Ik wil die film zien!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:39 schreef Venugopalan het volgende:
Als iemand nog een promotie dansende Oompa Loompa wil zien;
http://raincloud.warnerbr(...)ng_short1_qt_300.mov
http://raincloud.warnerbr(...)ng_short2_qt_300.mov
Cool!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:02 schreef kamagurka het volgende:
Heb m net gezien, en hij is schitterend!! Vééél beter dan de eerste film en ook veel leuker. Prachtige vormgeving en ui-t-ste-ken-d acteerwerk van meneer depp! Hij heeft er een soort Michael Jackson-draai aan gegeven die al jaren eenzaam in never neverland woont. Ook de neventypes zijn erg goed, vooral de dikkerd uit DuitslandHet verhaal van Dahl komt in deze film veel meer tot zijn recht en de boodschap ook. Depp speelt zo'n vervreemde Wonka dat je bijna twijfelt aan het feit of ie het nu echt kan vinden met charlie, maargoed...
Dat jongetje dat charlie speelt speelt dus ook al in finding neverland (ook met Depp), en doet het erg goed. De neveplot in deze film levert ook nog een aardige rol voor Christopher Lee op![]()
Al met al is hij mee 100% meegevallen! Een hebbertje op dvd
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:58 schreef Juichtoon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de Oompa Loompa liedjes.Tsja, gewoon een topfilm. Ga hem zien!
Correctie:quote:
Na 2 minuten kun je toch niet echt oordelen over een film geloof ik. De eerste versie uit 1971 vind ik juist geweldig! Vroeger wilde ik het boek niet lezen omdat ik de titel verschrikkelijk vond, maar vorig jaar heb ik toen die film een keer gezien en ik was gelijk verkocht. Heb daarna zelfs het boek ook nog gekocht. Gene Wilder is geweldig als Willy Wonka, ik ben dan ook echt benieuwd wat Johnny Depp ervan heeft gemaakt! Aan de clips die ik heb gezien, ga ik het zeker leuk vinden! Totaal anders, maar toch echt Willy Wonka. Vanavond ga ik hem zien, ik ben echt benieuwd!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:30 schreef Little_Meanie het volgende:
ooit es per ongeluk de oude versie van die film gedownload, wat een boutfilm, na 2 minuten de film dan ook maar direct gewist
toen ik klein was vond ik het boek best goed, maar nu vind ik het allemaal kinderachtig
geen idee, refresh our memory...quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:58 schreef Vampier het volgende:
jah duuuh wat zei ik al in tigs posts terug?
Ik vond hem niet zo, de oude is veel beter. De nieuwe oompa loompa liedjes zijn echt te sneu voor woorden. De reis door de fabriek wordt in een achterlijk tempo gedaan lijkt wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:02 schreef kamagurka het volgende:
Heb m net gezien, en hij is schitterend!! Vééél beter dan de eerste film en ook veel leuker. Prachtige vormgeving en ui-t-ste-ken-d acteerwerk van meneer depp! Hij heeft er een soort Michael Jackson-draai aan gegeven die al jaren eenzaam in never neverland woont. Ook de neventypes zijn erg goed, vooral de dikkerd uit DuitslandHet verhaal van Dahl komt in deze film veel meer tot zijn recht en de boodschap ook. Depp speelt zo'n vervreemde Wonka dat je bijna twijfelt aan het feit of ie het nu echt kan vinden met charlie, maargoed...
Dat jongetje dat charlie speelt speelt dus ook al in finding neverland (ook met Depp), en doet het erg goed. De neveplot in deze film levert ook nog een aardige rol voor Christopher Lee op![]()
Al met al is hij mee 100% meegevallen! Een hebbertje op dvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |