* MrWizzel vraagt zich af met hoe veel Limburgers dax in zijn leven gesproken heeft....quote:Op woensdag 3 september 2003 12:48 schreef dax het volgende:
Limburgers zijn vaak scheinheilig en arrogant en dulden niemand die niet in Limburg is geboren.
Niet zo héél gek als je bedenkt dat er vrijwel Duits gesproken wordt met een Vlaams accentquote:Op dinsdag 20 mei 2003 14:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overtuig in dit topic den verrekte Hollenders waarom Limburg zo top is:
1. Mooie natuur, heuvelachtig gebied.
2. Belang economie (Nedcar, DSM, Oce, toerisme)
3. Den Schonen mensen
4. Kunnen goed met Duitsers en Belgen opschieten.
En dat is meteen het grootste nadeel. Geen open zee dus geen haven dus totaal oninteressant.quote:5. Ligt Centraler in Europa dan de Randstad.
Mooi bron hoorquote:6. Mooiste stad van het land -> Maastricht.
7. De mensen behoren steevast tot de meest intelligente Nederlanders (na Utrecht en Brabant. Bron: IQ-test. ( )
Ook een aantal mooie redenen om niet trots te zijn op Lambârghquote:8. Limburgse vlaaien.
9. Bennie Nijman
10. het mooiste volkslied:
-snip- suf volkslied
En heerlen is ook echt iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2003 14:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik krijg echt braakneigingen weet je dat?quote:
Alsof er iets mooi is aan de uitstraling van die DDR-look gebouwen daar in Limburg. Zelfs vergeleken met de Bijlmer is het lelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2003 16:15 schreef Lexie het volgende:
Van mij hoeven de hollanders echt niet trots op Limburg te zijn. Stel je voor, ze zouden allemaal hier komen wonen . Dan was de hele provincie vertieft .
Omdat anders alleen Duitsers het kunnen verstaan.quote:Op zondag 20 juli 2003 22:18 schreef korenwolf het volgende:
Waarom moeten Limburgers altijd ondertiteld worden als ze met iets mogen zeggen op TV?
ow is dat zo????quote:Op woensdag 3 september 2003 13:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Nijmegen is overigens met afstand de oudste stad van het land; kreeg rond 100 n. Chr. stadsrechten van keizer Trajanus (Maastricht moest op dergelijke rechten nog meer dan 1000 jaar wachten...).
[..]
Ik weet niet hoe hard je de grond geraakt hebt tijdens je geboorte, maar vraag me af wat je probleem is. DDR gebouwen kom ik nergens tegen. Tip: Ga voor de gein eens naar Luik (Liege) in België. Dan kom je vast en zeker terug op je argument.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:11 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Alsof er iets mooi is aan de uitstraling van die DDR-look gebouwen daar in Limburg. Zelfs vergeleken met de Bijlmer is het lelijk.
[..]
Omdat anders alleen Duitsers het kunnen verstaan.![]()
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:00 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg echt braakneigingen weet je dat?
Dat slecht Duits-pratende Belgen volk, met absoluut de meest zeikerige uitspraak van de Duits/nederlandse taal die er maar is.
Truequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:53 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
En heerlen is ook echt iets om trots op te zijn.![]()
![]()
Ik kots van jou strottenhoofd-vernielende harde GGgggGGG.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:00 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg echt braakneigingen weet je dat?
Dat slecht Duits-pratende Belgen volk, met absoluut de meest zeikerige uitspraak van de Duits/nederlandse taal die er maar is.
Het ziet er daar bij Heerlen en al die andere pauperdorpen allemaal hetzelfde uit, lelijke oude grijze gebouwen. Idd net alsof je door Luik of Duitsland rijdt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:41 schreef oO_Dennis_Oo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard je de grond geraakt hebt tijdens je geboorte, maar vraag me af wat je probleem is. DDR gebouwen kom ik nergens tegen. Tip: Ga voor de gein eens naar Luik (Liege) in België. Dan kom je vast en zeker terug op je argument.![]()
Wordt moeilijk kotsen dan want ik kom uit Brabant.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kots van jou strottenhoofd-vernielende harde GGgggGGG.
Mag dat ook?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |