Nope.. nou moet ik zeggen dat ik zelden rustig ga zitten en 2 uur lang naar een muziek-dvd ga kijken, dus haar live-cd vond ik zeker zo leuk, maar nu ik de try-outs heb gezien vind ik 't toch wel leuk om de show in Ahoy te kunnen zien.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat word idd wel eens tijd, volgensmij is er nog geeneen live DVD van Ilse.
Hopen dat ze 'm nu ook echt 'durft' uit te brengen. In de HMH was ook alles gefilmd, maar toen kwam er alleen maar een cd. Maar nu heeft ze zelf gezegd dat ze voor de DVD aan 't filmen waren.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat word idd wel eens tijd, volgensmij is er nog geeneen live DVD van Ilse.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Maartel het volgende:
Ziet er uit als de (tweede) tryout + Stuck In The Middle/Sharp Dressed Man/Carry Me Away toegevoegd..
Tsja, ik hoor liever Great Escape ook niet meer, maar die zal ze toch wel blijven spelen vrees ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Maartel het volgende:
Wel jammer dat ze weer the Lonely One niet deed.. bij de eerste try-out speelde ze die wel en die vind ik eigenlijk veel toffer dan het grijsgedraaide Great Escape..
Snap niet dat ze die niet op het album heeft gezet, vond het een erg gaaf nummer!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:29 schreef lavitaebella het volgende:
16. Carry me away (leftover van het album)
Ook net zo jammer dat Stone niet op het album staat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:22 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Snap niet dat ze die niet op het album heeft gezet, vond het een erg gaaf nummer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |