GameCube release lijst
June 2003
20th June: Game Boy Player
20th June: Wario World
Autumn 2003
Autumn: Soul Calibur II
October 2003
October: Pokémon Memory Magic
October: F-Zero GX
November 2003
November: Pikmin 2
November: Mario Kart: Double Dash
November: 1080 Avalanche
December 2003
December: Final Fantasy : Crystal Chronicle
2004
Q1/Q2: Pokémon Channel
Q1/Q2: Mario Golf: Toadstool Tour
Q1/Q2: Mario Party 5
Q1/Q2: Nintendo Puzzle Collection
Q1/Q2: Kirby Air Ride
Q1/Q2: Mario Tennis
Q1/Q2: Pokémon Colosseum
Q1/Q2: Paper Mario
Q1/Q2: Star Fox 2
Allemaal filmpjes
1080 degrees Avalanche trailer
Four Swords (Zelda) GCN versie trailer
RSIII screens
F-zero screens
MGS screens
Have fun!!!
-gieling-
Oja, enne dank voor alle mensen die deze screens/films/nieuws in het vorige topic hebben gepost!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 26-05-2003 21:52]
edit:
Hieronder openings post, kan misschien in de OP worden geëdit
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 26-05-2003 21:37]
quote:Done
Op maandag 26 mei 2003 21:26 schreef gieling.com het volgende:
edit:
Hieronder openings post, kan misschien in de OP worden geëdit
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 26-05-2003 21:53]
Verder ben ik ook geinteresseerd in Soul Calibur II !
quote:Het lijkt me erg leuk!!!
Op maandag 26 mei 2003 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart... Daar zit ik echt met spanning op te wachten. is het wat, of is het nix...
quote:Mario kart lijkt me ook wel geinig hoewel het me toch echt leuker had geleken als het nog steeds karts waren geweest. Dat simpele aan een kart zorgt voor een net iets leuker spel IMO
Op maandag 26 mei 2003 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart... Daar zit ik echt met spanning op te wachten. is het wat, of is het nix...Verder ben ik ook geinteresseerd in Soul Calibur II !
quote:*PETS
Op dinsdag 27 mei 2003 14:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, ik vraag me af wat dat MGS gaat worden. Was absoluut niet onder de indruk van het eerste deel.
quote:*PETS terug*
Op dinsdag 27 mei 2003 15:49 schreef HomerJ het volgende:[..]
*PETS
MGS 1 op de PSX roelde zwaar!
Absoluut niet. Als ik een film wil kijken kijk ik wel een film.
Maar da's vrij persoonlijk uiteraard.
quote:Geen beeld bij MGS
Op dinsdag 27 mei 2003 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe filmpjes:
quote:praktisch het zelfde
Op dinsdag 27 mei 2003 18:00 schreef gieling.com het volgende:
ik blijf Animal crossing willen
ja ik heb gezocht, maar alles wat ik vond waren of erg eenzijdige topics of ronduit GC vs. X-Box flame-wars
quote:Ok, hier komt een heel verhaal (maar dat moet eigenlijk wel in het PS2 vs GC vs Xbox topic)
Op dinsdag 27 mei 2003 19:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik weet niet of dit het goeie topic er voor is, maar 'k heb besloten dat er binnenkort toch maar een console moet komen thuis, maar weet nog nie welke, is er een topic op fok (of GoT) waarin er een zinnige discussie word gevoerd over de plus en min kanten van de 3 huideige consoles?
ja ik heb gezocht, maar alles wat ik vond waren of erg eenzijdige topics of ronduit GC vs. X-Box flame-wars
En dat is mijn persoonlijke mening!
GameCube:
Mijn favoriet, dit vanwege games als Mario en Zelda. Dit zijn al jaren mijn favoriete soorten games, lekker NIET realistisch en gewoon gaming fun. Nintendo heeft altijd klassiekers als games en staan garant voor uren gameplezier. Nu het ook weer wat beter gaat met 3rd party developpers zie ik alles zonnig in!
Komende toppers: Mario Kart, FF:CC, MGS, SC II
Playstation2:
Deze console heb ik gekocht voor de Final Fantasy reeks, en eventuele andere Square-Enix games.
Verder heeft deze console HEEL veel titels en daartussen zitten echt knallers (GTA, GT, MGS). De Playstation 2 heeft altijd wel een game die je leuk vind!
Komende toppers: Tomb Raider, GT4, MGS3
Xbox:
Ik blijf dit zien als een console voor PC games (shooters, zware RPG's, etc) Ik heb er persoonlijk nog steeds niet veel mee, maar er komen een paar titels waar zelfs ik in geinteresseerd ben (Kameo en Conker bijv)
Verder heeft de Xbox Live, wat ook aan het groeien is.
Komende toppers: Fable, Kameo, Sudeki
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 27-05-2003 19:33]
quote:is dat er dan?
Ok, hier komt een heel verhaal (maar dat moet eigenlijk wel in het PS2 vs GC vs Xbox topic)
quote:PS2 is voor mij al afgevallen, en zoals je de x-box omschrijft is dat meer iets meer voor mij, maar titels als
GameCube:Mijn favoriet, dit vanwege games als Mario en Zelda. Dit zijn al jaren mijn favoriete soorten games, lekker NIET realistisch en gewoon gaming fun. Nintendo heeft altijd klassiekers als games en staan garant voor uren gameplezier. Nu het ook weer wat beter gaat met 3rd party developpers zie ik alles zonnig in!
Komende toppers: Mario Kart, FF:CC, MGS, SC II
Playstation2:
Deze console heb ik gekocht voor de Final Fantasy reeks, en eventuele andere Square-Enix games.
Verder heeft deze console HEEL veel titels en daartussen zitten echt knallers (GTA, GT, MGS). De Playstation 2 heeft altijd wel een game die je leuk vind!Komende toppers: Tomb Raider, GT4, MGS3
Xbox:
Ik blijf dit zien als een console voor PC games (shooters, zware RPG's, etc) Ik heb er persoonlijk nog steeds niet veel mee, maar er komen een paar titels waar zelfs ik in geinteresseerd ben (Kameo en Conker bijv)
Verder heeft de Xbox Live, wat ook aan het groeien is.Komende toppers: Fable, Kameo, Sudeki
maar ja om 2 consoles aan te schaffen vink iets te..
quote:Ga eens naar een game winkel en kijk een beetje rond welke spellen je het meest aanspreken
Op dinsdag 27 mei 2003 19:45 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
is dat er dan?
[..]PS2 is voor mij al afgevallen, en zoals je de x-box omschrijft is dat meer iets meer voor mij, maar titels als
super mario sunshine en zelda trekken mij ook erg..maar ja om 2 consoles aan te schaffen vink iets te..
quote:bron : gamers.nl
Waar Nintendo eerder duidelijk aangaf dat Mario Kart: Double Dash geen internet-speeloptie zou meekrijgen, maar slechts een LAN optie (via een kabeltje tussen twee GameCubes met 8 man tegelijkertijd racen), vinden we vandaag op de site van GameSpy de opvallende melding dat er ook voor 8 personen over Internet ruimte is. Typefoutje? Kan, alleen is het wel opvallend dat juist GameSpy het bedrijf is dat de online zaken van de GameCube voor haar rekening neemt.
Tegelijkertijd gaan ook de geruchten dat GameSpy een volledig online netwerk voor de GameCube aan het opzetten is, á la Xbox Live. Binnenkort zal Nintendo met een aankondiging komen over haar online strategie: hoe de plannen zijn, hoe het er voor staat en dergelijke.
Dat zou ik erg gaaf vinden
quote:heb een half jaar geleden met een x-box ding gespeeld, halo dacht ik, maar vond die controller nogal but, maar die is nu oo kleiner verkrijgbaar?
Op dinsdag 27 mei 2003 19:52 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ga eens naar een game winkel en kijk een beetje rond welke spellen je het meest aanspreken
En over de consoles zelf: vind je geluid en graphics heel belangrijk moet je voor de x-box gaan
Probeer ze ook allebei eens uit op zo'n voorbeeld model in beide winkels!!!
GC ben ik nog niet tegengekomen
quote:Ik hoop het
Op dinsdag 27 mei 2003 19:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Mario Kart toch online te spelen??
[..]bron : gamers.nl
Dat zou ik erg gaaf vinden![]()
quote:Ja, de controller "S" is nu de standaard controller.
Op dinsdag 27 mei 2003 19:57 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
heb een half jaar geleden met een x-box ding gespeeld, halo dacht ik, maar vond die controller nogal but, maar die is nu oo kleiner verkrijgbaar?
GC ben ik nog niet tegengekomen
Maar GC is leuker hoor
quote:das dan wel weer beter...
Op dinsdag 27 mei 2003 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik hoop het
[..]Ja, de controller "S" is nu de standaard controller.
Maar GC is leuker hoor
tja.. dat je de GC leuker vind, ligt waarschijnlijk aan de games die je mooi vind, zoor zover ik gelezen heb hier, speel je noot shooters o.i.d, zoals UT2k3 halo, enz.. dat vind ik dan juist weer heel leuk, alhoewel ik nog moet zien hoe je op een console een shooter speelt..
quote:Precies, het ligt ook aan het soort spellen dat je speelt inderdaad. Denk er maar goed over na. We zien je vast wel terug hier of bij de Xbox topics
Op dinsdag 27 mei 2003 20:10 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
das dan wel weer beter...
tja.. dat je de GC leuker vind, ligt waarschijnlijk aan de games die je mooi vind, zoor zover ik gelezen heb hier, speel je noot shooters o.i.d, zoals UT2k3 halo, enz.. dat vind ik dan juist weer heel leuk, alhoewel ik nog moet zien hoe je op een console een shooter speelt..
quote:
[Nieuws] GameBoy Player Pak, aangenaam
Er was al langer bekend dat de GameBoy Player gratis met een GameCube geleverd ging worden. Vandaag hebben we ook de boxart van het bundeltje...Met de GameCube GameBoy Player kun je GameBoy games via de GameCube op je TV spelen. Naast een GameCube GameBoy Player onder je GameCube heb je ook een bootdisc nodig om GameBoy spellen te spelen. Ook komt er een 'parental control', waarmee ouder een tijdslimiet kunnen zetten voor kleine kinderen. Na de ingestelde tijd schakelt de GameCube zich vanzelf uit.
Vorige week werd officieel bekend dat de GameBoy Player voor 60 euro los verkocht gaat worden. Bij een GameCube pakket van 199 euro wordt de GameBoy Player gratis geleverd. Maar misschien wel de leukste manier om aan een GameBoy Player te komen: iedereen die lid is van Nintendo.nl of Nintendo.be en genoeg sterren heeft verzameld (exacte bedrag nog niet bekend), kan de GameBoy Player kosteloos via de site bestellen! Zodra deze actie op de site start, laten we het je weten.
Nintendo heeft vandaag ook de boxart van de GameBoy Player vrijgegeven, gebundeld met de GameCube samen. Dit pakket met GameCube en GameBoy Player tezamen ligt ook op 20 juni in de schappen en wisselt zoals gezegd voor een bedrag van 199 euro van eigenaar. Zie hieronder de boxart!
quote:Nou moet ik daar natuurlijk wel bij zeggen dat spellen i.h.a. leuker zijn om te spelen op een console dan op een pc (behalve misschien sommige shooters).
Op dinsdag 27 mei 2003 20:19 schreef speknek het volgende:
maar heeft weinig echt exclusiefs.
quote:Replied met; Ja maar wij hebben Halo
Op dinsdag 27 mei 2003 20:19 schreef speknek het volgende:
Het hangt er ook een beetje vanaf of je een (goede) pc hebt. De xbox is absoluut de betere console qua kracht (alhoewel de spellen van de GC iets sneller laden), maar heeft weinig echt exclusiefs. In tegenstelling tot de GC; spellen als Metroid en Zelda zul je gegarandeerd nergens anders tegenkomen.
quote:Vind het met die sterrendinger nog steeds nutteloos als je het mij vraagt. Om hoeveel sterren zou het gaan dan eigenlijk? 10.000? Dan moet je eerst stuk of 40 games kopen anders heb je het aantal nog niet bij elkaar. Je kan er tot nu toe alleen maar van die lame screensavers en desktopthemes halen uit de sterrencatalogus. Die kan ik gvd zelf ook wel maken als ik wil...maja als ze er bijvoorbeeld korting op games mee geven wordt het natuurlijk veel interessanter..die spellen zijn nu gewoon eenmaal duur...
Op dinsdag 27 mei 2003 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cubezone:
[..]
Of ik kijk verkeerd in die zogenaamde sterrencatalogus
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 27-05-2003 21:10]
quote:mmm, beetje overbodig, maar als ik genoeg sterren zou hebben zou ik het toch wel nemen den ik
Op dinsdag 27 mei 2003 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cubezone:
[..]
Met of zonder sterren maakt me nix uit!
quote:de GBA was 6000 sterren en die kostte toen iets meer dan 100 euro. de GBA player kost 60 euro en zal dan waarschijnlijk rond de 3500 sterren gaan kosten denk ik.
Op dinsdag 27 mei 2003 21:05 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Vind het met die sterrendinger nog steeds nutteloos als je het mij vraagt. Om hoeveel sterren zou het gaan dan eigenlijk? 10.000? Dan moet je eerst stuk of 40 games kopen anders heb je het aantal nog niet bij elkaar. Je kan er tot nu toe alleen maar van die lame screensavers en desktopthemes halen uit de sterrencatalogus. Die kan ik gvd zelf ook wel maken als ik wil...maja als ze er bijvoorbeeld korting op games mee geven wordt het natuurlijk veel interessanter..die spellen zijn nu gewoon eenmaal duur...
Of ik kijk verkeerd in die zogenaamde sterrencatalogus
quote:Ik heb er nu pas 2000..
Op dinsdag 27 mei 2003 22:00 schreef koei het volgende:[..]
de GBA was 6000 sterren en die kostte toen iets meer dan 100 euro. de GBA player kost 60 euro en zal dan waarschijnlijk rond de 3500 sterren gaan kosten denk ik.
quote:Ben ik nu echt blind ofzo, want ik zie nergens dat je extra accessiores voor je Gamecube of GBA of watdanook van de site kan bestellen met een aantal bij elkaar geraapte sterren
Op dinsdag 27 mei 2003 22:31 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ik heb er nu pas 2000..
quote:Is er op dit moment ook niet. Er was een tijdje terug een actie, sterren voor Wavebirds en sterren voor GBA's
Op dinsdag 27 mei 2003 22:42 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Ben ik nu echt blind ofzo, want ik zie nergens dat je extra accessiores voor je Gamecube of GBA of watdanook van de site kan bestellen met een aantal bij elkaar geraapte sterren
Binnenkort dus sterren voor een GBA Player
quote:Maar een bril is natuurlijk altijd te overwegen
Op dinsdag 27 mei 2003 22:42 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Ben ik nu echt blind ofzo, want ik zie nergens dat je extra accessiores voor je Gamecube of GBA of watdanook van de site kan bestellen met een aantal bij elkaar geraapte sterren
quote:Replied met: Halo, dat baggerspel? Ben j daar echt trots op. Ik heb hem toen in de winkel gespeld en het kon me voor geen meter boeien. Echt 1 van de stomste spellen die ik ken.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:22 schreef nikanoru het volgende:[..]
Replied met; Ja maar wij hebben Halo
........ En dan is het stil.
Als je nou splinter cell had gezegd maar ja die is er voor elke console tegenwoordig
quote:Komende maand:
Op woensdag 28 mei 2003 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Wat is nou de eerstvolgende knaller en top game voor de Cube ? Volgens mij gaat het namelijk nu wat stil worden
Blood Rayne 29/5/2003
Ikaruga (Radiant Silvergun 2) 29/5/2003
Darkened Skye 30/5/2003
Resident Evil 2 30/5/2003
Resident Evil 3 30/5/2003
Hunter the Reckoning 30/5/2003
Outlaw Golf 30/5/2003
Castleween 30/5/2003
I.S.S. 3 30/5/2003
Gladius 1/6/2003
Splinter Cell 6/6/2003
Speed Kings 6/6/2003
Lost Kingdoms 2 6/6/2003
Red Faction 2 6/6/2003
Hulk, the 13/6/2003
Def Jam Vendetta 19/6/2003
Wario World 20/6/2003
Barbarian 20/6/2003
Dead To Rights 27/6/2003
V-Rally 3 27/6/2003
Dragon's Lair 27/6/2003
Megaman Exe 27/6/2003
Hitman 2: Silent Assassin 27/6/2003
F1 Career Challenge 27/6/2003
Big Mutha Truckers 27/6/2003
Wario World dus
quote:Zegt iemand die hem toen in de winkel gespeld heeft..
Replied met: Halo, dat baggerspel? Ben j daar echt trots op. Ik heb hem toen in de winkel gespeld en het kon me voor geen meter boeien. Echt 1 van de stomste spellen die ik ken.
Er komt voorlopig weinig aan voor de NGC zo te zien in PAL-land, maar dat maakt niet uit, men neme een Creditcard, liksang.com en de UPS : net binnen gekomen : Soul Calibur II, Winning Eleven 6 FE, Freeloader 1.06b
Ik spreek jullie over een week of wat wel weer
quote:Ikaruga schijnt erg goed te zijn, als je van dat soort games houd.
Op woensdag 28 mei 2003 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komende maand:
Like I Ker (Lees care)
heb vandaag ff in de intertoys staan spelen met een GC, ff zelda gespeeld, zeer leuk spel, alleen hadden de koters aldaar de controller redelijk gemold, waardoor link nogal een afwijking naar linksvoor had
heb ook maar ff naar wat titels gekeken, maar zag er eigenlijk nogal weinig bij staan wat me echt aansprak, maar ja, dat had ik ook al bij de x-box, zal wel aan het assortiment van de winkel hebben gelegen.
'k denk dat binnenkort gewoon ff een GC en x-box ga huren en dan ga beslissen.
quote:Kijk ook eens op IGN voor reviews van games voor de beide consoles, en kijk eens op sites als insidegamer.
Op woensdag 28 mei 2003 19:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
vervolgpost;heb vandaag ff in de intertoys staan spelen met een GC, ff zelda gespeeld, zeer leuk spel, alleen hadden de koters aldaar de controller redelijk gemold, waardoor link nogal een afwijking naar linksvoor had
heb ook maar ff naar wat titels gekeken, maar zag er eigenlijk nogal weinig bij staan wat me echt aansprak, maar ja, dat had ik ook al bij de x-box, zal wel aan het assortiment van de winkel hebben gelegen.
'k denk dat binnenkort gewoon ff een GC en x-box ga huren en dan ga beslissen.
Kijk vooral NIET op nintendo.nl... das een saaie slechte site
quote:*naar nintendo.nl surft..
Op woensdag 28 mei 2003 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kijk ook eens op IGN voor reviews van games voor de beide consoles, en kijk eens op sites als insidegamer.
Kijk vooral NIET op nintendo.nl... das een saaie slechte
site
Heb maar even gespeeld, comp is wel wat gemakkelijk, moet denk ik es gaan zoeken naar een normal of hard
De crashes zijn best mooi, en ook grappig
Ik heb erges een foto gezien van BurnTout 2 met zelfde lettertype en al, maar met een andere naam
En foto op hoes is ook anders, ik dacht (toen ik thuis kwam met het spel) dat ik een verkeerde versie had gekocht
Bleek toch niet waar te zijn
er zijn niet genoeg leuke spellen.
overigens vind ik het ook ontzettend duur.
en ik ben snel uitgekeken op de spellen die ik nu heb.
jammer
quote:Welke spellen heb je nu dan?
Op woensdag 28 mei 2003 22:56 schreef r0z het volgende:
ik heb de GC al een tijdje maar ik ben er niet tevreden over.er zijn niet genoeg leuke spellen.
en ik ben snel uitgekeken op de spellen die ik nu heb.jammer
En de andere consoles zijn duurder...
GC heeft de goedkoopste nieuwe spellen...
Ik raadt Monkeyball aan uitdagend en verslavend met leuke multiplayer features
Momenteel vindt ik Burnout ook best leuk
Zelda is natuurlijk de betere van de GC-spellen
Metroid heb ik nog altijd niet
quote:shame on you
Op woensdag 28 mei 2003 23:43 schreef ASSpirine het volgende:
ontzettend duur ?GC heeft de goedkoopste nieuwe spellen...
Ik raadt Monkeyball aan
uitdagend en verslavend met leuke multiplayer features
Momenteel vindt ik Burnout ook best leuk
Zelda is natuurlijk de betere van de GC-spellen
Metroid heb ik nog altijd niet
quote:
[Nieuws] Nieuwe Kirby's Air Ride screens!
Kirby is terug in een geheel nieuwe racegame: Kirby's Air Ride. Je vraagt om nieuwe screenshots van deze game? Wij hebben ze!Het roze "stof"-zuigertje Kirby schittert vandaag weer in een aantal nieuwe screenshots. De screenshots laten Kirby in actie zien in een aantal voorheen nog niet getoonde omgevingen.
Kirby's Air Ride is een game die simpel wordt gehouden qua gameplay. Gas geven gaat automatisch, op de A knop drukken zorgt er juist voor dat je even kunt remmen om powerups op te pikken. Denk dus aan een soort Mario Kart, maar dan nog simpeler qua controls. Deze simpliciteit komt er, hopen wij, niet ten koste van de kwaliteit van de game.
quote:Ik vind het er nu niet echt denderend uit zien, kijk eens naar die vuurdraken...
Op donderdag 29 mei 2003 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cubezone:
[..][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Tja, het is een beetje stil de laatste tijd... Waar is Febster?
Op donderdag 29 mei 2003 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis ook niet echt mijn game moet ik zeggen, maar het enige Cube nieuws dat ik kon vinden op dit moment
Project Good & Evil wordt een must-have. Ik ben sowieso gek op wazige Franse games.
WTF ! !
quote:... Geen....
[Nieuws] Exit voor Pokémon en Mario?
Is het EXIT voor Mario en Pokémon bij een nieuwe generatie consoles? Als het aan Satoru Iwata ligt wel...Satoru Iwata, president-directeur van Nintendo of Japan, heeft onlangs weer een interview afgegeven. In dit interview, dat wel weer veel stof zal dan opwaaien, zegt Iwata dat Pokémon en Mario-games misschien binnenkort verleden tijd zullen zijn.
De leider van Nintendo of Japan gaf in het interview te kennen dat hij denkt dat gamers inmiddels wat vermoeid raken van de al bekende series. Hij is bang dat Mario en Pokémon, bijvoorbeeld, wat te ouderwets worden en niet meer passen bij de opvolger van de GameCube. Daarom zegt hij er over te denken Mario en Pokémon franchises te verwisselen voor nieuwe characters en ideeën. Dit zou pas op z'n vroegst gaan gebeuren met de komst van de GameCube 2, de opvolger van de GameCube dus.
Iwata zegt overigens niet dat er helemaal geen Pokémon- of Mariogames meer komen. Hij heeft alleen wel aangegeven dat deze series in de toekomst mischien niet meer de gezichten zullen zijn van Nintendo's nieuwe console.
Wij denken niet dat het zo'n vaart zal lopen met de plannen van Iwata. Nintendo verkoopt nog altijd de meeste games met de bekende namen, dus zou het alleen al uit strategisch oogpunt niet verstandig zijn zo'n radicale beslissing te nemen. Toch houden we deze ontwikkeling voor je in de gaten. We'll keep you posted!
Mario meer...
*Flauwvalt
Ik ga sowieso Metroid en Zelda halen, nog andere must haves? .
quote:Super smash brothers (voor multiplayer), Eternal Darkness en een Resident Evil.
Op donderdag 29 mei 2003 11:15 schreef Zooi het volgende:
Ik ga sowieso Metroid en Zelda halen, nog andere must haves?.
quote:Monkey Ball (2)
Op donderdag 29 mei 2003 11:15 schreef Zooi het volgende:
Ik ga sowieso Metroid en Zelda halen, nog andere must haves?.
quote:verkopen?
Op woensdag 28 mei 2003 22:56 schreef r0z het volgende:
ik heb de GC al een tijdje maar ik ben er niet tevreden over.er zijn niet genoeg leuke spellen.
en ik ben snel uitgekeken op de spellen die ik nu heb.jammer
ben nog op zoek!
quote:Ik denk dat de schrijver van deze column het helemaal verkeerd ziet. Als ik de laatste alinea bekijk dan is de ideale situatie voor hem: "Nintendo's consoles have become less and less popular over the years (determined by market share). The real problems need to be seen, and changes made so that the next console generation can reverse this process."
Nintendo Fans Who Don't CareConsumer's Control
Nintendo fans have been conditioned to believe that non-first party titles don't matter, with few exceptions. They have also gained a perception that Nintendo's underperformance has been due to lack of advertising, third party support, or some other misunderstood idea. The truth is that consumers drive a market and therefore are responsible for the success of the GameCube, Game Boy Advance, and Nintendo as a business. Anyone that has taken economics classes can tell you that. The reason Nintendo is placed third in the console wars is that the fans are not consumers - they are observers.
Instead of going out to buy a new console, many GCN and GBA owners have become spectators, barely purchasing any games except for the most popular ones, which are most likely published by Nintendo themselves. In this way the loyal userbase has actually deteriorated away. The GameCube has little selling power, less than both the PS2 and Xbox. This is because consumers do not buy third party titles on GCN; that's the first and most important trend that must be realized. That's just fine to pickup every franchise favorite like Mario, F-Zero, and Zelda, but what is common and greatly harmful to the system are people who forget about every other game that's out there.
Gaming was destined to become a haven for casual gamers. The original designers of videogames probably dreamed of having their game or console being as mainstream and in as many households as possible. Several changes have swept through the videogame industry since, and not everything has been good. Only a niche market, such as it once was, allows for hardcore gaming to be the norm. Because the fabric of gaming as we knew it has become so altered, people started becoming obsessed with things like graphics. Nintendo fans have their own problem, being too obsessed with the franchise titles, and not caring about third party titles in the process. In a way, GCN and GBA owners have become casual gamers; you just have to look as far as your game library to figure that out.
Editorials today try to come up with these grandiose theories about why Nintendo isn't at the top even when they make some of the best games. These don't go beyond ranting because they are trying to blame Nintendo for the responsibilities of the consumers. By now we should be past the stage where we think Nintendo needing better business practices is the main cause for small sales. A lot of fans today came up with something like "if we only had Metal Gear Solid for GameCube, then we would care." Metal Gear Solid is not the answer. You won't suddenly become interested and a happy GCN consumer because of a mature and high profile title like this; no matter how good it could be for attention towards the system.
Why would any publisher want to bring a game to a system where the people slough off games as if they don't matter? The expectations by game companies that a title will not sell on the GCN and even GBA are rampant. Since so many people only care for Nintendo published titles, I wouldn't be surprised to see Nintendo trying to handle every game. But that would lead to failure. Nintendo has already promised not to go third party, in fact they say their company will end if they pull out of the console market. Which is exactly the reason that every game matters, every game has its value. The genre, the ESRB rating, the graphics, nor the developer or publisher should instantly make a game important. Hasn't Kingdom Hearts, Metroid Prime, or The Wind Waker taught you anything?
Industry Changes
As I alluded to earlier, we do not live in the golden era of gaming anymore. Nintendo can't survive forever on first party successes. Just wait and see how quickly the supply of titles from other companies dries up the longer everyone decides to disregard those third party titles. It has already been going on, and even Electronic Arts was ready to cut GCN development nearly in half, but it was saved by an exclusive deal reached by Nintendo. Sega no longer brings its famous sports series to the GameCube. There are tons of cancellations and games missed because demand is so low. Even sequels to games that originally appeared on the GameCube are no longer coming to the system.
Namco sees what it will currently take. They've added Link to the GCN version of Soul Calibur 2. Exciting as it is, maybe we need to think long and hard about why it took a famous Nintendo franchise character to get Nintendo fans interested in one of the best fighting series ever.
Back when N64 launched, many people were all proud about buying all the games that were available for it. After a year or so this was no longer true. N64 quickly became uncool to the majority of gamers. It probably had to do something with the kiddy image, but whatever the reason, it shows that its not anything Nintendo did. The success and pride of the system fell because of the perspective change by the userbase. This is when Nintendo console owners started to barely buy any games, and the ones they did purchase were published by Nintendo. We see this same trend again with the GameCube.
A prime example of how Nintendo fans do not care was seen with Infogrames' cancellation of Colin McRae 3. After the initial upset, fans would agree that they are sorry to see it go, but other games such as V-Rally 3 are still there to "substitute." Of course you didn't care about V-Rally 3 in the first place, but it sounded good because you want GameCube to do well and want it to be number one. Then V-Rally 3 was cancelled for North America, and basically there is silence. No more talk about another substitute, because there isn't any other racing sim. The reason is almost always because a lack of demand.
GameCube is no longer at a particle tie with Microsoft's Xbox in terms of units being sold, but there is another reason that Xbox titles have become more viable. Xbox fans have a higher appreciation for their console titles and they don't have a Nintendo to overshadow all the other titles that are available. They certainly haven't been conditioned in any similar way to Nintendo fans. It's still a choice to only care about the Zelda or Metroid franchise, or perhaps we have become justifiably disinterested in "regular" games. I don't think Nintendo fans are that different however, and meanwhile day to day titles on the PS2 sell very well and make the console the huge success that it is.
Online Coverage
Now let's talk about the touchy subject of online coverage of everything Nintendo. I think to anyone that has seen it happen, online coverage reflects the falling away of the userbase and support for the GCN and GBA. The opposite of sensationalism has been occurring. It's only natural to have bigger headlines and to cause more excitement for more important or impactful stories, but where should we draw the line in how much we don't care about other content? The stories about companies and games that matter but aren't huge.
Most fansites today show they don't care by barely ever writing editorialistic content, pasting press releases as news, and hardly genuinely talking about the games beyond reviews and previews. But this has been half the fault of readers. The counterproductive approach that has been taken can be summarized by the question of why should we bring you coverage that you most likely don't care about? Indeed that is what has been happening, and fansites have been losing out in every aspect. Thankfully the more professional publications have kept things from falling apart, because they have not been the ones changing, and becoming worse. We, as fansites, can only be expected to do so much though because staff are not paid; yet we are insanely underappreciated for our free service.
The very way articles are being made has become dreadful. The game companies just release everything for everyone to have instead of getting fansites to focus coverage on their game, which is many times more valuable. Their plans have been to get more sales by getting as much word out as possible, which really is destructive in the end. Most news comes from public press releases. A few sites choose to try to bring a real side of coverage to these by actually writing and researching articles from them. But mostly news about new games just get mixed into the pile. Such things lead us all into a situation where companies become desperate for attention in order to get sales. Companies start releasing games like BMX XXX and DOA Extreme Beach Volleyball, two titles that should have never been released.
Reader's Control
If Nintendo fans expressed better appreciation (including with their money) across all titles on their systems, these game cancellations would not be happening, plain and simple. We all think Nintendo is a great company, but some don't respect the way they do business. In my opinion Nintendo is doing most things the right way, even in this new industry. You've probably heard the misguided rationalization that GameCube is "doing much better" than the N64. Well that's not true since market research doesn't lie, why wouldn't you be buying up more titles than you ever have been in the past five or six years on a Nintendo console?
Fans tend to see what a system has to offer by the exclusives that it has. But every game deserves its consideration, anything less makes all of us hypocritical fanboys. It isn't a normal consumer habit to buy only big Nintendo published titles for GameCube or Game Boy Advance. Fans have completely lost sight of things with online coverage and with their role as consumers. There is this ridiculous mentality that the "outside" games don't matter or can't be good. This makes true Nintendo and system coverage asinine and wasteful. At the rate we are going, Nintendo realistically is doomed, eventually. They have a full system that needs support, not just their own development and publishing business. The partnership between sites, fans, and the companies have become really bad.
When the irrational thought of Nintendo's first party titles being the lifeblood of the GCN and GBA stops, that is when Nintendo will find much more success, and will be the only time they will ever become the manufacturer of the top console in any future generation. If you are a follower of Nintendo, it's not something to be discouraged about, they are things that need to be realized and changed. Most of you would love to see the GCN or next console become number one, but you don't do any part in realistically making it happen. Nintendo's consoles have become less and less popular over the years (determined by market share). The real problems need to be seen, and changes made so that the next console generation can reverse this process.
Ik als fan van Nintendospellen wil de gamecube helemaal niet op nummer één hebben. Ik wil niet terug naar de situatie waarbij Nintendo in elke regio marktleider is en waarbij Europa als vanouds de wacht wordt aangezet (nog erger dan nu). Ik koop consoles van Nintendo vanwege de titels die Nintendo uitbrengt en ik zie het als een meevaller als er een goed spel uitkomt van een 3rd party. De schrijver constateert hetzelfde maar maakt er onnodig een probleem van, aangezien Nintendo genoeg winst maakt om te overleven.
Hij heeft volgens mij niet in de gaten wat voor soort mensen nu gamecubes kopen: veel gasten van over de 20 die gedurende 3/4 deel van hun leven al games spelen en die behoorlijk door de wol geverfd zijn qua gameservaring en het herkennen van troep. En de meeste 3rd parties voor de cube hebben troep uitgebracht. Uitzonderingen: Sega, Capcom, Konami en Free Radical Design. Kunnen jullie nog meer bedenken?
quote:Waar ik denk dat Nintendo de fout in is gegaan is de manier waarop ze het systeem de markt in hebben gezet. Als ik als onwetende consument kon kiezen uit een Xbox met een Halo of een Gamecube met Luigi's mansion dan zou ik voor het eerste kiezen. Ze hadden moeten beginnen met een grote één player titel (Metroid, Mario of Zelda) en een grote multi player titel (Mario Kart). Als ik aan Nintendo denk dan denk ik aan leuke spellen die je gezellig met drie vrienden kunt spelen. Dit was hét pluspunt van de N64 en dit hebben ze bij de Gamecube gewoon laten liggen (en laten ze nog steeds liggen).
Nintendo fans have been conditioned to believe that non-first party titles don't matter, with few exceptions. They have also gained a perception that Nintendo's underperformance has been due to lack of advertising, third party support, or some other misunderstood idea.
De benadering van de 3rd parties is zeker iets waar je kritiek op kunt hebben. Juist doordat Nintendo zo'n trouwe schare fans heeft is het altijd wel verzekerd van verkopen. Ik denk alleen dat ze sinds kort merken dat het gebrek aan 3rd party titels de 'normale' gamers afschrikt die behoefte hebben aan meer dan Nintendospellen. In dat licht moeten de samenwekingscontracten gezien worden die pas sinds 3/4 jaar geleden afgesloten worden. Naar aanleiding van hun mindere jaarcijfers heeft Nintendo bovendien hard lopen roepen dat haar softwareverkopen negatief beinvloed werden door de verkopen van GTA 3. Voor het aantrekken van meer 'normale' gamers zou het ook goed zijn als er exclusiviteitsovereenkomsten afgesloten zouden gaan worden.
Ik kan nog wel een aantal punten gaan uitwerken die me niet bevallen: de on-line strategie, de manier waarop Europa behandeld wordt, de manier waarop de GBA als verkoopargument voor een GC gebruikt wordt, de marketing. Waar het om gaat is dat het nonsens is om te stellen dat het aan de kortzichtige houding van de 'fans' ligt dat er te weinig verkocht wordt en dat Nintendo vrijwel niets fout heeft gedaan.
Verder maakt het me niet uit hoeveel Nintendo verkoopt, zolang Nintendo consoles en games uitbrengt koop ik ze toch wel!
Verder wil ik eraan toevoegen dat ik inderdaad weinig third party titels heb (3 van de 10) maar dat komt omdat die titels er gewoon minder zijn die de moeite zijn.
MGS en SCII zijn waarschijnlijk wel weer de moeite. Ik vind ook wel dat Nintendo wat meer aandacht mag besteden aan die Third Party developpers en inderdaad ook meer aan reclame.
Verder klopt je slot alinea als een bus!
Resident Evil is GEEN musthave, das een mustsale.
Misschien dat die opvolgers een betere gameplay hebben, maar deel 1 vond ik echt op de graphics na verschrikkelijk.
Eternal Darkness is ook een prima spel, maar ik vind 'm een beetje te gemakkelijk, maar dat moet je natuurlijk zelf beoordelen.
Timesplitters 2 is een musthave, de beste fps die er op de cube is opt moment, gemaakt door de mensen achter Goldeneye en dat merk je, je kunt bovendien je eigen levels maken als je het spel uit hebt.
Super Smash Brothers is net als Mario Party 4, alleen echt leuk als je 3 mensen kunt vinden die het ook een leuk spel vinden, zodat je nachtenlang kunt multiplayeren, als singleplayer zijn ze lang niet zo boeiend te noemen.
Ik raad je eigenlijk aan om de spellen eerst es van iemand te lenen, of ze ergens te huren, die korte tijd die je in een winkel staat om te testen geeft vaak geen goed beeld......
*denkt aan pikmin en sonic adventure 2 battle*
Wat een
spellen waren dat zeg.
quote:Nee bij de GBA viel me ook al op dat er eigenlijk geen echte goede spellen voor uitgebracht zijn bij de release. Die had natuurlijk wel het voordeel dat je er ook oude games op kunt spelen.
Op donderdag 29 mei 2003 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens VagereHein... Als je een console released MOET je een knaller hebben! Single EN Multiplayer!
Dit was niet het geval bij de GBA en ook nu bij de GC was dit niet het geval.Verder maakt het me niet uit hoeveel Nintendo verkoopt, zolang Nintendo consoles en games uitbrengt koop ik ze toch wel!
Verder wil ik eraan toevoegen dat ik inderdaad weinig third party titels heb (3 van de 10) maar dat komt omdat die titels er gewoon minder zijn die de moeite zijn.
MGS en SCII zijn waarschijnlijk wel weer de moeite. Ik vind ook wel dat Nintendo wat meer aandacht mag besteden aan die Third Party developpers en inderdaad ook meer aan reclame.Verder klopt je slot alinea als een bus!
Goed dat je SC2 noemt. Namco lijkt idd ook goed bezig te zijn. Opvallend trouwens dat de Japanse developers toch meer kwaliteit af lijken te leveren dan de Amerikaanse en Europese.
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:WTF ! !
[..]... Geen....
Mario meer...
![]()
*Flauwvalt
quote:Meer kwaliteit dan Retro studios?
Op donderdag 29 mei 2003 14:04 schreef Vagere_Hein het volgende:
Goed dat je SC2 noemt. Namco lijkt idd ook goed bezig te zijn. Opvallend trouwens dat de Japanse developers toch meer kwaliteit af lijken te leveren dan de Amerikaanse en Europese.
quote:Zo klopt ie
Op donderdag 29 mei 2003 14:14 schreef gieling.com het volgende:Al vind ik soms wel dat nintendo de marioseri een beetje aan het over-doën is....
Magrio golf, tennis, kart, party, etc....
quote:uhm, heb je het tegen mij?
Op donderdag 29 mei 2003 13:57 schreef Denni5 het volgende:
HO STOP!!!!*knip*
Ik raad je eigenlijk aan om de spellen eerst es van iemand te lenen, of ze ergens te huren, die korte tijd die je in een winkel staat om te testen geeft vaak geen goed beeld......
*denkt aan pikmin en sonic adventure 2 battle*
Wat een![]()
![]()
spellen waren dat zeg.
quote:Tja, Retro is een verhaal apart. Die zijn weer op weg geholpen door Nintendo omdat de ontwikkeling van MP maar niet wilde vlotten.
Op donderdag 29 mei 2003 14:17 schreef speknek het volgende:[..]
Meer kwaliteit dan Retro systems?
.
http://www.sirkain.net/~kiken/Ikareplay.html
het is wel de arcadeversie, maar die is gelijk aan de gamecubeversie
quote:HO STOP!!!
Op donderdag 29 mei 2003 13:57 schreef Denni5 het volgende:
HO STOP!!!!Resident Evil is GEEN musthave, das een mustsale.
Misschien dat die opvolgers een betere gameplay hebben, maar deel 1 vond ik echt op de graphics na verschrikkelijk.
quote:Helemaal mee eens, ik ben nooit Nintendo-fan geweest. De reden dat ik een GC heb gekocht was RE, niet de (waardeloze) marketing.
Ik kan nog wel een aantal punten gaan uitwerken die me niet bevallen: de on-line strategie, de manier waarop Europa behandeld wordt, de manier waarop de GBA als verkoopargument voor een GC gebruikt wordt, de marketing. Waar het om gaat is dat het nonsens is om te stellen dat het aan de kortzichtige houding van de 'fans' ligt dat er te weinig verkocht wordt en dat Nintendo vrijwel niets fout heeft gedaan.
quote:De besturing is wel abominabel, maar het spel heeft wel een geweldige sfeer. En daarom is het een musthave, iets wat je beleefd moet hebben.
Op donderdag 29 mei 2003 18:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:
HO STOP!!!
Ga je mond spoelen!
Speel daarna het spel nog eens en dan langer dan 10 minuten waarin je aan de besturing went die niet eens zo abominabel is als iedereen wel niet zegt...!!!...!!!
quote:Als je er eenmaal aan gewend bent is er niks mis met de besturing.
Op donderdag 29 mei 2003 19:23 schreef speknek het volgende:
De besturing is wel abominabel, maar het spel heeft wel een geweldige sfeer. En daarom is het een musthave, iets wat je beleefd moet hebben.
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Helemaal mee eens, ik ben nooit Nintendo-fan geweest. De reden dat ik een GC heb gekocht was RE, niet de (waardeloze) marketing.
Toen ik de gamecube heb gekocht ben ik ook voor andere spellen gevallen:
Monkey ball 2
Pikmin
Metroid
Zelda
quote:wat ik kut vind aan RE, is dat je bang moet worden van paar zombies die moeilijk te doden zijn, icm geen ammo
Op donderdag 29 mei 2003 19:42 schreef gieling.com het volgende:
Resident evel, brrr, niks voor mij
Speel voor m'n plezier, niet om mezelf steeds te aten schrikken
quote:Vind je het heel erg als ik hier niks aan vind?
Op vrijdag 30 mei 2003 08:57 schreef Chocobo het volgende:
Na Mario Party komt er nu ook een Disney Party
quote:Nee,...
Op vrijdag 30 mei 2003 11:14 schreef Zooi het volgende:[..]
Vind je het heel erg als ik hier niks aan vind?
.
quote:Beiden
Op vrijdag 30 mei 2003 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
Welk spel zal ik kopen Metroid of Zelda?
En zeg niet beide want zoveel geld heb ik niet
quote:Nee serieus,... ik vond Zelda en MP vreselijk cool..... Maakt niet uit... kies maar !
Op vrijdag 30 mei 2003 12:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Beiden
quote:Over ideeën jatten gesproken
quote:nogal grote "spelbord"...
Edit:
of zijn dit de minigames ?
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 13:27 schreef ASSpirine het volgende:
Edit:
quote:neehoor
Op vrijdag 30 mei 2003 13:27 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Edit:
quote:Als je nog ergens een limited edition kunt krijgen dan zou ik voor Zelda gaan. Je krijgt dat namelijk 2 andere Zelda's er gratis bij. Kun je die niet meer krijgen dan zou ik voor Metroid gaan. Ik heb me met Metroid langer vermaakt met rondlopen en uitbreidingen vinden dan met Zelda.
Op vrijdag 30 mei 2003 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
Welk spel zal ik kopen Metroid of Zelda?
En zeg niet beide want zoveel geld heb ik niet
quote:ditto
Op vrijdag 30 mei 2003 14:47 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Als je nog ergens een limited edition kunt krijgen dan zou ik voor Zelda gaan. Je krijgt dat namelijk 2 andere Zelda's er gratis bij. Kun je die niet meer krijgen dan zou ik voor Metroid gaan. Ik heb me met Metroid langer vermaakt met rondlopen en uitbreidingen vinden dan met Zelda.
quote:
Ergens in een sterrenstelsel hier ver vandaan ligt de mysterieuze planeet Iron Star. Een wereld bewoont door robots die vredig met elkaar leven. Maar door een ongeluk in een wetenschappelijk laboratorium heeft een robot een eigen kwaadaardig brein gekregen. Nadat deze General Corrosive zijn maker heeft vermoord bouwt hij zijn eigen fabriek en een leger aan robot soldaten die alleen naar zijn wil luisteren. Nu heeft General Corrosive nog maar één doel voor ogen: de vernietiging van Droid City.Maar gelukkig is daar onze niet allerdaagse held: Glitch, die Droid City wel wil redden. Gewapend met 18 verschillende wapens baant hij zich een weg door vijftig missies, waarbij hij ook nog eens puzzels moet oplossen. Samen met 12 andere behulpzame robots, kruip glitch achter het stuur van 4 verschillende voertuigen. Om dit allemaal te vieren hebben we een paar nieuwe screenshots voor je van deze vernieuwende game.
Bron: www.XGN.nl <- check maar eens!
quote:Ik wacht wel op 2.
Op vrijdag 30 mei 2003 17:04 schreef HAL9000S het volgende:
SInds vorige week heb ik animal crossing. Leuk spel wat je steeds vaker gaat spelen.
quote:Ga ik ook zeker halen, maar ik was er te benieuwd naar dus heb ik hem maar gehaald. Zeker geen spijt van, echt een bizarre game.
Op vrijdag 30 mei 2003 17:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik wacht wel op 2.
quote:Hij lijkt me ook erg cool ja.
Op vrijdag 30 mei 2003 17:15 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ga ik ook zeker halen, maar ik was er te benieuwd naar dus heb ik hem maar gehaald. Zeker geen spijt van, echt een bizarre game.
quote:
Ongelofelijke graphics in Roque Squadron 3 screenshotsHet is alweer het derde deel uit de Roque Squadron serie, en het 2e Gamecube spel: Star Wars Roque Squadron 3: Rebel Strike. Net als Roque Squadron 2 kruip je achter verschillende ruimteschepen en mag jij de originele Star Wars trilogie op je TV spelen. Rebel Strike lijkt wel een nieuwe impuls in de serie te geven, mede doordat je in verschillende levels uit je voertuig kunt stappen en op de voet je missie kunt voort zetten.
In maar liefs 13 verschillende missies, exclusief bonus levels uit Roque Squadron 2, heb je de beschikking over zo'n beetje alle voertuigen uit de Star Wars films 4,5 en 6. Nieuw zijn bijvoorbeeld de speder bikes, waarmee je door de bossen van Endor kun scheuren. Ook kun je daadwerkelijk in de "Deathstar" lopen en prinsessen redden, voordat je hem opblaast. Om het feest helemaal compleet te maken komt er ook nog een multiplayer, waarbij je coöperatief of gewoon een deathmatch kunt spelen. Geniet van deze nieuwe screenshots.
Meer screenshots kun je op www.XGN.nl vinden. Probeer de site A.u.b. een keer uit
quote:Waar heb je hem eigenlijk vandaan???
SInds vorige week heb ik animal crossing. Leuk spel wat je steeds vaker gaat spelen.
quote:dvdboxoffice.com waarschijnlijk
Op vrijdag 30 mei 2003 19:41 schreef gieling.com het volgende:[..]
Waar heb je hem eigenlijk vandaan???
quote:
Sonic Team, het team achter Phantasy Star Online voor de Gamecube, Xbox en PC, hebben hun nieuwe quest "The East Tower Quest" openbaar gemaakt voor het Gamecube publiek. Wanneer de Xbox/PC versie van deze zeer lange quest online komt is nog niet bekend.Voordat de PSO-er onder ons konden genieten van de nieuwe quest, werden de servers zo als gewoonlijk voor een tijdje off-line gebracht zodat alle nieuwe data geupload kon worden. Mensen die aan het spelen waren tijdens het off-line gaan van de server zijn hun niet gesavete data kwijt.
"East Tower will have you journeying in the Control Tower. This quest will introduce you to the eastern portion of the Control Tower. The western portion of the Control Tower was introduced in the last GC online quest: Seat of the Heart. East Tower will be an online quest and will be playable for up to 4 people. 2 NPC's, Paganini and Hopkins, will reappear in this quest. It is speculated that you might need to beat Seat of the Heart to play this quest."
Plug je snel in bij één van de vele Phantasy Star Online servers en haal je prijzengeld van maximaal 40.000 meseta op.
Bron: www.XGN.nl
quote:screw me!
Op vrijdag 30 mei 2003 19:21 schreef BMH het volgende:
Bron: www.XGN.nl
[..]Meer screenshots kun je op www.XGN.nl vinden. Probeer de site A.u.b. een keer uit
zijn dat in-game graphics?
quote:De besturing is niet het probleem, het probleem is oa. het houterige bewegen van de characters. En het geringe aantal kogels dat je hebt.
Op donderdag 29 mei 2003 18:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:
HO STOP!!!
Ga je mond spoelen!
Speel daarna het spel nog eens en dan langer dan 10 minuten waarin je aan de besturing went die niet eens zo abominabel is als iedereen wel niet zegt...!!!...!!!
--------------------------------------------------------------------------------De besturing is wel abominabel, maar het spel heeft wel een geweldige sfeer. En daarom is het een musthave, iets wat je beleefd moet hebben.
De sfeer is idd goed, prachtig als je je de tering schrikt als er ineens een zombie door een deur breekt terwijl je door een gang sluipt, maar alleen de sfeer maakt een spel nog niet tot een musthave.
Daarom sloot ik die post ook af met: ik raad je aan om spellen te lenen of te huren voordat je tot de koop overgaat om voor jezelf het beste beeld te vormen.
quote:Bij een winkeltje called NEDGAME in Apeldoorn, ze hebben er wel vaker Import games liggen en verkopen veel retro stuff.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:41 schreef gieling.com het volgende:[..]
Waar heb je hem eigenlijk vandaan???
quote:Jah, maar je moet natuurlijk wel nog rekening houden met de resolutie. Die wordt uiteindelijk nog omlaaggeschroefd in de game. Dit zijn niet de beelden zoals je ze te zien krijgt op je t.v.tje.
Op vrijdag 30 mei 2003 20:50 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
screw me!
![]()
zijn dat in-game graphics?
quote:Hebben ook een bekende bezorg site: nedgame.nl
Op vrijdag 30 mei 2003 22:02 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Bij een winkeltje called NEDGAME in Apeldoorn, ze hebben er wel vaker Import games liggen en verkopen veel retro stuff.
quote:wanneer heb je die gekocht?? was er vandaag om em te kopen hadden ze em nie meer
Op vrijdag 30 mei 2003 22:02 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Bij een winkeltje called NEDGAME in Apeldoorn, ze hebben er wel vaker Import games liggen en verkopen veel retro stuff.
Graag uw mening.
quote:Ik denk dat jij je trillende gamepad beter uit je reet kan hale
Op zaterdag 31 mei 2003 01:35 schreef Vibromass het volgende:
Stelling:
Mensen die een andere kleur gamecube hebben dan paars hebben geen échte Gamecube. En zijn dus mietjes.Graag uw mening.
En trouwens ik wou ook een paarse maar die waren er niet meer, en khad geen zin om naar een andere winkel te gaan dus maar een zwarte gekocht.
quote:Ok, da's best een aardig excuus. En heb je nog spijt gekregen van je semi-gamecube?
Op zaterdag 31 mei 2003 01:49 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
En trouwens ik wou ook een paarse maar die waren er niet meer
quote:Maar dan komt de anti-aliasing er weer bij, dus is het ongeveer het zelfde.
Op vrijdag 30 mei 2003 22:09 schreef Lexie het volgende:[..]
Jah, maar je moet natuurlijk wel nog rekening houden met de resolutie. Die wordt uiteindelijk nog omlaaggeschroefd in de game. Dit zijn niet de beelden zoals je ze te zien krijgt op je t.v.tje.
quote:
Camouflage uitvoering Gamecube controllerWe wisten al dat Nintedo erg van kleur hield, maar nu komt Nintendo zelfs met een Camouflage uitvoering van de Gamecube controller. De controller heeft de vorm de draadloze "wavebird". Integen stelling tot de wavebird is deze speciale controller niet uigerust met een draadloze ontvanger, maar is hij gewoon ouderwets met een lang snoer. De controllers zijn in 3 verschillende kleuren combinaties te koop en hebben een vergrote star/pauze knop. Voorlopig komen deze controllers alleen nog maar in Japan uit, dus de enige manier om deze controller in je handen te krijgen is door hem te importeren.
quote:Hm, je hebt dan geen rumble functie is het niet?
Op zaterdag 31 mei 2003 10:56 schreef Zeiksnor het volgende:
Helaas, ik wil alleen maar wavebirds.
Als je daarmee gespeeld hebt, dan zie ik het nut van een controller met draad niet zitten.
quote:Die middelste is wel érg vrolijk
Op zaterdag 31 mei 2003 10:04 schreef BMH het volgende:[..]
[afbeelding]
bron: www.XGN.nl
quote:Net als met draadloze muizen zal ik alleen een wavebird kopen wanneer ze met accu komen en met de optie om hem via een snoer met de GC te verbinden zodat je hem tijdens het spelen op kunt laden. Het is me anders allemaal veel teveel plannen en klooien met batterijen.
Als je daarmee gespeeld hebt, dan zie ik het nut van een controller met draad niet zitten.
Die controllers in camouflagekleuren zijn trouwens ontzettend lelijk. Ik vraag me soms echt af wat die Japanners bezielt.
quote:Hahaha, klinkt meer alsof jij spijt hebt van je paarse gamecube en daarom maar mensen met andere kleuren gaat zitten afzeiken.
Stelling:
Mensen die een andere kleur gamecube hebben dan paars hebben geen échte Gamecube. En zijn dus mietjes.Graag uw mening.
Wij wouden eerst ook een paarse, was er niet meer. We hebben toen een zwarte gehaald, die we nu eigenlijk ook veel mooier vinden.
Dus als je t nou echt zo erg vindt jongetje, ruil m dan gewoon voor een zwarte he, ipv ons er mee lastig te vallen. .
quote:sjezus man, komop, heb je niks beters te doen dan een beetje te zeiken over kleuren?!?
Op zaterdag 31 mei 2003 02:14 schreef Vibromass het volgende:[..]
En heb je nog spijt gekregen van je semi-gamecube?
quote:Ik zie dat ik een gevoelig onderwerp aangesneden heb
Op zaterdag 31 mei 2003 13:02 schreef gieling.com het volgende:[..]
sjezus man, komop, heb je niks beters te doen dan een beetje te zeiken over kleuren?!?
quote:Ok ik geef het toe, ik wou wel een "originele paarse" maar niet dat je daarom minder plezier heb met dat ding...
Op zaterdag 31 mei 2003 02:14 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ok, da's best een aardig excuus. En heb je nog spijt gekregen van je semi-gamecube?
quote:True, maar mensen met paarse pretdoosjes zijn mietjes in de letterlijke zin van het woord.
Stelling:
quote:Et tu, speknek?? Wat is het, een zwarte?
Op zaterdag 31 mei 2003 13:30 schreef speknek het volgende:[..]
True, maar mensen met paarse pretdoosjes zijn mietjes in de letterlijke zin van het woord.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 13:15 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik zie dat ik een gevoelig onderwerp aangesneden heb
quote:Vind jij negers soms minderwaardig?
Op zaterdag 31 mei 2003 13:35 schreef Vibromass het volgende:
Et tu, speknek?? Wat is het, een zwarte?
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 13:28 schreef Johnson_Lopez het volgende:
of loop je hier een beetje te fokke
quote:Ik wel overigens, maar ik vond het wel cultureel bon ton, zo'n zwarte onder m'n hoede te nemen.
Op zaterdag 31 mei 2003 13:37 schreef speknek het volgende:
Vind jij negers soms minderwaardig?
quote:Welnee, natuurlijk niet
Op zaterdag 31 mei 2003 13:37 schreef speknek het volgende:[..]
Vind jij negers soms minderwaardig?
tenzij ze geen paarse gamecube hebben
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 13:39 schreef speknek het volgende:[..]
Ik wel overigens, maar ik vond het wel cultureel bon ton, zo'n zwarte onder m'n hoede te nemen.
quote:Waar heb je het over? Je wil toch niet zeggen dat je dat meen he
Op zaterdag 31 mei 2003 13:39 schreef speknek het volgende:[..]
Ik wel overigens
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 13:47 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Waar heb je het over? Je wil toch niet zeggen dat je dat meen he
quote:Heb je weleens Frans gehad op school, tval iig nie op.
Op zaterdag 31 mei 2003 13:35 schreef Vibromass het volgende:[..]
Et tu, speknek?? Wat is het, een zwarte?
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 13:48 schreef speknek het volgende:[..]
.
quote:Ja heb ik gehad. En nog andere talen
Op zaterdag 31 mei 2003 13:48 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Heb je weleens Frans gehad op school, tval iig nie op.
Et toi.......
quote:Dan ben je best wel lomp... probeer het volgende keer maar in het engels
Op zaterdag 31 mei 2003 13:49 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ja heb ik gehad. En nog andere talen
quote:Ik zou als ik jou was geen taaladviezen verstrekken
Op zaterdag 31 mei 2003 13:50 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Dan ben je best wel lomp... probeer het volgende keer maar in het engels
Anders pak je ff google en zoek je op et tu? Denk je dat je wat interessante hits kan vinden op die ogenschijnlijk eenvoudige combinatie van tweeletterige woordjes?
of je smsd of msnd ff iemand voor advies. of kijk op tmfchat
quote:Volgens mij is "tu quoque speknek, fili mi" trouwens historisch correcter.
Op zaterdag 31 mei 2003 13:56 schreef Vibromass het volgende:
Anders pak je ff google en zoek je op et tu? Denk je dat je wat interessante hits kan vinden op die ogenschijnlijk eenvoudige combinatie van tweeletterige woordjes?
quote:afgelopen maandag, het was de laatste
Op zaterdag 31 mei 2003 00:59 schreef NeoDweezil het volgende:[..]
wanneer heb je die gekocht?? was er vandaag om em te kopen hadden ze em nie meer
quote:ik koop er pas een als er ook een rumble feat op zit.
quote:Volgens mij is dat inderdaad voor de hand liggender. Maar 'et tu, Brute' is bekender, waarschijnlijk omdat Shakespeare deze vorm gebruikt in zijn toneelstuk 'Julius Caesar'.
Op zaterdag 31 mei 2003 14:18 schreef speknek het volgende:[..]
Volgens mij is "tu quoque speknek, fili mi" trouwens historisch correcter.
Caesar sprak de woorden in het Grieks (Kai su, teknon?) dus is er ruimte voor meerdere vertalingen.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 14:00 schreef gieling.com het volgende:
laten we het over de GAMECUBE hebben weet je nog
quote:Ik heb geen MSN
Op zaterdag 31 mei 2003 14:37 schreef gieling.com het volgende:[..]
quote:ik heb niemand die hier op dit topic zit op mijn msn
Op zaterdag 31 mei 2003 14:40 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik heb geen MSN
quote:Ik wel
Op zaterdag 31 mei 2003 15:21 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik heb niemand die hier op dit topic zit op mijn msn
Is er al iets bekend/screens/filmpjes/nieuws over Animal Crossing 2???
quote:lucky bastard
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 15:35 schreef flappiewappie het volgende:[..]
lucky bastard
quote:Ik heb 'm 3 weken geleden besteld (dvdboxoffice) alleen een foute vervaldatum doorgegeven. Ik heb 'm woensdag opnieuw besteld dus nu is het maar afwachten...
Maar zoals gieling.com al zei, iemand nieuws over animal crossing 2?
quote:maar ik neem aan dat je morgen wel tijd hebt
Op zaterdag 31 mei 2003 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN heeft wel wat geloof ik... Maar ik be te lui om dat te controleren
Ik ga de Zelda special edition GC halen.
Wat is verstandig om er allemaal nog bij te kopen aan accesoires?
En wat zijn nou echt leuke spellen?
quote:Een 251 blocks memory card. Heb je iig nodig om te saven en de grote van de kaart en het prijs verschil met de 59 zouden je zowiezo moeten overtuigend ie te nemen.
Op zondag 1 juni 2003 12:06 schreef FilmFanaat het volgende:
Even een vraagje aan de wat doorgewinterde GC spelers.Ik ga de Zelda special edition GC halen.
Metriod Prime
Super Smash Brothers Melee
Resident Evil serie
spellen
multiplayer : Timesplitters 2
Super Smash Brothers Melee
Monkey Ball (dacht 2)
Mario Party 4
Single player
Resident Evil 0 en 1
Metroid Prime
Eternal Darkness
Zo'n memory card moet er nog wel vanaf kunnen.
Ik koop die Zelda GC namelijk voor 180 Euro
Ennuh... Welke controllers zijn het fijnst om mee te spelen.
Ik zag dat er 3 verschillende zijn namelijk..
maar ik zit nu vast op dat draken eiland ik ben nou voor drie van die blokken met vogelkoppen erop waarvan er 1 groen is ik zou geen id hebben wak hiermee zou moeten doen
kan iemand me mischien helpen???
B.V.D
quote:Ga er tegen aanstaan dan geloof ik op a ofzo drukken dan pak je hem vast en kan je naar achter lopen. Dan komt er een dorogang te voorschijn.
Op zondag 1 juni 2003 13:21 schreef NielZ89 het volgende:
hehe gister ook maar even een gamecube gehaald![]()
![]()
maar ik zit nu vast op dat draken eiland ik ben nou voor drie van die blokken met vogelkoppen erop waarvan er 1 groen is ik zou geen id hebben wak hiermee zou moeten doen
kan iemand me mischien helpen???
B.V.D
quote:Ik zou Metroid Prime erbij halen, en eventueel nog Metroid Prime. Metroid Prime moet je ook zeker kopen, had ik al verteld dat je Metroid Prime erbij moet doen??
Op zondag 1 juni 2003 12:06 schreef FilmFanaat het volgende:
quote:Ja.. Maar wat probeer je me nou te vertellen
Op zondag 1 juni 2003 16:13 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ik zou Metroid Prime erbij halen, en eventueel nog Metroid Prime. Metroid Prime moet je ook zeker kopen, had ik al verteld dat je Metroid Prime erbij moet doen??
quote:in elk geval metroid prime halen, en daarnaast nog wachten voor metroid prime 2, en die ook meteen halen
Op zondag 1 juni 2003 16:43 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Ja.. Maar wat probeer je me nou te vertellen
quote:Dat is toch helemaal niet zo'n leuk spel?
Op zondag 1 juni 2003 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Monkey Ball. Punt.
quote:A was OoT, hier is het R!
Op zondag 1 juni 2003 13:23 schreef Tweek het volgende:
Ga er tegen aanstaan dan geloof ik op a ofzo drukken dan pak je hem vast en kan je naar achter lopen. Dan komt er een dorogang te voorschijn.
NielZ, kijk vooral naar de knoppen die rechtsbovenin staan, dichtbij objecten willen ze nog wel eens van context veranderen.
quote:wow, je kan overdrijven
Op zaterdag 31 mei 2003 21:07 schreef Khadgar het volgende:
Ikaruga is wreed cool! Ik ga echt binnenkort me arcade kast bouwen en me cube er in zetten. Puur voor dit spel. Geweldig zeg.
quote:burnout 2 heb ik woensdag gekocht
Op zondag 1 juni 2003 17:13 schreef TAG-Speedy het volgende:
Vind zelf Metroid Prime niet zoveel aan, heb me wel kostelijk vermaakt met Burnout dus ik zou voor Burnout 2 gaan. Smash Bros Melee is ook erg vet, Monkeyball (2) ook als je er van houdt.
Heb vrijdag winning Eleven gespeeld, heb wel even zitten klooien om een gewone match te spelen
Maar eenmaal bezig zag het er goed uit
Wel jammer is dat bij de geringste aanraking de scheids fluit, ik kan dat denk ik wel instellen
Maar probeer dat maar eens in het Japans
En er zijn volgens mij maar een paar knoppen die je kan gebruiken, ze zijn niet allemaal bruikbaar...
quote:Hoe kom je daaraan?? Ik ben een wanhopige PES junkie....en het lijkt me sterk dat je de scheids kunt instellen, was ook nooit bij de psx/ps2 versies.
Op zondag 1 juni 2003 23:18 schreef ASSpirine het volgende:Heb vrijdag winning Eleven gespeeld, heb wel even zitten klooien om een gewone match te spelen
Maar eenmaal bezig zag het er goed uit
Wel jammer is dat bij de geringste aanraking de scheids fluit, ik kan dat denk ik wel instellen
Maar probeer dat maar eens in het Japans
quote:ik heb het bij iemand gespeeld.
Op zondag 1 juni 2003 23:26 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Hoe kom je daaraan?? Ik ben een wanhopige PES junkie....en het lijkt me sterk dat je de scheids kunt instellen, was ook nooit bij de psx/ps2 versies.
werkte goed, je moet wel japans kunnen om het leuk te houden
quote:Kun je die URL regelen?? Ik kan dan wel geen japans maar ik ben menig PES menu doorgescrold, dat zit wel goed. Als het hem niet bevalt of liever op de engels vertaalde versie wilt wachtenwil ik hem wel van hem overkopen
Op zondag 1 juni 2003 23:29 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ik heb het bij iemand gespeeld.
Hij had het via internet erges besteld en een freeloaderwerkte goed, je moet wel japans kunnen om het leuk te houden
Misschien kan je hier op fok ook nog rondvragen naar import-winkels (internet)
of je kan naar futurezone in rotterdam gaan, hebben ze ook veel importspellen
quote:vraag iig ff na aub
Op zondag 1 juni 2003 23:33 schreef ASSpirine het volgende:
ik zal het es vragen, maar dan moet je nog wel ff wachten
je lijkt me te ongeduldig
quote:Volgens hebben ze bij dvdcrave.com en dvdboxoffice.com alleen amerikaanse games.
Misschien kan je hier op fok ook nog rondvragen naar import-winkels (internet)
of je kan naar futurezone in rotterdam gaan, hebben ze ook veel importspellen
quote:Yep.
Op maandag 2 juni 2003 10:43 schreef Zooi het volgende:
Die action replay zat daar nu ook een freeloader ingebouwd?
quote:www.liksang.com
Kun je die URL regelen?? Ik kan dan wel geen japans maar ik ben menig PES menu doorgescrold, dat zit wel goed. Als het hem niet bevalt of liever op de engels vertaalde versie wilt wachtenwil ik hem wel van hem overkopen
En WE6 roeleert (al is SC2 nog beter !!!!!!!)
quote:
Op maandag 2 juni 2003 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
En WE6 roeleert (al is SC2 nog beter !!!!!!!)
Ik ben de 15e jarig en mijn beste vriend de 19e. Nou zouden we elkaar een game cadeau geven (hij roept al minstens een maand dat ie Burnout 2 wilt hebben) maar ik wist nog geen game. Nou hebben we besloten om elkaar een Gameboy Player te geven. Duur, dat wel, maar we zouden hem anders toch wel zelf gekocht hebben. Tis weer eens wat anders dan 20 euro krijgen en 4 dagen later dat terug geven.
quote:
Nieuws] GameCube wordt slimmer
De GameCube wordt, als het aan BioGraphic Technologies ligt, een stukje slimmer...BioGraphic Technologies kondigde aan dat het met een speciale upgrade de GameCube slimmer gaat maken. Nou ja, de computergestuurde spelers in games tenminste. De A.I. (Artificial Intelligence ofwel Kunstmatige Intelligentie) van characters in Cube-games kan met deze upgrade verhoogd worden.
De upgrade, AI.Implant genaamd, wordt op dit moment geleverd aan alle GameCube-developers wereldwijd. Met de upgrade kunnen de developers beter de A.I. van de computer instellen, waardoor je mogelijk in de toekomst slimmere characters in je GameCube games aantreft. Je leest meer over deze upgrade in onderstaand artikel!BioGraphic Technologies, Inc. the leader in AI animation software, announced today that it has been admitted into Nintendos GameCube Tools and Middleware Program to bring its award-winning AI.implant to the Nintendo GameCube® video game system from Nintendo.
With the AI.implant SDK, Nintendo GameCube game developers can now rapidly integrate cutting-edge AI into their games from race cars looping around a track to a pack of mutant zombies using path finding to hunt down the player in a complex 3D level. We are delighted to bring AI.implant to the Nintendo GameCube" said Dr. Paul Kruszewski, President and Founder of BioGraphic Technologies. "With AI.implant, game developers can now quickly author their AI content in their preferred level editor (e.g., Maya and 3ds-max) and export directly to their Nintendo GameCube game linked to our AI.implant SDK. The AI.implant SDK for Nintendo GameCube is now shipping to existing customers and is immediately available for evaluation by all Nintendo GameCube developers. To see AI.implant in action, please visit www.ai-implant.com.
BioGraphic Technologies is the leading provider of commercial artificial intelligence (AI) animation software under the AI.implantTM brand name. AI.implant is the most powerful real time interactive commercial artificial intelligence animation solution worldwide. It enables digital content creators ranging from 3D animators to game programmers to create rich AI character interactions-from a flock of birds to a battle royal-with unparalleled ease.
BioGraphic Technologies is located in Montreal, Canada. Its Founder and President is Dr. Paul Kruszewski, an expert in procedural computer graphics techniques and a computer graphics industry veteran. The innovative excellence of its core technology has won the company prestigious awards such as a Game Developer Magazine FrontLine Award for Innovation in Game Development.
For further information and demonstrations, visit www.ai-implant.com.
Weet iemand hoe dat wijf(caracter 2) heeft? is toch van starfox??
.
Suf dat ze het jasje van die eerste zwart hebben gemaakt, nu kun je niet zeggen welke van de twee het is.
quote:Nee, is het nou popo of nana?
Op maandag 2 juni 2003 21:16 schreef speknek het volgende:
Ja dat weet ik.
.
Suf dat ze het jasje van die eerste zwart hebben gemaakt, nu kun je niet zeggen welke van de twee het is.
Maar mag ik please weten?
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 19:14 schreef Lexie het volgende:
Wat ziet cubezone er ranzig uit, ik dacht dat ik op een xbox site zat.
Tis gelukkig maar tijdelijk...
quote:
[Nieuws] Nieuwe Giftpia screenshots
Nieuwe plaatjes van de meest maffe game die wij in de afgelopen tijd hebben mogen aanschouwen in aantocht. Dan hebben we het natuurlijk over Giftpia!Giftpia is het een nieuw fenomeen uit Japan en heeft wel wat weg van Animal Crossing. Skip Ltd laat op een speciale Giftpia-site weten dat de naam Giftpia is gekomen uit een samenvoeging van de woorden 'gift' en 'utopia'. Deze woorden zullen dus ongetwijfeld een rol in het spel opeisen, al is nog niet bekend in welke vorm dit in de gameplay verwerkt wordt.
In het spel is het je doel om een samenleving op te bouwen en zo goed mogelijk in stand te houden. De game is gegoten in een cel-shaded jasje en oogt vreemd, maar wel aandoenlijk.
De nieuwste screens, afkomstig van IGN, vind je hieronder. Klik op de verkleinde versie voor een volledig plaatje!
quote:
GameCube 2 al begin 2005 in Japan?
03-06-2003 | Robert van der Werf
De Nintendo GameCube is nog niet eens aan het eind van haar latijn, maar de opvolger staat volgens veel mensen al klaar.
Nintendo wil duidelijk voorkomen dat ze als laatste op de markt komen met hun volgende console. Nintendo heeft aangegeven dat de GC2 gelijk of zelfs eerder op de markt gezet gaat worden dan de concurrerende spelcomputers.Ondertussen hebben diverse ontwikkelingsstudios aan CubeIGN bekend gemaakt dat er beginnende gespreken zijn over de GameCube 2. Nintendo heeft tegen de ontwikkelaars verteld dat de GameCube 2 in de lente van 2005 in Japan gelanceerd wordt.
Analisten denken dat de PlayStation 3 het meest gevorderd is. Diverse ontwikkelingsstudios hebben al bevestigd dat ze bezig zijn met toekomstige spellen voor de toekomstige consoles maar nog niemand heeft gezegd voor wélke apparaten.
Screens zien er wel mooi uit trouwens.
Soul Calibur II
quote:YEAHHHHHHHHHHHHHHH mijn 2 favo-characters van 1 terug in 2
Namco has confirmed that two characters from the original Soul Calibur, Seung Mina and Sophitia, will be unlockable characters in the console versions of Soul Calibur 2.
Sophitia :
Seung Mina :
Ik zou EggsTC niet zijn zonder te spoilen
Secrets
Fight as Yoshimitsu:
Complete chapter 2 in weapon master mode. The last area in chapter 2 (eastern-most mission) is a dungeon area. The final boss of the dungeon is Yoshimitsu. Beating him will unlock him in all modes.
Fight as Charade:
Complete chapter 2 in weapon master mode. The first mission in chapter 3 (western-most mission) will have you fighting Charade. Beating Charade by ring out will unlock it in all modes. Charade plays much like Edge Master/Inferno.
Fight as Cervantes:
Complete chapter 3 in weapon master mode. The last area in chapter 3 (the eastern-most mission) will occur on the Pirate Ship level, and the last character fought will be Cervantes. Beating him will unlock him in all modes.
Fight as Sophitia:
Complete chapter 4 in weapon master mode. The final area in the chapter (eastern-most) will be a dungeon, with the last Boss being Sophitia. Beat her to unlock her in all modes.
Fight as Seung Mina:
In weapon master mode, reach to chapter 6. Half way through the chapter, there will be a palace icon. This fight will be against Seung Mina. Defeating her will unlock her in all modes.
Martial art demonstration mode:
Complete the southern-most mission of chapter 3 in weapon master mode. When complete, a road will form to the south, into a "subchapter." The shop in this area sells all of the character weapon demonstrations.
Extra arcade mode:
Complete arcade mode with any character.
Extra vs. mode:
Complete extra arcade mode with any character.
Extra survival mode:
Get at least ten wins in survival mode.
Extra practice mode:
Complete weapon master mode with any character.
Extra vs. team battle mode:
Complete extra team battle mode.
Arcade version opening:
Play the game in extra time attack mode on the extreme difficulty four times.
Home version opening:
Play the game in extra survival mode with the no recovery setting four times.
Demo theater and character bios:
Complete arcade mode or extra arcade mode with any character.
Taunt:
In arcade mode press X while the stage loads to hear your character taunt the second player.
De lekkerdere versie van Cassandra, we present you : Sophitia Alexandra!
NAMCO
Mijn master-character van Soul Calibur op de dreamcast, We present you : Seung Mina!
quote:Iedereen die dit spel niet gaat kopen kan niet zeggen dat hij/zij geleefd heeft.
Though she disappeared for the arcade version, Seung Mina will be playable in all three console versions of Soul Calibur II.
Heb er duidelijk zin in !
InsideGamer:
quote:
GameCube Newsflash
04-06-2003 | Daniël de Keizer
Nintendo heeft het nodige te melden, en wie zijn wij omdat jullie te onthouden? Waar blijft Spaceworld 2003? Een Nintendo concert, en meer..
-Phantasy Star Online Episode III: C.A.R.D. Revolution beta test
Sonic Team heeft bekend gemaakt dat de Japanse beta tests online met Phantasy Star op 24 juli zullen beginnen. SEGA's rpg zal menig online cubegamer weer volop achter nintendo's console laten zitten.
-Zelda en Mario Concert in Japan
Zelda en Mario gaan optreden in Japan! Nee, niet gezamelijk zingen op het podium, maar volgens de Famitsu zal er op 14 september het nodige te beleven zijn voor Nintendo-fans. De beste composities van Koji Kondo (de meester achter de bekende Nintendo-sounds) zullen ten gehore worden gebracht. Voor personen die eventueel naar het concert willen afreizen; het wordt gehouden in de Tokyo Nihon Seinen-kan Hal.-Geen Spaceworld 2003
Volgens de Nintendo Dream zal er óók dit jaar geen Spaceworld plaats vinden. Vorig jaar gaf Nintendo al verstek, maar ook dit jaar zullen wij het zonder Nintendo's beurs moeten stellen. Nintendo heeft nog geen officiële verklaring afgegeven over dit gegeven.Tengai Makyou 2: Manjimaru heeft een japanse datum
Hudson's Tengai Makyou 2 Manjimaru heeft een datum voor de japanse markt gekregen. De vijfentwintigste september is de datum dat de rpg zal verschijnen. Voor velen waarschijnlijk onbekend, daarom een screen van 1 van zijn voorgangers:Tengai Makyou II: Far East of Eden
Dit was de feature weer voor vandaag, blijf InsideGamer volgen voor al je gamesnieuws.
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 00:06 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, maandag over een week ga ik 'ff' Mario Kart: Double Dash, Final Fantasy Crystal Chronicles en Soul Calibur II, Mario & Luigi en Advance Wars 2: Black Hole Rising en oa Metal Gear Solid uitproberen... Foto's en verslag krijgen jullie.
quote:Mag ik mee? Ik zal braaf zijn
Op donderdag 5 juni 2003 00:06 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, maandag over een week ga ik 'ff' Mario Kart: Double Dash, Final Fantasy Crystal Chronicles en Soul Calibur II, Mario & Luigi en Advance Wars 2: Black Hole Rising en oa Metal Gear Solid uitproberen... Foto's en verslag krijgen jullie.
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 05-06-2003 00:52]
Hier,.... een movie van de Hobbit Het ziet er nog wel wat basic uit en ik heb het gevoel van been there done that maar je weet het nooit
http://streamingmovies.ign.com/cube/hobbitgcn_060303_2_free.wmv (mediaplayer 9)
quote:Sorry, ik kon 2 kaarten aanvragen, en die zijn voor mij en een vriend van me.
Op donderdag 5 juni 2003 00:09 schreef Lexie het volgende:[..]
Mag ik mee? Ik zal braaf zijn
quote:Grote post vriend
Op woensdag 4 juni 2003 10:27 schreef EggsTC het volgende:
Ben al tijdje niet meer geweestNamco.. I love you
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*grote post etc etc*
quote:
Inside Giftpia
Things get strange in Nintendo's latest mushroom-themed saga. Very strange.June 02, 2003 - Nothing angers us more than a good game getting overlooked. Okay, perhaps a good game not selling because it's too odd looking, too out there, too -- dare we say it -- original? In an industry where more emphasis is placed on what's cool and gruesomely realistic than what's artistic and original, little games like Harvest Moon, Sky Odyssey, or Rocket: Robot on Wheels often don't stand a chance alongside mega-licenses like The Matrix or even Nintendo's own Zelda and Mario titles. It's with this in mind that we take another look at a game that only few gamers out there seem to care about: Giftpia (well, technically GiFTPiA -- but don't make us spell it that way or we'll be screaming SEGA and NINTENDO GAMECUBE in your ear all day long as well).
Yes, we know. The graphics in Giftpia may make your girlfriend giggle but severely undermine your manliness, so let's try something else to grab your attention: Giftpia is directed by Kenichi Nishi, who is joined by game designer Keita Eto. Both are alumns of a little studio once known as Square and both worked on the Super Nintendo hit Chrono Trigger back in 1995. Ready to learn a little more? Don't worry, we'll let you know if someone's looking over your shoulder.You Ruined Everything!
Giftpia may be billed as an RPG, but it's really more of an adventure -- or perhaps what Nintendo likes to call a "communication game". There are no stats beyond your health meter, no random battles, and character development follows a set path and storyline. In a sense, Giftpia borrows a lot from Nintendo's Animal Crossing -- minus the constant "get me" chores and emulated classics. You slip into the role of the Nanashi Island native Pockle, a young lad who could easily be a long-lost brother of Osamu Tezuka's Astro Boy. In a crazy opening sequence that closely resembles Southeast Asian shadow puppet theater, we learn that Pockle oversleeps and misses his coming-of-age ceremony and, whether there is some karmic relation or not, a fierce typhoon wreaks havoc on the island the island. Pockle is taken to task by the island's mayor and goes to jail for treason. Since he's underage (and dating the mayor's daughter), he soon gets off with community service, but is bound by a ball and chain and forced to walk around not only in a prison outfit, but also with his face obscured by a TV-style mosaic effect.
Even criminals have to get up in the morning.
Island Time
Like in Animal Crossing, gameplay heavily relies on barter. After regaining his freedom, Pockle's ultimate goal is to put enough money into his bank account to pay for a new coming-of-age ceremony. That, so tells him the mayor, is the only way he can ever grow up. Money, money, money; rules, rules rules -- that's the world of Nanashi Island's rather portly leader. And initially, Pockle has no choice but to go along with it all. In his efforts to raise money, Pockle can explore the island and fish, collect mushrooms, turnips, and fruit, or dig for gold nuggets and sell it all at one of two local stores. But time passes on Nanashi Island and it's not kind to perishables, nor is Pockle immune to it. Pockle needs to go home to sleep in the evening or he will fall asleep where he stands and have his money stolen while he's snoring away. In the beginning, Pockle's bedtime comes so early, you'll have to cut it close a few times. But the further you get in the game's main quest, the longer Pockle can stay out.
The inventory screen lets you sort items by type. You can eat fruit and mushrooms, show photos and tickets to other characters, use the kidney-shaped wish containers, swipe your ATM card to put away cash, and more.
Pockle also gets hungry. He will also have to eat during the day, or he won't have enough energy to walk around. Fruit and mushrooms rot after a few days, which means they become poisonous to Pockle and won't fetch much of a price when sold. Luckily, Pockle has a fridge in his home that lets him freeze mushrooms, but fruit are best eaten fresh or not at all. Speaking of which, mushrooms appear to be a key theme in Giftpia and the makers of this game don't seem to be as innocent as the folks at EAD when it comes to, erm, fully exploring their powers. We've alluded to this before, but there is indeed a mushroom fairy in this game. Eating a mushroom stew prepared by a seemingly crazy old man (think of him as the Doc. Brown of this game) opens up an entirely new world for Pockle. During a trippy (literally!) sequence, Pockle learns of a new way to grow up; a kinder, Hippie sort of way. Turns out life isn't just about making money -- apparently, you're supposed to help people as well.
Thus a new premise for Giftpia reveals itself. Pockle sets out to capture the islanders' wishes in glass-like wish containers and is then tasked with figuring out how to solve the conundrum in question. Solutions range from the simple to the complex. For example, in the beginning of the game Pockle witnesses the convenience store cutie getting into a huge fight with a brawny construction worker. She is so enraged with him that she can no longer operate her store, so it's in Pockle's best interest to find a solution. Other tasks involve showing your girlfriend the other side of the island (where only grown-ups are allowed to go -- cough, cough) or finding the freaky old fortune teller's disaster hat. Ironically, it's often Pockle himself who is the cause of conflict. But who's keeping tabs who starts what on an island inhabited by a handful of extroverts, robots, monkeys (yes!), and an abominable snowman?Stylized Madness
Giftpia's graphical style is similar to Animal Crossing, but there's actually a lot more going on than initially meets the eye. The camera perspective is fixed, but the landscape itself is much more animated. Trees sway back and forth in the wind, the air flickers on hot days, and there a nice little touches, such as geckos that sun themselves on walls and quickly slip into a crack when the player approaches. Everything is heavily stylized and character animation is purposely big and overdone. For example, show the merchant robot that you found a rare blue mushroom and he will fall over himself in a sort of greedy disbelief, then quickly stand up straight and pretend like he's not impressed. All this is delivered with humorous character animations, accompanied by semi-nonsense "Giftpianese" (some words sound like Japanese or English, but most of it is made up). The language is charming at first, but much too repetitive. After hearing your girlfriend say "Papareng papareng meeooo meeoo papareng" for the fifth time, you'll hope that the mushroom you're offering her isn't of the edible kind.
Nanashi Island's inhabitants are a strange bunch. This guy's home should tell you something about his personality. Fran? That you?
The music, on the other hand, is a completely different story. The tracks in Giftpia is so varied and unique, you're wondering why most other Nintendo games still have to sound like '80s Casio synthesizers. Skip endowed the game with a an off-kilter soundtrack that includes techno, rap, opera, Bluegrass, Rock and more. It's a crazy mixture of serious and funny tunes, supplied by Japanese bands like snoweffect, Akino, The Winstons, Komachi, Redneck Trio, Fuzz Proposal, The Travellers, Six Squares, Echo Mountain, Aprils, yet, oscillator, 6nin, and Kaimy Plants, among others. Why such an eclectic mixture, you ask? The idea is that Nanashi Island has its own radio station (Nanashi FM), which blasts these songs all over the island via giant speakers. You can hear the music all throughout town, but if you climb to the top of Nanashi's mountain, the music gradually fades and is replaced by the sound of the wind and the ocean. Then there are those clever audio touches that tie Giftpia in with the rest of Nintendo's universe, such as the classic Zelda fanfare when finding a heart piece to upgrade one's health meter or the Mario-style "pling pling" when picking up coins.
Blow this horn and a strange visitor will cautiously approach. What's up with that? And doesn't that block of salt just look delicious?
With its quirky storyline and kicking music, Giftpia is a nice surprise in Nintendo's lineup. The only questions that remain are how long the game takes to complete and whether Nintendo can pull off a clever translation that enables both younger and older gamers to enjoy the game. Shown off in English at this year's E3, Giftpia is almost guaranteed to see a US release. Let's hope Nintendo doesn't change its mind and will release this one stateside quickly.
In the meantime, check below for a batch of new screenshots of the Japanese version in action.
-- Peer Schneider
quote:Ik hou ook totaal niet van vechtgames... alleen dit zijn uitzonderingen. :
Op donderdag 5 juni 2003 01:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Grote post vriend
,......... ik heb het alleen even helemaal gehad met vechtgames
quote:
De GameCube speelt een ander spel
Exact een jaar is hij nu in Nederland te koop: de GameCube. De spelcomputer moet zich staande zien te houden in een steeds fellere strijd om marktaandeel. Door Peter van Ammelrooy 'M ijn vader heeft een halfjaar niet met me gesproken toen ik elf jaar geleden in dienst trad van Nintendo', verklapte Satoru Iwata (53) vorig jaar bij zijn benoeming tot president-directeur van het Japanse concern. Een bedrijf dat speelkaarten en spelautomaten verkoopt! Had zijn zoon daarvoor een ingenieursdiploma behaald? Satoru: 'In mijn vaders ogen kon ik net zo goed tot een religieuze sekte toetreden.' Iwata junior zal dezer dagen vaak terugdenken aan zijn vaders protesten. Het gaat met Nintendo minder dan in voorgaande jaren. Omzet (4,2 miljard dollar) en winst (573 miljoen) slonken het recent afgesloten boekjaar (met 9 respectievelijk 37 procent) en de toekomst oogt onzeker. En Iwata kan het niet allemaal op het conto van de conjunctuur schuiven. Iwata's kopzorgen concentreren zich op een kleine kubus, volgestouwd met elektronica, die beelden tevoorschijn tovert op een televisietoestel. Met een afstandsbediening laat de kijker figuurtjes over wegen racen, afzakken in helse vulkanen of dolen in spookhuizen. De naam van dit wonderdoosje: GameCube. Nintendo introduceerde de spelcomputer exact een jaar geleden in Europa. De afzet valt tegen. Nintendo verkocht de afgelopen twaalf maanden 1,5 GameCubes in Europa, wereldwijd krap 5,8 miljoen stuks. Kyoto rekende op 10 miljoen stuks. Wat ging er mis? Zelfs de immer kritische Consumentengids in Nederland was vorig jaar vol lof. GameCube verslaat Xbox, luidde de kop boven een artikel waarin beide spelcomputers werden getest. Liefhebbers vallen voor het hoge aaibaarheidsgehalte van de Cube. De dvd-schijfjes waarop de spelletjes staan zijn schetig klein. Maar schijn bedriegt: ook de spellen voor de GameCube worden meer en meer volwassen, net als bij de concurrenten. Het bloed klotst volop in Resident Evil, Eternal Darkness en Blood Omen 2. Ook
e-mail dit artikel
printversie
meer over dit onderwerp
nieuwsbrieven
Er zijn een paar dingen die de Nintendo-kubus níet kan. Dvd's afspelen bijvoorbeeld. Met een PlayStation en Xbox is de aanschaf van een dvd-speler overbodig. De kopers van een Sony- of Microsoft-kastje kunnen andere spelers ook via internet te lijf, dankzij een dozijn spellen die online races en gevechten bieden. Voor de kubus is slechts één netwerkspel beschikbaar: Phantasy Star, een kruising van Lord of The Rings met Star Wars waarin spelers online met elkaar kunnen knokken of kunnen kletsen. Nintendo heeft geen verdere plannen voor internet. 'Mij is niet duidelijk hoe anderen er geld mee denken te verdienen', stelde topman Iwata begin mei in Los Angeles. 'Consumenten zijn niet bereid te betalen.' Hij gooit het over een andere boeg: de GameBoy.Met deze portable spelcomputer is Nintendo heer en meester op de markt voor draagbaar elektronisch entertainment. Ons marktaandeel is hier bijna 100 procent, bevestigt de woordvoerder voor de Benelux. Het bedrijf verkocht vorig jaar wereldwijd 15,7 miljoen GameBoys. Nintendo maakt, naast derden, ook zelf spellen voor zijn portable. 59,1 Miljoen stuks werden er afgezet, 26 procent meer dan in 2001. De catalogus voor de GameBoy is gevuld met meer dan duizend titels.
quote:Als je deze info een beetje aanpast (minder spoilers) zou dat best een mooie opening zijn voor een eigen Soul Calibur 2 topic. Hint.
Op woensdag 4 juni 2003 10:27 schreef EggsTC het volgende:
Soul Calibur II info
quote:Dat ze zoiets durven printen, het staat vol fouten.
Op donderdag 5 juni 2003 10:15 schreef mvt het volgende:
Eindelijk weer eens een groot stuk over de Gamecube in de landelijke media
bron : http://www.volkskrant.nl/economie/1054703334540.html
zat achter een gratis registratie verstopt en gedruk in de Volkskrant van vandaag in de Economie katern
[..]
quote:Bedoel je taalfouten of fouten in de feiten??
Op donderdag 5 juni 2003 10:21 schreef Tweek het volgende:[..]
Dat ze zoiets durven printen, het staat vol fouten.
Trouwens, de foto die er bij was was van een hooguit 30 jarge vrouw en gelukkig niet van een paar kinderen van 6. Ook hebben ze het gelukkig niet over het "kiddie" imago wat vele nog hebben. Das allemaal positief. Alleen vond ik het over het algemeen een nogal negatief bericht (maar 1 online game, geen DVD afspelen, enz).
quote:Vooral taal fouten, maar volgens mij is de ps2 nog niet online in europa, of heb ik wat gemist.
Op donderdag 5 juni 2003 10:35 schreef mvt het volgende:[..]
Bedoel je taalfouten of fouten in de feiten??
Trouwens, de foto die er bij was was van een hooguit 30 jarge vrouw en gelukkig niet van een paar kinderen van 6. Ook hebben ze het gelukkig niet over het "kiddie" imago wat vele nog hebben. Das allemaal positief. Alleen vond ik het over het algemeen een nogal negatief bericht (maar 1 online game, geen DVD afspelen, enz).
Daarbij vind ik de toon van het artikel kleinerend richting de cube en de lezers.
Bijvoorbeeld
quote:Ik vind het altijd irritant als er gedaan wordt alsof de lezers het anders toch niet snappen.
Met een afstandsbediening laat de kijker figuurtjes over wegen racen, afzakken in helse vulkanen of dolen in spookhuizen.
quote:Dat vroeg ik me ook al af
Op donderdag 5 juni 2003 10:47 schreef Lexie het volgende:
Wat is dit voor een pornografisch plaatje?
Een opgewonden robot, en een mannetje die dingen doet die weggedit moeten worden?
quote:nee, Omdat de held in Giftpia (giftopia in europa?) zijn volwassen-word-festifal heeft gemist is hij een crimineel. Dus daarom heeft ie censuur op zijn hoofd
Op donderdag 5 juni 2003 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat vroeg ik me ook al af
quote:Wordfestival
Op donderdag 5 juni 2003 12:30 schreef BMH het volgende:[..]
nee, Omdat de held in Giftpia (giftopia in europa?) zijn volwassen-word-festifal heeft gemist is hij een crimineel. Dus daarom heeft ie censuur op zijn hoofd
. Trust me... deze game is
quote:http://www.nintendo.co.jp/ngc/ggfj/images/cm.wmv
Giftpia verrast en oogt fris. Ik heb het over de rpg van Skip, die door de japanse gamers lovend werd ontvangen, en de pers goede cijfers liet uitdelen. In Japan probeert men de game nog eens extra aan te prijzen door commercials van het spel te laten zien, die de gameplay van de game tonen.
Kris heeft een preview van het spelletje geschreven, even wat feiten op een rijtje:Giftpia vertelt het verhaal van ene Pockul. Deze jongen leeft op een eiland dat ze daar kennen als Nanashi. Hier is het normaal om de overgang van een kind naar volwassene te vieren met een ceremonie. Leuk en aardig allemaal maar als je de ceremonie niet hebt gehad, ben je dus ook geen volwassene. Best lullig voor onze held want hij verslaapt zich nogal eens en zo ook de dag dat hij zijn eigen ceremonie moet bijwonen. Deze Coming of Age Day moet hij dus eigenlijk overnieuw doen, anders zal hij zijn hele leven kind blijven. No big deal zou je denken, onze eigen shop manager Hans zal ook altijd kind blijven, maar op Nanashi gelden andere regels dan in het pittoreske Putten.
Pas als Pockul volwassen is, zal hij namelijk gerespecteerd worden door de plaatselijke bevolking en dus moet hij zijn ceremonie opnieuw organiseren. Maar dan stuit hij op het volgende probleem. Een ceremonie kost geld, en niet zomaar een klein bedrag, maar een bedrag waar Pockul liever een paar keer van naar de hoeren zou gaan (is dat geen teken van volwassenheid?). Hij moet 5.000.000 Mane betalen, dat is zeg maar de Nanashi-euro, waarvan wij de precieze wisselkoers niet kennen.
Het doel van Giftpia is dus om dit geldbedrag in te zamelen. Collecte houden aan de deuren dus? Nee, dat waarschijnlijk niet. Skip heeft helaas nog niet aangegeven hoe we dat geld moeten gaan verzamelen maar alles wijst op een urenlange zoektocht naar schatten in speciale, aansprekende gebieden. Althans, dat hopen we. Volgens insiders zal de game een uniek en zeer diepgaand magie systeem kennen en dat is in ieder geval voor de RPG liefhebbers al een fikse meevaller.
Ho! Laten wij niet vergeten dat de commercial nog steeds op jullie wacht:Giftpia Japanse tv-commercial
Een lekkere rpg ligt op jullie te wachten, al zouden wij het spel liever wat sneller verscheept zien worden. Des te eerder wij met het spel aan de slag kunnen gaan, des te beter. Voorlopig is het nog afwachten totdat er wordt besloten Giftpia naar Europa te brengen. Wees wijs Nintendo, en zeg ja!
quote:
Kirby rijdt door de lucht
06-06-2003 | Daniël de Keizer
Kirby kwam, zag en overwon. Na het slikken van nintendo-screens spuugde hij ze even later weer naar buiten. Een beetje vochtig, dat wel..
Kirby's Air Ride is het nieuwste avontuur van 's werelds beroemdste roze bol. En nee, dan hebben wij het niet over de suikerspin, maar natuurlijk over Kirby. Race dit keer op sterren en andere bliksemsnelle voertuigen, op vele kleurrijke parcoursen. Van zuurstokroze tot gitzwart; er zijn genoeg banen om op rond te rijden. Zuig de krachten op van vijanden die je langszien flitsen. Verander in een bal van vuur, wees stekelig op zijn tijd en laat je tegenstanders voelen hoe ijskoude adem je wel niet hebt.Wat een zuigkracht, dames en heren!
Gebruik de control stick en de A-knop om je voort te bewegen; rem op tijd en boost jezelf een stuk verder wanneer je de knop weer loslaat. Zowel 2D als 3D is de game te spelen; bekijk Kirby van 3 kanten in de Air Ride mode, of zie hoe hij oppervlakkig over het beeld rent in de Top Ride mode.
Een behoorlijk aantal nieuwe screens; aan de rechterkant in het screenshotvak te bekijken, vanaf Screenshot 13. Wil je weten waar Kirby online is te vinden; kijk dan hier op zijn site, en neem dan ook gelijk de link naar zijn filmpje mee.
Genoeg nieuws om je op te verheugen dus! HAL Labratories zal haar uiterste best doen om de magie van de kauwgombal te behouden, en fans -jong en oud- van Mr. Kirby mogen zich verheugen op een snelle racer, die in multiplayer voor veel fun zal gaan zorgen. Een Europese datum laat op zich wachten
quote:
Nintendo onderneemt actief actie tegen importeursHoewel Nintendo eerder reeds aankondigde plannen te gaan ondernemen tegen het importeren van spellen en hardware uit andere regionen, is Nintendo nu werkelijk tot actie over gegaan. Men zet alles op alles om te voorkomen dat Europese importeurs en detailhandel nog spellen aanbieden vanuit een andere regio waar spellen vaak veel eerder verschijnen dan in onze regio.
Deze actie neemt men onder andere in de vorm van wurgcontracten waarin staat dat men heel nauwkeurig bij moet gaan houden waar alle producten vandaan komen en hoeveel ervan verkocht wordt. Houdt men zich niet aan het importverbod, dat door Nintendo zo erg makkelijlk te controleren is, dan volgen er sancties. De concurrentie heeft echter nog nooit zulke sancties ondernomen en is dit ook niet van plan:
Only last month, the company brought legal pressure to bear on small UK-based importer TQ Games, forcing the shut-down of the operation. Neither Sony nor Microsoft has ever taken this kind of action against importers, and both companies have expressed, privately at least, that they have no plans ever to do so.
Nintendo is demanding that retailers sign agreements stating that they will no longer sell imported items, and provide details of sales and stock records along with information about their suppliers - presumably with a view to chasing the importers further up the chain.
Kenners beweren dat Nintendo met deze actie nog meer terrein verliest in Europa. Veel games brengt Nintendo namelijk niet eens uit in Europa, zoals het vermakelijke Animal Crossing, en deze games gaan met zulke acties volledig aan de consumenten voorbij waardoor de GameCube nog meer aantrekkingskracht verliest. Vooral voor de die-hard GameCube gamers die alles zo snel mogelijk willen hebben en alle games willen spelen is deze actie een doorn in het oog. Lees het hele artikel hier.gamers.nl
quote:Nee zo maak je terein goed wat je toch al aan het verliezen bent.
Op vrijdag 6 juni 2003 17:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat een bout actie zeg. Big N. maakt zich lekker populair zo. .
Welk recht denken ze te hebben om je als gamer op te leggen wanneer je iets mag (inderdaad met de gratie van big N.) mag spelen?
Nahjah, gelukkig is altijd Ebay er nog om aan import te komen.
quote:Wat een eikels
Op vrijdag 6 juni 2003 17:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Het gaat toch enigzins om het idee en ik persoonlijk vind dit een erg flauwe actie van Nintendo, een blijk van onmacht wat ze niet zint schijnbaar. Persoonlijk koop ik import games altijd via Ebay of dergelijke omdat inderdaad de prijzen wel erg hoog zijn via de 'officiele' kanalen, maar dan nog. Sony en Microsoft zeggen het mag niet (god weet waarom het niet zou mogen en waarom er persee nu 3 regio's moeten zijn) maar doen verder niets. Als de gamer het graag wil, en er de extra moeite voor neemt, waarom dan niet? Wie is dan Nintendo om , ons en winkeliers die een service willen bieden, op de vingers te moeten tikken en foei te moeten zeggen?
Op vrijdag 6 juni 2003 17:46 schreef supadupagama het volgende:
Mijn ervaring was altijd dat spel import winkels je gigantisch oplichten bij nieuwe buitenlandse releases. Zoals gemiddeld 50 tot 100 gulden meer vragen voor een Amerikaans of Japans spel of console, dus waarom iemand om de "actie" van Nintendo rouwig om is snap ik niet. Sony verbiedt export van Japanse Playstation spellen. Microsoft verbiedt export van Amerikaanse Xbox spellen. Het enige wat ze doen is ons beschermen tegen oplichters in spelzaken. (Terwijl ze gelijkertijd hun eigen winst beschermen.) En dan nog wat, als je hier via internet loopt te klagen, wat houd je dan tegen niet zelf een import spel of console te importeren? Niets volgens mij.
alleen winkels zoals de gameshop zullen geen import meer mogen verkopen.
Splinter cell, matrix ofzo?
quote:idd, foute actie van bigN
Op vrijdag 6 juni 2003 17:36 schreef Lexie het volgende:[..]
Wat een eikels
. Als ze echt failliet willen gaan moeten ze vooral zo doorgaan
.
misschien te ver gezocht, maar dit kan ook een reden zijn waarom ze dat doen
quote:burnout 2
Op vrijdag 6 juni 2003 17:58 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb weer geld voor nieuw spel, welke zal ik kiezen?Splinter cell, matrix ofzo?
quote:Zie het anders om, zorg dat mensen geen reden hebben om te importen. Release spellen dus meer gelijker tijd.
Op vrijdag 6 juni 2003 19:23 schreef ASSpirine het volgende:
Maar als, ik zeg maar, een kwart van cubend europa zijn spellen koopt via internet van Amerika.
Ik zeg maar wat, Metroid.
Dan verkoopt metroid in europa beduidend lager dan het normaal gezien zou worden...
Dus Nintendo Europe maakt minder omzet en lijkt dan niet zo belangrijk...
dus spellen kunnen we NOG later releasenmisschien te ver gezocht, maar dit kan ook een reden zijn waarom ze dat doen
quote:Als dit waar zou zijn, dan zou dat wel schelen. Ik bedoel, wie haalt zijn importgames nou nog in de winkel?
Op vrijdag 6 juni 2003 17:53 schreef Tweek het volgende:
Ach het betekend niet dat je niet meer bij dvdboxoffice, lik sang en soort gelijken kan bestellen.alleen winkels zoals de gameshop zullen geen import meer mogen verkopen.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 19:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik bedoel, wie haalt zijn importgames nou nog in de winkel?
quote:idd, die dingen zijn daar reteduur...
Als dit waar zou zijn, dan zou dat wel schelen. Ik bedoel, wie haalt zijn importgames nou nog in de winkel?
quote:Ze kunnen alleen europese importeurs en detailhandel tegen houden. De consument die op internet koopt daar kunnen ze niks tegen doen.
Als dit waar zou zijn, dan zou dat wel schelen. Ik bedoel, wie haalt zijn importgames nou nog in de winkel?
quote:sc; ghost...
Op vrijdag 6 juni 2003 19:23 schreef ASSpirine het volgende:[..]
burnout 2
of wachten op starcraft ghost
die kwam volgend jaar toch pas uit?
[Dit bericht is gewijzigd door paarse_paashaas op 07-06-2003 11:37]
quote:Your speaking my thoughts
Op vrijdag 6 juni 2003 17:33 schreef Chocobo het volgende:
Nintendo moet eens wat meer en eerder games releasen in Europa,.............
quote:LIjkt me leuk
Op zaterdag 7 juni 2003 09:04 schreef Chocobo het volgende:
Starfox 2 movie die ik nog niet heb bekeken !http://streamingmovies.ign.com/cube/starfox_060603_free.wmv
quote:Matrix heb je op easy/normal zeer snel uitgespeeld.
Ik heb weer geld voor nieuw spel, welke zal ik kiezen?Splinter cell, matrix ofzo?
quote:Splinter Cell is echt fantastisch,......... denk niet te vergelijken met bv de meetriks ofzo
quote:same here...hopelijk is dit spel wel iets moeilijker als SFA..
Op zaterdag 7 juni 2003 11:35 schreef HomerJ het volgende:[..]
LIjkt me leuk
RGB kabel gekocht voor de cube.
Sync Splitter gesoldeerd.
Geheel aan de arcade monitor gehangen.
Na veel PIJN en MOEITE beeld gekregen.
Ikaruga gestart, monitor verticaal gezet.
(dit spel is dus gewoon GEMAAKT voor verticale monitor)
Kut.
Ondersteboven.
Nou MOET ik dus echt een cocktail cabinet bouwen, zodat je gewoon aan de andere kant kan zitten.
Diegene die een Free-ID van de Freerecordshop hebben (pasje voor 10% korting) kunnen, na activering van de pas bij je internetaccount (krijg je een mailtje over), gewoon de Gamecube bestellen via hun site met 10% korting!
Ze geven eigenlijk geen korting op hardware met die pas, maar ik heb hem besteld en heb er maar 180 euro voor hoeven te betalen
Ik weet niet of het ook lukt als je hem gewoon in de winkel koopt, maar het is natuurlijk het proberen waard
quote:* Wunk poetst z'n 3030 VIP sterren op
Iedereen die een nieuwe Nintendo GameCube aanschaft, kan er binnenkort helemaal gratis een Game Boy Player bij krijgen.Vanaf 20 juni is de Nintendo GameCube gebundeld met een Game Boy Player voor de normale Nintendo Game Cube-prijs van ongeveer 199 euro te koop.
Daarnaast kun je binnenkort ook een Game Boy Player uit de Sterrencatalogus scoren. Da's goed nieuws voor clubleden en Nintendo VIPs!
De Game Boy Player komt ook afzonderlijk in de winkels te liggen, met een prijskaartje van rond de 60 euro. Maar gamers die zowel een Game Boy Player als een Nintendo GameCube voor de eerste keer registreren, krijgen maar liefst 900 sterren, te besteden aan meer Sterrencatalogus-verrassingen.
De Game Boy Player is een uitbreiding die op de onderkant van de Nintendo GameCube kan worden aangesloten en waarmee je vrijwel elk Game Boy-spel (van Tetris tot Wario Ware) op je televisie kunt spelen.
Dat betekent dat bezitters van een GameCube niet alleen kunnen kiezen uit een arsenaal van meer dan 100 Nintendo Game Cube-games, maar ook uit de meer dan 1000 Game Boy-, Game Boy Color- en Game Boy Advance-spellen.
Binnenkort komt de speciale microsite online. Houd die in de gaten voor meer info over de Game Boy Player.
quote:Cool idee. Waar heb je de arcademonitor/cabinet vandaan en wat kostte hij? En heb je ook pics?
Op zaterdag 7 juni 2003 20:59 schreef Khadgar het volgende:
Godverdomme zeg. Ik zit een beetje te balen.RGB kabel gekocht voor de cube.
Sync Splitter gesoldeerd.
Geheel aan de arcade monitor gehangen.
Na veel PIJN en MOEITE beeld gekregen.Ikaruga gestart, monitor verticaal gezet.
(dit spel is dus gewoon GEMAAKT voor verticale monitor)
Kut.
Ondersteboven.
Nou MOET ik dus echt een cocktail cabinet bouwen, zodat je gewoon aan de andere kant kan zitten.
quote:Tis tot nu toe alleen de monitor, heb ik gekregen van een aardige tweaker. De kast die ik ga bouwen word zo'n bijzettafeltje, met het scherm omhoog dus.
Op zondag 8 juni 2003 13:15 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Cool idee. Waar heb je de arcademonitor/cabinet vandaan en wat kostte hij? En heb je ook pics?
Dit is het scherm, met een antieke spelprint (2 jaar ouder dan ik, 1980)
Overigens had ik toen nog geen joystick erbij, die is er nu wel. En ik heb een cube controller omgebouwd dat de joystick er op werkt, dus dat is allemaal geregeld. Nou nog een hoop hout kopen en bouwen.
Maar een losse kast is ook op marktplaats te vinden, en de Cube -> Arcade kabels kan ik voor je maken eventueel. Zijn niet zo duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |