abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 29 april 2003 @ 22:34:23 #151
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10102937
Gestoord zijn ze! Een slaapkamer verbouwen tot jungle, compleet met grind op de vloer en een slang op bed.
  woensdag 30 april 2003 @ 08:35:34 #152
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10108041
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Gestoord zijn ze! Een slaapkamer verbouwen tot jungle, compleet met grind op de vloer en een slang op bed.
Zag er wel cool uit...

enne... viel het jou ook op dat Martijn het een aantal keer heeft gehad over "cacaodoppen" en dat hij vervolgens in de zak ging ruiken waar het inzat en zei "Het ruikt naar cacao"

Nee echt?

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 6 mei 2003 @ 23:13:21 #153
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_10260303
Vandaag een saaie, moderne kamer. En iets wat een Belgische Bar voorstelde, compleet met tap, sigarettenautomaat en olijke plaatjes aan de wand. Niet slecht, hoewel het programma inmiddels wel eens aan een rustpauze van een paar jaar toe is.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_10260376
Afschuwelijk wat een kut-programma, welke halve gare randdebiel laat vrijwillig zijn/haar huis verneuken ...

Idioten zijn het.

dinsdag 6 mei 2003 @ 23:16:48 #155
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10260384
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:13 schreef SigmundFreud het volgende:
Vandaag een saaie, moderne kamer. En iets wat een Belgische Bar voorstelde, compleet met tap, sigarettenautomaat en olijke plaatjes aan de wand. Niet slecht, hoewel het programma inmiddels wel eens aan een rustpauze van een paar jaar toe is.
en waarvan de presentator een rustpauze van een paar decennia aan toe is
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_10260518
Die "stilisten" zijn volgens mij van die figuren die een LOI-cursus gedaan hebben, dermate fucked up ideeen wat stileren betreft erop na houden en daardoor dus alleen maar via zo een "verneuk je huis door een 24de-rangs-stilist" programma aan de bak komen. * ademt weer diep in
pi_10260546
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:16 schreef blieblie het volgende:
Afschuwelijk wat een kut-programma, welke halve gare randdebiel laat vrijwillig zijn/haar huis verneuken ...

Idioten zijn het.

Ik zou het wel willen laten doen hoor, we hebben thuis toch kamers zat. Just pick one. 'k Moet alleen mijn familie en de buren nog zo gek krijgen
pi_10260792
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef ramses het volgende:

[..]

Ik zou het wel willen laten doen hoor, we hebben thuis toch kamers zat. Just pick one. 'k Moet alleen mijn familie en de buren nog zo gek krijgen

Hoeveel kamers is kamers zat?
pi_10260817
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:32 schreef blieblie het volgende:

[..]

Hoeveel kamers is kamers zat?

Genoeg
pi_10260919
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:33 schreef ramses het volgende:

[..]

Genoeg

Ik heb er hier ook genoeg, maar die wil ik niet verneuken door een waus zonder smaak ...
pi_10261586
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:38 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik heb er hier ook genoeg, maar die wil ik niet verneuken door een waus zonder smaak ...

En dan verander je het toch weer? Of je doet een kamer waar je haast nooit komt. Ik wil wel met m'n kop op de buis hoor
pi_10261754
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:09 schreef ramses het volgende:

[..]

En dan verander je het toch weer? Of je doet een kamer waar je haast nooit komt. Ik wil wel met m'n kop op de buis hoor

Tussen Pindakaas en kaviaar
nix voor jouw??
pi_10261816
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:18 schreef blieblie het volgende:

[..]

Tussen Pindakaas en kaviaar
nix voor jouw??

Scheelde niet veel! Serieus, ik was op die miljonairsbeurs en daar was die cameraploeg ook. Maar ja, ik ben ze niet tegen gekomen.

En mijn moeder was er bij toen Louis Vuitton geopend werd en de cameraploeg was er ook.

miljonairsbeurs was trouwens behoorlijk zielig hoor

woensdag 7 mei 2003 @ 00:22:04 #164
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_10261822
Ik zag toevallig vorige week het einde van dat programma...

"En, wat vind je ervan?"
"Ik vind het... anders"

pi_10261839
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:21 schreef ramses het volgende:

[..]

Scheelde niet veel! Serieus, ik was op die miljonairsbeurs en daar was die cameraploeg ook. Maar ja, ik ben ze niet tegen gekomen.

En mijn moeder was er bij toen Louis Vuitton geopend werd en de cameraploeg was er ook.

miljonairsbeurs was trouwens behoorlijk zielig hoor

mijn ouders zijn er ook geweest ...
uitnodiging van de zwembadboer gekregen. Ze hebben zich compleet ziek gelachen om al die nepmiljonairs en de echte miljonairs met van die blonde plastic snollen aan hun arm
pi_10261884
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:23 schreef blieblie het volgende:

[..]

mijn ouders zijn er ook geweest ...
uitnodiging van de zwembadboer gekregen. Ze hebben zich compleet ziek gelachen om al die nepmiljonairs en de echte miljonairs met van die blonde plastic snollen aan hun arm

Inderdaad van die wannabees!! Ik was er met mijn moeder en broertje (ik weet niet hoe we aan de uitnodiging kwamen) en mijn moeder moet dan interessant gaan lopen doen met een vriendin. Maar mijn broertje en ik hebben alleen maar rondgelopen en ons rotgelachen
pi_10262001
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:25 schreef ramses het volgende:

[..]

Inderdaad van die wannabees!! Ik was er met mijn moeder en broertje (ik weet niet hoe we aan de uitnodiging kwamen) en mijn moeder moet dan interessant gaan lopen doen met een vriendin. Maar mijn broertje en ik hebben alleen maar rondgelopen en ons rotgelachen

Ik ben alleen rete benieuwd naar het gezicht wat achter je posts schuilt ...
pi_10262036
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:30 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik ben alleen rete benieuwd naar het gezicht wat achter je posts schuilt ...

Hoezo? En trouwens, van jou krijg ik helemaal niets te zien
pi_10262051
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:31 schreef ramses het volgende:

[..]

Hoezo? En trouwens, van jou krijg ik helemaal niets te zien

ik post mijn kop nog wel eens in het usertopic
om de slowchat te kappen kan je me (misschien?) toevoegen op (als je dan even mijn meeladres uit je quote sloopt asjeblieft?? )??

[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 07-05-2003 00:41]

pi_10262180
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:32 schreef blieblie het volgende:

[..]

ik post mijn kop nog wel eens in het usertopic
om de slowchat te kappen kan je me (misschien?) toevoegen op okkerd@hotmail.com ??

Laatste slowchat (dit wordt morgen toch allemaal verwijderd) ik zet mijn e-mailadres ook wel even in mijn fotoboek
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:49:28 #171
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25437861
Kijkt iemand hier nog naar?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:17:59 #172
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25445929
Vond die paarse slaapkamer op zolder gisteren wel gaaf.
Ja, ik kijk dus nog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_25473217
ik vind in holland staat een huis een leuk programma leuker dan tv makelaar,ik vind ook dat martijn
krabbe (de zoon van..) het ook leuk doet,eigenlijk moet hij beau vervangen bij rtl boulevar.
  woensdag 16 maart 2005 @ 08:52:13 #174
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_25528473
Ik vind het geweldig! Soms maken ze best mooie dingen. Maar ik lig vooral in een deuk om Martijn.
een paar jaar terug op Texel met die schapen en dat 'gezeur' over de boot halen. Dan kun je mij opdweilen. 'k snap overigens wel dat veel mensen dit ontzettend flauw vinden.

Vaak moet je ook een beetje door het thema heenkijken. Als je de extreemste zaken weghaalt, heb je toch best een mooie basiskamer over. Dat gaat natuurlijk niet op als ze in je plavuizen hebben zitten boren enzo, maar vaak toch wel.

Ik zal zelf nooit aan zo'n programma meedoen. Ik heb een hekel aan themakamers. En het risico dat je een themakamer krijgt is toch wel heel groot.
So Long and Thanks for All the Fish
pi_25697904
ook op 29 maart worden er weer twee mooie slaapkamers opgeleverd, die van ons en de buren!
pi_25937223
Bij een aflevering van langer dan 2 weken geleden, werd er een huis verbouwd van een piercer. Hier had Martijn een zwart/wit/groen vest aan, iemand een idee wat voor vest dat was? Heeft hier iemand misschien een foto van?Ik kan zelf helaas niets vinden
Danku
  woensdag 6 april 2005 @ 08:57:57 #177
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_26016376
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:58 schreef macrony het volgende:
ook op 29 maart worden er weer twee mooie slaapkamers opgeleverd, die van ons en de buren!
ik heb het wel gezien, maar refresh my memory?
edit: Ik weet het al weer. De stippelkamer en het bejaardenhuis toch? Het 'bejaardenhuis' vond ik best mooi, op de lampjes na dan. De stippelkamer was wel mooi, maar ik zou er gillend gek worden.

Gisteren weer gezien. De grijze monte carlo kamer vond ik bij daglicht wel een beetje saai. Ik denk dat die mevrouw er heel rap wat kleur in gaat brengen. Ik zou beginnen met de schemerlampenkapjes.
Die spaanse kamer vond ik niet geweldig. Het was niet mooi afgewerkt allemaal. Niet professioneel. Wandcontactdozen meeschilderen in de kleur van de muur vind ik altijd een zwaktebod. Maar goed, wie ben ik.
So Long and Thanks for All the Fish
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')