quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:50 schreef Maartel het volgende:
Ik ga 2 keer naar de tryouts voor haar Ahoy-concert in Arnhem
Bijna 2 uur..quote:Op maandag 16 maart 2009 02:35 schreef Joana het volgende:
Ah weet ik ook weer wat ik kan verwachten voor Ahoy. Hoelang duurde de setlist Maartel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Maartel op 16-03-2009 15:08:07 ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 03:09 schreef Joana het volgende:
Ok top bedankt!
ik ben eerlijk meer fan van het vorige album, maar ik zal me vermaken. Was het een beetje aangekleed qua show?
Ik vind 2 try-outs wel voldoende maar raadt 't iig aan..quote:Op maandag 16 maart 2009 19:38 schreef Sender_ het volgende:
Ik kan niet meer zaterdag![]()
Nu heb ik 2 kaartjes voor de arena (staankaarten) en wil ze weg doen voor de normale prijs.
Heeft er toevallig iemand interresse in?
Het zijn trouwens staankaarten, als iemand interesse heeft laat het hier even weten of stuur een berichtjequote:Op maandag 16 maart 2009 21:12 schreef VegaKip het volgende:
Ik heb waarschijnlijk ook 2 (gewonnen) kaartjes over voor zaterdag, ik kom niet thuis met het openbaar vervoer
Ze zijn 42 euro.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:11 schreef Suuz_ het volgende:
Hoe duur zijn de kaarten? Wil ze misscien wel overnemen.
Leuk filmpjequote:
Heb het filmpje niet zelf gemaakt, maar als je op youtube zoekt op Ilse/luxor (en recent toegevoegd) dan staat er wel 't een en ander.. ik las al ergens dat in Ahoy dvd-opnames zijn gemaaktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Leuk filmpje, heb je nog meer matriaal ?
![]()
Als ze Ahoy heeft gehad wordt het tijd dat ze het in Gelredome komt te staan en nu niet in het voorprogramma
O ja dat was vandaag dacht even volgende week , das dan wel weer mooi dat er opname's zijn gemaakt nu moeten ze alleen nog worden uitgebrachtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Heb het filmpje niet zelf gemaakt, maar als je op youtube zoekt op Ilse/luxor (en recent toegevoegd) dan staat er wel 't een en ander.. ik las al ergens dat in Ahoy dvd-opnames zijn gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |