quote:Zag er wel cool uit...
Op dinsdag 29 april 2003 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Gestoord zijn ze! Een slaapkamer verbouwen tot jungle, compleet met grind op de vloer en een slang op bed.
enne... viel het jou ook op dat Martijn het een aantal keer heeft gehad over "cacaodoppen" en dat hij vervolgens in de zak ging ruiken waar het inzat en zei "Het ruikt naar cacao"
Nee echt?
Idioten zijn het.
quote:en waarvan de presentator een rustpauze van een paar decennia aan toe is
Op dinsdag 6 mei 2003 23:13 schreef SigmundFreud het volgende:
Vandaag een saaie, moderne kamer. En iets wat een Belgische Bar voorstelde, compleet met tap, sigarettenautomaat en olijke plaatjes aan de wand. Niet slecht, hoewel het programma inmiddels wel eens aan een rustpauze van een paar jaar toe is.
quote:Ik zou het wel willen laten doen hoor, we hebben thuis toch kamers zat. Just pick one. 'k Moet alleen mijn familie en de buren nog zo gek krijgen
Op dinsdag 6 mei 2003 23:16 schreef blieblie het volgende:
Afschuwelijk wat een kut-programma, welke halve gare randdebiel laat vrijwillig zijn/haar huis verneuken...
Idioten zijn het.
quote:Hoeveel kamers is kamers zat?
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef ramses het volgende:[..]
Ik zou het wel willen laten doen hoor, we hebben thuis toch kamers zat. Just pick one. 'k Moet alleen mijn familie en de buren nog zo gek krijgen
quote:Genoeg
Op dinsdag 6 mei 2003 23:32 schreef blieblie het volgende:[..]
Hoeveel kamers is kamers zat?
quote:Ik heb er hier ook genoeg, maar die wil ik niet verneuken door een waus zonder smaak
Op dinsdag 6 mei 2003 23:33 schreef ramses het volgende:[..]
Genoeg
quote:En dan verander je het toch weer? Of je doet een kamer waar je haast nooit komt. Ik wil wel met m'n kop op de buis hoor
Op dinsdag 6 mei 2003 23:38 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik heb er hier ook genoeg, maar die wil ik niet verneuken door een waus zonder smaak
...
quote:Tussen Pindakaas en kaviaar
Op woensdag 7 mei 2003 00:09 schreef ramses het volgende:[..]
En dan verander je het toch weer? Of je doet een kamer waar je haast nooit komt. Ik wil wel met m'n kop op de buis hoor
quote:Scheelde niet veel! Serieus, ik was op die miljonairsbeurs en daar was die cameraploeg ook. Maar ja, ik ben ze niet tegen gekomen.
Op woensdag 7 mei 2003 00:18 schreef blieblie het volgende:[..]
Tussen Pindakaas en kaviaar
![]()
nix voor jouw??
En mijn moeder was er bij toen Louis Vuitton geopend werd en de cameraploeg was er ook.
miljonairsbeurs was trouwens behoorlijk zielig hoor
"En, wat vind je ervan?"
"Ik vind het... anders"
quote:mijn ouders zijn er ook geweest
Op woensdag 7 mei 2003 00:21 schreef ramses het volgende:[..]
Scheelde niet veel! Serieus, ik was op die miljonairsbeurs en daar was die cameraploeg ook. Maar ja, ik ben ze niet tegen gekomen.
En mijn moeder was er bij toen Louis Vuitton geopend werd en de cameraploeg was er ook.
miljonairsbeurs was trouwens behoorlijk zielig hoor
quote:Inderdaad van die wannabees!! Ik was er met mijn moeder en broertje (ik weet niet hoe we aan de uitnodiging kwamen) en mijn moeder moet dan interessant gaan lopen doen met een vriendin. Maar mijn broertje en ik hebben alleen maar rondgelopen en ons rotgelachen
Op woensdag 7 mei 2003 00:23 schreef blieblie het volgende:[..]
mijn ouders zijn er ook geweest
...
uitnodiging van de zwembadboer gekregen. Ze hebben zich compleet ziek gelachen om al die nepmiljonairs en de echte miljonairs met van die blonde plastic snollen aan hun arm
quote:Ik ben alleen rete benieuwd naar het gezicht wat achter je posts schuilt
Op woensdag 7 mei 2003 00:25 schreef ramses het volgende:[..]
Inderdaad van die wannabees!! Ik was er met mijn moeder en broertje (ik weet niet hoe we aan de uitnodiging kwamen) en mijn moeder moet dan interessant gaan lopen doen met een vriendin. Maar mijn broertje en ik hebben alleen maar rondgelopen en ons rotgelachen
quote:Hoezo? En trouwens, van jou krijg ik helemaal niets te zien
Op woensdag 7 mei 2003 00:30 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik ben alleen rete benieuwd naar het gezicht wat achter je posts schuilt
![]()
...
quote:ik post mijn kop nog wel eens in het usertopic
Op woensdag 7 mei 2003 00:31 schreef ramses het volgende:[..]
Hoezo? En trouwens, van jou krijg ik helemaal niets te zien
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 07-05-2003 00:41]
quote:Laatste slowchat (dit wordt morgen toch allemaal verwijderd) ik zet mijn e-mailadres ook wel even in mijn fotoboek
Op woensdag 7 mei 2003 00:32 schreef blieblie het volgende:[..]
ik post mijn kop nog wel eens in het usertopic
om de slowchat te kappen kan je me (misschien?) toevoegen op okkerd@hotmail.com ??
ik heb het wel gezien, maar refresh my memory?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:58 schreef macrony het volgende:
ook op 29 maart worden er weer twee mooie slaapkamers opgeleverd, die van ons en de buren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |