebt helemaal gelijk. Dat wordt een maandje langer wachten dus.
Op woensdag 23 juli 2003 20:19 schreef Zun het volgende:
De nieuwe Veronicagids rept met geen woord over een eventueel Buffy/Angelfest op zondag 3 augustus. Sterker nog, ze hebben het over een Hele Slechte Film die die avond wordt uitgezonden op Net5. Ook op SBS6 hoeven we die avond niet te rekenen om Buffy uit te zenden. Er is natuurlijk een klein kansje dat Vacht ermee verder gaat (wat niet bij de TV Volgende Week is opgenomen), maar het lijkt me redelijker aan te nemen dat 3 augustus gewoon een typo was, en het 3 september zou moeten zijn, wat niet alleen het begin van het nieuwe televisieseizoen is, maar ook gewoon een woensdag.
quote:Dan ga ik downloaden hoor. Ik ga niet nog langer wachten (met name op het einde van Buffy).
Op dinsdag 29 juli 2003 12:04 schreef LWaS het volgende:
Volgens een Nederlandse mailinglijst, die contact heeft gezocht met SBS / Net5 is de kans vrij aanwezig dat Buffy en Angel pas in 2004 weer op de buis zullen verschijnen....
2004, hoe halen ze het in hun hoofd?
quote:ik kan het me voorstellen...ik word er nou niet echt dat je zegt vrolijker van....
Op dinsdag 29 juli 2003 12:06 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dan ga ik downloaden hoor. Ik ga niet nog langer wachten (met name op het einde van Buffy).
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 19:49 schreef SmashBro het volgende:
Lieve foto:
Als 't nog erg lang duurt ga ik weer verder met afleveringen op de computer. Ik wil Buffy zien!!!
quote:Jezus, wat een brutaliteit.
Volgens een Nederlandse mailinglijst, die contact heeft gezocht met SBS / Net5 is de kans vrij aanwezig dat Buffy en Angel pas in 2004 weer op de buis zullen verschijnen....
Ik heb besloten me er niet meer druk over te maken en ik zie wel wanneer het komt...niemand weet het op dit moment zeker, en zolang het niet op teletekst of tvgids staat laat ik me niet "bang" maken door mensen die denken het te weten!!
Ik weiger ze te downloaden!! Dat haalt de hele spanning eraf, ik vind het namelijk heerlijk om een week uit te moeten kijken naar de volgende aflevering. Dat houdt het tenminste spannend! Verder moet ieder voor zich weten wat hij gelooft en wat hij doet!!
quote:de info die ik heb is vrij betrouwbaar. Simpelweg is er nog geen plek ingeruimd voor B&A in de huidige programmering...
Op dinsdag 29 juli 2003 16:12 schreef heksehiel het volgende:
Heb nu al zoveel verschillende berichten gehoord.. 3augustus, 3 september, najaar, 2004...Ik heb besloten me er niet meer druk over te maken en ik zie wel wanneer het komt...niemand weet het op dit moment zeker, en zolang het niet op teletekst of tvgids staat laat ik me niet "bang" maken door mensen die denken het te weten!!
Ik weiger ze te downloaden!! Dat haalt de hele spanning eraf, ik vind het namelijk heerlijk om een week uit te moeten kijken naar de volgende aflevering. Dat houdt het tenminste spannend! Verder moet ieder voor zich weten wat hij gelooft en wat hij doet!!
beetje jammer
quote:Ja, bedankt Net 5. Verwacht niet dat ik ga kijken naar afleveringen die ik al op DVD heb gezien
maar helaas nahh dan moeten we maar een paar weken wachten .. zucht!!
quote:"aah, ooh, aah, ooh, aah aah aah aaah, ooh etc"
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:21 schreef SmashBro het volgende:
Buffy The Vampire Slayer de film komt vanavond om 00:35 uur op BBC2.
Dit zijn best mooie bijvoorbeeld Schatje, ok wel een tikje kitsch en het zijn meer beeldjes dan action figures, maar toch best mooi:
Spike
Oz
Oz in z'n weerwolfvorm
Drusilla
Giles
Cordy
quote:Drusilla vind ik leuk.
Op maandag 4 augustus 2003 13:02 schreef SmashBro het volgende:
Om maar niet te veel offtopic te gaan in dat merchandisetopicDit zijn best mooie bijvoorbeeld Schatje, ok wel een tikje kitsch en het zijn meer beeldjes dan action figures, maar toch best mooi:
Spike
Oz
Oz in z'n weerwolfvorm
Drusilla
Giles
Cordy
Trouwens, geen Buffy poppetje? Die zou ik wel willen hebben .
quote:Die smiley op het eind doet vermoeden dat je de opblaasvariant wilt
Op maandag 18 augustus 2003 15:47 schreef RemCow het volgende:
En wanneer kunnen we de afleveringen nou verwachten?Trouwens, geen Buffy poppetje? Die zou ik wel willen hebben
.
quote:Buffy en Angel komen dus dan ook nog niet terug.
Woensdag 3 septemberNet 5
20.30 Film: Guilty as sin
22.30 Reclame, reclame
23.30 Will & Grace
24.00-0.30 Roseanne
nahhh we wachten zoals gewonelijk wel weer eens!!!
Vriendelijk bedankt voor je mail.
De nieuwe afleveringen van Charmed zullen vanaf vrijdag 12 september
wekelijks om 20.30 uur te zien zijn.
De nieuwe seizoenen van Buffy en Angel zijn wel door ons aangekocht maar
wanneer deze aan de programmering zullen worden toegevoegd is nog
onbekend. Waarschijnlijk zullen ze beide in januari 2004 worden hervat.
Wij zullen dit uiteraard ruim van tevoren aankondigen in kranten,
omroepbladen, internet en teletekst.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Marloes Smit
Voorlopig geen Buffy en Angel dus
quote:en dit is informatie waar we wat aan hebben!!!
Op donderdag 21 augustus 2003 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Beste Miranda,Vriendelijk bedankt voor je mail.
De nieuwe afleveringen van Charmed zullen vanaf vrijdag 12 september
wekelijks om 20.30 uur te zien zijn.De nieuwe seizoenen van Buffy en Angel zijn wel door ons aangekocht maar
wanneer deze aan de programmering zullen worden toegevoegd is nog
onbekend. Waarschijnlijk zullen ze beide in januari 2004 worden hervat.
Wij zullen dit uiteraard ruim van tevoren aankondigen in kranten,
omroepbladen, internet en teletekst.Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Marloes Smit
Voorlopig geen Buffy en Angel dus![]()
bedankt voor deze informatie!!!
quote:dat zei ik 3 weken geleden al
Op donderdag 21 augustus 2003 21:12 schreef Ericjuh het volgende:[..]
en dit is informatie waar we wat aan hebben!!!
bedankt voor deze informatie!!!
Ik hoef er geen winst op te maken, als ze maar weg zijn. De kostprijs van de disks is meer dan genoeg (alles bij elkaar 10 euro ofzo, da's al prima). Dan hoef ik niet meer verleid te worden, en heeft iemand anders er misschien nog plezier van.
quote:dat moet je houden johh!! dit is het laatste seizoen!! kun je later nog een paar keer de afleveringen terug kijken! ik heb ook heel veel afleveringen van seizoen 7 gedownload maar ik ga ze niet kijken (echt niet) wacht tot ze op tv zijn geweest (dus met ondertitelingen enz enz enz) en als ik daarna nog een aflevering wil kijken doe ik dat gewoon...
Op zondag 24 augustus 2003 03:51 schreef Lamon het volgende:
Voor de ongeduldige liefhebbers, die niet kunnen/willen downloaden:
Ik heb alle afleveringen (behalve 7.04) van seizoen 7 hier op vcd liggen.
Aangezien ik ze niet te vaak gezien wil hebben voordat de dvd uitkomt en ik wilskracht 0 heb mogen ze best weg, die krengen.Ik hoef er geen winst op te maken, als ze maar weg zijn. De kostprijs van de disks is meer dan genoeg (alles bij elkaar 10 euro ofzo, da's al prima). Dan hoef ik niet meer verleid te worden, en heeft iemand anders er misschien nog plezier van.
b.v. aflevering 1 van seizoen 7..
als spike op het laatst in de kelder zit, op het moment dat al de "slechterikken" voorbij komen... en de laatste paar woorden van die aflevering... ze gingen volgens mij zo:
it's not about good and evil.... (zie je buffy) it's about power!!!
van alle seizoenen vind ik dit echt de mooiste uitspraken... kan dat stuk wel 100 keer overnieuw kijken!! en dat doe ik straks dan ook met de gedownloade afleveringen!!
Hoeveel afleveringen van Angel Seizoen 4 zijn d'r nou geweest? Ben het vergeten te volgen toen ze begonnen, en moet ik dus ff bij blijven...
quote:januari is wat ik gehoord heb.
Op maandag 1 september 2003 23:49 schreef DarkUnreal het volgende:
Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen, maar ik was zelf erg benieuwd wanneer Angel en Buffy wee gaan beginnen, en aangezien het nieuwe seizoen begint had ik ff een vraagje..
quote:8, volgens mij. de laatste die ik me kan herinneren was 'habeas corpses'.
Hoeveel afleveringen van Angel Seizoen 4 zijn d'r nou geweest? Ben het vergeten te volgen toen ze begonnen, en moet ik dus ff bij blijven...
quote:Januari waarschijnlijk.
Op maandag 1 september 2003 23:49 schreef DarkUnreal het volgende:
Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen, maar ik was zelf erg benieuwd wanneer Angel en Buffy wee gaan beginnen, en aangezien het nieuwe seizoen begint had ik ff een vraagje..
*zucht*
quote:
'Long Day's Journey' is de aflevering waarmee NET5 hoort te beginnen.
Seizoen 1 op DVD: December 2000
Seizoen 2 op DVD: Mei 2001
Seizoen 3 op DVD: Oktober 2001
Seizoen 4 op DVD: Mei 2002
Seizoen 5 op DVD: Oktober 2002
Seizoen 6 op DVD: Mei 2002
Seizoen 7 op DVD: ...?
quote:*verband ziet*
Op dinsdag 2 september 2003 22:35 schreef Zun het volgende:
Ik heb hoop.Seizoen 1 op DVD: December 2000
Seizoen 2 op DVD: Mei 2001
Seizoen 3 op DVD: Oktober 2001
Seizoen 4 op DVD: Mei 2002
Seizoen 5 op DVD: Oktober 2002
Seizoen 6 op DVD: Mei 2002Seizoen 7 op DVD: ...?
quote:De dvd's zullen wel zo rond mei volgend jaar verschijnen. Er is waarschijnlijk tijd nodig om alle commentaren en featurettes op te nemen en de dvd's van ondertiteling te voorzien in enkele talen. De dvd's van seizoen 6 kwamen ook uit een jaar na het uitzenden van de laatste aflevering van dat seizoen, dus dat zal met seizoen 7 ook wel zo zijn.
Op woensdag 3 september 2003 15:24 schreef Zun het volgende:
Waarschijnlijk is dat nog een beetje overdreven hoop, aangezien een willekeurige amazon.co.uk nog geen release datum heeft staan. Maar ik ga er vanuit dat we zeker de finale op DVD kunnen bekijken voor Net5 er eens aan toekomt... (wat waarschijnlijk april, mei 2004 zal zijn)
quote:
Op woensdag 3 september 2003 00:19 schreef DJKoster het volgende:[..]
*verband ziet*
Seizoen 7 op DVD: Oktober 2003
quote:Snotverdrie. Is dan de BBC onze laatste hoop? Op de /cult/buffy boards aldaar heeft men het over een start van seizoen 7 in begin oktober. Dat zou, als je bedenkt dat er gemiddeld 0.7 aflevering per week wordt uitgezonden, betekenen dat de finale daar ongeveer...
Op woensdag 3 september 2003 16:42 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
![]()
, Mei 2004
.
Crap. In mei wordt uitgezonden.
edit: ze was 95% van de tijd in beeld en ze kan best wel goed acteren
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 05-09-2003 15:47]
quote:
*verband ziet*
.
putjes en krasjes en randjes beetje los en overblijfsel van een stickertje..
ook allemaal kreukjes en verkleurigen, ziet er als 2dehands uit
seizoen 1 kwam ook van cd-wow en die was gewoon nog helemaal gaaf
* Hertog_Martin wil altijd zn hoesjes perfect houdenmaar dat kan hier dus al niet meer:{
-over krassen op de covers
-ook op de pagina's in het 'boek' zitten vlekken/krasjes
-van disc 6 is er bij de rand zelfs een klein stukje AF!
-de sticker is verwijderd (en nog slecht ook)
-er zit een vlek op de streepjescode
-de discs hebben meer krassen dan de discs van mn eigen seizoen 1 dvd's
-de hoesjes waar die discs in zitten zijn al heel soepel, bij seizoen 1 zat het echt strak op elkaar. Hier is is het al soepeler dan mijn eigen seizoen 1 dvd
-overal stofdeeltjes
quote:Das lullig. Ik zou m terugsturen als ik jou was...
Op zaterdag 6 september 2003 15:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gvd.. stuk of 20 dingen wijzen erop dat de dvd die ik gehad heb een 2dehands dvd is.-over krassen op de covers
-ook op de pagina's in het 'boek' zitten vlekken/krasjes
-van disc 6 is er bij de rand zelfs een klein stukje AF!
-de sticker is verwijderd (en nog slecht ook)
-er zit een vlek op de streepjescode
-de discs hebben meer krassen dan de discs van mn eigen seizoen 1 dvd's
-de hoesjes waar die discs in zitten zijn al heel soepel, bij seizoen 1 zat het echt strak op elkaar. Hier is is het al soepeler dan mijn eigen seizoen 1 dvd
-overal stofdeeltjes
Nu maar hopen dat de volgende wel gewoon in goede staat is, ik heb ook buffy seizoen 3 en angel seizoen 1 en die zijn wel gewoon in goede staat aangekomen toen.
Wel belachelijk trouwens dat je verzendkosten alleen terug krijgt door een kortingsbon voor je volgende aankoop.. maja ik zal waarschijnlijk toch nog wel seizoen 3 daar ook een keer kopen als ze de goedkoopste blijven
quote:Hey Johan
Maar het is goed te zien dat Buffy ermee is gestopt in de Vs, heel veel sites zijn ineens weg
quote:Om 21:06 op Veronica
Op zaterdag 11 oktober 2003 20:34 schreef Loudje het volgende:
Bump
Ik wil het weer op TV en wel NU!Charmed is wel weer op tv, op vrijdag
quote:Zie je wel! Ik ben niet gek! Ik zat te zappen en zag ineens Angel.
Op zaterdag 11 oktober 2003 20:34 schreef schatje het volgende:[..]
Om 21:06 op Veronica
.
quote:Ja, was een nieuwe aflevering. In geen enkele tv-gids stond dit aangegeven en zelfs in de krant stond het niet. Het stond alleen op de Veronicasite en van de week waren er wat aankondigingen te zien op Veronica.
Op zondag 12 oktober 2003 12:17 schreef WheeleE het volgende:[..]
Zie je wel! Ik ben niet gek! Ik zat te zappen en zag ineens Angel.
Was het een nieuwe aflevering? zou wel erg jammer zijn, want er stond niks over in de tvgids, en een heleboel mensen zullen het gemist hebben...
Jammer dat ze het zo plotseling gaan uitzenden, nu zullen een boel mensen het inderdaad hebben gemist.
quote:Dat vind ik slordig. Ze willen zo graag een goede en grote zender zijn/worden, maar dit is echt wel een misser. Angel was volgens mij een van de grote publiekstrekkers.
Op zondag 12 oktober 2003 12:36 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ja, was een nieuwe aflevering. In geen enkele tv-gids stond dit aangegeven en zelfs in de krant stond het niet. Het stond alleen op de Veronicasite en van de week waren er wat aankondigingen te zien op Veronica.
Jammer dat ze het zo plotseling gaan uitzenden, nu zullen een boel mensen het inderdaad hebben gemist.
Nederlandse tv??
Elke zaterdag 21.05 uur.
Lig in een deuk hier.
Zat net even op f1racing.nl te lezen over stuk dat schumacher nogal uitbundig feestje vierde..
En toen ik het volgende las:
"Titelrivalen Michael Schumacher en Kimi Raikkonen zingen er samen arm in arm we are the champions en worden daarbij ondersteund door een achtergrondkoor bestaande uit Rubens Barrichello, Mario Theissen en Nick Heidfeld."
begon ik al te glimlachen want deed me ergens aan denken, moest alleen ff zeker weten.. dus ff checken:
"Cordelia, Gunn, and Wesley are all getting drunk at the bar when they begin blaming each other for what happened with Angel. In the midst of a heated argument, the scene switches to all of them on stage singing, We are the Champions off key."
ja hoor
is uit angel seizoen 2 aflevering 'redefinition' btw
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 03:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
LOL!Lig in een deuk hier.
Zat net even op f1racing.nl te lezen over stuk dat schumacher nogal uitbundig feestje vierde..
En toen ik het volgende las:
"Titelrivalen Michael Schumacher en Kimi Raikkonen zingen er samen arm in arm �we are the champions� en worden daarbij ondersteund door een achtergrondkoor bestaande uit Rubens Barrichello, Mario Theissen en Nick Heidfeld."
begon ik al te glimlachen want deed me ergens aan denken, moest alleen ff zeker weten.. dus ff checken:
"Cordelia, Gunn, and Wesley are all getting drunk at the bar when they begin blaming each other for what happened with Angel. In the midst of a heated argument, the scene switches to all of them on stage singing, �We are the Champions� off key."
ja hoor
is uit angel seizoen 2 aflevering 'redefinition' btw
quote:Wordt niet oktober, wordt niet mei
*verband ziet*
het wordt er tussenin: januari
Tenminste dat staat op amazon.co.uk
quote:flikker dan op en ga verder met rukken ofzo
Op woensdag 15 oktober 2003 03:30 schreef rockstah het volgende:[..]
quote:Op amazon.co.uk staat dat de Theatrical Release in januari 2003 was... en niets over wanneer de DVD uit gaat komen. Helaas.
Op woensdag 15 oktober 2003 03:31 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Wordt niet oktober, wordt niet mei
het wordt er tussenin: januari
Tenminste dat staat op amazon.co.uk
Zeker voor de personen gedaan die dus niet wisten dat ze vorige week weer waren begonnen.
Hoop dat ze het volgende week wel goed doen en niet een keer een aflevering overslaan ofzo... daar zie ik ze dan ook wel voor aan.
quote:?? Was dat echt zo?
Op zondag 19 oktober 2003 14:05 schreef vaio het volgende:
Iemand toevallig gisteren Angel gekeken op Veronica en gemerkt dat het precies dezelfde aflevering als vorige week was?Zeker voor de personen gedaan die dus niet wisten dat ze vorige week weer waren begonnen.
Hoop dat ze het volgende week wel goed doen en niet een keer een aflevering overslaan ofzo... daar zie ik ze dan ook wel voor aan.
Buffy the Vampire Slayer's seventh and final season will be starting on BBC2 on 28th October - with viewers being able to see three episodes a week.
The return of the Slayer to BBC screens is great news for all those viewers who were expecting Buffy back earlier this month.
However, in a change to the way earlier series were scheduled, Buffy season seven episodes will be broadcast on Tuesdays, Wednesdays and Thursdays until further notice.
The episodes should all be shown at 6.45pm. We understand that there are presently no plans for late-night repeats during this run.
If this momentum is kept up, the whole of this concluding season of Buffy could be aired well before Christmas. We think it's typical: you wait ages for a new Buffy episode, then three come along at once.
Of course we'll be adding plenty of coverage of season seven to our Buffy site just as soon as the season gets underway.
Dus dat betekend vanaf 28 oktober drie keer per week Buffy op BBC2. Daar kan Net5 nog een voorbeeld aan nemen.
quote:Leuk, Buffy overdosis
Op zondag 19 oktober 2003 14:51 schreef vaio het volgende:
voor de geinteresseerde onder jullie van de BBC site...Buffy the Vampire Slayer's seventh and final season will be starting on BBC2 on 28th October - with viewers being able to see three episodes a week.
Dit is wat veronica ervan zegt:
Voor alle Angel-fans wordt de eerste aflevering van het nieuwe
seizoen zaterdag 18 oktober herhaald!
Omdat veel Angel-fans niet op de hoogte waren dat het nieuwe seizoen
vanaf zaterdag 11 oktober op Veronica uitgezonden zou worden, herhalen
wij de eerste aflevering op 18 oktober. En omdat wij talloze verzoeken
van jullie hebben binnen gekregen om Angel doordeweeks uit te zenden,
is Angel vanaf 3 november op de maandag te zien, om 22.20 uur, na Star
Trek Enterprise!
quote:Ik vond al dat ik zo weinig gemist had met die aflevering van vorige week, dit verklaart alles
Op zondag 19 oktober 2003 21:42 schreef Wendy_Dutch het volgende:
De Angel van gister was een herhaling. Dus de mensen die het vorige week gemist hebben hadden geluk.Dit is wat veronica ervan zegt:
Voor alle Angel-fans wordt de eerste aflevering van het nieuwe
seizoen zaterdag 18 oktober herhaald!Omdat veel Angel-fans niet op de hoogte waren dat het nieuwe seizoen
vanaf zaterdag 11 oktober op Veronica uitgezonden zou worden, herhalen
wij de eerste aflevering op 18 oktober. En omdat wij talloze verzoeken
van jullie hebben binnen gekregen om Angel doordeweeks uit te zenden,
is Angel vanaf 3 november op de maandag te zien, om 22.20 uur, na Star
Trek Enterprise!
Leuk om het na Enterprise te zetten, dan ben ik in ieder geval mijn complete avond kwijt
quote:leuk
Op zondag 19 oktober 2003 17:36 schreef SuperSiem het volgende:
Een interview met Alyson Hannigan in de Playboy. Erg grappig. Nou ja, lees zelf maar.
maar vraag me nu wel erg af.. die vriend.. is dat dan alexis denishof waar ze nu mee getrouwd is?
want ze zijn toen ook een tijdje hun eigen gang gegaan en dit is al een oud interview volgens mij
quote:Dat meen je niet, Willow en Wesley in het echie iets met elkaar????
Op maandag 20 oktober 2003 01:52 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
leuk
maar vraag me nu wel erg af.. die vriend.. is dat dan alexis denishof waar ze nu mee getrouwd is?
want ze zijn toen ook een tijdje hun eigen gang gegaan en dit is al een oud interview volgens mij
Is het niet tijd om dan maar weer eens een nieuw centraal topic te openen, aangezien Angel en Buffy van elkaar gescheiden worden??
Weet iemand of Veronica ook Buffy gaat uitzenden en zo ja wanneer gaan ze daar dan mee beginnen? Echt stom dat ze ze niet tegelijk laten starten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |