Ik herinner het mij als een levendig havenstadje, waar je je wel een dagje kan vermaken (om dan snel naar Bath of richting Wales door te reizen). Is al iets te lang geleden, maar hoor heb er geen negatieve verhalen over gehoord en kom de stad af en toe tegen als tip om naar toe te gaan maar dat kan natuurlijk ook aan de citymarketig liggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef _Boo_ het volgende:
Klopt, maar ik vind Bristol niet echt een aanrader, jij wel?
Als je bij York naar het treinsation loopt, hebben ze dara een VVV kantoor. Ze hebben daar heeeeeeeeeeeeel veel foldertjes over ghosttours…. Veel verschillende, en ook 1 van de beste. Als je in York ben vergeet dan niet naar York dungeon te gaan…. Is erg leuk… niet echt eng...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand hier misschien een site ofzo met meer uitleg over ghost tours door heel Engeland? Dus dan je van Londen naar York naar Derby ofzo gaat voor de most haunted locations en er ook in verblijft?.
Dat ga ik binnenkort ook ff doen, ochtendje Bath en dan 2daagjes Bristol+Cardiffquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik herinner het mij als een levendig havenstadje, waar je je wel een dagje kan vermaken (om dan snel naar Bath of richting Wales door te reizen).
Vanwaar die haast?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat ga ik binnenkort ook ff doen, ochtendje Bath en dan 2daagjes Bristol+Cardiff![]()
York ben ik twee keer eerder geweest, schijnt een van de meest 'haunted' steden van de UK te zijn. Maar er was eens bij jouw vakantie mijn vakantie of zo een gezin dat naar Engeland ging om allerlei haunted locaties aan te doen, dat leek me wel heel gaaf. Alleen jammer dat je niet meer in Chingle Hall kunt overnachten. Ben nu een beetje aan het google-en naar haunted hotels in London, maar die zijn takkeduur en ik vraag me af of ze echt haunted zijn...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je bij York naar het treinsation loopt, hebben ze dara een VVV kantoor. Ze hebben daar heeeeeeeeeeeeel veel foldertjes over ghosttours…. Veel verschillende, en ook 1 van de beste. Als je in York ben vergeet dan niet naar York dungeon te gaan…. Is erg leuk… niet echt eng...
Hoe het zit met van londen naar york naar derby en overnachten in een Most haunted locations weet ik ook niet. Maar als je wat gevonden heb, dan zou ik het graga ook willen weten...
Bath lijkt me niet zo boeiend met al die Jappen, yanks etc, maar wil ff die Romeinse shit zien. En dan een dikke dag voor Bristol en Bath elk lijkt me genoegquote:
quote:Roman Romp - Bath - Wednesday 21st March 2007
A night where thousands of students descend on the ancient city of Bath, sporting that traditional Roman attire, the toga!
Aston University?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef Erasmusch het volgende:
Daar had ik ook heen gekund op exchange. Ben blij dat ik toch maar voor het pittoreske Birmingham heb gekozen![]()
Ik meen dat de 'standaard' winkeltrip daar bestaat uit een bustocht naar Sheffield. en Sheffield is best aardig om een paar uurtjes rond te lopenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga van Europoort naar Hull met de ferry. We nemen 1 overnachting in Engeland. Welke leuke plaatsen liggen in de buurt? Met winkels... en leuke dingen om te bezoeken? Iemand tips?
we moeten 2 dagen vullen... we willen/hebben 1 overnachting in een leuke plaats dichtbij Hull.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik meen dat de 'standaard' winkeltrip daar bestaat uit een bustocht naar Sheffield. en Sheffield is best aardig om een paar uurtjes rond te lopen
Is dat niet meer dan 1 uur en een kwartier reizen vanaf York?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
Leeds, York, Scarborough?
Is Scarborough leuk? veel winkels?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
Leeds, York, Scarborough?
Lang geleden dat ik er was, maar volgens mij een lange boulevard langs het strand en wat kasteeltjes enzo. Leeds ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is Scarborough leuk? veel winkels?
Voor zover ik me de prijzen in Engeland kan herinneren van mijn tijd daar: een ritje van ongeveer 10 minuten kostte destijds (2003/2004) ongeveer £4. Maar pin me er niet op vast. Het geheugen is wat wazig, omdat ik meestal een taxi nam na een middagje/avondje pubquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vroeg me af of de taxi's in engeland duur zijn?
B&B's zijn letterlijk op elke hoek, vooral in toeristische gebieden. In Cornwall vind je dan ook zonder problemen iets leuks door gewoon rond te kijken. Zeker als je alleen bent (of met z'n tweeen). Met meer kan, afhankelijk van het seizoen, moeilijker worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:56 schreef Rhanna het volgende:
Is het te doen om met de auto naar Engeland te gaan? En hoe kom je aan leuke adresjes voor B&B's?
Ik reis alleen, dus zou het liefst wel een eenpersoonkamertje willen... Ik wil richting Cornwall gaan.
We zijn met z´n tweetjes... we willen niet gaan lopen zoeken naar het hotel... dus wilden we weten hoe duur een taxi isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:42 schreef Erasmusch het volgende:
Taxis zijn hier wel cheap. Bovendien kan je er met 6man in.
Het is 3.1 Km... 4 minuten rijden... dus ben niet veel taxigeld kwijt dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:42 schreef Erasmusch het volgende:
Taxis zijn hier wel cheap. Bovendien kan je er met 6man in.
Zou je mij kunnen vertellen waar je daar meer informatie over kunt vinden? Zou ik graag willen weten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Goed te combineren met Bristol. En als je in de zomer gaat, schijn je daar te kunnen overnachten op boten die je 's nachts door het kanalensysteem naar een andere plek brengen.
Op de website van yorin travel: http://www.rtl.nl/(/reize(...)/bath_narrowboat.xmlquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen vertellen waar je daar meer informatie over kunt vinden? Zou ik graag willen weten.
Thanks. Ik hoef niet verder te googlen want het lijkt me verschikkelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Op de website van yorin travel: http://www.rtl.nl/(/reize(...)/bath_narrowboat.xml
En verder ff googlen op narrow boat of canal boath Bath.
Bath is wel mooi, maar ik was er een week en dat was iets te veel van 't goeiequote:Op zondag 16 maart 2008 14:33 schreef Wokkel1982 het volgende:
Mijn lijstje:
- Bath
- Bristol en omgeving
- Bury St. Edmunds + de rest van Suffolk
- Canterbury
- Swansea
- London
- Dover
- De rest van Zuid-Wales
Prachtige natuur
Een paar pond, niet zo bar veel volgens mij.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef Omnifacer het volgende:
Wat ksot het bijvoorbeeld om van Liverpool naar Manchester te gaan, met de trein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |