Dus mensen die spoilerloos willen blijven dienen vanaf donderdag m,aar even niet meer in dit topic te kijken...
quote:Volgens mij in November, maar weet het niet 100% zeker
Op dinsdag 13 mei 2003 15:23 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb er knetter veel zin in! Wanneer komt het laatste deel eigenlijk uit?
quote:5 november toch?
Op dinsdag 13 mei 2003 15:23 schreef kamagurka het volgende:
quote:Dawn! matrix3, harry potter3, LOTR3... druk schema!
Op dinsdag 13 mei 2003 16:03 schreef MrMoon het volgende:[..]
5 november toch?
quote:Er komt dit jaar geen Harry Potter film uit hoor, dus het valt wel mee
Op dinsdag 13 mei 2003 16:17 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dawn! matrix3, harry potter3, LOTR3... druk schema!
quote:Niet? Dat moest toch? (ze waren al aan het opnemen..) Of bedoel je dat ie in januari 04 uitkomt..
Op dinsdag 13 mei 2003 16:22 schreef Gorro het volgende:[..]
Er komt dit jaar geen Harry Potter film uit hoor, dus het valt wel mee
quote:http://us.imdb.com/Title?0304141
Op dinsdag 13 mei 2003 16:30 schreef kamagurka het volgende:[..]
Niet? Dat moest toch? (ze waren al aan het opnemen..) Of bedoel je dat ie in januari 04 uitkomt..
Release Dates:
USA June 2004
Belgium 23 June 2004
Argentina 15 July 2004
Dus rond die tijd bij ons ook waarschijnlijk.
Maar weer ontopic: nog maar 53 en een half uur
quote:Dat zit erin, blijft vreemd..
Op dinsdag 13 mei 2003 16:34 schreef Gorro het volgende:
USA June 2004
Belgium 23 June 2004
Argentina 15 July 2004Dus rond die tijd bij ons ook waarschijnlijk.
quote:Waar ga jij hem kijken?
Maar weer ontopic: nog maar 53 en een half uur
Ik ga met vrienden naar de service-bioscoop te veenendaal
quote:CineStar Enschede
Op dinsdag 13 mei 2003 16:39 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dat zit erin, blijft vreemd..
[..]Waar ga jij hem kijken?
Ik ga met vrienden naar de service-bioscoop te veenendaal
quote:En hoe moet ik dat dan regelen?
Op dinsdag 13 mei 2003 15:19 schreef MikeyMo het volgende:
Aangezien Matrix: reloaded overmogen in premiere gaat is het niet ondenkbaar dat er vanaf dan in dit topic over de film gepraat gaat worden met (veel) spoilers...Dus mensen die spoilerloos willen blijven dienen vanaf donderdag m,aar even niet meer in dit topic te kijken...
quote:dat hoef jij niet te regelen, iemand die geen spoilers wil lezen moet gewoon niet vanaf donderdag meer in dit of volgende Matrix Reloaded topix kijken...
Op dinsdag 13 mei 2003 16:42 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
En hoe moet ik dat dan regelen?
.
quote:jawel hoor...
Op dinsdag 13 mei 2003 15:22 schreef SunChaser het volgende:
Vaslspeler, de andere was nog niet vol
laatste 2 reaxies zijn van mij...
quote:En een mod moet in elk topic kijken, punt
Op dinsdag 13 mei 2003 16:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat hoef jij niet te regelen, iemand die geen spoilers wil lezen moet gewoon niet vanaf donderdag meer in dit of volgende Matrix Reloaded topix kijken...
Nouja, ik (en vele anderen) zouden het iig waarderen als men net zoals normaal spoiler tags gebruikt. Zo is het amper meer moeite voor degene die hem al gezien hebben en kan de rest ook gewoon mee kijken naar de reviews .
En de het cijfer is al omhoog gegaan...
Reviews counted: 18
Fresh: 14 Rotten: 4
4 slechte op 18 is nog steeds wel redelijk veel voor een film als The Matrix.
quote:Uiteraard maar als ik bijvoorbeeld de X-men 2 topic uitpluis vanaf het moment dat de film ging draaien dan worden in eht begin nog wel spoilers aangekondigd maar steeds meer gaat men op elkaar reageren zonder daarbij aan spoilers te denken. dat gaat vast hier ook gebeuren...
Op dinsdag 13 mei 2003 18:30 schreef Mike het volgende:
Ik zou ook graag zien dat er gewoon spoiler tags gebruikt worden. Niet iedereen gaat meteen donderdag naar de film. En de mensen die later gaan willen vast graag een algemeen beeld krijgen van de meningen hier zonder spoilers erbij.
PS: nog ruim 48 uur!
quote:Dat vind ik toch frappant. Heb in kranten gelezen dat *niemand* de film mag zien voor 15 mei, zelfs recensenten niet. Nou kan ik me best voorstellen dat er al een paar insiders wat gezien hebben, maar ik geloof niet dat er al 18 Internet-recensies zijn van mensen die de film ook daadwerkelijk gezien hebben...
Op dinsdag 13 mei 2003 17:16 schreef sweek het volgende:
Recenties zie je dus trouwens http://www.rottentomatoes.com/m/TheMatrixReloaded-1122457/En de het cijfer is al omhoog gegaan...
Ik ben in ieder geval erg benieuwd (ga donderdag om 22.00 naar Rembrant, Utrecht. Wel ver vooraan, rij 4, maar toch). Ik ben geen uitgesproken Matrix-fan (vond het wel een coole film, hoor) maar pas nu begint het toch te kriebelen. Maar ach, als blijkt dat het verhaal compleet ruk is, dan verwacht ik me toch in ieder geval wel een paar uurtjes te kunnen vergapen aan de special effects. En dat kan ook een keer leuk zijn
En nog maar 48 uur en 4 minuten and counting!!!!
Maar daarvoor nog the Matrix in de Bios zien. Voor de eerste keer op het grote scherm. Kijk er echt naar uit. Al zo vaak gezien en nog altijd even mooie beelden. The Hallway scene , en dan nu eindelijk... in de bios!!! Prachtig
Ohja, ik ga naar EuroCinema in Arnhem
quote:Die Ed van Slant Magazine ofzoiets heeft zijn Rotten er dubbel in staan, dus het is nu 17 Fresh en 3 Rotten.
Op dinsdag 13 mei 2003 17:16 schreef sweek het volgende:
Recenties zie je dus trouwens http://www.rottentomatoes.com/m/TheMatrixReloaded-1122457/En de het cijfer is al omhoog gegaan...
quote:Ik denk dat het toch echt wel klopt, en dat de film ook al behoorlijk aan het lekken is tussen die recensenten etc... de recencies zien er nou toch wel redelij kecht uit, inclusief heel wat informatie die je anders niet kunt weten. En dit is ook een betrouwbare site zover ik weet.
Op dinsdag 13 mei 2003 21:53 schreef MrTinux het volgende:[..]
Dat vind ik toch frappant. Heb in kranten gelezen dat *niemand* de film mag zien voor 15 mei, zelfs recensenten niet. Nou kan ik me best voorstellen dat er al een paar insiders wat gezien hebben, maar ik geloof niet dat er al 18 Internet-recensies zijn van mensen die de film ook daadwerkelijk gezien hebben...
Ik ben in ieder geval erg benieuwd (ga donderdag om 22.00 naar Rembrant, Utrecht. Wel ver vooraan, rij 4, maar toch). Ik ben geen uitgesproken Matrix-fan (vond het wel een coole film, hoor) maar pas nu begint het toch te kriebelen. Maar ach, als blijkt dat het verhaal compleet ruk is, dan verwacht ik me toch in ieder geval wel een paar uurtjes te kunnen vergapen aan de special effects. En dat kan ook een keer leuk zijn
quote:6 november
Op dinsdag 13 mei 2003 15:26 schreef Xlarge29 het volgende:
Oh en na de aftitteling van reloaded schijnt er een trailer van revolutions te komen
quote:Nee echt waar?
Op woensdag 14 mei 2003 09:42 schreef Miracle_Man het volgende:[..]
6 november
bron http://www.sneakpoint.nl/releases.phpOh en na de aftitteling van reloaded schijnt er een trailer van revolutions te komen
De trailer van Revolutions staat hier zelfs al op Fok btw
quote:dat is wat je bij een normale film zou krijgen ja, een teleurstelling!
Op woensdag 14 mei 2003 11:43 schreef Takemenow het volgende:
De verwachtingen zijn zo hoog gespannen dat het niet anders kan dan dat mensen enigzins teleurgesteld zullen zijn (nee, ik weet het niet , heb em nog nie gezien) en daar komt bij dat het niet meer zo nieuw is als The Matrix destijds was !
quote:Wat doe je nou weer onnodig bijdehand
Op woensdag 14 mei 2003 12:12 schreef Hells_Angel het volgende:[..]
dat is wat je bij een normale film zou krijgen ja, een teleurstelling!
MAAR dit is The Matrix pik!
quote:link
Op woensdag 14 mei 2003 13:05 schreef dapluiz het volgende:
Waar is die trailer van revolitions dan te vinden ?
Is de trailer die je krijgt na het uitspelen van de Enter the matrix
edit - url bijgewerkt
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle_Man op 14-05-2003 13:23]
quote:Nope... hier ook niet
Op woensdag 14 mei 2003 13:20 schreef rawdemin het volgende:ligt het em aan mij of doet die link ut niet
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle_Man op 14-05-2003 13:24]
quote:onnodig bijdehand....
Op woensdag 14 mei 2003 12:16 schreef Takemenow het volgende:[..]
Wat doe je nou weer onnodig bijdehand
Ik zeg toch dat het bij sommige mensen zo zou kunnen zijn !
Ik ga gewoon van de film genieten en hij zal mij echt niet tegenvallen kan ik je verzekeren , als er iemand fan van the Matrix is ben ik het wel , pik
In de final theatratical trailer zie je NEO langs de gebouwen vliegen.Dat is het bijna laatste stukje van de trailer. Er vlieg iets achter hem aan , wat is dat Het lijkt erop of de gebouwen in elkaar storten of auto`s die door de lucht vliegen of een machine die hem achterna zit
Wie o wie weet het
quote:donderdag weten we het
Op woensdag 14 mei 2003 13:36 schreef Takemenow het volgende:
Effe een vraagje :In de final theatratical trailer zie je NEO langs de gebouwen vliegen.Dat is het bijna laatste stukje van de trailer. Er vlieg iets achter hem aan , wat is dat
Het lijkt erop of de gebouwen in elkaar storten of auto`s die door de lucht vliegen of een machine die hem achterna zit
![]()
Wie o wie weet het
[edit]
hmz volgens mij heb ik een andere trailer voor me neus ofzo
[/edit]
quote:De laatste trailer die je in 1024 x 768 kon downen (100 mb +/-) bedoel ik en hij vliegt tussen de gebouwen door , niet door de woestijn.
Op woensdag 14 mei 2003 14:03 schreef Paladin82 het volgende:
Ik heb ff de trailer rustig bekeken en volgens mij is het gene wat achte rhem aanvliegt langs die bergen. Hoop dat ik het goeie stukje te pakken heb gewoon zijn schaduw. Dus niks spannends of bijzonders[edit]
hmz volgens mij heb ik een andere trailer voor me neus ofzo
[/edit]
quote:Hier kun je hem downen : http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/trailer_final_1000v2.html
Op woensdag 14 mei 2003 14:21 schreef Paladin82 het volgende:
hmz waar down je die trailer want ik zie wel at ie door gebouwen heen vliegt een stukje maar dat gaat zo snel dat zelfs als je het beeld stil ziet ik niks kan vinden als ik de goeie trailer voor me neus heb hoor.
Neem het quicktimeformaat , is mooier en je kunt sliden tussen de stukjes en zo dus rustig terugspoelen en goed kijken
[edit]
Is dus dezelfde trailer als ik had maar ik blijf echt alleen maar de snelhed van het beeld zien wat blokken doet vormen voorderest heb ik neo gewoon groot in beeld maargoed misschien zie ik wat over het hoofd ofzo :s
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Paladin82 op 14-05-2003 14:49]
-note my icon; die komt UIT die trailer, maar dan de originele variant, uit het spel; niet als mpeg-gereencode (origineel is betere kwaliteit en een hogere resolutie)
quote:Hij vliegt langs die gebouwen op het einde en je zite z`n cape wapperen enzo en dan zie je er in een flits iets achteraan komen ........ zal het morgen wel in de film zien.
Op woensdag 14 mei 2003 14:28 schreef Paladin82 het volgende:
hmz ben hem nu aan het downen zou dit dan weer een andere trailer zijn dan die ik hadlol ben benieuwd en ik ga goed kijken welke minuut zit het ongeveer?
[edit]
Is dus dezelfde trailer als ik had maar ik blijf echt alleen maar de snelhed van het beeld zien wat blokken doet vormen voorderest heb ik neo gewoon groot in beeld maargoed misschien zie ik wat over het hoofd ofzo :s
[/edit]
quote:in de grote 100mb final trailer is 't enigste dat je erachteraan ziet vliegen, over de bergen, de schaduw van de vliegende Neo zelf. Checked it twice
Op woensdag 14 mei 2003 15:56 schreef Takemenow het volgende:[..]
Hij vliegt langs die gebouwen op het einde en je zite z`n cape wapperen enzo en dan zie je er in een flits iets achteraan komen ........ zal het morgen wel in de film zien.
quote:Ik zie het ook jah. Lekker wachten tot morgen 22:00
Op woensdag 14 mei 2003 17:37 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
De eerste VCD TeleSync is uit...Trieste kwaliteit, dat wel...
quote:Bioscoop rulez
Op woensdag 14 mei 2003 17:37 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:
De eerste VCD TeleSync is uit...Trieste kwaliteit, dat wel...
quote:never mind.. Matrix 2003 movie and ZION83N6 access codes...
Op woensdag 14 mei 2003 18:52 schreef CySt het volgende:
Weet iemand die codes van de matrix site?
Zei ik toch
quote:Achter hem sleept een zwerm auto's meen ik te hebben gezien...
Op woensdag 14 mei 2003 15:56 schreef Takemenow het volgende:[..]
Hij vliegt langs die gebouwen op het einde en je zite z`n cape wapperen enzo en dan zie je er in een flits iets achteraan komen ........ zal het morgen wel in de film zien.
Carrying the weight of massive expectation, The Matrix Reloaded opens with "preview" screenings tonight (Wednesday), accompanied by a tangle of conflicting reviews. "The thrill isn't gone from the sequel, but the surprise is, and it hurts more than you'd think," writes Ty Burr in the Boston Globe. Likewise, Elvis Mitchell comments along the same lines in the New York Times: "What the first Matrix had going for it was surprise, a freshness that would be impossible to match." On the other hand, Colin Covert launches his review in the Minneapolis Star Tribune by remarking, "Let me begin by saying: Wow! Wow, as in unbelievable, astonishing, amazing, awe-inspiring. For sheer exhilarating spectacle, The Matrix Reloaded is the film to beat this year." Indeed, most of the film's reviews are in the latter vein (the website RottenTomatoes.com says that, overall, 75 percent of the reviews are positive), but those who deprecate the film have salient voices, representing most of the major film critics. Kenneth Turan of the Los Angeles Times, for example, writes: "If a concept is to sustain itself over a multipart story, it must make an emotional connection, and this Reloaded ... cannot do that." Likewise, Mark Caro observes in the Chicago Tribune: "Action scenes can't be heart-stopping if the story hasn't gotten your ticker going to begin with." Lou Lumenick in the New York Post, while allowing that the film is "exhilarating fun," expresses disappointment with it nonetheless, writing that the sequel, "as an overall piece of storytelling ... never really hits the heights of the [original]." Taking note of the fact that the trilogy centers around man's effort to withstand the machine, Geoff Pevere in the Toronto Star writes, "If there is an overriding form of disappointment that presides over the many shortcomings [of The Matrix] ... it is that it ultimately represents the triumph of the Machine. ... All this talk -- and boy, there's a lot of it -- of choice and free will notwithstanding, the Machine has won!" On the other hand, across town, at the Toronto Sun, Bruce Kirkland comments, "The Matrix Reloaded is stunning, absolutely thrilling -- and a giant leap forward from the original. This sequel is not just reloaded; it is an entirely new arsenal." Roger Ebert, although remarking about the "quasi-Shakespearean doublespeak" of the dialogue, nevertheless concludes that the film is "an immensely skillful sci-fi adventure." To a large extent, Steve Murray in the Atlanta Journal-Constitution agrees, but concludes more unfavorably: "You get a lot of portentous talk, then some great action, then some more talk. It dawdles, then it rushes." John Anderson in Newsday makes a similar point: "Being bulldozed by faux-tech double-talk is part of the sci-fi experience, and what Matrix fans presumably want is action. There's plenty. Too much, in fact [the] action sequences become ludicrously long -- mirroring, in a way, the gassy dialogue."
quote:Dat komt misschien omdat die take 80 keer overmoest.
Op woensdag 14 mei 2003 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
Trouwens als Trinity al schieten naar beneden valt, ziet ze er niet al te joffel uit
quote:Nu je het zegt...ze ziet er aardig geirriteerd uit.
Op woensdag 14 mei 2003 23:24 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat komt misschien omdat die take 80 keer overmoest.
quote:Gelukkig zat ze in een stoel die horizontaal bewoog
Op woensdag 14 mei 2003 23:31 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Nu je het zegt...ze ziet er aardig geirriteerd uit.
quote:"u bent niet gemachtigd deze pagina te bekijken"
Op woensdag 14 mei 2003 23:50 schreef 40HuSTLaZ het volgende:
hmm een mislukte telesync ( cam met pro sound) is al gelekt op het inet helaas is het beeld niet echt super ze noemen het meer een goeie camera ( hoe de film is opgenomen ) tis kijkbaar maar kga zo'n goeie film lekker in de bios kykenps. http://static.vcdquality.com/sample/id12931.jpg
quote:Inderdaad... Is te zien in de Superbowl trailer aan het eind
Op woensdag 14 mei 2003 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Achter hem sleept een zwerm auto's meen ik te hebben gezien...
kzal geen spoilers geven maar kvind dat ie teveel leunt op special effects
( zijn trouwens wel heeeeeel nice )
als je geilt op special fx is ie fantastisch maar qua verhaal vond ik em matig, zaten een paar 'interessante' wendingen in maar dat maakte de rest vant verhaal niet goed
+ het einde vink krom , vervolg materiaal om et zo maar te zeggen
imo uiteraard
quote:Hmm, dit valt aardig in lijn met wat ik tot nu toe heb gehoord...
Op donderdag 15 mei 2003 02:35 schreef Hymn het volgende:
keb em net gekeken en me oordeel is toch wel mwahkzal geen spoilers geven
maar kvind dat ie teveel leunt op special effects
als je geilt op special fx is ie fantastisch maar qua verhaal vond ik em matig, zaten een paar 'interessante' wendingen in maar dat maakte de rest vant verhaal niet goed
+ het einde vink krom
, vervolg materiaal om et zo maar te zeggen
imo uiteraard
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 02:40 schreef Khalein het volgende:[..]
Hmm, dit valt aardig in lijn met wat ik tot nu toe heb gehoord...
Jammer eigenlijk, maar vanavond toch kijken natuurlijk
deze film moet je hebben gezien als je van special effects houdt
tijd om te gaan slapen
quote:Het OMFG-effect verwacht ik wel ja
Op donderdag 15 mei 2003 02:43 schreef Hymn het volgende:
begrijp me niet verkeerd, tis een zeer vermakelijke film, ik doe zelf ook aan CG dus ik let daar verschrikkelijk op en ik had toch wel het 'WOW OMG' effectdeze film moet je hebben gezien als je van special effects houdt
quote:Net als deel 1 dus, m.a.w. meer van hetzelfde.
Op donderdag 15 mei 2003 02:35 schreef Hymn het volgende:
keb em net gekeken en me oordeel is toch wel mwahkzal geen spoilers geven
maar kvind dat ie teveel leunt op special effects
quote:Domme LUL
Op donderdag 15 mei 2003 02:49 schreef Antieke het volgende:
Heb net de TS zitten kijken van Matrix Reload, raad het iedereen af, ga hem eerst maar lekker in de bios kijken, doe ik ook en dan ga ik voor de DVD rip, heb er al spijt van dat ik de TS nu gezien heb....wat een bagger kwaliteit, had het kunnen weten van te voren....maar kon het niet weerstaan om hem ff niet te downen...
quote:mjah, weet je van te voren toch? TS-screener=
Op donderdag 15 mei 2003 02:49 schreef Antieke het volgende:
Heb net de TS zitten kijken van Matrix Reload, raad het iedereen af, ga hem eerst maar lekker in de bios kijken, doe ik ook en dan ga ik voor de DVD rip, heb er al spijt van dat ik de TS nu gezien heb....wat een bagger kwaliteit, had het kunnen weten van te voren....maar kon het niet weerstaan om hem ff niet te downen...
JONGENS!!! HET IS EEN FILM!!!!! .....
wat is dat tog met zingende IT-ers die films adoreren???
De Matrix Reloaded... och het zal wel een leuke film zijn en ik zal em zeker wel een keer kijken als ie op tv komt en ik heb toevallig niks te doen. Wie is het met me eens dat deze film veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te overhyped is!!!!
Lijkt onderhand nog ergere cult als startrek (zo`n ruimteschepen film) en starwars (ook zo`n ruimteschepen film), het verbaasd me niet als morgen de helft hier als neo verkleed komt opdagen (en de andere helft als trinity )
Mijn mening... Matrux Reloaded == HYPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 10:38 schreef bier2k3 het volgende:
Wat is het tog met de matrix reloaded... de overhypste film van het jaar.. ik werk hier in een IT bedrijf en die contactloze liederen praten al weken over niks anders als de Matrix Reloaded...
Ik snap dat niet, mensen die deze film aanzien voor meer als het leven...JONGENS!!! HET IS EEN FILM!!!!! .....
De Matrix Reloaded... och het zal wel een leuke film zijn en ik zal em zeker wel een keer kijken als ie op tv komt en ik heb toevallig niks te doen. Wie is het met me eens dat deze film veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te overhyped is!!!!
Lijkt onderhand nog ergere cult als startrek (zo`n ruimteschepen film) en starwars (ook zo`n ruimteschepen film), het verbaasd me niet als morgen de helft hier als neo verkleed komt opdagen (en de andere helft als trinity
)
quote:eindelijk
Wat is het tog met de matrix reloaded... de overhypste film van het jaar.. ik werk hier in een IT bedrijf en die contactloze liederen praten al weken over niks anders als de Matrix Reloaded...
Ik snap dat niet, mensen die deze film aanzien voor meer als het leven...JONGENS!!! HET IS EEN FILM!!!!! .....
Lijkt onderhand nog ergere cult als startrek (zo`n ruimteschepen film) en starwars (ook zo`n ruimteschepen film), het verbaasd me niet als morgen de helft hier als neo verkleed komt opdagen (en de andere helft als trinity
)
Ik ga hem vast wel een keer zien, maar dan download ik hem wel, ga er echt geen geld aan uit geven
quote:sooo over strak staan gesproken
Op donderdag 15 mei 2003 10:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
maar ik blijf bij men mening... MATRIX RELOADED == HYPE!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door bier2k3 op 15-05-2003 10:45]
quote:Ik ben van mening dat je die conclusie pas kunt trekken als je de film hebt gezien en überhaupt zou kunnen beoordelen of de film de hype waard was of niet.
Wie is het met me eens dat deze film veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te overhyped is!!!!
Wat je nu doet is hetzelfde als zeggen dat biefstuk niet te vreten is terwijl je het niet hebt geproefd.
Maar ieder zijn ding.
V.
quote:ik wil de matrix reloaded niet vergelijken met biefstuk, als je dan wilt vergelijken vergelijk het dan met een fastfoodmagnetron maaltijd van de lidl... en nee ... die vreet ik ook nie!!!
Op donderdag 15 mei 2003 10:44 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik ben van mening dat je die conclusie pas kunt trekken als je de film hebt gezien en überhaupt zou kunnen beoordelen of de film de hype waard was of niet.
Wat je nu doet is hetzelfde als zeggen dat biefstuk niet te vreten is terwijl je het niet hebt geproefd.
Maar ieder zijn ding.
V.
-de verpakking zegt al genoeg-
HYPE
BUG ONTDEKT!!!!!! kijk naar de foto die buiten het kader springt!!!
[Dit bericht is gewijzigd door bier2k3 op 15-05-2003 10:54]
quote:jij was toch diegene met die grindtegel?
Op donderdag 15 mei 2003 10:40 schreef Markster het volgende:Iedereen met die stomme kutavaters
quote:Nou doe je het weer...
Op donderdag 15 mei 2003 10:50 schreef bier2k3 het volgende:[..]
ik wil de matrix reloaded niet vergelijken met biefstuk, als je dan wilt vergelijken vergelijk het dan met een fastfoodmagnetron maaltijd van de lidl...
V.
quote:mja je onderschrift beschrijft jezelf al... een mooie roze anus
Op donderdag 15 mei 2003 10:54 schreef Verbal het volgende:[..]
Nou doe je het weer...
V.
smakelijk!!!!!!
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 11:01 schreef NorthernStar het volgende:
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op donderdag 15 mei 2003 11:02 schreef OneEye het volgende:
bier2k3, je begrijpt toch wel dat je nu de hemel niet meer in komt he ?
[Dit bericht is gewijzigd door bier2k3 op 15-05-2003 11:14]
Enneh de mensen die matrix nix vinden, waarom zitten jullie in dit topic dan?
Matrix
quote:kmoeshierheenvanmike!
Op donderdag 15 mei 2003 11:36 schreef Vrieskist het volgende:
22:00 zit ik in de biosEnneh de mensen die matrix nix vinden, waarom zitten jullie in dit topic dan?
Matrix
Jammer voor Will, maar nou mag z'n vrouwtje wel meedoen
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 15-05-2003 15:21]
quote:WILD WILD WEST,,,, das pas wat ik een film noem!!!!!!!!
Op donderdag 15 mei 2003 12:40 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat ze Jada Pinkett Smith hebben gecast voor deze film. oorspronkelijk was het de bedoeling dat haar man Will Smith gecast zou worden voor de rol van Neo maar die dachtd at een film over virtuasl reality, verschillende leefwerelden e.d. nooit zouden aanslaan bij het grote publiek en koos ervoor om de film Wild Wild West te maken, wat later z'n grootste flop uit z'n geschiedenis zou zijn terwijl The Matrix alle boxoffieces liet rinkelenJammer voor Will, maar nou mag z'n vrouwtje wel meedoen
Humor voor de kids, een mooi western verhaal.. genieten met volle teugen!!!
quote:Genieten
Op donderdag 15 mei 2003 14:58 schreef bier2k3 het volgende:[..]
WILD WILD WEST,,,, das pas wat ik een film noem!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Jij bent vast zo iemand die naast iemand die een cola-blikje drinkt gaat staan, en dan zegt: "weet je wel hoeveel suikerklontjes daar in zitten?".
)
Overigens is het idd een klote-hype, alleen wordt daar de film niet slechter van.
Persoonlijk denk ik dat als je niet van de matrix kan genieten als man zijnde, dat je alles wat ooit kind was in jezelf hebt verloren.
Hou ze alsjeblieft spoilervrij mensen.
Mocht je toch per se wat spoilerigs kwijt willen, gebruik dan:
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
<tekst>
.
.
.
.
.
.
.
.
.
/SPOILER
Alle posts met spoilers zonder waarschuwing worden verwijderd.
LOL,Ik vraag het en Mike vertel het, nou kom op met het antwoord
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 15-05-2003 16:08]
quote:Dat je al verklapt wat er in de film gebeurt.
Op donderdag 15 mei 2003 16:07 schreef StephanL het volgende:
Wat zijn spoilersOp een auto ken ik ze wel maar voor films niet
Wie de moordenaar is ofzo.
quote:Dat zijn wendingen in het plot die voor mensen die de film nog niet gezien hebben, een hoop verpesten.
Op donderdag 15 mei 2003 16:07 schreef StephanL het volgende:
Wat zijn spoilersOp een auto ken ik ze wel maar voor films niet
Dus hou het algemeen wat je van de film vond en verraad niks van het verhaal.
quote:Oh so, dit is inderdaad vervelend als je nog naar een film moet.
Op donderdag 15 mei 2003 16:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat je al verklapt wat er in de film gebeurt.
quote:kut dus nou weten we al dat der een moordenaar in de matrix 2 zit
Op donderdag 15 mei 2003 16:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat je al verklapt wat er in de film gebeurt.
quote:*PROEST*
Op donderdag 15 mei 2003 14:58 schreef bier2k3 het volgende:[..]
WILD WILD WEST,,,, das pas wat ik een film noem!!!!!!!!
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 15-05-2003 22:24]
Iemand nog behoefte voor een reservering van 2 kaarten voor IJmuiden City BTW? Deze had ik als backup gereserveerd, maar gelukkig niet nodig gehad Mail maar voor het nummer.
Maar een hamburger is toch gewoon lekker?
quote:Jij bent dan ook zo'n drol die alleen maar voor fastfood gaat he
Op donderdag 15 mei 2003 16:39 schreef SunChaser het volgende:
The Matrix is wel Fastfood, waarom daar moelijk over doen. Echt diepgaand is het niet en dat Zion gedoe is slap geneuzel.Maar een hamburger is toch gewoon lekker?
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 15:26 schreef kingmob het volgende:Persoonlijk denk ik dat als je niet van de matrix kan genieten als man zijnde, dat je alles wat ooit kind was in jezelf hebt verloren.
Toch vind ik het wel degelijk een sterk verhaal. Tevens sterke vormgeving die tenminste niet zo zoetsappig is als die nichterige elfenpaleisjes uit LOTR of dat jedi-gefrübel met zitpoeven uit die domme lucasfilms
Hail the matrix
OMFG ik hebber echt zinin vanavond zeg, vanavond gewoon in Breda en morgenavond in Antwerpen .. drek Matrix 1 kijken en zorgen dak om 9 uur bij de bios ben .....
quote:Of Trinity gaat Neo neuken.
Op donderdag 15 mei 2003 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
[spoiler]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Neo gat Trinity neuken (hopelijk)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[/spoiler]
quote:Hadden ze alleen nog een andere hoofdrolspeler moeten nemen ipv dat mietje Keanu Reeves.
Op donderdag 15 mei 2003 17:11 schreef kamagurka het volgende:[..]
Tevens sterke vormgeving die tenminste niet zo zoetsappig is als die nichterige elfenpaleisjes uit LOTR of dat jedi-gefrübel met zitpoeven uit die domme lucasfilms
Verder vind ik de Matrix een aardige film, maar waarschijnlijk ook de meest overschatte allertijden.
Het verhaal vind ik echt zoiets wat je op een regenachtige middag in een uurtje in elkaar flanst, gevechten zijn behoorlijk slap (kijk maar eens naar een oude Hong Kong wire kung-fu film, dat is veel beter uitgevoerd)... special sfx zijn wel ok, maar te overmatig aanwezig wat ik persoonlijk nogal vermoeiend vind.
Als geheel toch wel aardig om eens te kijken, maar idd niks meer dan de gemiddelde Hollywood popcornmovie.
Heeft er iemand btw nog de special bij 2vandaag gezien? was erg veel beeldmateriaal over de film bij
en weet niet of de foto's als spoilers gezien worden. dus doe maar het zekere voor het onzekere
SPOILER
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SPOILER
* DIFFR3NC3 gaat vanavond de Matrix 2 kijken!!!
*zin in*
quote:ik heb een vriend vermoord en zijn kaartjes afgepakt
Op donderdag 15 mei 2003 18:34 schreef anti-virus het volgende:
hoe dan
nee hij werd gewoon ziek..
DAT IS BALEN! voor hem dan
Maargoed azijnzeikers heb je altijd, ook al hebben ze over bepaalde dingen gelijk
Ga hem zeker kijken binennkort...
quote:Op de één of andere manier vind ik het altijd leuk als een hype de grond in word geboord. Ik weet nog niet wat ik me bij deze film moet voorstellen. Deel 1 vond ik erg gaaf, maar na een tijdje is de lol er ook wel af. Ik zie 'm wel als ie op DVD uitkomt.
Op donderdag 15 mei 2003 19:02 schreef k00pa het volgende:
Ik lees net de recensie in het NRC, de film wordt behoorlijk afgekraakt en de redacteur vertelde dat er zelfs redacteuren de zaal uitliepen in Cannes.
Maar wat vonden die mensen niet leuk aan de film?
GVD kan niet eens normaal tv kijken...
Er zit teveel kung-fu en actie, aldus de kritieken.
quote:B nog maar 30min. en het gaat Los
Op donderdag 15 mei 2003 19:19 schreef B het volgende:
Nog minder dan 3uur en het gaat los ................
kaartjes heb ik klaar biertje is op en zo tezien begint het al druk te worden bij de bios
quote:Je woont er boven
Op donderdag 15 mei 2003 21:29 schreef bruceLEE het volgende:zo tezien begint het al druk te worden bij de bios
quote:tegenover
Op donderdag 15 mei 2003 21:39 schreef SunChaser het volgende:[..]
Je woont er boven
quote:78 goede tegen 23 slechte reviews nu op
Op donderdag 15 mei 2003 20:43 schreef SunChaser het volgende:
op www.aintitcool.com zijn ze ook niet zo tevreden. De enige reden dat ze de film wereldwijd uitbrengen op dezelfde dag is volgens mij omdat ze weten dat de film tegenvalt.Er zit teveel kung-fu en actie, aldus de kritieken.
Wat mij betreft is net de niet-actie kant hetgene wat deze film echt een topper maakt. (nouja, zijn voorganger dan)
DE 1e DIE RULDE, DEZE IS ECHT ZWAAAAR BOUT!!!!!!!!!
NIET HEENGAAN BESPAAR JE GELD!!!!!!
NEEM DE DVD OFZOWW
IK ROEP EEN BOYCOT OP
quote:kan je nu al zeggen dat ie fake is
Op donderdag 15 mei 2003 22:29 schreef KonnieKipke het volgende:
hmm over 7 uur heb ik een 700 MB DVD rip (volgens kazaa) van TMR
de recensies zijn beetje 'verwarrend' imo, de 1 zegt dat ie fantastisch is puur om de special fx, de ander vind em goed vanwege het 'verhaal' de ander vind em bout vanwege et verhaal
maar iedereen is er over eens dat het eind gewoon dom is
+ er zitten een paar grappige foutjes in ( valt je alleen op als je in het netwerk/internet gedoe zit
)
quote:Uitstekende onderbouwing!
Op donderdag 15 mei 2003 22:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
HIJ SUCKED ALS EEN GEK!!!!!!!DE 1e DIE RULDE, DEZE IS ECHT ZWAAAAR BOUT!!!!!!!!!
NEEM DE DVD OFZOWW
IK ROEP EEN BOYCOT OP
De mensen zelf zorgen altijd nog voor de hype...
quote:WATTTTTT ZEG JE?????????????!!!!!!!!?!?!?!
Op donderdag 15 mei 2003 22:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
HIJ SUCKED ALS EEN GEK!!!!!!!DE 1e DIE RULDE, DEZE IS ECHT ZWAAAAR BOUT!!!!!!!!!
NEEM DE DVD OFZOWW
IK ROEP EEN BOYCOT OP
quote:Of het is Vampire Hunter D. of Joy Ride.
Op donderdag 15 mei 2003 22:29 schreef KonnieKipke het volgende:
hmm over 7 uur heb ik een 700 MB DVD rip (volgens kazaa) van TMR
quote:Het goeie van deel 1 was dat de actie gedoseerd was. Als ik de recensies mag geloven wordt je overstelpt met S/FX en actie dat het juist doodslaat.
Op donderdag 15 mei 2003 22:17 schreef sweek het volgende:Wat mij betreft is net de niet-actie kant hetgene wat deze film echt een topper maakt. (nouja, zijn voorganger dan)
Het bloot-slaat-dood principe dus.
quote:Ja mij ook
Op donderdag 15 mei 2003 23:00 schreef NDAsilenced het volgende:
kan iemand mischien zijn kaartje inscannen en online gooien? lijkt me tof![]()
quote:Ik vond zelfs daar eigenlijk de actie scenes al redelijk veel... nouja, zo'n lobby shootout scene doet me dus echt niks, maar actie in combinatie met wat andere dingen vind ik dan weer wel leuk.
Op donderdag 15 mei 2003 22:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]Het goeie van deel 1 was dat de actie gedoseerd was. Als ik de recensies mag geloven wordt je overstelpt met S/FX en actie dat het juist doodslaat.
Het bloot-slaat-dood principe dus.
zat opperhoofd van stichting BREIN
Zat daar heel dapper te verkondigen dat Reloaded niet uitgelekt was door hun aktiviteiten.
Lichten gaat uit in de studio en ze zetten hem op....die gast kreeg een zware wegtrekker
ik dacht dat ik erin bleef
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 15-05-2003 23:15]
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 23:17 schreef Mikkie het volgende:
Dit is de reactie die ik van een goede filmrecensent kreeg:Ik heb zojuist The Matrix Reloaded mogen aanschouwen. Ik wilde jullie mijn eerste indruk niet onthouden en in ieder geval een tip geven: ga naar de film met het laagst mogelijke verwachtingspatroon dat je kunt realiseren. Waarom? The Matrix Reloaded is bijna een belediging voor het uitstekende eerste deel: veel herrie, speciale effecten, filosofisch gezwam en totaal onlogische verwikkelingen die het verhaal uit deel 1 gewoonweg op z'n kop zetten. Mijn recensie volgt vanavond na de premierevoorstelling maar jullie zijn gewaarschuwd.
Dus... verwacht niet teveel...
quote:Dat was bij deel 1 toch ook zo!?!?!?
Dit is de reactie die ik van een goede filmrecensent kreeg:veel herrie, speciale effecten, filosofisch gezwam en totaal onlogische verwikkelingen
Filosofisch gezwam zat voordat Neo de pil nam en bij orakel ook zo....
quote:Ik ril nu al van Morphues die als Zion-generaal 1000-en negers toespreekt over keuzes en durven leven. Dit is gewoon gejat van Mozes op de berg met de stenen tafelen.
Op donderdag 15 mei 2003 23:23 schreef calvobbes het volgende:Filosofisch gezwam zat voordat Neo de pil nam en bij orakel ook zo....
quote:de 1e reviews rollen binnen
Unfortunately, I can not tell you how bad the Matrix Reloaded is...You have to see it for yourself
Posted on Thursday, May 15, 2003First let me open with a link to Mark's Matrix Reloaded review over at the Hotfish Studios Website. He was a lot kinder than I would ever be with his review. Mark's reviews covers the basic plot with some minor spoilers. Be warned.
NOTE: I'm about to talk about the movie. I won't spoil any plot points at all, just tell you how I felt about it. I had a pretty extreme reaction. It's just my opinion.
Angela came home last night and informed me that a local DJ mentioned there were some theatres showing a sneak of the Matrix Reloaded. I called him, found out that they were showing it at the Stonebriar and we headed out to the 10:30 showing.
The theatre was packed with rowdy fans. I was actually worried that I would not be able to enjoy the movie because everyone was going to be screaming and cheering. There was a group of high school kids to our right, about 10 of them, that were about to come out of their skin waiting for it.
The film manager came in to remind us that we needed to stay seated through the end credits for previews for the MATRIX REVOLUTIONS. The whole theatre when into a craze. Cheering, clapping. Nutso.
Then the movie started. From that point on, until the lights came up, there wasn't one noise made from the audience. No cheering, no clapping, no gasps of awe. Just stunned silence.
The movie was horrible. Everything about it was bad. And everyone in the theatre was just waiting for it to kick in. You could feel it. We were in the very back row so you could look down and see everyone in total shock at how shoddy this movie was.
If I had known that she felt the same way, I would have asked Angela to leave with me half way though the film. When we got in the car, I asked her "If I had asked you to leave, would you have wanted to?" and her answer was "Hell yeah."
I never thought it would be possilbe, but it's finally happened.
Something has TRUMPED Highlander 2. I really can't think of a better analogy than that. Matrix Reloaded is to the Matrix what Highlander 2 was to Highlander.
I know that you don't believe me and that you're going to go see it anyway. This movie is going to make a ton of money, regardless.
My advice is to save the money. Watch the Matrix on DVD again or rent EQUILIBRIUM.
quote:Moet je wel rekening houden dat dit een mening is van één iemand als nou 100 hetzelfde zeggen ja dan begint er toch wel een kleine twijfel.
Dit is de reactie die ik van een goede filmrecensent kreeg:Ik heb zojuist The Matrix Reloaded mogen aanschouwen. Ik wilde jullie mijn eerste indruk niet onthouden en in ieder geval een tip geven: ga naar de film met het laagst mogelijke verwachtingspatroon dat je kunt realiseren. Waarom? The Matrix Reloaded is bijna een belediging voor het uitstekende eerste deel: veel herrie, speciale effecten, filosofisch gezwam en totaal onlogische verwikkelingen die het verhaal uit deel 1 gewoonweg op z'n kop zetten. Mijn recensie volgt vanavond na de premierevoorstelling maar jullie zijn gewaarschuwd.
Dus... verwacht niet teveel...
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Something has TRUMPED Highlander 2
Ik wist het!
My advice is to save the money. Watch the Matrix on DVD again or rent EQUILIBRIUM.
had ik ook al gezegt.....sorry geschreeuwd... maar ik meen t ... bespaar je geld en huur die kl*te film een x op een natte zondag
quote:Ben je jezelf aan het wijsmaken dat het WEL een goede film moet zijn?
Op donderdag 15 mei 2003 23:42 schreef ErikN het volgende:
Al die reviews zijn van gemaakt door van die domme nerds die al 3 jaar op deze film hebben gewacht. Ze verwachten veels te veel en ze vergeten langzaam dat deel 1 ook niet zo heel geweldig was. En dan zijn ze teleurgesteld en veranderen ze hun msn naam naar: de nieuwe matrix zuigt aars. En over 3 dagen gaan ze hem op de pc kijken.
quote:Zijn ook erg weinig sequels die dat wel halen.
Op donderdag 15 mei 2003 23:39 schreef Rickman_ het volgende:
Ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat de film echt zo barslecht is. Dat ie het niveau van de eerste film niet kan halen: ala.
Bedenk daarbij dat The Matrix in z'n geheel compleet nieuw was voor iedereen. Het idee, de effecten, het verhaal. Nu heb je al een paar jaar naar toe kunnen leven en weet je dus wel een beetje wat je te wachten staat.
Je moet er niet van verwachten dat de film je op dezelfde manier overdonderd als deel 1 dat is imo gewoon niet mogelijk.
Toch...? .
quote:Dat zou ook nog wel kunnen jah
Op donderdag 15 mei 2003 23:53 schreef sweek het volgende:
Ik denk dat al die negatieve reviews door de makers zelf gemaakt zijn, om de overdondering straks nog groter te maken!.
Ach ik ga die film sowieso wel kijken. Ook al hoor ik alleen maar slechte kritieken. Bepaal zelf wat ik ervan vind.
quote:Ja en met dat idee moet je gewoon naar de film gaan!
Op donderdag 15 mei 2003 23:58 schreef StefanFM het volgende:
dus het is gewoon een kut film
quote:maar het is nu dus ff wachten tot de fokkers uit de bios komen?
Op vrijdag 16 mei 2003 00:00 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja en met dat idee moet je gewoon naar de film gaan!
quote::/
Op vrijdag 16 mei 2003 00:05 schreef SunChaser het volgende:
Albert Verlinde vond de film enig (zei hij net.) Hij had deel 1 niet gezien.
quote:te lang
Op vrijdag 16 mei 2003 00:11 schreef Uncle_Sam het volgende:
Hoe lang duurt de film eigenlijk?
quote:2 uur en een kwartier ongeveer.
Op vrijdag 16 mei 2003 00:12 schreef SunChaser het volgende:[..]
te lang
quote:Yeah right. De studiomensen maken juist goeie reviews op IMDB, zelfs erg slechte films krijgen soms een 10/10
Op donderdag 15 mei 2003 23:53 schreef sweek het volgende:
Ik denk dat al die negatieve reviews door de makers zelf gemaakt zijn, om de overdondering straks nog groter te maken!.
Toch...?
.
Ze brengen hem wereldwijd vandaag uit vanwege de slechte verwachtingen.
quote:IMDB.
Op vrijdag 16 mei 2003 00:24 schreef SunChaser het volgende:[..]
Yeah right. De studiomensen maken juist goeie reviews op IMDB, zelfs erg slechte films krijgen soms een 10/10
quote:Doet me denken aan The Avengers (1998), weet niet meer of de film wereldwijd werd uitgebracht maar ze zorgden er wel voor dat er geen slechte recenties kwamen door het aan niemand tot de premiere te laten zien. Dat was pas een gehypte kut film.
Op vrijdag 16 mei 2003 00:24 schreef SunChaser het volgende:[..]
Yeah right. De studiomensen maken juist goeie reviews op IMDB, zelfs erg slechte films krijgen soms een 10/10
quote:Zat net Boulevard te kijken, het was een 1 april grap
Op vrijdag 16 mei 2003 00:27 schreef static het volgende:[..]
IMDB.
http://us.imdb.com/Title?0360612
quote:Dat vond ik nou eerlijk gezegd wel meevallen.
Op vrijdag 16 mei 2003 00:29 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Doet me denken aan The Avengers (1998), weet niet meer of de film wereldwijd werd uitgebracht maar ze zorgden er wel voor dat er geen slechte recenties kwamen door het aan niemand tot de premiere te laten zien. Dat was pas een gehypte kut film.
quote:Yep.
Op vrijdag 16 mei 2003 00:37 schreef SunChaser het volgende:[..]
het was een 1 april grap
Ik heb 'm gezien in Antwerpen ...
Mijn cijfer op een schaal van 0 tot 10: een 8
3x negatief:
- De grote verrassing in de actiescenes is er niet meer
- De teksten die gesproken worden zijn soms erg ver gezocht en te "gemaakt"
- Veel te veel karakters in de film die niet verder uitgediept worden
3x postief:
- De aktiescenes hebben wel een veel grotere WOW factor
- Het verhaal geeft je erg veel stof tot nadenken
- Interessante nieuwe karakters die hopelijk in deel 3 terugkomen
Dit is natuurlijk wel een erg versimpelde opsomming van wat goed en slecht is aan de film. Laat ik in ieder geval zeggen dat als je er naartoe gaat met het idee opnieuw exact dezelfde kick te krijgen als bij deel 1 je hoogstwaarschijnlijk teleurgesteld zult worden.
Ga je daarentegen naar deel 2 puur en alleen omdat je wilt weten hoe het verhaal zich vanuit deel 1 zich verder ontwikkeld, dan zul je een heel plezierige tijd beleven. Bereid je dan wel voor op het feit dat je af en toe redelijk moet nadenken over hetgeen gezegd wordt.
Ik heb me in ieder geval buitengewoon vermaakt bij deze film en kan absoluut niet de negatieve verhalen beamen die de laatste dagen naar buiten zijn gekomen.
Stap de bioscoop binnen met het idee een leuke actiefilm te gaan zien met een enigszins breinbrekend verhaaltje als leuk sausje eroverheen gegoten en je zult je vermaken.
Ik wil expres geen spoilers noemen en dat maakt het wat moeilijk om over de film te schrijven, maar laat niemand er zich van weerhouden om de film te gaan zien. Vorm je eigen oordeel. Ik vond de film erg okay!
GO!
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 00:40 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dat vond ik nou eerlijk gezegd wel meevallen.
Ik ga zeker snel nog een keer, wat een toffe film, precies wat ik gehoopt had.
quote:Dat ze het niet aan de pers durfden te zien (omdat het zo slecht was) is een feit. Film was oorspronkelijk veel langer maar omdat ze zwaar hebben ingekort werd het nog onlogisch ook. Dus valt er weinig mee te vallen.
Op vrijdag 16 mei 2003 00:40 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dat vond ik nou eerlijk gezegd wel meevallen.
Of heb je de serie nog nooit gezien? Dan snap je van de toon in de film ook niet veel nee..
quote:Te lang met jou op een forum rondgehangen
Op vrijdag 16 mei 2003 00:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
Je doet het erom he. Dwars zijn.
quote:De matrix slecht was ? grappenmaker
Op vrijdag 16 mei 2003 00:44 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Dat ze het niet aan de pers durfden te zien (omdat het zo slecht was) is een feit. Film was oorspronkelijk veel langer maar omdat ze zwaar hebben ingekort werd het nog onlogisch ook. Dus valt er weinig mee te vallen.
oke je moet er van houden, daar ben ik het mee eens, maar slecht is ie zeker niet
quote:klinkt goed. ik ga vandaag dan maar meteen naar de vroegste middag voorstelling.
Op vrijdag 16 mei 2003 00:44 schreef appelsientje het volgende:
Meesterlijk de film!!!
hij krijgt van mij een vette 10+
echt de verhaal lijn, de gevechtscene, en toch het verassende (ik ga het verhaal niet vertellen, kijk zelf maar)Ik ga zeker snel nog een keer, wat een toffe film, precies wat ik gehoopt had.
quote:Mwah, ik heb echt veel erger wanproducten van de hollywoodband zien afrollen. En de serie was ook onlogisch hoor, dat heet actie met een vette britse knipoog
Op vrijdag 16 mei 2003 00:44 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Dat ze het niet aan de pers durfden te zien (omdat het zo slecht was) is een feit. Film was oorspronkelijk veel langer maar omdat ze zwaar hebben ingekort werd het nog onlogisch ook. Dus valt er weinig mee te vallen.
quote:Heb het niet over the matrix. grappenmaker
Op vrijdag 16 mei 2003 00:46 schreef appelsientje het volgende:[..]
De matrix slecht was ? grappenmaker
oke je moet er van houden, daar ben ik het mee eens, maar slecht is ie zeker niet
quote:Die fijne gasten lopen OT te neuzelen over The Avengers ...
quote:Nee dat gaat over The Avengers. Een discussie die in een ander topic thuishoort * hint *
Op vrijdag 16 mei 2003 00:46 schreef appelsientje het volgende:De matrix slecht was ? grappenmaker
Leuke verslagen tot nu toe! Maakt het al weer wat spannender om te gaan kijken binnekort!
quote:Lees eens ff terug.
quote:Formaatje Michellin?
Op vrijdag 16 mei 2003 00:47 schreef Klingon het volgende:
oh my god, die moet ik nog een keer zien, wat een dikke film
quote:ja ja
Op vrijdag 16 mei 2003 00:48 schreef static het volgende:[..]
Lees eens ff terug.
quote:dat eind pas helemaal in de film
Op vrijdag 16 mei 2003 00:48 schreef Co_OL het volgende:
Wat een eindSnel hopen dat het november is
quote:Dikker
Op vrijdag 16 mei 2003 00:48 schreef static het volgende:[..]
Formaatje Michellin?
quote:Ja zeker, maar nu wil ik de rest zien
Op vrijdag 16 mei 2003 00:50 schreef appelsientje het volgende:[..]
dat eind pas helemaal in de film
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 00:52 schreef Co_OL het volgende:[..]
Ja zeker, maar nu wil ik de rest zien
ik denk ook dat,. dat hun bedoeling is
maar eerst moet ik deze film nog ff een keer zien
quote:ja zeker .
Op vrijdag 16 mei 2003 00:48 schreef Co_OL het volgende:
Wat een eindSnel hopen dat het november is
6 maanden nadenken en we kunnen weer verder
quote:Hebben jullie na de aftiteling de trailer/teaser van deel 3 nog gezien? Zag er wel weer mooi uit iig
Op vrijdag 16 mei 2003 00:52 schreef Co_OL het volgende:[..]
Ja zeker, maar nu wil ik de rest zien
[Dit bericht is gewijzigd door Klingon op 16-05-2003 00:53]
quote:kut nee
Op vrijdag 16 mei 2003 00:53 schreef Klingon het volgende:[..]
Hebben jullie na de aftiteling de trailer/teaser van deel 3 nog gezien?
quote:damm had dus moeten blijven zitten
Hebben jullie na de aftiteling de trailer/teaser van deel 3 nog gezien? Zag er wel weer mooi uit iig
nou ja ik ga nog een keer
quote:Ja gezien die trailer ... ik wist het van te voren dat ie ging komen, dus was lekker blijven zitten ... zag er wel geinig uit, alleen geen enkel aanknopingspunt over hoe het verhaal verder zal gaan
Hebben jullie na de aftiteling de trailer/teaser van deel 3 nog gezien? Zag er wel weer mooi uit iig
Mensen die dit niet willen zien, hebben daarmee al vooraf besloten dat het een slechte film is.
quote:Nee
Nouja ik download hem wel van de matrix site
quote:Die had ik gisteren al op MPEG gezien.
En nou dacht ik WEER Kreator te zien
quote:Veel te veel gevecht...
Op vrijdag 16 mei 2003 01:05 schreef QyRoZ het volgende:
Hij was extreem okay. Vond ik. Maar goed, wie ben ik?
Nu aftellen naar deel 3.
quote:Ik was eerst.
Op vrijdag 16 mei 2003 00:53 schreef SunChaser het volgende:
Nu 2 vandaag
film moet ik gewoon in de bios zien
quote:Aha, vandaar die vermelding dat je moest blijven zitten in die Amerikaanse recentie.
quote:url?
Op vrijdag 16 mei 2003 01:01 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Die had ik gisteren al op MPEG gezien.
Matrix Reloaded ... Matrix Overloaded! *beetje teleurgesteld*
quote:Vondt het gevecht op de snelweg wel mooi hoor
Op vrijdag 16 mei 2003 01:11 schreef Northpole het volgende:
Ik vond het vreselijk tegenvallen. Special effects waren heel mooi gedaan, verhaal vond ik zwaar slecht, gevechten konden allemaal niet tippen aan het gevecht van neo & agent smith in de metrotunnel!Matrix Reloaded ... Matrix Overloaded! *beetje teleurgesteld*
quote:Jij hebt duidelijk niet opgelet, want dat stond er niet!
Op vrijdag 16 mei 2003 01:15 schreef Erick het volgende:
Wat een klote eind![]()
![]()
to be continued....
aaarrrrggghhhh
quote:Maar daar gaat wel 120 minuten aan vooraf.
Op vrijdag 16 mei 2003 01:15 schreef Phenomenom het volgende:[..]
Vondt het gevecht op de snelweg wel mooi hoor
Extreem goede sfx, mooi gechoreografeerde actiescenes en goed verhaal.
* victorinox wil hem nog een keer zien
Alleen de mensen die deel1 al niet konden begrijpen, zullen van deel2 helemaal niks snappen. Er werd me toch een partij geouwehoerd.
Er zullen nog meer slechte recencies komen alleen maar omdat je bij deze film er echt je kop bij moet houden en wat fantasie moet hebben.
Was trouwens een mooie trailer van Revolutions, ik kan niet meer wachten.
Hebben trouwens nog meer mensen die mooie "holografische" kaarten gekregen na de film. * victorinox heeft een stapeltje meegenomen.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:16 schreef Troel het volgende:[..]
Jij hebt duidelijk niet opgelet, want dat stond er niet!
-edit- ik ga zondag nog wel een keer kijken
[Dit bericht is gewijzigd door Erick op 16-05-2003 01:20]
quote:neej maar daarmee was het nog wel een verschrikkelijk klote einde. Dat verpest echt de hele film, ze hadden het toch nog wel enigszins kunnen afronden? verder is de film trouwens wel oke
Op vrijdag 16 mei 2003 01:16 schreef Troel het volgende:[..]
Jij hebt duidelijk niet opgelet, want dat stond er niet!
quote:To be concluded.
Wat een klote eind![]()
![]()
to be continued....
aaarrrrggghhhh
quote:To be concluded
Op vrijdag 16 mei 2003 01:20 schreef Erick het volgende:[..]
wat stond er wel dan
-edit- ik ga zondag nog wel een keer kijken
-edit-
Owja, het was natuurlijk een hele vette film. Misschien nog een uitgebreidere post morgen, nu
Ik ga waarschijnlijk woensdag weer
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 16-05-2003 01:22]
quote:Nope, dat hadden we al besproken #2.
Op vrijdag 16 mei 2003 01:21 schreef Erick het volgende:
ben ik de enige die denkt dat er een matrix in de matrix zit???
Net als in The 13th Floor dus
quote:'k Zou pas echt verrast zijn geweest als er "The End" had gestaan... 't Is immers een trilogie
Wat een klote eind![]()
![]()
to be continued....
aaarrrrggghhhh
Die explosies na de achtervolging (net zoals de achtervolging zelf) waren wel erg spectaculair.
verhaal vond ik niet zo heel erg super
de toespraak van Morpheus vond ik ronduit slecht. Kwam niet in de buurt bij toespraken uit andere films zoals braveheart en independence day.
jammer vond ik ook dat ik niet echt een emotionele band kreeg met de film.
De film had teveel losse eindjes.
Vechtscenes waren wel cool en spectaculair.
kvond de film ook nog een btje teveel overkill
tis helaas niet de film die ik verwacht/gehoopt had
[Dit bericht is gewijzigd door NietGroen op 16-05-2003 01:28]
quote:na het einde van de film had ik dat id ook
quote:Nee je bent niet de enige.....
Verder een einde tot nadenken (sowieso een film om nog een keer te zien voordat ik hem helemaal begrijp...). Arrghh was het maar november!
Iedereen, GA hem zien in de bios en zorg voor een goede plek en een frisse stel hersens en fantasie
En dan het einde. Je zakt steeds dieper in je stoel weg en denkt: "Nee, je gaat niet doen wat ik denk dat je gaat doen....NEE, NEE, NEEEEE!!!!" Gatverdamme happy-trinity-end.
Mooie special-effects hoor, maar het speciale MatriX-gevoel wat ik aan deel één overhield heb ik gedurende deel twee niet meer gevoeld. Jammer.....erg jammer.
quote:* NietGroen sluit zich hierbij aan
Op vrijdag 16 mei 2003 01:27 schreef FXPower het volgende:
Mooie special-effects hoor, maar het speciale MatriX-gevoel wat ik aan deel één overhield heb ik gedurende deel twee niet meer gevoeld. Jammer.....erg jammer.
quote:Je loopt steeds zo op deze film te zeiken.
Op vrijdag 16 mei 2003 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Mijn hemel, wat een diepzinnig gewauwel. Leven we niet als een zombie, zijn we geen slaaf van de machines?
En er zijn er meer die denken dat er een matrix in een matrix in een matrix in een matrix zit. Overigens bedacht mijn slimme zusje dat de 314 seconden om binnen te komen weer op Pi slaan. Nice pick-up!
quote:Gossie, kun je niet hebben dat iemand kritiek heeft?
Op vrijdag 16 mei 2003 01:29 schreef RAILGUNNER het volgende:[..]
Je loopt steeds zo op deze film te zeiken.
Waarom kom je dan toch in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |