Ben er nog steeds niet overheen en mijn vrouw ook niet!
Helaas ga ik vanmiddag in dit heerlijke weer vakkenvullen. .
Alleen omdat ik gisteren geen huiswerk heb gemaakt (lukte gewoon niet...) moet ik dat dus vandaag nog doen...
Maar vanavond zie ik m'n lieffie weer
*zucht*
quote:Hoe doe je die 2 dingen tegelijk?
Op donderdag 8 mei 2003 13:42 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me verdrietig, maar wel heel goed.
quote:Soms kan verdriet heel goed zijn. Als er iets uit moet.
Op donderdag 8 mei 2003 13:51 schreef brazen het volgende:[..]
Hoe doe je die 2 dingen tegelijk?
Nu nog effe lamballen op de uni, is hier geen zak te doen
quote:Leren is kut, niet aan beginnen, ga maar iets leuks doen
Op donderdag 8 mei 2003 14:08 schreef eMAeRCe het volgende:
kut want ik moet leren
In de liefde .. bleek zij al een vriend te hebben. zij maakte wel toespellingen maar .. door de tijd .. ben ik 'r kwijt :S .. "Liefde" die ik kreeg was van mijn kat Lambiek, maar helaas is hij overleden paar weken geleden.
Qua werk . .kan al anderhalf jaar geen baan vinden. Heb natuurlijk wel wat gefreelanced hier en daar.
Ik heb me wel eens beter gevoeld.
voel ik me eigenlijk wel goed en misschien word ik toch wel gek op iemand, geeft wel een leuk gevoel
En nu moet ik nog huiswerk maken ook
gewoon even niet...even niks doen..waarom nou?
en maar hopen dat het rustig blijft vanavond. Geweldig team van ons zal de spanning wel weer te snijden zijn...:r
ben in slaap gevallen met mn Griekse boeken en ben nog steeds moe..
heb nog geen avond-eten gehaald, en denk dat ik dat ook maar niet ga doen.. heb nog wel wat stokbrood liggen...
blergh..
voel me alleen...
quote:Je mag me altijd bellen he, lieverd..
Op donderdag 8 mei 2003 16:20 schreef Faithy het volgende:
voel me alleen...
quote:Niemand weet het beter dan jou. Niemand weet precies wat jij denkt of voelt. Niemand is helderziend paranormaal begaafd en kan in jou kijken.
Op donderdag 8 mei 2003 16:25 schreef miss_bleu het volgende:
Iedereen weet het beter dan ik, Iedereen schijnt ook precies te weten wat ik denk of voel, Iedereen kan van mijn part nu de boom in
quote:doe je wel een beetje aan je zelf denken
Op donderdag 8 mei 2003 16:31 schreef _Lynne_ het volgende:
Druk druk druk in mijn hoofd.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 16:35 schreef Plokky het volgende:[..]
doe je wel een beetje aan je zelf denken
KNUF
quote:met je moeder?
Op donderdag 8 mei 2003 17:17 schreef Fogerty het volgende:
Ik denk werkelijk dat ik liever nog het allerslechtste nieuws had gekregen dan WEER de mededeling dat ze het allemaal nog niet weten en het nog even willen aankijken tot juli. Godverdetering zeg
Sterkte..
Ikzelf: ik wil huilen, gillen, schreeuwen: "Help me dan. verdomme"...
Ik voel me verdrietig, lelijk, stom, machteloos..
Klein minpuntje: heb gisteren en vandaag te veel in de zon gezeten. Heb daardoor beetje last van hartkloppingen. Even aankijken hoe zich dat ontwikkelt.
quote:Jee...
Op donderdag 8 mei 2003 17:17 schreef Fogerty het volgende:
Ik denk werkelijk dat ik liever nog het allerslechtste nieuws had gekregen dan WEER de mededeling dat ze het allemaal nog niet weten en het nog even willen aankijken tot juli. Godverdetering zeg
quote:Ik kanker nog even verder alvorens in bed te kruipen
Op donderdag 8 mei 2003 17:31 schreef Moonah het volgende:
Jee...
Alweer zo vaag?
quote:Ja.. je hebt zeker gelijk..
Op donderdag 8 mei 2003 17:39 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ik kanker nog even verder alvorens in bed te kruipen
: je zou het effect van de medicijnen na 2 maanden in het bloed moeten kunnen zien. Na 2 maanden was er geen effect te zien. Maar voor de zekerheid wilden ze het nog even een maand aankijken. Als ze dan nu een maand later nog steeds niks zien, DAN WERKEN ZE TOCH NIET? Of ben ik nou gek?
Ik zou zeggen probeer eens wat anders ipv nog tot juli op deze zinloze weg verder te gaan. Maar wie ben ik
Kunnen jullie dat niet aan de arts vragen?
quote:Nee hoor. Ik denk dat je frustratie heel legitiem is. Machteloosheid. Truste!
Op donderdag 8 mei 2003 17:39 schreef Fogerty het volgende:
Of ben ik nou gek?
quote:Heb je goede aas bij je dan?
Op donderdag 8 mei 2003 18:01 schreef Faithy het volgende:
euhm...moe maar ga zo zwemmen en kijken of mn 'prooi' vandaag vangbaar is
![]()
quote:Nu pas, was 'ie je vergeten
Op donderdag 8 mei 2003 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me fijn
Heb een mooi verjaardagscadeau van mijn vriendje gehad
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me fijn
Heb een mooi verjaardagscadeau van mijn vriendje gehad
quote:We waren blut
Op donderdag 8 mei 2003 18:21 schreef Princessa het volgende:[..]
Nu pas, was 'ie je vergeten
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 08-05-2003 19:03]
quote:Die pootjes,
Op donderdag 8 mei 2003 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
spreitje
Ontopic: hartje is weer okee, .
Toen strax in nijmegen op terras was ook erg leuk
Sommige reacties laten de keerzijde van de medaille zien.
Voel me dus ff wat beter nu. En niet idioot alsof ik de enige ben.
Mijn dagboek is ook niet meer echt nuttig, steeds minder zin om te schrijven/typen.
Toch maar poging doen om iets anders te verzinnen.
quote:Gooi het op Fok
Op donderdag 8 mei 2003 21:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beetje dolgedraaid doordat ik mijn gedachten en belevenissen al een jaar of 2 niet meer echt aan iemand kwijt kan en daar merk ik steeds vaker vervelende consequenties van (dingen niet los kunnen laten).Mijn dagboek is ook niet meer echt nuttig, steeds minder zin om te schrijven/typen.
Toch maar poging doen om iets anders te verzinnen.
Krijg je altijd reacties waar je wat aan kunt hebben Niet alles natuurlijk maar er zijn altijd mensen die de snoer of snaar of wat dan ook wel raken.
op school voel ik me goed... daar word ik afgeleid van mijn zorgen en twijfels enzo
maar als ik weer thuis ben ga ik weer piekeren enzo...
raar...
wees gegroet
dat somt het wel zo'n beetje op
al met al niet slecht.
die is al sinds vanmiddag 12 uur ofsow weg... en die is nog steeds niet terug, terwijl hij altijd wel om het uur terug komt
zo nog maar even roepen buiten...
quote:"Dwaaaarrelll eeetuuhhh"
Op donderdag 8 mei 2003 22:56 schreef Faithy het volgende:
maak me wel zorgen om Dwarrel, de kat..die is al sinds vanmiddag 12 uur ofsow weg... en die is nog steeds niet terug, terwijl hij altijd wel om het uur terug komt
zo nog maar even roepen buiten...
quote:*stil*
Op donderdag 8 mei 2003 22:47 schreef dwerg het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd, was mijn hoofd een kolkende grauwe massa, omringd door donderwolken en bliksem. Vanavond zag ik in de koude donkere poolnacht plotseling in de verte een klein huisje staan. Uit één van de raampjes scheen nog licht. En nu maar hopen dat ik het red voordat de sneeuwstorm losbarst, en ik het huis weer uit het zicht verlies.
had smsje gestuurd met iets als: ik vind je lief, en wilde even welterusten zeggen...
en toen kreeg ik terug:
"van hetzelfde xxx W."
is dat nou echt jongesachtig of is dat gewoon een verkapte rot toch op...
dacht echt dat hij mij ook leuk vond, nou jah, dat is gewoon merkbaar ensow...
blergh..
net antibiotica geslikt... lang leve opgezette amandelen stikte dr in, moest bijna overgeven... man, dat deed pijn
en ik moet nu nog 3 andere (kleinere) pilletjes slikken HOE???
quote:Ja heb ik sinds een paar weken ook..
Op vrijdag 9 mei 2003 00:21 schreef miss_bleu het volgende:stemming. Ik zit gewoon niet lekker in me vel ofzo
moet maar aan morgen denken maar dat is wel heel moeilijk nu...
.. wel een beetje trots trouwens. Ik heb niet gesneden. en om hulp geroepen. .. En das bijzonder voor mijn doen
....
Morgen zal wel ff AU zijn vanwege weinig slaap .
*heeft het "kruip in een hoekje en kom er voor de rest van de dag niet meer uit" gevoel
Mijn vader is vandaag 60 geworden, dus gisteravond veel te lang doorgezakt. We hebben dit weekend pas een feestje, maar ik vond het sowieso wel erg gezellig om met mijn vader aan de vooravond van zijn 60ste door te zakken (met wodka-martini's ). Ik voel het nu nog in mijn hoofd
Ach, ik weet in ieder geval van wie ik die liefde voor een borrel heb
. Een drankje was ook wel op zijn plaats, gezien de dingen die in het verleden gebeurd zijn. Na een hartaanval en een tumor in zijn hoofd was het niet altijd zeker dat hij zijn zestigste zou halen. Maar mijn pa is
Verder beetje zenuwachtig voor vanavond. Maardat zal vast wel goed gaan. Ben benieuwd hoe ze er uit ziet, misschien is "blind-date" wel iets te letterlijk genomen en gaat ze met telkens prikken met een stok
Maar goed, who cares: Bruce was geweldig.
Straks denk ik toch maar weer Riagg bellen. Na intakegesprek geen afspraak meer gehad, en zij bellen niet. Ik vond het eigenlijk wel een makkelijke manier om er weer vanaf te komen, maar zo af en toe (op de slechte momenten) realiseer ik me dan weer dat er dan nog steeds niks verandert...
quote:Ik ook. Echt megadiep geslapen,
Op vrijdag 9 mei 2003 09:10 schreef -Artemis- het volgende:
Compleet in coma geweest vannacht
quote:Cheer up, je hebt nog een gezellig weekend voor de boeg en daarna valt het ongetwijfeld mee
Op vrijdag 9 mei 2003 11:15 schreef Barb het volgende:[..]
Ik ook. Echt megadiep geslapen,
>
Wel heel kut gedroomd over mijn werk, waardoor ik net met een rotgevoel wakker werd. Ik wil echt niet dat mijn vakantie over is,.
Ik voel me vreemd, heen en weer geslingerd tussen teleurstelling en berusting.
*help*
Heb er nu alweer bijna spijt van, maar da's eigenlijk alleen maar omdat ik bang ben voor wat komen gaat...
Gelukkig vanavond weer een knuffel van m'n lieffie, kan ik wel weer gebruiken
quote:Wordt dat het eerste bezoek aan het riagg voor jou
Op vrijdag 9 mei 2003 11:40 schreef Sterretje het volgende:
Net Riagg gebeld dus, degene die ik moest hebben was er niet, dus die belt me straks terug*help*
Heb er nu alweer bijna spijt van, maar da's eigenlijk alleen maar omdat ik bang ben voor wat komen gaat...
Gelukkig vanavond weer een knuffel van m'n lieffie, kan ik wel weer gebruiken
quote:Nee heb intake gesprekken enzow gehad, en een gesprek met een psychiater daar. Maar toen had ik geen volgende afspraak nog, en zij belden niet. En ik dus nu uiteindelijk... (laatste afspraak was 3 weken geleden ofzow)
Op vrijdag 9 mei 2003 11:52 schreef Levensgenieter het volgende:Wordt dat het eerste bezoek aan het riagg voor jou
quote:Er is een topic over hulpverlening hier. Daar heb ik zelf ook wat in geschreven en daar ga ik straks nog wat inschrijven. Hier geef ik geen eigen ervaringen meer want dat is offtopic
Op vrijdag 9 mei 2003 12:06 schreef Sterretje het volgende:[..]
Nee heb intake gesprekken enzow gehad, en een gesprek met een psychiater daar. Maar toen had ik geen volgende afspraak nog, en zij belden niet. En ik dus nu uiteindelijk... (laatste afspraak was 3 weken geleden ofzow)
Maar weet dus nog niet wat voor behandelingsplan zij willen voorstellen. Zeg maar het 'echte werk' zou nu moeten gaan beginnen dan...
Centraal hulpverlening topic staat wel van alles in.
ontopic dan maar ff:
Voel me goed
Vanmiddag m'n excuses aanbieden aan een meisje... Zenuwachtig dus ook wel een beetje...
quote:Niet als mijn droom werkelijheid wordt,
Op vrijdag 9 mei 2003 11:18 schreef Ripley het volgende:
Cheer up, je hebt nog een gezellig weekend voor de boeg en daarna valt het ongetwijfeld mee
Maar rotgevoel is al weer gezakt hoor, .
nou nog proberen iets binnen te krijgen
quote:*knuffel* ik hoop echt dat je geen pfeiffer hebt...
Op vrijdag 9 mei 2003 13:13 schreef Yuki het volgende:
naar dokter geweest. mag stoppen met smerige antibiotica, en heb bloed af laten nemen voor onderzoek naar ziekte van pfeiffer (kan bijna niets anders zijn)
nou nog proberen iets binnen te krijgen
ontopic:
ik heb de psych gesproken, kan pas rond de zomervakantie daar terecht, maar kan ondertussen wel langs de huisarts om antidepressiva te halen.. nee daar zit ik op te wachten.. ik zit nu ook te twijfelen of ik wel DAAR hulp wil.. ik wil goede hulp, en die kan ik daar niet krijgen denk ik...
*ril*
en boos op een vriend die gewoon niet gebeld heeft >:(
Echt een klotestreek...
Maarjah...
vanavond om 19.50 even autorijlessen en kijken of er nog mensen willen catannen... of blufpokeren ofzo..
quote:Wacht het dan nog ff af, het hoeft toch niet allemaal snel snel, misschien dat jullie wel zo rustig naar elkaar toegroeien, je merkt 't vanzelf
Op vrijdag 9 mei 2003 14:01 schreef Faithy het volgende:
nog steedsmaar ik weet nog steeds niet of het wel wederzijds is....
*ril*
Ik voel me overigens super. Vanmorgen op mijn stageplek voor volgend jaar geweest en het was echt helemaal top. Ik ben enthousiast en zij ook! Nu ff wat huiswerk maken, morgen weekend en dan naar vriendje .
quote:Wat is dat nou, dat Catan?
Op vrijdag 9 mei 2003 14:01 schreef Faithy het volgende:
nog steedsmaar ik weet nog steeds niet of het wel wederzijds is....
*ril*
en boos op een vriend die gewoon niet gebeld heeft >:(
Echt een klotestreek...Maarjah...
vanavond om 19.50 even autorijlessen
en kijken of er nog mensen willen catannen... of blufpokeren ofzo..
[Dit bericht is gewijzigd door _Go_With_The_Flow_ op 09-05-2003 14:58]
Verder lekker lang in bed gebleven met mijn man , ben lekker ontspannen en uitgerust
Potverdorie, wat lief. .
. Doet een mens goed!
Verder ben ik moe, onrustig en in mezelf gekeerd, maar dat ben ik al weken. Vanavond lekker op de bank hangen en Baantjer kijken ofzo. . Heb zin in de paranormaal beurs waar ik dit weekend naartoe ga. Hopelijk vind ik een boek oid that tickles my fancy, maar dat zal best wel. Waarschijnlijk zie ik daar teveel.
.
opt moment nogal klote
quote:Kolonisten van Catan is een ongelovelijk verslavend spel
Op vrijdag 9 mei 2003 14:22 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Wat is dat nou, dat Catan?
Ontopic:
ik voel me... euhm.. schrijverig
zit een artikeltje te schrijven over mn situatie en over hoe ik erover denk, voor op mn site... gaat de goede kant op, al bijna 3 word pagina's
quote:bordspel is leuker
Op vrijdag 9 mei 2003 15:01 schreef Faithy het volgende:[..]
Kolonisten van Catan is een ongelovelijk verslavend spel
Koop het maar eens voor op de PCgeniaal spel
De postbode heeft iemand hier flink blij gemaakt.
Mijn dag kan niet meer stuk!
Voel me opeens ontzettend eenzaam en verdrietig, en zie opeens erg tegen dit weekend op, terwijl het juist een leuk weekend zou moeten worden.
Hopelijk valt het allemaal mee en wordt het alsnog een leuk weekend..
edit: en dat stomme wijf van Riagg heeft dus niet terug gebeld
Had vanochtend dus gebeld voor nieuwe afspraak (na ruim 3 weken ), maar degene die ik moest hebben was er niet, maar hij zou briefje met naam en tel.nr. enzow aan haar doorgeven, hij verwachtte haar rond 1 uur terug. Nou als ze niet bellen kunnen ze mooi de pot op hoor
quote:Zal kijken of ik t kan downloaden
Op vrijdag 9 mei 2003 15:01 schreef Faithy het volgende:[..]
Kolonisten van Catan is een ongelovelijk verslavend spel
Koop het maar eens voor op de PCgeniaal spel
Barb, ik dacht juist dat je het enorm naar je zin had bij je werk. Tijd om langzaam na te gaan denken over iets anders?
Ik voel me prima, net een borrel gehad op het werk, collega's werden aangeschoten en openhartig en nu ben ik ervan overtuigd dat ik er nog lang zo slecht niet aan toe ben als zij allemaal
quote:Dat weet je pas als je er echt geweest bent (meerdere malen)
Op vrijdag 9 mei 2003 13:38 schreef NemesisDivina het volgende:ontopic:
ik heb de psych gesproken, kan pas rond de zomervakantie daar terecht, maar kan ondertussen wel langs de huisarts om antidepressiva te halen.. nee daar zit ik op te wachten.. ik zit nu ook te twijfelen of ik wel DAAR hulp wil.. ik wil goede hulp, en die kan ik daar niet krijgen denk ik...
Ik voel me rustig hoewel we het best druk hebben (gehad).
Whuh?
Ik ben echt he-le-maal kapot. Ik heb 2 dagen lang enorm intensief m'n kamer zitten te verbouwen, bedden in elkaar gezet, gestresst, heel veel proefwerken geleerd en nog meer gestresst op school. Maar gelukkig is het nu weekend. Morgen hoef ik alleen maar naar de stad, naar de bios en naar de Mac. En overmorgen de caviakooi verschonen, een kamer schoonmaken, een kast verplaatsen en m'n kamer verder inrichten. Oja, ook nog al m'n huiswerk .
Wat leuk toch.
Maargoed, ik voel me halfdood, ben blij met m'n nieuwe kamer en ga lekker rustig aan doen (voor hoever dat mogelijk is.)
Vandaag naar m'n psycholoog geweest..
Moet een beslissing nemen, die ik niet wil nemen..
Pfff...
quote:Sterkte!!!
Op vrijdag 9 mei 2003 18:41 schreef Wolkje het volgende:
Misselijk.. en hoofdpijn![]()
Vandaag naar m'n psycholoog geweest..
Moet een beslissing nemen, die ik niet wil nemen..Pfff...
ik ben onrustig, voel me steeds nerveuzer. Bah.
http://whistler.hutmeel.nl/Roze.JPG
De roze is het..
*zucht* .. hij is zooo mooi..
quote:Dank je, Duchess
Op vrijdag 9 mei 2003 19:08 schreef DuchessX het volgende:[..]
Sterkte!!!
Wat maakt het zo moeilijk om die beslissing te nemen?ik ben onrustig, voel me steeds nerveuzer. Bah.
Ik moet tussen twee dingen kiezen en ik weet niet wat op dit
moment prioriteit heeft.. verstandelijk is de keuze niet moeilijk,
maar emotioneel wel...
quote:ej mocht dat?
Op vrijdag 9 mei 2003 19:09 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben verliefd op een jurk![]()
http://whistler.hutmeel.nl/Roze.JPG
De roze is het..
*zucht* .. hij is zooo mooi..
voor de rest, gaat het wel ok, as usual weer honger , maar zal zo wel gaan eten. voel me klein beetje sad maar dat ga ik verder niet met jullie delen
.*gaap* ook moe enzo, vanavond maar eens wat vroeger naar bed.
krijg btw de laatste tijd steeds te horen dat ik minder moet drinken, meestal elke avond een paar biertjes (ben 18), en dan soms een uitschieter naar vrij erg aangeschoten. (2 keer moeten overgeven in m'n leven van drank maar dat was beide keren met uitgaan, dus nooit thuis). Valt toch wel mee (hoe ik hierop kom trouwens, meestal als ik me kut voel ga ik bier drinken, maar drink ook wel gewoon bier omdat het zo lekker is
)
binnenkort examen, spannend
geen idee, verschillende gemengende gevoelens... lastig om goed te formuleren hoe ik me voel...
verward, moe, twijfelachtig, onwetend....
ik weet het niet...
wees gegroet
quote:Dank je
Op donderdag 8 mei 2003 19:17 schreef Barb het volgende:[..]
Die pootjes,
.
waarom heb ik dan toch het gevoel dat het dit weekend nog een keer goed mis gaat?? voelde het vanmiddag al eventjes bijna fout gaan gelukkig was dat maar voor heel eventjes.... maar heb al paar keer vandaag dat gevoel moeten onderdrukken... heb aan de ene kant heel veel zin in het weekend maar zie er ook tegenop.. Wil niet dat het fout gaat, maar ben er wel erg bang voor... bang voor vanavond en morgen...
ondanks dat ik niet alleen ben voel ik me toch heel erg eenzaam.... heb erg veel moeite met 'ongewone' situaties en plaatsen...
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 09-05-2003 22:12]
Ben wel nog gespannen.
quote:En terecht! Het was geweldig!
Op vrijdag 9 mei 2003 17:44 schreef Fogerty het volgende:
Noayla, het concert van Bruce S. had geloof ik een 10+ bij een recensie in de Volkskrant, hoorde ik iemand zeggen
Zeer veel oudjes in het publiek; wij behoorden zelfs tot de jonkies.
Vóór ons stonden 2 grijze gepermanente dametjes van minstens 60 die volledig uit hun dak gingen.
Ik heb daar bovendien voor het eerst in m'n leven meegedaan aan een massale "wave"
On topic: uitgepierd na een kort nachtje en drukke werkdag. Straks crashen bij E.R en morgen de hele dag met m'n vader op stap
Vanavond stappen, ook wel zin in en morgen feestje.. al mn lieve vrienden weer zien die ik soms zo mis... jeeeeej!
edit: Dit is dus een berichtje van Diannetjhu Sowwy
oh en ik ben liev
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 09-05-2003 22:38]
Vannacht gedroomd dat mijn vader dood ging. Heb gewoon liggen huilen in mijn slaap, toen ik wakker werd wist ik nog niet of t nou wel of niet waar was. T was heel vreemd en voelde me echt intens verdrietig, voelde me schuldig (kan niet altijd goed met hem opschieten), dus vanochtend al van slag. Alsof ik als t echt waar was geweest een reden had gehad om bepaalde dingen te doen, waar ik me nu blijkbaar niet gerechtigd toe voel.
Vervolgens was ik vandaag weer invaljuf op een basisschool om geld bij te verdienen en om andere redenen, waar ik ineens familie tegenkwam die ik nog niet eens kende (wel qua naam, niet in het echt). Voelde me zo klote toen ik er naar toe ging, tijdens t lesgeven vergeet je gelukkig wel wat en vond de familie-ontdekking ook leuk, maar ik voel me gewoon nergens meer op mijn plek, ondanks dat t toch wel leuk was. T voelde alsof ik onzichtig was ofzo, alsof t er toch niet toe doet of ik er ben of niet.
Vanavond naar een vriendin geweest om iets leuks te bedenken voor een andere goede vriendin die begin juni 25 wordt. t was wel gezellig, maar t is alsof ik steeds minder graag de deur uit ga en niet meer zo nodig mensen wil zien. Morgen komt ze bij me eten, terwijl ik me gewoon het liefst alleen op sluit nu mijn ouders er even niet zijn.
En nu weer thuis en weer die situatie, waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken, is het waar of niet.
Beetje verward, kan niet eens echt blij zijn dat ik net zag dat ik een ontzettend klote-tentamen toch met een 6,5 gehaald heb. Weet niet zo goed meer wat ik denk, dus daarom maar slapen en zo lang mogelijk blijven liggen, wat eigenlijk van mezelf niet mag omdat ik nog genoeg te doen heb.
Oeps...beetje lang bericht geworden, sorry
Heb eindelijk dat nummer gevonden wat ik zocht!
Echt al uren naar gezocht (ik wist alleen dat de titel 'glasgow' was.. ga daar maar eens op googlen
"Perry Rose - Glasgow"
Geweldig happy nummer imho, volledig te downen vanaf
http://www.perryrose.com/product/hocus_pocus.html
in rm formaat.. tis niet alles, maar ja, de cd komt er nog wel een keer .. als ik ergens geld kan vinden
Maar ik ga plat.. (na nog 1x luisteren) morgen rijles
quote:Kan erger.. ik heb een week geleden gedroomd dat er een nucleaire aanslag was op een gebouw in londen.
Op vrijdag 9 mei 2003 23:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beetje vreemde dag gehad.Vannacht gedroomd dat mijn vader dood ging. Heb gewoon liggen huilen in mijn slaap, toen ik wakker werd wist ik nog niet of t nou wel of niet waar was. T was heel vreemd en voelde me echt intens verdrietig, voelde me schuldig (kan niet altijd goed met hem opschieten), dus vanochtend al van slag. Alsof ik als t echt waar was geweest een reden had gehad om bepaalde dingen te doen, waar ik me nu blijkbaar niet gerechtigd toe voel.
Voordeel is wel, als ik het tegen anderen vertel komt het meestal niet meer uit. Dus hopelijk is dit dus nu ook teniet gedaan
Dus dan ga ik maar weer
Verder voel ik me goed
Tot een andere keer.
quote:Daar word je hard van...en dat ik dan gelijk weer wat ik me voel!
Op zaterdag 10 mei 2003 02:26 schreef josja het volgende:
Walgelijk.. ik ben een kutwijf... heb het zelf verziekt...
quote:Waarschijnelijk had je gelijk. Denk er nog eens over na.
Op zaterdag 10 mei 2003 02:26 schreef josja het volgende:
Walgelijk.. ik ben een kutwijf... heb het zelf verziekt...
Ja een mix van die 3 dingen, zo voel ik me
yeah that means you lady
*insert wink smile*
quote:waarom zit je in het engels te blaten
Op zaterdag 10 mei 2003 03:57 schreef Skull het volgende:
Ik ben verliefd op iedere vrouwyeah that means you lady
*insert wink smile*
idioot
quote:ga naar bed
Op zaterdag 10 mei 2003 04:00 schreef Fogerty het volgende:
Oei. Ik voel me he-le-maal niet goed. Ga maar geen lang verhaal houden waarom, en ik weet ook best dat ik het op zich allemaal wel aankan, ik geloof alleen dat ik er niet zoveel zin meer in heb.
Vandaag heb ik in de planner: Bios + Mac'en met Tijn, kabeltjes kopen voor mijn internetaansluiting op m'n nieuwe kamer, een kast schoonmaken en naar m'n kamer verplaatsen .
Wordt wel leuk, nog even uitrusten en genieten van m'n vrijheid en daarna plezier hebben .
quote:Waardoor deze eikel de tandarts vergeten is
Op vrijdag 9 mei 2003 14:48 schreef DuchessX het volgende:
Gister wezen skaten, vandaag weer, mits het niet regentErrug leuk om te doen!
Verder lekker lang in bed gebleven met mijn man
, ben lekker ontspannen en uitgerust
quote:hmmmz wie had dit ook alweer voorspeld... je mist je ex devv?
Op vrijdag 9 mei 2003 21:27 schreef devv05 het volgende:
ben de hele dag al vet moe, maar verder was het wel gezellig het winkelen.. straks uit dat lijkt me ook wel leuken met leuk gezelschap natuurlijk
![]()
waarom heb ik dan toch het gevoel dat het dit weekend nog een keer goed mis gaat?? voelde het vanmiddag al eventjes bijna fout gaan gelukkig was dat maar voor heel eventjes.... maar heb al paar keer vandaag dat gevoel moeten onderdrukken... heb aan de ene kant heel veel zin in het weekend maar zie er ook tegenop.. Wil niet dat het fout gaat, maar ben er wel erg bang voor...
bang voor vanavond en morgen...
ondanks dat ik niet alleen ben voel ik me toch heel erg eenzaam....
heb erg veel moeite met 'ongewone' situaties en plaatsen...
Dikke knuf
KNUF
Heerlijk om zo sportief bezig te zijn
En da's dan alleen nog maar moederdag, maar deze geweldig verstandige en genuanceerde houding heb ik momenteel in alles. Ik kan gewoon echt niets beters verzinnen! 't Is maar goed dat ik geen carriere als diplomaat ambieer.
quote:Hoezo dat?
Op zaterdag 10 mei 2003 18:35 schreef ArmaniMania het volgende:
Vreemd
ontopic: ik moet heel erg op gaan schieten, hou feestje vanavond, ben namelijk alleen thuis, maar moet eerst nog de boel opruimen voordat er uberhaupt feest gevierd kan worden
En dan ook nog eens zelf douchen enzo...
pffffffffffff
Maar wel blij!!! heb namelijk een nieuwe broek
Een paar daagjes weggeweest uit de sleur en veel nieuwe energie opgedaan
Vandaag op mn werk hele dag geziekt door een collega, uiteindelijk is deze zo ver gegaan dat ik heb een trap in zn ballen heb gegeven (stalen neuzen = auw)
Nu geeft mn Hoofdcassiere MIJ de schuld en hij had niets gedaan, want het was alleen een pesterijtje volgens hem, terwijl het dus gewoon echt tever ging, en dat vonden mijn medecollegae ook...
Toen ik zei dat als het zo doorging, ik wel weg zou gaan, zei mn HoCa, in het bijzijn van klanten, dat ik dan alleen bij haar even maar mn ontslagformulier moest ondertekenen...
Tegen mn ouders zit ze ook klote opmerkingen over me te maken, en dat het ik het niet naar mn zin zou hebben op mn werk, en dat ik dan maar op moest rotten (letterlijk)..
ik heb het hartstikke naar mn zin daar, alleen wordt dat wel steeds minder door de manier waarop je daar behandelt wordt..
Er kwam zelfs nog een klant achter me aangelopen om te zeggen dat ze het niet vond kunnen en dat ik gewoon echt ontslag moest nemen en dat ze voor geen goud daar zou willen werken onder zo'n HoCa...
ga maandag naar de Bedrijfsleider, want die was helaas al weg...
morgen spreek ik iemand weer, lijk er een beetje zenuwachtig voor, maar waarom?
ik voel me raar....
Wees gegroet
* Mahavishnu baalt van zichzelf.
loop me nou nog kwaad te maken over mensen van vanmiddag...
*moppermoppermopper*
Samengevat: .
ach, zo'n dag zal het wel zijn...
gelukkig lekker naar de Sien vanavond en dan lekker even praten met wat echte, gezellige en betrouwbare vrienden
*bounce*
heb ik zin in, ook al ben ik wel een beetje moe, denk dat ik wel energiek genoeg ben op het moment dat ik de kroeg binnenstap
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 10-05-2003 21:44]
quote:De enige die je leven kan veranderen ben jezelf ... veel succes
Op zaterdag 10 mei 2003 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik krijg er echt steeds meer de pest in. In mijn (gebrek aan) (sociale) leven, geen leuke dingen die in de planning staan na komende week. En ik zie al helemaal op tegen een half jaar stage lopen. En als ik zo naar de kroeg ga ik al 99% zeker dat er niet meer dan 2 saaie vrienden van me zullen zijn. Nou, dat gaat dolle pret worden hoor.Samengevat:
.
quote:zucht..
Op zaterdag 10 mei 2003 21:45 schreef Moonah het volgende:
Faithy, dergelijk geklaag over dat chatkanal vind ik hier niet op zijn plaats. Dat praat je maar met die mensen zelf uit.
Je gedetailleerde geklaag vanmiddag vond ik al op het randje, dat kan beter in klaagbaak.
steeds minder zin om hier nog te komen als ik hier helemaal nix meer mag zeggen...
zucht..
ik VOEL ME geirriteerd, moe en verliefd... raar he?
Alleen een beetje gefrustreerd omdat mijn forumpje bijna geen bezoekers heeft...
quote:*zucht
Op zaterdag 10 mei 2003 21:50 schreef Faithy het volgende:[..]
zucht..
steeds minder zin om hier nog te komen als ik hier helemaal nix meer mag zeggen...
zucht..
ik VOEL ME geirriteerd, moe en verliefd... raar he?
voel me teleurgesteld in wat mensen, meer niet...
ach... hoef niet eens meer in detail te treden, want ze weten zich zelf wel in de spiegel te vinden
Ik ga nu lekker genieten van 'dit was het nieuws' en ga dan lekker uitrusten in de kroeg
En ook voor Moonah..
Niet boos op elkaar gaan worden he..
Ontopic maar:
Ik voel me down, verdrietig..
Had ook nooit K's Choice op moeten zetten. Geeft herrineringen..
ach ja
quote:Dat komt vanzelf, heb geduld
Op zaterdag 10 mei 2003 22:55 schreef Yuki het volgende:
dat ik beter wil worden
Ontopic:
Erg lekker
M'n cluppie heeft Excelsior afgedroogd. Lekkere slibtongetjes gegeten en het nieuwe espresso apparraat uitgeprobeerd
Morgen lekker bij kennissen langs, kortom, niks te klagen
quote:zo voelt t niet
Op zaterdag 10 mei 2003 22:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat komt vanzelf, heb geduld
Ontopic:
Erg lekker
M'n cluppie heeft Excelsior afgedroogd. Lekkere slibtongetjes gegeten en het nieuwe espresso apparraat uitgeprobeerd
Morgen lekker bij kennissen langs, kortom, niks te klagen
Knuf
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 22:00 schreef Moonah het volgende:[..]
*zucht
Ons weerzien zal fantastisch zijn...
quote:Dit herken ik, maar de meidenavond en de kroeg waren toch wel leuk, ondanks dat ik een vriendin van mijn ex tegenkwam (die ik niet zo mag, dus met een neplach toch maar zo vrolijk mogelijk gedaan). Niet gevraagd of ze 'm vaak spreekt/ziet en hoe t met mijn ex is. Zou alleen mezelf maar pijnigen, ook al ben ik wel heel nieuwsgierig, maar ja, dan zou ik toch alleen maar rozegeur en maneschijn horen.
Op zaterdag 10 mei 2003 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik krijg er echt steeds meer de pest in. In mijn (gebrek aan) (sociale) leven, geen leuke dingen die in de planning staan na komende week. En ik zie al helemaal op tegen een half jaar stage lopen.
Baal ineens over iets wat mijn vader zei. Ik had voor een kuttentamen toch nog een 6,5 gehaald (ver boven verwachting). Reactie: Gefeliciteerd. Is dat goed een 6,5 ?
En verder een beetje theater spelen voor mijn vriendinnen, oftewel de vrolijke gek uitgehangen, terwijl ik me (lang) niet (altijd) zo voel, maar ja, als ik maar even niet mezelf hoef te zijn is t wel prettig.
Voel me altijd minder dan een bepaalde vriendin, doe bijna hetzelfde maar zij is een jaar verder door studieverkorting. Voel me altijd een 5,5 als zij de 10 is/speelt (komt ze met tips aan die ik zelf ook nog wel kan bedenken, maar ja, zij is al 'meer ervaren'. Erg vervelend. Zo heeft ze ook al 10 keer gezegd hoe blij ik met mijn stageplek voor volgend jaar moet zijn (omdat een studievriendin van haar er dit jaar stage heeft gelopen), pff. Heb het idee dat ze alles voor me voorkauwt, terwijl ik zelf gewoon alles regel, terwijl zij alle credits neemt. Ach ja, zij is perfect met haar hele leven.
Nu maar eens luisteren naar Tiesto met Kane en niet meer zeuren. Ben benieuwd naar de rest van de set.
en mn vriend komt zo thuis en daarna ga ik onze zaak schoonmaken en koffie zetten als verassing voor me ma scheelt dr 2 uur werk
quote:Da's wel lief
Op zondag 11 mei 2003 02:58 schreef Marjoow het volgende:
ga ik onze zaak schoonmaken en koffie zetten als verassing voor me mascheelt dr 2 uur werk
Ik heb het gevoel of ik in een tijdloos moment leef, ben niet moe, wil niet naar bed, voel me oke
Ik wil slapen verdomme! nog maar een poging wagen, want over ruim twee uur gaat de wekker alweer
Ik heb normaal nóóit moeite om in slaap te komen . Damn, slechte timing weer...
quote:Ik heb er een, maar krijg jij niet
Op zondag 11 mei 2003 05:02 schreef ThE_ED het volgende:
wel ok
alleen; ik wil zo graag een vrouw... oew!
quote:
Op zondag 11 mei 2003 09:22 schreef Juup© het volgende:[..]
Ik heb er een, maar krijg jij niet
Ik ben wel uitgeslapen, maar ga toch proberen vanmiddag nog wat te slapen..
Om mn slaaptekort beetje in te halen.
Na een rottige avond gister voel ik me nu toch wel redelijk.
En ik ga die jurk toch maar niet kopen .. hij 's wel mooi, maarja..
quote:sterkte devv... en mailen kan geen kwaad
Op zondag 11 mei 2003 00:36 schreef devv05 het volgende:
mjah... tis wel gezellig enzo maar toch voel ik me eenzaam en alleen.. niks speciaals ofzo dus...... ik mis mn lieve sereendenk dat ik r zo ga mailen, kan het niet weerstaan.... zeker niet waneer ik me zo alleen voel als nu.................. zin in dingen die ik hier niet zaldoen, misscien morgen...
ontopic...;ik voel me redelijk... ik mis ook iemand, maar weet gelukkig dat ik hem wel weer zal zien, en dat scheelt toch wel als je iemand mist.
knuf
Vandaag lekker een beetje luieren en genieten
quote:Je bent niet slecht
Op zondag 11 mei 2003 11:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
leeg ,slecht en verdrietig.
Kijk en oordeel zelf...
quote:Flauw hoor, men heeft tegenwoordig ook niets meer over voor de medefok!er
Op zondag 11 mei 2003 09:22 schreef Juup© het volgende:[..]
Ik heb er een, maar krijg jij niet
quote:Sja, maar Duchess is dan ook heel erg lief
Op zondag 11 mei 2003 11:38 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Flauw hoor, men heeft tegenwoordig ook niets meer over voor de medefok!er
quote:Oh, en ik niet ?
Op zondag 11 mei 2003 11:46 schreef Wolkje het volgende:[..]
Sja, maar Duchess is dan ook heel erg lief
![]()
het gaat nu wel weer trouwens.. lekker geslapen
quote:
Op zondag 11 mei 2003 11:47 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Oh, en ik niet ?
quote:Da's mooi
het gaat nu wel weer trouwens.. lekker geslapen![]()
quote:Och andere users van het vrouwlijk geslacht mogen zich ook aanmelden hoor, dan hoeft hij niet ongerust te zijn
Op zondag 11 mei 2003 11:49 schreef Wolkje het volgende:
Ja hoor, maar dat weet juup niet ..![]()
quote:
Op zondag 11 mei 2003 11:54 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Och andere users van het vrouwlijk geslacht mogen zich ook aanmelden hoor, dan hoeft hij niet ongerust te zijn
Ikke mag niet
quote:
Op zondag 11 mei 2003 12:00 schreef Wolkje het volgende:[..]
![]()
Ikke mag niet
ontopic: ik voel me een beetje suf, ik moet ook nog steeds ontbijten en veel koffie enzo
quote:Ahhh .. niet huilen..
Op zondag 11 mei 2003 12:02 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik heb net mijn lief gesproken, dus ik ben wel blij.. en verdrietig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |