abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2003 @ 01:34:06 #1
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_10464955
The Matrix 2: Matrix Reloaded
The Matrix 2: Matrix Reloaded #2
The Matrix 2: Matrix Reloaded #3

En hier weer verder over deze ruige film.

[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 16-05-2003 01:41]

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_10464979
Give me a break
.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 01:36:15 #3
55086 Phenomenom
Met spelvout :{
pi_10464980
Mag je hier trouwens spoilers posten enzo?
pi_10464987
Kom ook net terug van de film. Begon pas rond kwart voor 11, was ruzie enz

Kvond de film best wel tegenvallen. Khad er veel meer van verwacht toen ik de trailer zag . Het was wel de 6,50 waard

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  Moderator vrijdag 16 mei 2003 @ 01:36:48 #5
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_10464992
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:36 schreef Phenomenom het volgende:
Mag je hier trouwens spoilers posten enzo?
Nee.

Of je doet het zo:

SPOILER:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
<tekst>
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
/SPOILER

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 01:37:23 #6
55086 Phenomenom
Met spelvout :{
pi_10465001
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:36 schreef EminemRulezz het volgende:
Kom ook net terug van de film. Begon pas rond kwart voor 11, was ruzie enz

Kvond de film best wel tegenvallen. Khad er veel meer van verwacht toen ik de trailer zag . Het was wel de 6,50 waard

Ruzie in de Bios

Heb ik nog nooit meegemaakt

Redactie Frontpage vrijdag 16 mei 2003 @ 01:37:41 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10465005
Ik denk dat ik maar een kaartje koop voor American Wedding en dan binnensneak bij The Matrix
  vrijdag 16 mei 2003 @ 01:37:52 #8
21708 bruceLEE
ok ik ben wakker, wat nu?
pi_10465006
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:23 schreef NietGroen het volgende:

independence day.

sorry
ik ben lee en bruce ken ik nie!
pi_10465013
Ik ben er geweest

Toffe film verhaal ietsjes minder dan in deel1 maar nog steeds heel sterk, maarja wat kon er tegen het Matrixverhaal op.

EN DE ACTIE WAS SMULLEEEEN

pi_10465019
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat ik maar een kaartje koop voor American Wedding en dan binnensneak bij The Matrix
Jah er was beetje ruzie want er waren mensen die niet doorschoven zodat er geen stoelen ertussenin vrij kwamen. Vonden ze niet nodig
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_10465022
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:38 schreef Fatality het volgende:
Ik ben er geweest

Toffe film verhaal ietsjes minder dan in deel1 maar nog steeds heel sterk, maarja wat kon er tegen het Matrixverhaal op.

EN DE ACTIE WAS SMULLEEEEN

Beetje Overdreven Actie
pi_10465035
matrix 1 vond ik kutfilm
borderline
  vrijdag 16 mei 2003 @ 01:41:12 #13
21708 bruceLEE
ok ik ben wakker, wat nu?
pi_10465044
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:40 schreef slapstick het volgende:
matrix 1 vond ik kutfilm
hahahahhahahahahahahah zo en nu weer serieus

vond je twee wel leuk

ik ben lee en bruce ken ik nie!
pi_10465057
alleen op die snelweg, trin wou niet echt dood....hele auto doorzeeft behalve haarzelf

beetje nep, voor de rest klasse film

pi_10465059
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:39 schreef EminemRulezz het volgende:

[..]

Beetje Overdreven Actie

Ok, redelijk over de top, en sommige scenes duurden te lang.. maar voor de resst

Daarnaast vond ik Morpheus tegenvallen. In deel 1 kwam ie met diepzinnige gesprekken met hints en strikvragen, maar nu had ie opeens allemaal duidelijke taal.. dat was ietsminder.

Kga slapen , 4 uur film, meer dan genoeg

pi_10465061
Ben net terug, en vond hem zekers wel goed! sFX waren erg goed, verhaal iets minder maar toch, ben tevrede
What fits your busy schedule better, excercising one hour a day or being dead 24 hours a day?
pi_10465075
DAmn kaartjes waren op
pi_10465076
ik vond hem super! alleen 1 ding... het was maar een halve film
ik bedoel, komop waar is de rest

bij deze weer: ik moet hem volgens mij eerst 5keer zien voor ik alles snap.
voor de insiders, zonder spoiler weg te geven: ik doel op het gesprek van neo en die ouwe met die witte baard (wink, wink, nudge, nudge)

pi_10465085
Ik werd niet zo overrompeld door het verhaal als het eerste deel. (Tja, wie verwachtte nou niet veel van Reloaded?)

Wel mooie speciale effecten

Sommige scenes duurden te lang.

De film had imo een minder goed ritme (tempo, wisseling gevechtscenes / dialoogscenes) als het eerste deel.

Wel fijne avond gehad. Roll on Revolutions.

pi_10465109
2 meningen over deze film: en

Waarom => vette FX, maar vooral ook veel denkwerk

Waarom => er worden veel dingen gezegd die ik nog wel een aantal keer moet zien/horen om ze volledig te begrijpen.

Waarom vinden sommige onder ons dit een kutfilm => ze zien niet het grotere geheel, het is namelijk een film die in 2 stukken is verdeeld. Je zou hetzelfde effect krijgen als je The Matrix in 2 delen zou splitsen. In het eerste deel denk je, wat een onzin verhaal, maar in het tweede deel wordt alles duidelijk en blijken vele zaken goed in elkaar te steken en gewoon kloppend te zijn. Dus om Reloaded te begrijpen en te waarderen moet je Revolutions gezien hebben.

Bij de eerste Matrix is het verhaal "kloppend", maar in deel 2 blijven er meer vragen over dan er antwoorden worden gegeven.

pi_10465114
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:46 schreef FastFox het volgende:
Ik werd niet zo overrompeld door het verhaal als het eerste deel. (Tja, wie verwachtte nou niet veel van Reloaded?)

Wel mooie speciale effecten

De film had imo een minder goed ritme (tempo, wisseling gevechtscenes / dialoogscenes) als het eerste deel.

Wel fijne avond gehad. Roll on Revolutions.

ja mee eens vooral:

<MOGELIJKE SPOILER!!!>

wanneer ze party bouwen in zion, en neo ligt trinity te krikken... komop zeg, het was net MTV summer time...

</MOGELIJKE SPOILER!!>

voor de rest de actie was wel over the top, maar het is wel gerechtvaardigd, aangezien ze in the matrix zitten en neo dan alles kan.. toch? (nee geen spoiler, dit is al in deel 1)

vrijdag 16 mei 2003 @ 01:50:23 #22
39156 El_Diablo
To be concluded...
pi_10465117
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:46 schreef FastFox het volgende:
-knip-
-knip-
-iets wat kan spoilen-

schaamrood op kaken....

[Dit bericht is gewijzigd door El_Diablo op 16-05-2003 01:54]

This place requires no physical fitness program:
Everyone gets enough exercise jumping to conclusions, flying off the handle, running down the boss,
knifing friends in the back, off loading decisions, dodging responsibility and pushing their luck!
pi_10465123
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:50 schreef El_Diablo het volgende:

[..]

[iets wat kan spoilen]

zet er nou neer dat er spoilers kenne zijn sommige mensen wille dit nog niet wete
pi_10465182
Ik had vantevoren besloten dat ik de film helemaal top zou vinden, bij deze ...

Wat + punten van de film :

+ FX
+The Twins
+Gevecht van Neo met Agent Smith(s)....
+De scenes van trinity op motor
+ The creator.....
+ Meer humor

Wat - punten :

- Soms te lange dialogen
- Ik wil geen liefdesverhaal van 2 volslagen onbekende!
- Maar heel kort van the Twins genieten
- Toespraak Morpheus had VEEL beter gemoeten

Al met al best een aardige film hoor, niet super, maar ik vermoed, zoals hier allis geopperd, dat je Revolutions ook moet zien, vandaar dat ze ook zo kort na elkaar komen ws.

O en je begrijpt de film zeker niet in 1x, hoop filosofisch gepraat allemaal.....

Punt : 7,8

... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  vrijdag 16 mei 2003 @ 01:59:53 #25
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_10465186
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:51 schreef jdmorpheus het volgende:

[..]

zet er nou neer dat er spoilers kenne zijn sommige mensen wille dit nog niet wete

De mensen die dat nog niet weten hebben de trailer ook nog niet gezien en doen er dus alles aan om spoilers te verkomen, die zullen zeker dit topic over slaan.

Stop met lezen als je bang ben voor spoilers.

Ik vond het iig een goeie film, verhaal was zowiezo ondergeschikt aan de actie, maar als je daar van uit gaat dan zit je zowiezo goed. De film is zeker het herkijken waard, al is het alleen maar omdat er zoveel gebeurt in sommige scenes.
Wat ik wel vind is dat het verhaal beter verdeelt had kunnen worden en niet alles in de laatste 15 minuten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')