Nog 1 keer waar het hier om draait:
Je kent ze wel, unaniem geprezen films, overladen met oscars, overal goede kritieken etc etc. Maar jij vindt het gewoon een saaie kutfilm, maar als je dat zegt dan ben je aan het vloeken in de kerk lijkt wel... welke films vind jij kut terwijl iedereen in je omgeving de film prijst, de critici enkel lovend zijn, de gidsen er 4 of 5 sterren aan geven etc etc.
Brand maar los, laat je frustraties gaan!
Deze film is naar mijn mening echt kut, ongeinspireerde bagger! Dat heeft niks met topfilms te maken!
Wat ik vooral vervelend vindt is dat mensen tegen me blijven zeggen dat het "echt wel een goede film is" terwijl ik die mening gewoon niet deel.
Ik heb hem 2 keer gezien en ik vond er 2 keer niks aan. De eerste keer in de bios was wel hilarisch, toen liep een groot deel van de zaal weg en werd er vooral veel gelachen om de (special?) effects en de suffe dialogen.
quote:Je bent niet de enige want die wilde ik net neerzetten. Mensen aan touwtjes, fantastisch ... Ik vond hem dus ook niet zo goed, sterk tegenvallen zelfs (balen dat ik hem al gekocht had op DVD)
Op woensdag 7 mei 2003 07:09 schreef Nazzgul het volgende:
- Crouching tiger hidden dragon...
En een 8.6 op imdb, moet je nagaan...
quote:Cultuurbarbaar!
Op woensdag 7 mei 2003 07:32 schreef DarkFire het volgende:
Lord of the Rings and Star Wars
quote:* Skull-splitter duikt weg
quote:
quote:TITANIC BIG TIME
Op woensdag 7 mei 2003 08:12 schreef nietje83 het volgende:
ehm Titanic o.a.
quote:Oeh, the beach...
Op woensdag 7 mei 2003 08:12 schreef nietje83 het volgende:
ehm Titanic o.a.
quote:* Fearlezz knikt
Ongelooflijk wat soppende tienermeisjes destijds teweeg hebben gebracht met hun Leonardo-fanatisme... Sommigen gingen tig x naar die film...
The Ring, die film gaat ECHT nergens over, ik weet niet wat critici over deze film zeggen, maar ik vond 'm echt bagger en totaal niet eng
Jeepers Creepers, zelfde verhaal als The Ring.
quote:Ja, het schip zonk naar mijn smaak veels te langzaam.
Op woensdag 7 mei 2003 08:16 schreef MikeyMo het volgende:
Titanic is onderhand zo'n beetje de meest genoemde filmOngelooflijk wat soppende tienermeisjes destijds teweeg hebben gebracht met hun Leonardo-fanatisme... Sommigen gingen tig x naar die film...
quote:Die ook ja
Op woensdag 7 mei 2003 08:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Harry Pjotter
quote:Jeepers Creepers
Op woensdag 7 mei 2003 08:27 schreef Punica het volgende:
Titanic
XXXThe Ring, die film gaat ECHT nergens over, ik weet niet wat critici over deze film zeggen, maar ik vond 'm echt bagger en totaal niet eng
Jeepers Creepers, zelfde verhaal als The Ring.
quote:Waaaaatt???!?!?! The Matrix een slechte film?????
Op woensdag 7 mei 2003 08:31 schreef nietje83 het volgende:[..]
Die ook ja
En Oceans Eleven
Owja en ook nog Spider Man, The Matrix (*rent*) etc.
quote:Wie vindt The Matrix nou ei'k een slechte film?
Op woensdag 7 mei 2003 08:35 schreef opacohen het volgende:[..]
Waaaaatt???!?!?! The Matrix een slechte film?????
quote:dat zo een topic ook maar open wordt gehouden
Op woensdag 7 mei 2003 08:51 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Wie vindt The Matrix nou ei'k een slechte film?
quote:*al gereageerd heeft*
Op woensdag 7 mei 2003 08:51 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Wie vindt The Matrix nou ei'k een slechte film?
quote:een schande!
Op woensdag 7 mei 2003 08:53 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
dat zo een topic ook maar open wordt gehouden
hoe bestaat het
XXX, Jeepers Creepers en The Beach die ik genoemd hoorde worden, zijn allemaal niet door critici de hemel in geprezen.
Een beter voorbeeld is idd Crouching T.H.D. , ofschoon ik het wel een mooie film vond ( je moet niet vergeten dat het geen "westerse hollywood film" is ).
maar ff mijn mening :
The English Patient ( met haar lange reeks Oscars )
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 08:31 schreef nietje83 het volgende:
En Oceans Eleven
Owja en ook nog Spider Man, The Matrix (*rent*) etc.
quote:Ze hadden de verhaallijn van dat groetje wat aand e dope raakt en de prostitutie ingaat makkelijk los kunnen knippen en een eigen film van maken
Op woensdag 7 mei 2003 09:41 schreef AntiChrist het volgende:
TRAFFIC!!!! wat een saaie film was dat zeg.. denken ze origineel te zijn met de verhalen in elkaar te friemelen bah!!
Wat een boutfilm zeg. Het enige dat goed was, was Anthony Hopkins, maar voor de rest
NE-way ik vond er geen ruk aan, niet spannend en veels te cliche.
quote:hmm, hier snap ik geen reet van
Op woensdag 7 mei 2003 10:53 schreef Stranger het volgende:
Geen kutfilm maar niets bijzonders, en zelfs saai: The Shawshank Redemption
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 08:29 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Ja, het schip zonk naar mijn smaak veels te langzaam.
quote:moet je de laatste pagina's van het eerste topic over dit onderwerp maar eens lezen...
Op woensdag 7 mei 2003 18:33 schreef CJ het volgende:
"Pulp Fiction" schijnt een topfilm te zijn. Maar ik vond het echt bagger. Een echte-film.
quote:Dat was ook geen topfilm....
Op donderdag 8 mei 2003 04:39 schreef hp22 het volgende:
Hannibal
quote:en er is al een vervolg van... of hoe je het noemen wil
Op donderdag 8 mei 2003 04:39 schreef hp22 het volgende:
Hannibal
Vrees nu wel een beetje voor the matrix reloaded dat ik er misschien wel teveel van verwacht ofzo, maargoed ik zie het wel zodra ik hem gezien heb
het is allemaal smaak en hoever ga je met je inbeeldingsvermogen
The english patient + a beautiful mind ............Ze waren veels te zwaar voor mijn simpele mind...............((grapje))
het zijn niet films die ik kijk voor mijn lol...terwijl ze wel ontzettend goed en diep zijn
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 21:21 schreef Rude het volgende:
The Usual Suspects
wat een kut film en dan ook nog zeggen dat iedere vrouw zichzelf daar wel in kan herkennen.
uhm.... nee?
quote:'de beste horrorfilm van de laatste 10 jaar!'
Op zondag 11 mei 2003 15:01 schreef Together-Alone het volgende:
...
En Jeepers Creepers, verschrikkelijk overhypte film..
quote:Die viel mij ook zwaar tegen, het boek trouwens ook
Op zondag 11 mei 2003 15:12 schreef somegirl het volgende:
Bridget Jones' Dairy![]()
![]()
![]()
wat een kut film en dan ook nog zeggen dat iedere vrouw zichzelf daar wel in kan herkennen.
uhm.... nee?
Ik weet niet of het top films zouden zijn, maar Reign of Fire & Enough vielen ook zwaar tegen, niets aan.
quote:Notting hill
Op zondag 11 mei 2003 15:12 schreef somegirl het volgende:
Bridget Jones' Dairy![]()
![]()
![]()
uhm.... nee?
There's something about mary vind ik trouwens ook anti-humor voor kutnerds
American Beauty, eigenlijk een hekel aan die film evenals Magnolia... wat een waardeloze bagger!!!
De grootste k*t/saaiste/langdraadigste,overratedste film ooit:
AI (Artifical Intelligence)
Hoe Steven Spielberg die 2,5 uur als 16 uur heeft doen kunnen lijken, klasse
quote:Aan LOTR 1 heb ik mij ook best geergerd, ik had niet verwacht dat er nog zoveel zou afwijken van het boek
Op maandag 12 mei 2003 01:31 schreef Don_Tom het volgende:
Lord of the rings, bij de 1e ben ik in de bios in bijna in slaap gevallen. 2 weigerde ik te gaan kijken, paar weken terug toch maar eens in m'n dvd speler gegooid (geleend van iemand die een vroege "for your consideration" versie had). Deze keer ben ik echt (letterlijk) in slaap gevallen. Conclusie: thuis val ik sneller in slaap dan in de bios. SaaaaaiiiiIk heb trouwens nog niemand gesproken die het met mij eens was.
quote:sjie zeg dat heb jij duidelijk dan niet. en dat valt best nog wel mee. die film Ruled gewoon, zo goed, echt super film!
Op zaterdag 10 mei 2003 00:54 schreef RCL-2000 het volgende:
Lord of the Rings.......
wat heb je daar een fantasie voor nodig !
quote:forrest is wel een topper! maar goed om even de trend van dit topic te volgen
Op maandag 12 mei 2003 13:48 schreef kamagurka het volgende:
Een v/d overrated films ooit: forrest gump... waar gaat dat over?
moulin rouge....
quote:Moulin rouge is waarschijnlijk na chicago hét debacle van de afgelopen kwart eeuw
Op maandag 12 mei 2003 15:28 schreef Haanibal het volgende:[..]
forrest is wel een topper! maar goed om even de trend van dit topic te volgen
moulin rouge....
Maar waarom is forrest gump een topper? Ik vond er geen klap aan, traag, onduidelijk... waar is het symbolisch voor?
Hij moest spannend zijn maar ik vond er echt helemaal niks aan! Erg voorspelbaar.
Owh ja en inderdaad... Moulin Rouge. M'n vriendin vond hem prachtig, ik werd doodziek van dat constante gezing... BAH!
- Crouching tiger, hidden dragon
Iedereen had me verteld dattie heel mooi was enzo, heel diepzinnig en spiritueel ofzo. Nou, ik vond er nix aan. Die achterlijke vliegende mensen, waar sláát dat op? En al die meisjes leken zoveel op elkaar, ik kon ze niet uit elkaar houden...
- American Beauty
Het enige wat er leuk/goed aan was, was dat meisje dat zich heel sletterig gedroeg, maar uiteindelijk nog maagd bleek te zijn. Voor de rest echt een vreemde, onboeiende film.
quote:Er speelt maar één meisje in mee.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:24 schreef bondgirl het volgende:
- Crouching tiger, hidden dragon
Iedereen had me verteld dattie heel mooi was enzo, heel diepzinnig en spiritueel ofzo. Nou, ik vond er nix aan. Die achterlijke vliegende mensen, waar sláát dat op? En al die meisjes leken zoveel op elkaar, ik kon ze niet uit elkaar houden...
Ziyi Zhang
quote:ja dan lijken ze allemaal op elkaar
Op dinsdag 13 mei 2003 11:27 schreef victorinox het volgende:[..]
Er speelt maar één meisje in mee.
Ziyi Zhang
Waar de f*ck ging die film over ?
ik heb me nog nooit zo geergerd aan een film.... (ok, op titanic na dan)
ps. Star Wars 4 t/m 6 vond ik trouwens best wel leuk om te kijken
Anyway (en on-topic), hier mijn vloek:
Ik vind sommige films van Stanley Kubrick zwaar overschat. Met name Dr. Strangelove, A Clockwork Orange en Eyes Wide Shut missen echt heel wat kwaliteiten.
En Star Wars... ik zie er niks in, het spijt me...
quote:Eerlijk gezegd ben ik het hier volledig mee eens!! Ben zelfs in slaap gevallen omdat ik er gewoon echt geen bal aan vond!!
Op woensdag 7 mei 2003 07:09 schreef Nazzgul het volgende:
- Crouching tiger hidden dragon...Deze film is naar mijn mening echt kut, ongeinspireerde bagger! Dat heeft niks met topfilms te maken!
Wat ik vooral vervelend vindt is dat mensen tegen me blijven zeggen dat het "echt wel een goede film is" terwijl ik die mening gewoon niet deel.
Na het zien van de reclame verwachtte ik er veel van, maar wat was dat een kut film zeg!
- Pulp Fiction (Zoals de titel al vermoedt, ECHTE pulp!)
- Insomnia (Je wordt echt slapeloos na het zien van deze film, Al Pacino op zijn slechtst)
- The Ring (Saaie film)
- One Hour Photo (Trage film, niet echt in staat om spanning te creëren)
Dit zijn de wat recentere, op Pulp Fiction na dan.
Een collega kreeg zelfs ruzie met zijn schoonfamilie tijdens het kijken van Pulp Fiction. Niemand wilde de film afkijken, omdat er niets aan was.
Hij bleef kijken met hoop op een beter wending in de film....
Allemaal kwade blikken zijn kant op, nadat de film afgelopen was
quote:dan moet je de film vanaf het begin kijken...
Op dinsdag 13 mei 2003 22:48 schreef EmmYKuHh het volgende:
the matrix..iehh..gister een stuk gezien..met zijn stopcontacten in zijn hoofd..:?..
quote:You're my opposite, thankgod!!
Op dinsdag 13 mei 2003 22:01 schreef Pacino het volgende:
Ben het met heel veel niet eens hier (wat natuurlijk prima is) want ik voel me zo langzamerhand de enige die Titanic een perfecte film vond. Hier en daar wat té perfect, maar doe het maar eens na! Idem voor Forrest Gump.Anyway (en on-topic), hier mijn vloek:
Ik vind sommige films van Stanley Kubrick zwaar overschat. Met name Dr. Strangelove, A Clockwork Orange en Eyes Wide Shut missen echt heel wat kwaliteiten.
Mooie films:
Crouching Tiger Hiden Dragon
Forest Gump
SPR
Slechte films:
The pianist
La pianiste
etc.
Ik snap ook niet dat Pulp Fiction hier zo vaak genoemd wordt. Tarantino maakt goeie troep vind ik.
The pianist vond ik wel goed. Ik was blij dat Polanski er geen sentimenteel drama van gemaakt heeft, wat sommigen liever gehad hadden.
quote:Idd, Pulp Fiction is fel under-rated. Het is een film die, hoe meer je hem ziet, hoe beter hij word.
Op woensdag 14 mei 2003 00:19 schreef Cheese het volgende:
Ik snap ook niet dat Pulp Fiction hier zo vaak genoemd wordt. Tarantino maakt goeie troep vind ik.
Blijf A.I. de slechte film allertijde vinden.
Wat een kwelling om die saaie shit te kijke
pulp fiction
usual suspects
donnie darko
insomnia
sprinted away
chroucing dragon, hidden tiger
allemaal bijzonder goede films en als je die films geen ruk aanvind moet je maar eens beter op letten. Er gebeurt meer in die film dan je verwacht. Je moet natuurlijk wel concentreren en niet de focus op de film houden ala naked gun.
XXX, titanic en independe day enz. zij idd slechte films
Saai, Langdradig, totaal niet leuk... ik kon het niet opbrengen om het helemaal af te kijken. Maar ik heb hem lang genoeg gezien om te beoordelen dat ik hem kut vond!
dat sommige mensen Oceans Eleven slecht vinden kan ik echt niet snappen! zo'n schitterend plan... GENIAAL!
en wie er over the matrix zeikt tja.... die kunnen gewoon niet meer zeggen dat ze van actiefilms houden, en/of hebben geen fantasie!!
quote:ja inderdaad veel mensen snappen zulke films echt niet en vinden het dan uiteraard slecht!
Op woensdag 14 mei 2003 09:23 schreef anima het volgende:
het valt mij op dat de meeste mensen die hier films opnoemen die veel geprezen worden gewoon te dom zijn om de film te snappen. neem als voorbeeld:pulp fiction
usual suspects
donnie darko
insomnia
sprinted away
chroucing dragon, hidden tigerallemaal bijzonder goede films en als je die films geen ruk aanvind moet je maar eens beter op letten. Er gebeurt meer in die film dan je verwacht. Je moet natuurlijk wel concentreren en niet de focus op de film houden ala naked gun.
maar voor crouching tiger, hidden dragon heb ik geen goed woord over en ja ik snap die films wel!
quote:Ik ben het bijna compleet eens met deze lijst (behalve Insomnia geen slechte film daar niet van maar ook geen onwijze topper, ik moet het origineel maar eens gaan kijken ipv de usa remake).
het valt mij op dat de meeste mensen die hier films opnoemen die veel geprezen worden gewoon te dom zijn om de film te snappen. neem als voorbeeld:pulp fiction
usual suspects
donnie darko
insomnia
sprinted away
chroucing dragon, hidden tiger
Ik wou gisteren al commentaar geven op een persoon die Donnie Darko een slechte film vond (vanwege het feit dat hij hem niet snapte) maar ik kon echt niet netjes reply-en dus heb ik het maar achterwege gelaten.
Verder vind ik Spirited Away (moet castle in the sky en princess monoke nog kijken ik heb ze wel al ) een onwijs leuke film, Als je Crouching Tiger Hidden Dragon leuk vind raad ik je aan om Hero (met jet li) ook eens te kijken ik heb hem sinds kort op DVD en ik vind hem minimaal even zo cool (weer lekker veel wire-fu en leuke effecten).
quote:Who the fuck are you om te bepalen wie dom is en wie wat snapt en niet snapt?
usual suspects
donnie darko
insomnia
sprinted away
chroucing dragon, hidden tigerallemaal bijzonder goede films en als je die films geen ruk aanvind moet je maar eens beter op letten. Er gebeurt meer in die film dan je verwacht. Je moet natuurlijk wel concentreren en niet de focus op de film houden ala naked gun.
quote:Ik ben het niet met je eens
Op woensdag 14 mei 2003 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
Ik weet dat er heel veel users zijn die het niet met me eens zijn maar ik vond 2001 a Space odyssey echt een RUK film!Saai, Langdradig, totaal niet leuk... ik kon het niet opbrengen om het helemaal af te kijken. Maar ik heb hem lang genoeg gezien om te beoordelen dat ik hem kut vond!
quote:I couldn't agree more
Op woensdag 14 mei 2003 02:15 schreef eXtension het volgende:
Jullie vergeten deze super overrated film:
http://us.imdb.com/Title?0175880
MagnoliaWat een kwelling om die saaie shit te kijke
Wat een pretentieuze bagger, voor huiskamerfilosofen en artyfarty publiek
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 13:34 schreef Rude het volgende:[..]
Who the fuck are you om te bepalen wie dom is en wie wat snapt en niet snapt?
Ik vind The Usual Suspects over-rated omdat het innovatie had van een ochtendruft!
.
.
.
Voor mijn part reed er een olifant op een eenwieler rond Spacey, schreeuwend: "Hij is het! Hij is het!". Zo voorspelbaar was het dat hij Keyzer was.
.
.
.
Script is een stapel corny-ass oneliners en bewees maar weer eens hoe makkelijk Academy te pleasen is. Het enige lichtpuntje in dat hoopje mest was Del Toro.
Kan het niet zo zijn dat jij dom bent en het niet snapt dat die film niets vernieuwends bracht en dat je simpele geest het goed vond omdat je net zo fantasierijk bent als een glas water?
Ten dele met je eens, zo innovatief was usual suspects niet. Het is eigenlijk een vrij simpel verhaaltje.
Del Toro was as 'usual' wel
Volgens vrienden een Toppertje
Echt een bagger film, dom verhaal, geen spanning, veel te voorspelbaar.
De plottwist zie je al op kilometers aankomen.
Maar vrees dat ik hem in een andere gemoedstoestand moet bekijken.
quote:Moet je eens doen misschien vind je het wel een topfilm!!
Op woensdag 14 mei 2003 17:28 schreef SEMTEX het volgende:
Titanic. Nog steeds niet gezien
quote:Ik denk dat ik daarom the sixth sense ook niks vond!
Op woensdag 14 mei 2003 17:29 schreef Brennie het volgende:
Fight club.Maar vrees dat ik hem in een andere gemoedstoestand moet bekijken.
vanuit dat optiek en in die gemeodstoestand: wat een kutfilm
Van de week Das Boot de directors cut gekeken
Mulholland Drive (natuurlijk is dat geen topfilm), die film haat ik echt. Ik heb het gevoel dat ik 2 uur (hoelang ie ook duurde) naar niets heb zitten kijken. Bah!
quote:Nou, wat Titanic betreft: zéker niet de enige!
Op dinsdag 13 mei 2003 22:01 schreef Pacino het volgende:
Ben het met heel veel niet eens hier (wat natuurlijk prima is) want ik voel me zo langzamerhand de enige die Titanic een perfecte film vond. Hier en daar wat té perfect, maar doe het maar eens na! Idem voor Forrest Gump.Anyway (en on-topic), hier mijn vloek:
Ik vind sommige films van Stanley Kubrick zwaar overschat. Met name Dr. Strangelove, A Clockwork Orange en Eyes Wide Shut missen echt heel wat kwaliteiten.En Star Wars... ik zie er niks in, het spijt me...
Waarom kunnen mensen nou niet met hun poten van een goed boek afblijven? En dan dat gezeik van het is een film 'from the fans of the book, for the fans of the book'.
Voordat de film uitkwam, was het prachtig als je iemand tegenkwam die het boek ook gelezen had. Dat wederzijdse "jammer he, dat ie uit is" enz. Nu kan je het boek niet eens meer iemand aanraden..."ik kijk de film wel"
Peter Jackson
quote:Volgens mij heeft iedereen de boeken nu wel gelezen. Misschien wilde je LOTR voor jezelf houden en veracht je de hype. Dat gaat vaak zo.
Op zondag 31 augustus 2003 11:35 schreef ErikT het volgende:
Lord of the Rings moet je ook lezen en niet kijken. Film is behalve zwaar ongeloofwaardig totaal anders qua sfeer en beleving. Al die domme humor. Tolkien ligt te tollen in z'n graf...Waarom kunnen mensen nou niet met hun poten van een goed boek afblijven? En dan dat gezeik van het is een film 'from the fans of the book, for the fans of the book'.
Voordat de film uitkwam, was het prachtig als je iemand tegenkwam die het boek ook gelezen had. Dat wederzijdse "jammer he, dat ie uit is" enz. Nu kan je het boek niet eens meer iemand aanraden..."ik kijk de film wel"
Peter Jackson
naja is eigenlijk ook niet een topfilm, maar wat een ellende was dat zeg, met al die verschillende kleuren
quote:Nou zeg. Het gedeelte dat zich afspeelt in Mexico is geelig en het gedeelte dat zich afspeelt in de VS is blauwig...
Op zondag 31 augustus 2003 13:34 schreef BazP het volgende:
TRAFFICnaja is eigenlijk ook niet een topfilm, maar wat een ellende was dat zeg, met al die verschillende kleuren
![]()
Meest recent: The Hulk, eerste uur gebeurd totaal niets en als de Hulk dan in beeld komt dan ziet ie er voor geen meter uit, bovendien wil iedereen elkaar ineens vermoorden en daarvoor zetten ze ook nog eens opgepompte honden voor in die schijnbaar ook nog te programmeren zijn om 1 persoon aan te vallen! Echt complete bagger!
quote:dat is idd een kutfilm van jewelste
Op woensdag 3 september 2003 05:33 schreef franske19 het volgende:
The Hulk, eerste uur gebeurd totaal niets en als de Hulk dan in beeld komt dan ziet ie er voor geen meter uit, bovendien wil iedereen elkaar ineens vermoorden en daarvoor zetten ze ook nog eens opgepompte honden voor in die schijnbaar ook nog te programmeren zijn om 1 persoon aan te vallen! Echt complete bagger!
Nee juist niet, iedereen heeft zoiets van, ach boeie ik heb de films toch gezien?quote:Op zondag 31 augustus 2003 13:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen de boeken nu wel gelezen. Misschien wilde je LOTR voor jezelf houden en veracht je de hype. Dat gaat vaak zo.
quote:Op maandag 5 juli 2004 04:02 schreef WiZ het volgende:
Dat mensen donny darco een slechte film vinden, foei
Nooit aan gedacht dat het zo geschreven is door meneer Tolkien en dat het redelijk normaal is dat bomen(Ents) kunnen praten in fantasy verhalen.quote:Op maandag 5 juli 2004 07:38 schreef sol1tair het volgende:
Lotr II ... aan het einde gaan bomen praten en lopen, dat is echt een afknapper
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:15 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Grapjurk. Meesterlijke film.
quote:Op maandag 5 juli 2004 07:38 schreef sol1tair het volgende:
Unbreakable ... de hele film zit je te wachten tot de film eindelijk begint, alleen hij begint nooit
Lotr II ... aan het einde gaan bomen praten en lopen, dat is echt een afknapper
Die vond ik alle 4 geweldigquote:Op maandag 5 juli 2004 13:29 schreef Crook het volgende:
- Unbreakable
- Donnie Darko
- Dreamcatcher
- Signs
Wat een bagger allemaal!
Kan ik hieruit opmaken dat het met jouw gevoel voor humor ernstig gesteld is?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Puinzooi:
Pulp Fiction (boeit voor geen meter)
Kill Bill (lachwekkend)
Star Wars (lachwekkend)
Godfather (allemaal trieste macho gangstertjes)
Lord of the rings (niet boeiend)
Verder ook alle andere mafia films.
Je hebt pulp fiction bold gemaakt en je reageert op Star Wars en Kill Bill neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat het met jouw gevoel voor humor ernstig gesteld is?
Zag jij het einde niet al ver vantevoren aankomen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En ik geloof niet dat Usual Suspects voorspelbaar is... of wil je gewoon gaan rellen?
Nee maar, Pulp Fiction boeit je niks. Dan neem ik aan dat je ook nauwelijks gelachen hebt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt pulp fiction bold gemaakt en je reageert op Star Wars en Kill Bill neem ik aan?
Ik vond die twee films lachwekkend ja. Star Wars met dat geschiet met die laserpistooltjes en die lichtgevende zwaardjes enzo... en Kill Bill is gewoon één grote klucht natuurlijk.
Ik zie verrassende eindes van films ook vaak niet aankomen (zoals sixth sense), maar bij Usual Suspects wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee maar, Pulp Fiction boeit je niks. Dan neem ik aan dat je ook nauwelijks gelachen hebt.
En nee, toen ik de eerste keer Usual Suspects zag, voorzag ik het einde niet. Maar toen was ik 16 of zo... en niet al te snugger. Maar ik geloof echt niet dat ik een uitzondering ben.
Nou dan is het dus ook een kutboekquote:Op maandag 5 juli 2004 08:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht dat het zo geschreven is door meneer Tolkien en dat het redelijk normaal is dat bomen(Ents) kunnen praten in fantasy verhalen.
Onzin! de \"verschrikking, wat een instinctief gevecht het was voor (bijna) allen om in leven te blijven\" is verre van \"fenomenaal gedetailleerd en ongehoord briljant\" verbeeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 05:41 schreef Ceriel het volgende:
Wat hebben veel mensen het toch tegen een film genaamd Titanic.
(...)
Oh, kijk nou toch eens wat béter naar dat drama dat zich op die boot afspeelde. Wat een verschrikking, wat een instinctief gevecht het was voor (bijna) allen om in leven te blijven, en hoe fenomenaal gedetailleerd en ongehoord briljant dit gegeven is verfilmd.
Waar baséér je het op! Kapotgeromantiseerd?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 05:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Onzin! de \\\"verschrikking, wat een instinctief gevecht het was voor (bijna) allen om in leven te blijven\\\" is verre van \\\"fenomenaal gedetailleerd en ongehoord briljant\\\" verbeeld.
Ik zou liever zeggen kapotgeromantiseerd, verkracht en uitgebuit.![]()
Er is bijna alleen maar aandacht voor de twee hoofdrolspelers, die toevallig hopeloos verliefd op elkaar worden. Voortdurend zoetsappige kutmuziek.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 06:02 schreef Ceriel het volgende:
Waar baséér je het op! Kapotgeromantiseerd?
Hoezo verkracht je een verhaal als je het realistisch neerzet?quote:Als men het op een bottere (meer realistische?) manier had verfilmd was de impact van het drama compleet verloren gegaan. Dát noem ik verkrachting in de context van deze ramp uit 1912.
Kijk, je dient het in mijn ogen (met overigens meerdere films) zo te zien:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 06:14 schreef FritsVanEgters het volgende:Een ramp als deze verfilmen moet m.i. vanuit een meervoudig perspectief. Je kunt dan een beeld geven van de vele mensen die erop zitten, en het enige wat ze verbindt is de noodlottige reis op deze boot. Binnen dat uitgangspunt is er ook best ruimte voor een romance.
Ik identificeerde me niet met de hoofdpersonen. Omdat ik vanaf minuut één doorhad dat het verhaal de werkelijkheid geweld aandoet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 06:26 schreef Ceriel het volgende:
*romance goedpraat*
Daarvan wordt het grootste gedeelte gevuld met beelden van stromend water.quote:Bovendien verdiept de film zich ab-so-luut niet enkel op die romance. Mijn hemel kijk (sowieso) de laatste anderhalf uur nog maar eens.
... Men duikt (in deze eerste minuut) omstreeks 1997 naar de resten van Titanic met (overigens echte!!) beelden van het wrak en meneer almighty heeft door dat het zéker gaat om een over-romantisch drama.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 06:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik identificeerde me niet met de hoofdpersonen. Omdat ik vanaf minuut één doorhad dat het verhaal de werkelijkheid geweld aandoet.
Ik weet niet wat je anders zou dienen te verwachten van een film die zich afspeelt op een schip op volle zee en die ook nog eens ontzettend hard aan het zinken is.quote:Daarvan wordt het grootste gedeelte gevuld met beelden van stromend water. [afbeelding
Inderdaad ja, dat sommige mensen een Star War film durven te noemen ... cultuur barbarenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 05:46 schreef HAL9000S het volgende:
Ik moet niet in dit topic kijken, is slecht voor me....
Ongelofelijk dat mensen met zo\\\\\\\'n wansmaak de grootste kunstwerken uberhaupt durven af te kraken, enneh....mensen als je een film of de bedoeling erachter niet begrijpt betekend niet dat die film meteen slecht is ja....
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:59 schreef ozzyat105 het volgende:
the day after tomorrow
voorspelbaar zeg pfffffff
Dat maakt me eigenlijk wel nieuwsgierig naar jouw top 3/5 ofzo van films die je wel geweldig vind.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Puinzooi:
Pulp Fiction (boeit voor geen meter)
Kill Bill (lachwekkend)
Star Wars (lachwekkend)
Godfather (allemaal trieste macho gangstertjes)
Lord of the rings (niet boeiend)
Usual Suspects (voorspelbare, allemaal badguys film)
Verder ook alle andere mafia films.
Ik ook, want ik wist dat je Pulp Fiction niet leuk vond... maar Star Wars en Godfatherquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:09 schreef Crook het volgende:
[..]
Dat maakt me eigenlijk wel nieuwsgierig naar jouw top 3/5 ofzo van films die je wel geweldig vind.
Ik hou niet van gangster en science fiction films. Daar ligt het gewoon aan. Andere genres vind ik beter te pruimen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:09 schreef Crook het volgende:
[..]
Dat maakt me eigenlijk wel nieuwsgierig naar jouw top 3/5 ofzo van films die je wel geweldig vind.
De vraag is wat realistrisch is. Er waren heel veel mensen aan boord, dus reken er maar op dat er zich enorme drama\'s hebben afgespeeld. Cameron heeft er 1 uitgelicht. Misschien is het niet exact dat verhaal geweest, maar zoiets dergelijk heeft zich vast wel op die boot afgespeeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 06:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoezo verkracht je een verhaal als je het realistisch neerzet?![]()
het boek is idd beter.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:00 schreef Lempicka het volgende:
The Beach
dan begrijp ik het wel... in het genre zijn het namelijk de betere films.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hou niet van gangster en science fiction films. Daar ligt het gewoon aan. Andere genres vind ik beter te pruimen.
Lekker arrogant. Een film is niet per definitie goed. Net als bij andere kunstvormen heeft iedereen er een menig over. En ook als je de boodschap wel begrijpt, kan die mening negatief zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 05:46 schreef HAL9000S het volgende:
Ongelofelijk dat mensen met zo\\\\\\\\\\\\\\\'n wansmaak de grootste kunstwerken uberhaupt durven af te kraken, enneh....mensen als je een film of de bedoeling erachter niet begrijpt betekend niet dat die film meteen slecht is ja....
Dus als jij Donnie Darko wél een goede film vind, moet ik \'m ook maar goed vinden? Dacht het niet.........quote:Op dinsdag 6 juli 2004 05:46 schreef HAL9000S het volgende:
Ongelofelijk dat mensen met zo\\\\\\\'n wansmaak de grootste kunstwerken uberhaupt durven af te kraken, enneh....mensen als je een film of de bedoeling erachter niet begrijpt betekend niet dat die film meteen slecht is ja....
Hmmm, ik vond het eerste deel van de film wel okay. Het einde was alleen een ontzettende anticlimax: de hele film bouwt toe naar de komst van die aliens en dan is het opeens zo van: hey, we kunnen niet tegen water, laten we dan maar weer weg gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:26 schreef yvette1982 het volgende:
signs. wat een walgelijke kutfilm was dat zeg.
heb jij dat maar te respecteren...?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:00 schreef Kontiki het volgende:
Als iemand de Nachtwacht een kladderwerkje vindt heb jij dat maar te respecteren. Ook al is Rembrandt alom gewaardeerd.
Die film is in z\\\'n genre gewoon een topfilm, dat valt niet te ontkennen. Ondanks dat het mischien niet jouw persoonlijke smaak is zou je dat gewoon moeten kunnen zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:20 schreef Crook het volgende:
[..]
Dus als jij Donnie Darko wél een goede film vind, moet ik \\\\\\\'m ook maar goed vinden? Dacht het niet.........
Wat is er -behalve de kleuren waarin het geschoten is- zwart/wit aan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:35 schreef Foo_niks het volgende:
Schlindler\\\'s List erg zwart-wit.
Dat is ook wat mij irriteert. Sommige mensen kunnen persoonlijke smaak en de eigen mening niet los van elkaar zien. Ook de nuance ontbreekt dan vaak. Mensen die zeggen dat the Shankshank Redemption een slechte film vinden zonder daarbij een argument bij te vermelden kan ik gewoon niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die film is in z\\\\\\\'n genre gewoon een topfilm, dat valt niet te ontkennen. Ondanks dat het mischien niet jouw persoonlijke smaak is zou je dat gewoon moeten kunnen zien.
Helaas zijn de meeste mensen niet objectief genoeg en zo kortzichten en arrogant dat ze hun eigen voorkeuren als maatstaaf gebruiken om te bepalen of een film goed of slecht is
Precies ook de strekking van mijn verhaal dusquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is ook wat mij irriteert. Sommige mensen kunnen persoonlijke smaak en de eigen mening niet los van elkaar zien. Ook de nuance ontbreekt dan vaak. Mensen die zeggen dat the Shankshank Redemption een slechte film vinden zonder daarbij een argument bij te vermelden kan ik gewoon niet serieus nemen.
Flauwekul voor jou, maar tenminste altijd nog beargumenteerde flauwekul voor jouquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, en ik neem mensen die Magnolia en American Beauty in één adem durven te noemen weer niet serieus.
Zo kan je wel bezig blijven.
Flauwekul omwikkeld met allerlei mooie woorden en redeneringen blijft flauwekul.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er zijn natuurlijk genoeg films,
maar met het noemen van American Beauty, alszijnde een kutfilm, ontstaat er in mijn eigen vriendenkring denk ik nog de grootste ruzie, dus daar houd ik het maar bij.
Ik dacht dat de vraag ook wat wat je kutfilms vindt... en niet dat er ook een reden bij moet. Ik zie ook heel veel mensen alleen maar titels noemen zonder beargumentatie. Dus dat mag niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mensen die zeggen dat the Shankshank Redemption een slechte film vinden zonder daarbij een argument bij te vermelden kan ik gewoon niet serieus nemen.
Het lijkt me wel handig. Al is het maar om dit soort discussies te vermijden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vraag ook wat wat je kutfilms vindt... en niet dat er ook een reden bij moet. Ik zie ook heel veel mensen alleen maar titels noemen zonder beargumentatie. Dus dat mag niet?
Toch moet je je geen snars aantrekken van wat je vrienden al dan niet denken dat een topfilm zou moeten zijn, als jij een film toevallig toch zwaar kut vindtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er zijn natuurlijk genoeg films,
maar met het noemen van American Beauty, alszijnde een kutfilm, ontstaat er in mijn eigen vriendenkring denk ik nog de grootste ruzie, dus daar houd ik het maar bij.
De vraag is natuurlijk waarom je er een reden bij zou moeten zetten. Of dat is om de liefhebbers van die films de kans te geven er keihard tegenin te gaan, waardoor je wel weer heerlijke discussies krijgt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het lijkt me wel handig. Al is het maar om dit soort discussies te vermijden.
Een film kan knap gemaakt zijn, maar betekent dat ook dat iedereen hem goed moet vinden?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
heb jij dat maar te respecteren...?
Ga jij totaal kritiekloos door het leven ofzo? Als iemand die iets afkraakt wat evident knap gemaakt is vind ik dat gewoon dom! Als het je smaak niet is is dat wat anders, maar dingen die gewoon sterk zijn gemaakt simpelweg afdoen als broddelwerk is iets te simplistisch en heb je HELEMAAL niet te respecteren
Dat is nou precies de strekking van het topic: welke topfilm vind jij een kutfilm.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die film is in z\\\\\\\\\\\\\\\'n genre gewoon een topfilm, dat valt niet te ontkennen. Ondanks dat het mischien niet jouw persoonlijke smaak is zou je dat gewoon moeten kunnen zien.
Helaas zijn de meeste mensen niet objectief genoeg en zo kortzichten en arrogant dat ze hun eigen voorkeuren als maatstaaf gebruiken om te bepalen of een film goed of slecht is
Mag ik ook geen poging doen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:17 schreef Kontiki het volgende:
Pulp Fiction is een knap gemaakte film, dat valt niet te ontkennen.
Can we stop you?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik ook geen poging doen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:43 schreef AgeEll het volgende:
mijn vrindin vind the godfather SAAI, en ook dances with wolves en snatch vind ze nix, echt RAAR,
Irrationeel heldenepos van een boekhouder die na genoeg centjes te hebben verdiend menselijk wordt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat is er -behalve de kleuren waarin het geschoten is- zwart/wit aan?
Tuurlijk mag dat, alleen schijnen sommigen je dan uit te maken voor dom e.d.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik ook geen poging doen?
Ik vatte je eerdere post anders samen, maar zoals je het nu brengt klinkt alweer beter.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:17 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Een film kan knap gemaakt zijn, maar betekent dat ook dat iedereen hem goed moet vinden?
Mensen hebben hun eigen mening, en dat moet je respecteren! Of op zijn minst accepteren, je kan er immers niks aan doen.
Pulp Fiction is een knap gemaakte film, dat valt niet te ontkennen. Maar is het dan automatisch een goede film? Als iemand zegt dat hij het een kutfilm vindt, ga ik hem echt niet mijn eigen mening opdringen (\\\"Het is een kunstwerk, punt uit.\\\"). Dat bedoel ik met respect. Iemand voor kritiekloos uitmaken omdat hij de mening van anderen respecteert slaat natuurlijk nergens op.
Ja idd ik ook vond hem niet zoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:24 schreef frizzel het volgende:
usual suspects kon ik me aand8 ook slecht bij houden
zoiets heb ik nu ook ja, omdat men hem zo gut vindquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja idd ik ook vond hem niet zo
Nog maar een x kijken dan
Ik heb er al minstens een gezien....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:00 schreef zodiakk het volgende:
Ik mis nog iemand die zegt: "ik vind The Big Lebowski een kutfilm".
dude....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:00 schreef zodiakk het volgende:
Met andere woorden; je beseft dus dat de film die jij als kut ervaart in werkelijkheid een topfilm is.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:18 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat is nou precies de strekking van het topic: welke topfilm vind jij een kutfilm.
Een raamvertelling kan ook uiterst clichématig zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 06:51 schreef Ceriel het volgende:
... Men duikt (in deze eerste minuut) omstreeks 1997 naar de resten van Titanic met (overigens echte!!) beelden van het wrak en meneer almighty heeft door dat het zéker gaat om een over-romantisch drama. [afbeelding]
Wat een ultieme bagger-beargumentatie zegquote:Op woensdag 7 juli 2004 04:07 schreef Eitjes het volgende:
Pulp Fiction (Quentin Tarantino doet er iets mee en de film is meteen goed, ofzo)
Kill Bill 1 en 2 (zie comment hierboven)
Dat zeg jij. Het is gewoon een overrated acteur/director etc. Maarja.quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat een ultieme bagger-beargumentatie zegGaat echt helemaal nergens over.
Zijn films trekken me gewoon niet zo. Dat lijkt me een legitieme reden om hem "kut" te vinden? Hij was wel tof in 4 rooms (oid) maar meer ook niet. Ik snap de hele hype bijvoorbeeld niet om Kill Bill. Hij brengt het mooi in beeld maar that's it. Dat is echt alles. Slecht acteerwerk, saaie actiescenes e.d. Dat is voor mij reden genoeg om hem het stempeltje "slecht" te geven. Dit is geen one-liner en de vorige posts ook niet.quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:40 schreef HAL9000S het volgende:
En waarom dan wel? Ga er nou eens fatsoenlijk inhoudelijk op in ipv die onbeargumenteerde one-liners telkens
Hmm. Ik kan dat ja. Hoe raar dat ook klinkt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:52 schreef HAL9000S het volgende:
Waar het mij vooral om ging was het "Tarentino doet er iets mee en het is gelijk goed" , dat vind ik gewoon een onzin beargumentatie en daar blijf ik bij.
De arrogantie om voor iemand te bepalen dat hij z'n films alleen maar goed vind omdat het van Tarentino is
Ze worden gehyped, ik denk dat dat de oorzaak is.quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:58 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap zowiezo niet waarom mensen QT films als pretentieus bestempelen....
Precies.quote:Op woensdag 7 juli 2004 05:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze worden gehyped, ik denk dat dat de oorzaak is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:00 schreef zodiakk het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2004 08:22 schreef Retarded het volgende:
- Big Lebowski, er zitten wel leuke stukken in.. maar het verhaal is te sloom en te nietszeggend voor me.
Uiterst matige film inderdaad, zoals zo'n beetje alles wat Spielberg de laatste 15 jaar maakt...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:30 schreef Utrecht het volgende:
Ik weet niet of ie al genoemd is maar ik vond "Minority report" met Tom Cruise echt slecht.
quote:Op woensdag 7 mei 2003 09:43 schreef Doopy-X- het volgende:
je noemt gewoon ff 3 TE stoere films op......barbaar!
Het was een toffe ellende die filmquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is het een mening als je vindt dat er in Kill Bill goed geacteerd wordt? Of is dat ook bagger? Ik vind van niet namelijk. Iedereen speelt geweldig.
Ben ik het volledig mee eens Toffe_Ellende.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is het een mening als je vindt dat er in Kill Bill goed geacteerd wordt? Of is dat ook bagger? Ik vind van niet namelijk. Iedereen speelt geweldig.
Dat valt reuze mee ... dan heb je nog nooit een woensdag-avond film gekeken .. dat is sowieso een slag erger. En trouwens het heeft een 6.9 op IMDB. Dat is vrij hoog voor een dit soort drama.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:31 schreef Afrodite het volgende:
De grootste kutfilm aller tijden is naar mijn mening toch echt wel White Oleander. Het verhaal was bagger en echt té langdradig, en halverwege ben ik dan ook opgehouden met kijken.
De Die Hard reeks .. is helemaal niet slecht.quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:07 schreef Eitjes het volgende:
Elke film met Bruce Willis en Sylvester.
En zo kan ik nog uren doorgaan.
-quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:24 schreef hp22 het volgende:
Snatch
Spiderman
Crouching tiger hidden dragon
Hannibal
Gone in 60 seconds
Gladiator
Austin powers 3
quote:Op zondag 11 juli 2004 12:11 schreef frizzel het volgende:
Austin Powers 3: Austin Roelttttt... "How about NO, you crazy dutch bastard"
Omdat mensen die QT-films goed vinden lijken te denken dat ze een nogal verfijnde smaak hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2004 05:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze worden gehyped, ik denk dat dat de oorzaak is.
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:23 schreef girllover het volgende:
[..]
Omdat mensen die QT-films goed vinden lijken te denken dat ze een nogal verfijnde smaak hebben.
En dat zag je niet aankomen en jezelf dus die narigheid kunnen besparen?quote:Op zondag 11 juli 2004 22:09 schreef SevenWonders het volgende:
The Day after Tomorrow,,,wat een voorspelbaar flinterdun overgeproduceerd verhaaltje is dat zeg.
ROFLquote:Op zondag 11 juli 2004 22:23 schreef girllover het volgende:
[..]
Omdat mensen die QT-films goed vinden lijken te denken dat ze een nogal verfijnde smaak hebben.
Helemaal mee eens, allemaal van die halfbakken kabouters en elfenichten met 5-dubbele namenquote:Op maandag 12 juli 2004 01:53 schreef ps2noob het volgende:
Het laatste deel van LOTR en dan bedoel ik het einde. Wat was dat erg!!!!
Argh, een afscheid werd uitgerekt tot 40 minuten en het werd zoooo emotioneel gemaakt nou nou nou, traagheid met veel moeilijke woorden wekt geen emotie bij mij op.
En ze hebben dezelfde kwaliteit,als de gemiddelde crackhoer op de keilewegquote:Op maandag 12 juli 2004 01:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
ROFLTarentino films zijn net zo toegankelijk als de kut van een gemiddelde crackhoer op de Keileweg, wat lul je man!!
Ja met genoeg CGI's kan ik groeiend gras of opdrogende verf er nog prachtig uit laten zienquote:Op maandag 12 juli 2004 02:35 schreef HAL9000S het volgende:
Visueel zit het wel mooi in elkaar..LOTR is 9 uur lang eyecandy
En jij hebt een visie op films als de gemiddelde crackhoer op de keileweg.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En ze hebben dezelfde kwaliteit,als de gemiddelde crackhoer op de keileweg
Exact! Maar ja... de massa vindt het nou eenmaal leukquote:Op maandag 12 juli 2004 10:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En ze hebben dezelfde kwaliteit,als de gemiddelde crackhoer op de keileweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |