En hier weer verder over deze ruige film.
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 16-05-2003 01:41]
Kvond de film best wel tegenvallen. Khad er veel meer van verwacht toen ik de trailer zag . Het was wel de 6,50 waard
quote:Nee.
Op vrijdag 16 mei 2003 01:36 schreef Phenomenom het volgende:
Mag je hier trouwens spoilers posten enzo?
Of je doet het zo:
SPOILER:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
<tekst>
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
/SPOILER
quote:Ruzie in de Bios
Op vrijdag 16 mei 2003 01:36 schreef EminemRulezz het volgende:
Kom ook net terug van de film. Begon pas rond kwart voor 11, was ruzie enzKvond de film best wel tegenvallen. Khad er veel meer van verwacht toen ik de trailer zag
. Het was wel de 6,50 waard
Heb ik nog nooit meegemaakt
quote:sorry
Op vrijdag 16 mei 2003 01:23 schreef NietGroen het volgende:independence day.
Toffe film verhaal ietsjes minder dan in deel1 maar nog steeds heel sterk, maarja wat kon er tegen het Matrixverhaal op.
EN DE ACTIE WAS SMULLEEEEN
quote:Jah er was beetje ruzie want er waren mensen die niet doorschoven zodat er geen stoelen ertussenin vrij kwamen. Vonden ze niet nodig
Op vrijdag 16 mei 2003 01:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat ik maar een kaartje koop voor American Wedding en dan binnensneak bij The Matrix
quote:Beetje Overdreven Actie
Op vrijdag 16 mei 2003 01:38 schreef Fatality het volgende:
Ik ben er geweestToffe film
verhaal ietsjes minder dan in deel1 maar nog steeds heel sterk, maarja wat kon er tegen het Matrixverhaal op.
EN DE ACTIE WAS SMULLEEEEN
quote:hahahahhahahahahahahah zo en nu weer serieus
Op vrijdag 16 mei 2003 01:40 schreef slapstick het volgende:
matrix 1 vond ik kutfilm
vond je twee wel leuk
beetje nep, voor de rest klasse film
quote:Ok, redelijk over de top, en sommige scenes duurden te lang.. maar voor de resst
Op vrijdag 16 mei 2003 01:39 schreef EminemRulezz het volgende:[..]
Beetje Overdreven Actie
Daarnaast vond ik Morpheus tegenvallen. In deel 1 kwam ie met diepzinnige gesprekken met hints en strikvragen, maar nu had ie opeens allemaal duidelijke taal.. dat was ietsminder.
Kga slapen , 4 uur film, meer dan genoeg
bij deze weer: ik moet hem volgens mij eerst 5keer zien voor ik alles snap.
voor de insiders, zonder spoiler weg te geven: ik doel op het gesprek van neo en die ouwe met die witte baard
(wink, wink, nudge, nudge)
Wel mooie speciale effecten
Sommige scenes duurden te lang.
De film had imo een minder goed ritme (tempo, wisseling gevechtscenes / dialoogscenes) als het eerste deel.
Wel fijne avond gehad. Roll on Revolutions.
Waarom => vette FX, maar vooral ook veel denkwerk
Waarom => er worden veel dingen gezegd die ik nog wel een aantal keer moet zien/horen om ze volledig te begrijpen.
Waarom vinden sommige onder ons dit een kutfilm => ze zien niet het grotere geheel, het is namelijk een film die in 2 stukken is verdeeld. Je zou hetzelfde effect krijgen als je The Matrix in 2 delen zou splitsen. In het eerste deel denk je, wat een onzin verhaal, maar in het tweede deel wordt alles duidelijk en blijken vele zaken goed in elkaar te steken en gewoon kloppend te zijn. Dus om Reloaded te begrijpen en te waarderen moet je Revolutions gezien hebben.
Bij de eerste Matrix is het verhaal "kloppend", maar in deel 2 blijven er meer vragen over dan er antwoorden worden gegeven.
quote:ja mee eens vooral:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:46 schreef FastFox het volgende:
Ik werd niet zo overrompeld door het verhaal als het eerste deel. (Tja, wie verwachtte nou niet veel van Reloaded?)Wel mooie speciale effecten
De film had imo een minder goed ritme (tempo, wisseling gevechtscenes / dialoogscenes) als het eerste deel.
Wel fijne avond gehad. Roll on Revolutions.
<MOGELIJKE SPOILER!!!>
wanneer ze party bouwen in zion, en neo ligt trinity te krikken... komop zeg, het was net MTV summer time...
</MOGELIJKE SPOILER!!>
voor de rest de actie was wel over the top, maar het is wel gerechtvaardigd, aangezien ze in the matrix zitten en neo dan alles kan.. toch? (nee geen spoiler, dit is al in deel 1)
quote:-iets wat kan spoilen-
Op vrijdag 16 mei 2003 01:46 schreef FastFox het volgende:
-knip-
-knip-
schaamrood op kaken....
[Dit bericht is gewijzigd door El_Diablo op 16-05-2003 01:54]
quote:zet er nou neer dat er spoilers kenne zijn
Op vrijdag 16 mei 2003 01:50 schreef El_Diablo het volgende:[..]
[iets wat kan spoilen]
Wat + punten van de film :
+ FX
+The Twins
+Gevecht van Neo met Agent Smith(s)....
+De scenes van trinity op motor
+ The creator.....
+ Meer humor
Wat - punten :
- Soms te lange dialogen
- Ik wil geen liefdesverhaal van 2 volslagen onbekende!
- Maar heel kort van the Twins genieten
- Toespraak Morpheus had VEEL beter gemoeten
Al met al best een aardige film hoor, niet super, maar ik vermoed, zoals hier allis geopperd, dat je Revolutions ook moet zien, vandaar dat ze ook zo kort na elkaar komen ws.
O en je begrijpt de film zeker niet in 1x, hoop filosofisch gepraat allemaal.....
Punt : 7,8
quote:De mensen die dat nog niet weten hebben de trailer ook nog niet gezien en doen er dus alles aan om spoilers te verkomen, die zullen zeker dit topic over slaan.
Op vrijdag 16 mei 2003 01:51 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
zet er nou neer dat er spoilers kenne zijn
sommige mensen wille dit nog niet wete
Stop met lezen als je bang ben voor spoilers.
Ik vond het iig een goeie film, verhaal was zowiezo ondergeschikt aan de actie, maar als je daar van uit gaat dan zit je zowiezo goed. De film is zeker het herkijken waard, al is het alleen maar omdat er zoveel gebeurt in sommige scenes.
Wat ik wel vind is dat het verhaal beter verdeelt had kunnen worden en niet alles in de laatste 15 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |