Ik ben niet een country-fan ofzo, maar ik voel wel de neiging om een keer naar een concert van haar te gaan, omdat ze zo leuk overkomt. Helaas ben ik 26 juni (ArenA concert) op vakantie .
Nog Ilse fans hier?
erg leuke meid.
heb haar 1 keer live gezien (2 jaar geleden voorprogramma Sting op de Universiteit Twente).
En de nieuwe cd is een echte aanrader. Een aantal heel gevoelige nummers (mooi!) afgewisseld met wat 'snellere' nummers.
quote:En ze is ook niet uitgesproken lelijk, zeg maar.
Op maandag 26 mei 2003 09:47 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik heb gisteren wintertijd gekeken met Ilse DeLange als gast, maar wat is dat toch een leuke, spontane meid.
Oosterpoort, Groningen
Maandag 26 mei, aanvang 20.30 u
Musis Sacrum, Arnhem
Donderdag 29 mei, aanvang 20.15 u
Dr. Anton Philipszaaal, Den Haag
Vrijdag 30 mei, aanvang 20.15 u
Muziek Centrum, Enschede
Maandag 2 juni, aanvang 20.00 u
De Vereeniging, Nijmegen
Dinsdag 3 juni, aanvang 20.15 u
Vredenburg, Utrecht
Donderdag 12 juni, aanvang 20.15 u
013, Tilburg
Vrijdag 13 juni, aanvang 20.00 u
Nieuwe Luxor, Rotterdam
Maandag 16 juni, aanvang 20.00 u
Chassé Theater, Breda
Donderdag 19 juni, aanvang 20.30 u
MC Frits Philips, Eindhoven
Zondag 22 juni, aanvang 20.15 u
Carré, Amsterdam
Maandag 23 juni, aanvang 20.00 u
( * ) = uitverkocht
Entree: ¤ 25,- (excl. servicekosten)
Voor Nieuwe Luxor en Carré zijn alleen zitplaatsen verkrijgbaar
à ¤32, - / ¤ 30,- / ¤ 28,- / ¤ 26,- (excl. servicekosten)
Kaartverkoop gestart op zaterdag 22 maart j.l. door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300.1250 (45 euroct.p.m), www.ticketservice.nl , de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal.
Jammer dat ze niet in Paradiso speelt, daar kan ik gratis naar binnen komen .
Maar bedankt voor je post met data!
Maar ja, dat is mijn bescheiden mening maar.......
quote:Wegwezen uit dit topic dan.
Op maandag 26 mei 2003 10:21 schreef MuadDib het volgende:
Leuk koppie, stom gegiechel en kutmuziek. Niks voor MuadDib...
quote:Ben al weg
Op maandag 26 mei 2003 11:15 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Wegwezen uit dit topic dan.
Leuk en lief meisje, haar muziek is wel oke maar niet echt geweldig... maar voor een Nederlandse zangeres is ze wel goed
waarom is zij niet naar het euro songfestival gegaan?
quote:Omdat zij daar te goed voor is. Heb je gehoord wat voor een pusliedjes ze zingen daar. Ilse zingt 100x beter.
Op maandag 26 mei 2003 18:57 schreef BAZZA het volgende:
waarom is zij niet naar het euro songfestival gegaan?
quote:Daar kopen we d'r album niet voor, hé?
Op dinsdag 27 mei 2003 11:37 schreef Cheiron het volgende:
Ze heeft wel een enorm lief koppie...
quote:Ik heb ook geen muziek van dr,maar ze heeft wel een leuk koppie .. of had ik dat al gezegd
Op dinsdag 27 mei 2003 12:49 schreef THE_ANGRY_BRIGADE het volgende:[..]
Daar kopen we d'r album niet voor, hé?
quote:De rest mag er anders ook wel wezen.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:21 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb ook geen muziek van dr,maar ze heeft wel een leuk koppie .. of had ik dat al gezegd
quote:Volgens mij is dat tegenwoordig anders wel zeer gebruikelijk in de muziekindustrie...
Ze is nog hartstikke jong (26) maar gaat totaal niet gebukt voor haar succes.
quote:Volgens mij was dat All The Answers
Op vrijdag 6 juni 2003 14:22 schreef NiKos het volgende:
wat ik mij eens afvroeg, hoe heette dat nummer ook al weer waarbij ze in tranen uitbarste bij dat benefietconcert, I still cry ofzo?
quote:Het nieuwe alun "clean up" heeft een supergoede productie
Ik heb gisteren wintertijd gekeken met Ilse DeLange als gast, maar wat is dat toch een leuke, spontane meid. Ze is nog hartstikke jong (26) maar gaat totaal niet gebukt voor haar succes.Ik ben niet een country-fan ofzo, maar ik voel wel de neiging om een keer naar een concert van haar te gaan, omdat ze zo leuk overkomt. Helaas ben ik 26 juni (ArenA concert) op vakantie
.
Nog Ilse fans hier?
quote:Het was fantastisch! Morgen uitgebreide omschrijving van mij met foto's. Leuke meid!
Op donderdag 18 september 2003 22:52 schreef dennisdotcom het volgende:
Joepie, binnenkort (woensdag 12 november) komt ze in Paradiso en ga ik er heen.
Flying Solo, I'd be Yours, I'm Not So Tough, Old Tears, When We don't Talk, World of Hurt
Persoonlijk kan ik een aantal nummers van het 'nieuwere' werk erg waarderen, zoals Heavenless, All alone en de laatste singele Wouldn't that be something.
heb haar gezien op Pinkpop 2003, waar de interactie met het publiek absoluut een toppertje was!
Pas geleden hier via FOK! prijsvraag 2 kaartjes gewonnen voor haar concert in NightTown Rotterdam! das voor mij wel de andere kant van het land, maar ze was de reis dubbel en dwars waard!
Ik heb haar albums: Wold of Hurt, Livin' on Love, Clean Up (special edition) & Here I Am...
en ik weet nu al dat ik haar volgende album ook _moet_ hebben, hoewel ze zelf waarschijnlijk nog niet eens aan een nieuw album denkt nu, >> veel te druk met de "here i am"-tour...
Ilse, keep up the good work!
quote:Nighttown was toch het laatste concert van die tour? Of was dat alleen voor Nederland
Op zondag 4 januari 2004 16:50 schreef Phate het volgende:
en ik weet nu al dat ik haar volgende album ook _moet_ hebben, hoewel ze zelf waarschijnlijk nog niet eens aan een nieuw album denkt nu, >> veel te druk met de "here i am"-tour...
quote:Ken alleen de laatste, die is ook mooi ja.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:29 schreef Mach1 het volgende:
Dat zijn toch de wat oudere nummers.Persoonlijk kan ik een aantal nummers van het 'nieuwere' werk erg waarderen, zoals Heavenless, All alone en de laatste singele Wouldn't that be something.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:15 schreef -Mk- het volgende:
Here I Am 1998 / 2003 das de nieuwste toch?
quote:Op vrijdag 26 september 2003 02:20 schreef hardsilence het volgende:
Ilse Delange is geweldig! Ben helemaal into haar muziek!
Ik mocht lijen dat ik helemaal into (lees: 20 cm) haar wasquote:Op vrijdag 26 september 2003 02:20 schreef hardsilence het volgende:
Ilse Delange is geweldig! Ben helemaal into haar muziek!
uhuh!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:09 schreef -Mk- het volgende:
Rosemary's sons ft Ilse DeLange - Shine is eigenlijk ook nog steeds een lekker nummer hoor![]()
Typisch geval van zelfoverschatting?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:30 schreef kooba het volgende:
Ik mocht lijen dat ik helemaal into (lees: 20 cm) haar was
dreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamer your nothing but a dreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:30 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik mocht lijen dat ik helemaal into (lees: 20 cm) haar was
quote:
Mensen die Twente met de Achterhoek verwarren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:48 schreef Sammy3000 het volgende:
Een blonde, domme, Achterhoekse doos
Maakt mij het uit..! Een pot nat...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:27 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Mensen die Twente met de Achterhoek verwarren.![]()
tuurlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik ook haar laatste cd weer geweldig vind?
vanavond live luisterenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:57 schreef Joesse het volgende:
ik heb de cd vandaag gekocht, nu luisteren
Daar was ik bij! Gaaf concert was 't!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:33 schreef HetBronzenHok het volgende:
ik vond dit filmpje op You Tube........ Ilse in Tivoli met Waterfall
http://www.youtube.com/watch?v=lq_k8VlQa78
check it out!
Ik snap ook niet dat dat nodig isquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:43 schreef Maartel het volgende:
Grrmbl, wat iritant dat er 2/3 limited edities van het album zijn..
Bij van Leest zit er een bonusdvd bij, bij V&D 2 extra nummers![]()
Ik heb niets tegen wat extra's betalen voor de leuke extra's van een limited editie, maar 2 versies moeten kopen om alles compleet te hebben gaat me ook wat ver![]()
maar verder kan ik een aankoop bij Van Leest alleen maar aanmoedigenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vorige week haar nog zien optreden in Ahoy![]()
En gister was ze bij Paul de Leeuw in de show waar ze de dubbel platina kreeg van haar oud leraar (van het vorige album )![]()
En wat betreft haar nieuwe cd , ik denk dat ik ga voor haar cd met DVD met o.a alleen een paar nummers van de concerten in het Gelredome![]()
Ja leuke uitzending he! Nu ff kijken waar ik die terug kan kijken sinds mn recorder niet werktequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vorige week haar nog zien optreden in Ahoy![]()
En gister was ze bij Paul de Leeuw in de show waar ze de dubbel platina kreeg van haar oud leraar (van het vorige album )![]()
En wat betreft haar nieuwe cd , ik denk dat ik ga voor haar cd met DVD met o.a de concerten in het Gelredome![]()
Ben benieuwdquote:Het is zover! De eerste single van Ilse’s nieuwe album is bekend en heet:
‘So Incredible’
De single zal morgen voor het eerst op de radio te horen zijn!
Ook zal Ilse woensdag verschillende radiozenders bezoeken. Stel je radio in op de juiste zenders of kijk online even op www.allradio.nl zodat je niets hoeft te missen!
Ilse zal een bezoek brengen aan de volgende radio stations: (tijden onder voorbehoud)
08.30 uur bij Q Music, Ruuddewild.nl
09.15 uur bij Radio 538, Evers staat op
11.00 uur bij 3FM, Arbeidsvitaminen
11.30 uur bij Radio 2, Gouden Uren
Vanaf 15 september kun je ‘So Incredible’ downloaden via de bekende shops en vanaf 19 september is de single in alle muziekwinkels te vinden!
Ook de release van Ilse’s nieuwe album is nu officieel. Het album zal op 17 oktober uitkomen!
Voor dit nieuwe album heeft Ilse veel gereisd. De 12 songs zijn geschreven in London en Göteborg en het album is opgenomen en gemixt in Los Angeles.
Ilse over het album: “Het maken van dit album was een zeer positieve en inspirerende ervaring. Ik wilde experimenteren met authentieke instrumenten en coole beats wat een zeer energieke en uitgesproken sound heeft opgeleverd”.
Erg leuk nummerquote:
Ik denk dat je Stone bedoelt. Staat niet op het album. Geen idee waarom. Voor de rest waren er geen nieuwe liedjes dacht ik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:51 schreef eentwee het volgende:
Trouwens, wat is er gebeurd met die nieuwe nummers die ze vorig jaar in de HMH concerten zong? Weet iemand welke dat precies waren?
Eens, ze noemt 't zelf meer uptempo, maar het is juist allemaal een neutrale 'midtempo' en de ballad waar ze juist zo goed in is ontbreekt en ook een echte knaller staat er niet op. Bij Macho Psycho (waarmee ze de meeste liedjes heeft geschreven) hoeft ze wat mij betreft niet meer aan te kloppen....quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:51 schreef eentwee het volgende:
Ik vind het nieuwe album tegenvallen. Bij Ilse DeLange hoor je op elk moment te kunnen horen dat zij het is en dat is niet het geval vind ik, het klinkt te vaak als een doorsnee popzangeresje dat een simpel top 40-liedje zingt.
Trouwens, wat is er gebeurd met die nieuwe nummers die ze vorig jaar in de HMH concerten zong? Weet iemand welke dat precies waren?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:50 schreef Maartel het volgende:
Ik ga 2 keer naar de tryouts voor haar Ahoy-concert in Arnhem
Bijna 2 uur..quote:Op maandag 16 maart 2009 02:35 schreef Joana het volgende:
Ah weet ik ook weer wat ik kan verwachten voor Ahoy. Hoelang duurde de setlist Maartel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Maartel op 16-03-2009 15:08:07 ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 03:09 schreef Joana het volgende:
Ok top bedankt!
ik ben eerlijk meer fan van het vorige album, maar ik zal me vermaken. Was het een beetje aangekleed qua show?
Ik vind 2 try-outs wel voldoende maar raadt 't iig aan..quote:Op maandag 16 maart 2009 19:38 schreef Sender_ het volgende:
Ik kan niet meer zaterdag![]()
Nu heb ik 2 kaartjes voor de arena (staankaarten) en wil ze weg doen voor de normale prijs.
Heeft er toevallig iemand interresse in?
Het zijn trouwens staankaarten, als iemand interesse heeft laat het hier even weten of stuur een berichtjequote:Op maandag 16 maart 2009 21:12 schreef VegaKip het volgende:
Ik heb waarschijnlijk ook 2 (gewonnen) kaartjes over voor zaterdag, ik kom niet thuis met het openbaar vervoer
Ze zijn 42 euro.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:11 schreef Suuz_ het volgende:
Hoe duur zijn de kaarten? Wil ze misscien wel overnemen.
Leuk filmpjequote:
Heb het filmpje niet zelf gemaakt, maar als je op youtube zoekt op Ilse/luxor (en recent toegevoegd) dan staat er wel 't een en ander.. ik las al ergens dat in Ahoy dvd-opnames zijn gemaaktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Leuk filmpje, heb je nog meer matriaal ?
![]()
Als ze Ahoy heeft gehad wordt het tijd dat ze het in Gelredome komt te staan en nu niet in het voorprogramma
O ja dat was vandaag dacht even volgende week , das dan wel weer mooi dat er opname's zijn gemaakt nu moeten ze alleen nog worden uitgebrachtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Heb het filmpje niet zelf gemaakt, maar als je op youtube zoekt op Ilse/luxor (en recent toegevoegd) dan staat er wel 't een en ander.. ik las al ergens dat in Ahoy dvd-opnames zijn gemaakt
Nope.. nou moet ik zeggen dat ik zelden rustig ga zitten en 2 uur lang naar een muziek-dvd ga kijken, dus haar live-cd vond ik zeker zo leuk, maar nu ik de try-outs heb gezien vind ik 't toch wel leuk om de show in Ahoy te kunnen zien.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat word idd wel eens tijd, volgensmij is er nog geeneen live DVD van Ilse.
Hopen dat ze 'm nu ook echt 'durft' uit te brengen. In de HMH was ook alles gefilmd, maar toen kwam er alleen maar een cd. Maar nu heeft ze zelf gezegd dat ze voor de DVD aan 't filmen waren.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat word idd wel eens tijd, volgensmij is er nog geeneen live DVD van Ilse.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Maartel het volgende:
Ziet er uit als de (tweede) tryout + Stuck In The Middle/Sharp Dressed Man/Carry Me Away toegevoegd..
Tsja, ik hoor liever Great Escape ook niet meer, maar die zal ze toch wel blijven spelen vrees ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Maartel het volgende:
Wel jammer dat ze weer the Lonely One niet deed.. bij de eerste try-out speelde ze die wel en die vind ik eigenlijk veel toffer dan het grijsgedraaide Great Escape..
Snap niet dat ze die niet op het album heeft gezet, vond het een erg gaaf nummer!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:29 schreef lavitaebella het volgende:
16. Carry me away (leftover van het album)
Ook net zo jammer dat Stone niet op het album staat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:22 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Snap niet dat ze die niet op het album heeft gezet, vond het een erg gaaf nummer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |