abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 23:22:21 #101
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_36510165
Toen ik nog in NL woonde nam ik vaak sigaretten mee... Toen ik ff in Turkije op vakantie was kocht ik 2 sloffen voor 25e ofzo en verkocht ze voor 50 quid
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:07:36 #102
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_36517912
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 03:27 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Controleren ze op dat soort dingen als je de boot of trein afkomt?
Volgens mij is de controle best wel streng ja, maar dat is meer voor vrachtwagens en bussen ivm illegalen!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 5 april 2006 @ 13:56:42 #103
24606 edsuit
kind of blue
pi_36672297
Vorig jaar had mijn vader een Amerikaan en een Australier op bezoek. Die hadden het gestoorde idee om in 1 dag heen en weer naar Engeland te gaan, met Londen als bestemming. Zo gezegd, zo gedaan. Uiteindelijk zijn we iets van 3 uur in Londen geweest. Ik was uberhaupt nog nooit in Engeland geweest, dus het was wel erg leuk om een korte indruk te krijgen. Hier kun je een kort verslag (in het Engels) + foto's vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door edsuit op 05-04-2006 14:08:52 ]
pi_43444631
Ik heb geen idee waar ik allemaal geweest ben . Londen, Cambridge, Canterbury, York, Bath, Bristol, Glastonbury, Reading (eventjes), en allerlei gehuchten met een ruïne enzo . En plaatsjes waar ik de naam niet van weet . Waar Lawrence Sterne woonde enzo.
En in Schotland alleen in Edinburgh en Melrose.
Tap tap tap
  woensdag 13 december 2006 @ 23:38:21 #105
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_44411815
Weet iemand of Liverpool, York, Blackpool en Manchester leuke steden zijn, en wat er zoal te beleven is?
pi_44412176
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef RuutR het volgende:
Weet iemand of Liverpool, York, Blackpool en Manchester leuke steden zijn, en wat er zoal te beleven is?
Liverpool is een leuke middelgrote stad, waar je als je muziekliefhebber bent zeker een keer moet zijn geweest in je leven. Genoeg te beleven voor een weekendje.

Manchester is een stukje groter. Een aantal bijzondere musea en ook een groot winkelcentrum. Zeker een aanrader om eens wat anders te zien van Engeland dan London. Zie ook: Manchester
pi_44417281
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef RuutR het volgende:
York Heeel erg gezellig, veel winkels... York Dungeon Ghost tours... heel veel. Musea.... super!

YORK
  donderdag 14 december 2006 @ 10:48:46 #108
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_44418869
Ah okee.

wat is eigelijk goedkoper als je een beetje wil touren in UK?

Met de boot naar Hull of met het vliegtuig naar Manchester of Liverpool?

We willen dus een tourtje maken met wat leuke steden en dan wat pretparken erbij: Drayton Manor (Vlakbij Birmingham), Alton Towers (tussen Birmingham en Manchester) en Blackpool Pleasure Beach (Blackpool) en dan nog een paar dagen Blackpool

En weet iemand toevallig wat de voordeligste autoverhuur bedrijven zijn in the UK (ik heb bij Hertz, Europcar en Easy Car gekeken maar die kwamen ongeveer allemaal op de zelfde prijs uit)
pi_44418956
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:48 schreef RuutR het volgende:
Ah okee.

wat is eigelijk goedkoper als je een beetje wil touren in UK?

Met de boot naar Hull of met het vliegtuig naar Manchester of Liverpool?
Vliegen naar Manchester of Leeds is zeer goedkoop met www.jet2.com en met www.easyjet.com naar Liverpool hoeft ook niet veel te kosten, mits je tijdig boekt. Anders nog www.bmibaby.com naar Nottingham, de stad van Robin Hood. Is ook leuk als je nog door de Midlands wil rijden
pi_44420106
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

York Heeel erg gezellig, veel winkels... York Dungeon Ghost tours... heel veel. Musea.... super!

YORK
Jaaaaaa York .
Vooral die ene ghost tour met die knappe man .
Tap tap tap
pi_45161856
Iemand die meer weet over prepaid bellen in Engeland?
pi_45162059
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:30 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand die meer weet over prepaid bellen in Engeland?
Bellen met je NL'se prepaid in Engeland of dat er prepaid paketten bestaan in Engeland?

Dat laatste heet pay-as-you-go en kun je vinden op bijvoorbeeld www.dixons.co.uk of www.vodafone.co.uk
pi_45162199
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Bellen met je NL'se prepaid in Engeland of dat er prepaid paketten bestaan in Engeland?
Dat laatste. Ik ga een paar maanden naar de UK en een abo is voor minimaal 12mnd, dus is prepaid de enige optie Voor gebruik binnen Engeland dus

edit: daar zijn de meesten inc telefoon. Ik moet zeg maar zo'n sim-only hebben
pi_45163200
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:36 schreef Erasmusch het volgende:
edit: daar zijn de meesten inc telefoon. Ik moet zeg maar zo'n sim-only hebben
=> https://www.v-store.co.uk/index.cfm?go=checkout.freesims gratis simkaart, moet je dan zelf nog wat minuten of sms'jes bij kopen
pi_45164441
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:55 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

=> https://www.v-store.co.uk/index.cfm?go=checkout.freesims gratis simkaart, moet je dan zelf nog wat minuten of sms'jes bij kopen
tnx, vodafone zal alleen wel 1 vd duurderen zijn. Ik vraag wel ff rond als ik daar ben
  maandag 8 januari 2007 @ 23:55:14 #116
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45165357
Ik had/heb Orange UK 'pay as you go', erg handig! Je koopt een simkaartje voor nog geen GBP10 en dan vraag je om een 'top up card'. Dat is een soort bankpasje die aan je account vast zit; je kan dan overal naar van die kleine kiosken (waar ze travelcards verkopen) en dan geef je ze 10 pond cash en 5min. later heb je automatisch weer credit! Kan trouwenso ook in een geldautomaat.
Deze cards kan je ook bij de kiosk halen en je moet dan ff Orange bellen om hem in te stellen geloof ik. (Tijd geleden voor mij al hehe)
Op een gegeven moment had ik hem zelfs op mijn credit card ingesteld; kon ik een gratis nummer bellen en via een menu geld erop gooien! Ideaal!

Ga je een bankrekening regelen? If so, veel succes! (duurde bij mij een maand...)
pi_45165614
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:55 schreef Public_NME het volgende:
Ik had/heb Orange UK 'pay as you go', erg handig! Je koopt een simkaartje voor nog geen GBP10 en dan vraag je om een 'top up card'. Dat is een soort bankpasje die aan je account
Je bedoelt gewoon aan je sim?
quote:
vast zit; je kan dan overal naar van die kleine kiosken (waar ze travelcards verkopen) en dan geef je ze 10 pond cash en 5min. later heb je automatisch weer credit! Kan trouwenso ook in een geldautomaat.
Deze cards kan je ook bij de kiosk halen en je moet dan ff Orange bellen om hem in te stellen geloof ik. (Tijd geleden voor mij al hehe)
Op een gegeven moment had ik hem zelfs op mijn credit card ingesteld; kon ik een gratis nummer bellen en via een menu geld erop gooien! Ideaal!
Tnx, zal wel zoiets worden dan
quote:
Ga je een bankrekening regelen? If so, veel succes! (duurde bij mij een maand...)
Nee, daar was ik al voor gewaarschuwd. zal wel alles met creditcard en giropasje doen
Op gwk.nl staat de pond op 1.39, is het slimmer om daar vast een paar honderd om te wisselen?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:06:59 #118
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45170701
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:04 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

[quote]Je bedoelt gewoon aan je sim?
Ja, je krijgt zo'n pasje en dan moet je hem attachen aan je IMEI code geloof ik. (Orange bellen, maar dat leggen ze allemaal uit)
quote:
Nee, daar was ik al voor gewaarschuwd. zal wel alles met creditcard en giropasje doen
Op gwk.nl staat de pond op 1.39, is het slimmer om daar vast een paar honderd om te wisselen?
1,39 is op zich vrij gunstig! Weet alleen niet wat de fee van GWK is? Als je verwacht dat de koers niet gaat stijgen kan je misschien beter pinnen in de UK zelf. (ff kijken wat je pinkosten zijn!)
pi_45170868
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:06 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja, je krijgt zo'n pasje en dan moet je hem attachen aan je IMEI code geloof ik. (Orange bellen, maar dat leggen ze allemaal uit)
[..]
OK, die IMEI moet ik dan maar ff opzoeken
quote:
1,39 is op zich vrij gunstig! Weet alleen niet wat de fee van GWK is? Als je verwacht dat de koers niet gaat stijgen kan je misschien beter pinnen in de UK zelf. (ff kijken wat je pinkosten zijn!)
Op andere sites staat ie rond de 1.48. Met pinnen in buitenland kreeg ik laatst een hele andere koers dan op GWK stond, plus die paar ¤ fees.

edit: ik zie het al. Die joden gebruiken een andere exchange rate voor hun koersconverter dan de "GWK Travelex wisselkoersen geldig op: dinsdag 9 januari 2007"
pi_45172385
De koers snap ik ook niet helemaal, maar ik ga iig nooit omwisselen bij het GWK, ik pin wel in Engeland. Bij het GWK ben ik meer kwijt dan wanneer ik pin, en daar komen ook nog transactiekosten bij en toch is het goedkoper . Bij het GWK kreeg ik voor ¤90 bijvoorbeeld 55pond en uit de pinautomaat 60pond. Vond ik toch best een groot verschil, vooral als je grotere bedragen gaat pinnen.
Tap tap tap
pi_45175593
Ja idd, ik pin daar wel gewoon.
Iemand nog tips voor omgeving Birmingham?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:00:28 #122
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_45177843
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:40 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand nog tips voor omgeving Birmingham?
Ja het station van Birmingham Newstreet waar je de Virgin trein naar London kan pakken!
reset
pi_45177997
Ik ben voor werk vorig jaar een aantal maal in Bournemouth geweest. Ook een erg leuke stad waar veel te bleven is voor studenten. In Engeland ook wel zo'n beetje het epicentrum voor taalscholen. Erg de moeite waard.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:09:25 #124
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45178111
ik heb een Engelse vriendin die woont in Notthingham.

1 tip ga nooit naar Meadow hall in Sheffield als man zijnde, dat ding is mahousive
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:28:42 #125
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45184995
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:17 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

OK, die IMEI moet ik dan maar ff opzoeken
[..]
Hmm... ik zit net te denken, volgens mij is het je IMEI niet, maar een code op de envelop van je simkaart (die je gekocht hebt). Dacht dat het de IMEI was, maar IMEI is van je telefoon
Dus gewoon langs een kiosk gaan waar ze pre-paid kaartjes verkopen en dan komt alles goed.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:44:05 #126
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_45185566
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Hmm... ik zit net te denken, volgens mij is het je IMEI niet, maar een code op de envelop van je simkaart (die je gekocht hebt). Dacht dat het de IMEI was, maar IMEI is van je telefoon
Dus gewoon langs een kiosk gaan waar ze pre-paid kaartjes verkopen en dan komt alles goed.
Ja idd je IMEI heeft er niets mee te maken; dat is het 'framenummer' van je telefoon. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je telefoon niet geblokkeerd is op je NL netwerk. (subsidized) Als dat wel zo is ga dan ff langs de GSM turk om het eraf te halen. (is volledig legaal nu ook)

Pre-paid sim kopen en credit opladen (kras kaartje) is hier heel makkelijk; het kaartje kan je vanaf £5 kopen (Virgin), maar het beste netwerk is Vodafone.
reset
pi_45509552
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:00 schreef Individual het volgende:

[..]

Ja het station van Birmingham Newstreet waar je de Virgin trein naar London kan pakken!
Zoiets had ik al verwacht Wil idd wel een paar andere steden meepakken hiero, maar Birmingham valt nog wel mee. Bepaalde stukkies dan.
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:05 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ben voor werk vorig jaar een aantal maal in Bournemouth geweest. Ook een erg leuke stad waar veel te bleven is voor studenten. In Engeland ook wel zo'n beetje het epicentrum voor taalscholen. Erg de moeite waard.
Zag dat ik de trein voor 1pond naar Bournemouth/Southampton kan pakken
pi_45666587
Ik zag er niet zo snel een topic over staan.
Mijn plannen zijn om samen met een goede vriendin te gaan trekken door deze landen. Nu heb ik het al een paar keer eerder gedaan, met Interrail wel te verstaan. Alleen nu hoor ik dat de treinen niet al te veilig zijn, en dat je beter kan reizen per bus door GB + Ierland. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee, en kan mij iets vertellen hoe anders te reizen door deze landen?

Alvast bedankt.
The best antique is an old friend.
pi_45667323
Hoezo zouden de treinen niet al te veilig zijn?
Ik heb, in mijn tijd in GB en Ierland, regelmatig met de trein gereisd, en heb er geen problemen mee ondervonden.
Per bus kun je in Ierland redelijk uit de voeten. Zie ook http://www.buseireann.ie/site/home/.
Wij zijn per bus van Letterkenny naar Dublin gereisd na een weekendje Donegal. De auto waarmee we gingen gaf de geest toen we 100 meter op de terugweg waren
Je moet edoch niet verwachten dat je in alle kleine gehuchten komt komen per bus.
In Dublin heb je Dublin Bus (http://www.dublinbus.ie/home/). Ja, er staat een timetable op de site. Nee, daar moet je niet echt naar kijken. Ze komen en gaan een beetje naar eigen goeddunken. Maar dat is dus voor Dublin en nabije omgeving.
In GB heb ik geen ervaring met bussen, anders dan een spontane lokale bus.

Het beste vind ik nog altijd: autootje huren! Dan kun je overal naartoe, ook naar de afgelegen gebieden die vaak ERG mooi zijn.
In Ierland en Schotland heb ik regelmatig een autootje gehuurd voor een weekje of een weekendje.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_45667802
Bedankt voor de links en het advies.
Dus inprincipe kan je met de trein (Interrail) daar ook goed reizen?
The best antique is an old friend.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:08:54 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_45668111
Hmm, wil naar Schotland dit jaar, maar eens inzien...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_45669844
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:57 schreef Flowerpower_ het volgende:
Bedankt voor de links en het advies.
Dus inprincipe kan je met de trein (Interrail) daar ook goed reizen?
Ja hoor, lijkt me geen probleem.
Het is echter, zoals ik al zei: je komt niet op alle afgelegen plekjes.
En het is wel handig een timetable bij je hebben (uiteraard).
En gedetailleerde landkaarten, voor als je eens wilt hiken ofzo.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_45684514
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het is echter, zoals ik al zei: je komt niet op alle afgelegen plekjes.
Liften is wel een mogelijkheid. Leer je ook nog de locals kennen. Maar niet ideaal voor 2 dames dacht ik zo..

Ik zit ook met mn vriendin te brainstormen om dit van de zomer te doen. Alleen is GB zo ongelofelijk duur. En scandinavie lijkt ons ook erg gaaf!
  zaterdag 27 januari 2007 @ 12:43:51 #134
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_45722722
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:52 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik zit ook met mn vriendin te brainstormen om dit van de zomer te doen. Alleen is GB zo ongelofelijk duur. En scandinavie lijkt ons ook erg gaaf!
Ja want Scandinavie is natuurlijk ook erg goedkoop!

OT: Waarom zou de trein hier gevaarlijk zijn? (voor je budget misschien als je geen kaartjes vantevoren hebt)
reset
pi_45724519
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:43 schreef Individual het volgende:
OT: Waarom zou de trein hier gevaarlijk zijn? (voor je budget misschien als je geen kaartjes vantevoren hebt)
Daarom dus Interrail
pi_45724589
Ik vond die lange afstandsbussen wel prima, zowel in Ierland (Dublin-Donegal is iets van 4 a 5 uur ofzo, Dublin-Galway 3 uur of zoiets) als in de UK. Ook omdat de trein in de UK tyfusduur is. Je kunt een pas kopen om een bepaald aantal dagen met de bus te reizen, die dagen hoeven niet aaneengesloten te zijn. Wel van tevoren je kaartje kopen voor een bepaalde rit, anders heb je kans dat ie vol zit.
pi_45785704
Ik zou in Ierland er toch echt rekening mee houden dat je nauwelijks met de trein zal kunnen reizen.
Er zijn nog maar weinig spoorlijnen in het land, en veel diensten zijn erg onregelmatig. Als er een trein is is het wel aan te raden, maar in de praktijk zul je toch meestal op de bus zijn aangewezen.

Mijn ervaring is dat je met de bus overal kan komen; de grotere plaatsen komen meerdere bussen per dag, de kleine gehuchten wat minder maar bijna overal komt toch een bus; sommige stops moet je wel van te voren aangeven! Als de chauffeur namelijk weet dat er mensen meewillen rijdt hij een klein stukje om om die extra stop mee te nemen....

Lange afstandsbussen zijn ook behoorlijk betrouwbaar, uiteraard zullen ze niet tot op de minuut op tijd zijn maar ik heb zelden meer dan tien minuten moeten wachten. Ook hoef je niet bang te zijn dat ze vol zitten; desnoods huren ze ter plekke een touringcar bij (heb ik zelf meegemaakt).
pi_45800705
Het centrale UK topic is: Engeland

Deze topics worden samengevoegd.
pi_45807048
Deze topics zijn nu samengevoegd.

MyAT-kickje
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:52:30 #140
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_46082472
Weet iemand op welke site ik een jeugdherberg of goedkoop hostel in Newcastle kan boeken?

Van de site van de Britse YHA word ik ook niet echt veel wijzer (of ze moeten nu al volgeboekt zijn voor eind juni )
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:02:12 #141
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_46082802
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef DutchTrain het volgende:
Het centrale UK topic is: Engeland

Deze topics worden samengevoegd.
En wat vinden de Schotten, Noord-Ieren en Welsh dat ze nu allemaal 'Engeland' heten?
reset
pi_46084895
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef RuutR het volgende:
Weet iemand op welke site ik een jeugdherberg of goedkoop hostel in Newcastle kan boeken?

Van de site van de Britse YHA word ik ook niet echt veel wijzer (of ze moeten nu al volgeboekt zijn voor eind juni )
hhoelang wil je? En hoe ga je naar Newcastle?
pi_46084996
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:14 schreef Flowerpower_ het volgende:
Ik zag er niet zo snel een topic over staan.
Mijn plannen zijn om samen met een goede vriendin te gaan trekken door deze landen. Nu heb ik het al een paar keer eerder gedaan, met Interrail wel te verstaan. Alleen nu hoor ik dat de treinen niet al te veilig zijn, en dat je beter kan reizen per bus door GB + Ierland. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee, en kan mij iets vertellen hoe anders te reizen door deze landen?

Alvast bedankt.
De treinen zijn soms nog wel beter dan in nederland... vind ik dan!

EN in de meeste (of zelfs alle) kan je internetten! Er zit een aansluitin IN de trein bij elke plaats
  donderdag 8 februari 2007 @ 00:09:54 #144
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46091453
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:02 schreef Individual het volgende:

[..]

En wat vinden de Schotten, Noord-Ieren en Welsh dat ze nu allemaal 'Engeland' heten?
Heibel in het hok!

Ow en ik wilde nog even wat vragen, mijn vriendin heeft een vakantie gewonnen.
Nu een paar nachten ergens in de UK verblijven, iemand leuke ideeen? Zij komt dus uit notthingham dus eastmidlands valt af
pi_46096001
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 00:09 schreef Grimm het volgende:
Nu een paar nachten ergens in de UK verblijven, iemand leuke ideeen? Zij komt dus uit notthingham dus eastmidlands valt af
Gefeliciteerd
Ik zou zeggen: Edinburgh. Erg mooie stad en genoeg te doen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 10:52:18 #146
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46098629
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Ik zou zeggen: Edinburgh. Erg mooie stad en genoeg te doen.
Zijn we al geweest! sorry die had ik er ook bij moeten zetten ja
pi_46098906
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:52 schreef Grimm het volgende:

[..]

Zijn we al geweest! sorry die had ik er ook bij moeten zetten ja
Glasgow dan?
pi_46099242
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 00:09 schreef Grimm het volgende:

[..]

Heibel in het hok!

Hoeveel nachten?
Bath (en omgeving) is leuk als je iets gemoedelijks zoekt.

pi_46100108
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:13 schreef _Boo_ het volgende:

Bath (en omgeving) is leuk als je iets gemoedelijks zoekt.
Goed te combineren met Bristol. En als je in de zomer gaat, schijn je daar te kunnen overnachten op boten die je 's nachts door het kanalensysteem naar een andere plek brengen.

Ook leuk zijn Liverpool en Manchester, zeker als je muziekliefhebber bent
pi_46100163
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:41 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Goed te combineren met Bristol. En als je in de zomer gaat, schijn je daar te kunnen overnachten op boten die je 's nachts door het kanalensysteem naar een andere plek brengen.
Klopt, maar ik vind Bristol niet echt een aanrader, jij wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')