padapapapa
alvast bedankt
(even overnieuw)
quote:Big Yellow Taxi misschien
Op woensdag 7 mei 2003 16:41 schreef rolfvp het volgende:
Een liedje met o.a.
Pun on the fokking lightpadapapapa
alvast bedankt
(even overnieuw)
Liedje komt van het jaar ' 99..
[Dit bericht is gewijzigd door c0ne op 07-05-2003 17:23]
quote:kamaya painters - endless wave.
Op woensdag 7 mei 2003 17:17 schreef rubinio het volgende:
Ik wil graag weten hoe het nummer heet dat op www.blabla.nl wordt gedraaid wie helpt me
quote:Thnx
Op woensdag 7 mei 2003 17:20 schreef postman het volgende:[..]
kamaya painters - endless wave.
quote:Misschien helpt een goede link. (Pagina niet gevonden).
Op woensdag 7 mei 2003 17:06 schreef c0ne het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar de titel van een trance nummer.
Het is een beetje dream trance achtig met vocals erin.
quote:jeejee, c0ne toch.....n00b
Op woensdag 7 mei 2003 17:56 schreef MSXUser het volgende:[..]
Misschien helpt een goede link. (Pagina niet gevonden).
quote:Hm, in ieder geval overduidelijk gebaseerd op 'U2 - Still haven't found what I'm looking for' en 'OMD -Maid of Orleans'
Op woensdag 7 mei 2003 18:30 schreef Poogie het volgende:
jeejee, c0ne toch.....n00b
dit issie
ken er iemand het ?
weet iemand de naam?
quote:ik ben het met Grobbel eens, waarschijnlijk bedoel je Blur - Song 2
Op woensdag 7 mei 2003 20:22 schreef bredebanaan het volgende:
ik zoek een nummer
heb helaas geen superse omschrijving
heftige gitaarmuziek - whoehoew - heftige gitaarmuziek - whoehoew en dan steeds verderweet iemand de naam?
quote:Waarschijnlijk Song 2 zoals al gezegd is in dat andere topic.
Op woensdag 7 mei 2003 20:22 schreef bredebanaan het volgende:weet iemand de naam?
quote:sorry, ik d8 dat het niet serieus bedoeld was in dat andere topic
Op woensdag 7 mei 2003 20:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Waarschijnlijk Song 2 zoals al gezegd is in dat andere topic.
quote:Tsss... Wij zijn altijd serieus in Muziek
Op woensdag 7 mei 2003 20:24 schreef bredebanaan het volgende:sorry, ik d8 dat het niet serieus bedoeld was in dat andere topic
quote:Adverteerder: Nederlands Dagblad Pers
Op woensdag 7 mei 2003 19:18 schreef Meierij het volgende:
Iemand die weet welke liedje dit is; van de reclame wordtdagbladbezorger.nl met die jongens en opa's in rolstoelen die ze op het grasveld neerzetten en dan het liedje dat begint als ze beginnen te voetballen ?
Bron: www.ster.nl
Wat is de naam van het nummer van Madonna ook al weer waarin ze in de videoclip (redelijk) lang zwart haar heeft, daardoor een erg wit gezicht en als het goed is een lang rood m'n zusje beweert zwart kleed aan heeft (geisha-look ong.
En zo'n nietszeggende verstrekkende achtergrond dacht ik zo'n open vlakte idee.
Alvast bedankt .
quote:Ik denk dat je Frozen bedoeld...
Op woensdag 7 mei 2003 21:25 schreef GHansIV het volgende:
En nu heb ik eens een vraagjeWat is de naam van het nummer van Madonna ook al weer waarin ze in de videoclip (redelijk) lang zwart haar heeft, daardoor een erg wit gezicht en als het goed is een lang rood m'n zusje beweert zwart kleed aan heeft (geisha-look ong.
Alvast bedankt
.
quote:Ik neem aan dat je bedoeld dat het een reggaenummer is.
Op woensdag 7 mei 2003 20:00 schreef Djeen het volgende:
hoi, ik zoek ook eentje, t'is een reagge frans, en t'is iets van j'ai plante des...
en ook es
j'ai un petit problem avec mon ... sion ofzoken er iemand het ?
quote:Bij Frozen is het inderdaad zwart.
Op woensdag 7 mei 2003 21:25 schreef GHansIV het volgende:
En nu heb ik eens een vraagjeWat is de naam van het nummer van Madonna ook al weer waarin ze in de videoclip (redelijk) lang zwart haar heeft, daardoor een erg wit gezicht en als het goed is een lang rood m'n zusje beweert zwart kleed aan heeft (geisha-look ong.
Alvast bedankt
.
quote:Frozen is goed zo te horen
Op woensdag 7 mei 2003 21:35 schreef wyccie het volgende:[..]
Bij Frozen is het inderdaad zwart.
Maar je hebt het over een rood kleed en geisha look.... bij Nothing really matters heeft ze wel een geisha look dacht ik. Maar dan weer geen verstrekkende vlakte...
Misshien heb je 2 clips door elkaar gehaald.
quote:Hmm, das jammer dat ie niet op CD is of zo. iig bedankt (wist niet eens dat deze site bestond).
Op woensdag 7 mei 2003 20:59 schreef Sandman2k3 het volgende:[..]
Adverteerder: Nederlands Dagblad Pers
Product: Dagblad - Nederlands Dagblad Pers
Titel commercial: Dagbladbezorgers
Reclamebureau: Van Walbeek Etcetera
Eerste uitzending:
Band/Artiest: Componist Jonathan Ware
Titel: Speciaal gecomponeerd
Album/CD: Nummer is niet op CD verschenenBron: www.ster.nl
quote:Nee het is niet frozen, frozen is die clip met die vogels waar ze in het zwart op een vlakte staat.
Op woensdag 7 mei 2003 21:45 schreef GHansIV het volgende:[..]
Frozen is goed zo te horen
. Laat ik die ander ook ff downloaden dan maar (ze maakt toch wel goede muziek eigk
).
Er zingt een vrouwenstem
bij voorbaat dank
Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee's my goddes,blablabla
Dat was nogal een hitje in ' 99 dacht ik
iemand?
Het was een band die met behoorlijk tegelicht aan het zingen waren, zo begon het. Daarna kwamen er een heleboel mensen die hun voorbij renden, het licht in. Een die had er wat meer moeite mee en viel eerst nog een eind naar beneden (?) Uiteindelijk lukt het ook hem en dan is er weer alleen de band.
quote:Met geld eeuhm bedoel je niet Shania Twain met ka-ching!
Op donderdag 8 mei 2003 09:14 schreef rolfvp het volgende:
Ik zoek een nummer waarbij de vrij lange inleiding begin waarbij het lijkt alsof er iets op staal geslagen wordt, of er geld gebruikt word o.i.d.Er zingt een vrouwenstem
bij voorbaat dank
*vrouwenstem die wat loopt te praten en daarna begint marilyn manson:*
rebel, rebel
bitch, bitch
rebel, rebel
party, party
sex, sex, sex,
don't forget the violent
blablabla
got your lovin
stupid, stupid
slowly...
En nu weet ik het niet meer verder... Iemand?
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 08-05-2003 15:40]
quote:Marilyn Manson - This Is The New Shit
Op donderdag 8 mei 2003 14:52 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik zoek een nummer van marilyn manson en het enige wat ik heb ik een deel van het begin denk ik... Dit is de (zelfgemaakte) lyric daarvan*vrouwenstem die wat loopt te praten en daarna begint marilyn manson:*
rebel, rebel
bitch, bitch
rebel, rebel
party, party
sex, sex, sex,
don't forget the violent
blablabla
got your lovin
stupid, stupid
slowly...En nu weet ik het niet meer verder... Iemand?
quote:Thicke - Get you alone
Op donderdag 8 mei 2003 15:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zoek een nummer dat lijkt op "Enjoy Yourself" van A+ (met die 5e symfonie van Beethoven)
In ieder geval dat lekkere refrein,maar dan in een Pop/Rock versie
In de titel zit waarschijnlijk iets van "I Get You" of "I Catch You"
quote:' Me & Ms Jones'
Op donderdag 8 mei 2003 17:53 schreef LennuX het volgende:
In dit topic nog maar een keer mijn vraagHoe heet dat nummer van die grolsch reclame die nu op de radio is? Je hoort een meid heel vals zingen en daarna hoor je t echte nummer. En dan een gozer over van die kortingsbonnen in een sixpack. Wie weet dat want vinnet wel een vet nummer
[edit] en Freddy Jackson [//edit]
Gisteravond (woensdag) was hij op 538, ik was onderweg naar huis in de auto en hoorde 't volgende.
Klonk als een cover van Madonna, maar als ik er nu aan terug denk kan 't ook zo zijn dat "right here waiting for you" erin voorkwam
Het was een beetje happy hardcore
achtig, maar toch ook weer helemaal niet.
't was gewoon een heel erg happy lekker liedje.
Ik had dus in de auto niets om 't op te schrijven ze hebben de titel ook niet gezegd
Ik hoop van harte dat iemand 'm gehoord heeft
quote:Klinkt als een Richard Marx cover (right here waiting for you)
Op donderdag 8 mei 2003 18:04 schreef Bob.Ross het volgende:
Ik ben zoooooo erg mega op zoek naar een nummer, meest dubieuze uitleg ooit:Gisteravond (woensdag) was hij op 538, ik was onderweg naar huis in de auto en hoorde 't volgende.
Klonk als een cover van Madonna, maar als ik er nu aan terug denk kan 't ook zo zijn dat "right here waiting for you" erin voorkwam
Het was een beetje happyhardcore
't was gewoon een heel erg happy lekker liedje.Ik had dus in de auto niets om 't op te schrijven
ze hebben de titel ook niet gezegd
![]()
quote:*zoekt*
Op donderdag 8 mei 2003 18:05 schreef D.Rose het volgende:[..]
Klinkt als een Richard Marx cover (right here waiting for you)
quote:Die van de reclame is geloof ik van Billy Paul
Op donderdag 8 mei 2003 18:00 schreef Princessa het volgende:[..]
' Me & Ms Jones'
van o.a.:
Billy Paul
James Samson
Marvin Gaye
Tot nummer[edit] en Freddy Jackson [//edit]
quote:Wellicht Lorindo ? Las ik bij dat dat van DJBoozywoozy is, en volgens mij maken die van die Happy House muziek
Op donderdag 8 mei 2003 18:09 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
*zoekt*
quote:Ik heb deze al een tijdje en hoop dat dit degene is die je op de radio hoorde.
Op donderdag 8 mei 2003 18:04 schreef Bob.Ross het volgende:
Ik ben zoooooo erg mega op zoek naar een nummer, meest dubieuze uitleg ooit:Gisteravond (woensdag) was hij op 538, ik was onderweg naar huis in de auto en hoorde 't volgende.
Het was een beetje happyhardcore
't was gewoon een heel erg happy lekker liedje.Ik had dus in de auto niets om 't op te schrijven
ze hebben de titel ook niet gezegd
![]()
Full Gainer - Right Here Waiting
quote:Is dat niet iets van de band Muse ?
Op donderdag 8 mei 2003 14:33 schreef Miesjel het volgende:
Ik ken alleen de clip, ik ben vergeten van wie het was.Het was een band die met behoorlijk tegelicht aan het zingen waren, zo begon het. Daarna kwamen er een heleboel mensen die hun voorbij renden, het licht in. Een die had er wat meer moeite mee en viel eerst nog een eind naar beneden (?) Uiteindelijk lukt het ook hem en dan is er weer alleen de band.
quote:Nee sorry das niet wat ik zoek
Op donderdag 8 mei 2003 18:13 schreef Princessa het volgende:[..]
Die van de reclame is geloof ik van Billy Paul
quote:Nou ik heb inmiddels zo'n beetje alle remixes van Right here waiting gehad en volgens mij is dat 'm niet
Op donderdag 8 mei 2003 18:19 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Ik heb deze al een tijdje en hoop dat dit degene is die je op de radio hoorde.
Full Gainer - Right Here Waiting
quote:Net zoals dat nummer bij de Warchild reclame, dat piano stuk is ook special gemaakt voor die reclame en niet echt gebracht.
Op woensdag 7 mei 2003 23:30 schreef Meierij het volgende:[..]
Hmm, das jammer dat ie niet op CD is of zo. iig bedankt (wist niet eens dat deze site bestond).
quote:Ken de reclame wel en dacht aan Deep Purple - Child in time. Maar zo ook kunnen dat je een ander nummer bedoeld, heb de reclame net niet gehoord. Het enige dat ik ken met een griet erin in die van Deep Purple dus.
Op donderdag 8 mei 2003 17:53 schreef LennuX het volgende:
In dit topic nog maar een keer mijn vraagHoe heet dat nummer van die grolsch reclame die nu op de radio is? Je hoort een meid heel vals zingen en daarna hoor je t echte nummer. En dan een gozer over van die kortingsbonnen in een sixpack. Wie weet dat want vinnet wel een vet nummer
quote:hoi, sry, mar het is niet echt het liedje dat ik zoek . . . weet er iemand anders het ?
Op woensdag 7 mei 2003 21:30 schreef AcidFog het volgende:[..]
Ik neem aan dat je bedoeld dat het een reggaenummer is.
Nu zingt de zanger "Alpha Blondy" regelmatig in het frans, dus wellicht dat hij dit zingt. Maar met het nummer zelf kan ik je niet helpen.
quote:Tis trouwens
Op donderdag 8 mei 2003 09:35 schreef TimoBasso het volgende:
Hoe heet dat ene liedje ook alweer van uhmzz :Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee's my goddes,blablabla
Dat was nogal een hitje in ' 99 dacht ik
iemand?
quote:Heb em gedownload maar t is em niet. Maar ik vind t zoals ik zei erg op skunk anansie lijken. Weet echt niemand wat ik bedoel
Op donderdag 8 mei 2003 20:08 schreef _Flea_ het volgende:[..]
Ken de reclame wel en dacht aan Deep Purple - Child in time. Maar zo ook kunnen dat je een ander nummer bedoeld, heb de reclame net niet gehoord. Het enige dat ik ken met een griet erin in die van Deep Purple dus.
quote:heb de reclame niet gehoord..
Op donderdag 8 mei 2003 21:03 schreef LennuX het volgende:[..]
Heb em gedownload maar t is em niet. Maar ik vind t zoals ik zei erg op skunk anansie lijken. Weet echt niemand wat ik bedoel
Ik heb de reclame op 538 gehoord, ik hoop dat iemand t weet
..kun je het liedje zelf niet beschrijven..met eventueel wat stukken tekst?
quote:Mja ik zal nog effe keertje goed luisteren en effe de tekst onthouden. Ik laat t wel horen dan
Op donderdag 8 mei 2003 21:11 schreef imitated_error het volgende:[..]
heb de reclame niet gehoord..
..kun je het liedje zelf niet beschrijven..met eventueel wat stukken tekst?
EDIT
-- nr.2 is een man die op z'n fiets door new york scheurd als fietskoerier. en op het laatst allemaal truckjes doet. iets met ticke maar daar kan ik niks op vinden.-- Edit
Dit is Thicke -get you alone. Ik moet beter lezen
Wie o wie kent deze nummers?
[Dit bericht is gewijzigd door GenesiZ op 08-05-2003 22:51]
quote:Jij zoekt .. Thicke - When I Get You Alone
Op donderdag 8 mei 2003 22:45 schreef GenesiZ het volgende:
nr.2 is een man die op z'n fiets door new york scheurd als fietskoerier. en op het laatst allemaal truckjes doet. iets met ticke maar daar kan ik niks op vinden.Wie o wie kent deze nummers?
quote:Jep. Echt gruwlijk nummer gewoon. ook de baan fietskoerier is gewoon mijn droom. lekker heel de dag buiten. lekke sportief fietsen, heerlijk.
Op donderdag 8 mei 2003 22:49 schreef wicked.one het volgende:[..]
Jij zoekt .. Thicke - When I Get You Alone
http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2140_930-60861,00.html
Toen het spotje begon kreeg je eerst die streepjescode met reclame eronder van sbs6, je kent het wel. daarna kwamen er allemaal groene cijferstjes en letters in beeld gevolgd met een spannend muziekje wat ik wel vaker ergens heb gehoord, een beetje in de richting van het nummer "Mike Oldfield - Tubular Bells". Ook een spannend deuntje zonder iets erbij. Iemand enig idee hoe die heet, zou geweldig zijn!
k d8 eerst dat et m'schien Dire Straits zou zijn maar die was et helaas niet, iemand enig id, k weet dat et wat vaag is maar et is niet anders
quote:McDonalds - Hmhmhm
Op donderdag 8 mei 2003 22:37 schreef Citroentje het volgende:
Hoe heet dat "hmmm, hmmm"-nummer van McDonalds'?
Hardcore/tranceversie??? Word vaak in discotheken gedraaid, maar hoe heet die?
quote:gokje, Peter Frampton - Show me the way?
Op vrijdag 9 mei 2003 00:38 schreef Demon-X het volgende:
k heb geen flauw id meer van de titel of artiest maar et liedje begint met een fantastische elec. gitaar solo, pauzeert ff en dan begint et echte liedje, et is live opgenomen en et is al een aardig oud liedjek d8 eerst dat et m'schien Dire Straits zou zijn maar die was et helaas niet, iemand enig id, k weet dat et wat vaag is maar et is niet anders
quote:nah et is echt puur elec. gitaar en et is gewoonweg briljant gedaan
Op vrijdag 9 mei 2003 01:28 schreef ranja het volgende:[..]
gokje, Peter Frampton - Show me the way?
quote:Hm. Thunderstruck - Ac/dc moet ik nog aan denken, alleen klopt dat live en even pauze niet echt. Maar niet geschoten....
Op vrijdag 9 mei 2003 01:48 schreef Demon-X het volgende:[..]
nah et is echt puur elec. gitaar en et is gewoonweg briljant gedaan
quote:Sarah Connor - From Sarah With Love [White Label Hardcore Mix]
Op vrijdag 9 mei 2003 01:25 schreef EggsTC het volgende:
Sarah Connor - From sarah with loveHardcore/tranceversie??? Word vaak in discotheken gedraaid, maar hoe heet die?
bedoel je die misschien?
Kent iemand deze nummers?
Zo ja, hoe heten ze en van wie zijn ze?
Voor het andere nummer kan ik alleen de videoclip uitleggen, die is wel eens op The Box geweest, het is een hiphop nummer waar een dj wat mee heeft gedaan; in de clip komen wat van die dieren pakken voor, dus je ziet een schildpad breakdancen en een haai in een rode cabriio rijden..
Wie kan me helpen ?
quote:Macy Gray - Sweet baby.
Op vrijdag 9 mei 2003 11:17 schreef Elger het volgende:
Ik zoek de naam/artiest van 2 nummes, de eerste is die van de Orange reclame (ik kan er al een week niet opkomen ..)Wie kan me helpen
?
quote:The White Stripes nieuwe nummer ?
Op donderdag 8 mei 2003 22:45 schreef GenesiZ het volgende:
Ik zag vandaag 2 nummers die erg strak waren. 1 met de zin' "im going to witchika" oid. waarbij je al die gast ziet spelen en de camera gaat telkens door een driehoek tussen de benen. Beetje vaag nummer en beat maar wel strak.
quote:Ieg een solo van Charlie Parker. Ik heb de cd thuis en als ik vanavond thuis ben zal ik even voor je kijken.
Op vrijdag 9 mei 2003 11:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Wat is de naam van de 'saxofoonsolo' (dat is het dacht ik) die Hans Teeuwen met zijn mond helemaal na doet in 'dat dan weer wel'?
quote:Ik heb het al gevonden
Op vrijdag 9 mei 2003 11:17 schreef Elger het volgende:
...
Voor het andere nummer kan ik alleen de videoclip uitleggen, die is wel eens op The Box geweest, het is een hiphop nummer waar een dj wat mee heeft gedaan; in de clip komen wat van die dieren pakken voor, dus je ziet een schildpad breakdancen en een haai in een rode cabriio rijden..Wie kan me helpen
?
DJ Format ft. Chali 2Na & Akil We Know Something You Don't Know
quote:Pink Floyd - Shine on you crazy diamond, (live uiteraard), wellicht?
k heb geen flauw id meer van de titel of artiest maar et liedje begint met een fantastische elec. gitaar solo, pauzeert ff en dan begint et echte liedje, et is live opgenomen en et is al een aardig oud liedjek d8 eerst dat et m'schien Dire Straits zou zijn maar die was et helaas niet, iemand enig id, k weet dat et wat vaag is maar et is niet anders
quote:probeer eens manu chao
Op woensdag 7 mei 2003 20:00 schreef Djeen het volgende:
hoi, ik zoek ook eentje, t'is een reagge frans, en t'is iets van j'ai plante des...
en ook es
j'ai un petit problem avec mon ... sion ofzoken er iemand het ?
heb ooit gehoord dat t op n groene plaat (verzamel?) zou staan??? help!
quote:Ik geloof het niet, ik ken muse wel redelijk, alleen het kwam me niet bekend voor. Ik zal toch eens kijken.. Bedankt alvast.
Op donderdag 8 mei 2003 18:20 schreef Doff het volgende:[..]
Is dat niet iets van de band Muse ?
beeje rockachtig, zanger heeft aparte stem en muziek zit redelijk in elkaar
misschien 't nummer New Born?
quote:Ja doei, kijk nou maar een keer zelf op www.ster.nl
Op vrijdag 9 mei 2003 12:25 schreef rolfvp het volgende:
Is vast al een keer geweest, maar hoe heet dat nummer van die axe reclame?
quote:niemand??
Op donderdag 8 mei 2003 22:53 schreef DerbiMan het volgende:
op sbs6 heb ik net een reclame/aankondiging gezien voor de film the Matrix voor a.s. maandaghttp://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2140_930-60861,00.html
Toen het spotje begon kreeg je eerst die streepjescode met reclame eronder van sbs6, je kent het wel. daarna kwamen er allemaal groene cijferstjes en letters in beeld gevolgd met een spannend muziekje wat ik wel vaker ergens heb gehoord, een beetje in de richting van het nummer "Mike Oldfield - Tubular Bells". Ook een spannend deuntje zonder iets erbij. Iemand enig idee hoe die heet, zou geweldig zijn!
quote:Liedje 24 is van FC Kahuna met Hayling
Op vrijdag 9 mei 2003 09:57 schreef postinggirl het volgende:
http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje24.mp3
http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje25.mp3
http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje1.mp3Kent iemand deze nummers?
quote:The White Stripes - Seven Nation Army ?
Op vrijdag 9 mei 2003 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
The White Stripes nieuwe nummer ?
quote:Weet echt niemand um???
Op woensdag 7 mei 2003 17:06 schreef c0ne het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar de titel van een trance nummer.
Het is een beetje dream trance achtig met vocals erin.
[Dit bericht is gewijzigd door c0ne op 09-05-2003 17:31]
quote:Heb jij hem dan?
Op vrijdag 9 mei 2003 02:34 schreef Poogie het volgende:[..]
Sarah Connor - From Sarah With Love [White Label Hardcore Mix]
bedoel je die misschien?
'there are different kinds of addiction, heroine, xtc, cocaine, pills'
of iets dergelijks..weet iemand de naam?
[Dit bericht is gewijzigd door TheWilliedockSaints op 09-05-2003 18:48]
quote:jep, maak maar ff ftp'tje aan, mail adres/user/pass ff naar poogiebear@hotmail.com dan gooi ik hem daar wel op..
Op vrijdag 9 mei 2003 18:30 schreef EggsTC het volgende:[..]
Heb jij hem dan?
of meld me ff aan op msn, kan ik hem over msn sturen
[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 09-05-2003 19:01]
quote:Ene tip: Jazz at Massey Hall is een hele goede plaat van Charlie Parker waar ook All the Things You Are op staat.
Op vrijdag 9 mei 2003 16:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Audrey Hepburn en Zander: Bedankt
quote:afgaande op live opgenomen en fantastische electrische gitaarsolo aan 't begin, zeg ik: Ten Years After - I'm Going Home...
quote:Misschien "Layla" van Eric Clapton (Derek and the Dominos)?
quote:Loungin' (how do ya love)
Op vrijdag 9 mei 2003 20:17 schreef Leila het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer van LL Cool J, van een paar jaar terug.
In de clip zingen ook 3 meiden (gekleed in groen) mee en staat z'n vriendin ook bij een bushalte ofzo...
Thanks!
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 20:34 schreef Leila het volgende:[..]
Loungin' (who do ya love)
Thanks!
quote:Loungin' (how do ya love)
Op vrijdag 9 mei 2003 20:34 schreef Leila het volgende:[..]
Thanks!
quote:Moby - In this World
Op vrijdag 9 mei 2003 21:17 schreef Zw0rld het volgende:
Hoe heet dat nummer van die renault reclame op de maan
quote:alvast bedankt!!
but baby if you want me,
you've got to show me love
quote:Robin S.
Op vrijdag 9 mei 2003 22:19 schreef rolfvp het volgende:
een liedje met o.a. de volgende tekst:
[..]alvast bedankt!!
dus.
quote:Robin S - Show me love
Op vrijdag 9 mei 2003 22:19 schreef rolfvp het volgende:
een liedje met o.a. de volgende tekst:
[..]alvast bedankt!!
weet iemand hoe het heet?
quote:Deze klinkt wel gaaf... stem doet met denken aan Cery Matthews van Catatonia al denk ik niet dat ze het is. Ik dacht nog even aan Death in vegas maar daar kan ik ook weinig touw aan vastknopen... ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Op vrijdag 9 mei 2003 09:57 schreef postinggirl het volgende:
http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje1.mp3Kent iemand deze nummers?
Ken wel enkele tekstflarden:
First time,first love
Taken control of my body and mind
and you know you're in love for the very first time...of zoiets
Iemand?
Greetz,
Flyguyke
quote:Robin Beck - First time?
Op zaterdag 10 mei 2003 01:19 schreef Flyguyke het volgende:
Zoek de artieste van het volgende nummertje maar ken de titel niet...Ken wel enkele tekstflarden:
First time,first love
Taken control of my body and mind
and you know you're in love for the very first time...of zoiets
Iemand?
Greetz,
Flyguyke
quote:Hier ben ik dankzij een ander forum waar ik de request op geplaatst heb inmiddels achter. Cold & intimate van Nitin Sawhney. Het andere nummer uit mijn eerder genoemde lijstje wisten ze ook: Get into my groove - Incognito.
Op vrijdag 9 mei 2003 23:14 schreef ranja het volgende:[..]
Deze klinkt wel gaaf... stem doet met denken aan Cery Matthews van Catatonia al denk ik niet dat ze het is. Ik dacht nog even aan Death in vegas maar daar kan ik ook weinig touw aan vastknopen... ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 10-05-2003 15:01]
Do you wanna groove me? Come on and shake your booty ah ha ah ha and feel good, and stay with me tonight (o.i.d.)
quote:The game van DJ Galaga (bubbling remix)
Op zaterdag 10 mei 2003 11:57 schreef Loutje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummertje met de volgende tekst:Do you wanna groove me? Come on and shake your booty ah ha ah ha and feel good, and stay with me tonight (o.i.d.)
Basketbal Freestyle btw.
quote:Volgens mij bedoel je Pharell - Frontin. Maar ik denk niet dat het dat is kijk maar eens hier http://info.omroep.nl/ster?nav=masnEsHCfDxDwDhEkH[reclame-muziek]
Op zaterdag 10 mei 2003 12:26 schreef SuperUli het volgende:
Ik zoek het nummer wat je bij die Nike Freestyle reclame hoort.
Is van pharrel...maar weet niet hoe het nummer heet.
Iemand?Basketbal Freestyle btw.
quote:Safri Duo - Episode II
Op zaterdag 10 mei 2003 12:41 schreef enfermidade het volgende:
hoe heet dat nummer uit die reclame van ijs vanhave a great summer of zo
Afgelopen donderdag was ik in Paradiso en daar waren de gebroeders van 2 Many DJs, erug vette avond, en ook daar was die arabische houseplaat te horen. Dus ik na het optreden naar die gast toegegaan, gevraagd hoe die plaat heette, en volgens hem was het van MC Budwziaavvx of iets dergelijks. Het is ongetwijfeld verkeerd gespeld, het kan aan mijn staat van dienst hebben gelegen of het was een taal-misverstand tussen Vlaanderen en Nederland, maar waarschijnlijk beide!
Ik heb geen idee hoe ik het nummer moet omschrijven, het enige dat ik kan zeggen is dat het volgens mij een vrij nieuwe plaat is, dat het heel hard de pan uit knalt en dat het heel erg vet is !!!
Wie helpt?
Ps. Het nummer werd ook gedraait bij het item van Richenel tijdens een uitzending van 6pack!
quote:Band/Artiest: The Neptunes
Op zaterdag 10 mei 2003 12:46 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Volgens mij bedoel je Pharell - Frontin. Maar ik denk niet dat het dat is kijk maar eens hier http://info.omroep.nl/ster?nav=masnEsHCfDxDwDhEkH[reclame-muziek]
.
quote:Bushwacka?
Op zaterdag 10 mei 2003 13:06 schreef DaanR het volgende:
Budwziaavvx
quote:Promo & Catscan - Tochwelleuk...
Op vrijdag 9 mei 2003 23:03 schreef Skibby het volgende:
ik ben op zoek naar een hardhouse/techno nummer waarin hans teeuwen's stukje over de yosti band doorheen gesampled is, laatst gehoord op id&tweet iemand hoe het heet?
quote:Thanx!
Op zaterdag 10 mei 2003 12:01 schreef postinggirl het volgende:[..]
The game van DJ Galaga (bubbling remix)
Wat is dit? Ik ben echt HEEL erg benieuwd!
Volgens mij is hij al wat ouder (komt me zo bekend voor), maar dat mag de pret niet drukken.
Panjabi MC, Mundian To Back Ke
Downloaden dus !!!
quote:Onder welk rotsblok kom jij vandaan?
Op zaterdag 10 mei 2003 16:26 schreef DaanR het volgende:
Ik heb het nummer gevonden via een ander forum, dus voor iedereen die dancemuziek een warm hart toedraagt:Panjabi MC, Mundian To Back Ke
Downloaden dus !!!
quote:Let's Dance Around The World
Op zaterdag 10 mei 2003 13:06 schreef DaanR het volgende:
Hallo mensen van het goeie leven!
Ik ben al een paar weken op zoek naar een plaat die ik vaak in de discotheek hoor. Meestal schrijf ik gewoon een paar woorden uit het nummer op die ik kan verstaan, en dan een beetje creatief Google'en en klaar! Bij deze plaat gaat dat iets lastiger, want het is een arabische houseplaat, en ondanks de steeds groter wordende arabische invloeden, kan ik geen reet van verstaan! Dus mijn creatviteit bij Google loont in dit geval niet!Afgelopen donderdag was ik in Paradiso en daar waren de gebroeders van 2 Many DJs, erug vette avond, en ook daar was die arabische houseplaat te horen. Dus ik na het optreden naar die gast toegegaan, gevraagd hoe die plaat heette, en volgens hem was het van MC Budwziaavvx of iets dergelijks. Het is ongetwijfeld verkeerd gespeld, het kan aan mijn staat van dienst hebben gelegen of het was een taal-misverstand tussen Vlaanderen en Nederland, maar waarschijnlijk beide!
Ik heb geen idee hoe ik het nummer moet omschrijven, het enige dat ik kan zeggen is dat het volgens mij een vrij nieuwe plaat is, dat het heel hard de pan uit knalt en dat het heel erg vet is !!!
Wie helpt?
Ps. Het nummer werd ook gedraait bij het item van Richenel tijdens een uitzending van 6pack!
Hij lijkt op make luv, de enige tekst die ik me kan herinneren is 'keep myself online' door een vrouw.
dank.
quote:Stuart - Free (Let it be) ??
Op zaterdag 10 mei 2003 16:51 schreef raphidae het volgende:
Ik wil de naam weten van een dance nummer, ze draaien 'em helemaal grijs op 538, maar ik kan 'em niet vinden in de top 40.Hij lijkt op make luv, de enige tekst die ik me kan herinneren is 'keep myself online' door een vrouw.
dank.
-edit-
Zal wel niet
quote:Dat is 'em, dank je! Voortaan moet ik maar wat beter in de top40 kijken
Op zaterdag 10 mei 2003 16:52 schreef HenkieSpankie het volgende:[..]
Stuart - Free (Let it be) ??
-edit-
Zal wel niet
Iemand ?
quote:Misschien "Dare - Chihuahua"?
Op zaterdag 10 mei 2003 17:29 schreef Kierewiet! het volgende:
Ik zoek ook een mummer. Komt ook op TV langs in reclame voor een drankje. Het nummer stikt van de text als Chiwawa of shewawa of zoiets.Iemand ?
Gezongen door een man.. misschien Robbie Williams.
Maar in de tekst komt een stukje voor met:
"So get down on your knees saying prayers amen"
en
"The reason i'm doing you i cus your friend said no"
Thnx
quote:Robbie Williams - Forever Texas
Op zaterdag 10 mei 2003 18:32 schreef romai het volgende:
Ik zoek naar een nummer:Gezongen door een man.. misschien Robbie Williams.
Maar in de tekst komt een stukje voor met:
"So get down on your knees saying prayers amen"
en
"The reason i'm doing you i cus your friend said no"Thnx
quote:Klea - Tic Toc (Magic Muzik Remix)
Op zaterdag 10 mei 2003 19:45 schreef JunkieXL het volgende:
Ik zoek een mix van DJ Tiesto met o.a. 'Tick tock don't stop....lollypop weet ik veel.. etc....... maar wat is nou de preciese naam?
quote:David Guetta - Distortion...
Op zaterdag 10 mei 2003 19:59 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik hoorde laatst een nummertje met een lekkere droge dreun erin..
Mooi voor in de auto al zeg ik het zelf..
Nu heb ik geen id Hoe het heet, en van wie het is..
Ik hoorde hem bij ID&T maar daar zeggen ze niet zo vaak de titel en artiest..
Ik heb hier een stukje ervan
Sample
De videoclip van het nummer dat ik zoek kan ik me nog wel herinneren. Het is een beetje een donker clipje waarin een concert werd gehouden, de mensen die optreden zijn niet te zien, alleen het publiek dat compleet uit z'n dak gaat. In het nummer hoor je af en toe 'Show me your intensions' en '....superstar' (of zoiets).
Weet iemand over welk nummer ik het heb?
Link: http://home.planet.nl/~schul823/Temp/muzika1.mp3
Weet niemand hoe dit nummertje heet?
quote:Dit is de playlist van dat concert:
Op zaterdag 10 mei 2003 21:28 schreef smash789 het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje van AFI. Ik heb een filmpje gedownload op KaZaA, te weten "AFI - Live in Calgary - Punkrockvideo.com" (47Mb)
Nu begint dit (lage kwaliteits) filmpje met een zeer cool nummer, kan iemand mij vertellen welk nummer dit is? Ik heb al een hele zooi random nummers van AFI gedownload... Hij zat er niet tussen :-(
INTRO
FALL CHILDREN
LET IT BE BROKE
THE PRAYER POSITION
SACRIFICE THEORY
MALLEUS MALEFICARUM
A SINGLE SECOND
I WANNA GET A MOHAWK(BUT MOM WON'T LET ME GET ONE)
FILE 13
ADVANCES IN MODERN TECHNOLOGY
THIRD SEASON
CRUISE CONTROL
THE LAST KISS
HEARTS FROZEN SOIL SOD ONCE MORE BY THE SPRING OF RAGE,DESPAIR AND HOPELESNESS
TOTAL IMMORTAL
GOD CALLED IN SICK TODAY
LAST CARESS
-Ik hoop dat het nummer dat je zoekt niet "intro" maar "fall children" is, anders ben je nog steeds niets wijzer geworden.
They know what is what, but they don't know what is what, they just struck, what the fuck.
Komt voor in een hardstyle/hardcore liedje, maar volgens mij is dit liedje ook appart. Ergens in de rapscene ofzo...
quote:Fatboy slim - star 69
Op zondag 11 mei 2003 01:18 schreef Realzm het volgende:
Ik zoek een liedje waarbij een kerel dit zingt:They know what is what, but they don't know what is what, they just struck, what the fuck.
Komt voor in een hardstyle/hardcore liedje, maar volgens mij is dit liedje ook appart. Ergens in de rapscene ofzo...
quote:"Star 69" van Fatboy slim..... maar dat rapnummer weet ik even niet...
Op zondag 11 mei 2003 01:18 schreef Realzm het volgende:
Ik zoek een liedje waarbij een kerel dit zingt:They know what is what, but they don't know what is what, they just struck, what the fuck.
quote:nog steeds niemand, hier misschien meer info.. de reclame start zo (al die groene lettertjes vallen naar beneden)
Op donderdag 8 mei 2003 22:53 schreef DerbiMan het volgende:
op sbs6 heb ik net een reclame/aankondiging gezien voor de film the Matrix voor a.s. maandaghttp://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2140_930-60861,00.html
en gaat dan zo verder
gelijk nadat de groene lettertjes naar beneden gevallen zijn begint op de achtergrond een spannend muziekje, das wat ik bedoel.. iemand die reclame gezien, of als je hem ziet en weet wat het nummer is, of in welke richting ik een beetje moet zoeken... bedankt alvast voor alles
[Dit bericht is gewijzigd door DerbiMan op 11-05-2003 11:15]
Wie kan me helpen...?
quote:T-Spoon - No time to waste (ster.nl voor heeel veeel reclame nrs)
Op zondag 11 mei 2003 11:43 schreef Maaikietje het volgende:
ik zit me al een tijdje af te vragen hoe had liedje van die zonnet reclame heet... Ik vind het zo'n lekker nummer.
Ik kan het nergens vinden. Het is die reclame die gaat over kabelinternet ofzo. Tis een beetje "snelle" reclame met veel beelden...Wie kan me helpen...?
quote:Ik heb de reclame niet gezien, maar als ik denk aan de soundtrack van The Matrix en een 'spannend melodietje' dan zou je eens kunnen proberen:
Op zondag 11 mei 2003 11:08 schreef DerbiMan het volgende:[..]
nog steeds niemand, hier misschien meer info.. de reclame start zo (al die groene lettertjes vallen naar beneden)
en gaat dan zo verdergelijk nadat de groene lettertjes naar beneden gevallen zijn begint op de achtergrond een spannend muziekje, das wat ik bedoel.. iemand die reclame gezien, of als je hem ziet en weet wat het nummer is, of in welke richting ik een beetje moet zoeken... bedankt alvast voor alles
Rob D - Clubbed to Death
Soort van langzaam drum 'n' bass-lijntje met hier en daar een wat melancholieke synth eroverheen... Ik gok dat dat 'm is... Succes!
quote:Adverteerder: Orange
Op zondag 11 mei 2003 11:54 schreef pekel het volgende:
Kent iemand het liedje van die reclame van Orange?
quote:THANKS!!!
Op zondag 11 mei 2003 11:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Adverteerder: Orange
Product: Telecommunicatie
Titel commercial: Opnieuw
Reclamebureau: Bates NotJustFilm
Eerste uitzending: 24 maart 2003
Band/Artiest: Macy Gray
Titel: Sweet Baby
Album/CD: The Id
quote:[offtopic]
Op zondag 11 mei 2003 11:08 schreef DerbiMan het volgende:[..]
en gaat dan zo verder
Strakke actie, met een camera voor de tv gaan zitten om een foto van de reclame-intro te knippen...!
Ik zie je zitten in de reflectie van het beeldscherm
quote:In je pyjama zelfs.
Op zondag 11 mei 2003 12:11 schreef Allan24 het volgende:[..]
[offtopic]
Strakke actie, met een camera voor de tv gaan zitten om een foto van de reclame-intro te knippen...!
Ik zie je zitten in de reflectie van het beeldscherm
![]()
quote:ik ga em nu ff download.. en ja je moet er wat voor over hebben om een nummer te vinden hé
Op zondag 11 mei 2003 12:24 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
In je pyjama zelfs.
.
quote:
k zoek twee nummers:
- Het eerste is gemaakt door een Nederlands duo wat normaal alleen reclamemuziek composeert, maar nu een (Nederlandstalig) liedje heeft opgenomen. De tekst weet ik niet echt...
Ondertussen weet ik dat het woord ' was' er vrij vaak (bijna elke zin eindigt er mee) in voorkomt...
Iemand?
Het tweede nummer heb ik al gevonden...
http://www.maverickrc.com/thematrix/music.html
bovenaan staan allemaal nummers die voorkomen in die film... allemaal gedownload en het bleek dus "Mindfields - Prodigy" te zijn... bedankt voor de hulp iig
quote:Veldhuis en Kemper - Ik wou dat ik jou was.
Op zondag 11 mei 2003 13:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nog maar es proberen
[..]
Ondertussen weet ik dat het woord ' was' er vrij vaak (bijna elke zin eindigt er mee) in voorkomt...
Iemand?
Het tweede nummer heb ik al gevonden...
quote:
Op zondag 11 mei 2003 13:29 schreef Luka het volgende:[..]
Veldhuis en Kemper - Ik wou dat ik jou was.
quote:Niemand?
Op zaterdag 10 mei 2003 15:02 schreef postinggirl het volgende:
http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje2.mp3Wat is dit? Ik ben echt HEEL erg benieuwd!
Volgens mij is hij al wat ouder (komt me zo bekend voor), maar dat mag de pret niet drukken.
Tevens wil ik er http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje3.mp3 aan toevoegen. Wie weet wat dit is?
quote:Mauro Picotto - Back to Cali
Op zondag 11 mei 2003 14:01 schreef postinggirl het volgende:[..]
Niemand?
Tevens wil ik er http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje3.mp3 aan toevoegen. Wie weet wat dit is?
De titel van nr drie lag op het puntje van mijn tong, maar ik was hem gewoon vergeten.
En nu die andere nog. Nr 2.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 21:21 schreef LordAnger het volgende:[..]
David Guetta - Distortion...
Van wie is die?
Mazol..
No no nohooo . yeah da yeah da yeah.... i .. (nog wat)... in my life
iemand die hier wat van kan maken ?
quote:Nick MacKenzie?
Op zondag 11 mei 2003 16:41 schreef Just-Dennis het volgende:
Dat liedje van "Hello goodmorning how are you..."Van wie is die?
quote:Door wat wordt het gezongen? Man/Vrouw/Groep?
Op zondag 11 mei 2003 16:49 schreef mobomania het volgende:
Ik hoorde laatst op 538 een retegoed nummer.. is al oud maar nog steeds toppie en het gaat zo:No no nohooo . yeah da yeah da yeah.... i .. (nog wat)... in my life
iemand die hier wat van kan maken ?
quote:Is een vrouwenstem... en de muziek is echt puur computer
Op zondag 11 mei 2003 16:52 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Door wat wordt het gezongen? Man/Vrouw/Groep?
quote:Meer weet je er niet van?
Op zondag 11 mei 2003 16:53 schreef mobomania het volgende:[..]
Is een vrouwenstem... en de muziek is echt puur computer
quote:nee is trance/dance 8ig
Op zondag 11 mei 2003 16:58 schreef postinggirl het volgende:
No no no - Destiny's Child?
quote:safri duo..
Op zondag 11 mei 2003 17:29 schreef HaaK het volgende:
Ben op zoek naar dat dance/trance commercieel maar toch leuk klinkende nummer... die een tijdje geleden ook op tv te horen was bij de reclame van Magnum ijsjes... iemand?
quote:Dat is de Star Wars - Imperial March
Op zondag 11 mei 2003 20:43 schreef thealterego1 het volgende:
Weet iemand waar dat deuntje van is als je bij msn plus /sevil intypt.
Van John Williams uiteraard
iemand een idee, ik meot het echt hebben
quote:Fear and loathing in Las Vegas?? Daar zijn ze i.i.g. wel constant aan de coke of andere geestverruimende middelen.
Op zondag 11 mei 2003 22:50 schreef topicstarter het volgende:
"I find myself on the planet ogre" , dat zegt iemand in een film of in een mp3, een btje een vage gast die het zegt alsof hij aan de coke is.iemand een idee, ik meot het echt hebben
Na wat google bleek het Twelve monkeys te zijn en trouwens planet Ogo.
[Dit bericht is gewijzigd door Luka op 11-05-2003 23:59]
quote:Zoek eens op kerstmedley...
Op maandag 12 mei 2003 00:37 schreef Ali Salami het volgende:
Een kerstliedje van een 8, 9-tal jaren terug. Het was een medley van allemaal verschillende kerstliedjes, met de teksten veranderd in licht schunnige teksten (over sex dus) en het was erg populair op de radio, bij zenders als 538 etc
Moeilijk te vinden, nu weet ik dat het gecoverd is van zo'n italiaanse zangeres. Weet iemand hier de naam van?
Hardstikke bedankt
-edit-
Laura Pausini - La solitudine
[Dit bericht is gewijzigd door Maeksm op 12-05-2003 11:02]
quote:Excelsis D.O. van K Dootje misschien?
Op maandag 12 mei 2003 00:37 schreef Ali Salami het volgende:
Een kerstliedje van een 8, 9-tal jaren terug. Het was een medley van allemaal verschillende kerstliedjes, met de teksten veranderd in licht schunnige teksten (over sex dus) en het was erg populair op de radio, bij zenders als 538 etc
Ik had het nummer al eerder gehoord op Canal + tijdens een maandoverzichtstukje van oktober of november vorig jaar geloof ik
Hopelijk kan iemand me helpen!
Carlo
Ik zoek een nummer jaja
Het begint alleen met een vocal dacht ik, een man die zegt:
Whoe hoe hoe, hoe hoe, whoe hoe hoe, hoe hoe ....
en dan zegt ie opeens STOP! and listen...
Geen id hoe het nummer heet...
Ik ben benieuwd
BvD
quote:Stop / listen aan het begin van een plaat doet me denken aan Vanilla Ice - Ice ice baby
Op maandag 12 mei 2003 15:16 schreef WebForce het volgende:
Nu komt het hoorIk zoek een nummer jaja
Het begint alleen met een vocal dacht ik, een man die zegt:
Whoe hoe hoe, hoe hoe, whoe hoe hoe, hoe hoe ....
en dan zegt ie opeens STOP! and listen...
Geen id hoe het nummer heet...
Ik ben benieuwd
BvD
quote:Nee het is een niet zo rustig liedje
Op maandag 12 mei 2003 15:18 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Stop / listen aan het begin van een plaat doet me denken aan Vanilla Ice - Ice ice baby
quote:Volgens mij was de titel Where are you, als dat niet zo is zong die dat wel! Nu de artiest nog...
Op maandag 12 mei 2003 15:23 schreef WebForce het volgende:[..]
Nee het is een niet zo rustig liedje
Erm, ben niet zo goed in genres, maar het is een niet rustig lied
Denk, denk...
quote:He-he
Op maandag 12 mei 2003 15:41 schreef WebForce het volgende:[..]
Volgens mij was de titel Where are you, als dat niet zo is zong die dat wel! Nu de artiest nog...
Denk, denk...
Paffendorf - Where are you
Zo, kan ik nu weer rustig leren
En http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje2.mp3 staat ook nog steeds open.
Wie weet ze?
nr 7 ofzo...
maar als je alle nummers weet mag je ze er ook bij zetten...
BVD!!!
quote:Bedoel je deze??:
Op maandag 12 mei 2003 16:46 schreef bremmie het volgende:
Ik zoek een nummer van de CD TMF Wet and Wild....nr 7 ofzo...
maar als je alle nummers weet mag je ze er ook bij zetten...BVD!!!
goed bezig...die bedoelde ik ja...
Mijn dank is groot!!!!!!!!!
quote:U R welcome maar ik heb gewoon ff gegoogelt.
Op maandag 12 mei 2003 17:25 schreef bremmie het volgende:
Keurig Luka....goed bezig...die bedoelde ik ja...
Mijn dank is groot!!!!!!!!!
(dak daar nie zelf aan gedacht heb maar goe...ben nie zo heel erg thuis in die dinge )
quote:Dat zou best wel eens kunnen!
Op maandag 12 mei 2003 12:01 schreef Grobbel het volgende:[..]
Excelsis D.O. van K Dootje misschien?
quote:Ja hoe heet dit nummer ook alweer, dit is een goed nummer dus help hem even mee te vinden
Op zondag 11 mei 2003 19:12 schreef DJ_Robbie het volgende:
Nog maar is proberen:
Fragmentje van Rank 1 live set van Sensation 2001. Zou best kunnen dat dit nummer alleen special daarvoor is geproduceerd.
Mocht iemand er toch iets meer van weten, tnx
quote:Nee dus.. Maar ik weet in ieder geval nu de titel en de band, bedankt!
Op maandag 12 mei 2003 18:54 schreef Ali Salami het volgende:[..]
Dat zou best wel eens kunnen!
Nu eens kijken of ik die kan vinden
Hoe heet hij/nummer?
Wat een steengoed nummer trouwens
Luister 'em al non-stop de hele avond
Hoe heet dat nummer van de die reclame van Free Record shop. Die van Guns and Roses wanneer je eerst iemand vals hoort singen en daaran het orgineel!
quote:Dat nummer van: blaat down the road, there goes the lady we al know? zoiets versta ik
Op maandag 12 mei 2003 20:32 schreef DJH het volgende:
Makje:Hoe heet dat nummer van de die reclame van Free Record shop. Die van Guns and Roses wanneer je eerst iemand vals hoort singen en daaran het orgineel!
quote:Barbara Ann van the BeachBoys
Op maandag 12 mei 2003 19:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
De meesten van jullie kennen het liedje 'Bomb Iraq' wel, wat gemaakt schijnt te zijn door Weird Al Yankovic (hoewel ik daar mijn bedenkingen over heb).
Nu heeft dit liedje ook een origineel (daar ben ik van in de heilige overtuiging) en daar ben ik dus naar op zoek!
Iemand die me kan helpen?
quote:Jep die ja, ik neem aan dat genoeg fokkers dat weten
Op maandag 12 mei 2003 20:37 schreef LennuX het volgende:[..]
Dat nummer van: blaat down the road, there goes the lady we al know? zoiets versta ik
Die wil ik ook graag namelijk
quote:Ik ken de reclame niet maaruh: Led Zeppelin - Stairway to heaven
Op maandag 12 mei 2003 20:37 schreef LennuX het volgende:[..]
Dat nummer van: blaat down the road, there goes the lady we al know? zoiets versta ik
Die wil ik ook graag namelijk
quote:Verrek
Op maandag 12 mei 2003 20:49 schreef Luka het volgende:[..]
Ik ken de reclame niet maaruh: Led Zeppelin - Stairway to heaven
quote:Nee dat is m niet. Hij is lang zo rustig niet, volgens mij issie van Guns and Roses.
Nog es de vraag;
quote:
Hoe heet dat nummer van de die reclame van Free Record shop (vaak op 538). Die van Guns and Roses wanneer je eerst iemand vals hoort singen en daaran het orgineel!
quote:Wat denk je zelf
Op maandag 12 mei 2003 21:01 schreef DJH het volgende:[..]
Nee dat is m niet. Hij is lang zo rustig niet, volgens mij issie van Guns and Roses.
Nog es de vraag;
[..]
quote:Zo rustig is Stairway to heaven op een gegeven moment niet meer maar goed ik weet ook niet wat je precies bedoeld, ken nou eenmaal de reclame niet.
Op maandag 12 mei 2003 21:01 schreef DJH het volgende:[..]
Nee dat is m niet. Hij is lang zo rustig niet, volgens mij issie van Guns and Roses.
Nog es de vraag;
[..]
Het heeft wel iets weg van Don't stop the music van Yarbrough & Peoples.
[Dit bericht is gewijzigd door matthijn99 op 12-05-2003 21:28]
quote:Heb t origineel van Led Zeppelin en de cover van guns n roses nu allebei maar die van de reclame is toch echt die van Led zeppelin hoor
Op maandag 12 mei 2003 21:03 schreef LennuX het volgende:[..]
Wat denk je zelf
Guns n roses - stairway to heaven
quote:Tsjong, het begin klinkt er niet na iig. Maar ik zal em even volledig luisteren strax
Op maandag 12 mei 2003 21:14 schreef LennuX het volgende:[..]
Heb t origineel van Led Zeppelin en de cover van guns n roses nu allebei maar die van de reclame is toch echt die van Led zeppelin hoor
Ik vind die btw ook beter
quote:Is volgens mij wel Led Zeppelin maar NIET Stairway to Heaven. Wellicht Black Dog ofzo, ikkijk nog ff
Op maandag 12 mei 2003 21:20 schreef DJH het volgende:[..]
Tsjong, het begin klinkt er niet na iig. Maar ik zal em even volledig luisteren strax
quote:Dude, het is 100% zeker Stairway to heaven. Heb em net geluisterd en dat stuk van die reclame zit aan t eind. Kan me niet voorstellen dat ze in meerdere nummers dat stukkie hebben zitten
Op maandag 12 mei 2003 21:24 schreef Gambolputty het volgende:[..]
Is volgens mij wel Led Zeppelin maar NIET Stairway to Heaven. Wellicht Black Dog ofzo, ikkijk nog ff
quote:Zou fijn zijn
Op maandag 12 mei 2003 21:24 schreef Gambolputty het volgende:[..]
Is volgens mij wel Led Zeppelin maar NIET Stairway to Heaven. Wellicht Black Dog ofzo, ikkijk nog ff
quote:Ik ben em al aan het dl'en. Maar dat gaat zo f*cking traag
Op maandag 12 mei 2003 21:30 schreef LennuX het volgende:[..]
Dude, het is 100% zeker Stairway to heaven. Heb em net geluisterd en dat stuk van die reclame zit aan t eind. Kan me niet voorstellen dat ze in meerdere nummers dat stukkie hebben zitten
quote:En hoe kwam ik aan deze wijsheid? Ff googelen en het resultaat is:
Led Zeppelin - stairway to heaven
Lyrics translated back to English by Klaas Van Klempert
There is a lady, who is safe that everything, which sparkles is gold
And it buys a stairway to the sky.
If it receives there, it knows, if all memory is closed
For with a word it can receive, which came it.
Ooh, ooh and them buy a stairway to the sky.
There is an indication on the wall, but she would like to be safe
because sometimes you know, words have two meanings.
> In a tree by the brook, there is a singing bird, which sings,
Sometimes all are our thoughts misgiven.
> Ooh, he educates me to miracle,
Ooh, he educates me to miracle.
There is a feeling, that, I, if I look to the west receive,
And my spirit walk for leaving.
> In my thoughts I saw rings of the smoke by the trees,
And the voices of those those, which stand looking.
Ooh, he educates me to miracle,
Ooh, he really educates me to miracle.
And it whispered that soon if we all call the melody
Then leads piper us to conclude.
And a new day dawns for those, which long
> And the forests resound with laughter against.
If a hasty bustle in their hedgerow, are alarms not now you gives,
It is a spring straight, which is clean for May queen.
There are two ways, which can pass you, but on a long-term basis
There is calm time to change the road which you are switched on.
And it educates me to miracle.
Their head hums and it does not go, if you do not know,
Pipers, which call you, in order to connect it,
> If lady loves, can hear you through the wind burn and you knew
Their stairway is on whispering the wind.
And like we on down the road windings
Our shade more highly than our soul.
> There goes a lady we, who all
Who shines white light and would like to represent
As everything turns still at gold.
And if you hear very strongly
The melody comes to you finally.
> If all are, everything is one and one
Its a rock and do not roll.
Gewoon There's a lady + Lyrics invoeren en klaar is kees
quote:
Op maandag 12 mei 2003 21:45 schreef Luka het volgende:[..]
En hoe kwam ik aan deze wijsheid? Ff googelen en het resultaat is:
Led Zeppelin - stairway to heaven
Lyrics translated back to English by Klaas Van KlempertThere is a lady, who is safe that everything, which sparkles is gold
If it receives there, it knows, if all memory is closed
For with a word it can receive, which came it.
Ooh, ooh and them buy a stairway to the sky.There is an indication on the wall, but she would like to be safe
because sometimes you know, words have two meanings.
> In a tree by the brook, there is a singing bird, which sings,
Sometimes all are our thoughts misgiven.
> Ooh, he educates me to miracle,
Ooh, he educates me to miracle.There is a feeling, that, I, if I look to the west receive,
And my spirit walk for leaving.
> In my thoughts I saw rings of the smoke by the trees,
And the voices of those those, which stand looking.
Ooh, he educates me to miracle,
Ooh, he really educates me to miracle.And it whispered that soon if we all call the melody
Then leads piper us to conclude.
And a new day dawns for those, which long
> And the forests resound with laughter against.If a hasty bustle in their hedgerow, are alarms not now you gives,
It is a spring straight, which is clean for May queen.
There are two ways, which can pass you, but on a long-term basis
There is calm time to change the road which you are switched on.
And it educates me to miracle.Their head hums and it does not go, if you do not know,
Pipers, which call you, in order to connect it,
> If lady loves, can hear you through the wind burn and you knew
Their stairway is on whispering the wind.And like we on down the road windings
Our shade more highly than our soul.
> There goes a lady we, who all
Who shines white light and would like to represent
As everything turns still at gold.
And if you hear very strongly
The melody comes to you finally.
> If all are, everything is one and one
Its a rock and do not roll.And it buys a stairway to the sky.
Gewoon There's a lady + Lyrics invoeren en klaar is kees
Die muziek tijdens lobby fight, en als Neo op het eind dat telefoon hkje uitloopt..hoe heten die?
quote:Propellerheads - Spybreak!
Op maandag 12 mei 2003 23:50 schreef PsychoMantis het volgende:
The Matrix,Die muziek tijdens lobby fight, en als Neo op het eind dat telefoon hkje uitloopt..hoe heten die?
[Dit bericht is gewijzigd door U op 13-05-2003 00:12]
Nu ik toch aan het typen ben...
Ik hoorde afgelopen vrijdagmiddag (rond 17:15h) op ID&T Radio een clubnummer (ca. 128 bpm). Het werd gedraaid tussen de nummers 'Madan' en 'IIO - In The End". Het was een lekker, vrolijk nummertje, duurde even voordat het op gang kwam... daarna een redelijke electronische mannenstem die iets brabbelde van "music" en nog wat... Daarna werd het nummer vrolijker en kwamen er wat electronische geluiden erbij (beetje atari / gameboy-achtige toontjes). Het nummer klonk niet goedkoop zoals bijvoorbeeld 'PPK - Resurrection', maar klonk voller en zat goed in elkaar. Mooie spanningsopbouw in het midden. Het is niet 'Music' van 'Darude' wat ik zoek.. (te snel inderdaad...)
Verder weinig aanknopingspunten om achter de titel te komen...
Anybody?
Naja, die had een tijdje geleden (paar weken ofzo) zo'n nummer van " I'm a rider ... girl.. "
Von ik nogal vet nummer maar ken niet op die titel komen. Ken em niet vinden. Weet iemand hoe dat nummer heet?
If you toch me like that, if you ...... It's all coming back to me....
(Volgens mij een nederlandse artiest, weet het niet zeker)
quote:Is volgens mij Celine Dion.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:00 schreef CrazyByte het volgende:
Ik hoorde van morge op de radio een stukje, maar weet niet meer van welke artiest het is, misschien weten jullie het.If you toch me like that, if you ...... It's all coming back to me....
(Volgens mij een nederlandse artiest, weet het niet zeker)
Als ik het juist heb.
Iemand die toevallig in bezit? Ik weet dat de sample auteursrechtelijk beschermt is, maar het is voor eigen gebruik uiteraard.
quote:hint ga naar de sounds (of elk andere muziek winkel) en koop de soundtrack: is een van de gaafste die bestaat...
Op maandag 12 mei 2003 23:50 schreef PsychoMantis het volgende:
The Matrix,Die muziek tijdens lobby fight, en als Neo op het eind dat telefoon hkje uitloopt..hoe heten die?
quote:Nr 1: Andrea - I'm a lover (Met dank aan Ranja)
Op dinsdag 13 mei 2003 06:09 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Laatst een 80's white label mix aangeschaft (12 minuten), inderdaad... zonder trackinfo, wie helpt me aan de titels/uitvoerende van de volgende nummers ?Nu ik toch aan het typen ben...
Ik hoorde afgelopen vrijdagmiddag (rond 17:15h) op ID&T Radio een clubnummer (ca. 128 bpm). Het werd gedraaid tussen de nummers 'Madan' en 'IIO - In The End". Het was een lekker, vrolijk nummertje, duurde even voordat het op gang kwam... daarna een redelijke electronische mannenstem die iets brabbelde van "music" en nog wat... Daarna werd het nummer vrolijker en kwamen er wat electronische geluiden erbij (beetje atari / gameboy-achtige toontjes). Het nummer klonk niet goedkoop zoals bijvoorbeeld 'PPK - Resurrection', maar klonk voller en zat goed in elkaar. Mooie spanningsopbouw in het midden. Het is niet 'Music' van 'Darude' wat ik zoek.. (te snel inderdaad...)Verder weinig aanknopingspunten om achter de titel te komen...
Anybody?
[Dit bericht is gewijzigd door Gambolputty op 13-05-2003 18:33]
hoe heet dit?
quote:Pharrel.
Op dinsdag 13 mei 2003 09:04 schreef H20 het volgende:
Die ene neger (volgens mij van N.E.R.D.), die ook in die clip van justin timberlake zat en nu ook in die van snoop dogg.. weet je wie ik bdoel?
quote:"Die neger" is Pharrel van "The Neptunes".
Naja, die had een tijdje geleden (paar weken ofzo) zo'n nummer van " I'm a rider ... girl.. "
Von ik nogal vet nummer maar ken niet op die titel komen. Ken em niet vinden. Weet iemand hoe dat nummer heet?
Het nummer wat je zoekt is van N.E.R.D. en heet "Provider"
Lyrics
Woke up I had the same clothes on I had on last night
Damn
I must have passed out
And cash is just like the clothes I worn yesterday
We are broke
Damn
I gotta get my ass out
I went to see what my friend was talking about
Drugs
He told me cocaine would get you clout
My momma said he's trouble and schools my route
But I went to high school and got kicked out
So I'm driving this truck down the 95
I pray to God I make it home alive
I don't get pulled over by the man
I just want to make it home to hold your hand
Chorus
Goodbye beloved one
Do you know what I am
If you don't see my face no more
I'm a provider girl, gotta face the streets tonight
Goodbye beloved one
Do you know what I am
You don't see my face no more
I'm a rider, girl gotta face the streets tonight
You say you don't want me to go but I have to
Please don't weep
I love you
I refuse to be a bum
Especially coming where I'm from
I'm a provider girl
And I love you
So it's just like I said before
Heading down 95
Dodging Johnny law
I don't need a ticket though I never got one
If he pulls me over
He can feel my shotgun
I think about life pull down my hat
It's just like this road I don't know where I'm at
I don't want to be another cocaine story
Will I find my sanity
Where I find my glory
Come on
Repeat Chorus
Someday, Someday, this will be over
We'll raise a family
I'll get a job and I'll be a voter
And if I die
It will change you
Change you
I watch over a family
But only as an angel
So don't tell me you don't know what you see
When you're looking at a motherfucker just like me
I'm a provider girl
I said don't tell me you don't know what you see
When you're looking at a motherfucker just like me
I'm a rider girl
Repeat Chorus
I love you girl
I'm doing this for us
I don't know any better
What am I supposed to do
Nothing I love you
Alvast bedankt voor enige tips!
quote:Gokje
Op dinsdag 13 mei 2003 06:09 schreef DJMarcel.nl het volgende:
redelijke electronische mannenstem die iets brabbelde van "music" en nog wat... Daarna werd het nummer vrolijker en kwamen er wat electronische geluiden erbij (beetje atari / gameboy-achtige toontjes).Verder weinig aanknopingspunten om achter de titel te komen...
Anybody?
Ik zoek een nummer uit de Jackass serie, maar die niet voorkomt in de film. Deze muziek wordt gedraait als ze in de serie met winkelwagetjes en een zwaard over stoepranden gaan rijden, volgens mij heeft et geen text
quote:Nr 5 begint met Ernest Saint Laurent - In the Sky
Op dinsdag 13 mei 2003 15:22 schreef trancemaniak het volgende:
Hallo mensen.
Ik zoek de volgende nummers.
Bijna allemaal opgenomen van ID-T Radio en ze zijn ook niet allemaal in goede kwaliteit, maar er is nog wel duidelijk te horen om welk nummer het gaat.
Wie weet hoe onderstaande nummers heten?
1 v/d MP3'tjes bestaat uit allemaal korte fragmenten.
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendnummer1.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendnummer3.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendnummer4.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendnummer6.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendnummer7.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekendenummers5.mp3Alvast bedankt voor enige tips!
Ben erg benieuwd naar de andere nummers, vooral nr 4
graaaaaag zoveel mogelijk artiesten/nummers wil ik weten, vond het zo gaaf...
Bedankt
xHannA (huisgenoot van min6)
quote:Dat zal Andrea dan wel zijn.
Op dinsdag 13 mei 2003 12:08 schreef Gambolputty het volgende:
Nr 1: Eén of andere Italian met I'm a lover...?
quote:Nope. N.E.R.D. en The Neptunes zijn dezelfde groep. Alleen produceren ze voor anderen onde The Neptunes en hebben ze een cd uitgebracht onder de naam N.E.R.D.
Op dinsdag 13 mei 2003 14:29 schreef Sjaakman het volgende:"Die neger" is Pharrel van "The Neptunes".
(Diezelfde Neptunes hebben even samengewerkt met een andere gast, en samen waren ze N.E.R.D.)
quote:5 = Ken Lazlo - Tonight
Op dinsdag 13 mei 2003 12:08 schreef Gambolputty het volgende:[..]
Nr 1: Andrea - I'm a lover (Met dank aan Ranja)
Nr. 2: Full Force - Alice I Want You Just For Me
Nr 3.: Alisha - Baby Talk
Nr 4: Mozes - We Just
Nr. 5: ...?
Overigens ook nog opzoek naar deze
quote:
Op zondag 11 mei 2003 19:12 schreef DJ_Robbie het volgende:
Nog maar is proberen:
Fragmentje van Rank 1 live set van Sensation 2001. Zou best kunnen dat dit nummer alleen special daarvoor is geproduceerd.
Mocht iemand er toch iets meer van weten, tnx
Iemand enig idee over welk nummer ik t heb??
Ik heb nu zelf met fruityloops het deuntje even snel in elkaar gegooid, luister maar of jet herkent!
<a href="http://home.tiscali.nl/quasars/quivivecanal.mp3">Zelf gemaakt fragment</a>
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 20:06 schreef quasars het volgende:
Door quasars gemaakt fragment dus
quote:[offtopic]
Op dinsdag 13 mei 2003 20:31 schreef quasars het volgende:
dankje allantging inderdaad nie helemaal goed
quote:Kan je framentje ofzo knippen?
Op dinsdag 13 mei 2003 20:41 schreef Ype het volgende:
ik zoek een nummer dat gedraaid wordt in de tv-serie cribs op MTV.
Het gaat om het nummer in de aflevering met Hugh Heffner als hij in zijn eigen jungletje rondloopt (bij zo'n vogelhok ofzo)
Het is een trancenummer.
Ik wil dus weten hoe die achtergrondmuziek heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |