abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_720480
Grappig om te zien, die beteuterde gezichten van de bewoners van het rood geverfde huis. Het lag er echt dik bovenop dat ze het vreselijk vonden. Mooi staaltje schijnheiligheid, maar ik prikte er zo doorheen. Dat is nu net het leuke van dat programma. Wat vinden de Fokkers ervan?
pi_720482
Nix rotzooi... laten ze eens weer eens wat leuks bedenken... BigBrother orgie ofzo ..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_720757
Ik vond het rode huis ook niks.
Orientaals, ik dacht leuk! Allemaal tierelantijntjes, gezellige lichtjes, een knusse kamer... niet dus.
De kamer was hartstikke kaal, er stond niks in de kast (of kwam dat omdat de verf nog niet droog was?)
Bij een orientaalse inrichting denk ik aan een gezellige kamer vol met oosterse prulletjes.

"Wel erg rood allemaal" (reactie van de man)

Forza Juve!
  maandag 5 februari 2001 @ 11:43:20 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_720766
het was idd allemaal wel erg rood, maar nog altijd minder erg dan wat ze er van maken in de BBC versie. Dat is pas echt lelijk (9 van de 10 x)

Ik weet ook niet of ik me ervoor op zou geven, dan moet je wel heel erg veel vertrouwen hebben in het oordeel van je vrienden.

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 05-02-2001 11:43]

maandag 5 februari 2001 @ 14:45:41 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_721320
We weten hoe het met de eikenhouten keuken in Schagen is afgelopen

Soms erg leuk, maar er worden i.m.h.o heel wat kamers schaamteloos verneukt.

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_721876
Slap aftreksel van het BBC origineel.
Het concept is erg verzwakt.
Bovendien vind ik die Krabbé een enorm irritant ventje.
pi_721934
quote:
Op 05 februari 2001 14:45 schreef buzzer het volgende:

Is daar nou echt een rechtszaak van gekomen?
  FOK!fossiel maandag 5 februari 2001 @ 20:10:22 #8
1455 Keroppi
kool kikker
pi_722168
Ik heb het ook een keer gezien dat een nogal burgerlijk gezin werd opgescheept met een paarse muur

Man: Oh, de muur is paars

Chick on a mission
  maandag 5 februari 2001 @ 20:17:34 #9
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_722184
quote:

Dat was dus hier in de straat!!! HAHAHA lachen man! Ze zijn nog in een juridisch proces bezig...

Vind trouwens dit programma wel geinig en ik vind dat Martijn Krabbé het ook leuk doet!

maandag 5 februari 2001 @ 21:07:52 #10
3498 Barb
Graduated Fool
pi_722270
Ik vind het een afschuwelijk programma. Moet er toch niet aan denken dat mijn buren mijn huis komen verwoesten! En ben van Martijn Krabbee ook al niet zo fan.

Nee, huisinrichtingsprogramma's in het algemeen zijn niet aan mij besteed. Het komt op tv zelden zo over als dat het irl bedoeld is.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 9 februari 2001 @ 02:15:21 #11
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_731963
Het is een leuk programma, ondanks dat uit de buren zelf meestens geen grappig of zinnig woord komt, maar goed, de wilde ideen van de stylisten zorgen voor de komische noot...
Tsjah en voor de verslaafden, waaronder ik, is er natuurlijk de BBC, met als ideale lunch afspraak het blok tussen 12 en 1, waarvan de programma's tweewekelijks/maandelijks roteren. Nu is er te zien, Trading Up (huizen aanpassen voor verkoop) en Big Strong Boys. Op de woensdagavond is er dan de hors categorie van Homefront / Fantasy Rooms, waar het echt wat mag kosten en de ideen uniek, smaakvol en extravagant zijn.
pi_732433
quote:
Op 09 februari 2001 02:15 schreef Perico het volgende:
Op de woensdagavond is er dan de hors categorie van Homefront / Fantasy Rooms, waar het echt wat mag kosten en de ideen uniek, smaakvol en extravagant zijn.
Jaaaa! Fantasy Rooms is mooi om te zien. Niet dak zelf in zo'n kamer zou willen wonen. Maar de ideeën zijn lekker extravagant.
En je had ook nog dat programma waar zowel het huis als de tuin onder handen genomen werd (ben de naam ff kwijt).
De presentator (Lawrens Llewelyn Bowen ) is het kijken ook waard. Zo'n enorm nichterige dandy zie je toch zelden. Ik zie een Martijn Krabbé nog niet presenteren in een strakke leren broek en een shirt met ruches, of in een knalpaars pak...
pi_753456
Ik zal hem eens omhoog halen...
Ik heb met plaatsvervangende schaamte de afgelopen uitzending bekeken: wat een genante vertoning vanavond! Heeft niemand die aflevering gezien, met dat streepjescode-huis? Ik heb een uur lang kromgelegen van het lachen, in het bijzonder om dat oerlelijke, met wit bont beplakte kastje (het zat er niet eens netjes strak op geplakt). Volgens mij heeft die man echt wat geslikt voor hij begon. Wat vonden jullie eigenlijk van dat huis?
  Trouwste user 2022 zondag 18 februari 2001 @ 22:15:17 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_753488
Vanavond voor het eerst stukjes gekeken.
Die muur met de gekleurde streepjescode, mijn god??!!
Die vent die in die stoel hing, was dat zijn huis? Zo ja: hahaahaaahaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Lache man een zuurstokmuur.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 18 februari 2001 @ 22:28:10 #15
215 misterDre
Paint it black!
pi_753504
Ik heb het laatste gedeelte gezien dat huis met die kleurtjes was echt verschrikkelijk die vent lachtte alleen van de zenuwen!
  FOK!fossiel dinsdag 20 februari 2001 @ 22:36:24 #16
1455 Keroppi
kool kikker
pi_759237
ja dat streepjescode huis was walgelijk!!
Chick on a mission
pi_772957
Ja, daar is ie weer. Ik vind het echt opvallend hoe ver de stylisten een thema doorvoeren. Daardoor worden de huizen net ietsje te extreem en onpraktisch voor de bewoners. Ik bedoel een idee is leuk, maar je moet er wel rekening mee houden wie er in het huis moeten leven.
Ik had deze week trouwens het idee dat alletwee de vrouwen bijna moesten janken omdat ze het zo lelijk vonden. Ook grappig: het stel met het marrokaanse huis die een beetje pissed waren op de bewoners vanhet tuinhuis. Zo van: "Ja, nou begrijp ik dat jullie zo snel klaar waren."
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 26 februari 2001 @ 11:48:54 #18
8873 Lego_Bob
Soepkippen Ahoy!
pi_773032
quote:

Wat was er dan met die keuken?
Het leven hoeft niet snel te gaan.....
pi_773054
Gisteren weer eens met een half oog gekeken, maar het was weer helemaal ruk.

Wie wil er nou in zo'n tuincentrum of een shoarmatent wonen?

Beetje nuanceren: die witte kamer van de vorige keer (die ze aan het begin van deze aflevering lieten zien - vorige keer niet gekeken) was wel mooi.

Die Krabbé met zijn intens flauwe grapjes kunnen ze wat mij betreft ook wel een keer verwerken tot een ludieke wanddecoratie.

FOK!fossiel maandag 26 februari 2001 @ 22:34:20 #20
1455 Keroppi
kool kikker
pi_775009
Het was deze keer ook weer vreselijk. De marokaanse kamer vond ik nog wel te doen (voor mezelf dan, niet voor mensen met een rijtjes huis) maar dat terasgedoe... dat plakplastic, de kiezeltjes binneshuis...

in 1 woord walgelijk!

Dat mensen zich nog voor het programma durven op te geven

Chick on a mission
pi_781428
quote:
Op 26 februari 2001 11:48 schreef Lego_Bob het volgende:
Wat was er dan met die keuken?
was dat nietdie keuken die ze hadden afgeschuurd met 'n staalborstel, wat eigenlijk absoluut niet mocht?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 1 maart 2001 @ 13:58:30 #22
4142 Kloon
Je weet toch
pi_783358
quote:
Op 05 februari 2001 20:17 schreef Fok! het volgende:
Dat was dus hier in de straat!!!
Fok!
Voornaam F
Achternaam R
E-mail adres -
Aantal posts 506
Geregistreerd op 06 juli 2000
Woonplaats dat kleine dorpje aan dat ene kanaal

Klein? Man, Schagen is een wereldstad. Er komt zelfs een McDrive!

Ik ben geen kloon, ik ben gewoon een ander account
  FOK!fossiel zondag 4 maart 2001 @ 19:14:28 #23
1455 Keroppi
kool kikker
pi_791253
En omhoog, vanavond gaan we weer 2 huizen verzieken
Chick on a mission
  Trouwste user 2022 zondag 4 maart 2001 @ 21:31:47 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_791607
Ja het wordt weer mooi,

een rooie balk dwars door je woonkamer,

Moooooooooi!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!fossiel zondag 4 maart 2001 @ 22:06:32 #25
1455 Keroppi
kool kikker
pi_791700
Volgens mij moeten de stylisten een contract ondertekenen dat ze minstens 1 muur moeten verzieken

Of een vrolijke streepjes muur of het walgelijke seventies behang

Chick on a mission
pi_792370
Ik vind 't sowieso een heel fout programma, en ook alle soortgelijke metamorfoseprogramma's.
Een kamer/huis hoor je vind ik ALTIJD zelf in te richten om je er zelf in thuis te kunnen voelen. Na zo'n metamorfose door iemand anders kan dat denk ik 9 van de 10 keer niet.
pi_792374
Mijn maaginhoud kwam er gisteravond nèt niet uit toen ik dat huis met die strepen zag. Het moest toch een warme sfeer krijgen????? Ik vond het maar kille, harde kleuren, hoor! Echt ontzettend lelijke kleuren, en sfeer hing er ook niet. Dat andere huis, dat groene, vond ik wel o.k. (alleen dat behang niet).
  FOK!fossiel maandag 5 maart 2001 @ 12:15:53 #28
1455 Keroppi
kool kikker
pi_792860
Hee want denken jullie van die huilende vrouw?

ze gilde om het hardst dat ze het prachtig vond maar ondertussen stroomde de tranen over de wangen.

De mannen vinden het meestal wel geweldig of kunnen die zo goed toneelspelen?

Chick on a mission
pi_2313744
O.k., omhoog met dit inmiddels antieke topic.

Hebben jullie gisteren die slaapkamer gezien die tot zwembad werd verbouwd? Grote bak met water, strandhutje erin om in te slapen, en een hoop vlonders en andere stukken hout om overheen te lopen?

(Volgens mij waren ze er ook niet echt blij mee. Vooral die man niet.)

pi_2313887
het hout gaat het water opzuigen, dus alles wordt zeik nat; de kleren in de kast, het bed, alles

maar goed, als ze dat water weg pompen is het verder wel een leuke kamer zo

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
  woensdag 28 november 2001 @ 09:27:39 #31
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_2314009
quote:
Op woensdag 28 november 2001 08:50 schreef Broekie het volgende:
maar goed, als ze dat water weg pompen is het verder wel een leuke kamer zo
Prachtig, die man die maar bleef zeggen: 'Ik vind dit niet gaaf, en dat meen ik echt', en dat dan 20 keer (alweer leuk voor Spijkers). Leuk programma, een stuk aardiger dan 'Wonen met Jan' in ieder geval.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  donderdag 29 november 2001 @ 02:20:34 #32
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_2324156
Welke boterletter heeft het programma eigenlijk naar dinsdagavond verhuisd? Nu kijk ik er nooit meer na, of vergeet het altijd.. zondagavond is toch GOD voor dit programma? Nu staat er om de week Champions League tegenover geprogrammeerd en op zondagavond half negen ofzo weet je toch van gekkigheid niet meer wat je moet doen...
  donderdag 29 november 2001 @ 02:34:48 #33
374 beelzebub
master of disaster
pi_2324217
Jahaaaaa, die kamer die was omgetoverd in een half zwembad. Je zal maar een keer bezopen thuiskomen. Kleren nat, met natte voeten het bed in, als dat al in 1 keer lukt, volgens mij bonk je eerst 10 keer tegen die houten muur en in het ergste geval moet je met je natte voeten over je partner heen klauteren.
  FOK!fossiel donderdag 29 november 2001 @ 16:36:27 #34
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2329243
Hee, ik heb 't gemist, ik wist niet eens dat het weer op tv kwam

Wanneer en hoe laat is het op de buis?

(Bij in holland ligt een tuin hadden ze ook soms van die miskleunen, echt hilarisch af en toe )

Chick on a mission
  Redactie Frontpage donderdag 29 november 2001 @ 16:43:09 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2329314
je ziet 2 minuten samenvatting in het begin van elke aflevering.
pi_2331285
Dus het is nog wel op de buis! Ik had de suske & wiske kamer gezien, daarna een paar keer vergeten te kijken en toen kon ik het niet meer in de TV-gids vinden...
Volgende week dus maar weer kijken
pi_2331300
Of is het pas weer over twee weken? Help!
pi_2341234
quote:
Op maandag 05 februari 2001 20:17 schreef Fok! het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 februari 2001 14:45 schreef buzzer het volgende:
en ik vind dat Martijn Krabbé het ook leuk doet!
hahahahaha!

lol

das echt een goeie man!

wat een ongelofelijk vervelende ziekelijke drol is dat zeg

Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2001 @ 18:47:01 #39
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2341300
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:37 schreef DeF2K het volgende:

wat een ongelofelijk vervelende ziekelijke drol is dat zeg

Heeft ie van zijn vader
pi_2341309
Ik begin me steeds meer af te vragen wat het doel van dat programma is. Kennelijk om hilarisch te zijn, want het kan niet zijn om mensen aan een mooie kamer te helpen. Er is Nederland toch echt wel wat beters te vinden dan de derderangs stilisten die nu die kamers mogen verkwanselen.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2001 @ 21:56:29 #41
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2342699
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:48 schreef k_man het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen wat het doel van dat programma is.
Dat wij kijken...
pi_2342969
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 21:56 schreef SunChaser het volgende:
Dat wij kijken...
TV-Woonmagazine doet het ook niet onaardig qua kijkcijfers en dat ziet er al heel wat acceptabeler uit over het algemeen.
  woensdag 5 december 2001 @ 12:24:50 #43
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_2383613
* Jojogirl vroeg zich gisteren erg af of de deelnemers nou blij waren met het resultaat.

Ze keken niet zo heel blij, eerder ontzet

woensdag 5 december 2001 @ 15:36:16 #44
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_2385555
quote:
Op woensdag 05 december 2001 12:24 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vroeg zich gisteren erg af of de deelnemers nou blij waren met het resultaat.
Ze keken niet zo heel blij, eerder ontzet
Erg mooi waren beide kamers dan ook niet geworden. Het gezin dat had gevraagd om een warmere, gezelliger kamer werd getrakteert op een soort StarTrek-ruimte (met veel rood en oranje), dat zag er niet uit. Van de andere kamer werd een hoek weggenomen met een stuk spaanplaat, en de TV kreeg een lelijke prominente plaats midden in de kamer. Volgende keer beter.
  woensdag 5 december 2001 @ 15:47:02 #45
10152 Buffie
There is only one
pi_2385714
Die arme mevrouw die de koloniale kamer kreeg! Ze kon niks meer zeggen, keek een beetje verdwaasd om zich heen omdat zo'n beetje alles veranderd was waar zij heel expliciet hadden aangegeven dat dat niet mocht gebeuren.

Met tranen in haar ogen keek ze droevig rond en die imbeciel van een Martijn Krabbe maakt dan de briljante opmerking: "Je bent er stil van, je vindt het mooi he?"

AARGH, wat een vreselijk programma!

(en dan toch kijken he )

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_2386749
Ik vond het aan beide kanten eigenlijk best mooie kamers geworden, gisteren. Maar of ze er nou echt blij mee waren.....

Ik heb overigens erg moeten lachen om die ene vent die al 17 jaar lang vanuit dezelfde stoel vanuit dezelfde hoek naar dezelfde tv keek ('Al Bundy').

pi_2387360
Heh.. die gasten zijn dus ook langs geweest bij een stel lui tegenover mijn huis (de glazenwasser en bomendokter.. ook genomineerd bij kopspijkers voor de papegaaiprijs) .. die bomendokter is 2 weken bezig geweest alles schade ongedaan te maken.. whahahaha... en toch 15x mooi zeggen.. HAHAHA... ik vind dat die gasten een heel leuke parodie op een klusprogramma hebbben!

In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
pi_2387965
quote:
Op woensdag 05 december 2001 15:47 schreef Buffie het volgende:
Die arme mevrouw die de koloniale kamer kreeg! Ze kon niks meer zeggen, keek een beetje verdwaasd om zich heen omdat zo'n beetje alles veranderd was waar zij heel expliciet hadden aangegeven dat dat niet mocht gebeuren.

Met tranen in haar ogen keek ze droevig rond en die imbeciel van een Martijn Krabbe maakt dan de briljante opmerking: "Je bent er stil van, je vindt het mooi he?"

Dit was idd heel erg om te zien, die vrouw zag haar kast, maar durfde hem eigenlijk niet te herkennen en toen zei haar man dat het wel haar kast was en toen moest zij zich echt groot houden om niet in tranen uit te barsten...

Ik vond die kast nieuwe stijl trouwens een stuk mooier... Die kamer vond ik opzich ook wel mooi geworden, iig een stuk mooier dan dat hij was

Die rood/oranje/wit kamer vond ik alles behalve warm... en die geblokte wand vond ik verschrikkelijk lelijk.

Een ding is duidelijk: Volgende keer kijk ik weer!

woensdag 5 december 2001 @ 20:43:44 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_2388609
Vind het best vermakelijk, alleen, rapen ze die stylisten op in de hel? Bijna niemand kan iets fatsoenlijks vinden om te doen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_2389272
Op BBC2 is nu Homefront bezig. Daar kunnen ze bij Nederlandse woonprogramma's nog heel wat van leren.
pi_2390104
Bij rtl4 zeggen ze gewoon van "doe maar gek" tegen die stylisten. TV woonmag. is nog een beetje normaal, als je die terugblik afleveringen ziet, heeft bijna niemand iets veranderd.
pi_2391559
Bij tv-woonmagazine moeten de bewoners een heleboel betalen voor de metamorfose. Alle spullen moeten ze geloof ik betalen, alleen het arbeidsloon is gratis. Ja, dan vind je het al gauw mooi en heb je geen geld meer om het te veranderen! Bovendien wordt er rekening gehouden met je wensen.

Bij die burenruilwaanzin wordt totaal niet met de wensen van de bewoners rekening gehouden. Hou je niet van roze? Dan wordt dus alles roze! En ik geloof dat het ze nix kost, dan ben je sneller geneigd om alles weer over te schilderen en te veranderen.

Het is trouwens meer de Martijn Krabbé-show dan een programma over die bewoners. Die hebben ook helemaal nix in te brengen bij die stylisten, vreemd.............

pi_2392549
quote:
Op donderdag 06 december 2001 01:32 schreef tekkel het volgende:
Het is trouwens meer de Martijn Krabbé-show dan een programma over die bewoners. Die hebben ook helemaal nix in te brengen bij die stylisten, vreemd.............
Je zou eens bij het BBC origineel Changing Rooms moeten kijken hoe het ook kan. Echt een wereld van verschil.
  donderdag 6 december 2001 @ 10:44:48 #54
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_2392979
quote:
Op donderdag 06 december 2001 01:32 schreef tekkel het volgende:
Het is trouwens meer de Martijn Krabbé-show dan een programma over die bewoners.
Ach ik vind dat hij het best aardig doet, zo veel is er nou ook weer niet te zien aan meubelsjouwende mensen. Ik zie het programma ook niet echt als zo'n TV-woonmagazineachtig programma of zoiets als Wonen met Jan (over afgruwelijk gesproken).
pi_2398717
quote:
Ik zie het programma ook niet echt als zo'n TV-woonmagazineachtig programma of zoiets als Wonen met Jan (over afgruwelijk gesproken).
Jaaaaaaaaaaaaaaa, dat is erg!

Vooral als hij Frans of Engels gaat praten!

En die metamorfose! Die kost een ton, je krijgt er niets van te zien, en het wordt van lelijk naar nog lelijker:)

pi_2466437
Gisteren was het ook weer mooi. 2 slaapkamers. De ene kamer kreeg goud behang, grijze muurverf en roze spulletjes. De andere kamer kreeg een klassieke uitstraling inclusief een aantal parkieten en jawel je leest het goed: mos op de deuren!!!
  woensdag 12 december 2001 @ 19:15:37 #57
12888 Skull-splitter
pi_2466823
quote:
Op woensdag 12 december 2001 18:37 schreef stepster het volgende:
Gisteren was het ook weer mooi. 2 slaapkamers. De ene kamer kreeg goud behang, grijze muurverf en roze spulletjes. De andere kamer kreeg een klassieke uitstraling inclusief een aantal parkieten en jawel je leest het goed: mos op de deuren!!!
Ook bekend als de mislukt design-kamer (te druk, maar verder ok) en het hoerenkot, alias het poppenhuis... Wat een kutstylist zeg... Waar trekken ze die stylisten vandaan?
pi_2468666
Ze waren aan de 'gouden kant' ook niet bepaald blij. Ze wilden het liever niet toegeven, maar het kwam er toch uit.....

(Wat ik ervan vond? Ik vond de 'gouden kant' ergens best wel leuk. Apart maar goed gelukt. Leuke kleurencombinatie. Ik zou me er goed kunnen thuisvoelen. De andere kant ging ook wel, gezellige sfeer, maar die vond ik tegelijkertijd zwaar truttig.)

pi_2469797
Ik moet er niet aan denken dat mijn buren mijn huis op stelten zouden zetten.

TV-woonmagazine trouwens ook niet

donderdag 13 december 2001 @ 00:03:11 #60
12888 Skull-splitter
pi_2471227
quote:
Op woensdag 12 december 2001 22:29 schreef Kyara het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn buren mijn huis op stelten zouden zetten.

TV-woonmagazine trouwens ook niet

Tenzij je afspraken maakt zodra je elkaar opgeeft...
pi_2540000
Gisteren waren ze weer lekker bezig, zeg! Die paarsblauwe kachel met die babyroze kozijntjes....
  woensdag 19 december 2001 @ 10:18:42 #62
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_2540613
quote:
Op woensdag 19 december 2001 07:11 schreef postinggirl het volgende:
Gisteren waren ze weer lekker bezig, zeg! Die paarsblauwe kachel met die babyroze kozijntjes....
Toch vond ik die andere kamer veel lelijker, met die fluorgele kleuren en die 'handige' gaten in de vloer. Zo'n kind haalt een keer voor de lol de deksel eraf en je breekt je enkel .
Hoogtepunt van het seizoen was de tropisch-eilandslaapkamer, maar het was meestal wel erg gewaagd en onpraktisch.
pi_2541124
quote:
Op woensdag 19 december 2001 10:18 schreef SigmundFreud het volgende:

[..]

Toch vond ik die andere kamer veel lelijker, met die fluorgele kleuren en die 'handige' gaten in de vloer. Zo'n kind haalt een keer voor de lol de deksel eraf en je breekt je enkel .
Hoogtepunt van het seizoen was de tropisch-eilandslaapkamer, maar het was meestal wel erg gewaagd en onpraktisch.

Die andere vond ik nou net mooi! Kwestie van smaak, denk ik.
pi_2547844
quote:
Op woensdag 19 december 2001 07:11 schreef postinggirl het volgende:
Die kamer vond ik juist hartstikke mooi! Ik vond dat ze alleen geen mooie room-divider hadden neergezet, maarja het budget was daarvoor waarschijnlijk niet hoog genoeg voor.

Die andere kamer vond ik echt super lelijk en ik begrijp gewoon echt niet dat die lui het goed vonden om gaten in de vloer te maken
Ook had ik het idee dat die styliste het eigenlijk ook allemaal niet zo geweldig vond. Martijn maar zeggen: Je bent trots he, je vindt het echt mooi geworden he... maar als die styliste het echt mooi had gevonden, hadden haar ogen volgens mij wel wat meer gestraald...

woensdag 19 december 2001 @ 22:53:37 #65
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2550690
quote:
Op maandag 05 februari 2001 06:22 schreef postinggirl het volgende:
Grappig om te zien, die beteuterde gezichten van de bewoners van het rood geverfde huis. Het lag er echt dik bovenop dat ze het vreselijk vonden. Mooi staaltje schijnheiligheid, maar ik prikte er zo doorheen. Dat is nu net het leuke van dat programma. Wat vinden de Fokkers ervan?
dat hele programma is gewoon KUT, maar idd, die mensen die zo'n reactie geven als : "Eh ja.....hele aparte kleuren...! Nou jee, oranje gordijnen en een groene sofa: GEDURFD!, daar waren wij nooit opgekomen!" zijn de reden om naar zo'n programma te kijken. Die teleurstellingen :

Jammer dat alleen TV-woonmagazine bij oude make-overs gaat kijken

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2554119
quote:
Op woensdag 19 december 2001 22:53 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat alleen TV-woonmagazine bij oude make-overs gaat kijken
Nee, dat is niet waar. Een poosje na de serie 'In Holland staat een huis' komt er altijd een terugblikaflevering (wannéér hij komt, wat deze serie betreft, weet ik niet). Dan laten ze een aantal verbouwde huizen zien, hoe het een paar maanden later ermee staat.

Er was ooit een paar deelnemers, waarvan de hele kamer in lila, blauwe en zachtroze banen was geschilderd (zelfs het plafond), met tig goedkope papieren lampionnetjes aan het plafond, dat door Martijn Krabbé treffend 'huize testbeeld' werd genoemd. Echt zo'n kamer om goed akelig van te worden als je ernaar kijkt. Wat denk je: Een paar maanden later was er nog praktisch niks aan veranderd, en hadden ze de streep-schilderingen in Barbie-kleurtjes zelfs nog eigenhandig uitgebreid naar de hal! Ik zat met open mond te kijken.

pi_2569700
quote:
Op donderdag 20 december 2001 10:52 schreef postinggirl het volgende:

Een poosje na de serie 'In Holland staat een huis' komt er altijd een terugblikaflevering (wannéér hij komt, wat deze serie betreft, weet ik niet). Dan laten ze een aantal verbouwde huizen zien, hoe het een paar maanden later ermee staat.

Ik denk dat het de eerste aflevering zal zijn van het nieuwe in Holland staat een huis seizoen.
pi_2747098
Vanavond is het er weer. Ik weet alleen niet of het weer nieuwe afleveringen zijn of herhalingen.
pi_2747137
quote:
Op donderdag 06 december 2001 09:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Je zou eens bij het BBC origineel Changing Rooms moeten kijken hoe het ook kan. Echt een wereld van verschil.

Changing Rooms roeleert!
#geen
pi_2747166
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 18:29 schreef stepster het volgende:
Vanavond is het er weer. Ik weet alleen niet of het weer nieuwe afleveringen zijn of herhalingen.
* DuchessX heeft ooit een stukje gezien van een uitzending met daarin een stelletje waarbij de slaapkamer onder water stond en hun bed een eiland moest voorstellen...hilarisch!
#geen
pi_2747820
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 18:34 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX heeft ooit een stukje gezien van een uitzending met daarin een stelletje waarbij de slaapkamer onder water stond en hun bed een eiland moest voorstellen...hilarisch!
* stepster heeft helaas die aflevering niet gezien, maar wel een flits daarvan in de daarop volgende uitzending
pi_2753487
Die aflevering van gisteren bleek gewoon een herhaling te zijn van een paar jaar geleden. En zo komen er nog twee. 'Het beste uit in Holland staat een huis', zeg maar.

Ik hoop dat in een van de volgende afleveringen dat afgrijselijke huis met die vogelkooitjes aan de muur komt. Met die Austin Powers-inrichting. Het schijnt dat de eigenaar de nacht daarop geen oog dichtgedaan heeft.....(en dat 'ie het de dag erop onmiddelijk gesloopt heeft.)

Het ging hier inderdaad om dat huis wat ik ergens in het begin van dit topic had genoemd, met die kastjes die met wit bont beplakt waren. En die streepjescode-muur.

pi_2756220
Het was wel weer leuk om het boothuis & mexicaanse huis opnieuw te zien. Ik ben benieuwd wat er volgende week komt. In februari komen weer nieuwe afleveringen.
pi_2756278
Het was weer leuk om te zien. Maar wat ik ervan begrepen heb is dat die mensen wel degelijk moeten betalen voor de spullen.

Hoe kom je op het id om een boot in iemands kamer te zetten??

Vind het een heerlijk programma, net als in holland ligt een tuin btw.

Daar was verleden seizoen iemand zo kwaad dat ze bij een terugblik niet eens voor de camera wilde. Lekkere burenruzie zal dat geweest zijn.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2756323
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 13:54 schreef DarkElf het volgende:
Het was weer leuk om te zien. Maar wat ik ervan begrepen heb is dat die mensen wel degelijk moeten betalen voor de spullen.

Hoe kom je op het id om een boot in iemands kamer te zetten??

Vind het een heerlijk programma, net als in holland ligt een tuin btw.

Daar was verleden seizoen iemand zo kwaad dat ze bij een terugblik niet eens voor de camera wilde. Lekkere burenruzie zal dat geweest zijn.

* DuchessX vond de Mexicaanse kamer best leuk!

Niet dat ik het zelf zou willen hebben hoor, mocht iemand mij hier een lol willen doen

#geen
pi_2756362
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 13:58 schreef DuchessX het volgende:

[..]

* DuchessX vond de Mexicaanse kamer best leuk!

Niet dat ik het zelf zou willen hebben hoor, mocht iemand mij hier een lol willen doen

Ja was leuk bedacht alleen : Jezus je zult erin moeten leven!!!

Was nog een keer iemand die wilde een japanse kamer maken, Ying Yang gebeuren rust enz.

Ze hadden daar een schrootjes muur, die werd om en om rood,zilver en wit geschilderd. Op het plafond kwam een rood japans teken van 1 meter bij 1 meter.

DE keuken (eiken, niet mijn smaak maar wel mooi( daar mochten ze niet aan komen. Wat doen ze? Ja hoor schuurmachine erover heen en rood en wit schilderen

Ik had echt medelijden met die mensen

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2833677
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 08:12 schreef postinggirl het volgende:
Ik hoop dat in een van de volgende afleveringen dat afgrijselijke huis met die vogelkooitjes aan de muur komt. Met die Austin Powers-inrichting. Het schijnt dat de eigenaar de nacht daarop geen oog dichtgedaan heeft.....(en dat 'ie het de dag erop onmiddelijk gesloopt heeft.)

Het ging hier inderdaad om dat huis wat ik ergens in het begin van dit topic had genoemd, met die kastjes die met wit bont beplakt waren. En die streepjescode-muur.

Was gisteren weer op tv!
  woensdag 16 januari 2002 @ 15:07:28 #78
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_2834183
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 14:19 schreef stepster het volgende:
[..]Was gisteren weer op tv!
En wat keek die man heerlijk beteuterd naar het eindresultaat . De YInYangkamer was (ten dele) best geslaagd, maar die andere kamer was wel spannend, voor bij een ander dan...
  woensdag 16 januari 2002 @ 15:14:40 #79
19105 Noayla_
Love me tender
pi_2834241
Ik heb gisteren ook gekeken en vond die streepjescode kamer geweldig!
Jammer alleen dat ze niet kijken naar de bewoners; dit was echt een stelletje sufkutten dat waarschijnlijk had gehoopt op Oisterwijk meubelen en terracotta verf op de muur.

Die Feng Shui dame met haar holistisch verantwoorde kamer vond ik afgrijselijk.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_2834256
Ik wist niet wat ik zag toen hij die verfbussen opende voor de streepjes. Ik had echt medelijden met de bewoners en die man keek daarna ook zo sip.

Best logisch.

Maar iets anders: Als ze toch niet aan je kast mogen komen dan zet je die toch gewoon even voor de opnames boven ofzo? Ik snap echt niet dat die mensen daar zelf niet op komen.

Ik hoop volgende week dat die waterkamer komt. Die had ik, helaas, gemist.

Daarna weer lekkere nieuwe afleveringen. Ben benieuwd.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2834728
Ik heb gister ook voor het eerst die streepjeskamer gezien en wat is dat ver-schrik-ke-lijk zeg

En die Martijn met z'n scheinheilige gelul maar zeggen dat er nog nooit klachten achteraf zijn geweest (duh! contract!) en de mensen écht zo "blij" zijn als je op TV ziet. Nou, maak dan afleveringen om bij de mensen te kijken of de kamer nog steeds het zelfde is na zoveel maanden.

Volgende week zal ongetwijfeld die waterkamer langkomen. Die zag er nog wel mooi uit, maar wat je er in foksnaam mee moet beginnen.

FOK!fossiel woensdag 16 januari 2002 @ 16:18:10 #82
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2834763
Deze aflevering (Feng Sui en Steepjescode kamer) is nog leuker om te zien als je weet hoe de mensen achteraf gehandeld hebben.

Als ik me het nog goed herinner hebben ze de volgende dag met de rest van de buurt de muur staan witten () en de Feng Sui styliste ingehuurd om ook hun huis te verbouwen.

En afgezien van die muur vond ik het een best grappige kamer, maar het paste gewoon niet met die mensen. Vogelkastjes aan de muur is leuk voor een hip stel van een jaar of 20, maar niet voor het doorsnee gezin met een golden retriever en 2,5 kind.

Chick on a mission
  FOK!fossiel woensdag 16 januari 2002 @ 16:19:50 #83
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2834775
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 16:14 schreef RAiDEN het volgende:

En die Martijn met z'n scheinheilige gelul maar zeggen dat er nog nooit klachten achteraf zijn geweest (duh! contract!) en de mensen écht zo "blij" zijn als je op TV ziet. Nou, maak dan afleveringen om bij de mensen te kijken of de kamer nog steeds het zelfde is na zoveel maanden.

Dat gebeurd ook, daar gaan ze bij de rampzaligste gevallen kijken hoe het er nu uitziet (lees mijn bovenstaande stukje ook maar).
Soms zijn de huizen weer in oorspronkelijke staat gebracht.
Chick on a mission
pi_2834963
  woensdag 16 januari 2002 @ 16:45:42 #85
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_2835048
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 15:16 schreef DarkElf het volgende:
Dat was een geniale slaapkamer geworden, maar niet bepaald praktisch .
Overigens staat denk ik in het contract dat het leeghalen van de kamer bij de aflevering zelf hoort, anders zouden mensen hun kamer toch wel van tevoren leeghalen?
pi_2835083
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 16:45 schreef SigmundFreud het volgende:

[..]

Dat was een geniale slaapkamer geworden, maar niet bepaald praktisch .
Overigens staat denk ik in het contract dat het leeghalen van de kamer bij de aflevering zelf hoort, anders zouden mensen hun kamer toch wel van tevoren leeghalen?

Dat leeghalen snap ik, maar je hoort zo vaak mensen zeggen van : deze kast mag niets mee gebeuren en er gebeurt toch iets mee. Dan zet je hem zelf toch voor de opnames even weg? Kunnen ze er ook niets mee uithalen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 16 januari 2002 @ 17:00:15 #87
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_2835199
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 16:48 schreef DarkElf het volgende:[..]
deze kast mag niets mee gebeuren en er gebeurt toch iets mee. Dan zet je hem zelf toch voor de opnames even weg? Kunnen ze er ook niets mee uithalen.
Mee eens, snap ik ook niets van. Gisteren ging het ook bijvoorbeeld over een foto waar niets mee mocht gebeuren, en dat wordt dan gedaan. Wel leuk een eerdere keer met een oude kast waar absoluut niets mee mocht gebeuren, waar toen de onderkant vanaf werd gezaagd -- maar de meeste deelnemers zijn nou niet echt toonbeelden van intelligentie (toch?), dus wellicht...
pi_2835212
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 17:00 schreef SigmundFreud het volgende:

[..]

Mee eens, snap ik ook niets van. Gisteren ging het ook bijvoorbeeld over een foto waar niets mee mocht gebeuren, en dat wordt dan gedaan. Wel leuk een eerdere keer met een oude kast waar absoluut niets mee mocht gebeuren, waar toen de onderkant vanaf werd gezaagd -- maar de meeste deelnemers zijn nou niet echt toonbeelden van intelligentie (toch?), dus wellicht...

Mee eens, anders doe je er niet aan mee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2836766
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 15:16 schreef DarkElf het volgende:
Die zou ik ook wel willen zien, dus ik hoop met je mee.
  FOK!fossiel woensdag 16 januari 2002 @ 22:08:14 #90
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2839277
Oe, ik word steeds nieuwschieriger naar die waterkamer... iedereen heeft het er maar over

Kan iemand een korte impressie geven van hoe het eruit ziet, ik kan met bij het woord "waterkamer" nou niet echt veel voorstellen (behalve een zwembad met een luchtbed als matras )

Chick on a mission
pi_2840859
Weet het niet exact meer, maar ongeveer:

De grond is blauw en daar ligt een laagje water op van een paar centimeter. Op de grond zijn een paar kleine houten vlotten gemonteerd waar je overheen loopt als je naar je nest gaat of in de kast moet wezen, of uit de kamer natuurlijk.

Op de muren is een strand, zee en lucht geschilderd zo als het er op een tropisch eiland uitziet. Het Bed is een soort huisje van hout en van één kant open. Klerenkast is ook van hout. Alles is overigens van 't zelfde hout, soort van donkerbruin schuttinghout.

Met de goede verlichting lijkt het net of je op een tropisch eiland bevind met een klein houten huisje. Best mooi, maar als slaapkamer... Als je naar je bed gaat moet eerst goed opletten dat je niet misstapt op de vlotten en met pech moet je ook nog over je partner krijpen als je links in bed slaapt...

pi_2897990
Vanavond weer, ben benieuwd. Wanneer beginnen de nieuwe afleveringen? Volgende week al?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2901243
Ik geloof dat ze pas in februari met nieuwe beginnen, ik zag bij volgende week ook niets staan
pi_2901256
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 18:46 schreef stepster het volgende:
Ik geloof dat ze pas in februari met nieuwe beginnen, ik zag bij volgende week ook niets staan
Mijn lieffie zag vandaag Martijn rijden in zijn ISEH auto
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2909220
Gisteren helaas niet het zwembad, maar wel het Elvis-bedevaartshuis in Alkmaar. Ook erg leuk om een keer opnieuw te zien.
pi_2909266
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 13:38 schreef stepster het volgende:
Gisteren helaas niet het zwembad, maar wel het Elvis-bedevaartshuis in Alkmaar. Ook erg leuk om een keer opnieuw te zien.
Tsja het was mijn smaak totaal niet!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  FOK!fossiel woensdag 23 januari 2002 @ 13:46:21 #97
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2909333
Brrrr die truttige bloemetjes overal. Zo zoet, m'n glazuur sprong van mijn tanden.
Chick on a mission
pi_2909352
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 13:46 schreef Keroppi het volgende:
Brrrr die truttige bloemetjes overal. Zo zoet, m'n glazuur sprong van mijn tanden.
Je zal er in terecht komen.

En maar roepen wat mooi wat mooi Boehoehoe wat mooi. Ik snapte echt iets niet hoor.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2909412
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 13:47 schreef DarkElf het volgende:
Je zal er in terecht komen.

En maar roepen wat mooi wat mooi Boehoehoe wat mooi. Ik snapte echt iets niet hoor.

Maar die mensen vonden het echt mooi! Volgens mij zijn ze er nog een keer gaan kijken en toen was alles nog hetzelfde...
  woensdag 30 januari 2002 @ 16:53:56 #100
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_2988365
* schopje *
Vanaf volgende week dinsdag weer nieuwe afleveringen van dit programma (volgens een schreeuwerige jingle bij RTL-4, in de pauze van het walgelijk oranjegekleurde staatsloterijprogramma).
  FOK!fossiel woensdag 30 januari 2002 @ 21:50:27 #101
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2992183
Weet je wat me nog het meest tegenstaat van het hele programma...

Niet zo zeer de kamers opzich (hoewel die soms walgelijk kunnen zijn) maar meer de slechte afwerking.

Ja 's avonds laat op zondag ziet het er allemaal prachtig uit hoor, maar ik denk niet dat je het bij daglicht wil zien. Vooral hoe die kussentjes soms genaaid worden. Je vraag je af hoeveel minuten (seconden?) ze daar aan besteed hebben. Niet veel geloof ik.

Of neem dat met bont beplakte kastje in de streepjescode kamer. Allemaal luchtbellen enzo.

Er waarom? waarom? krijgen ze het elke serie weer voor elkaar om iets te bewerken wat ABSOLUUT niet mocht.

Chick on a mission
  dinsdag 12 februari 2002 @ 16:03:27 #102
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_3139388
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 21:50 schreef Keroppi het volgende:
Niet zo zeer de kamers opzich (hoewel die soms walgelijk kunnen zijn) maar meer de slechte afwerking.
Ach vorige week kon je zien dat alles best lang goed blijft, op gras na (en water in de slaapkamer ).
Vanavond dus het begin van een nieuw seizoen (geen terugblik), 21:30 RTL4. In ieder geval boeiender dan de Olympische spelen .
pi_3139402
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 16:03 schreef SigmundFreud het volgende:

[..]

Ach vorige week kon je zien dat alles best lang goed blijft, op gras na (en water in de slaapkamer ).
Vanavond dus het begin van een nieuw seizoen (geen terugblik), 21:30 RTL4. In ieder geval boeiender dan de Olympische spelen .

Jippie!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Frontpage dinsdag 12 februari 2002 @ 22:10:48 #104
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3143626
het is nu bezig.
  FOK!fossiel dinsdag 12 februari 2002 @ 23:33:30 #105
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3144777
Whahaha die zebra-kamer had meer weg van een bordeel zeg.

De 'ijspaleis'-kamer vond ik persoonlijk wel erg mooi, maar die styliste had de vorige serie ook een mooie kamer afgeleverd.

Vonden jullie de mensen ook zo 'lauw' qua reacties? Iets meer enthousiasme is ook wel zo leuk (of vonden ze het gewoon vreselijk? )

Chick on a mission
  woensdag 13 februari 2002 @ 00:17:10 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3145091
Ik zou anders best zo'n zebra-kamer willen hebben, juist door dat bordeel-effect! Supergaaf man!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 13 februari 2002 @ 00:19:20 #107
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3145106
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 23:33 schreef Keroppi het volgende:
Vonden jullie de mensen ook zo 'lauw' qua reacties? Iets meer enthousiasme is ook wel zo leuk (of vonden ze het gewoon vreselijk? )
Die moeder reageerde niet meteen blij verrast, dus die vond het gewoon kut met peren
  Redactie Frontpage woensdag 13 februari 2002 @ 00:34:26 #108
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3145224
Vorige week was een terublik van het vorig seizoen. De buren van de waterslaapkamer waren sindsdien niet meer op bezoek bij elkaar geweest, en het waren eerst vrienden.
pi_3146237
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 23:33 schreef Keroppi het volgende:
Whahaha die zebra-kamer had meer weg van een bordeel zeg.

De 'ijspaleis'-kamer vond ik persoonlijk wel erg mooi, maar die styliste had de vorige serie ook een mooie kamer afgeleverd.

Dat gevoel had ik nou ook al! Volgens mij was de eigenaresse van het 'ijspaleis' bijna aan het janken. Ik ben alvast benieuwd naar de terugblikaflevering over een paar maanden (mocht dit huis dan aan bod komen).

Zelf vond ik dat trouwens een prachtige kamer. Het is mijn smaak wel.

Maar die andere kamer, (Die zebraprintjes deden me iets te veel aan Sjonnies en Anitas denken. Zó'n 'kamptype' was die vrouw nou ook weer niet.)

pi_3153884
Ik ben het door computerproblemen helemaal vergeten te kijken... maar mijn compu doet het in iedergeval wel weer
  FOK!fossiel dinsdag 19 februari 2002 @ 19:16:10 #111
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3225496
***Schop!***

Vanavond weer

Chick on a mission
pi_3226347
Afschuwelijk met die vreselijke Martijn Krabbe.
Engelse versie is veel beter met Carol en Handy Andy.
pi_3226359
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 20:19 schreef schatje het volgende:
Afschuwelijk met die vreselijke Martijn Krabbe.
Engelse versie is veel beter met Carol en Handy Andy.
Wanneer is die dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3226412
Op de Beeb, beter bekend als de BBC.
Een nieuwe reeks komt er weer aan geloof ik.
Vets In Practice op de donderdag om 20.00 is ook leuk.Ik vind dat Noorse wijf wel grappig.
pi_3226441
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 20:23 schreef schatje het volgende:
Op de Beeb, beter bekend als de BBC.
Een nieuwe reeks komt er weer aan geloof ik.
Vets In Practice op de donderdag om 20.00 is ook leuk.Ik vind dat Noorse wijf wel grappig.
Ik zal er eens aan proberen te denken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3226463
En de Engelse is het orginele concept trouwens.
pi_3227056
De video staat al "aan" dus deze keer kan ik het niet vergeten
  FOK!fossiel dinsdag 19 februari 2002 @ 23:32:00 #118
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3229310
Nou als ik het zo bekeek leken het me 2 blije "gezinnetjes"

Leuke kamers hoor

Chick on a mission
pi_3230005
Voor geen goud zou ik mijn woonkamer laten verbouwen door die enge stilistentypes! Laat staan door die Martijn Krabbe! Wat een narigheid... Nooit zie je eens een leuk uitgewerkt project, het moet altijd maar gek en raar. Mensen die hun huis door een tv-crew onder handen laten nemen zijn sowieso een beetje gestoord, ben ik bang.

Een leuker concept zou ik vinden: Helga naar de psycholoog, de psycholoog bedenkt aan de hand van de gesprekken een leuk concept, laat haar perceel plat bombarderen en laat een leuk optrekje fabriceren. Helga leuk drie maanden naar de Malediven, bij terugkomst schrikt ze zich het apelazarus maar heeft wel de droomwoning die ze altijd had willen hebben.

Ai, weer een tv-concept verklapt. Ik moet hier geld voor vragen, lieverds!

Liefs,
Helga

pi_3705685
Hebben jullie het gisteren gezien?

Whahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!

woensdag 3 april 2002 @ 08:44:31 #121
9956 Goldfish
mooi paars is niet lelijk
pi_3705907
quote:
Op woensdag 03 april 2002 07:34 schreef postinggirl het volgende:
Hebben jullie het gisteren gezien?

Whahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!

Ja, was zeker heel erg leuk: "Ohhh wat mooi! Zonde dat dit het huis van de buren is! Ik wil dit ook!"
pi_3705926
quote:
Op woensdag 03 april 2002 08:44 schreef Goldfish het volgende:

[..]

Ja, was zeker heel erg leuk: "Ohhh wat mooi! Zonde dat dit het huis van de buren is! Ik wil dit ook!"

Ja En die ene kerel was echt héél blij met zijn boom!!

De haard op zich vind ik wel wat hebben alleen moet hij strak zijn ipv die rare boomschorsen erop.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 april 2002 @ 09:39:01 #123
9956 Goldfish
mooi paars is niet lelijk
pi_3706274
Hij: Die boom gaat eruit.
Zij: Ah joh, toch niet direct?
Hij: Nee, niet direct. Maar die boom gaat eruit
pi_3707518
Het was ook zo leuk dat ze eerst commentaar aan het geven waren op het huis dat ze zelf voor de buren hadden gemetamorfoost (dat het niet geheel hun stijl was en zo), en dat ze vervolgens zelf exact hetzelfde krijgen....(tja, dan kan je niet meer liegen dat je het 'werkelijk schitterend' of zo vindt.).
  zaterdag 6 april 2002 @ 13:27:20 #125
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_3741847
Dat was wel een stunt ja......
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 6 april 2002 @ 13:28:40 #126
16743 hp22
Bagger.
pi_3741856
Leuke boom
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_5222477
check nu
pi_5225928
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 23:07 schreef flat_erik het volgende:
check nu
ja, wat een sjacherijnig stel zeg!
Kregen ze een schitterende, strakke tuin, is die vrouw er gewoon niet blij mee, "niet kindvriendelijk genoeg"
Ze vond er zowiezo niks aan, want ook bij het verbouwen van de tuin heeft ze zowat geen poot uitgestoken..

Mooi dat Martijn Krabbe openlijk voor de camera er ook iets van zei

pi_5391623
Schopje, omdat ik ontzettend moest lachen gisteren om die muts van een styliste Suzette. Alles ging mis en martij maar: Waarscuw je even als het echt niet lukt?

Het uiteindelijke resultaat viel mij eigenlijk nog wel mee, maar die vrouw vond het echt vreselijk zo te zien.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_6419565
Ze hebben zojuist de afvoerpijp van de WC (1e verdieping) vervangen door een doorzichtig exemplaar. Deze buis loopt nu midden door de woonkamer.

Je kunt dus de drollen en de pis vanuit je luie stoel voorbij zien komen.

Ik vond dit stukje interieurinrichting eigenlijk wel een eigen topic waard.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Milf dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:11:41 #131
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_6419584
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
Ze hebben zojuist de afvoerpijp van de WC (1e verdieping) vervangen door een doorzichtig exemplaar. Deze buis loopt nu midden door de woonkamer.

hoe verzinnen ze het?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:11:43 #132
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6419585
ja vond ik eigenlijk ook wel

er zit een aqaurium voor wordt funny dan hehehe

pi_6419597
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:10 schreef Strolie75 het volgende:

on-ge-loof-lijk!
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_6419652
Nu is die buis nog doorzichtig.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:20:06 #135
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6419798
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
Nu is die buis nog doorzichtig.
nog wel ja.....
pi_6419830
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:12 schreef julekes het volgende:

[..]

on-ge-loof-lijk!

niet zo zeiken martijn, ik wil de buis zien
ik durf trouwens te wedden dat het van volgens het bouwbesluit helemaal niet is toegestaan, en als je de zooi wil gaan verbouwen krijg je er ook spijt van imho
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:25:45 #137
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6419918
Mondriaan... ja leuk, maar overdrijven is ook een vak... argh!
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:26:43 #138
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6419940
in 1 grote bruine rechte streep naar de woonkamer toe

is dat humor of humor?

dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:29:31 #139
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_6420007
dat huis met dat mondriaangeval vin ik maar nix, te wit en zo
dat andere is wel oke qua kleuren

ziet en ruikt er nix van met die buis, maar volgens mij ga je er wel naar kijken als iemand van de plee afkomt

pi_6420013
Martijn heeft de woordgrapjes wel paraat, "het was een zware bevalling".
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:29:49 #141
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6420019
Die buis is idd. een nogal ranzige gedachte...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6420040
Een echte smeerpijp
pi_6422035
Ik heb echt iets gemist geloof ik.

Ik moest werken.

dinsdag 12 november 2002 @ 22:18:35 #144
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_6768157
Ze zijn nu een iglo bij mensen in de slaapkamer aan het bouwen..........

AFSCHUWELIJK!

moeje ook nog een pepernoot?
  dinsdag 12 november 2002 @ 23:10:57 #145
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_6769471
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 22:18 schreef pebbje het volgende:
AFSCHUWELIJK!
Ja, die iglo was niet erg netjes afgewerkt. Het zag er niet uit. De andere kamer was mooi geworden maar hij was ook al niet lelijk. Het wordt tijd dat stylist Guido weer eens in actie komt.
pi_6769580
Ik vond die Iglo echt verschrikkelijk, en die mensen zelf ook
Dat wordt binnenkort slopen voor ze, en alweer dat piepschuim van de trap zuigen
Maar ja, dat weet je als je meedoet, dat het verschrikkelijk kan worden, ik snap trouwens ook zo'n muts niet die het ontwerpt.
Zoiets doe je mensen toch niet aan!
  dinsdag 26 november 2002 @ 22:15:35 #147
37546 CloudBox
In de wolken
pi_7010965
NU KIJKEN!

Ze hebben een stal in een woonkamer gebouwd compleet met Pony!!!!!!!!!!

Ze hebben in de plavuizen geboord en er een verranda gemaakt en een saloon met allemaal onafgewerkt hout en stro in de kamer een een pony

dinsdag 26 november 2002 @ 22:55:04 #148
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_7011922
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:15 schreef CloudBox het volgende:
Niet bepaald mijn smaak. Maar wat was die andere kamer lelijk geworden! De 'lounge kamer' bevatte echt geen enkel element wat nog enigszins te pruimen was.
pi_7012065
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:15 schreef CloudBox het volgende:
NU KIJKEN!

Ze hebben in de plavuizen geboord en er een verranda gemaakt en een saloon met allemaal onafgewerkt hout en stro in de kamer een een pony

Een shetlander

Maar jezus, wat zijn die mensen geschrokken en riepen nog vóór ze iets gezien hebben, ooooo wat leuk! wat mooi!

Leugenaars

dinsdag 26 november 2002 @ 23:10:03 #150
37546 CloudBox
In de wolken
pi_7012269
Die mensen waren echt gek. Ik had die buren echt verrot gscholden. Onafgewerkt hout in je woonkamer, je plavuizen naar de kloten en een fucking pony in de serre.

Tsssssss

Redactie Frontpage dinsdag 29 april 2003 @ 22:34:23 #151
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10102937
Gestoord zijn ze! Een slaapkamer verbouwen tot jungle, compleet met grind op de vloer en een slang op bed.
  woensdag 30 april 2003 @ 08:35:34 #152
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10108041
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Gestoord zijn ze! Een slaapkamer verbouwen tot jungle, compleet met grind op de vloer en een slang op bed.
Zag er wel cool uit...

enne... viel het jou ook op dat Martijn het een aantal keer heeft gehad over "cacaodoppen" en dat hij vervolgens in de zak ging ruiken waar het inzat en zei "Het ruikt naar cacao"

Nee echt?

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 6 mei 2003 @ 23:13:21 #153
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_10260303
Vandaag een saaie, moderne kamer. En iets wat een Belgische Bar voorstelde, compleet met tap, sigarettenautomaat en olijke plaatjes aan de wand. Niet slecht, hoewel het programma inmiddels wel eens aan een rustpauze van een paar jaar toe is.
pi_10260376
Afschuwelijk wat een kut-programma, welke halve gare randdebiel laat vrijwillig zijn/haar huis verneuken ...

Idioten zijn het.

dinsdag 6 mei 2003 @ 23:16:48 #155
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10260384
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:13 schreef SigmundFreud het volgende:
Vandaag een saaie, moderne kamer. En iets wat een Belgische Bar voorstelde, compleet met tap, sigarettenautomaat en olijke plaatjes aan de wand. Niet slecht, hoewel het programma inmiddels wel eens aan een rustpauze van een paar jaar toe is.
en waarvan de presentator een rustpauze van een paar decennia aan toe is
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_10260518
Die "stilisten" zijn volgens mij van die figuren die een LOI-cursus gedaan hebben, dermate fucked up ideeen wat stileren betreft erop na houden en daardoor dus alleen maar via zo een "verneuk je huis door een 24de-rangs-stilist" programma aan de bak komen. * ademt weer diep in
pi_10260546
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:16 schreef blieblie het volgende:
Afschuwelijk wat een kut-programma, welke halve gare randdebiel laat vrijwillig zijn/haar huis verneuken ...

Idioten zijn het.

Ik zou het wel willen laten doen hoor, we hebben thuis toch kamers zat. Just pick one. 'k Moet alleen mijn familie en de buren nog zo gek krijgen
pi_10260792
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef ramses het volgende:

[..]

Ik zou het wel willen laten doen hoor, we hebben thuis toch kamers zat. Just pick one. 'k Moet alleen mijn familie en de buren nog zo gek krijgen

Hoeveel kamers is kamers zat?
pi_10260817
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:32 schreef blieblie het volgende:

[..]

Hoeveel kamers is kamers zat?

Genoeg
pi_10260919
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:33 schreef ramses het volgende:

[..]

Genoeg

Ik heb er hier ook genoeg, maar die wil ik niet verneuken door een waus zonder smaak ...
pi_10261586
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:38 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik heb er hier ook genoeg, maar die wil ik niet verneuken door een waus zonder smaak ...

En dan verander je het toch weer? Of je doet een kamer waar je haast nooit komt. Ik wil wel met m'n kop op de buis hoor
pi_10261754
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:09 schreef ramses het volgende:

[..]

En dan verander je het toch weer? Of je doet een kamer waar je haast nooit komt. Ik wil wel met m'n kop op de buis hoor

Tussen Pindakaas en kaviaar
nix voor jouw??
pi_10261816
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:18 schreef blieblie het volgende:

[..]

Tussen Pindakaas en kaviaar
nix voor jouw??

Scheelde niet veel! Serieus, ik was op die miljonairsbeurs en daar was die cameraploeg ook. Maar ja, ik ben ze niet tegen gekomen.

En mijn moeder was er bij toen Louis Vuitton geopend werd en de cameraploeg was er ook.

miljonairsbeurs was trouwens behoorlijk zielig hoor

woensdag 7 mei 2003 @ 00:22:04 #164
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_10261822
Ik zag toevallig vorige week het einde van dat programma...

"En, wat vind je ervan?"
"Ik vind het... anders"

pi_10261839
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:21 schreef ramses het volgende:

[..]

Scheelde niet veel! Serieus, ik was op die miljonairsbeurs en daar was die cameraploeg ook. Maar ja, ik ben ze niet tegen gekomen.

En mijn moeder was er bij toen Louis Vuitton geopend werd en de cameraploeg was er ook.

miljonairsbeurs was trouwens behoorlijk zielig hoor

mijn ouders zijn er ook geweest ...
uitnodiging van de zwembadboer gekregen. Ze hebben zich compleet ziek gelachen om al die nepmiljonairs en de echte miljonairs met van die blonde plastic snollen aan hun arm
pi_10261884
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:23 schreef blieblie het volgende:

[..]

mijn ouders zijn er ook geweest ...
uitnodiging van de zwembadboer gekregen. Ze hebben zich compleet ziek gelachen om al die nepmiljonairs en de echte miljonairs met van die blonde plastic snollen aan hun arm

Inderdaad van die wannabees!! Ik was er met mijn moeder en broertje (ik weet niet hoe we aan de uitnodiging kwamen) en mijn moeder moet dan interessant gaan lopen doen met een vriendin. Maar mijn broertje en ik hebben alleen maar rondgelopen en ons rotgelachen
pi_10262001
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:25 schreef ramses het volgende:

[..]

Inderdaad van die wannabees!! Ik was er met mijn moeder en broertje (ik weet niet hoe we aan de uitnodiging kwamen) en mijn moeder moet dan interessant gaan lopen doen met een vriendin. Maar mijn broertje en ik hebben alleen maar rondgelopen en ons rotgelachen

Ik ben alleen rete benieuwd naar het gezicht wat achter je posts schuilt ...
pi_10262036
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:30 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik ben alleen rete benieuwd naar het gezicht wat achter je posts schuilt ...

Hoezo? En trouwens, van jou krijg ik helemaal niets te zien
pi_10262051
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:31 schreef ramses het volgende:

[..]

Hoezo? En trouwens, van jou krijg ik helemaal niets te zien

ik post mijn kop nog wel eens in het usertopic
om de slowchat te kappen kan je me (misschien?) toevoegen op (als je dan even mijn meeladres uit je quote sloopt asjeblieft?? )??

[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 07-05-2003 00:41]

pi_10262180
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:32 schreef blieblie het volgende:

[..]

ik post mijn kop nog wel eens in het usertopic
om de slowchat te kappen kan je me (misschien?) toevoegen op okkerd@hotmail.com ??

Laatste slowchat (dit wordt morgen toch allemaal verwijderd) ik zet mijn e-mailadres ook wel even in mijn fotoboek
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:49:28 #171
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25437861
Kijkt iemand hier nog naar?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:17:59 #172
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25445929
Vond die paarse slaapkamer op zolder gisteren wel gaaf.
Ja, ik kijk dus nog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_25473217
ik vind in holland staat een huis een leuk programma leuker dan tv makelaar,ik vind ook dat martijn
krabbe (de zoon van..) het ook leuk doet,eigenlijk moet hij beau vervangen bij rtl boulevar.
  woensdag 16 maart 2005 @ 08:52:13 #174
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_25528473
Ik vind het geweldig! Soms maken ze best mooie dingen. Maar ik lig vooral in een deuk om Martijn.
een paar jaar terug op Texel met die schapen en dat 'gezeur' over de boot halen. Dan kun je mij opdweilen. 'k snap overigens wel dat veel mensen dit ontzettend flauw vinden.

Vaak moet je ook een beetje door het thema heenkijken. Als je de extreemste zaken weghaalt, heb je toch best een mooie basiskamer over. Dat gaat natuurlijk niet op als ze in je plavuizen hebben zitten boren enzo, maar vaak toch wel.

Ik zal zelf nooit aan zo'n programma meedoen. Ik heb een hekel aan themakamers. En het risico dat je een themakamer krijgt is toch wel heel groot.
So Long and Thanks for All the Fish
pi_25697904
ook op 29 maart worden er weer twee mooie slaapkamers opgeleverd, die van ons en de buren!
pi_25937223
Bij een aflevering van langer dan 2 weken geleden, werd er een huis verbouwd van een piercer. Hier had Martijn een zwart/wit/groen vest aan, iemand een idee wat voor vest dat was? Heeft hier iemand misschien een foto van?Ik kan zelf helaas niets vinden
Danku
  woensdag 6 april 2005 @ 08:57:57 #177
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_26016376
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:58 schreef macrony het volgende:
ook op 29 maart worden er weer twee mooie slaapkamers opgeleverd, die van ons en de buren!
ik heb het wel gezien, maar refresh my memory?
edit: Ik weet het al weer. De stippelkamer en het bejaardenhuis toch? Het 'bejaardenhuis' vond ik best mooi, op de lampjes na dan. De stippelkamer was wel mooi, maar ik zou er gillend gek worden.

Gisteren weer gezien. De grijze monte carlo kamer vond ik bij daglicht wel een beetje saai. Ik denk dat die mevrouw er heel rap wat kleur in gaat brengen. Ik zou beginnen met de schemerlampenkapjes.
Die spaanse kamer vond ik niet geweldig. Het was niet mooi afgewerkt allemaal. Niet professioneel. Wandcontactdozen meeschilderen in de kleur van de muur vind ik altijd een zwaktebod. Maar goed, wie ben ik.
So Long and Thanks for All the Fish
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')