Leuke vraag maarre waar moet ik dat zien danquote:Op maandag 2 mei 2005 14:31 schreef poemojn het volgende:
Wel van dit jaar, Rottdog? Als hij ouder is is de beschermingsfactor nl lager geworden.
Maar dat zal nu nog wel hoger dan 20 zijn neem ik aan.
Vraag me af hoe ik er dan bij kom dat je elk jaar nieuwe moet kopen omdat per jaar de factor ééntje kleiner wordt, dus 20 wordt 15 etc..quote:Vraag
Uiterste houdbaarheidsdatum/ Hoe lang blijft de UV-bescherming werkzaam?
Antwoord
Conform wettelijke bepalingen moet de uiterste gebruiksdatum alleen worden vermeld op de verpakking van cosmetische producten als de gebruiksperiode korter is dan 30 maanden. Als ze op de juiste manier worden opgeborgen, kunnen de cosmetische producten van NIVEA tot lang na deze periode worden gebruikt. Dat geldt ook voor de UV-bescherming van zonnebrandproducten van NIVEA. Als er een verandering heeft plaatsgevonden in het product (als het anders ruikt, als er een laagje water op ligt, als de kleur is veranderd) zouden wij u willen verzoeken contact met ons op te nemen; wij helpen u graag verder
En verder, koop nooit Zwitsal Zonneschuim, wat een plakkerige vieze troep. Een heel gedoe om 't fatsoenlijk uit te smeren en je handen plakken alsof je hebt zitten knoeien met stroop.quote:"Ik begrijp niet wat er zo verleidelijk aan is om P20 te gebruiken als je bedenkt dat het UVA straling doorlaat waardoor de kans op huidkanker toeneemt. Gebruik het gewoon niet meer. Heel simpel. Ga geen excuses verzinnen om het alsnog te gebruiken."
Mijn zus had het er ook over dat je zonnebrand maar 1 jaar kan gebruiken, gerekend vanaf de eerste keer dat je het hebt gebruikt. Had volgens haar te maken met het contact van de huid met de zonnebrand?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:11 schreef poemojn het volgende:
Vraag me af hoe ik er dan bij kom dat je elk jaar nieuwe moet kopen omdat per jaar de factor ééntje kleiner wordt, dus 20 wordt 15 etc..Kan 't zo ook niet vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |