megabus.com vanaf 1 pondquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:04 schreef BOKA het volgende:
Dankje.
Ik hoorde ook iets van een goedkope buslijn, weet iemand misschien hoe die heet?
Verder was ik al van plan om naar London te gaan, kost volgens mij iets van 30 pond voor een retourtje met de trein (1,5 uur), of zijn er goedkopere alternatieven? (ik wil geen 2/3 uur per enkele reis bezig zijn).
Was ook liever naar Newcastle gegaan, maar dat kwam sommige reisgenoten niet goed uit. Hebben dus al Hull geboekt.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Hull is geen reet aan! Ben er 1 keer gweest.
Je kan beter de ferry naar Newcastle pakken (DFDS SEAWAYS) goedkoper en Newcastle is een leuke stad met veel winkels ook....
Anders de trein of bus naar York pakken. Super gezellige stad!![]()
Dat is echt jammer en zeker een tip voor de volgende keer!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:36 schreef Strooper het volgende:
[..]
Was ook liever naar Newcastle gegaan, maar dat kwam sommige reisgenoten niet goed uit. Hebben dus al Hull geboekt.
York zaten we inderdaad al aan te denken. Wat is daar zoal te doen?
anders raad je westminster abbey en harrods ook nog even aan! En natuurlijk buckingham palace niet te vergeten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:09 schreef Traveling_Skippy het volgende:
Haaiii
Ik ben een week in Londen geweest!! Heel erg leuk!! Ik heb een hoop gezien. Vooral LONDON EYE is erg leuk!!. Voor wie niet weet wat dat is: dat is dat mega reuzenrad, 1 rondje duurt 3 kwartier geloof ik!!
London's Dungeon vond ik helemaal nix! Maar das persoonlijk natuurlijk!
Londen is echt een aanrader!!
groetjes
Londen heeft natuurlijk veel meer moois maar dat is puur afhankelijk wat je er komt doen en hoe oud je bent. Zo vond ik harrods bijv. niks speciaals en de St.Paul een stuk indrukwekkender dan de westminster abbey. Buckhim Palace vind ik zelf ook lichtelijk 'overrated'. Oh ja, ik woon in londenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:19 schreef somegirl het volgende:
[..]
anders raad je westminster abbey en harrods ook nog even aan! En natuurlijk buckingham palace niet te vergeten.
zo, hebben we alle hotspots ook weer gehad.
![]()
Fijn dat je het leuk gehad hebt trouwens!
Westkust toevallig aangedaan? Das echt heel erg mooi daar!quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:32 schreef buachaille het volgende:
Zit er aan te denken om in januari één of twee weekjes naar Schotland te gaan om even van de rust te gaan genieten. Waarschijnlijk met DFDS en het liefst onderdak(en) een beejte in de buurt van centraal schotland in beetje in de buurt van Edingburg en Glasgow. Ik neem aan dat er in die tijd geen pak sneeuw ligt van 3 meter hoog maar dat het zo'n 0 tot 5 graden is overdag. Ik zit er aan te denken om er voor die tijd nog even een paar winterbanden onder te leggen maar als het niet echt noodzakelijk is, normaal gesproken rij ik met een snelheid van een 80-jarige, dan doe ik het niet. Iemand enige ervaring?
Portsmouth? Why? Dat vond ik dus echt niet intressant. Maar misschien vind ik het wel normaal omdat vrienden daar wonen. Norwich is toch ook niet veel te doen?quote:Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef Individual het volgende:
London > Dover > Rye > Hastings > Brighton > Portsmouth > Stonehenge > Bath > Bristol > Cardiff > Swansea en Mumbles > Gloucester > Oxford > Cambridge > Norwich > Nottingham > Sheffield > Manchester > Liverpool > Leeds > York.
Oftwel zigzaggend van zuid naar noord.
Ten noorden van York heb je Hadrians Wall, maar achter die muur is er geen beschaving meer dus daar wil je niet heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |