quote:Ah, je kent de comic niet, scheelt een hoop
Op dinsdag 13 mei 2003 19:13 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Precies, geef eens wat meer info voor de onwetende
.
quote:Right, uit mijn hoofd. Hellboy: The movie. Gebaseerd op de comic van Mike Mignola, geregiseerd door Guillermo Del Torro, die eerder ook Blade 1 + 2 heeft gemaakt. Met o.a. Ron Perlman.
Op dinsdag 13 mei 2003 19:13 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Precies, geef eens wat meer info voor de onwetende
.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 19:17 schreef Buppu het volgende:[..]
Right, uit mijn hoofd. Hellboy: The movie. Gebaseerd op de comic van Mike Mignola, geregiseerd door Guillermo Del Torro, die eerder ook Blade 1 + 2 heeft gemaakt. Met o.a. Ron Perlman.
De site van de film is hier: www.hellsite.com
quote:Uhh Guillermo Del Toro heeft alleen deel 2 van Blade gemaakt, deel 1 werd geregisseerd door Stephen Norrington.
Op dinsdag 13 mei 2003 19:17 schreef Buppu het volgende:[..]
Right, uit mijn hoofd. Hellboy: The movie. Gebaseerd op de comic van Mike Mignola, geregiseerd door Guillermo Del Torro, die eerder ook Blade 1 + 2 heeft gemaakt. Met o.a. Ron Perlman.
De site van de film is hier: www.hellsite.com
Guillermo Del Toro is onder andere bekend van The Devil's Backbone, Cronos en Mimic.
quote:Het ontbreken van de CGI is alleen maar winst voor deze film
Op zaterdag 31 mei 2003 18:44 schreef Disorder het volgende:
Normaal gesproken hou ik niet zo van die comicverfilmingen, maar dit ziet er erg bizar uit.
quote:Zonder twijfel. Ik vind, ondanks enkele uitzonderingen als Jurassic Park, CGI in films van vandaag de dag nog ver beneden de maat.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Het ontbreken van de CGI is alleen maar winst voor deze film
quote:Met als absolute dieptepunt de tweede Star Wars wat mij betreft.
Op zaterdag 31 mei 2003 19:07 schreef Disorder het volgende:[..]
Zonder twijfel. Ik vind, ondanks enkele uitzonderingen als Jurassic Park, CGI in films van vandaag de dag nog ver beneden de maat.
quote:Die heb ik nog niet gezien, maar ik geloof je graag.
Op zaterdag 31 mei 2003 21:25 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Met als absolute dieptepunt de tweede Star Wars wat mij betreft.
quote:Na het bekijken van de Blade2 specials zat ik toch even verslagen in mijn bank: het KAN gewoon naadloos (mits er wel natuurlijke en dus ook physieke referentie aanwezig is)
Op zaterdag 31 mei 2003 18:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Het ontbreken van de CGI is alleen maar winst voor deze film
quote:Ron Perlman speelde toch ook de beast in 'the beaty and the beast'?
Op dinsdag 13 mei 2003 19:07 schreef Buppu het volgende:
Eerste foto van Ron Perlman als Hellboy.
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 23:19 schreef Hallahan het volgende:[..]
Ron Perlman speelde toch ook de beast in 'the beaty and the beast'?
Nog meer foto's:
http://www.countingdown.com/movies/5142/multimedia
quote:Ja, en die van jou was toch Dumfuq?
Op zaterdag 31 mei 2003 18:31 schreef Duiveltja het volgende:
is zijn voornaam Uglyas
maar on-topic, kijkt u hier eens!: http://www.aintitcoolnews.com/image/selmahellboyabe.jpg
quote:en daarom is Smots zo blij dattie vroeger bij een comic-distributeur heeft gewerkt, want hij kon alle comics met 60% korting bestellen.
Op dinsdag 17 juni 2003 11:21 schreef NgInE het volgende:
ja, ze durfen in Nederland echt gestoorde prijzen voor import te vragenmaar on-topic, kijkt u hier eens!: http://www.aintitcoolnews.com/image/selmahellboyabe.jpg
Als ze de film maar niet zo om zeep weten te helpen als Spawn. Door de verschrikkelijke special effects en het ontbreken van een goede duistere ondertoon bleef daar weinig meer van over.
DETAILS
- David Hyde Pierce will voice the character of Abe Sapien.
- Director Guillermo del Toro has said that it would take up to three films to do the graphic novels justice.
- The script is based on the very first Hellboy installment.
- Selma Blair will play Hellboy's love interest - a woman who can physically control fire.
- Rick Baker is doing the makeup effects.
- This is based on the comic book.
quote:alien 4
Op zaterdag 22 november 2003 11:58 schreef thecrook het volgende:
Ik hoop alleen niet dat die Ron Perlman veel tekst heeft, want acteren kan ie niet zo goed volgens mij (Alien 3).
quote:Daarnaast Blade 2, Kronos en nog wel andere leuke obscure filmpjes...
Op zaterdag 22 november 2003 11:58 schreef thecrook het volgende:
Ik hoop alleen niet dat die Ron Perlman veel tekst heeft, want acteren kan ie niet zo goed volgens mij (Alien 3).
quote:Vind hem wel leuk, alleen jammer dat Vannessa de rol zo had kunnen overnemen
Op dinsdag 25 november 2003 20:15 schreef kinky_queen het volgende:
lekker campy trailer
quote:Me too
Op donderdag 27 november 2003 21:59 schreef Patch het volgende:
Ik ga hem alleen al kijken vanwege de stem van David Hyde Pierce / Niles Crane.
Al vond ik het hele concept achter de strip ook wel erg leuk bedacht
quote:Watch your tongue boy!
Op vrijdag 5 december 2003 00:47 schreef MrLunk het volgende:
zie je wel dat X-Men mietjes zijn !
Dat was ook precies t eerste waar ik aan dacht toen ik de trailer zagquote:Op zondag 7 maart 2004 20:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De hele trailer doet erg X-men-achtig aan moet ik zeggen. Ik hoop dat ze dat ook waar kunnen maken.
Pardon? Er zit genoeg CGI in hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Die trailer zag er erg goed uit, apart ook. Het niet gebruiken van special effects is erg gewaagd en Hellboy zag er alleen een beetje uit alsof ie uit een aflevering van Buffy was gestapt. Maar ik heb goede hoop voor de film, ik ben sowieso gek op dit soort films.
Die kerel is zeker cool gemaakt! en er zit toch wel redelijk wat cgi in, maar het is niet compleet over the top gedaan dus dat is wel weer fijnquote:Op zondag 25 april 2004 04:06 schreef Bolderbast het volgende:
wow die badguy ziet er erg cool uit.......die halve SSer dus.....
ik ken de comic niet, maar ik zie zo op het 1e gezicht weinig CGI dus dat klinkt goed.........
dan kun je de dvd al downloaden/kopenquote:Op zondag 25 april 2004 03:43 schreef NgInE het volgende:
...hij komt hier pas in oktober uit...OKTOBER!!! en dan maar zeiken dat er zo veel piraterij aan de gang is...zo lok je het gewoon uit!
En met Hellboy dit jaar ook grote namen als Spider-man 2 en AvP, minimaal 2 maanden vertraging zover ik weet.... Belachelijk...quote:Op maandag 26 april 2004 18:12 schreef DePeer het volgende:
Van filmfan.nl: "De Nederlandse releasedatum van Hellboy is onlangs verplaatst van 15 april naar 14 oktober."
Vraag ik me toch af waarom ie eerst op 15 april zou komen en nu opeens een half jaar later...
* Skull-splitter gaat em fijn downloaden... f*ck de distributeurs (of wie er ook voor heeft gezorgd dat de film hier zo laat komt)
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
27 juli komt de R1 DVD (al) uit. Bij DVDsoon als pre-order voor een Eurootje of 17.
Da's nog goedkoper dan met 2 man naar de bios.
Wat is de reden?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:59 schreef nederhorror.nl het volgende:
Columbia Tri-star overweegt momenteel om de film NIET in de Nederlandse bioscopen uit te brengen. Ook THE PUNISHER staat op wankele poten, deze is ook van CT. Allemaal een email sturen naar Columbia Tri-star Nederland om ze van anders te overtuigen.
Gisteren een preview-sessie gehad van Columbia Tristar en de film komt wel degelijk uit in Nederland. (hij is geweldig!!!).quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:59 schreef nederhorror.nl het volgende:
Columbia Tri-star overweegt momenteel om de film NIET in de Nederlandse bioscopen uit te brengen. Ook THE PUNISHER staat op wankele poten, deze is ook van CT. Allemaal een email sturen naar Columbia Tri-star Nederland om ze van anders te overtuigen.
En logisch, weinig mensen kennen HELLBOY. Dat is ook een reden waarom er getwijfeld wordt.quote:[b]Reden is dat ze bang zijn dat hij zou worden overschaduwd door Spider-Man 2 die omstreeks dezelfde tijd in Nederland uit zou komen./b]
Zoals ik al zei; de twijfel is er niet meer qua hellboy die komt gewoon in de bios.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:13 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
En logisch, weinig mensen kennen HELLBOY. Dat is ook een reden waarom er getwijfeld wordt.
THE PUNISHER zal nu definitief niet uitkomen in de bioscopen.
Maar ze zijn nog wel onzeker. Daarnaast kan de bioscoopexploitant er ook geen heil in zien. THE HULK en LXG hebben ook weinig gedaan in Nederland.quote:Zoals ik al zei; de twijfel is er niet meer qua hellboy die komt gewoon in de bios.
Maar LXG was gewoon een waardeloze film en de Hulk een stuk minder spektakel dan mensen verwachtten... ik denk dat Hellboy het nog best goed kan doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:10 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog wel onzeker. Daarnaast kan de bioscoopexploitant er ook geen heil in zien. THE HULK en LXG hebben ook weinig gedaan in Nederland.
Ik denk bij "typisch Del Toro" eerder aan CRONOS en THE DEVIL'S BACKBONE.quote:een typische Del Toro film in ieder geval
En toch zitten er veel elementen in al zijn filmsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:16 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Ik denk bij "typisch Del Toro" eerder aan CRONOS en THE DEVIL'S BACKBONE.
Behoorlijk wat in ge-edit. In december komt de extended dvd uit met 20 minuten extra materiaal die wat plot-holes oplost.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:59 schreef hobbs het volgende:
Erg vermakelijke film die alleen op sommige punten wat rommelig verloopt (Del Toro moest mischien meer knippen dan um lief was?). Perlman was geniaal gecast en had er overduidelijk zin aan. Hurt was helaas geen schim van zijn oudere rollen (opmerkelijk). De bij karakters waren erg leuk.
Zaten een paar mooie shots in die helaas niet echt tot hun recht kwamen en soms zelf gewoon raar overkwamen.
Ook had ik wel een iets rauwere Del Toro stijd verwacht, maar dat mag de pret niet drukken.
Ja daar ben ik het wel iets mee eens. Het had net wat vloeiender naar de climax toe kunnen gaan. Nu hakkelde het verhaal af en toe wat, om dan plotseling Hellboy alles te laten ontdekken en af te reizen naar euh, Moskou (geloof ik).quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:59 schreef hobbs het volgende:
Erg vermakelijke film die alleen op sommige punten wat rommelig verloopt (Del Toro moest mischien meer knippen dan um lief was?).
Ik ben wel benieuwd welke shots je bedoelt.quote:Zaten een paar mooie shots in die helaas niet echt tot hun recht kwamen en soms zelf gewoon raar overkwamen.
Deel 1 was af en en toe echt gruwelijk slecht ja. Leek wel of je naar een introfilmpje van een computerspel zat te kijken. Daarom vind ik het ook mooi dat ze minder CGI gebruikten in Hellboy.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:44 schreef hobbs het volgende:
Spider-Man had geen goede special effects?
Hoe minder CGI hoe beter, wat is er in hemelsnaam mis met de goede oude rubber prostetics?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:39 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Deel 1 was af en en toe echt gruwelijk slecht ja. Leek wel of je naar een introfilmpje van een computerspel zat te kijken. Daarom vind ik het ook mooi dat ze minder CGI gebruikten in Hellboy.
Spider-Man was verder wel erg goede film overigens.
de film duurt alleen bijna 2 uurquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:18 schreef Mwanatabu het volgende:
Droge humor, leuke effects, Perlman was goed op dreef, alleen dat einde was zo van "Oh, we zitten al rond de 80 minuten? Afkappen die hap!"
Kee, ik bedoel "zitten we al op de 110 minuten" dan.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de film duurt alleen bijna 2 uur
heeft er niks mee te maken, ik ken al genoeg mensen die het een leuke film vonden maar nog nooit van de comic gehoord hadden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:19 schreef O-DOG het volgende:
wat un kutfilm, vond het echt slecht![]()
ik heb de comic ook nooit gelezen, dat zal het wel zijn
zoals ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
heeft er niks mee te maken, ik ken al genoeg mensen die het een leuke film vonden maar nog nooit van de comic gehoord hadden.
Hier nog iemand!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
heeft er niks mee te maken, ik ken al genoeg mensen die het een leuke film vonden maar nog nooit van de comic gehoord hadden.
maar waarom vond je hem slecht dan?
wow, zijn die soldaten allemaal echt?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
zonder cgi?
deze is wel stukken betyer dan het vergezochte plakkaat wat zich Armageddon noemtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:09 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb de comic nooit gelezen maar ik vond het best een leuke film om zo te kijken, geen topper maar gewoon een leuke, vermakelijke film van het caliber Van Helsing of bijv. Armageddon.
Mjah, als je de achtergrond van de personages wegdenkt dan isset idd een slappe normale film, alleen omdat die karakters juist zoveel achtergrond hebben of juist het ontbreken daarvan (abe bijvoorbeeld) en de personages zelf maken de film meer dan appetijtelijk moet ik zeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:16 schreef Tijn het volgende:
Kheb er gisteren een stukje van gekeken, maar het kon me niet echt boeien. Blijft het allemaal zo voorspelbaar of komt er nog een leuke plottwist? Want zo niet, dan geloof ik het verder wel.
Ik vond de karakters niet erg interessant. Het hele superhero-genre ligt me sowieso niet zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, als je de achtergrond van de personages wegdenkt dan isset idd een slappe normale film, alleen omdat die karakters juist zoveel achtergrond hebben of juist het ontbreken daarvan (abe bijvoorbeeld) en de personages zelf maken de film meer dan appetijtelijk moet ik zeggen
Dan wringt hem daar de schoenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het hele superhero-genre ligt me sowieso niet zo.
ja, mee eens. Al vond ik die Nazi met z'n gasmasker er toch wel gaaf uitzien. Al deed het me ook aan Danger Girl denken, maar waarschijnlijk is de overeenkomst andersom.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
De bad guys vond ik minder interessant.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:36 schreef Visitor.Q het volgende:
Leuke film!
Waarom draait die knakker met die messen voordat ie gaat vechten aan zijn harnas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten Hellboy nog in de film CGI'en maar dat snap je hoop ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:08 schreef sioux_ het volgende:
[..]
wow, zijn die soldaten allemaal echt?
Hey wie is die gast met z'n capuchon/hoodie op de achtergrond eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:31 schreef sioux_ het volgende:
[afbeelding]
wtf? waar is Hellboy op deze foto? in de film staat ie in het midden...
hah goed gezien. lijkt net alsof het iemand van de crew is.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:26 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hey wie is die gast met z'n capuchon/hoodie op de achtergrond eigenlijk?![]()
Of je leest even de tientallen reacties die voor jouw post kwamen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:21 schreef Sonof het volgende:
ja hoe is deze film?
to-pic door-le-zenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:21 schreef Sonof het volgende:
ja hoe is deze film?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:21 schreef Sonof het volgende:
ja hoe is deze film?
Slechte moraal?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:48 schreef Asap het volgende:
Dit is een film 'straight from hell'... Wat een slechte film, slechte acteerwerk, slecht verhaal en slecht moraal.
Laat me raden:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Slechte moraal?
Kun je trouwens uitleggen wat je er nu allemaal slecht aan vindt?
Daar hoop ik dus op. Als ik een diep psychologisch drama wil zien dan ga ik wel naar een film met Sean Penn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vond het een prima film. Hij keek uitstekend weg met een zak chips en een pilsje.
Riiiiiigght.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
Als ik een diep psychologisch drama wil zien dan ga ik wel naar een film met Sean Penn.
Uhm ik heb genoeg van die Hellboy comics gelezen om een oordeel te kunnen geven over de film. Maar ik vond hem echt slap, ik had er meer van verwacht. Natuurlijk verwacht ik er ook niet megaveel van, maar zelfs van een actiefilm verwacht ik wel een verhaal en als dat ontbreekt, spannende actie, maar dat vond ik niet aanwezig in de film. En het liefdesverhaal leek echt of dat even maar erin moest. Ok ik kan wel slechtere films bedenken, maar ik was erg teleurgesteld in deze film, toen ik de trailer zag, was ik erg enthousiast, maar helaas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat me raden:
Niet dat hij ooit één Hellboy comic in z'n vingers gehad heeft, laat staan gelezen, maar toch is de verfilming prut, het verhaal verkracht, de sfeer niet goed neergezet, er missen erg belangrijke bijfiguren, de kleuren kloppen niet, de acteurs passen niet bij de karakters en de romantisering slaat nergens op. Verder is de film te lang of te kort, de muziek te hard, te soft, verkeerd gekozen en kut gespeeld.
Kortom, het gebruikelijke geneuzel. Films als deze moet je gewoon niet te serieus nemen, en al helemaal niet behandelen alsof de volgende Sergio Leone is opgestaan en een briljant meesterwerk claimt te hebben gemaakt.
Ik vond het een prima film. Hij keek uitstekend weg met een zak chips en een pilsje.
Yep my thoughts exactlyquote:Op zondag 30 mei 2004 15:26 schreef kinky_queen het volgende:
HELLBOY
Wow, wat heb ik genoten zeg van deze superfilm, als hij in oktober in de bios gaat draaien ga ik er zeker naartoe met een stel vrienden. ik heb me geen moment verveeld met deze stripverfilming vol lekkere humor. Enige minpuntje is het ietwat sentimentele einde, maar hey..
Dat kon de film niet verneuken
![]()
[afbeelding]
Mjah, character driven comicverfilmingen zijn nou eenmaal niet voor de door tekenfilms verwende kids gemaakt...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:39 schreef poep-in-de-aars het volgende:
ik vond hem ook heel slecht, ik vond spiderman en daredevil nog wel vet. maar dit vond ik echt helemaal nergens op slaan. te veel nep ofzo denk ik, er kan teveel ofzo.
Ja maar die was ook niks, Hellboy vind ik als film gewoon erg goed in elkaar zitten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:46 schreef poep-in-de-aars het volgende:
. ik vond league of extrodenary gentleman ook niks.
Hoi, jij bent MickeyMo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:48 schreef MikeyMo het volgende:
ik vond hem gewoon zwaar ok, maar ja wie ben ik?
Idd de Leageau was ook niet echt iets bijzonders. Het was meer een verzamelverhaal van helden. Deed me beetje denken aan die serie van spiderman and friends waar alle superhelden samen op een eiland kwamenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:43 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ja maar die was ook niks, Hellboy vind ik als film gewoon erg goed in elkaar zitten.
jij bent Jernau.Morat.Gurchehquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoi, jij bent MickeyMo.
Wie ben ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier en hier te bestellenquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wacht btw op een directors cut
Hey, dat 'probleem' ken ikquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:28 schreef Smots het volgende:
Ik heb de R3 2-disc versie al, maar stiekem wil ik eigenlijk ook wel de 3-disc editie gaan aanschaffen....
dan hoop ik dat ze het plotgat aan het einde gedicht hebbenquote:
Plotgatquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze het plotgat aan het einde gedicht hebben
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:28 schreef Smots het volgende:
Ik heb de R3 2-disc versie al, maar stiekem wil ik eigenlijk ook wel de 3-disc editie gaan aanschaffen....
dat is dus precies de reden waarom ik heb gewacht met de R1 2discquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey, dat 'probleem' ken ik.
welk plotgat??quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze het plotgat aan het einde gedicht hebben
hij`s idd mooi. zo staat ie er bij mij ook bijquote:
bij spider-man idd niet, maar hellboy is vele malen beter als daredevil hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:41 schreef edje34 het volgende:
aardige film,haalt het niet bij Spiderman en Daredevil.
nee hoor, eigenlijk is bijna elke film beter als hell boyquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij`s idd mooi. zo staat ie er bij mij ook bij
[..]
bij spider-man idd niet, maar hellboy is vele malen beter als daredevil hoor
Kom ik aan met m'n 2-disc special edition....quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:33 schreef poep-in-de-aars het volgende:
[..]
nee hoor, eigenlijk is bijna elke film beter als hell boy
Een mens kan maar een mening hebben....quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:33 schreef poep-in-de-aars het volgende:
[..]
nee hoor, eigenlijk is bijna elke film beter als hell boy
dat heb je er mooi neer gezet, je lijkt nou heel slim. Als je er nou ook es bij zou zetten waarom die zo stom is volgens jou...quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
stomme film
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:21 schreef Sonof het volgende:
ja hoe is deze film?
Hou je vooral niet in, gooi het eruit.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:56 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
Deze film zuigt!!!!!!!!!!!!!! 6.7 @ IMDB, een 1 is beter op zn plaats
* Hollandia2 verwijdert m direct van zn HD
Zo zo, nu de DVD er is gaan patsen met wat, een download? Pff, get a job, lazy sod...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:51 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* 100
Deze film ZUIGT! 6.7 op IMDB, Yeah Right! een 1 is beter op zn plaats
*verwijdert m direct van zn HD
Chips en een pilsje en heb me prima vermaakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:52 schreef Kamphuys het volgende:
Maar het was best een aardige film hoor. Leuke special effects, zonder al te veel CGI, prima one-liners, sowieos een hoofdpersoon met een leuk 'knorrig' karakter.
Eens. Daredevil was slecht. Ik was pissed dat Kingpin die duivel niet in elkaar sloeg, had vele malen beter geweest.quote:En hoe kun je nou in godsnaam vinden dat Daredevil beter was dan deze????Daar kan ik echt met mn verstand niet bij. Die was echt rot en rotslecht.
dan moet je nog ff wachten. waarschijnlijk komt deel 2 pas over (op z`n vroegst) 1,5 jaar uitquote:
of je koopt de comics en boekenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan moet je nog ff wachten. waarschijnlijk komt deel 2 pas over (op z`n vroegst) 1,5 jaar uit
ik kijk liever een filmpjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
of je koopt de comics en boeken
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef Timo20 het volgende:
Waarschijnlijk komt deel 2 pas over (op z`n vroegst) 1,5 jaar uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |