"Wel erg rood allemaal" (reactie van de man)
Ik weet ook niet of ik me ervoor op zou geven, dan moet je wel heel erg veel vertrouwen hebben in het oordeel van je vrienden.
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 05-02-2001 11:43]
Soms erg leuk, maar er worden i.m.h.o heel wat kamers schaamteloos verneukt.
quote:Is daar nou echt een rechtszaak van gekomen?
Op 05 februari 2001 14:45 schreef buzzer het volgende:
We weten hoe het met de eikenhouten keuken in Schagen is afgelopenSoms erg leuk, maar er worden i.m.h.o heel wat kamers schaamteloos verneukt.
Man: Oh, de muur is paars
quote:Dat was dus hier in de straat!!! HAHAHA lachen man! Ze zijn nog in een juridisch proces bezig...
We weten hoe het met de eikenhouten keuken in Schagen is afgelopenSoms erg leuk, maar er worden i.m.h.o heel wat kamers schaamteloos verneukt.
Vind trouwens dit programma wel geinig en ik vind dat Martijn Krabbé het ook leuk doet!
Nee, huisinrichtingsprogramma's in het algemeen zijn niet aan mij besteed. Het komt op tv zelden zo over als dat het irl bedoeld is.
quote:Jaaaa! Fantasy Rooms is mooi om te zien. Niet dak zelf in zo'n kamer zou willen wonen. Maar de ideeën zijn lekker extravagant.
Op 09 februari 2001 02:15 schreef Perico het volgende:
Op de woensdagavond is er dan de hors categorie van Homefront / Fantasy Rooms, waar het echt wat mag kosten en de ideen uniek, smaakvol en extravagant zijn.
Lache man een zuurstokmuur.
quote:Wat was er dan met die keuken?
Wie wil er nou in zo'n tuincentrum of een shoarmatent wonen?
Beetje nuanceren: die witte kamer van de vorige keer (die ze aan het begin van deze aflevering lieten zien - vorige keer niet gekeken) was wel mooi.
Die Krabbé met zijn intens flauwe grapjes kunnen ze wat mij betreft ook wel een keer verwerken tot een ludieke wanddecoratie.
in 1 woord walgelijk!
Dat mensen zich nog voor het programma durven op te geven
quote:was dat nietdie keuken die ze hadden afgeschuurd met 'n staalborstel, wat eigenlijk absoluut niet mocht?
Op 26 februari 2001 11:48 schreef Lego_Bob het volgende:
Wat was er dan met die keuken?
quote:Fok!
Op 05 februari 2001 20:17 schreef Fok! het volgende:
Dat was dus hier in de straat!!!
Klein? Man, Schagen is een wereldstad. Er komt zelfs een McDrive!
een rooie balk dwars door je woonkamer,
Moooooooooi!
Of een vrolijke streepjes muur of het walgelijke seventies behang
ze gilde om het hardst dat ze het prachtig vond maar ondertussen stroomde de tranen over de wangen.
De mannen vinden het meestal wel geweldig of kunnen die zo goed toneelspelen?
Hebben jullie gisteren die slaapkamer gezien die tot zwembad werd verbouwd? Grote bak met water, strandhutje erin om in te slapen, en een hoop vlonders en andere stukken hout om overheen te lopen?
![]()
(Volgens mij waren ze er ook niet echt blij mee. Vooral die man niet.)
maar goed, als ze dat water weg pompen is het verder wel een leuke kamer zo
quote:Prachtig, die man die maar bleef zeggen: 'Ik vind dit niet gaaf, en dat meen ik echt', en dat dan 20 keer (alweer leuk voor Spijkers). Leuk programma, een stuk aardiger dan 'Wonen met Jan' in ieder geval.
Op woensdag 28 november 2001 08:50 schreef Broekie het volgende:
maar goed, als ze dat water weg pompen is het verder wel een leuke kamer zo
Wanneer en hoe laat is het op de buis?
(Bij in holland ligt een tuin hadden ze ook soms van die miskleunen, echt hilarisch af en toe
)
quote:hahahahaha!
Op maandag 05 februari 2001 20:17 schreef Fok! het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 februari 2001 14:45 schreef buzzer het volgende:
en ik vind dat Martijn Krabbé het ook leuk doet!
lol
das echt een goeie man!
wat een ongelofelijk vervelende ziekelijke drol is dat zeg
quote:Heeft ie van zijn vader
Op vrijdag 30 november 2001 18:37 schreef DeF2K het volgende:
wat een ongelofelijk vervelende ziekelijke drol is dat zeg
quote:Dat wij kijken...
Op vrijdag 30 november 2001 18:48 schreef k_man het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen wat het doel van dat programma is.
quote:TV-Woonmagazine doet het ook niet onaardig qua kijkcijfers en dat ziet er al heel wat acceptabeler uit over het algemeen.
Op vrijdag 30 november 2001 21:56 schreef SunChaser het volgende:
Dat wij kijken...
Ze keken niet zo heel blij, eerder ontzet
quote:Erg mooi waren beide kamers dan ook niet geworden. Het gezin dat had gevraagd om een warmere, gezelliger kamer werd getrakteert op een soort StarTrek-ruimte (met veel rood en oranje), dat zag er niet uit. Van de andere kamer werd een hoek weggenomen met een stuk spaanplaat, en de TV kreeg een lelijke prominente plaats midden in de kamer. Volgende keer beter.
Op woensdag 05 december 2001 12:24 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vroeg zich gisteren erg af of de deelnemers nou blij waren met het resultaat.
Ze keken niet zo heel blij, eerder ontzet
Met tranen in haar ogen keek ze droevig rond en die imbeciel van een Martijn Krabbe maakt dan de briljante opmerking: "Je bent er stil van, je vindt het mooi he?"
AARGH, wat een vreselijk programma!
(en dan toch kijken he
)
Ik heb overigens erg moeten lachen om die ene vent die al 17 jaar lang vanuit dezelfde stoel vanuit dezelfde hoek naar dezelfde tv keek ('Al Bundy').
quote:Dit was idd heel erg om te zien, die vrouw zag haar kast, maar durfde hem eigenlijk niet te herkennen en toen zei haar man dat het wel haar kast was en toen moest zij zich echt groot houden om niet in tranen uit te barsten...
Op woensdag 05 december 2001 15:47 schreef Buffie het volgende:
Die arme mevrouw die de koloniale kamer kreeg! Ze kon niks meer zeggen, keek een beetje verdwaasd om zich heen omdat zo'n beetje alles veranderd was waar zij heel expliciet hadden aangegeven dat dat niet mocht gebeuren.Met tranen in haar ogen keek ze droevig rond en die imbeciel van een Martijn Krabbe maakt dan de briljante opmerking: "Je bent er stil van, je vindt het mooi he?"
Ik vond die kast nieuwe stijl trouwens een stuk mooier... Die kamer vond ik opzich ook wel mooi geworden, iig een stuk mooier dan dat hij was ![]()
Die rood/oranje/wit kamer vond ik alles behalve warm... en die geblokte wand vond ik verschrikkelijk lelijk.
Een ding is duidelijk: Volgende keer kijk ik weer!
Bij die burenruilwaanzin wordt totaal niet met de wensen van de bewoners rekening gehouden. Hou je niet van roze? Dan wordt dus alles roze! En ik geloof dat het ze nix kost, dan ben je sneller geneigd om alles weer over te schilderen en te veranderen.
Het is trouwens meer de Martijn Krabbé-show dan een programma over die bewoners. Die hebben ook helemaal nix in te brengen bij die stylisten, vreemd.............
quote:Je zou eens bij het BBC origineel Changing Rooms moeten kijken hoe het ook kan. Echt een wereld van verschil.
Op donderdag 06 december 2001 01:32 schreef tekkel het volgende:
Het is trouwens meer de Martijn Krabbé-show dan een programma over die bewoners. Die hebben ook helemaal nix in te brengen bij die stylisten, vreemd.............
quote:Ach ik vind dat hij het best aardig doet, zo veel is er nou ook weer niet te zien aan meubelsjouwende mensen. Ik zie het programma ook niet echt als zo'n TV-woonmagazineachtig programma of zoiets als Wonen met Jan (over afgruwelijk gesproken).
Op donderdag 06 december 2001 01:32 schreef tekkel het volgende:
Het is trouwens meer de Martijn Krabbé-show dan een programma over die bewoners.
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaa, dat is erg!
Ik zie het programma ook niet echt als zo'n TV-woonmagazineachtig programma of zoiets als Wonen met Jan (over afgruwelijk gesproken).
Vooral als hij Frans of Engels gaat praten!
En die metamorfose! Die kost een ton, je krijgt er niets van te zien, en het wordt van lelijk naar nog lelijker:)
quote:Ook bekend als de mislukt design-kamer (te druk, maar verder ok) en het hoerenkot, alias het poppenhuis... Wat een kutstylist zeg... Waar trekken ze die stylisten vandaan?
Op woensdag 12 december 2001 18:37 schreef stepster het volgende:
Gisteren was het ook weer mooi. 2 slaapkamers. De ene kamer kreeg goud behang, grijze muurverf en roze spulletjes. De andere kamer kreeg een klassieke uitstraling inclusief een aantal parkieten en jawel je leest het goed: mos op de deuren!!!
(Wat ik ervan vond? Ik vond de 'gouden kant' ergens best wel leuk. Apart maar goed gelukt. Leuke kleurencombinatie. Ik zou me er goed kunnen thuisvoelen. De andere kant ging ook wel, gezellige sfeer, maar die vond ik tegelijkertijd zwaar truttig.)
TV-woonmagazine trouwens ook niet
quote:Tenzij je afspraken maakt zodra je elkaar opgeeft...
Op woensdag 12 december 2001 22:29 schreef Kyara het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn buren mijn huis op stelten zouden zetten.TV-woonmagazine trouwens ook niet
quote:Toch vond ik die andere kamer veel lelijker, met die fluorgele kleuren en die 'handige' gaten in de vloer. Zo'n kind haalt een keer voor de lol de deksel eraf en je breekt je enkel
Op woensdag 19 december 2001 07:11 schreef postinggirl het volgende:
Gisteren waren ze weer lekker bezig, zeg! Die paarsblauwe kachel met die babyroze kozijntjes....
quote:Die andere vond ik nou net mooi! Kwestie van smaak, denk ik.
Op woensdag 19 december 2001 10:18 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Toch vond ik die andere kamer veel lelijker, met die fluorgele kleuren en die 'handige' gaten in de vloer. Zo'n kind haalt een keer voor de lol de deksel eraf en je breekt je enkel
.
Hoogtepunt van het seizoen was de tropisch-eilandslaapkamer, maar het was meestal wel erg gewaagd en onpraktisch.
quote:Die kamer vond ik juist hartstikke mooi! Ik vond dat ze alleen geen mooie room-divider hadden neergezet, maarja het budget was daarvoor waarschijnlijk niet hoog genoeg voor.
Op woensdag 19 december 2001 07:11 schreef postinggirl het volgende:
Gisteren waren ze weer lekker bezig, zeg! Die paarsblauwe kachel met die babyroze kozijntjes....
Die andere kamer vond ik echt super lelijk en ik begrijp gewoon echt niet dat die lui het goed vonden om gaten in de vloer te maken
Ook had ik het idee dat die styliste het eigenlijk ook allemaal niet zo geweldig vond. Martijn maar zeggen: Je bent trots he, je vindt het echt mooi geworden he... maar als die styliste het echt mooi had gevonden, hadden haar ogen volgens mij wel wat meer gestraald...
quote:dat hele programma is gewoon KUT, maar idd, die mensen die zo'n reactie geven als : "Eh ja.....hele aparte kleuren...! Nou jee, oranje gordijnen en een groene sofa: GEDURFD!, daar waren wij nooit opgekomen!" zijn de reden om naar zo'n programma te kijken. Die teleurstellingen :
Op maandag 05 februari 2001 06:22 schreef postinggirl het volgende:
Grappig om te zien, die beteuterde gezichten van de bewoners van het rood geverfde huis. Het lag er echt dik bovenop dat ze het vreselijk vonden. Mooi staaltje schijnheiligheid, maar ik prikte er zo doorheen. Dat is nu net het leuke van dat programma. Wat vinden de Fokkers ervan?
Jammer dat alleen TV-woonmagazine bij oude make-overs gaat kijken
quote:Nee, dat is niet waar. Een poosje na de serie 'In Holland staat een huis' komt er altijd een terugblikaflevering (wannéér hij komt, wat deze serie betreft, weet ik niet). Dan laten ze een aantal verbouwde huizen zien, hoe het een paar maanden later ermee staat.
Op woensdag 19 december 2001 22:53 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat alleen TV-woonmagazine bij oude make-overs gaat kijken
Er was ooit een paar deelnemers, waarvan de hele kamer in lila, blauwe en zachtroze banen was geschilderd (zelfs het plafond), met tig goedkope papieren lampionnetjes aan het plafond, dat door Martijn Krabbé treffend 'huize testbeeld' werd genoemd. Echt zo'n kamer om goed akelig van te worden als je ernaar kijkt. Wat denk je: Een paar maanden later was er nog praktisch niks aan veranderd, en hadden ze de streep-schilderingen in Barbie-kleurtjes zelfs nog eigenhandig uitgebreid naar de hal! Ik zat met open mond te kijken.
quote:Ik denk dat het de eerste aflevering zal zijn van het nieuwe in Holland staat een huis seizoen.
Op donderdag 20 december 2001 10:52 schreef postinggirl het volgende:Een poosje na de serie 'In Holland staat een huis' komt er altijd een terugblikaflevering (wannéér hij komt, wat deze serie betreft, weet ik niet). Dan laten ze een aantal verbouwde huizen zien, hoe het een paar maanden later ermee staat.
quote:Changing Rooms roeleert!
Op donderdag 06 december 2001 09:28 schreef k_man het volgende:[..]
Je zou eens bij het BBC origineel Changing Rooms moeten kijken hoe het ook kan. Echt een wereld van verschil.
quote:* DuchessX heeft ooit een stukje gezien van een uitzending met daarin een stelletje waarbij de slaapkamer onder water stond en hun bed een eiland moest voorstellen...hilarisch!
Op dinsdag 08 januari 2002 18:29 schreef stepster het volgende:
Vanavond is het er weer. Ik weet alleen niet of het weer nieuwe afleveringen zijn of herhalingen.
quote:* stepster heeft helaas die aflevering niet gezien, maar wel een flits daarvan in de daarop volgende uitzending
Op dinsdag 08 januari 2002 18:34 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX heeft ooit een stukje gezien van een uitzending met daarin een stelletje waarbij de slaapkamer onder water stond en hun bed een eiland moest voorstellen...hilarisch!
Ik hoop dat in een van de volgende afleveringen dat afgrijselijke huis met die vogelkooitjes aan de muur komt. Met die Austin Powers-inrichting. Het schijnt dat de eigenaar de nacht daarop geen oog dichtgedaan heeft.....(en dat 'ie het de dag erop onmiddelijk gesloopt heeft.)
Het ging hier inderdaad om dat huis wat ik ergens in het begin van dit topic had genoemd, met die kastjes die met wit bont beplakt waren. En die streepjescode-muur.
Hoe kom je op het id om een boot in iemands kamer te zetten?? ![]()
Vind het een heerlijk programma, net als in holland ligt een tuin btw.
Daar was verleden seizoen iemand zo kwaad dat ze bij een terugblik niet eens voor de camera wilde. Lekkere burenruzie zal dat geweest zijn.
quote:* DuchessX vond de Mexicaanse kamer best leuk!
Op woensdag 09 januari 2002 13:54 schreef DarkElf het volgende:
Het was weer leuk om te zien. Maar wat ik ervan begrepen heb is dat die mensen wel degelijk moeten betalen voor de spullen.Hoe kom je op het id om een boot in iemands kamer te zetten??
Vind het een heerlijk programma, net als in holland ligt een tuin btw.
Daar was verleden seizoen iemand zo kwaad dat ze bij een terugblik niet eens voor de camera wilde. Lekkere burenruzie zal dat geweest zijn.
Niet dat ik het zelf zou willen hebben hoor, mocht iemand mij hier een lol willen doen
quote:Ja was leuk bedacht alleen : Jezus je zult erin moeten leven!!!
Op woensdag 09 januari 2002 13:58 schreef DuchessX het volgende:[..]
* DuchessX vond de Mexicaanse kamer best leuk!
Niet dat ik het zelf zou willen hebben hoor, mocht iemand mij hier een lol willen doen
Was nog een keer iemand die wilde een japanse kamer maken, Ying Yang gebeuren rust enz.
Ze hadden daar een schrootjes muur, die werd om en om rood,zilver en wit geschilderd. Op het plafond kwam een rood japans teken van 1 meter bij 1 meter.
DE keuken (eiken, niet mijn smaak maar wel mooi( daar mochten ze niet aan komen. Wat doen ze? Ja hoor schuurmachine erover heen en rood en wit schilderen ![]()
Ik had echt medelijden met die mensen
quote:Was gisteren weer op tv!
Op woensdag 09 januari 2002 08:12 schreef postinggirl het volgende:
Ik hoop dat in een van de volgende afleveringen dat afgrijselijke huis met die vogelkooitjes aan de muur komt. Met die Austin Powers-inrichting. Het schijnt dat de eigenaar de nacht daarop geen oog dichtgedaan heeft.....(en dat 'ie het de dag erop onmiddelijk gesloopt heeft.)Het ging hier inderdaad om dat huis wat ik ergens in het begin van dit topic had genoemd, met die kastjes die met wit bont beplakt waren. En die streepjescode-muur.
quote:En wat keek die man heerlijk beteuterd naar het eindresultaat
Op woensdag 16 januari 2002 14:19 schreef stepster het volgende:
[..]Was gisteren weer op tv!
Best logisch.
Maar iets anders: Als ze toch niet aan je kast mogen komen dan zet je die toch gewoon even voor de opnames boven ofzo? Ik snap echt niet dat die mensen daar zelf niet op komen.
Ik hoop volgende week dat die waterkamer komt. Die had ik, helaas, gemist.
Daarna weer lekkere nieuwe afleveringen. Ben benieuwd.
En die Martijn met z'n scheinheilige gelul maar zeggen dat er nog nooit klachten achteraf zijn geweest (duh! contract!) en de mensen écht zo "blij" zijn als je op TV ziet. Nou, maak dan afleveringen om bij de mensen te kijken of de kamer nog steeds het zelfde is na zoveel maanden. ![]()
Volgende week zal ongetwijfeld die waterkamer langkomen. Die zag er nog wel mooi uit, maar wat je er in foksnaam mee moet beginnen.
Als ik me het nog goed herinner hebben ze de volgende dag met de rest van de buurt de muur staan witten (
) en de Feng Sui styliste ingehuurd om ook hun huis te verbouwen.
En afgezien van die muur vond ik het een best grappige kamer, maar het paste gewoon niet met die mensen. Vogelkastjes aan de muur is leuk voor een hip stel van een jaar of 20, maar niet voor het doorsnee gezin met een golden retriever en 2,5 kind.
quote:Dat gebeurd ook, daar gaan ze bij de rampzaligste gevallen kijken hoe het er nu uitziet (lees mijn bovenstaande stukje ook maar).
Op woensdag 16 januari 2002 16:14 schreef RAiDEN het volgende:
En die Martijn met z'n scheinheilige gelul maar zeggen dat er nog nooit klachten achteraf zijn geweest (duh! contract!) en de mensen écht zo "blij" zijn als je op TV ziet. Nou, maak dan afleveringen om bij de mensen te kijken of de kamer nog steeds het zelfde is na zoveel maanden.
quote:Dat was een geniale slaapkamer geworden, maar niet bepaald praktisch
Op woensdag 16 januari 2002 15:16 schreef DarkElf het volgende:
quote:Dat leeghalen snap ik, maar je hoort zo vaak mensen zeggen van : deze kast mag niets mee gebeuren en er gebeurt toch iets mee. Dan zet je hem zelf toch voor de opnames even weg? Kunnen ze er ook niets mee uithalen.
Op woensdag 16 januari 2002 16:45 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Dat was een geniale slaapkamer geworden, maar niet bepaald praktisch
.
Overigens staat denk ik in het contract dat het leeghalen van de kamer bij de aflevering zelf hoort, anders zouden mensen hun kamer toch wel van tevoren leeghalen?
quote:Mee eens, snap ik ook niets van. Gisteren ging het ook bijvoorbeeld over een foto waar niets mee mocht gebeuren, en dat wordt dan gedaan. Wel leuk een eerdere keer met een oude kast waar absoluut niets mee mocht gebeuren, waar toen de onderkant vanaf werd gezaagd
Op woensdag 16 januari 2002 16:48 schreef DarkElf het volgende:[..]
deze kast mag niets mee gebeuren en er gebeurt toch iets mee. Dan zet je hem zelf toch voor de opnames even weg? Kunnen ze er ook niets mee uithalen.
quote:Mee eens, anders doe je er niet aan mee
Op woensdag 16 januari 2002 17:00 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Mee eens, snap ik ook niets van. Gisteren ging het ook bijvoorbeeld over een foto waar niets mee mocht gebeuren, en dat wordt dan gedaan. Wel leuk een eerdere keer met een oude kast waar absoluut niets mee mocht gebeuren, waar toen de onderkant vanaf werd gezaagd
-- maar de meeste deelnemers zijn nou niet echt toonbeelden van intelligentie (toch?), dus wellicht...
quote:Die zou ik ook wel willen zien, dus ik hoop met je mee.
Op woensdag 16 januari 2002 15:16 schreef DarkElf het volgende:
Kan iemand een korte impressie geven van hoe het eruit ziet, ik kan met bij het woord "waterkamer" nou niet echt veel voorstellen (behalve een zwembad met een luchtbed als matras
)
De grond is blauw en daar ligt een laagje water op van een paar centimeter. Op de grond zijn een paar kleine houten vlotten gemonteerd waar je overheen loopt als je naar je nest gaat of in de kast moet wezen, of uit de kamer natuurlijk.
Op de muren is een strand, zee en lucht geschilderd zo als het er op een tropisch eiland uitziet. Het Bed is een soort huisje van hout en van één kant open. Klerenkast is ook van hout. Alles is overigens van 't zelfde hout, soort van donkerbruin schuttinghout.
Met de goede verlichting lijkt het net of je op een tropisch eiland bevind met een klein houten huisje. Best mooi, maar als slaapkamer... Als je naar je bed gaat moet eerst goed opletten dat je niet misstapt op de vlotten en met pech moet je ook nog over je partner krijpen als je links in bed slaapt...
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 18:46 schreef stepster het volgende:
Ik geloof dat ze pas in februari met nieuwe beginnen, ik zag bij volgende week ook niets staan
quote:Tsja het was mijn smaak totaal niet!!!
Op woensdag 23 januari 2002 13:38 schreef stepster het volgende:
Gisteren helaas niet het zwembad, maar wel het Elvis-bedevaartshuis in Alkmaar. Ook erg leuk om een keer opnieuw te zien.
quote:Je zal er in terecht komen.
Op woensdag 23 januari 2002 13:46 schreef Keroppi het volgende:
Brrrr die truttige bloemetjes overal. Zo zoet, m'n glazuur sprong van mijn tanden.
En maar roepen wat mooi wat mooi Boehoehoe wat mooi.
Ik snapte echt iets niet hoor.
quote:Maar die mensen vonden het echt mooi! Volgens mij zijn ze er nog een keer gaan kijken en toen was alles nog hetzelfde...
Op woensdag 23 januari 2002 13:47 schreef DarkElf het volgende:
Je zal er in terecht komen.En maar roepen wat mooi wat mooi Boehoehoe wat mooi.
Ik snapte echt iets niet hoor.
Niet zo zeer de kamers opzich (hoewel die soms walgelijk kunnen zijn) maar meer de slechte afwerking.
Ja 's avonds laat op zondag ziet het er allemaal prachtig uit hoor, maar ik denk niet dat je het bij daglicht wil zien. Vooral hoe die kussentjes soms genaaid worden. Je vraag je af hoeveel minuten (seconden?) ze daar aan besteed hebben. Niet veel geloof ik.
Of neem dat met bont beplakte kastje in de streepjescode kamer. Allemaal luchtbellen enzo.
Er waarom? waarom? krijgen ze het elke serie weer voor elkaar om iets te bewerken wat ABSOLUUT niet mocht.
quote:Ach vorige week kon je zien dat alles best lang goed blijft, op gras na (en water in de slaapkamer
Op woensdag 30 januari 2002 21:50 schreef Keroppi het volgende:
Niet zo zeer de kamers opzich (hoewel die soms walgelijk kunnen zijn) maar meer de slechte afwerking.
quote:Jippie!
Op dinsdag 12 februari 2002 16:03 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Ach vorige week kon je zien dat alles best lang goed blijft, op gras na (en water in de slaapkamer
).
Vanavond dus het begin van een nieuw seizoen (geen terugblik), 21:30 RTL4. In ieder geval boeiender dan de Olympische spelen.
De 'ijspaleis'-kamer vond ik persoonlijk wel erg mooi, maar die styliste had de vorige serie ook een mooie kamer afgeleverd.
Vonden jullie de mensen ook zo 'lauw' qua reacties? Iets meer enthousiasme is ook wel zo leuk (of vonden ze het gewoon vreselijk?
)
quote:Die moeder reageerde niet meteen blij verrast, dus die vond het gewoon kut met peren
Op dinsdag 12 februari 2002 23:33 schreef Keroppi het volgende:
Vonden jullie de mensen ook zo 'lauw' qua reacties? Iets meer enthousiasme is ook wel zo leuk (of vonden ze het gewoon vreselijk?)
quote:Dat gevoel had ik nou ook al! Volgens mij was de eigenaresse van het 'ijspaleis' bijna aan het janken. Ik ben alvast benieuwd naar de terugblikaflevering over een paar maanden (mocht dit huis dan aan bod komen).
Op dinsdag 12 februari 2002 23:33 schreef Keroppi het volgende:
Whahaha die zebra-kamer had meer weg van een bordeel zeg.De 'ijspaleis'-kamer vond ik persoonlijk wel erg mooi, maar die styliste had de vorige serie ook een mooie kamer afgeleverd.
Vonden jullie de mensen ook zo 'lauw' qua reacties? Iets meer enthousiasme is ook wel zo leuk (of vonden ze het gewoon vreselijk?)
Zelf vond ik dat trouwens een prachtige kamer. Het is mijn smaak wel.
Maar die andere kamer,
(Die zebraprintjes deden me iets te veel aan Sjonnies en Anitas denken. Zó'n 'kamptype' was die vrouw nou ook weer niet.)
quote:Wanneer is die dan?
Op dinsdag 19 februari 2002 20:19 schreef schatje het volgende:
Afschuwelijk met die vreselijke Martijn Krabbe.
Engelse versie is veel beter met Carolen Handy Andy.
quote:Ik zal er eens aan proberen te denken.
Op dinsdag 19 februari 2002 20:23 schreef schatje het volgende:
Op de Beeb, beter bekend als de BBC.
Een nieuwe reeks komt er weer aan geloof ik.
Vets In Practice op de donderdag om 20.00 is ook leuk.Ik vind dat Noorse wijf wel grappig.
Een leuker concept zou ik vinden: Helga naar de psycholoog, de psycholoog bedenkt aan de hand van de gesprekken een leuk concept, laat haar perceel plat bombarderen en laat een leuk optrekje fabriceren. Helga leuk drie maanden naar de Malediven, bij terugkomst schrikt ze zich het apelazarus maar heeft wel de droomwoning die ze altijd had willen hebben.
Ai, weer een tv-concept verklapt. Ik moet hier geld voor vragen, lieverds!
Liefs,
Helga
quote:Ja, was zeker heel erg leuk: "Ohhh wat mooi! Zonde dat dit het huis van de buren is! Ik wil dit ook!"
Op woensdag 03 april 2002 07:34 schreef postinggirl het volgende:
Hebben jullie het gisteren gezien?Whahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!
quote:Ja
Op woensdag 03 april 2002 08:44 schreef Goldfish het volgende:[..]
Ja, was zeker heel erg leuk: "Ohhh wat mooi! Zonde dat dit het huis van de buren is! Ik wil dit ook!"
De haard op zich vind ik wel wat hebben alleen moet hij strak zijn ipv die rare boomschorsen erop.
quote:ja, wat een sjacherijnig stel zeg!
Op woensdag 31 juli 2002 23:07 schreef flat_erik het volgende:
check nu
Mooi dat Martijn Krabbe openlijk voor de camera er ook iets van zei
Het uiteindelijke resultaat viel mij eigenlijk nog wel mee, maar die vrouw vond het echt vreselijk zo te zien.
Je kunt dus de drollen en de pis vanuit je luie stoel voorbij zien komen.
Ik vond dit stukje interieurinrichting eigenlijk wel een eigen topic waard.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ze hebben zojuist de afvoerpijp van de WC (1e verdieping) vervangen door een doorzichtig exemplaar. Deze buis loopt nu midden door de woonkamer.Je kunt dus de drollen en de pis vanuit je luie stoel voorbij zien komen.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ze hebben zojuist de afvoerpijp van de WC (1e verdieping) vervangen door een doorzichtig exemplaar. Deze buis loopt nu midden door de woonkamer.Je kunt dus de drollen en de pis vanuit je luie stoel voorbij zien komen.
quote:nog wel ja.....
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
Nu is die buis nog doorzichtig.
quote:niet zo zeiken martijn, ik wil de buis zien
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:12 schreef julekes het volgende:[..]
on-ge-loof-lijk!
ziet en ruikt er nix van met die buis, maar volgens mij ga je er wel naar kijken als iemand van de plee afkomt
AFSCHUWELIJK!
quote:Ja, die iglo was niet erg netjes afgewerkt. Het zag er niet uit. De andere kamer was mooi geworden maar hij was ook al niet lelijk. Het wordt tijd dat stylist Guido weer eens in actie komt.
Op dinsdag 12 november 2002 22:18 schreef pebbje het volgende:
AFSCHUWELIJK!
Ze hebben een stal in een woonkamer gebouwd compleet met Pony!!!!!!!!!!
![]()
Ze hebben in de plavuizen geboord en er een verranda gemaakt en een saloon met allemaal onafgewerkt hout en stro in de kamer een een pony
quote:Niet bepaald mijn smaak. Maar wat was die andere kamer lelijk geworden! De 'lounge kamer' bevatte echt geen enkel element wat nog enigszins te pruimen was.
Op dinsdag 26 november 2002 22:15 schreef CloudBox het volgende:
Ze hebben een stal in een woonkamer gebouwd compleet met Pony!!!!!!!!!!
quote:Een shetlander
Op dinsdag 26 november 2002 22:15 schreef CloudBox het volgende:
NU KIJKEN!Ze hebben een stal in een woonkamer gebouwd compleet met Pony!!!!!!!!!!
Ze hebben in de plavuizen geboord en er een verranda gemaakt en een saloon met allemaal onafgewerkt hout en stro in de kamer een een pony
Maar jezus, wat zijn die mensen geschrokken en riepen nog vóór ze iets gezien hebben, ooooo wat leuk! wat mooi!
Leugenaars
Tsssssss
quote:Zag er wel cool uit...
Op dinsdag 29 april 2003 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Gestoord zijn ze! Een slaapkamer verbouwen tot jungle, compleet met grind op de vloer en een slang op bed.
enne... viel het jou ook op dat Martijn het een aantal keer heeft gehad over "cacaodoppen" en dat hij vervolgens in de zak ging ruiken waar het inzat en zei "Het ruikt naar cacao"
Nee echt?
Idioten zijn het.
quote:en waarvan de presentator een rustpauze van een paar decennia aan toe is
Op dinsdag 6 mei 2003 23:13 schreef SigmundFreud het volgende:
Vandaag een saaie, moderne kamer. En iets wat een Belgische Bar voorstelde, compleet met tap, sigarettenautomaat en olijke plaatjes aan de wand. Niet slecht, hoewel het programma inmiddels wel eens aan een rustpauze van een paar jaar toe is.
quote:Ik zou het wel willen laten doen hoor, we hebben thuis toch kamers zat. Just pick one. 'k Moet alleen mijn familie en de buren nog zo gek krijgen
Op dinsdag 6 mei 2003 23:16 schreef blieblie het volgende:
Afschuwelijk wat een kut-programma, welke halve gare randdebiel laat vrijwillig zijn/haar huis verneuken...
Idioten zijn het.
quote:Hoeveel kamers is kamers zat?
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef ramses het volgende:[..]
Ik zou het wel willen laten doen hoor, we hebben thuis toch kamers zat. Just pick one. 'k Moet alleen mijn familie en de buren nog zo gek krijgen
quote:Genoeg
Op dinsdag 6 mei 2003 23:32 schreef blieblie het volgende:[..]
Hoeveel kamers is kamers zat?
quote:Ik heb er hier ook genoeg, maar die wil ik niet verneuken door een waus zonder smaak
Op dinsdag 6 mei 2003 23:33 schreef ramses het volgende:[..]
Genoeg
quote:En dan verander je het toch weer? Of je doet een kamer waar je haast nooit komt. Ik wil wel met m'n kop op de buis hoor
Op dinsdag 6 mei 2003 23:38 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik heb er hier ook genoeg, maar die wil ik niet verneuken door een waus zonder smaak
...
quote:Tussen Pindakaas en kaviaar
Op woensdag 7 mei 2003 00:09 schreef ramses het volgende:[..]
En dan verander je het toch weer? Of je doet een kamer waar je haast nooit komt. Ik wil wel met m'n kop op de buis hoor
quote:Scheelde niet veel! Serieus, ik was op die miljonairsbeurs en daar was die cameraploeg ook. Maar ja, ik ben ze niet tegen gekomen.
Op woensdag 7 mei 2003 00:18 schreef blieblie het volgende:[..]
Tussen Pindakaas en kaviaar
![]()
nix voor jouw??
En mijn moeder was er bij toen Louis Vuitton geopend werd en de cameraploeg was er ook.
miljonairsbeurs was trouwens behoorlijk zielig hoor
"En, wat vind je ervan?"
"Ik vind het... anders"
quote:mijn ouders zijn er ook geweest
Op woensdag 7 mei 2003 00:21 schreef ramses het volgende:[..]
Scheelde niet veel! Serieus, ik was op die miljonairsbeurs en daar was die cameraploeg ook. Maar ja, ik ben ze niet tegen gekomen.
En mijn moeder was er bij toen Louis Vuitton geopend werd en de cameraploeg was er ook.
miljonairsbeurs was trouwens behoorlijk zielig hoor
quote:Inderdaad van die wannabees!! Ik was er met mijn moeder en broertje (ik weet niet hoe we aan de uitnodiging kwamen) en mijn moeder moet dan interessant gaan lopen doen met een vriendin. Maar mijn broertje en ik hebben alleen maar rondgelopen en ons rotgelachen
Op woensdag 7 mei 2003 00:23 schreef blieblie het volgende:[..]
mijn ouders zijn er ook geweest
...
uitnodiging van de zwembadboer gekregen. Ze hebben zich compleet ziek gelachen om al die nepmiljonairs en de echte miljonairs met van die blonde plastic snollen aan hun arm
quote:Ik ben alleen rete benieuwd naar het gezicht wat achter je posts schuilt
Op woensdag 7 mei 2003 00:25 schreef ramses het volgende:[..]
Inderdaad van die wannabees!! Ik was er met mijn moeder en broertje (ik weet niet hoe we aan de uitnodiging kwamen) en mijn moeder moet dan interessant gaan lopen doen met een vriendin. Maar mijn broertje en ik hebben alleen maar rondgelopen en ons rotgelachen
quote:Hoezo? En trouwens, van jou krijg ik helemaal niets te zien
Op woensdag 7 mei 2003 00:30 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik ben alleen rete benieuwd naar het gezicht wat achter je posts schuilt
![]()
...
quote:ik post mijn kop nog wel eens in het usertopic
Op woensdag 7 mei 2003 00:31 schreef ramses het volgende:[..]
Hoezo? En trouwens, van jou krijg ik helemaal niets te zien
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 07-05-2003 00:41]
quote:Laatste slowchat (dit wordt morgen toch allemaal verwijderd) ik zet mijn e-mailadres ook wel even in mijn fotoboek
Op woensdag 7 mei 2003 00:32 schreef blieblie het volgende:[..]
ik post mijn kop nog wel eens in het usertopic
om de slowchat te kappen kan je me (misschien?) toevoegen op okkerd@hotmail.com ??
ik heb het wel gezien, maar refresh my memory?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:58 schreef macrony het volgende:
ook op 29 maart worden er weer twee mooie slaapkamers opgeleverd, die van ons en de buren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |